3. etapp - Pirita
3. etapp - Pirita
Mõni päev tagasi hakkas vist Rummu tee alt jalakäijate tunneli ehitus ning rummu tee suletud. Kas see temposõitu ei sega? Aerobike kodulehel stardi ja raja skeem analoogsed eelmise aastale.
Re: Sari 2015
Start kolib raja teise otsa. Kodukale ilmub info peagi.tim kirjutas:Mõni päev tagasi hakkas vist Rummu tee alt jalakäijate tunneli ehitus ning rummu tee suletud. Kas see temposõitu ei sega? Aerobike kodulehel stardi ja raja skeem analoogsed eelmise aastale.
Re: Sari 2015
Kodukas infot ei paista. Start on mõne tunni pärast, oleks kena ikkagi selgust saada kuhu kohta seekord minna.mi.re kirjutas:Start kolib raja teise otsa. Kodukale ilmub info peagi.tim kirjutas:Mõni päev tagasi hakkas vist Rummu tee alt jalakäijate tunneli ehitus ning rummu tee suletud. Kas see temposõitu ei sega? Aerobike kodulehel stardi ja raja skeem analoogsed eelmise aastale.
Re: Sari 2015
Gost see kolimise jutt käib vist Pirita etapi kohta.
"Demokraatlikus riigis on igal inimesel õigus omada eraldistardikombet ja aerokiivrit!" - Anonüümsust sooviv rattur
Re: Sari 2015
Selge pilt, äitah! Tabasalus kah mingi teeremont läheduses alanud/algamas, mõtlesin see ongi.
Re: 3. etapp - Pirita
segadust tekitas teema pealkirjas olnud eksitav etapi järjekorranumber. Parandasin ära.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 3. etapp - Pirita
Mihkel, kas sa spetsiaalselt tellid Pirita etappideks tee pindamise?
Re: 3. etapp - Pirita
AndreK kirjutas:Mihkel, kas sa spetsiaalselt tellid Pirita etappideks tee pindamise?
Re: 3. etapp - Pirita
Juba võistluskorraldaja vanasõna ütleb: "Ega teeremont ei hüüa tulles!"AndreK kirjutas:Mihkel, kas sa spetsiaalselt tellid Pirita etappideks tee pindamise?
Sain ka avaliku ürituse loa kätte ning uppisin Pirita etapi info ära. Nüüd uus rajakaart ja võistluskeksuse joonis üleval.
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 69&lang=et
Re: 3. etapp - Pirita
Start ongi mõeldud nii, et peale stardiplatvormi on kohe 90 kraadi pööre paremale?mi.re kirjutas:uppisin Pirita etapi info ära. Nüüd uus rajakaart ja võistluskeksuse joonis üleval.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 3. etapp - Pirita
Jah, kohe peale starti tuleb 90 kraadi pööre. Tee peab bussidele läbitavaks jääma, ei saa rekkat suurele teele panna.
Re: 3. etapp - Pirita
Kellel peatee on - bussil või ratturil?mi.re kirjutas:Jah, kohe peale starti tuleb 90 kraadi pööre. Tee peab bussidele läbitavaks jääma, ei saa rekkat suurele teele panna.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 3. etapp - Pirita
Ratturil ikka. Reguleerija peab bussi kinni, kui samal ajal peaks rattur startima. Samuti jäetakse stardiaegadesse pisike auk, et buss jõuaks eest ära minna ning ei jääks jalgu starijatele.Mati kirjutas:Kellel peatee on - bussil või ratturil?mi.re kirjutas:Jah, kohe peale starti tuleb 90 kraadi pööre. Tee peab bussidele läbitavaks jääma, ei saa rekkat suurele teele panna.
Re: 3. etapp - Pirita
Selline pisike detail nagu finišijoon oli täna päris ununenud. Väga palju rattureid punnitas aedadega piiratud koridori lõpuni
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 3. etapp - Pirita
See viimased 100 meetrit kujunes jah päris pikaks - aga ei tahtnud varem ka jalga sirgu lasta, muidu kaovad ju väärtuslikud sekundid...
Re: 3. etapp - Pirita
Punnisin ka kuni pudeliga mees vastu tuli:), varem pole sellist asja veel kogenud, et tuul laskumisel tee pealt minema pühib, õnneks pikali ei kukkunud aga uus kogemus, millest olin ainult jutte kuulnud.
Re: 3. etapp - Pirita
Esmakordne kogemus temposõidus ja kokkuvõttes väga vahva oli. Ühe mehe puhul hakkas silma, et pidi stardikoridori lõpus hoo maha võtma enne paremale pööret, sest buss oli ees ja imestasin, et kas ongi päriselt nii, et liiklust kinni ei peeta, aga see vist oli hoopis keegi suvaline sõitja. Ei märganud kas ta tuli "autopealt" või mitte, lihtsalt uudistasin aia taga pöördekohta kui nägin kuidas rattur tuli, pidurdas, lasi bussi mööda ja siis keeras paremale. Kui aga keegi pole kaevanud, siis ilmselt keegi tegi lihtsalt soojendust ja proovis pööret.
Kuidas temposarjas harilikult Finish tähistatud on? Ma ka väntasin lõpus isuga, nägin vist ka 100m märki ja ootasin, aga finishit ei tulnud ega tulnud. Kuni jah 5m eespool joogipudel ette lükati, siis sain aru, et võib hoo maha pidurdada .
Kokkuvõttes aitäh korraldajatele. Vahva üritus oli ja vihm tegi ka veidi asja huvitavamaks.
Omalt poolt võin harrastajatele kinnitada, et kui kahelda kas ikka on mõtet tempokarika sõitu proovima tulla, siis temposõit on vahvaks vahelduseks ja uue asja proovimiseks ka nn semiharrastajale. Ise algul kartsin, et äkki ei jõua ajalimiiti vms (jube nüri oleks olnud kui sõidad, aga aega kirja ei saa, sest näiteks ajalimiit on +50% võitja ajast vms), aga õnneks selgus, et ajalimiiti ei olnudki ja seega topelt rõõm. Koht muidugi viimaste hulgas, aga see ei võta ära sõidumõnu.
Kuidas temposarjas harilikult Finish tähistatud on? Ma ka väntasin lõpus isuga, nägin vist ka 100m märki ja ootasin, aga finishit ei tulnud ega tulnud. Kuni jah 5m eespool joogipudel ette lükati, siis sain aru, et võib hoo maha pidurdada .
Kokkuvõttes aitäh korraldajatele. Vahva üritus oli ja vihm tegi ka veidi asja huvitavamaks.
Omalt poolt võin harrastajatele kinnitada, et kui kahelda kas ikka on mõtet tempokarika sõitu proovima tulla, siis temposõit on vahvaks vahelduseks ja uue asja proovimiseks ka nn semiharrastajale. Ise algul kartsin, et äkki ei jõua ajalimiiti vms (jube nüri oleks olnud kui sõidad, aga aega kirja ei saa, sest näiteks ajalimiit on +50% võitja ajast vms), aga õnneks selgus, et ajalimiiti ei olnudki ja seega topelt rõõm. Koht muidugi viimaste hulgas, aga see ei võta ära sõidumõnu.
Re: 3. etapp - Pirita
Kahju jah, et lõpus joont polnud. Tuli täis tempoga ka veemehest mööda sõita. Sellist fail'i poleks ikka osanud oodata ja ei julge nagu väga palju hoogu maha ka võtta. Olen saanud ka vale kilomeetri postide asetusega tünga, seega pingutad seni kuni võimalik. Hea oli, et alguses veel vähe sõitjaid ja võis nii veemehe juures alles pidurdama hakata.
Muidu aga vihmas laskumisel küljeka käes ratast ohjeldada oli päris huvitav
Muidu aga vihmas laskumisel küljeka käes ratast ohjeldada oli päris huvitav
Re: 3. etapp - Pirita
Lõpujoone puudumine häiris, kuid ei olnud midagi hullu. Ilmselt ei saanud tugeva tuule tõttu tavapärast kaart üles panna. Aiad olid ja loogiliselt mõtlev inimene sai aru, millal pidurdada. Shit happens. Usun, et järgmine kord on lisaks topeltpaks joon maha värvitud.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 3. etapp - Pirita
Veidi selgitusi siis ka joone puudumise osas
Tugeva tuule tõttu jäi meil osa linnakust ülesse panemata. Lisaks kaarele olid püsti panemata ka suur sekretariaaditelk, soojendusala telk, medtelk ja veel palju muud. Väiksemad telgid puude vahele parki saime siiski püsti, kuid sõltumata korduvatest üritustest suuremaid asju ei õnnestunud püsti saada. Lõpuks tundus, et targem on neid mitte ära lõhkuda ning loobusime - minu mäletamist mööda on see teine kord ACA ajaloos, kus meil linnak jäi püstitamata; esimene kord oli tunamullu Jurmalas. Õhtul tuul veidi tegelikult raues, kuid päeval, kui linnakut ehitasime ei tahtnud isegi aiad ilma kividega toestamata püsti seista.
Joone maha värvimise osas vaatavad tee omanikud kriitiliselt. Väiksemates kohtades seda teinekord siiski teeme, kuid Tallinna teede täiendav märgistamine värviga võib põhjustada hilisemaid komplikatsioone ametivõimudega. Seetõttu peaks kasutama eemaldatavaid lahendusi. Samas teip ei jäänud kolmapäeval jälle märjale asfaldile kinni. Kokkuvõttes oligi siis selline seis, et joont ei tulnudki - kaart ei saanud tuule tõttu panna, värvida teekatet ei tohi ning teip ei jäänud märjale asfaldile kinni. Samas aeg võeti siiski kõigilt uhel ja samal mõttelisel joonel - seega tulemused on igati ausad. Kuigi tegu oli force major olukorraga, mida esineb haruharva, siis säärastel puhkudel tasub võistlejatel jälgida finišikoridoris paiknevaid kiibilugejaid ja ajamõõtja autot teepervel. Kui neist on mööda sõidetud, siis läheb ka aeg kinni.
Maanteekarikasarjas oleme alates Elva etapist igipõlise jooneprobleemi seljatanud Aivo Maripuu abiga. Nimelt on nüüd grupisõitudel lai UCI nõuetele vastas lahtirullutav kummimati kujul joon. Selle saab maha panna iga ilmaga ning pärast ilma teekattele jälgi jätmata ka ülesse võtta. Ilmselt peame kolmapäevaste juhtumite vältimiseks mingi analoogse lahenduse ka temposarjale tegema.
Tugeva tuule tõttu jäi meil osa linnakust ülesse panemata. Lisaks kaarele olid püsti panemata ka suur sekretariaaditelk, soojendusala telk, medtelk ja veel palju muud. Väiksemad telgid puude vahele parki saime siiski püsti, kuid sõltumata korduvatest üritustest suuremaid asju ei õnnestunud püsti saada. Lõpuks tundus, et targem on neid mitte ära lõhkuda ning loobusime - minu mäletamist mööda on see teine kord ACA ajaloos, kus meil linnak jäi püstitamata; esimene kord oli tunamullu Jurmalas. Õhtul tuul veidi tegelikult raues, kuid päeval, kui linnakut ehitasime ei tahtnud isegi aiad ilma kividega toestamata püsti seista.
Joone maha värvimise osas vaatavad tee omanikud kriitiliselt. Väiksemates kohtades seda teinekord siiski teeme, kuid Tallinna teede täiendav märgistamine värviga võib põhjustada hilisemaid komplikatsioone ametivõimudega. Seetõttu peaks kasutama eemaldatavaid lahendusi. Samas teip ei jäänud kolmapäeval jälle märjale asfaldile kinni. Kokkuvõttes oligi siis selline seis, et joont ei tulnudki - kaart ei saanud tuule tõttu panna, värvida teekatet ei tohi ning teip ei jäänud märjale asfaldile kinni. Samas aeg võeti siiski kõigilt uhel ja samal mõttelisel joonel - seega tulemused on igati ausad. Kuigi tegu oli force major olukorraga, mida esineb haruharva, siis säärastel puhkudel tasub võistlejatel jälgida finišikoridoris paiknevaid kiibilugejaid ja ajamõõtja autot teepervel. Kui neist on mööda sõidetud, siis läheb ka aeg kinni.
Maanteekarikasarjas oleme alates Elva etapist igipõlise jooneprobleemi seljatanud Aivo Maripuu abiga. Nimelt on nüüd grupisõitudel lai UCI nõuetele vastas lahtirullutav kummimati kujul joon. Selle saab maha panna iga ilmaga ning pärast ilma teekattele jälgi jätmata ka ülesse võtta. Ilmselt peame kolmapäevaste juhtumite vältimiseks mingi analoogse lahenduse ka temposarjale tegema.
Re: 3. etapp - Pirita
Üks võimalus oleks valge joon pärast musta või halliga üle värvida.
Re: 3. etapp - Pirita
Kahjuks kulub sellisel juhul hall värv enne valget maha.Prommar kirjutas:Üks võimalus oleks valge joon pärast musta või halliga üle värvida.
Kindlasti nuputab veel võimalusi välja, aga pange ennast korraldaja kingadesse - üritad ilma kiuste x aega linnakut püsti panna, kui see ei õnnestu siis mõtled alternatiividele - teip ei jää kinni, stardiaeg läheneb jne. Ei usu ka seda et korraldajal on erinevaid värve tööriista kastis igaks juhuks kaasas loksumas.
Mina sain igatahes Mihklilt ammendava vastuse miks asi nii olio. Minu ega kellegi tulemust see ei mõjutanud.
Edu edaspidiseks ja kiiret paranemist Aivole!
Re: 3. etapp - Pirita
Loodetavasti on ilmastikukindel kriit järgmine kord tööriistakastis.KaupoR kirjutas:Kriit
Re: 3. etapp - Pirita
Värviga on tegelt sama lugu mis teibiga - märga teed ei saa hästi värvida - vesi uhub värvi laiali. Kriidiga täpselt sama lugu, vihm peseb selle suht kohe maha. Kuigi tegelt värvida oleks kolmapäeval saanud küll, sest sadama hakkas vahetult enne sõitu - päeval oli kuiv. Aga jah, värvimise takistuseks oli see, et seda ei tohi teha.
Re: 3. etapp - Pirita
ega see vihm kohe kriiti nii kiirelt ka maha pese. Lase lapsel keksukastid joonistada tänavale, vaata kaua vastu peab
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 3. etapp - Pirita
Pakuks veel finišijoone tagavara lahenduseks vihma ja tuule korral haarata autost oranž veo köis, kahe kivi alla kinni ja joon olemas.
Re: 3. etapp - Pirita
Kõige lihtsam lahendus on tahvel/lipp sildiga "Finiš".
Ei pea olem joon maas et cm täpsusga määrata jala sirgulaskmise koht.
Eesmärk ju et ei kühveldaks liigsed 50...100 m otsa.
Ei pea olem joon maas et cm täpsusga määrata jala sirgulaskmise koht.
Eesmärk ju et ei kühveldaks liigsed 50...100 m otsa.
Re: 3. etapp - Pirita
Või lihtsalt miski väiksem (nt punane) lipuke, mis tuult ei karda, aiaelementide otsapostidesse kahele poole.raulk kirjutas:Kõige lihtsam lahendus on tahvel/lipp sildiga "Finiš"...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"