Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
See aasta hakkab vaikselt lõpule jõudma ja vaja seada sihte tulevaseks hooajaks.
Üks asi, mis kindlasti sõidu rõõmu tõstab, on uus paar jookse koos kummidega.
Sai siis uuele rattale muretsetud veel uuemad jooksud "kiirsõiduks" ja nüüd pea paks ning ei oska valida, mida neile peale venitada.
Tehasest DTSwiss M1700 + Conti XKing (lohviga) - hea trenniks ning sõiduks mudas ja liivasemas kohas.
Uued jooksud 29' Mavic CrossMax SLR ja sooviks kiiremat veeremist kuival pinnal.
Hetkel kaalumisel Racing Ralph ja Thunder Burt . Kas keegi oskaks kirjeldada nende võrdlust "vanakooli" Twisterite ning Bonty Revolt SuperX-ga? Viimaseid kahte olen ise pikalt kasutanud.
Tänud ette!
Üks asi, mis kindlasti sõidu rõõmu tõstab, on uus paar jookse koos kummidega.
Sai siis uuele rattale muretsetud veel uuemad jooksud "kiirsõiduks" ja nüüd pea paks ning ei oska valida, mida neile peale venitada.
Tehasest DTSwiss M1700 + Conti XKing (lohviga) - hea trenniks ning sõiduks mudas ja liivasemas kohas.
Uued jooksud 29' Mavic CrossMax SLR ja sooviks kiiremat veeremist kuival pinnal.
Hetkel kaalumisel Racing Ralph ja Thunder Burt . Kas keegi oskaks kirjeldada nende võrdlust "vanakooli" Twisterite ning Bonty Revolt SuperX-ga? Viimaseid kahte olen ise pikalt kasutanud.
Tänud ette!
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Minu hääl Thunder Burtile (kuigi paljudel inimestel on imeline oskus neid terve hulk hooaja jooksul puruks sõita) või Maxxis Aspenile.
Küsitud võrdluseks niipalju, et kui on minu poolt nimetatud olemas, et soovi neid nublakamaid enam veeremise nautimiseks kasutada.
Küsitud võrdluseks niipalju, et kui on minu poolt nimetatud olemas, et soovi neid nublakamaid enam veeremise nautimiseks kasutada.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Paadunud RR fännina olin kevadel sunnitud defitsiidi tõttu alternatiivina võtma Aspenid ja olen rahul. Mulle piisab nii veeremist kui pidamist (testitud mh H100 2015).erikr kirjutas:Minu hääl ... või Maxxis Aspenile...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Revolt SuperX'e olen ma kaks jooksu siledaks sõitnud - tõepoolest, väga head universaalid.
Täna soovitaksin aga nii, et kui Sind kaalu teema väga ei kõiguta, aga soovid hästi veerevat ja vastupidavat (just külgseinad) siis tasub vaadata ka nt. Maxxis Tread Lite kumme. Kui aga kaal kummitab, siis ega Schwalbe Thunder Burtidele on ikka raske konkurentidel vastu saada.
Täna soovitaksin aga nii, et kui Sind kaalu teema väga ei kõiguta, aga soovid hästi veerevat ja vastupidavat (just külgseinad) siis tasub vaadata ka nt. Maxxis Tread Lite kumme. Kui aga kaal kummitab, siis ega Schwalbe Thunder Burtidele on ikka raske konkurentidel vastu saada.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Thunder Burtid on vist hetkel populaarseimad rehvid Eestis, aga tänu kergusele ka väga õhukesed ja kippusid sageli tühjaks saama minu ja ka mitme teise sõitja kogemuse põhjal. Olen viimased poolteist aastat sõitnud Vredestein Spotted Cat rehvidega ja väga rahul, samas enamus rehvidega üldse isiklik kogemus puudub...
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Thunder Burt - väga hea kiire kumm ja vähemalt ise pole kahe aasta jooksul nendesse auku suutnud sõita
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Ise kevadel vahetasin 2x burti snakeskini, külgseinad õhukesed ja ebaõnnestunud torked, mida kinni ei saanud. Panin ralfi alla, samas oma sõidus pole kiiruse vähenemist märganud, küll aga pidamine on oluliselt parem ning peale oli ka lihtsam saada, ei lekkinud piima niipalju. Burt oli koguaeg valge
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Julgeks soovitada Specialized Fast Trak rehve - kerged, väikse veeretakistusega, samas vihma ja libedaga pidamist oluliselt rohkem, kui burtil ja ralfil. Ise olen viimased 2 aastat sõitnud kõik sõidud (va Haanja 100, kus olid Conti X-Kingid) kombinatsiooniga taga Continental RaceKing Protection, ees S-Works Fast Trak ja plaanin selle juurde ka jääda. Taha võiks samahästi panna ka Fast Trak Control versiooni, ainult harjunud RaceKingiga ja kahtlustan, et FastTrak taga kulub äkki kiiremini, kui RaceKing. Specialized rehvide hea omadus on veel see, et tubelessiks sättimine on imelihtne (2Bliss Ready, mis Specialized keeles tähendab tubeless ready tõesti töötab)
Viimati muutis Tr11, 08. 11. 2015. 13:47, kokku muudetud 5 korda .
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Specialized renegade soovitaks, veereb super hästi ja pidamine ka väga etteaimatav
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Renegade kippus kurvides alt ära minema (nii metsasinglil kui kruusal), Thunder Burtidega on olukord justkui parem olnud.
Nii Renegaded kui Thunder Burtid olid nii ees kui taga.
Kui praegused Thunder Burtid ära lagunevad siis ma uusi aga ei osta, mõeldes selle aasta H100-le (tõusud olid OK, kuid laskumised PUPU). Pigem midagi natuke suuremate mummudega, ette kindasti.
Nii Renegaded kui Thunder Burtid olid nii ees kui taga.
Kui praegused Thunder Burtid ära lagunevad siis ma uusi aga ei osta, mõeldes selle aasta H100-le (tõusud olid OK, kuid laskumised PUPU). Pigem midagi natuke suuremate mummudega, ette kindasti.
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Conti Race King- veereb , peab vastu, jooksule peale saamiseks ei pea end emaseks venitama. Raceing Ralph- veereb. .RK on küll väidetavalt raskem,aga mina seda vahet küll ei tunneta.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Paar viimast hooaega sõitnud komboga Rocket Ron ees ja Thunder Burt taga. Minu arvates üks universaalsemaid variante, kui ei viitsi vastavalt ilmale vahetada ja piimaga mässata pidevalt.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Sõidan taga Burt ja ees Ralph. Pidamine hea ja veereb ka hästi.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Continentali maailmas on analoogne universaalne kombinatsioon X-King ees, RaceKing taga . X-King on RocketRonile sarnase nublakakõrgusega ja pidamis, veeremisomadustega, samas RaceKing on testide põhjal Thundeburtiga identse veeremistakistusega, aga pidamist on tal kindlasti rohkem. Mu meelest üks paremaid tagarehve XC maratoni jaoksjuuser78 kirjutas:Paar viimast hooaega sõitnud komboga Rocket Ron ees ja Thunder Burt taga. Minu arvates üks universaalsemaid variante, kui ei viitsi vastavalt ilmale vahetada ja piimaga mässata pidevalt.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Ise kasutanud pikemat aega maxxis aspenit ja väga rahul. Uuel hooajal aga plaan tubelessiks proovida teha, oskab keegi kommenteerida või on proovinud, et kas on mõtet ja kas saab pidama millegagi rehvi? Või jääb ikka lekkima. Aspeni 29 rehv vist tubeless ready versiooni saada pole?
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Ise soovitaksin Maxxis Ikonit, suve alguses rehv peale ja siiani 0 probleemi
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Mul on Veloplusist hangitud Aspen milles on suvest saadik ruginaga rõhk sees.Marko87 kirjutas: Aspeni 29 rehv vist tubeless ready versiooni saada pole?
http://www.veloplus.ee/et/toode/valisku ... vlar-38904
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Millist ruginat kasutad? Said esimesel korral kohe pidama?erikr kirjutas:Mul on Veloplusist hangitud Aspen milles on suvest saadik ruginaga rõhk sees.Marko87 kirjutas: Aspeni 29 rehv vist tubeless ready versiooni saada pole?
http://www.veloplus.ee/et/toode/valisku ... vlar-38904
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Täpselt, mismõttes pole tubelessi? Nagu eelpool mainitud on ka mul kasutusel Aspen, lohvita. Ei mingeid probleeme, Stansi rugin sees. Pidas kohe, ja on ka juba lappinud korra.Marko87 kirjutas:Millist ruginat kasutad? Said esimesel korral kohe pidama?erikr kirjutas:Mul on Veloplusist hangitud Aspen milles on suvest saadik ruginaga rõhk sees.Marko87 kirjutas: Aspeni 29 rehv vist tubeless ready versiooni saada pole?
http://www.veloplus.ee/et/toode/valisku ... vlar-38904
Tee palun ikka enne siin küsimist elementaarne kodutöö ära.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Eeltöö oli tehtud, aga kuna erinevad kohad kirjutavad erinevaid asju selle tubeless versiooni kohta, siis mõtlesin et küsin äkki keegi on kodumaal ise järgi proovinud. Kuskil oli paaris kohas oli kirjas et aspenit ei liigitata sinna Nö tubeless rehvide hulka. Aga tore kui toimib.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Stans.Marko87 kirjutas: Millist ruginat kasutad? Said esimesel korral kohe pidama?
Esimesest pumpamisest alates pidas.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Tahaks ka norida, et mis neist saunajuttudest ikka, aga ka näiteks http://www.maxxis.com/catalog/tire-280-121-aspen ei loetle endiselt 622mm ETRTO jaoks MAXXISe rugina-standardile (Tubeless Ready technology) ühtegi rehvi, kuigi poeriiulitel on olemas.
Selles osas on vist ikkagi ainult pool kodutööst tehtud vt veel sisekummiga kasutamiseks, siselohvita kasutamiseks ja ruginaga sisekummita kasutamiseks rehvitüüpe ja siis konkreetsete tootjate standardid/tehnoloogiadMarko87 kirjutas:Nö tubeless rehvide hulka
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Mismõttes ei liigitata? Rehve on kas lohviga või lohvita. Kui peab ilma lohvita, siis on kas 100% kohe tubeless (raskem) või koos ruginaga tubeless ready (kergem) ...Marko87 kirjutas:Eeltöö oli tehtud, aga kuna erinevad kohad kirjutavad erinevaid asju selle tubeless versiooni kohta, siis mõtlesin et küsin äkki keegi on kodumaal ise järgi proovinud. Kuskil oli paaris kohas oli kirjas et aspenit ei liigitata sinna Nö tubeless rehvide hulka. Aga tore kui toimib.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Vabandage aga ma ei saa nüüd aru enam, kas rugin tähendab midagi muud kui piim? Mulle ei jõua kohale, miks lühikese ja tabava sõna asemel kasutada pikemat ja segasemat varianti?
Teemasse: minu rattal oli ees piimaga Aspen. Umbes 1,5 bari rõhku sees, käisin tehnilisel rajal korra käpuli ja hakkas pöia vahelt välja ajama. Vahu lisamine ei aidanud (1. korda elus kasutasin vahtu, ei võtnud ratast alt ära, äkki oleks pidanud?) pumpa ei olnud kaasas ja jooksiski lõpuks tühjaks. Töökojas pandi piima juurde aga pidama ei saadud. Panin lõpuks lohvi sisse. Kas ma sõitsin liiga madala rõhuga oma 93-94 kg kohta?
Teemasse: minu rattal oli ees piimaga Aspen. Umbes 1,5 bari rõhku sees, käisin tehnilisel rajal korra käpuli ja hakkas pöia vahelt välja ajama. Vahu lisamine ei aidanud (1. korda elus kasutasin vahtu, ei võtnud ratast alt ära, äkki oleks pidanud?) pumpa ei olnud kaasas ja jooksiski lõpuks tühjaks. Töökojas pandi piima juurde aga pidama ei saadud. Panin lõpuks lohvi sisse. Kas ma sõitsin liiga madala rõhuga oma 93-94 kg kohta?
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Eri aegadel ja põlvkondadel on oma arvamusliidrid ja keeleuuendajad.bitter kirjutas:Vabandage aga ma ei saa nüüd aru enam, kas rugin tähendab midagi muud kui piim? Mulle ei jõua kohale, miks lühikese ja tabava sõna asemel kasutada pikemat ja segasemat varianti?
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Tunde asi, mingi orientiiri annab selline kalkulaator aga lõpuks oleneb ikka iseenda kõhutundest.bitter kirjutas:Kas ma sõitsin liiga madala rõhuga oma 93-94 kg kohta?
http://mtb.ubiqyou.com/
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Kas töökojas võeti kumm maha ja puhastati pöid ja kumm ära? Ja ikka ei saadud pidama? Kumm ja pöid on mõlemad terved?bitter kirjutas: Teemasse: minu rattal oli ees piimaga Aspen. Umbes 1,5 bari rõhku sees, käisin tehnilisel rajal korra käpuli ja hakkas pöia vahelt välja ajama. Vahu lisamine ei aidanud (1. korda elus kasutasin vahtu, ei võtnud ratast alt ära, äkki oleks pidanud?) pumpa ei olnud kaasas ja jooksiski lõpuks tühjaks. Töökojas pandi piima juurde aga pidama ei saadud. Panin lõpuks lohvi sisse. Kas ma sõitsin liiga madala rõhuga oma 93-94 kg kohta?
Mul on ka paar korda pöia vahelt õhku välja löönud kui liiga madala rõhuga sõites mingi lolluse olen teinud (laskumisel kiskus lenksu viltu). Õnneks on kumm tagasi läinud ja pärast õhu juurdepumpamist on edasi saanud sõita. Kodus olen kummi maha võtnud ja pöia ja kummi sinna vahele sattunud sodist puhtaks teinud, et korralikult õhku peaks.
Üldiselt on see rõhu ning kummi ja pöia omavahelise sobivuse teema. Ma olen selle peale rõhku natuke suurendanud, et järgmine kord raskem maha sõita oleks kummi. Mõni kummi ja pöia kombo seisab paremini peal.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
bitter, lisaks, milline Aspeni mudel ja suurus? Kui lai pöid ja mis mudel?arnea kirjutas:Üldiselt on see rõhu ning kummi ja pöia omavahelise sobivuse teema. Ma olen selle peale rõhku natuke suurendanud, et järgmine kord raskem maha sõita oleks kummi. Mõni kummi ja pöia kombo seisab paremini peal.bitter kirjutas:Teemasse: minu rattal oli ees piimaga Aspen.
Õige märkus, aga absoluutselt igasuguste torusiili-teemade edasiseks vältimiseks peaks siis täpsemalt rehvipiimast rääkima.bitter kirjutas:miks lühikese ja tabava sõna asemel kasutada pikemat ja segasemat varianti?
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Kord ühel sõidul, kui rehv tühjaks jooksis ja käsipumbaga enam hakkama ei saanud, leidsime küla pealt ühe kompressoriga mehe.
See küsis piimajutu peale, et miks keefiri pole pannud, see ju paksem ja peaks paremini pidama.
See küsis piimajutu peale, et miks keefiri pole pannud, see ju paksem ja peaks paremini pidama.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
@arnea - ma jõudsin kohale 10 min enne sulgemist, ei olnud aega pikalt katsetada. Rehvi maha ei võtnud, suurema liiva tõmbas kaltsuga maha. Rehv ja pöid tunduvad minu pilgule terved.
@veloson - Aspen 29x2.1 ja Mavic Crossride, siselaius peaks olema 19mm (väljast 24,8).
Miki soovitatud kalkulaatori järgi oleks pidanud vähemalt 2,1 bari olema. Edaspidi võtan co2 kaasa.
@veloson - Aspen 29x2.1 ja Mavic Crossride, siselaius peaks olema 19mm (väljast 24,8).
Miki soovitatud kalkulaatori järgi oleks pidanud vähemalt 2,1 bari olema. Edaspidi võtan co2 kaasa.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Nojah, tee siis uuesti tubelessiks.bitter kirjutas:@arnea - ma jõudsin kohale 10 min enne sulgemist, ei olnud aega pikalt katsetada. Rehvi maha ei võtnud, suurema liiva tõmbas kaltsuga maha. Rehv ja pöid tunduvad minu pilgule terved.
@veloson - Aspen 29x2.1 ja Mavic Crossride, siselaius peaks olema 19mm (väljast 24,8).
Miki soovitatud kalkulaatori järgi oleks pidanud vähemalt 2,1 bari olema. Edaspidi võtan co2 kaasa.
See "kalkulaator" pakub liiga suuri numbreid. Ma ei oleks nii kindel, et seda rõhku üldse arvutada saab.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Endal ka plaanis esimene rehv spotted cat välja vahetada race king-i vastu. Aga neid race kinge on nii mitu erinevat varjanti. Nimes väike erinevus, väheke kaalus ja eriti hinnas. Siit ka küsimus, et mis vahe neil on? Kui vaadata näiteks hawaii lehte, siis seal on 5 erinevat varjanti 29x2.2.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Siin ehk veidi infot:mariomk kirjutas:Endal ka plaanis esimene rehv spotted cat välja vahetada race king-i vastu. Aga neid race kinge on nii mitu erinevat varjanti. Nimes väike erinevus, väheke kaalus ja eriti hinnas. Siit ka küsimus, et mis vahe neil on? Kui vaadata näiteks hawaii lehte, siis seal on 5 erinevat varjanti 29x2.2.
http://www.conti-tyres.co.uk/conticycle ... king.shtml
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Kui tahad tubelessiks teha ja torkekindlamat, siis Race King Protection, kui tahad kasutada sisekummiga, siis Race King RaceSport. RaceSport ja Protection on mõlemad kõige paremast ja kallimast nn Black Chilli kummisegust. Kui kõige kõiget ei ole vaja, siis RaceKing Performance, mis on tehtud natuke odavamast Puregrip kummisegust ja tubeless valmidusega. Kui tahad raha kokku hoida, aga ikka hea rehviga sõita, siis RaceKing Sport.mariomk kirjutas:Endal ka plaanis esimene rehv spotted cat välja vahetada race king-i vastu. Aga neid race kinge on nii mitu erinevat varjanti. Nimes väike erinevus, väheke kaalus ja eriti hinnas. Siit ka küsimus, et mis vahe neil on? Kui vaadata näiteks hawaii lehte, siis seal on 5 erinevat varjanti 29x2.2.
Kokkuvõtvalt:
1. Protection (TubelessReady) ja RaceSport - tipptasemel võistlusrehvid;
2. Performance (TubelessReady) - hea kulumiskindel võistlus- ja trennirehv;
3. Sport - hea rehv harrastajale sportimiseks, trennitegemiseks või niisama sõitmiseks.
Viimati muutis Tr11, 02. 12. 2015. 14:00, kokku muudetud 3 korda .
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Tänud! Nüüd asi selge.
Plaan on ikka tubelessiks teha
Plaan on ikka tubelessiks teha
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Viimased 10 aastat olen sõitnud 26" USTidega, 0 probleemi. Õige pea jätkan 29" seljas, stock jooksudeks Crossride'd, ning nii hea kogemuse valguses tundub sisekatega sõitma hakkamine väikesviisi tagasiminekuna. Seega, prooviks need tubelessiks teha. Ning jõudes küsimusteni:
- jäi veidi arusaamatuks, kas ise tubelessiks tehtud tavajooksudel saab ka UST kumme kasutada, või ainult TL Readysid?
- kas UST kumme enam praktiliselt ei toodetagi? Tavapärastest veebipoodidest uurides on valik pea olematu; siinsamas teemas kiidetud Schwalbe ja Maxxise mudelitest ei paista UST variante olevat. TL Ready on turu üle võtnud? Plussid-miinused läbi mõeldes tundus just traditsiooniline UST sobivama valikuna. Sõidan põhiliselt kruusakatel, vahepeal metsa vahele keerates; võistlema ei kipu.
- jäi veidi arusaamatuks, kas ise tubelessiks tehtud tavajooksudel saab ka UST kumme kasutada, või ainult TL Readysid?
- kas UST kumme enam praktiliselt ei toodetagi? Tavapärastest veebipoodidest uurides on valik pea olematu; siinsamas teemas kiidetud Schwalbe ja Maxxise mudelitest ei paista UST variante olevat. TL Ready on turu üle võtnud? Plussid-miinused läbi mõeldes tundus just traditsiooniline UST sobivama valikuna. Sõidan põhiliselt kruusakatel, vahepeal metsa vahele keerates; võistlema ei kipu.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
29" UST kumme siinmail levinumatest tegijatest toodab minu teada veel ainult Maxxis ja sedagi ainult kahe mudeli osas: 29X2.25 Ardent LUST/UST ja 29X2.10 Crossmark LUST/UST. Põhjuseks ilmselt see, et 29" UST kummid oleks XC jaoks liiga rasked. Maxxis kasutabki seepärast oma modifitseeritud UST versiooni - nn LUST. Vahe USTiga on vist õhemates külgseintes, aga ka LUST rehve peaks saama ilma lateksita kasutada, nagu UST rehvegi - erinevalt TubelessReady ja 2Bliss rehvidest, mis kõik vajavad hermeetikut.wagner kirjutas:Viimased 10 aastat olen sõitnud 26" USTidega, 0 probleemi. Õige pea jätkan 29" seljas, stock jooksudeks Crossride'd, ning nii hea kogemuse valguses tundub sisekatega sõitma hakkamine väikesviisi tagasiminekuna. Seega, prooviks need tubelessiks teha. Ning jõudes küsimusteni:
- kas UST kumme enam praktiliselt ei toodetagi? Tavapärastest veebipoodidest uurides on valik pea olematu; siinsamas teemas kiidetud Schwalbe ja Maxxise mudelitest ei paista UST variante olevat. TL Ready on turu üle võtnud? Plussid-miinused läbi mõeldes tundus just traditsiooniline UST sobivama valikuna. Sõidan põhiliselt kruusakatel, vahepeal metsa vahele keerates; võistlema ei kipu.
L.U.S.T.
Maxxis mountain tubeless tires, certified to UST® standards, featuring Lightweight Ultimate Sidewall Technology (L.U.S.T.). This technology offers better puncture resistance, improved air retention, better longevity and lower weight than previous tubeless technologies. By adding a thin fabric layer to the sidewall, covered in a special airtight rubber compound, Maxxis created a casing that is lighter, tougher and holds air better.
http://www.maxxis.com/other-bicycle-inf ... technology
TUBELESS READY
Tubeless tires provide the rider with many benefits: the ability to run lower air pressures, which improves traction; lower rolling resistance when compared to a tube-type tire; and less chance of flatting since there is no tube. Maxxis Tubeless Ready (TR) tires provide the benefits of a UST tubeless tire without the weight penalty. Our TR tires use a standard casing and require the use of a liquid sealant in order to make them airtight. Maxxis Tubeless Ready tires are the only Maxxis tires approved for use with liquid sealants. Using a liquid sealant in any non-TR Maxxis tire will void the warranty.
Enamasti ikka saab, ainult, et mitte-UST velje korral tõenäoliselt ei pruugi tekkida velje ja UST rehvi vahel õhukindlat ühendust ja pead ikkagi hermeetikut kasutama, mis teeb UST rehvi kasutamise suht mõttetuks.wagner kirjutas:- jäi veidi arusaamatuks, kas ise tubelessiks tehtud tavajooksudel saab ka UST kumme kasutada, või ainult TL Readysid?
Igaks juhuks mainin, et Tavalised Mavic Crossride 29" veljed mude ei ole UST veljed. UST veljed on ainult CROSSRIDE TUBELESS PULSE WTS, CROSSMAX SL PRO WTS, CROSSRIDE TUBELESS QUEST WTS.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Kuna hermeetikut/piima/ruginat panen rehvi sisse nii ehk naa, siis ei näe ma mingit probleemi 100% UST rehvide kadumises. TubelessReady on jummala ok!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Kuna sai see rida siin käima tõmmatud, siis oleks viisakas teha ka väike kokkuvõte.
Nagu alguses kirjeldasin, olid mu rattal tehasest all DTSwiss M1700 + Conti XKing (lohviga) ning soovisin midagi kõrvale kiireks ja kuivaks rajaks. Kaalu 90+ kg.
Jooksud sain 29' Mavic CrossMax SLR (pruugitud, 2014 mudel). Kaalusin osta kas tubeless Racing Ralph või Thunder Burt-i.
Peale hulga foorumist saadud soovitusi kaevusin nimekirjaga interneti sügavustesse ja hakkasin otsima erinevaid soovitusi/võrdluseid/hinnanguid.
Lõpuks langes valik Thunder Burt-le - suht siledamapoolne, kuid XKing on ju mudaralliks olemas! Valitud - Liteskin Evo 29X2,1 .
Rehvide veljele vedamisega oli natuke probleeme - pikas pakendis seismisega olid "vormist väljas" ja pea võimatu oli neid ranti pidama saada. Tagumisele jooksule sain kompressoriga siiski ise peale, kuid esijooksuga pidin minema Zeppelini Hawaii-d kiusama. Ega neilgi kohe ei õnnestunud ja jätsi pooleks päevaks sinna, kuni õhtul kätte sain. Mõlemile rattale sai sisse pandud pudel Doc-i (kui just Hawaiis peale pusimist midagi veel ei lisatud). Teeninduses pandud ratta sain kätte nii, et kohe pidas, oma pandud jooksuga pidin nädalala jagu maadlema - ikka õhku juurde ja keerutama! Kahjuks kohe sõitma ei saanud ... (võib-olla oleks kiiremini rugina ringi saanud?).
Esimene suurem sõit oli planeeritud EEC Vooremäel.
Kaks päeva ennem käisin Vooremäel ja proovisin radu mõlemi jooksukomplektiga. Olulist vahet ei tunnetanud (aga tee oli suht sirge ja sile), XKing oli vast kurvides vähe stabiilsem. Otsustasin, et laupäevase sõidu starti võtan mõlemad kaasa ja kohapeal vastavalt ilmale otsustan kummad alla panen. Kohale jõudsin veerand tundi ennem starti ja kui ratta katuselt maha võtsin, siis oli tagumine kumm (see ise pandud ) jälle tühi... Valikut polnud, XKingiga tehasejooksud alla ja starti. Metsavahel oli OK, kuid pikkadel kruusalõikudel tundsin, et veeremist jääb vajaka.
Kodus võtsin jooksud jälle ette - veel üks 60ml Doc-i tagumisse jooksu, rõhk sisse ja keerutan vaiksel ühel ja teisel küljel. Pühapäevasel päevaga kordasin keerutamisi oma 5-6 korda. Jäi pidama!
Uus katse oli Lähtel -. enne starti proovisin suusarajal soenduseks neid liivaseid lõike ja veidi hirm hakkas, kuid otsustasin endale kindlaks jääda ja XKingi pakiruumist mitte välja võtta!
Kehakaaluks hommikul ennem starti 91kg ning kummidesse - ette 2,0 ja taha 2,2.
Stardist minek nagu alati pea viimasena, kuid juba Lähtelt lahkudes oli paarikümnest ees sõitjast rahulikult kerides möödunud ja sama jätkus ka edaspidi - ühtlases mõnusas tempos kuni lõpuni.
Thunder Burt pidas oluliselt paremini kui kartsin - seda ka pehmes liivas ja turbastel juurikatel. Siledatel kruusalõikudel oli liikumine võrreldes XKingiga nagu "öö ja päev"!
Ratas sai päris mitu head laksu juurikatel ja kividel, kuid rõhku pidas lõpuni. (kontrollisin ekstra peale lõpetamist)
Kummid täis ka täna - ei mingit rõhu kadu!
Kokkuvõtteks - probleeme oli uute kummide ranti saamisega ja ühel rattal õhu pidamisega (kaks pudelit Doc Blue-d), umbes kahe nädala jagu keerutamisi, kuid lõpuks suurepärane pidamine ja veeremine!
Ei kahetse !!!
Nagu alguses kirjeldasin, olid mu rattal tehasest all DTSwiss M1700 + Conti XKing (lohviga) ning soovisin midagi kõrvale kiireks ja kuivaks rajaks. Kaalu 90+ kg.
Jooksud sain 29' Mavic CrossMax SLR (pruugitud, 2014 mudel). Kaalusin osta kas tubeless Racing Ralph või Thunder Burt-i.
Peale hulga foorumist saadud soovitusi kaevusin nimekirjaga interneti sügavustesse ja hakkasin otsima erinevaid soovitusi/võrdluseid/hinnanguid.
Lõpuks langes valik Thunder Burt-le - suht siledamapoolne, kuid XKing on ju mudaralliks olemas! Valitud - Liteskin Evo 29X2,1 .
Rehvide veljele vedamisega oli natuke probleeme - pikas pakendis seismisega olid "vormist väljas" ja pea võimatu oli neid ranti pidama saada. Tagumisele jooksule sain kompressoriga siiski ise peale, kuid esijooksuga pidin minema Zeppelini Hawaii-d kiusama. Ega neilgi kohe ei õnnestunud ja jätsi pooleks päevaks sinna, kuni õhtul kätte sain. Mõlemile rattale sai sisse pandud pudel Doc-i (kui just Hawaiis peale pusimist midagi veel ei lisatud). Teeninduses pandud ratta sain kätte nii, et kohe pidas, oma pandud jooksuga pidin nädalala jagu maadlema - ikka õhku juurde ja keerutama! Kahjuks kohe sõitma ei saanud ... (võib-olla oleks kiiremini rugina ringi saanud?).
Esimene suurem sõit oli planeeritud EEC Vooremäel.
Kaks päeva ennem käisin Vooremäel ja proovisin radu mõlemi jooksukomplektiga. Olulist vahet ei tunnetanud (aga tee oli suht sirge ja sile), XKing oli vast kurvides vähe stabiilsem. Otsustasin, et laupäevase sõidu starti võtan mõlemad kaasa ja kohapeal vastavalt ilmale otsustan kummad alla panen. Kohale jõudsin veerand tundi ennem starti ja kui ratta katuselt maha võtsin, siis oli tagumine kumm (see ise pandud ) jälle tühi... Valikut polnud, XKingiga tehasejooksud alla ja starti. Metsavahel oli OK, kuid pikkadel kruusalõikudel tundsin, et veeremist jääb vajaka.
Kodus võtsin jooksud jälle ette - veel üks 60ml Doc-i tagumisse jooksu, rõhk sisse ja keerutan vaiksel ühel ja teisel küljel. Pühapäevasel päevaga kordasin keerutamisi oma 5-6 korda. Jäi pidama!
Uus katse oli Lähtel -. enne starti proovisin suusarajal soenduseks neid liivaseid lõike ja veidi hirm hakkas, kuid otsustasin endale kindlaks jääda ja XKingi pakiruumist mitte välja võtta!
Kehakaaluks hommikul ennem starti 91kg ning kummidesse - ette 2,0 ja taha 2,2.
Stardist minek nagu alati pea viimasena, kuid juba Lähtelt lahkudes oli paarikümnest ees sõitjast rahulikult kerides möödunud ja sama jätkus ka edaspidi - ühtlases mõnusas tempos kuni lõpuni.
Thunder Burt pidas oluliselt paremini kui kartsin - seda ka pehmes liivas ja turbastel juurikatel. Siledatel kruusalõikudel oli liikumine võrreldes XKingiga nagu "öö ja päev"!
Ratas sai päris mitu head laksu juurikatel ja kividel, kuid rõhku pidas lõpuni. (kontrollisin ekstra peale lõpetamist)
Kummid täis ka täna - ei mingit rõhu kadu!
Kokkuvõtteks - probleeme oli uute kummide ranti saamisega ja ühel rattal õhu pidamisega (kaks pudelit Doc Blue-d), umbes kahe nädala jagu keerutamisi, kuid lõpuks suurepärane pidamine ja veeremine!
Ei kahetse !!!
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Muideks, tootja ei anna LiteSkinile garantiid, et see nö "vabas looduses saada olevate" ruginatega pidama jääb.
Vormist väljas või halvasti hoidva mantli jama kommentaarisk - lükka teine kord üheks ööpäevaks lohv vahele ja rõhk sisse, hambahaldjas tuleb ja teeb mantli viisakaks, jääb jama vähemaks Pärast piisab ühe külje lahti võtmisest, ventiil ja rugin sisse ning raputamine alga.
Kruusalõikudel nagu-öö-ja-päev vahe - ei tea, kas mustal ja valgel ka näidata saab? Peaks katsetama
Vormist väljas või halvasti hoidva mantli jama kommentaarisk - lükka teine kord üheks ööpäevaks lohv vahele ja rõhk sisse, hambahaldjas tuleb ja teeb mantli viisakaks, jääb jama vähemaks Pärast piisab ühe külje lahti võtmisest, ventiil ja rugin sisse ning raputamine alga.
Kruusalõikudel nagu-öö-ja-päev vahe - ei tea, kas mustal ja valgel ka näidata saab? Peaks katsetama
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Nagu-öö-ja-päev vahe selgitus:veloson kirjutas:... Kruusalõikudel nagu-öö-ja-päev vahe - ei tea, kas mustal ja valgel ka näidata saab? Peaks katsetama
a) enesetunne,
b) kiirus vs. keskmine pulss,
c) võrreldes nende aegadega, kes olid minu läheduses Vooremäel, olin Lähtel rajal 10-15 min kiirem (aeg Lähtel sisaldab endas ka ühte maokat ning remondiabi noorele neiule). Kindlasti ei olnud ma kahe nädalaga nii palju tugevamaks saanud!
No sisetunne pole muidugi pole teaduslik tõestus ...
Samas http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews annab veeretakistuste vaheks XKing Racesport ja Thunder Burt Lite Skin-l sõltuvalt rõhust 1,6 kuni 3,5 watti (ümmarguselt 8-16%).
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Veeretakistuse mõõtmisel kasutatakse tavaliselt kõva/siledat pinda. Ma ei viitsinud täpsemalt uurida kuidas konkreetne võrdlustabel on saadud aga selge on see, et erinevatel pinnastel veerevad rehvid erinevalt ja võib olla, et asfaldil võitnud rehv ei ole mitte kõige parem kruusal või mudas.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Teeme nüüd nii, et kui isegi ei viitsinud uurida, siis ei targuta ...alarco kirjutas:Veeretakistuse mõõtmisel kasutatakse tavaliselt kõva/siledat pinda. Ma ei viitsinud täpsemalt uurida kuidas konkreetne võrdlustabel on saadud aga selge on see, et erinevatel pinnastel veerevad rehvid erinevalt ja võib olla, et asfaldil võitnud rehv ei ole mitte kõige parem kruusal või mudas.
Minu kommentaar oli isiklik arvamus ja minu algatatud teema kokkuvõte, mitte ühe või teise kummifirma promo.
Kui soov mingiks teiseks aruteluks, siis palun algata teema ja lase minna !
NB! Admin võiks selle rea nüüd sulgeda ja lasta uuel arutelul juba teistsuguste rõhuasetustega mujal kulgeda ...
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Rahu, ainult rahu.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Olen rahulik.Miki-Hiir kirjutas:Rahu, ainult rahu.
Kuid ennem vastulausete esitamist oleks võinud vähemalt loo läbi lugeda - muidu on nagu tavaline teismeline, kes iga asja peale ütleb kõigepealt "EI !", ja siis täpsustab "Millest jutt?".
Teema lõpp.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Lugupeetud Mart2. Ei tahtnud kuidagi Teie tundeid haavata ja seepärast viitsisin asja mis minu jaoks ammu selge ka faktidega kinnitada.
http://www.bicyclerollingresistance.com/the-test
All bicycle tires are tested on a rolling resistance test machine with a 77 cm drum and a 120W electric motor. The drum is covered with diamond plate to simulate an average road surface.
Ei näe tõesti ärritumiseks mingit põhjust, samas vabandan teema "risustamise" pärast.
http://www.bicyclerollingresistance.com/the-test
All bicycle tires are tested on a rolling resistance test machine with a 77 cm drum and a 120W electric motor. The drum is covered with diamond plate to simulate an average road surface.
Ei näe tõesti ärritumiseks mingit põhjust, samas vabandan teema "risustamise" pärast.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Ajendatuna Rocket Roni külgpidamise teemast, küsiks siin, et millise rehviga on tubelessi koguemus kõige parem/muretum? Teistmoodi sõnastades, millise rehviga on kõige vähem nussi? Et lased tubelessiks teha ja rehv püsib sul täis a la paar kuud, ilma et peaks ülepäevaseid pumpamisi tegema.
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Mina kasutasin ralpfi snakeskin 2,1. Viimane pikk kombo oli ron ees ja raplf taga (snakeskin mõlemad), minu jaoks oli nende koostöö perfekt. Ilmselt pole kõige tugevama ja kiirema jalaga, aga minu probleeme polnud. Ainus piinarikas aega oli siis, kui burt liteskin tegin piimaga, siis sain igapäev korda kaks pumbata mingi paar nädalat. Hiljem juba ilmselt oli piima kiht paksem, mis juba hakkas õhku pidama ja ei olnud enam vajadust pumpa kaasas vedada.DeeJott kirjutas:Ajendatuna Rocket Roni külgpidamise teemast, küsiks siin, et millise rehviga on tubelessi koguemus kõige parem/muretum? Teistmoodi sõnastades, millise rehviga on kõige vähem nussi? Et lased tubelessiks teha ja rehv püsib sul täis a la paar kuud, ilma et peaks ülepäevaseid pumpamisi tegema.
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Kas pumpamine = n**s? Minul on iga rattaga sõltumata rehvidest rutiin, et enne sõitu kontrollin rehvirõhud üle. Ajakulu ca 1 minut ja käed jäävad ka puhtaks Ka õhema siselohviga on mõningane õhukadu paratamatu.
Ühest vastust sinu küsimusele pole, sest ka ühe konkreetse rehvimargi sees on väike varieeruvus olemas.
Ühest vastust sinu küsimusele pole, sest ka ühe konkreetse rehvimargi sees on väike varieeruvus olemas.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tubelessi võrdlus ja valik uueks aastaks
Bontrager XR2 Team Issue 2.2 tollised rehvid - sai kevadel alla pandud 100 ml tavalise Orange Seal piimaga ja siiamaani olen täpselt ühe korra õhku juurde pumbanud, piim loksub sees siiamaani. Ennast on huvitama hakanud, et kas peab sama piimaga veel ka järgmise suve vastu XR2 rehvidega kah üliväga rahul - kruusakurvides peab esirehv paremini, kui X-King ja veereb kah hästi.DeeJott kirjutas:Ajendatuna Rocket Roni külgpidamise teemast, küsiks siin, et millise rehviga on tubelessi koguemus kõige parem/muretum? Teistmoodi sõnastades, millise rehviga on kõige vähem nussi? Et lased tubelessiks teha ja rehv püsib sul täis a la paar kuud, ilma et peaks ülepäevaseid pumpamisi tegema.