Aidake otsustada: Mavic vs Shimano jooksud.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Aidake otsustada: Mavic vs Shimano jooksud.
Tere!
Plaan osta uued jooksud ning välja on valitud Mavic Crossroc 2003 ja Shimano XT + DT comp + Mavic XC717. Hind mõlemil umbes 2200 + käive + transport.
Aga ma ei suuda mitte otsustada kumb võtta! Prioriteediks on kaal veerevuse üle, aga kaalufriik ka just ei ole ning veereda võiksid ka mõistlikult. Ise kaalun 72kg.
Kaal on neil sarnane - ehk XT+ 717 paar grammi kergem, aga Mavic ehk veereb paremini - samas olen kuulnud probleeme crossroc'dega.
XC-s kus on keskmine kiirus väike ja vaja pidevalt pehmel pinnasel kiirendada ja aeglustada on vist kaal tähtsam kui veerevus.
Ma olen täiesti otustusvõimetu - ehk oskab foorumirahvas välja aidata?! :)
PS! Kui Eestis keegi pakub samaväärseid asju sarnase hinnaga oleksin ka väga õnnelik - saaks oma näpuga katsuda ja kodumaalt ikka mugavam osta.
Plaan osta uued jooksud ning välja on valitud Mavic Crossroc 2003 ja Shimano XT + DT comp + Mavic XC717. Hind mõlemil umbes 2200 + käive + transport.
Aga ma ei suuda mitte otsustada kumb võtta! Prioriteediks on kaal veerevuse üle, aga kaalufriik ka just ei ole ning veereda võiksid ka mõistlikult. Ise kaalun 72kg.
Kaal on neil sarnane - ehk XT+ 717 paar grammi kergem, aga Mavic ehk veereb paremini - samas olen kuulnud probleeme crossroc'dega.
XC-s kus on keskmine kiirus väike ja vaja pidevalt pehmel pinnasel kiirendada ja aeglustada on vist kaal tähtsam kui veerevus.
Ma olen täiesti otustusvõimetu - ehk oskab foorumirahvas välja aidata?! :)
PS! Kui Eestis keegi pakub samaväärseid asju sarnase hinnaga oleksin ka väga õnnelik - saaks oma näpuga katsuda ja kodumaalt ikka mugavam osta.
Mina ise võtaks Crossroc'id - mul vennal on, kes sõidab sportlase moodi mahte ja tal pole probleeme kunagi olnud. Kui kodar juhtubki katki minema, saab lihtsalt asendada ja korras jälle. Veerevus, tugevus ja muud omadused on ikka väga tänuväärsed. Mavic on pühendunud jooksudele rohkem kui shimano, seega mina usaldaks crossroci. Mine tea seda Xt-d ikka ...
Kirsa, mu jookse saad proovida, kuid müügiplaane veel ei ola. Tegu siis XT-Mavic X517. Kaalu küll ei tea nüüd.
Ma isiklikult eelistaks XT+Mavic varianti, puhtalt selle pärast, et tagavaraks kodaraid juba CrossRoc-ile raskem saada ja samas rajal purunenud kodarat vahetades ei tõmba pöida ka sirgeks "põlve vahel".
Ma isiklikult eelistaks XT+Mavic varianti, puhtalt selle pärast, et tagavaraks kodaraid juba CrossRoc-ile raskem saada ja samas rajal purunenud kodarat vahetades ei tõmba pöida ka sirgeks "põlve vahel".
Te hirmutate mind selle kodarajutuga, kas ma peaks valmis olema et kallimatel jooksudel läheb kodaraid nagu leiba?
2 aastat olen ma sõitnud 5-6 paari erinevate odavate jooksudega ja kordagi pole ükski kodar ega jooks isegi kõveraks läinud rääkimata purunemisest.
1.8mm ja 2.0mm tavalised kodarad enamasti.
Küll äärekivisse põrutatud ja korralik snakebite saadud...
2 aastat olen ma sõitnud 5-6 paari erinevate odavate jooksudega ja kordagi pole ükski kodar ega jooks isegi kõveraks läinud rääkimata purunemisest.
1.8mm ja 2.0mm tavalised kodarad enamasti.
Küll äärekivisse põrutatud ja korralik snakebite saadud...
Crossroc
Mina eelistaks Mavic Crossroc'e. Need ikkagi täislaagritega ja vajadusel vahetatavad. Kui XT kuulikeste veeremispind peaks ära kuluma, siis tuleb uut rummu juba vaatama hakata. Jõudu tellimisel, sai äsja sama teekond läbi käidud.
Muide kas need Crossrocid mida vaatad on UST võimalusega?
Muide kas need Crossrocid mida vaatad on UST võimalusega?
Re: Crossroc
Jah, pigem küll UST, mis on tavakummi võimalusega.smile kirjutas:Mina eelistaks Mavic Crossroc'e. Need ikkagi täislaagritega ja vajadusel vahetatavad. Kui XT kuulikeste veeremispind peaks ära kuluma, siis tuleb uut rummu juba vaatama hakata. Jõudu tellimisel, sai äsja sama teekond läbi käidud.
Muide kas need Crossrocid mida vaatad on UST võimalusega?
need kriitilised jutud on suures osas tingitud sinivalgetest 2002 a kona kuladest, mis crossroccidega olid ja kõik, mis eestisse tulid olid kalased - sadulapostid, keskjooksud jn läksid neil kõigil vahetusse.Kirsa kirjutas: Ma loen hetkel vanu ee.hobi.velo sõnumeid ja siin on ülalnimetatud jooksust mõnigi kriitiliselt arvanud, aga konkreetsemat juttu ei leia üles.
Mehed, kellel crossroc lagunes, on oluliselt raskemad ja jõulisemad, kui sina oma 72 kg-ga, st sul on lootust, et need vastu peavad.
Mhm, aga ma loen mtbreview-d parasjagu ja olen nüüd otsustanud et ei. ;o).Ereliukas kirjutas:
need kriitilised jutud on suures osas tingitud sinivalgetest 2002 a kona kuladest, mis crossroccidega olid ja kõik, mis eestisse tulid olid kalased - sadulapostid, keskjooksud jn läksid neil kõigil vahetusse.
Mehed, kellel crossroc lagunes, on oluliselt raskemad ja jõulisemad, kui sina oma 72 kg-ga, st sul on lootust, et need vastu peavad.
http://www.mtbr.com/reviews/Wheelset/pr ... 2805.shtml
Täiesti jube lugemine :). Muidugi seal arvatakse pea pooltest jooksudest halvasti.
Variant 3 on mul veel - Bontrager Race Rademarist 4500 eek eest, aga inf on nende kohta olematu.
Loe ikka mtbr-i seal specialized hardrock rohkem punkte saab, kui stumpjumper, meil levinud rockster kumm 1,82 p, jne - mina seda mtbr juttu eriti tõsiselt ei võtaks (crossroci ka ei ostaks endale) - a eks sa ise tead.Kirsa kirjutas: Mhm, aga ma loen mtbreview-d parasjagu ja olen nüüd otsustanud et ei. ;o).
http://www.mtbr.com/reviews/Wheelset/pr ... 2805.shtml
Täiesti jube lugemine . Muidugi seal arvatakse pea pooltest jooksudest halvasti.
Variant 3 on mul veel - Bontrager Race Rademarist 4500 eek eest, aga inf on nende kohta olematu.
Minu valik oleks XT+717 (nagu sa juba väga hästi tead). Esiteks seepärast, et XT rumm veereb ülihästi, vajab vähe hoolt, hooldamine ülilihtne ja jupid (koonused ja kuulid) kogu aeg saadaval ning samas üliodavad. Kui kunagi peaks veljega midagi juhtuma, siis selle saadavusega ei tohiks ka probleeme olla.
Mavicust võtaks hoopis Crossride (2004 on see jooks vist mingi teise nimega), mis on kergem ja saadaval keraamilise veljega, mis koos vastavate piduriklotsidega v. hea kombinatsioon. Mavicu miinuseks on kinnised laagrid (tagalaagrite vahetus 500.-) ja x arvuga kodarate kombinatsioon e. kui peaks veljega kunagi midagi juhtuma, siis uue hankimine küllaltki problemaatiline, kuna ametlikest kanalitest valmis jooksudele velgesid peaaegu võimatu saada.
Mavicust võtaks hoopis Crossride (2004 on see jooks vist mingi teise nimega), mis on kergem ja saadaval keraamilise veljega, mis koos vastavate piduriklotsidega v. hea kombinatsioon. Mavicu miinuseks on kinnised laagrid (tagalaagrite vahetus 500.-) ja x arvuga kodarate kombinatsioon e. kui peaks veljega kunagi midagi juhtuma, siis uue hankimine küllaltki problemaatiline, kuna ametlikest kanalitest valmis jooksudele velgesid peaaegu võimatu saada.
Viimati muutis cowrider, 09. 03. 2004. 17:08, muudetud 1 kord.
see miinus on tegelikult pluss. 1 laager maksab ca 77 eeku + käive Alas- Kuulis. rattapoest pole kunagi mõtet osta standardseid tööstustooteid. niikaua kuni rummu keha ära ei lõhu on see rumm igavene.Bimmer kirjutas: Mavicu miinuseks on kinnised laagrid (tagalaagrite vahetus 500.-) ja x arvuga kodarate kombinatsioon e. kui peaks veljega kunagi midagi juhtuma, siis uue hankimine küllaltki problemaatiline, kuna ametlikest kanalitest valmis jooksudele velgesid peaaegu võimatu saada.
kodaraid saab roseversandist 1,25 EUR tk. mul on endal 5 esimest ja 5 tagumist tagavaraks ka ostetud, kolmandat hooaega alustavad need jooksud ilma ühegi kodaravahetuseta. käeluumurruga lõppenud nipli järel oli vaja tagaratast rihtida 3-4 kodara abil, peale seda on sirge taas seisnud. kuna rummud veerevad kui uued pole põhjust olnud neid ka lahti kiskuda. mida teeb XT rumm peale kaht täishooaega kus ilma ja pinnast pole valitud? konused ja kuulid on küll vahetatavad kuid mitte rummu sisemine veerepind, vähemalt shima pildi järgi küll mitte.
pöia rõngassepanekuga on vaid tõsisem probleem esimesega mil 24 kodarat, tagumisele leiab ikka asenduse korraliku 28 augulise näol mille ERD sama mis originaalil. XT/717 kasuks räägib vaid hind, ei midagi muud.
väga hea. minu point oli osaliselt selles, et crossridel (nagu igal teisel korralikul täislaagritega rummul) polegi seestpoolt midagi suurt puhastada ega määrida. pealt võib soovi korral tolmu pühkida.Konflict kirjutas:Minu XT rummud elavad küll juba 3 aastat ja ei ole neil midagi viga. Korralikult määrida ja puhastada siis ei juhtu midagi nendega minarust.
Aga jah igast asjast on võimalik jagu saada.
2004 Crossride on nimega Crossland.Bimmer kirjutas: Mavicust võtaks hoopis Crossride (2004 on see jooks vist mingi teise nimega), mis on kergem ja saadaval keraamilise veljega, mis koos vastavate piduriklotsidega v. hea kombinatsioon.
Ja ei ole yldse kerge - vastupidi. Crossland on V-piduri pöiaga, aga kompatiibluse mõttes on asjal rasked ketaspidurirummud.
Lisaks veel nii tavakumm kui ka UST.
Selline kompatiiblus maksab kaalus kätte, mis kodulehe andmetel:
Front 970 g, rear 1100 g.
Lisaks ei pakuta crosslande eriti hea hinnaga.
XT pluss on minu arust just kaalu ja hinna suhe. Ma olen veendunud et mavic ja Crossride/roc/land veereb paremini, aga ka kaalub rohkem - ning XT veerevus on minusugusele harrastajale piisav.
Hetkel sai siis xt+717 ära tellitud, eks paistab millised tulevad.
Bontrager võib hea olla, aga xt oli kõvasti odavam.
5keek hinnaklassis ma võtaks xc717 + dt hygi 240. Ootan 1. mai ära ja tellin bike-box'st :).
Samas suve peale võibolla tekib ühel meist ka rattavahetuse teema ja uuel rattal võivad juba sõidetavad jooksud all olla.
to erikr: jah tellisin, aga tundub et xt+717 läheb naisele, endale siis plaan hygi 240 võtta - sõnaga ei paneks teemat veel lukku.
to urmasl: tubeless kummide valik on veel nadi, ma tarvitan ratast ka transpordi ja matkavahendina ning erinevate vajaduste jaoks on hunnik eriilmelisi kumme kogunenud.
to ruve: 240s on kallim kui 240. Mõni koht müüb veel vana mudelit, mis odavam. Või on 240s sedavõrd parem?
to urmasl: tubeless kummide valik on veel nadi, ma tarvitan ratast ka transpordi ja matkavahendina ning erinevate vajaduste jaoks on hunnik eriilmelisi kumme kogunenud.
to ruve: 240s on kallim kui 240. Mõni koht müüb veel vana mudelit, mis odavam. Või on 240s sedavõrd parem?
ei oska vana kohta öelda, mul on hetkel need jookud mis uuel merida magnesiumil all. rummud tunduvad küll väga head olevad, pöial ei ole ka nagu midagi viga, aga 1,8 kodarate asemel võiks küll 2 mm olla. vähemalt hetkel kus ma 75 kg kaalun aga mis siin ikka, suvex saledaxKirsa kirjutas:240s on kallim kui 240. Mõni koht müüb veel vana mudelit, mis odavam. Või on 240s sedavõrd parem?
nende hügi jooksude kohta võid ka veloplusist küsida, neil võib täitsa olla või tulla mõistliku hinnaga...
Hinnad on vist kallimaks lännu, aga samas ei hakka ma ka täna ostma, küll sügisel veel kukuvad.
Kuna järgmine hooaeg tuleb uue ja parema raamiga, on aeg ka uuemad ja paremad jooksud osta, praegu deore+x221 (velg eelmise suve lõpust) ja alivio (ilma tihenditeta )+bontrager Xavier ees.
aga valikus praegu
Mavic Crossland -> 179 euro
XT/XM 719/DT cahmpion -> 170 euro
DT Onyx/XM 719/DT Champion -> 239 euro, mis, kui ma just rikkaks ei saa, jääb haardeulatusest välja.
xc 717 ja xm 719 on sama hinnaga, aga 40g kaaluvahe arvelt ehk saan vastupidavama velje. Tähtis on loomulikult veerevus ja samuti vastupidavus nii väikestele hüpetele kui ka loomulikult pidurdamisele. Kaalufriik väga pole, seda näitab ka see, et praegane ratas umbes täpselt 13 kilo, paljalt lenksu vahetusega võidaks juba pool kilo Ise kaalun olenevalt ilmast 75-78kg ja pole plaani üle 80 ennast arendada, põhiliselt sõidan ikka tavalisi singleid ja kruusalõike, aga võimalusel/tuju tekkides otsin ka midagi nati huvitavamat, seepärast ka kardan kalli investeerringu pärast.
On veel miskeid alternatiive kuskil 3200 kr eest?
Kuna järgmine hooaeg tuleb uue ja parema raamiga, on aeg ka uuemad ja paremad jooksud osta, praegu deore+x221 (velg eelmise suve lõpust) ja alivio (ilma tihenditeta )+bontrager Xavier ees.
aga valikus praegu
Mavic Crossland -> 179 euro
XT/XM 719/DT cahmpion -> 170 euro
DT Onyx/XM 719/DT Champion -> 239 euro, mis, kui ma just rikkaks ei saa, jääb haardeulatusest välja.
xc 717 ja xm 719 on sama hinnaga, aga 40g kaaluvahe arvelt ehk saan vastupidavama velje. Tähtis on loomulikult veerevus ja samuti vastupidavus nii väikestele hüpetele kui ka loomulikult pidurdamisele. Kaalufriik väga pole, seda näitab ka see, et praegane ratas umbes täpselt 13 kilo, paljalt lenksu vahetusega võidaks juba pool kilo Ise kaalun olenevalt ilmast 75-78kg ja pole plaani üle 80 ennast arendada, põhiliselt sõidan ikka tavalisi singleid ja kruusalõike, aga võimalusel/tuju tekkides otsin ka midagi nati huvitavamat, seepärast ka kardan kalli investeerringu pärast.
On veel miskeid alternatiive kuskil 3200 kr eest?
Bontrager Race Tubeless 189 eurGunnar kirjutas: On veel miskeid alternatiive kuskil 3200 kr eest?
Nojah, aga mtbr kommentaare lugedes tundub, et kui rajal peaks meskit mu tavalise kummiga juhtuma, siis kummi parandamine võtaks miski igaviku, kuna uskumatult võimatu on kumme peale/maha saada. Mehed rääkisid tunnist ajast, et traadiga slikke peale pannaerikr kirjutas:Bontrager Race Tubeless 189 eurGunnar kirjutas: On veel miskeid alternatiive kuskil 3200 kr eest?
Erikr pakkus Sulle ilma õhukummita varjanti , mida ei pea tund aega parandamaGunnar kirjutas:Nojah, aga mtbr kommentaare lugedes tundub, et kui rajal peaks meskit mu tavalise kummiga juhtuma, siis kummi parandamine võtaks miski igaviku, kuna uskumatult võimatu on kumme peale/maha saada. Mehed rääkisid tunnist ajast, et traadiga slikke peale pannaerikr kirjutas:Bontrager Race Tubeless 189 eurGunnar kirjutas: On veel miskeid alternatiive kuskil 3200 kr eest?
Igaljuhul minul on need jooksud ja ütleks et liiguvad küll(võrreldes minu eelmiste LX rummu ja mingi richey pöiaga siis on vahe suur)
see ta on jah, et bontrager on väheke suure pöiaga tõesti.Gunnar kirjutas:Nojah, aga mtbr kommentaare lugedes tundub, et kui rajal peaks meskit mu tavalise kummiga juhtuma, siis kummi parandamine võtaks miski igaviku, kuna uskumatult võimatu on kumme peale/maha saada. Mehed rääkisid tunnist ajast, et traadiga slikke peale panna
Kuidagi kallid hinnad sul.
Mavic Crosslandi saab tõesti selle hinnaga
http://www.actionsports.de/shop/catalog ... cts_id=624
Mina võtsin endale need:
http://www.actionsports.de/shop/catalog ... cts_id=190
Ja olen väga rahul. Vett ei karda ja hooldus maksis 40 eek per jooks.
Age rattal on need mainitud Bontrager Race tubelessid. Juba 1000km pealt olid tirri kuulid kandilised ja hooldus läks 300 eek. Öeldi et ära vee lähedale kah nendega mine. Saast ütleks mina võrreldes shimanoga.
Ma varem Deoredega aind mööda vett lasingi. Kord aastas vahetasin kuulid ja koonuse 70 eek.
Aga kõige rohkem soovitakski võibolla Onyxit ning ka seda saab oluliselt odavamalt.
http://www.actionsports.de/shop/catalog ... cts_id=202
Ja ära XC717 pöida karda, väga kõva asi on. Ma kaalun 75kg ning panin yxkord auku kui kõvakahvel oli parasjagu all. Siuke raks käis ja kyynarnukid tahtsid ära murduda, aga jooksul tuli ainult 3-le kodarale pool pööret teha. Kodarad siis DT comp 1,8-2,0.
Mavic Crosslandi saab tõesti selle hinnaga
http://www.actionsports.de/shop/catalog ... cts_id=624
Mina võtsin endale need:
http://www.actionsports.de/shop/catalog ... cts_id=190
Ja olen väga rahul. Vett ei karda ja hooldus maksis 40 eek per jooks.
Age rattal on need mainitud Bontrager Race tubelessid. Juba 1000km pealt olid tirri kuulid kandilised ja hooldus läks 300 eek. Öeldi et ära vee lähedale kah nendega mine. Saast ütleks mina võrreldes shimanoga.
Ma varem Deoredega aind mööda vett lasingi. Kord aastas vahetasin kuulid ja koonuse 70 eek.
Aga kõige rohkem soovitakski võibolla Onyxit ning ka seda saab oluliselt odavamalt.
http://www.actionsports.de/shop/catalog ... cts_id=202
Ja ära XC717 pöida karda, väga kõva asi on. Ma kaalun 75kg ning panin yxkord auku kui kõvakahvel oli parasjagu all. Siuke raks käis ja kyynarnukid tahtsid ära murduda, aga jooksul tuli ainult 3-le kodarale pool pööret teha. Kodarad siis DT comp 1,8-2,0.
Tänud.
Kui hindu vaatasin, siis jätsin Actionspordi välja. Aga jah, see Onyx variant meeldib kõige rohkem. Hoian asjal silma peal. Kui lisada ka kiirkinnitid 20e, siis pole asi üldse nii roosiline :(
Mõtlen, et kui kogu jooks koos kummidega on kuskil kilo ringis, siis kas see 40g jooksu kohta annab mingit tuntavat tulu üldse. Et 717 on cross country ja 719 on cross mountain, st 719 uures rohkem arvestatud väikseid õhulende ja kiireid auke.
Kui hindu vaatasin, siis jätsin Actionspordi välja. Aga jah, see Onyx variant meeldib kõige rohkem. Hoian asjal silma peal. Kui lisada ka kiirkinnitid 20e, siis pole asi üldse nii roosiline :(
Mõtlen, et kui kogu jooks koos kummidega on kuskil kilo ringis, siis kas see 40g jooksu kohta annab mingit tuntavat tulu üldse. Et 717 on cross country ja 719 on cross mountain, st 719 uures rohkem arvestatud väikseid õhulende ja kiireid auke.