EventRent Elamussõitude Sari 2017
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: Aerobike elamussõitude sari
No aga huvi on ikkka huvitavama ja raskema raja vastu. Soov osaleda sel juhul koos fättidega. Ei saa üldse aru, miks fätt ja bike ära eraldada stardiaegadega. Chicken variant kõlab tõesti paremini!
Re: Aerobike elamussõitude sari
Ma usun, et see kummi laiuse detailne limiteerimine pole selles mõttes nii aktuaalne, et kui rajad on õigesti koostatud, siis pole mingit põhjust erinevate kummilaiuste kasutamisel takistusi tegema hakata. Kui fatbike rajal on ikka pehmet ja korralikku liiva, siis on kitsama kummiga sõit seal ju ikkagi puhas häving ning ei õigusta ennast. Sama kehtib tavalise MTB raja kohta - kui see on piisavalt kiire põhjaga, siis on ju tavarattaga selge eelis fatbikede ees.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Põhimõtteliselt võin siis enda 2,2" fatbike joonele ajada? Ta muidu ilmselt kaalub ka sama palju kui mõni edavaim fätt.mi.re kirjutas:Ma usun, et see kummi laiuse detailne limiteerimine pole selles mõttes nii aktuaalne, et kui rajad on õigesti koostatud, siis pole mingit põhjust erinevate kummilaiuste kasutamisel takistusi tegema hakata. Kui fatbike rajal on ikka pehmet ja korralikku liiva, siis on kitsama kummiga sõit seal ju ikkagi puhas häving ning ei õigusta ennast. Sama kehtib tavalise MTB raja kohta - kui see on piisavalt kiire põhjaga, siis on ju tavarattaga selge eelis fatbikede ees.
Re: Aerobike elamussõitude sari
2.2" ja 3.5" on sinu jaoks kuidagi sarnased? Või pakud ka maantekat sellesse klassi? Kas juhendis on kusagil määratud minimaalne mõõt rehvile, et osaleda fat klassis?
Re: Aerobike elamussõitude sari
ei ole vaja hakata siin nüüd pilli lõhki ajama....aga kui juba, siis äkki FS ratastele kah eraldi masinaklass?
..............
Re: Aerobike elamussõitude sari
Jah, sama sarnased, kui 3,5" ja 4,7". Üldiselt on fättinduse filosoofia mulle meelepärane ja arusaadav, kuid IMHO see high level fätindus areneb pigem selles suunas, kus piirid fäti ja tavalise maatikuratta vahel muutuvad ähmaseks.parmaat kirjutas:2.2" ja 3.5" on sinu jaoks kuidagi sarnased? Või pakud ka maantekat sellesse klassi?
Fättidega võistlemine on veel teine teema, mis viib pigem võidurelvastumiseni, kus ehedast fätindusest jääb suht vähe alles (üksnes minu hüpotees). Keskmise fätti ja überbling fätti vahel haigutab kuristik, nii eurodes kui ka omadustes.
Elamussarja korraldajale oleks ainult see soovitus, et võiks kaaluda põhisõidu osas vaba rajavalikut. Mina jaoks näiteks kohad ja sekundid on sekundaarsed ning põhiliseks liikumapanevaks jõuks on oma kasinate tehniliste oskuste ja võimete proovilepanek. Rummus valiksin ilmselt keerulisema raja, samas sügav lumi ja liiv jääksid valikust välja.
ja siin vingumise raames on jäänud ütlemata põhiline: tudnub tulevat huvitav ja vaheldusrikas sari!
Re: Aerobike elamussõitude sari
Arvamuse ja mõtete avaldamine on vingumine? Väga positiivne ja edasiviiv mõte tundub olema!
Re: Aerobike elamussõitude sari
See lause oli ainult enesekriitikana mõeldud.parmaat kirjutas:Arvamuse ja mõtete avaldamine on vingumine? Väga positiivne ja edasiviiv mõte tundub olema!
Re: Aerobike elamussõitude sari
Esimest korda elamussarja kohta lugedes tekkis minu peas mõte, et miks ei võiks see toimuda reedeti ja algusega kl. 17:00
Ajaliselt pole võistlused ju väga pikad, toimuvad valgel ajal ja jätaks nädalavahetuseks teised valikud.
PS. Fätiklass eraldi on minu hinnangul nii ja naa. Pigem seda juba reguleerida rajavalikuga, kus fätt annaks eelise.
Ajaliselt pole võistlused ju väga pikad, toimuvad valgel ajal ja jätaks nädalavahetuseks teised valikud.
PS. Fätiklass eraldi on minu hinnangul nii ja naa. Pigem seda juba reguleerida rajavalikuga, kus fätt annaks eelise.
Re: Aerobike elamussõitude sari
3,8 peaks laiuse min piiriks panema. Palju fatid tulevad ka sellised laiusega ntx Trek 27,5'/3,8 ja veel mõni. Minu arvamus, mitte ettekirjutus !
Mina kvalifitseerun juba ka praeguste reeglitega (4.0)
Samas nõustun ka Rivo-ga, reede kell 17 osas
Mina kvalifitseerun juba ka praeguste reeglitega (4.0)
Samas nõustun ka Rivo-ga, reede kell 17 osas
Re: Aerobike elamussõitude sari
Reede on hea mõte, aga suure osa inimesi ei jõua kuidagi kella 17-ks starti. Tavaliselt ju enamusel tööpäev lõpeb sel ajal. Või kuidas te kujutate ette, et te jõuate näiteks Rummu starti reedel kella 5-ks?brunz kirjutas: Samas nõustun ka Rivo-ga, reede kell 17 osas
Re: Aerobike elamussõitude sari
Ma kujutan väga hästi. Mul pole probleem panna jaanuaris-veebruaris kogu aasta kalendrisse rattateemalised üritused ja selle järgi tööandja suhtes käituda. Mul selleks kas pealiku nõusolek või riskin lahtilaskmisega. Eesmärgiks lambad söönud, hundid terved. Kevadel saab 8 aastat konkreetses ametis ja ettevõttes. Kui mind ka lahti lastakse, pole kindlasti põhjuseks, et soovin tööpostilt lahkuda nii, et oleksin rahvaspordiürituse stardis enne selle sulgemist.tarmo kirjutas:Või kuidas te kujutate ette, et te jõuate näiteks Rummu starti reedel kella 5-ks?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Räägi seda Kreenholmi kangrutele...erikr kirjutas:Ma kujutan väga hästi. Mul pole probleem panna jaanuaris-veebruaris kogu aasta kalendrisse rattateemalised üritused ja selle järgi tööandja suhtes käituda. Mul selleks kas pealiku nõusolek või riskin lahtilaskmisega. Eesmärgiks lambad söönud, hundid terved. Kevadel saab 8 aastat konkreetses ametis ja ettevõttes. Kui mind ka lahti lastakse, pole kindlasti põhjuseks, et soovin tööpostilt lahkuda nii, et oleksin rahvaspordiürituse stardis enne selle sulgemist.tarmo kirjutas:Või kuidas te kujutate ette, et te jõuate näiteks Rummu starti reedel kella 5-ks?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Vaadake kolmapäevakuid.
Kl 17 põrutab rajale hulk tööealist rahvast, kes kindlasti pole töötud või endised Kreenholmi kangrud. Osad isegi teistest maakondadest kohale tulnud.
Kl 17 põrutab rajale hulk tööealist rahvast, kes kindlasti pole töötud või endised Kreenholmi kangrud. Osad isegi teistest maakondadest kohale tulnud.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Mis vahet on rehvi mõõdul. Fät on ju kogu olekult hoopis teine masin. Ei ole ju nii, et kui mu skotule mahuvad alla 3.8 rehvid on ta hoobilt fäti. Las paksud olla ikka konkreetselt omaette. Pole mõtet oma pool aretustega minna masinaklassi solkima. Ja modele mees kes rääkis ala. Kreenholmist mõtles ilmselt liinitöölistest. Seal on ilmselt suht raske midagi kokku leppida. Aga see selleks võistlusi on teisigi. AA ma pole ei fäti mees ega liini tööline, lihtsalt mõte.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Koondati juba aastal 2008, pole enam vaja rääkida...kalari kirjutas:Räägi seda Kreenholmi kangrutele...erikr kirjutas:Ma kujutan väga hästi. Mul pole probleem panna jaanuaris-veebruaris kogu aasta kalendrisse rattateemalised üritused ja selle järgi tööandja suhtes käituda. Mul selleks kas pealiku nõusolek või riskin lahtilaskmisega. Eesmärgiks lambad söönud, hundid terved. Kevadel saab 8 aastat konkreetses ametis ja ettevõttes. Kui mind ka lahti lastakse, pole kindlasti põhjuseks, et soovin tööpostilt lahkuda nii, et oleksin rahvaspordiürituse stardis enne selle sulgemist.tarmo kirjutas:Või kuidas te kujutate ette, et te jõuate näiteks Rummu starti reedel kella 5-ks?
Aga eraldi fäti klass on samm lähemale paraolümpiale - olen paks keskealine heteromees ja pean seda kõike saama!
Re: Aerobike elamussõitude sari
Reaalsus on siiski see, et enamusel ilmselt ei lõpe tööpäev enne 17.00. On normaalne saada aru, et inimesed ja nende töö iseloom ning tingimused on erinevaderikr kirjutas:Vaadake kolmapäevakuid.
Kl 17 põrutab rajale hulk tööealist rahvast, kes kindlasti pole töötud või endised Kreenholmi kangrud. Osad isegi teistest maakondadest kohale tulnud.
Kolmapäevakute statistika kolme valitud 2015 etapi põhiselt (stardiaeg ja startinuid %). Ilmselt väljendub ka puhkuseperioodi eripära.
22.04 - Kakumäe: 17.00-17.30 9%, 17.30-18.00 17%, 18.00+ 74%
22.07 - Tähetorni: 17.00-17.30 25%, 17.30-18.00 15%, 18.00+ 60%
12.08 - Pirita: 17.00-17.30 23%, 17.30-18.00 21%, 18.00+ 55%
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Aerobike elamussõitude sari
Paneme siis talupojaloogika ka mängu. Kummale rehvile siis 3.5 lähemal on? Kas 2.2 või 4.0'le ? Ega see rehv ju mingit eelist anna, kui teised sõidavad palju kitsamaga (ühesõnaga enamus kohtades KIIREMA rehviga) ja seega saaks mõõtu võtta just nimelt nendega, mis samas suuruses on. Kui hakkame võidusõitma, siis on ju selle rehviga tavalise mtb rehvi vastu raske saada! Kuna siin on ka teisi samu arvamusi, siis ka mina pooldaks rajaga varieerumist, mitte kõikide raami- ja rehvisuuruste eraldamist! Ja selline arutelu võiks natuke pikemalt enne võistluste algust saada maha peetud. Siis saaks ka osalejate arvamustega arvestada! Kui see muidugi on oluline?!
Re: Aerobike elamussõitude sari
varsti tuleb 27,5 ratastele kah 2,0 ja 2,2 rehvi laiustega eraldi masinaklass... tulge maa peale inimesed, juhendisse kirja et rataste klass on vaba ja asi ants.
..............
Re: Aerobike elamussõitude sari
Aga milles probleem? Tavaline baik(olgu see 26, 27,5 või 29) on täiesti erinev asi fätist ja praeguseks on neid juba päris palju ehk täiesti okei teha eraldi klass.
Fätile saab teha hoopis erinevaid radasid võrreldes baigiga - paks ja pehme liiv, lumi jm pehmemad lõigud, kus ilma fätita kõnnid ratas käe kõrval..
Fätile saab teha hoopis erinevaid radasid võrreldes baigiga - paks ja pehme liiv, lumi jm pehmemad lõigud, kus ilma fätita kõnnid ratas käe kõrval..
Re: Aerobike elamussõitude sari
vot aga sellisele rajale ma tahangi oma semi-fätiga minna. Et oleks ikka motti pingutada ja osavust ka proovida. Siis on sellel fätijooksul ka mõte ja ei pea hing paelaga kaelas tavarehvidega võidu ajama. Tahaks nautida huvitavat rada. Kui aga tahetakse osadelt huvitav ja raske rada ära võtta, siis see pole päris hea plaan!
Re: Aerobike elamussõitude sari
Tere,
Kas on teil teada, palju on tulemas inimesi eri klassidesse. Kas on mõtet siiski pakse ja peenikesi eraldada? Ja kas ku..muse päralt saab keegi natuke siia infot kirjutada või on arutelu tõesti selline tabu või lihtsalt raske?
Kas on teil teada, palju on tulemas inimesi eri klassidesse. Kas on mõtet siiski pakse ja peenikesi eraldada? Ja kas ku..muse päralt saab keegi natuke siia infot kirjutada või on arutelu tõesti selline tabu või lihtsalt raske?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Käisin täna luuramas kuidas Raku järve ja Männiku karjääri olud on. Tundub, et ma polnud ainus kes kehva ilmaga liikvel oli sest ratta jälgi nii "pakse" kui tavalisi oli küllaga. Jää kandis, vesi oli küll kohati lume all peal. Kalamees ütles, et jää on 15 cm paks. Kui veidike külma teeb, saab järve peal raja kõva ja sileda. Et siis eraldi klass talverehvidega cyclokatele
Re: Aerobike elamussõitude sari
või kettidega meestekatele?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Annan siis veidi tagasisidet. Kuna korralikku külma pole olnud, siis sõidame rada B ehk suurele jääle ei lähe. Nädala alguses lähen veel viimasele jääluurele - äkki saame kalda servas mõned jääsõigud siiski sisse panna. Kuna viimased 3 nädalat on olulislet rohkem sulatanud kui külmetanud, siis seda riski, et õhukesele jääle keset järve minna, ei taha keegi.parmaat kirjutas:Tere,
Kas on teil teada, palju on tulemas inimesi eri klassidesse. Kas on mõtet siiski pakse ja peenikesi eraldada? Ja kas ku..muse päralt saab keegi natuke siia infot kirjutada või on arutelu tõesti selline tabu või lihtsalt raske?
Aga sellegi poolest seda, et üritus ära jääb, karta pole tarvis. Kuna viimaste aastate kogemus Vormi jääretkega õpetas, et jää peale lootma jääda ei saa, oleme planeerinud ka alternatiivse maismaatrassi, kus siiski lund ja maa pealset jääd jätkub. Muide vormsi jääretkest rääkides, siis aastal 2014, kui seda esimest korda planeerisime, tegin jäätee statistikat. Nimelt eelnenud 10-st aastast oli jäätee olemas olnud seitsmel. Saatuse irooniana järgnes kohe peale seda 3 sooja talve...
Esialgu liigume siiski veel selles mõttemaailmas, et teeme kaks eri starti. Seega kutsuks nüüd rahvast regama, sest regamise lõpuni on jäänud vaid 3 päeva ehk teisisõnu läheb regamine lukku juba kolmapäeva õhtul.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Hakkasin nüüd esimest korda vaatama ka registreerimise hindasid! Kas need peavadki olema nii erinevad näiteks kolmapäevaku hindadest ja väga sarnased Estonian Cup hindadega? Koha peal 40 EUR? Millest selline hind?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Kohapealne hind 40 on viimased 30 min enne starti ning selle mõttega, et motiveerida inimesti natukenegi varem kohale tulema. Kui kõik tulevad vahetult enne starti, seab see ladusa ürituse korraldamise raskuste alla. Kui jätta viimased 30 stardile eelnevat minutit kõvale, siis on võistlushommikune kohapeal registreerimise hind 30€.parmaat kirjutas:Hakkasin nüüd esimest korda vaatama ka registreerimise hindasid! Kas need peavadki olema nii erinevad näiteks kolmapäevaku hindadest ja väga sarnased Estonian Cup hindadega? Koha peal 40 EUR? Millest selline hind?
Mis nüüd puudutab hinna erinevust kolmapäevakutega, siis erinevuse tingib see, et visioon on kohale tuua ikkagi kogu Aerobike võistluslinnak kogu oma ilus. Kes on Hiiumaa Rattanädalavahetusel käinud, on seda näinud. Samuti on igal etapil ka autasustamine, palju vanuseklasse jne. Iga asi maksab üksikuna võttes natuke, kuid kokkuvõttes kulusid kuhjub. Kuivõrd võime eeldada, et esimesel hooajal jääb osalejate arv 100 inimese tuuri etapi kohta, siis on oluliselt väiksema stardimaksuga keeruline ots-otsaga muidu kokku tulla.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Lihtsalt statistika mõttes jätan endast jälje maha, et kuigi võistluse formaat tundub huvitav, siis stardimaksumuse tõttu jätan osalemata. Aga see kõigest minu valik.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Sama siin! Väga ootasin neid sõite ja sai rataski ostetud varem ära, aga nüüd selline lops! Ei lähe selline hind kohe mitte!
- JerryBlake
- Rattur
- Postitusi: 160
- Liitunud: 31. 01. 2012. 21:45
Re: Aerobike elamussõitude sari
Mis siin nii väga oodata. Ega võistlus selles ei seisne, kellel hiljem registreeruda õnnestub. Keegi ei käsi oodata seda 40euro vooru, hetkel saab veel 24ga paar päeva.parmaat kirjutas:Väga ootasin neid sõite
Re: Aerobike elamussõitude sari
Küsimus oligi just see, et miks nii erinev kolmapäevakust, kuna juhendit lugedes selgub, et rajal ju midagi pole peale raja Kas see telgi sinna saamine võistlejaid kuidagi huvitab, ma ei tea, aga mind huvitab uus ja huvitav formaat ning põnevad rajad. Sama mis kolmapäevakul, aga hind erineb 3.5 korda. Kinnine territoorium ka ja maaomanike mured ka puuduvad. Ei mõista hinnapoliitikat. Kas kõigile teistele on see täitsa vastuvõetav siis?
Re: Aerobike elamussõitude sari
See on hea, et hinnast räägitakse ja tuuakse välja, miks registreerimata jäetakse. Muidu on nii, et korraldaja mõtleb: "Hmm, kuidagi vähe osalejaid tuli. Ei tea, kas stardilinnak sai liiga kehv ja bände liiga vähe, et rahvas kohale ei tulnud?" ja teeb järgmisel aastal veel kallima stardilinnaku ja imestab, miks taas vähem inimesi kohal on
Re: Aerobike elamussõitude sari
Lähtuvalt foorumlaste tagasidest tegime numbrite süsteemi veidi ringi. Nimelt loobusime mõttest kasutada ühte ja sama seljanumbrit kõikidel Aerobike üritustel ning teeme EventRent sarja jaoks eraldi lenksu ette käivad MTB numbrid.
Hinnast rääkides, siis palju oleks mõistlik hind? Hetkel küll hinda muutma ei hakka, sest tegu on puhtalt osalustasude najal korraldatava üritusega ning ilma radikaalselt formaati muutamata ma ei näe varianti, et see 7€ või 10€ osalustasu juures omadega kuidagi välja tuleks. Estonian Cup ja MTBest sarjade võistlusnädala kolmapäevane hind on 30€, kohapeal 40€. Marimetsa Kapp võistlusnädala hind on 15€, kohapeal 25€. Elamussõitdue sarjal on eelregistreerimise hind 24€, kohapeal 30€. Ehk siis hind on EC ja MTBest sarjast odavam, Marimetsa Kapp sarjast tsipa kallimm. Aga kuna hetkel arutelu käima läks, siis tunneksin huvi, et palju oleks üldises plaanis mõistlik ja aktsepteeritav ürituse hind? Ning kui paljud siinsetest lugejatest jätavad vaid hinna pärast tulemata?
Mis nüüd MTB kolmapäevakutesse ja nendega võrdlusesse puutub, siis ma arvan, et see sari on juba olemas ning seda kopeerida pole mõtet. Pigem ikka teha midagi teistmoodi, et rikastada rattaelu. Tõsi, eks need raja eriefektid sõltuvad suuresti konkreetsest etapist ja selle formaadist. Muidgi mingis osas paraku ka registreerujate arvust ehk siis vahenditest, mille raames neid teha suudame. Aga proovime ära, kui elu näitab, et säärase ideega sari oma kohta ei leia ning rahvas osalema ei tule, siis ega vägisi punnida ei saa. Eks siis järgmine hooaeg on mõtte koht, kas loobume MTB mõttest või keskendume tõsti soodsa stardimaksuga vaid tähistatud rada ja ajavõttu pakkuvale formaadile. Eks elu loksutab asjad paika
Hinnast rääkides, siis palju oleks mõistlik hind? Hetkel küll hinda muutma ei hakka, sest tegu on puhtalt osalustasude najal korraldatava üritusega ning ilma radikaalselt formaati muutamata ma ei näe varianti, et see 7€ või 10€ osalustasu juures omadega kuidagi välja tuleks. Estonian Cup ja MTBest sarjade võistlusnädala kolmapäevane hind on 30€, kohapeal 40€. Marimetsa Kapp võistlusnädala hind on 15€, kohapeal 25€. Elamussõitdue sarjal on eelregistreerimise hind 24€, kohapeal 30€. Ehk siis hind on EC ja MTBest sarjast odavam, Marimetsa Kapp sarjast tsipa kallimm. Aga kuna hetkel arutelu käima läks, siis tunneksin huvi, et palju oleks üldises plaanis mõistlik ja aktsepteeritav ürituse hind? Ning kui paljud siinsetest lugejatest jätavad vaid hinna pärast tulemata?
Mis nüüd MTB kolmapäevakutesse ja nendega võrdlusesse puutub, siis ma arvan, et see sari on juba olemas ning seda kopeerida pole mõtet. Pigem ikka teha midagi teistmoodi, et rikastada rattaelu. Tõsi, eks need raja eriefektid sõltuvad suuresti konkreetsest etapist ja selle formaadist. Muidgi mingis osas paraku ka registreerujate arvust ehk siis vahenditest, mille raames neid teha suudame. Aga proovime ära, kui elu näitab, et säärase ideega sari oma kohta ei leia ning rahvas osalema ei tule, siis ega vägisi punnida ei saa. Eks siis järgmine hooaeg on mõtte koht, kas loobume MTB mõttest või keskendume tõsti soodsa stardimaksuga vaid tähistatud rada ja ajavõttu pakkuvale formaadile. Eks elu loksutab asjad paika
Re: Aerobike elamussõitude sari
Täiesti OT kontekstis soovin siinkohal natuke tõmmata maha tuure seoses "imeodava" MTB kolmapäevakute osalustasuga. Juhin tähelepanu, et see üritus toimub mh väga suures osas altruismile tuginedes. Seega ei ole ilmselt mõistlik seda võrrelda kommertsüritustega.
Ja veelkord, minu antud postitus on kommenteeriva repliigi korras ja palun südamest seda siin edasi mitte arendada
Ja veelkord, minu antud postitus on kommenteeriva repliigi korras ja palun südamest seda siin edasi mitte arendada
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Aerobike elamussõitude sari
60% kallim hind võrreldes sarnase tootega ei tundugi niiväga "tsipa" kallim. Või kui siis on see ikka päris suur "tsipa":)mi.re kirjutas: Estonian Cup ja MTBest sarjade võistlusnädala kolmapäevane hind on 30€, kohapeal 40€. Marimetsa Kapp võistlusnädala hind on 15€, kohapeal 25€. Elamussõitdue sarjal on eelregistreerimise hind 24€, kohapeal 30€. Ehk siis hind on EC ja MTBest sarjast odavam, Marimetsa Kapp sarjast tsipa kallimm. Aga kuna hetkel arutelu käima läks, siis tunneksin huvi, et palju oleks üldises plaanis mõistlik ja aktsepteeritav ürituse hind? Ning kui paljud siinsetest lugejatest jätavad vaid hinna pärast tulemata?
Re: Aerobike elamussõitude sari
Osalustasu teema võiks praegu tegelikult kõrvale jätta - me ju keegi veel ei tea, mis täpselt tulemas on. Loeme menüüd ja arvustame, kas ikka on tulemas piisavalt hea kotlet...
Ja kui juba puht isiklikku mätta otsast vaadatuna läks arvamuse avaldamiseks, a'la osalen või mitte, siis jätan enda osalemised suht viimasele momendile ja rasvaselt oma kalendrisse ei kirjuta.
PS. Mati, valdav enamus võistlusi meil siin korraldatakse altruismile tuginedes!
Ja kui juba puht isiklikku mätta otsast vaadatuna läks arvamuse avaldamiseks, a'la osalen või mitte, siis jätan enda osalemised suht viimasele momendile ja rasvaselt oma kalendrisse ei kirjuta.
PS. Mati, valdav enamus võistlusi meil siin korraldatakse altruismile tuginedes!
Re: Aerobike elamussõitude sari
Küsitakse - vastan: ei osale. Miks? Ei tunne vajadust startimiseks "rekkahaagisest" (loe: ebamõistlik raha kulutamine otseselt võistlusrada mitte puudutavasse taristusse.)mi.re kirjutas: kui paljud siinsetest lugejatest jätavad vaid hinna pärast tulemata?
....
Aga proovime ära, kui elu näitab, et säärase ideega sari oma kohta ei leia ning rahvas osalema ei tule, siis ega vägisi punnida ei saa. Eks siis järgmine hooaeg on mõtte koht, kas loobume MTB mõttest või keskendume tõsti soodsa stardimaksuga vaid tähistatud rada ja ajavõttu pakkuvale formaadile. Eks elu loksutab asjad paika
Aga tean paljusid, kelle jaoks "kellad-viled" on sportimise juures nr.1 teema. Küll antud toodegi leiab tarbijaid. Edu!
Viimati muutis kalari, 23. 02. 2016. 18:28, muudetud 1 kord.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Olgu, minu vabandused, Marimetsaga võrreldes pole tsipa. Samas EC ja MTBest võrreldes on hind siiski tsipa madalam, kui tõele au anda. Seega Eesti kallim rattasari see nüüd kah pole.Rain kirjutas: 60% kallim hind võrreldes sarnase tootega ei tundugi niiväga "tsipa" kallim. Või kui siis on see ikka päris suur "tsipa":)
Aga siiski minu küsimus - kui palju on mõistlikuna näiv antud toote hind, mille eest oldaks valmis sõitma tulema, kui tulek jääb hinna taha? : )
Re: Aerobike elamussõitude sari
mi.re kirjutas:Estonian Cup ja MTBest sarjade võistlusnädala kolmapäevane hind on 30€, kohapeal 40€. Marimetsa Kapp võistlusnädala hind on 15€, kohapeal 25€. Elamussõitdue sarjal on eelregistreerimise hind 24€, kohapeal 30€. Ehk siis hind on EC ja MTBest sarjast odavam, Marimetsa Kapp sarjast tsipa kallimm.
Ka Eesti Rattamaratonide sarjas (sinusuguse kaliibriga tegija peaks ju konkureerivate sarjade õigeid nimesid teadma) on hooajal 2016 eelregistreerimise hind täpselt sama suur nagu Aerobike elamussõitude sarjas hooajal 2016, ehk siis võrdselt 24 eurot! Kustkohast sa selle tsipa madalama välja imed, jääb selgusetuks! Sest kuupäevad pole ju endale kasuliku kontekstist väljaimemiseks vajalikud, onju!mi.re kirjutas:Olgu, minu vabandused, Marimetsaga võrreldes pole tsipa. Samas EC ja MTBest võrreldes on hind siiski tsipa madalam, kui tõele au anda. Seega Eesti kallim rattasari see nüüd kah pole.
Aga kui asjast rääkida, siis iga asi või toode on oma hinda väärt, mõnel on lihtsalt rohkem, mõnel vähem ostjaid!
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Aerobike elamussõitude sari
Tahan ka oma tagasihoidliku sõna hinna osas sekka öelda, et kõik oleneb, millega võrrelda. Esiteks, tore, et leidub inimesi, kes viitsivad üldse korraldamisega tegeleda, sest tegelikult on see puhas keberniit ja vastutus. 24 jevrot kotleti eest on täiesti ok, kui arvestada, mis kotleti sisse lubatakse panna. Ühe kolmapäeviti toimuva üritusega ei saa seda võrrelda. Need on erinevad. Ja pealegi, miks siis ei käi seal tuhat inimest sõitmas, kui hind nii odav on. Käib aga sõitmas tuhat inimest suurtel üritustel, kus jällegi hind on nö kallis. Et siis misasja? Kunagi olin bowlingumängija ja muide, võistlusest osavõtutasu oli peaaegu alati 30€ või rohkem. PS. Ma olen vaene rattur, sõidan siiamaani 26tollise odava panniga, sest uut ratast ei jaksa osta ;) Kõik on suhtumise küsimus.
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: Aerobike elamussõitude sari
Sama hind, mis Marimetsa Kapil tooks mind pühapäeval starti.mi.re kirjutas:Olgu, minu vabandused, Marimetsaga võrreldes pole tsipa. Samas EC ja MTBest võrreldes on hind siiski tsipa madalam, kui tõele au anda. Seega Eesti kallim rattasari see nüüd kah pole.Rain kirjutas: 60% kallim hind võrreldes sarnase tootega ei tundugi niiväga "tsipa" kallim. Või kui siis on see ikka päris suur "tsipa":)
Aga siiski minu küsimus - kui palju on mõistlikuna näiv antud toote hind, mille eest oldaks valmis sõitma tulema, kui tulek jääb hinna taha? : )
Re: Aerobike elamussõitude sari
Olen kursis sarja nime muutusega, kuid kuna nime vahetus on alles selle talve teema, siis on esialgu veel suupärasem eelmise hooaja nimi MTBest. Lihtsalt minu jaoks on MTBest veel harjumuspärasem nimi, vabandan siinkohal ebakorrektsuse pärast. Aga Ivar, võta seda pigem kui komplimenti - järelikult töötasid eelmise hooajaga MTBest nime sedavõrd hästi sisse, et see nii kergesti teadvusest ei kao. Analoogseid näiteid - niimõnigi maanteerattur käib kolmapäviti siia maani sõitmas Aerobike temposõitusid, kuigi selle sarja nimi oli Aerobike vaid aastatel 2008 ja 2009. Alates aastast 2010 on tegu Filter Temposõidu Karikasarjaga. Samuti sõidab niimõnigi rattur seni maani Elion kappi, kuigi tegu HE nimelise sarjaga : )dr Holden kirjutas: Ka Eesti Rattamaratonide sarjas (sinusuguse kaliibriga tegija peaks ju konkureerivate sarjade õigeid nimesid teadma) on hooajal 2016 eelregistreerimise hind täpselt sama suur nagu Aerobike elamussõitude sarjas hooajal 2016, ehk siis võrdselt 24 eurot! Kustkohast sa selle tsipa madalama välja imed, jääb selgusetuks! Sest kuupäevad pole ju endale kasuliku kontekstist väljaimemiseks vajalikud, onju!
Aga kui asjast rääkida, siis iga asi või toode on oma hinda väärt, mõnel on lihtsalt rohkem, mõnel vähem ostjaid!
Aga hinnavahe jutu võtsin Eesti Maastikurattasarja 2016 aasta juhedi punktist number viis:
http://www.rattamaratonid.ee/et/sarjast
Nimelt seal on kirjas, et võistlusnädala kolmapäeval maksab registreerimine põhidistantsile 30€. Jah, nagu ka EC sarjas, siis võistlusele EELNEVA nädala kolmapäevani on hind 24€, kuid mina oma võrdlustes lähtusin võistlusnädala kolmapäevastest hindadest. Kui varakult registreerida või sooritada kogu hooaja registreerimine, on hinnad kõigis kõne all olevates sarjades madalamad. Aga see selleks, oleme siis korrektsed ning sõnastame asja täpselt lahti. EventRent Elamussõitude sarjas saab 24€ suuruse osalustasu eest ennast kirja panna kuni võistlusnädala kolmapäeva sõdaööni, 30€ eest võistlushommikul kohapeal. Mainitud maratonisarjades lõppeb hinnaga 24€ registreerimine poolteist nädalat enne üritust, võistlusnädala eelregistreerimise hind on 30€, kohapeal registreerimise hind on 40€. Maratonisarjades lõppeb kohapeal registreerimine 30min enne starti ära, hiljem enam registreerida ei saa. EventRent sarjas võimaldatakse ka viimasel 30 minutil ekspressregistreerimist, kuid siis on hind mitte enam 30€ nagu ülejäänud võistlushommikul, vaid samuti 40€.
Aga paluks mitte valesti aru saada - ma ei püüa tõestada mitte seda, et maratonisarjad on kallid, vaid kummutada kõlama jäänud arvamust, et Elamussõitude sari on kallim kui ülejäänud rahvaspordisarjad. Üritan meeleheitlikult tõestada seda, et antud hinnad on kujundatud lähtuvalt rahvaspordisarjade turul valitsevatest hinnatrendidest ning pole ei kõige kallimad turul ega ka mitte sellisena kehtestatud soovist kergelt rikkaks saada, vaid selle tõttu, et ürituste korraldamine ongi kallis ettevõtmine : (
Re: Aerobike elamussõitude sari
See on muidugi uus lähenemine, iseasi kas asjal iva on! Ehk siis kas sinilind saab ikka püütud? Aga oled selle pooletunnise püügipikendusega andnud närijaile rasvase kondi hambusse ning selle närimise tekitatud kahju on ilmselt suurem, kui võimaliku sinilinnu püügist saadav tulu!mi.re kirjutas:Maratonisarjades lõppeb kohapeal registreerimine 30min enne starti ära, hiljem enam registreerida ei saa. EventRent sarjas võimaldatakse ka viimasel 30 minutil ekspressregistreerimist, kuid siis on hind mitte enam 30€ nagu ülejäänud võistlushommikul, vaid samuti 40€.
PS! See on minu, kui 17-aastase kogemusega korraldaja, isiklik arvamus!
Re: Aerobike elamussõitude sari
dr Holden kirjutas: Ehk siis kas sinilind saab ikka püütud? Aga oled selle pooletunnise püügipikendusega andnud närijaile rasvase kondi hambusse ning selle närimise tekitatud kahju on ilmselt suurem, kui võimaliku sinilinnu püügist saadav tulu!
mi.re kirjutas:Kohapealne hind 40 on viimased 30 min enne starti ning selle mõttega, et motiveerida inimesti natukenegi varem kohale tulema. Kui kõik tulevad vahetult enne starti, seab see ladusa ürituse korraldamise raskuste alla. Kui jätta viimased 30 stardile eelnevat minutit kõvale, siis on võistlushommikune kohapeal registreerimise hind 30€.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Kui lund jätkub, siis rada tundub äge tulevat ning lenksupealne numbr samuti
aga krt.. stardimaks võiks viiekas olla ja kütuse võiks ikka kinni maksta....
aga krt.. stardimaks võiks viiekas olla ja kütuse võiks ikka kinni maksta....
Re: Aerobike elamussõitude sari
Nagu Riho läbi tsitaatide kirjeldas, siis säärase viimase minuti hinna mõte pole mitte suure raha teenimine, vaid ladusama korralduse huvides inimeste motiveerimine natukenegi varem kohale tulemiseks. Filter Maanteekarikasarja kogemuse põhjal on selliseid registreerimisi maksimaalselt üks-kaks etapi kohta.riho kirjutas:dr Holden kirjutas: Ehk siis kas sinilind saab ikka püütud? Aga oled selle pooletunnise püügipikendusega andnud närijaile rasvase kondi hambusse ning selle närimise tekitatud kahju on ilmselt suurem, kui võimaliku sinilinnu püügist saadav tulu!mi.re kirjutas:Kohapealne hind 40 on viimased 30 min enne starti ning selle mõttega, et motiveerida inimesti natukenegi varem kohale tulema. Kui kõik tulevad vahetult enne starti, seab see ladusa ürituse korraldamise raskuste alla. Kui jätta viimased 30 stardile eelnevat minutit kõvale, siis on võistlushommikune kohapeal registreerimise hind 30€.
Aga sellise võimaluse Aerobike üritustel pakkumine on välja kasvanud Filter Maanteekarikasarja kogemustest lähtuvalt. Nimelt, kujutlegem juhtu, kus keegi sõidab Tallinnast Võrru kohale, ent erinevate viperuste tõttu jõuab näiteks alles 25 min enne starti kohale. Olgem ausad, ajab ikka närvi küll, kui siis talle öeldakse: "Sorry, enam ei saa, sõida Tallinnasse tagasi."
Tõsi ta on, et korraldusele on selline viimase minuti registreerimine paras peavalu, kuivõrd kohtunikele juba välja jagatud stardiprotokollid tuleb ringi teha. Siiski otsustasime, et juhul kui võistleja on valmis selle lisatöö kompenseerima, siis pakume talle võimalust siiski startimiseks. See, kas võistleja peab seda liiga kalliks ning loobub, on igaühe enda otsustada, kuid vähemalt võimalus on antud.
Muidgi, tuleb tunnistada, et ega Filter Maanteekarikasarja eelarveliselt see ühe-kahe võistleja täiendavad 10€ tõepoolest majanduslikult ei õigusta seda sekretariaadile ja kohtuniketiimile tekitatavat lisastressi. Hinnavahe on aga oluline tagamaks, et massiliselt ei hakataks saabuma just viimasel hetkel.
Tõele au andes, võib veel nentida ka tõsiasja, et tegelikkuses seda 40€ taksi ei rakendata stopperi järgi. Piiripealsetel juhtudel registreeritakse võistlushommikul ikka võistlejale soodsama hinnaga. Kõrgemat hinda küsitakse vaid siis, kui võistleja saabub selgelt hiljem, näiteks 10 min enne starti.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Ma ei taha diskuteerida osalustasude suuruse osas, aga võib-olla kuluks sulle võib-olla üks kogemus vaadata kuidas toimivad teised väiksed üritused? Ma loen väikseks neid, kus on kuni 150 osalejat. Näiteks meil eelmisel aastal viskas Saku 100-le pea 200 osalejat.Koha peal registreeriti peaaegu stardini, sest paljud ilmselt vaatasid ilma järgi kas tulla. Aga mingeid stardiprotokollide ümbertegemisi ja kohtunikele uute stardiprotokollide tegemist ei ole. Uue võistleja nimi läheb kirja, võistleja saab kiibi-numbri ja ajavõtja sisestab uue nime süsteemi, ajakulu umbes 15 sek. Ma selles mõttes ei näe seda, et kuskilt tekib mingi tohutu lisakulu korraldajale uue sõitja lisandudes, mida siis sõitja kompenseerib. Kõrgem stardimaks kohapeal on ikka selleks, et minimiseerida stardieelset saginat ja tagada õigeaegne start. Sellist tüüpi võistlustel ei pea ka olema kohtunike brigaadi, suurt sekretariaati jne. Meil on lauas 2 naist ja ajavõtja. Sellest nagu selgus eelmisel aastal piisab 200 sõitja teenindamiseks. Kuna meie sõit ei oma EJL kategooriat, siis piisab ka sellest, et kohtunik ja peakorraldaja on ühes isikus ja tema käest ühtegi dokumenti enne starti läbi ei käi. Lühidalt - proovi omal elu lihtsamaks teha. Ja olgem ausad - see rekka ei ole küll maastikuvõistlustel oluline.mi.re kirjutas: Tõsi ta on, et korraldusele on selline viimase minuti registreerimine paras peavalu, kuivõrd kohtunikele juba välja jagatud stardiprotokollid tuleb ringi teha. Siiski otsustasime, et juhul kui võistleja on valmis selle lisatöö kompenseerima, siis pakume talle võimalust siiski startimiseks. See, kas võistleja peab seda liiga kalliks ning loobub, on igaühe enda otsustada, kuid vähemalt võimalus on antud.
Muidgi, tuleb tunnistada, et ega Filter Maanteekarikasarja eelarveliselt see ühe-kahe võistleja täiendavad 10€ tõepoolest majanduslikult ei õigusta seda sekretariaadile ja kohtuniketiimile tekitatavat lisastressi. Hinnavahe on aga oluline tagamaks, et massiliselt ei hakataks saabuma just viimasel hetkel.
Tõele au andes, võib veel nentida ka tõsiasja, et tegelikkuses seda 40€ taksi ei rakendata stopperi järgi. Piiripealsetel juhtudel registreeritakse võistlushommikul ikka võistlejale soodsama hinnaga. Kõrgemat hinda küsitakse vaid siis, kui võistleja saabub selgelt hiljem, näiteks 10 min enne starti.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Eelnev näide oli Filter Maanteekarikasarja põhjal. Maantee ja MTB on selles osas nati erinevad. MTB sõidu saaks põhimõttelislet ära pidada ka ilma kohtunikuta, piisab ajamõõtjast. Maanteel sõidavad rajal aga kohtunikebrigaadid kaasa ning neile prinditakse enne starti välja stardinimekirjad, et nad teaksid, kes on mingi võistlusnumbri taga olev rattur. Samuti jagatakse stardinimekirjad järgi sõitvatele tiimidele kätte. Näiteks kui number 13 tabab tehniline rike, siis vaadatakse protokollist, et see on näiteks CFC rattur ja antakse CFC saateautole sellest teada, et tiimi masin saaks tulla oma ratturile appi. Aga nagu ma oma eelmistes postitustes ka ise ütlesin, siis tõsi ta on, et selle hinnavahe peamine eesmärk on motiveerida inimesi natukenegi varem kohale tulema, tagamaks korralduse ladusust.tarmo kirjutas:
Ma ei taha diskuteerida osalustasude suuruse osas, aga võib-olla kuluks sulle võib-olla üks kogemus vaadata kuidas toimivad teised väiksed üritused? Ma loen väikseks neid, kus on kuni 150 osalejat. Näiteks meil eelmisel aastal viskas Saku 100-le pea 200 osalejat.Koha peal registreeriti peaaegu stardini, sest paljud ilmselt vaatasid ilma järgi kas tulla. Aga mingeid stardiprotokollide ümbertegemisi ja kohtunikele uute stardiprotokollide tegemist ei ole. Uue võistleja nimi läheb kirja, võistleja saab kiibi-numbri ja ajavõtja sisestab uue nime süsteemi, ajakulu umbes 15 sek. Ma selles mõttes ei näe seda, et kuskilt tekib mingi tohutu lisakulu korraldajale uue sõitja lisandudes, mida siis sõitja kompenseerib. Kõrgem stardimaks kohapeal on ikka selleks, et minimiseerida stardieelset saginat ja tagada õigeaegne start. Sellist tüüpi võistlustel ei pea ka olema kohtunike brigaadi, suurt sekretariaati jne. Meil on lauas 2 naist ja ajavõtja. Sellest nagu selgus eelmisel aastal piisab 200 sõitja teenindamiseks. Kuna meie sõit ei oma EJL kategooriat, siis piisab ka sellest, et kohtunik ja peakorraldaja on ühes isikus ja tema käest ühtegi dokumenti enne starti läbi ei käi. Lühidalt - proovi omal elu lihtsamaks teha. Ja olgem ausad - see rekka ei ole küll maastikuvõistlustel oluline.
Rekka kui selline on muide ennekõike linnaku kohale toomiseks vajalik vahend. Rekkat ei kutsu ma temposõidus kohale mitte ainult selleks, et seda stardipoodiumina kasutada, vaid ennekõike ikka selleks, et aiad ja muu inventar kohale saada. Kuna transpordivajadustest lähtuvalt rekka aga juba kohal on, siis miks mitte efekti jaoks kasutada seda ka stardipoodiumina. Muidugi jah, iseküsimus on, kas üleüldse on vaja ka maanteesõidus neid aedasid ja telke ja muud kola. Neid samu rattapäevakuid peeti mäletatavasti aastatel 1986 kuni 2008 üsna minimalistliku inventari abil ja väga minimaalse stardimaksuga. Mäletan, et kui ma ise olin juunior, siis maksis tempo teisipäevakul startimine noortele 10 krooni, täiskavanutele 25 krooni. Linnakut mõistagi selle eest ei pakutud, maas oli kriidiga joon, autoaknast teostati registreerimine ning pöördes oli üks reguleerija, kes torbiku taga seisis. Samas millegipärast rahvamasse ikka selles sarjas ei käinud, kuigi osalemine oli väga odav ning rada ja ajavõtt olid tagatud. Pigem tekkis hooajal 2007 olukord, kus sari sureb välja, kuna keskmine etapi osalejate arv oli kõigest ca 20..30 inimest.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Hinna kalkuleerimisel ja ka võrdluses teiste võistlustega peaks arvestama ka seda, kui kaua ja kvaliteetselt selle eest rajal lustida saab.
Re: Aerobike elamussõitude sari
Miski pärast ei usu, et kui üritus oleks tasuta tuleks rahvast kordi rohkem. Arvan, et see raha siiski leitakse. Asi siiski põnev ja rattur kes pole ammu ratast joonele lükanud ei saa mitte tulemata jätta. Mul muidugi lihtne saan kohale tulla vändates, pole vaja lisakulutust teha trandspordile. Igal juhul kiitus korraldajale asja ettevõtmise eest, tore kui on inimesi kes viitsivad midagi korraldada. Sammas küsimus kas rada B tuleb tagasi algusesse ka mõõda järve äärset teed pidi või mööda metsas olevat nn. KTM-i rada?