Adidas Winter Xdream 17. jaanuaril 2016 Sakus
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Adidas Winter Xdream 17. jaanuaril 2016 Sakus
Traditsiooniline Winter Xdream toimub juba õige varsti, 17. jaanuaril 2016 Sakus.
Mis iganes suunas see ilmataat ka ei toimetaks, ees ootab hea võimalus oma treeningutesse väike vaheldus tuua. Olgu see siis MTB-l või fatbike'l. Mullune Winter Xdream võideti ka rattal.
3-liikmelise võistkonna eesmärk on 4-tunnise kontrollaja jooksul koguda maksimaalne väärtuspunktide summa, kaardile kantud kontrollpunktide läbimisest. Kontrollpunktide väärtus sõltub nende seikluslikkusest ja/või kaugusest ning on vahemikus 2-5 väärtuspunkti. Läbitavate punktide arv ja läbimise järjekord on iga võistkonna poolt vabalt valitav; võrdse väärtuspunktide arvu korral otsustab paremusjärjestuse raja läbimise kiirus. Võistkonnad võivad ise valida, kas läbivad raja joostes, suusatades, jalgratastega või muul moel.
Lahendamaks sageli kuuldud muret, et "keegi peab ju kaarti ka lugema", pakume abi ning avatud on "Xdreami navigaatorite pank"! See on koht, kust algajate seiklejate tiim saab endale valida kolmandaks liikmeks kogenud tegija ehk navigaatori. Navigaator õpetab värskele tiimile orienteerumise algtõdesid ja aitab tiimil esmakordselt rada üheskoos läbida. Nii mõnigi neist on kibe jalg ka rattal.
Lähem info http://www.xdream.ee
Mis iganes suunas see ilmataat ka ei toimetaks, ees ootab hea võimalus oma treeningutesse väike vaheldus tuua. Olgu see siis MTB-l või fatbike'l. Mullune Winter Xdream võideti ka rattal.
3-liikmelise võistkonna eesmärk on 4-tunnise kontrollaja jooksul koguda maksimaalne väärtuspunktide summa, kaardile kantud kontrollpunktide läbimisest. Kontrollpunktide väärtus sõltub nende seikluslikkusest ja/või kaugusest ning on vahemikus 2-5 väärtuspunkti. Läbitavate punktide arv ja läbimise järjekord on iga võistkonna poolt vabalt valitav; võrdse väärtuspunktide arvu korral otsustab paremusjärjestuse raja läbimise kiirus. Võistkonnad võivad ise valida, kas läbivad raja joostes, suusatades, jalgratastega või muul moel.
Lahendamaks sageli kuuldud muret, et "keegi peab ju kaarti ka lugema", pakume abi ning avatud on "Xdreami navigaatorite pank"! See on koht, kust algajate seiklejate tiim saab endale valida kolmandaks liikmeks kogenud tegija ehk navigaatori. Navigaator õpetab värskele tiimile orienteerumise algtõdesid ja aitab tiimil esmakordselt rada üheskoos läbida. Nii mõnigi neist on kibe jalg ka rattal.
Lähem info http://www.xdream.ee
-
- Rattur
- Postitusi: 81
- Liitunud: 17. 08. 2009. 12:19
Re: Adidas Winter Xdream 17. jaanuaril 2016 Sakus
Otsitakse tiimi rattureid: http://www.xdream.ee/teema/2399#26734
Re: Adidas Winter Xdream 17. jaanuaril 2016 Sakus
Korraldaja on jaganud ürituse lisainfot
http://www.xdream.ee/winter-xdream-info
Hetkel kirjas 143 tiimi ja nimekirja vaadates võib päris mitmeid näha ratastel peale minemas
http://www.xdream.ee/winter-xdream-tiimid
http://www.xdream.ee/winter-xdream-info
Hetkel kirjas 143 tiimi ja nimekirja vaadates võib päris mitmeid näha ratastel peale minemas
http://www.xdream.ee/winter-xdream-tiimid
Re: Adidas Winter Xdream 17. jaanuaril 2016 Sakus
kel soovi Winter Xdreamiks rentida kaardihoidja rattale, saab seda teha siit:
http://www.xdream.ee/teema/2410#26760
http://www.xdream.ee/teema/2410#26760
Re: Adidas Winter Xdream 17. jaanuaril 2016 Sakus
Kui kolmene punt jõuab kontrollpunkti, siis kas kõik tiimi liikmed peavad selle skaneermise tegema? Mõtlen nt, et mõni punkt vaja kuhugi ronimist, kuhu rattaga ei saa. Kas siis peaks kõik kolm jätma kuhugi lagedale ja minema skaneerima või üks läheb ja kaks saavad valvata
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: Adidas Winter Xdream 17. jaanuaril 2016 Sakus
Kõik võtavad. Kui vaja, jäetakse rattad maha ja käiakse jalgsi punktide järel.
Re: Adidas Winter Xdream 17. jaanuaril 2016 Sakus
Kuidas ratturite muljed on? Tagantjärgi tarkusena tundub, et kui metsarajad ja muu lahtilükkamata jama rajaplaneeringust välja jätta, siis oli ratas väga konkurentsivõimeline valik.