Sari 2015
Sari 2015
Uuendused 2015:
Hakatakse mõõtma ka pöördeaega!
Filter Temposõidu Karikasari läheb üle kiibiga ajavõtule, mis võimaldab meil võistlejatele pakkuda ka vaheaegasid. Lisaks tavapärasele finišiajale hakatakse seega võistlejatele pakkuma ka pöördeaegasid, andes nõnda võistlejatele rohkem tagasisidet nende sõidu kohta.
Meeskonnasõit asendub paarissõiduga!
Kui varasematel aastatel oli kavas üks paarissõit ja üks meeskonnasõit, siis 2015 aastal saab kavas olema kaks paarissõitu. Kuna kuueliikmeliste meeskondade komplekteerimine oli sageli harrastussportlastele komplitseeritud, siis osutus meeskonnasõit tihtipeale jokkeriks punktitabelis, lüües ülejäänud etappide jõudude vahekorrad segamini. Meeskonnasõidu teise paarissõiduga asendamine elimineerib selle jokkeri efekti ning ühtib ka paremini sarja kontseptsiooniga - samal rajal saab sõita samadel tingimustel kaks korda aastas ning võrrelda muutusi oma treenituses.
Võimalus startida ka stardirambi eest maapinnalt!
Kuivõrd meieni on jõudnud palju tagasisidet, et algajatele ratturitele tekitab ebakindlust stardipoodiumilt alla sõitmine, siis pakume alates sellest hooajast võimalust ka maast stardirambi eest startimiseks. Iga võistleja saab seega ise valida, kas soovib startida stardipoodiumilt ja saada allamäge startimise arvelt stardikiirendust või startida siledalt maapinnalt.
Üks uus rada!
Jüri võistlustrassi stardipaik jääb küll endiseks, kuid rada muutub. Senise ringi asemel võidetakse Vana-Tartu maanteel ja Seli teel kulgeval pöördega trassil. Muudatuse eesmärgiks on pakkuda võistlejatele vaheldust ning kasutada väiksemaid teid, millel on võimalik liiklus võistluse ajaks sulgeda. Seega saab kõigi kuue etapi ajal sellel aastal liiklus olema suletud. Tõsi, peale jääb siiski ühistransport ning kohalikud elanikud, kellel puuduvad alternatiivsed koju pääsemise teed.
Avatakse käsiratta klass!
Filter Temposõidu Karikasarjal on hea meel tulla vastu invasportlaste poolsele initsiatiivile ning avada sarjas ka käsiratta klass. Kuigi see samm ei too kindlasti sarja juurde arvukalt uusi osalejaid, siis peame seda ääretult oluliseks laiendamaks sarja ampluaad ning täitmaks üht peamist eesmärki - pakkuda väljundit kõigile sportlikele inimestele.
Hakatakse mõõtma ka pöördeaega!
Filter Temposõidu Karikasari läheb üle kiibiga ajavõtule, mis võimaldab meil võistlejatele pakkuda ka vaheaegasid. Lisaks tavapärasele finišiajale hakatakse seega võistlejatele pakkuma ka pöördeaegasid, andes nõnda võistlejatele rohkem tagasisidet nende sõidu kohta.
Meeskonnasõit asendub paarissõiduga!
Kui varasematel aastatel oli kavas üks paarissõit ja üks meeskonnasõit, siis 2015 aastal saab kavas olema kaks paarissõitu. Kuna kuueliikmeliste meeskondade komplekteerimine oli sageli harrastussportlastele komplitseeritud, siis osutus meeskonnasõit tihtipeale jokkeriks punktitabelis, lüües ülejäänud etappide jõudude vahekorrad segamini. Meeskonnasõidu teise paarissõiduga asendamine elimineerib selle jokkeri efekti ning ühtib ka paremini sarja kontseptsiooniga - samal rajal saab sõita samadel tingimustel kaks korda aastas ning võrrelda muutusi oma treenituses.
Võimalus startida ka stardirambi eest maapinnalt!
Kuivõrd meieni on jõudnud palju tagasisidet, et algajatele ratturitele tekitab ebakindlust stardipoodiumilt alla sõitmine, siis pakume alates sellest hooajast võimalust ka maast stardirambi eest startimiseks. Iga võistleja saab seega ise valida, kas soovib startida stardipoodiumilt ja saada allamäge startimise arvelt stardikiirendust või startida siledalt maapinnalt.
Üks uus rada!
Jüri võistlustrassi stardipaik jääb küll endiseks, kuid rada muutub. Senise ringi asemel võidetakse Vana-Tartu maanteel ja Seli teel kulgeval pöördega trassil. Muudatuse eesmärgiks on pakkuda võistlejatele vaheldust ning kasutada väiksemaid teid, millel on võimalik liiklus võistluse ajaks sulgeda. Seega saab kõigi kuue etapi ajal sellel aastal liiklus olema suletud. Tõsi, peale jääb siiski ühistransport ning kohalikud elanikud, kellel puuduvad alternatiivsed koju pääsemise teed.
Avatakse käsiratta klass!
Filter Temposõidu Karikasarjal on hea meel tulla vastu invasportlaste poolsele initsiatiivile ning avada sarjas ka käsiratta klass. Kuigi see samm ei too kindlasti sarja juurde arvukalt uusi osalejaid, siis peame seda ääretult oluliseks laiendamaks sarja ampluaad ning täitmaks üht peamist eesmärki - pakkuda väljundit kõigile sportlikele inimestele.
Re: Sari 2015
Viimase hetke uudisena veel üks uuendus mis tuli e-mailiga ... Rabage siis sulli kaasa.
Filter Temposõidu Karikasarjas tuleb tänavu tasuda ajavõtukiibi tagatisraha! Üheks suurimaks Filter Temposõidu Karikasarja uuenduseks sellel hooajal on kiibiga ajavõtt, mis võimaldab ratturitele pakkuda ka pöördeaega. Täpsuse huvides tulevad kasutusele aktiivkiibid, mis väljastatakse võistlejatele kogu hooajaks. Erinevalt numrbist tuleb aga kiip hooaja lõpus tagastada! Kuna aktiivkiibid on väga kallid, siis tuleb võistlejatel kiibi kättesaamiseks tasuda 20€ suurune pant, mille võistlejad saavad kiibi tagastamisel tagasi!
Filter Temposõidu Karikasarjas tuleb tänavu tasuda ajavõtukiibi tagatisraha! Üheks suurimaks Filter Temposõidu Karikasarja uuenduseks sellel hooajal on kiibiga ajavõtt, mis võimaldab ratturitele pakkuda ka pöördeaega. Täpsuse huvides tulevad kasutusele aktiivkiibid, mis väljastatakse võistlejatele kogu hooajaks. Erinevalt numrbist tuleb aga kiip hooaja lõpus tagastada! Kuna aktiivkiibid on väga kallid, siis tuleb võistlejatel kiibi kättesaamiseks tasuda 20€ suurune pant, mille võistlejad saavad kiibi tagastamisel tagasi!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Sari 2015
Kas seda grupisõitudes ei saaks rakendada või on liiga kallis need vidinad korraldajal välja osta?
ERV´s seda ei unistagi, sest seal on ju numbrid ka kuivatuspaberist.
ERV´s seda ei unistagi, sest seal on ju numbrid ka kuivatuspaberist.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Sari 2015
Meeskonnasõidu ärajäämisest on kahju. Kui 6 liiget tundus olema raske kokku saada siis oleks võinud ju jätkata 4 liikmega nagu varem. See oli vist ainuke võimalus Eestis meeskonnasõitu sõita. Ma ei tea kas see üldise punktitabeli probleem kaalub ülesse sellest formaatist loobumist.
Re: Sari 2015
Liitun selle parteiga. Kui punktide teema oli nii suur probleem, oleks võinud ümber mängida punktide jagamise põhimõtted meeskonnasõidus (nt meeskonnasõit annab 50% tavaetapi punktidest vms), mitte seda sõitu üldse ära kaotada.raulk kirjutas:Meeskonnasõidu ärajäämisest on kahju. Kui 6 liiget tundus olema raske kokku saada siis oleks võinud ju jätkata 4 liikmega nagu varem. See oli vist ainuke võimalus Eestis meeskonnasõitu sõita. Ma ei tea kas see üldise punktitabeli probleem kaalub ülesse sellest formaatist loobumist.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Sari 2015
Suur tänu korraldajale jälle toreda hooaja eest!
* Paarissõitude puhul on väga hea, et endiselt saab startida ka üksinda, st pole kohustust paarilise otsimiseks.
* Osalesin 5 etapil ja minuarust oli igal korral tagasipöörete juures koonuse ja märgi vahele teibiga tehtud nool näitamaks, et pööre tuleb teha just seal.
* Kiip ja pöördeajad on suurepärane täiendus! Ka live tulemuste lingi avaldamine on väga hea, peale sõitu koju jõudes on kohe näha palju siis seekord ametlikel andmetele 40km/h-st puudu jäi
* Paarissõitude puhul on väga hea, et endiselt saab startida ka üksinda, st pole kohustust paarilise otsimiseks.
* Osalesin 5 etapil ja minuarust oli igal korral tagasipöörete juures koonuse ja märgi vahele teibiga tehtud nool näitamaks, et pööre tuleb teha just seal.
* Kiip ja pöördeajad on suurepärane täiendus! Ka live tulemuste lingi avaldamine on väga hea, peale sõitu koju jõudes on kohe näha palju siis seekord ametlikel andmetele 40km/h-st puudu jäi
"Demokraatlikus riigis on igal inimesel õigus omada eraldistardikombet ja aerokiivrit!" - Anonüümsust sooviv rattur
Re: Sari 2015
Ühinen eelneva kiidulauluga, ainult selle vahega, et algaja-harrastajana sain jälgida kui palju jäi 30 km/h puudu.
Kiibiga ajavõtmine oli küll hea ja ainsana mõtlesin, et mnt karikasarjas ja ka Fakto auto rahvasõidul võiks samuti kiipi kasutada.
Kiibiga ajavõtmine oli küll hea ja ainsana mõtlesin, et mnt karikasarjas ja ka Fakto auto rahvasõidul võiks samuti kiipi kasutada.