Haanja100 MTB 2016
Re: Haanja100 - 2016
paneks siis ennast kirja
Re: Haanja100 - 2016
lugedes eelnevate ja selle aasta emotsioone ja elamusi, siis on tekkinud ,,haiglane,, huvi kõige selle vastu, et kuidas, miks, mismoodi see kõik toimub ning seda sõitma peaks kuid ega enne sellele vastust ei saa, kui ise sõitma ei tule.. niiet 2016 olen stardis
Re: Haanja100 - 2016
Vaagides ja järele mõeldes sel aastal juhtunule - aegade raskeim rada ja aegade raskuse esikolmikusse kuulunud ilmafaktor - peab järgmisel aastal midagi ette võtma! Eriku eepilistest pajatustest lugeda on küll tore, kuid mulle korraldajana ajasid ikka hirmu nahka need läinudlaupäevased pimedas metsas ukerdajad.
Seetõttu tulevad järgmisel aastal juhendisse uuendused:
1. Finiši kontrollaega ei ole! Ootame ära kõik, kes tulevad!
2. Kontrollaeg on teedeületustel ja TP-del ning see on 10km/h, ekstra ilmaolude puhul nagu sel aastal +10%. Kui on näha, et ilm ära keerab, kuulutatakse nö eriolukord ka stardis välja!
3. Alates kella 17:00-st pääsevad viimasest TP-st edasi rajale vaid need, kellel on ette näidata toimivad esi- ja tagatuli ning piisava akumahuga telefon! Kõik muud loetakse automaatselt katkestanuks, lähevad nad siis ikka metsa edasi või asuvad katkestanute transpordivahendile!!!
Seletused:
1. Oleme alati kõik finišis ära oodanud ning ootame ka edaspidi!
2. Inimesi appi kaubeldes tuleb neile ette anda tööaeg, ka seekord oli mitu turvajat minemas kindlal kellaajal juubelile jne. Õnneks saime seekord asja korda, leidsime asendajad jne. Järgmisel aastal on aga nii, et kes kontrollajast maha jääb, see jääbki iseenda eest ise vastutama! Sama lugu on TP-dega, sest inimestele on lubatud teatud aeg, mil tuleb punktis rakkes olla, samuti ootavad oma asju tagasi need, kes juba finišis. Ehk siis, oled kontrollajast maas, pole sinu teeületused turvatud ega rajal enam TP-sid! Rattarajale suuremate maanteede ette pannakse helkurkilest hoiatused, et mõni teeületus ootamatult ei tuleks!
3. Suvel Pariis-Brest-Pariisi sõites polnud nt mõeldav, et sind oleks pimedal ajal KP-st ilma tuledeta teele lastud! Kui midagi kellegagi juhtub, siis saab esmalt korraldaja pähe! Mõeldav on ka GPS-jälgimisseadete kohustuslik külgepanek, mille annab korraldaja. Eesmärgist saate ju aru!
Veel ettepanekuid?
Seetõttu tulevad järgmisel aastal juhendisse uuendused:
1. Finiši kontrollaega ei ole! Ootame ära kõik, kes tulevad!
2. Kontrollaeg on teedeületustel ja TP-del ning see on 10km/h, ekstra ilmaolude puhul nagu sel aastal +10%. Kui on näha, et ilm ära keerab, kuulutatakse nö eriolukord ka stardis välja!
3. Alates kella 17:00-st pääsevad viimasest TP-st edasi rajale vaid need, kellel on ette näidata toimivad esi- ja tagatuli ning piisava akumahuga telefon! Kõik muud loetakse automaatselt katkestanuks, lähevad nad siis ikka metsa edasi või asuvad katkestanute transpordivahendile!!!
Seletused:
1. Oleme alati kõik finišis ära oodanud ning ootame ka edaspidi!
2. Inimesi appi kaubeldes tuleb neile ette anda tööaeg, ka seekord oli mitu turvajat minemas kindlal kellaajal juubelile jne. Õnneks saime seekord asja korda, leidsime asendajad jne. Järgmisel aastal on aga nii, et kes kontrollajast maha jääb, see jääbki iseenda eest ise vastutama! Sama lugu on TP-dega, sest inimestele on lubatud teatud aeg, mil tuleb punktis rakkes olla, samuti ootavad oma asju tagasi need, kes juba finišis. Ehk siis, oled kontrollajast maas, pole sinu teeületused turvatud ega rajal enam TP-sid! Rattarajale suuremate maanteede ette pannakse helkurkilest hoiatused, et mõni teeületus ootamatult ei tuleks!
3. Suvel Pariis-Brest-Pariisi sõites polnud nt mõeldav, et sind oleks pimedal ajal KP-st ilma tuledeta teele lastud! Kui midagi kellegagi juhtub, siis saab esmalt korraldaja pähe! Mõeldav on ka GPS-jälgimisseadete kohustuslik külgepanek, mille annab korraldaja. Eesmärgist saate ju aru!
Veel ettepanekuid?
Re: Haanja100 - 2016
OKdr Holden kirjutas:Vaagides ja järele mõeldes sel aastal juhtunule - aegade raskeim rada ja aegade raskuse esikolmikusse kuulunud ilmafaktor - peab järgmisel aastal midagi ette võtma! Eriku eepilistest pajatustest lugeda on küll tore, kuid mulle korraldajana ajasid ikka hirmu nahka need läinudlaupäevased pimedas metsas ukerdajad.
Seetõttu tulevad järgmisel aastal juhendisse uuendused:
1. Finiši kontrollaega ei ole! Ootame ära kõik, kes tulevad!
OKdr Holden kirjutas: 2. Kontrollaeg on teedeületustel ja TP-del ning see on 10km/h, ekstra ilmaolude puhul nagu sel aastal +10%. Kui on näha, et ilm ära keerab, kuulutatakse nö eriolukord ka stardis välja!
Võimalik,et ma ei hammusta loogikat lahti. Selle aasta näite põhjal:dr Holden kirjutas: 3. Alates kella 17:00-st pääsevad viimasest TP-st edasi rajale vaid need, kellel on ette näidata toimivad esi- ja tagatuli ning piisava akumahuga telefon! Kõik muud loetakse automaatselt katkestanuks, lähevad nad siis ikka metsa edasi või asuvad katkestanute transpordivahendile!!!
Kontrollaeg sel aastal viimases TP-s oleks olnud suures piiris kell 17.20. Mingi kell pakitakse see punkt kokku ja viiakse asjad finitosse. Personal läheb ära.
Kes kontrollib mu lampe ja telefone kui tulen sinna kell 19.43? Ilmselt oleks mingist kellaajast vaja tuua see kontroll juba TP3-e?
Väga hästi.dr Holden kirjutas: Eesmärgist saate ju aru!
Eks see kord oli mulle korralik õppetund vägagi mitmes mõttes. Sain teada mõndagi sisuliselt uut nii enda kui ka mõne teise inimese kohta.
Minule väärtuslik kogemus, aga sellist asja ei peaks tingimata tegema teiste inimeste arvelt.
Ilmaprognoos piisav selleks, et võtta lambid kaasa, olen varemgi korra pimeda peale jäänud. Aga ma ei võtnud.
Tean, mismoodi mu esihammakad mudaga käituvad. Tehniliselt on võimalik chainsucki vastane jublakas rattale paigaldada. Ma ei olnud teinud seda.
Luban järgmiseks korraks olla paremini ette valmistatud.
Re: Haanja100 - 2016
Ettepanek: TP ei sulgu ja kraami jätkub, enne, kui viimane kontrollaja sees võistleja on läbi läinud.
Saan aru, et järgmisel aastal on kavas miilisõit.
See võib olla osade jaoks elulise tähtsusega.
Saan aru, et järgmisel aastal on kavas miilisõit.
See võib olla osade jaoks elulise tähtsusega.
There are no races, only countries of people Chuck Norris has beaten different shades of black and blue.
Re: Haanja100 - 2016
Kellaaeg oli lambist pandud, vbla on uuel aastal TP4 nt 80km peal! Õige kellaaeg on TP4 deadline! Jätame ühe TP töötaja koos laibakaga peale TP sulgemist (kontrollaja lõppemisel) valvesse kuni Silveri tulekuni! Temal on ka kohtuniku õigused lugeda katkestajaks need, kes ilma nõuetekohase varustuseta ikkagi edasi rajale murravad.erikr kirjutas:Võimalik,et ma ei hammusta loogikat lahti. Selle aasta näite põhjal:dr Holden kirjutas: 3. Alates kella 17:00-st pääsevad viimasest TP-st edasi rajale vaid need, kellel on ette näidata toimivad esi- ja tagatuli ning piisava akumahuga telefon! Kõik muud loetakse automaatselt katkestanuks, lähevad nad siis ikka metsa edasi või asuvad katkestanute transpordivahendile!!!
Kontrollaeg sel aastal viimases TP-s oleks olnud suures piiris kell 17.20. Mingi kell pakitakse see punkt kokku ja viiakse asjad finitosse. Personal läheb ära.
Kes kontrollib mu lampe ja telefone kui tulen sinna kell 19.43? Ilmselt oleks mingist kellaajast vaja tuua see kontroll juba TP3-e?
Jah, miilisõit liigutab järgmisel aastal TP4 lahtioleku aega mõnevõrra edasi, aga vaid 10+ minuti võrra! Ehk siis TP läheb kinni siis, kui kukub kell! Usun, et paljud said sel aastal korraliku õppetunni ning vähemasti üle 10h rajal olnud võtavad uuel aastal igaks-puhuks võileiva ja joodavat kaasa! Mina ise võtaks!baruto kirjutas:Ettepanek: TP ei sulgu ja kraami jätkub, enne, kui viimane kontrollaja sees võistleja on läbi läinud.
Saan aru, et järgmisel aastal on kavas miilisõit.
See võib olla osade jaoks elulise tähtsusega.
Re: Haanja100 - 2016
Väljas hakkas hämarduma kui oli u 300 lõpetajat.
Huvitav mida need miiliinimesed veel teeks (ma ei arvesta kiiremaid)? Kui varem oli piir seatud pimeduse järgi, siis edaspidi ilmselt kellaaja järgi. Seega muutuvad lambid automaatselt kohustuslikuks?
Huvitav mida need miiliinimesed veel teeks (ma ei arvesta kiiremaid)? Kui varem oli piir seatud pimeduse järgi, siis edaspidi ilmselt kellaaja järgi. Seega muutuvad lambid automaatselt kohustuslikuks?
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: Haanja100 - 2016
Kuna endal langes see aasta igasugu huvitavaid asju kokku ja lõpuks pani ilm veel punkti, siis lubasin endale juba, et järgmine kord läheb kehvema ilmaga seljakott hädavajalikuga selga. Seda olen varem ka teinud, igaksjuhuks.dr Holden kirjutas: 1. Finiši kontrollaega ei ole! Ootame ära kõik, kes tulevad!
2. Kontrollaeg on teedeületustel ja TP-del
1. Oleme alati kõik finišis ära oodanud ning ootame ka edaspidi!
2. Inimesi appi kaubeldes tuleb neile ette anda tööaeg
Peale Vällamäge olime järsku ATV'l ees ja Munamäe juures sai juba küsitud, et kui kaua on viisakas sõita. Näha oli, et rajaturvajad ja TP tiimid olid väljas, endal oli natukene häbi nii aeglane olla (avg oli vist 7,5 siis juba)
Kokkuvõtvalt võib öelda, et 2009 aasta oli ilmselgelt ununenud, siis sai ka viimased tunnid kobamisi pimeduses tiksutud (11h). Lambi ja telefoni nõue on igati arusaadav.
Re: Haanja100 - 2016
erikr läheb nüüd kohe vutt-vutt trenni ja järgmine aasta on 8 tunniga finitos ning spa terrassil õhtupäikest nautimas. Nii lihtne!erikr kirjutas: OK
[
OK
Luban järgmiseks korraks olla paremini ette valmistatud.
Re: Haanja100 - 2016
Start kell 8? Ega ise kah tegelt ei viitsi nii vara minna aga kui vaja siis vaja.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: Haanja100 - 2016
Sajal miilil on varasemalt vaid 2 sõitjat üle finito kontrollaja läinud, Kalvi aastal 2011 10 minutiga ja Sull 2012 aastal 12 minutiga! Aga tol hetkel oli veel ka Kubijal väljas valge! Sest lisaks filtreerib aeglasemad miilikad välja lisaringile pääsemise kontrollaeg!Olts kirjutas:Väljas hakkas hämarduma kui oli u 300 lõpetajat.
Huvitav mida need miiliinimesed veel teeks (ma ei arvesta kiiremaid)? Kui varem oli piir seatud pimeduse järgi, siis edaspidi ilmselt kellaaja järgi. Seega muutuvad lambid automaatselt kohustuslikuks?
Miilisõitjaid ei pea kaitsma, nemad teavad, kuhu nad lähevad! Oma plaanitavate meetoditega kaitsen ma neid, kes ei tea, mis neid võib eriolukorras sajal või siis rajal ees oodata! Ja samas kaitsen ka ennast igasugude jamade vastu!
Mõtle enne üle, mida kirjutad!
Kah mõeldav, küsimus on selles, kuipalju inimesi on nt hommikul Tallinnast-Pärnust-Rakverest otse starti tulemas ja mida nemad arvavad?Olts kirjutas:Start kell 8? Ega ise kah tegelt ei viitsi nii vara minna aga kui vaja siis vaja.
Re: Haanja100 - 2016
Kumab välja ikka see meie siinne mugavus, millega meid on väetatud aastaid. Väljendugu see siis ülevõlli rajamärgistuse (iga meetri järel lint) või rajal jumala kõigega varustamise ootuses. Käige mõned korrad kaugemal ja näete, et enamus oskab ka oma peaga mõelda.
Seega, ma pooldan seda, kui H100'st kujuneb meil esimene tõsisem survival sõit, kus mitte niivõrd sisu vaid põhimõtte pärast osalejad mõtlevad ka ise oma heaolu peale (loe: oma söök-jook piisav; remondivahendid kaasas, varuga; lambid, kes riskigrupis jne). Keegi ei keela muidugi ka omale personaalset 24/7 stiilis tugiteenust rajale orgunnida/palgata.
Miilisõidu puhul rakendub vast taas "pöörde" kontrollaeg, lisaks ei roni/lasta sinna ka peale potentsiaalseid matkajaid (vist). Seega ma ei näe miilisõidu kontekstis ajalimiitidel sisulist probleemkohta.
PS! Selle aasta rada oli parim kõigist senistest. Palun korrata.
Seega, ma pooldan seda, kui H100'st kujuneb meil esimene tõsisem survival sõit, kus mitte niivõrd sisu vaid põhimõtte pärast osalejad mõtlevad ka ise oma heaolu peale (loe: oma söök-jook piisav; remondivahendid kaasas, varuga; lambid, kes riskigrupis jne). Keegi ei keela muidugi ka omale personaalset 24/7 stiilis tugiteenust rajale orgunnida/palgata.
Miilisõidu puhul rakendub vast taas "pöörde" kontrollaeg, lisaks ei roni/lasta sinna ka peale potentsiaalseid matkajaid (vist). Seega ma ei näe miilisõidu kontekstis ajalimiitidel sisulist probleemkohta.
PS! Selle aasta rada oli parim kõigist senistest. Palun korrata.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Haanja100 - 2016
kella 9st varasemaks küll starti ei peaks tegema, kõigil huvilistel on ju tänasest võimalus trenni minna ja ajast paar tundi maha treenida, ma ärkasin poole 5st et kodust 100le jõuda.
Re: Haanja100 - 2016
Ma millegipärast arvan ka et selle sõidu osalejad vast on üle keskmise leidlikud - nagu ka seekord näha oli - ja nende turvalisuse teemal üle mõelda pole ka vaja. Usun et järgmine kord kui paistab niiske sõit tulema, on 90% pimedasse jäävatel lambid küljes - seekord lihtsalt uus rada + ilm tegid väikese üllatuse aga inimesed õpivad. Mul omal oli seljakotis nii varubatoone kui ka jooki rohkem kui kulus, lisaks igasugu remondivarustust. Ma küll pimedasse ei jäänud aga teinekord ei välista et ka väikese lambi kotti pistan - kunagi ei tea kui pikk mõni remont olla võib.
Re: Haanja100 - 2016
Sa Ivar bronni Tamula ka ära-siis saab hommikul kõhu ka täis. Seekord oli seal kl. 7.13 pudru otsas. 7.30 igatahes juurde põld toodud. Jõelähtme Singel sõi kõik pudru ära.
Re: Haanja100 - 2016
Ma pooldaks endiselt kella 9-st starti. Rada võiks jääda raskusastmelt samaks. Ivari poolt välja pakutud uued mängureeglid on mõlemale osapoolele väga OK. (kui ei jõua, sõida aeglaselt aga teatud kellaajast on edasi liikumine vaid omal vastutusel ja ainult lambi olemasolu korral)
Re: Haanja100 - 2016
Ma ennast senise kahe lõpetamisega veel üldiselt miilidistantsi kõlbulikuks ei ole pidanud (pigem paar korda veel kildisõitu teha ja seal aega parandada), aga
1) kuna neid miilisõite igal aastal ei ole ja
2) kui juhuslikult kuiv sõit tuleb ja
3) kui lubatakse pimeda peale jääda,
siis tundub asi juba huvitavam...
Vanasti oli see teema (vist?) et miilidistantsile lubati kuivaga alla 6h kildidistantsi lõpetanud, kas seekord 8,5h mees (puhast sõiduaega 7,5h) võiks kaaluda või on pähkel veel liiga jäme?
Lihtsalt küsin, esialgu ikka bronniks ennast kildidistantsile veel
1) kuna neid miilisõite igal aastal ei ole ja
2) kui juhuslikult kuiv sõit tuleb ja
3) kui lubatakse pimeda peale jääda,
siis tundub asi juba huvitavam...
Vanasti oli see teema (vist?) et miilidistantsile lubati kuivaga alla 6h kildidistantsi lõpetanud, kas seekord 8,5h mees (puhast sõiduaega 7,5h) võiks kaaluda või on pähkel veel liiga jäme?
Lihtsalt küsin, esialgu ikka bronniks ennast kildidistantsile veel
-
- Rattur
- Postitusi: 15
- Liitunud: 18. 09. 2013. 19:33
Re: Haanja100 - 2016
Ma mõtlesin, et ma sõna ei võta vaid loen kõigi leidlikke kommentaare nii eelmise kui selle aasta kohta - kuid siiski:
nii nagu esimesel korral ja ka sellel - kaine mõistus ütles, et võta igaks juhuks pealamp kaasa, võtsin aga õnneks vaja ei läinud;
jookite söökidega ei oleks sellel aastal välja tulnud - seega vähemalt vedelikku mingit sorti võiks punktides olla, kasvõi vett - siis teaks vähemalt pulbrit kaasa pakkida;
Tervikuna toetan Matit - kõik virin punktide lahtiolekuaegade ja muu üle on tegelikult seotud kellade ja viledega teistelt "mitte-nii-rasketelt-võistlustelt,"
Ja lõppude lõpuks - tavalise "peast-mitte-nii-ogara" inimese jaoks tundub, et 100 on enese proovile paneku üritus, ja nende ogarate jaoks lihtsalt on omad reeglid - mulle tundub, et kohati ka teised füüsikaseadused võibolla.
Ma isiklikult leian, et juhendi võib kogemustele tuginedes alati üle vaadata, aga sellega mingeid looja poolt mõjutatavaid faktoreid arvestama hakata pigem mitte.
Mõistusega inimene tegelikult loeb eelmiste aastate jutud läbi või vähemalt küsib millega arvestada, seega ülitäpne juhend on liigne bürokraatia.
Selle aasta rada oli raske, kohati ebameeldiv, pani vaimselt proovile isegi rohkem kui füüsiliselt - aga kuradi äge rada oli.
nii nagu esimesel korral ja ka sellel - kaine mõistus ütles, et võta igaks juhuks pealamp kaasa, võtsin aga õnneks vaja ei läinud;
jookite söökidega ei oleks sellel aastal välja tulnud - seega vähemalt vedelikku mingit sorti võiks punktides olla, kasvõi vett - siis teaks vähemalt pulbrit kaasa pakkida;
Tervikuna toetan Matit - kõik virin punktide lahtiolekuaegade ja muu üle on tegelikult seotud kellade ja viledega teistelt "mitte-nii-rasketelt-võistlustelt,"
Ja lõppude lõpuks - tavalise "peast-mitte-nii-ogara" inimese jaoks tundub, et 100 on enese proovile paneku üritus, ja nende ogarate jaoks lihtsalt on omad reeglid - mulle tundub, et kohati ka teised füüsikaseadused võibolla.
Ma isiklikult leian, et juhendi võib kogemustele tuginedes alati üle vaadata, aga sellega mingeid looja poolt mõjutatavaid faktoreid arvestama hakata pigem mitte.
Mõistusega inimene tegelikult loeb eelmiste aastate jutud läbi või vähemalt küsib millega arvestada, seega ülitäpne juhend on liigne bürokraatia.
Selle aasta rada oli raske, kohati ebameeldiv, pani vaimselt proovile isegi rohkem kui füüsiliselt - aga kuradi äge rada oli.
"Mõnikord võtavad asjad kauem aega kui planeeritud"
Re: Haanja100 - 2016
Mina arvan, et start võiks ikka 9 peale jääda. Kuigi ma sõitsin sellel aastal ainult osa uuest rajast meeldis mulle algus väga ja arvan, et võiks ka järgmisel aastal sama tee ratta all olla (iseasi kas sama pidi, aga ikkagi).
Mina totaalse karvajalana ehk siis tšainiku grupist startijana küsin, et kas järgmisel stardil oleks mõeldav mõni kõlar paigutada ka stardikordi lõpu poole. Tahaks rohkem Highway to Helli kuulata enne starti .
Minu meelest jätkuvalt ühe parima korraldusega rattaüritus Eestis. Ma usun, et ka järgmisel aastal vähemalt sama kõrge tase jätkub.
Mina totaalse karvajalana ehk siis tšainiku grupist startijana küsin, et kas järgmisel stardil oleks mõeldav mõni kõlar paigutada ka stardikordi lõpu poole. Tahaks rohkem Highway to Helli kuulata enne starti .
Minu meelest jätkuvalt ühe parima korraldusega rattaüritus Eestis. Ma usun, et ka järgmisel aastal vähemalt sama kõrge tase jätkub.
Re: Haanja100 - 2016
Minult küsiti see aasta korduvalt, et kas Haanja 100-le ka. Vastus oli alati üks- Ma ei ole selleks veel valmis ilmselt.
Lugedes neid seiklusi Haanja 100-l tekib endalgi soov starti tulla. Ainus küsimus on treenitus.
EHK pooldan korraldajate piiranguid, et igat matsi starti ei lastaks edaspidi.
Mis ajaga peaks neid lihtsaid maratone läbima, et võiks julgeda juba Haanja 100 starti tulla?
(MTbesti Rakvere 50km näitas ära, et tehniline rada võtab ikka mõnuga tempo alla)
Lugedes neid seiklusi Haanja 100-l tekib endalgi soov starti tulla. Ainus küsimus on treenitus.
EHK pooldan korraldajate piiranguid, et igat matsi starti ei lastaks edaspidi.
Mis ajaga peaks neid lihtsaid maratone läbima, et võiks julgeda juba Haanja 100 starti tulla?
(MTbesti Rakvere 50km näitas ära, et tehniline rada võtab ikka mõnuga tempo alla)
Re: Haanja100 - 2016
Vaatasin, samas sektoris sõidad minuga umbes. Selle loogika järgi eeltingimus täidetud.Kaido88 kirjutas: Mis ajaga peaks neid lihtsaid maratone läbima, et võiks julgeda juba Haanja 100 starti tulla?
(MTbesti Rakvere 50km näitas ära, et tehniline rada võtab ikka mõnuga tempo alla)
Pigem - kas oled valmis 8-9 tundi maastikku sõitma. Või siis 7 või 13
Tõsiselt tehnilisi (juurika)lõike on minimaalselt. Äkki kilomeeter-poolteist kokku.
Põhiliselt on tegijaks loodist väljas maastik, mis pilli puhub. Aga pane kirja kui regamine lahti tehakse,
ega muidu teada ei saagi.
Re: Haanja100 - 2016
(Y)erikr kirjutas:Vaatasin, samas sektoris sõidad minuga umbes. Selle loogika järgi eeltingimus täidetud.Kaido88 kirjutas: Mis ajaga peaks neid lihtsaid maratone läbima, et võiks julgeda juba Haanja 100 starti tulla?
(MTbesti Rakvere 50km näitas ära, et tehniline rada võtab ikka mõnuga tempo alla)
Pigem - kas oled valmis 8-9 tundi maastikku sõitma. Või siis 7 või 13
Tõsiselt tehnilisi (juurika)lõike on minimaalselt. Äkki kilomeeter-poolteist kokku.
Põhiliselt on tegijaks loodist väljas maastik, mis pilli puhub. Aga pane kirja kui regamine lahti tehakse,
ega muidu teada ei saagi.
Motivatsiooni pakett nimega UUS RATAS kah uueks hooajaks ootamas. (26-se pealt 29-se peale lõpuks).
Tuleb ilmselt kirja panna ikka ennast ja väljakutse vastuvõtta. Midagi uut ja huvitavat.
Re: Haanja100 - 2016
Soenduseks ning enesekontrolliks on hea mõte ennast ka Jõelähtme Rattamaratonile kirja panna - hoiab motivatsiooni juba kevadel üleval, et kogu ettevalmistus ei jääks Haanja pileti lunastamisele järgnevasse aega.
Re: Haanja100 - 2016
H100 puhul on võtmesõnaks eelkõige vastupidavus. Tehniline sõiduoskus tuleb kasuks, elik selle kaasabil saab vastupidavuse vajadust ajaliselt lühendadaveloson kirjutas:Soenduseks ning enesekontrolliks on hea mõte ennast ka Jõelähtme Rattamaratonile kirja panna - hoiab motivatsiooni juba kevadel üleval, et kogu ettevalmistus ei jääks Haanja pileti lunastamisele järgnevasse aega.
Ka mina soovitan vastupidavuse võtmes eelnevalt proovida nt Jõelähtme RM, Saku100 (seal võib ka vähem kui 100km sõita), Rõuge Tuuri (või ekvivalenti) jne ja mõnda ajaliselt pikemat mainstream maratoni (vaata protokollist siis pigem kolmanda kvartiili lõpetajate aegasid).
Tehnilise oskuse lihvimiseks toimuvad ideaalsed kursused Eesti erinevates asukohtades - märksõnadeks Kolmapäevakud, Teisipäevakud, Neljapäevakud, jne.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Haanja100 - 2016
Ma tahan ka järgmisel aastal selle hulluse ära proovida. Ma olen matkaja, mitte sportlane - kiirust pole, MTB oskused nadid, julgust vähe, vanust 45 ja kaalu poole rohkem. Samas 8 või 10 tundi järjest liikumist sobib mulle hästi. Aitäh "proovimaratonide" soovitajatele ja kõigile teistele
-
- Rattur
- Postitusi: 15
- Liitunud: 18. 09. 2013. 19:33
Re: Haanja100 - 2016
Härrad, tegin esimest korda proovi TRMil, kui vaim on tugev kestab H1OO ära, täitsa lõdvalt kuival aastal, natuke keerulisem märjal - kuid väidan, et selleks, et 10 H lõppu tulla ei ole vastupidavus ega füüsis kõige tähtsam - vaim on tähtis.
"Mõnikord võtavad asjad kauem aega kui planeeritud"
Re: Haanja100 - 2016
Tänud info eest, võtan oma ürituste planeerimisel arvesse, et järgmine H100 toimub 24.09.2016 ning sellele kuupäevale ei trügi
- HWXPRSS Grisha
- Rattur
- Postitusi: 412
- Liitunud: 17. 11. 2009. 09:51
Re: Haanja100 - 2016
Kuule, jätaks need nendele, kes ebaõnnestuvad esimestel kilomeetritel! Neid on ajaloos olnud!HWXPRSS Grisha kirjutas:Kubijal rendis oli 3 ratast, kui mina võtan ühe - kes on veel kaks?
Ja ma arvan, et see ühekordne teraapia selle rattaga oli sulle kogu ülejäänud eluks piisav, rohkem säärast ravi sa ei vaja! Või hakkas sado-maso meeldima?
Re: Haanja100 - 2016
Sulle hakkas see rendiratta-porr nii meeldima, et müüsid kõik isiklikud rattad maha?HWXPRSS Grisha kirjutas:Kubijal rendis oli 3 ratast, kui mina võtan ühe - kes on veel kaks?
Re: Haanja100 - 2016
Viskaks siin ühe kondi järada, saaks enda pääst uitmõtte ära ja äkitsi ka pää selgemaks enne laupäeva, mil Haanjas läheb terve sadakond jala H100-t võtma...
Ehk siis, nagu kunagi lubatud sai, tuleb 2016 miilisõit tagasi. Aga et seda minu enda jaoks kõige valutumaks (loe: odavamaks) teha, võiks järgmise aasta 100km ja 100miili ühisstart olla kell 8. Sadalastel tund valget aega juures ja korraldajal jäävad hommikused topelt-teesulud tegemata. Kontrollaeg mõlematel 12h! Kusagil Tsiamäel (kui sinna üldse radagi viib, aga ca 80km peal) pannakse kell 17:45 tõkkepuu ette ning edasi pääsevad vaid need, kel lambid olemas ja telefoni akut piisavalt. Ehk siis aeglasematel miilikutel ja tsainikutest sadalastel lambid kaasa ja saab asi korda. Hundid söönud, hambad terved!
Või mis auditoorium arvab?
Ehk siis, nagu kunagi lubatud sai, tuleb 2016 miilisõit tagasi. Aga et seda minu enda jaoks kõige valutumaks (loe: odavamaks) teha, võiks järgmise aasta 100km ja 100miili ühisstart olla kell 8. Sadalastel tund valget aega juures ja korraldajal jäävad hommikused topelt-teesulud tegemata. Kontrollaeg mõlematel 12h! Kusagil Tsiamäel (kui sinna üldse radagi viib, aga ca 80km peal) pannakse kell 17:45 tõkkepuu ette ning edasi pääsevad vaid need, kel lambid olemas ja telefoni akut piisavalt. Ehk siis aeglasematel miilikutel ja tsainikutest sadalastel lambid kaasa ja saab asi korda. Hundid söönud, hambad terved!
Või mis auditoorium arvab?
Re: Haanja100 - 2016
Need, kes tulevad kusagilt Eestimaa pealt otse H100 starti, ei pruugi selle idee peale silda visata. Neil ei pruugi olla miilist eriti sooja ega külma.dr Holden kirjutas:Viskaks siin ühe kondi järada,
Hotell ka oma hommikusöögimasinavärgi tund varem tööle saaks?
Ise saaksin ka kl 8-ga hakkama, aga kindlasti eelistan kl 9.
Re: Haanja100 - 2016
erikr kirjutas:dr Holden kirjutas:Viskaks siin ühe kondi järada,
Ise saaksin ka kl 8-ga hakkama, aga kindlasti eelistan kl 9.
Re: Haanja100 - 2016
Järades konti...
Mina sõidaks kindlasti miilisõitu. Eks palju sõltub ilmast ja raja seisukorrast. Kui võtta selle aasta rada, siis ma sõidaks ilmselt u 13h-15h.
Usun, et enamusel miilisõitjatel ei ole vahet, kas jõuda finišisse kell 23.00 või 0.00.
Vastus mõttele - minu jaoks isiklikult vahet pole, mis kell sõitu alustada. Tulen Tallinnast ning öö olen Otepääl. Aga kindlasti ei meeldi varasem start kaugemalt tulijatele.
Mina sõidaks kindlasti miilisõitu. Eks palju sõltub ilmast ja raja seisukorrast. Kui võtta selle aasta rada, siis ma sõidaks ilmselt u 13h-15h.
Usun, et enamusel miilisõitjatel ei ole vahet, kas jõuda finišisse kell 23.00 või 0.00.
Vastus mõttele - minu jaoks isiklikult vahet pole, mis kell sõitu alustada. Tulen Tallinnast ning öö olen Otepääl. Aga kindlasti ei meeldi varasem start kaugemalt tulijatele.
Re: Haanja100 - 2016
On meil Eestimaal võistlusi, kus stardipäeval enam stardimaterjale ei väljastata, ehk siis eelmise päeva kohaletulek on tehtud kohustuslikuks...erikr kirjutas:Need, kes tulevad kusagilt Eestimaa pealt otse H100 starti, ei pruugi selle idee peale silda visata. Neil ei pruugi olla miilist eriti sooja ega külma.
Hotell ka oma hommikusöögimasinavärgi tund varem tööle saaks?
Ma küll ausalt ei tea, palju neid on, kes nt Tallinnast hommikul sõitma hakkavad! Mujalt - Rakverest, Tartust on hommikusi tulijaid mitu!
Hotell on pakkunud hommikusööki ka siis, kui miilisõidu start oli kell 7, ehk siis 5:30 said esimesed söönuks. Sel aastal olin ise kell 6 esimene kohvi valamas.
2009 oli hullem ilm, kui 2015! Siis tuli viimane miilisõitja (OK, kavas oli 150km) finitosse alla 12 tunni! Seda seepärast, et miilisõidul on filter vahel, mis suunab aeglased otse finišisse ning neil, kes tookord oleks oma võimete pärast pidanud rajal olema 13-15h, ei lastud seda teha. Ega lasta ka uuel aastal. Sest erinevalt sõitjast on korraldajatel-kohtunikel-ajavõtjatel-turvajatel-jne suur vahe, kas viimane osaleja tuleb kell 20:00 või kell 23:00!suzi kirjutas:Mina sõidaks kindlasti miilisõitu. Eks palju sõltub ilmast ja raja seisukorrast. Kui võtta selle aasta rada, siis ma sõidaks ilmselt u 13h-15h.
Usun, et enamusel miilisõitjatel ei ole vahet, kas jõuda finišisse kell 23.00 või 0.00.
Re: Haanja100 - 2016
Enne tahaks magada. Ajal ja pärast niikuinii ei lasta.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Haanja100 - 2016
Kerge kõrvalepõige - millal järgmine miilisõit plaanis on? Kindlasti kunagi tahaks selle ära teha aga ma pole 100% kindel kas ma järgmine aasta selleks veel valmis olen, eriti kui arvestada et regamise ajal ju ei tea kas tuleb kuiv või märg sõit. Kuivaga ehk sõidaks ära aga kui tuleb samasugune kui sel aastal, siis kahtlane, peaks veel veidi arenema.
Re: Haanja100 - 2016
Kas ma taipan korrektselt et 12h sisse peab mahtuma kui survival-modes ei plaani sõita või plaan-B puudu on?dr Holden kirjutas:Kontrollaeg mõlematel 12h! Kusagil Tsiamäel (kui sinna üldse radagi viib, aga ca 80km peal) pannakse kell 17:45 tõkkepuu ette ning edasi pääsevad vaid need, kel lambid olemas ja telefoni akut piisavalt. Ehk siis aeglasematel miilikutel ja tsainikutest sadalastel lambid kaasa ja saab asi korda. Hundid söönud, hambad terved!
Ja vabalt-hingavad-diislid tõmbavad kotist lambid lenksule ja podisevad finishi poole edasi? Ning see kõik ka 100miili formaadis?
Tundub et tohtrihärra ei jäta patsientidele eriti valikuid.
aif
eat more, fat needed for workout
Re: Haanja100 - 2016
Ei taibanud korrektselt! Miilikutel on sõltuvalt sellest, kuidas rada kulgeb, seal umbes 70-80km peal esimene tõkkepuu - kui oled kontrollaja piires (ehk üle 13,33km/h) kohal, pääsed edasi miilirajale. Kui jääd hiljaks, suunatakse otse 100km rada pidi kodu ehk Kubijale ja lähed kirja 100km läbijana!aif kirjutas:Kas ma taipan korrektselt et 12h sisse peab mahtuma kui survival-modes ei plaani sõita või plaan-B puudu on?dr Holden kirjutas:Kontrollaeg mõlematel 12h! Kusagil Tsiamäel (kui sinna üldse radagi viib, aga ca 80km peal) pannakse kell 17:45 tõkkepuu ette ning edasi pääsevad vaid need, kel lambid olemas ja telefoni akut piisavalt. Ehk siis aeglasematel miilikutel ja tsainikutest sadalastel lambid kaasa ja saab asi korda. Hundid söönud, hambad terved!
aif
Kui kontrollaja piires läbi pääsed, aga oled edasi aeglane, siis ootab sind kell 17:45 see viimane tõkkepuu, kus tuled, telefoniaku ja pupillide suurus on vajalikud edasipääsemiseks!
Re: Haanja100 - 2016
Meie pere osavõtjate eelistus oleks kah selgelt 9:00 stardi kasuks.
Re: Haanja100 - 2016
6:00 või veidi enne teed silmad lahti. Esimene mõte - no ikka täitsa lollakas...Üldiselt ca. 1h. enne starti end üles ei aja ja sööma ei hakka. Aga selle võistlusega on teisiti. Kuskil 6:30 tõmbad riided selga...kurat küll, keegi on kõik absoluutselt KÕIK rattariided kaasa pakkinud - millised ma nüüd selga panen? Lähed ja vaatad välja - jahe, õnneks mitte pime. Hea küll, esimeses toidupunktis koorin vähemaks või vahetan miskit ära.
6:45 Lähed ja võtad ratta ning suundud stardi poole - käigud vahetuvad kuidagi uimasemalt...isegi ratas veel magab.
7:00 Minek (või oli see start?) vähem, kui 1km. pärast on juba väiksemad pundid tekkinud. Õhk on jahe, isegi külm on veidi.
8:00 See Eesti loodus on ikka müstika - jäätunud kaste sillerdab hommikuse päiksega. Ikka oli absolutselt õige otsus siia tulla
9:00 Aina paremaks läheb
Nüüd tuleb see osa, mida kõik H100'l osalenud räägivad
Aga, kuskil peale lõunat jõuad sellele rajale, kust on kõik 100 km. sõitjad juba üle käinud - see vaatepilt, on hullem kui kolm geeli ja guaraana...ausalt!!!
Ivar, ära võta seda miilikatelt ära!
6:45 Lähed ja võtad ratta ning suundud stardi poole - käigud vahetuvad kuidagi uimasemalt...isegi ratas veel magab.
7:00 Minek (või oli see start?) vähem, kui 1km. pärast on juba väiksemad pundid tekkinud. Õhk on jahe, isegi külm on veidi.
8:00 See Eesti loodus on ikka müstika - jäätunud kaste sillerdab hommikuse päiksega. Ikka oli absolutselt õige otsus siia tulla
9:00 Aina paremaks läheb
Nüüd tuleb see osa, mida kõik H100'l osalenud räägivad
Aga, kuskil peale lõunat jõuad sellele rajale, kust on kõik 100 km. sõitjad juba üle käinud - see vaatepilt, on hullem kui kolm geeli ja guaraana...ausalt!!!
Ivar, ära võta seda miilikatelt ära!
Re: Haanja100 - 2016
Könnid olete, Ivariga startisime 600km brevetile 03:00 ja ei mingit vingumist.
Re: Haanja100 - 2016
Siin olen Rivoga nõus ja ka minule see praegune variant meeldib.Rivo kirjutas:6:00 või veidi enne teed silmad lahti. Esimene mõte - no ikka täitsa lollakas...Üldiselt ca. 1h. .........
Nüüd tuleb see osa, mida kõik H100'l osalenud räägivad
Aga, kuskil peale lõunat jõuad sellele rajale, kust on kõik 100 km. sõitjad juba üle käinud - see vaatepilt, on hullem kui kolm geeli ja guaraana...ausalt!!!
Ivar, ära võta seda miilikatelt ära!
Saan aga aru ka korraldajast, kes peab sellest lähtuvalt väheke rohkem kulutama finantsi ja inimressursi turvamisele
Re: Haanja100 - 2016
Kui korraldajal on õigem teha start kl 8, siis tuleb seda teha. Sõitjatega seda pole mõtet arutada, sest sa upud arvamuste laviini alla ja igaüks räägib kuidas talle mugavam oleks. Kui nüüd keegi räägib, et ei jõua kuskilt teisest Eesti otsast 8-ks starti, siis see on tema probleem, mitte korraldaja.dr Holden kirjutas: Aga et seda minu enda jaoks kõige valutumaks (loe: odavamaks) teha, võiks järgmise aasta 100km ja 100miili ühisstart olla kell 8.
Teine variant oleks teha miilisõidust nn. self-supportive sõit, kus alguses pole turvajaid ja toitlustust.
Re: Haanja100 - 2016
Ma nõus, misiganes korraldaja kehtestab, see ongi sõidu osa ja eks siis osalejad n.ö. hääletavad jalgadega. Minu poolest võib stardi teha ka kell 05:47:12 ja lemansi stiilis, st pikkuse järjekorras rivis, siis paugu järel jooksed üle platsi rattani ja alles sealt saad sõitma. See oli nali. Aga kui tavapärase mõõdupuuga võtta, siis on H100 niikuinii ebatavaline sõit, seega see tund stardiajas nüüd küll vast probleem ei ole.tarmo kirjutas:Kui korraldajal on õigem teha start kl 8, siis tuleb seda teha. Sõitjatega seda pole mõtet arutada, sest sa upud arvamuste laviini alla ja igaüks räägib kuidas talle mugavam oleks. Kui nüüd keegi räägib, et ei jõua kuskilt teisest Eesti otsast 8-ks starti, siis see on tema probleem, mitte korraldaja.dr Holden kirjutas: Aga et seda minu enda jaoks kõige valutumaks (loe: odavamaks) teha, võiks järgmise aasta 100km ja 100miili ühisstart olla kell 8.
Teine variant oleks teha miilisõidust nn. self-supportive sõit, kus alguses pole turvajaid ja toitlustust.
Re: Haanja100 - 2016
+1tarmo kirjutas:Teine variant oleks teha miilisõidust nn. self-supportive sõit, kus alguses pole turvajaid ja toitlustust.
miilisõit võiks olla no-race.
minu tagasihoidku arvamuse kohaselt pool rõõmu on see, kui jõuad 30km peale TPsse ja mõtled, et mõned alles stardivad
Re: Haanja100 - 2016
Mul on olemas idee tasandil plaan, kuidas milkud saavad startida kell 7 (ja Rivo tuleb tagasi...) ning erilisi turvalisasi pole vaja teha. Ainus point on, et lisaringe tuleb Haanjas teha kaks 30-nest ning need sisaldavad Massimõrvarit, Plaani lakse, Kurgjärve paukusid jne kokku siis kolm korda. On ju piisavalt väljakutsuv....
PS! Lähipäevil saan hotellipaketi hinnad paika, ettetellimised oodatud mailile info@haanjamatkad.ee...
PS! Lähipäevil saan hotellipaketi hinnad paika, ettetellimised oodatud mailile info@haanjamatkad.ee...
Re: Haanja100 - 2016
Meest sõnast, härga sarvest Start kl. 7:00 - 2x30km. jagu kirsse ja 90km. jagu torti kõlab igaljuhul ahvatlevaltdr Holden kirjutas:Mul on olemas idee tasandil plaan, kuidas milkud saavad startida kell 7 (ja Rivo tuleb tagasi...)
Juuli kuu muudatus...78€ üle 4x rohkem, kui teisel pool Eesti otsa sarnase ürituse eest. Vot ei teagi praegu mis teha.
Viimati muutis Rivo, 07. 07. 2016. 16:52, kokku muudetud 3 korda .