ratast 8000 - 9000 eest.

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
tupsuke
Rattur
Postitusi: 10
Liitunud: 30. 03. 2004. 13:03

ratast 8000 - 9000 eest.

Postitus Postitas tupsuke » 30. 03. 2004. 13:14

hei hei,

plaanis oma vana ja kulunud ratas (Kona Fire Mountain) uue ja tsipa parema vastu vahetada.
Raha käiks välja nii 8000 - 9000 EEK.

Praegu on silma jäänud http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... est&id=968

Oskab keegi selle ratta kohta midagi tarka öelda või on samas hinnaklassis midagi paremat välja pakkuda ? Kuidas on suhe sama hinnaklassi Authoriga näiteks ?

Kasutan ratast peamiselt treenimiseks, võistlen minimaalselt. Kuna ise suhteliselt suur (189/95) siis peaks kindlasti suht tugevad pöiad jms olema. Käiguvahetajad peaks ka vähemalt deore olema, siiani olen seda kasutanud ja mulle sellest jätkub. Pedaaliks jääb praegune time , seega see ei oma tähtsust mis pedaalijunn poes rattal küljes on.

Kasutaja avatar
Marti
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 10. 07. 2003. 17:33

...

Postitus Postitas Marti » 30. 03. 2004. 13:21

See Merida on väga hea valik. Võrdlemisi normaalsed jupid ja raam on väga viis. Ratas hakkabki ju raamist, kui see on Ok, siis sinna külge saab laduda igasugu juppe hiljem juurde. Seega minu arvates oleks see väga hea ost. Kindlasti on kellelgi veel midagi soovitada, kellel endal on Trek see hakkab sulle kindlasti Treki määrima jne..
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 30. 03. 2004. 13:41

Määriks siis Authorit, kuig seda ka küsiti.

Endal kogemus Tractioniga ja eriti treenimiseks igati hea variant. Amort pole küll shefilt lukustatav, a kui ei võistle, siis pole ka suurt vahet.

Lisaks mainiks ka aste kõrgemat Versus mudelit. See küll tsipa kallim, kuid arvestades alet, mis peaks kehtima, kukub hind õigesse auku. Sel mudelil taga juba LX ja ketaspidurid kah.

Merida ja Authori võrdluses veel seda mainiks, et neil on raamisuuruste jaotus erinev (ntx 18" -> 20" ja 19"->21"). Seega saaksid nende vahel valides omale 1" täpsusega raami. Sulle peaks minema 22" või 23" raam, mis laoseisu mõttes äkki nati defkagi (Authoril võib nii olla küll).

Proovi mõlemaid, istu selga ja sõida ntx 100 m, mingi ettekujutuse saad. Juppide ja muu vidina alusel ma eriti vahet Meridal ja Authoril ei teeks. Kuigi Ritchey pöiad meelitavad rohkem kui Alex'i omad.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

tupsuke
Rattur
Postitusi: 10
Liitunud: 30. 03. 2004. 13:03

Postitus Postitas tupsuke » 30. 03. 2004. 14:32

Kas need mehhaanilised ketaspidurid on oluliselt paremad kui tavalised v-pidurid ? Ma olen aru saanud, et hüdraulilised ketaspidurid on tegijad. Pole ise kunagi ketaspidurit proovinud.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 30. 03. 2004. 14:41

tupsuke kirjutas:Kas need mehhaanilised ketaspidurid on oluliselt paremad kui tavalised v-pidurid ? Ma olen aru saanud, et hüdraulilised ketaspidurid on tegijad. Pole ise kunagi ketaspidurit proovinud.
Ses osas on siin paremaid vastajaid, aga mudastes tingimustes ntx töötavad V-st kindlalt paremini (pöid mudane, ketas üldjuhul mitte).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 30. 03. 2004. 15:45



GT Avalanche 1.0
8700.-, esi/tagavahetaja Deore, esivedru: Rock Shock Judy TT
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

maxspeed
Rattur
Postitusi: 397
Liitunud: 24. 12. 2003. 09:03

Postitus Postitas maxspeed » 30. 03. 2004. 16:05

Proovi osta Author Modus. Arvan et, kui Lembitule seal Mõigus silma teed, saad selle 9000 eest kätte küll. Minu seisukoht on, et Authori kontseptsioon on täitsa ok. Isegi kui raam veits raske tundub, on ta seeeest üsna jäik ja purunemisekindel. Ise olen juba 4 aastat Authorit treenides piinanud ja pole häda midagi :)

Suusataja
Rattur
Postitusi: 116
Liitunud: 20. 03. 2004. 16:14

Postitus Postitas Suusataja » 30. 03. 2004. 16:07

See GT Avalanche tundub täitsa ok, kuigi on üks asi mis paneb imestama GT raamide puhul - miks on sellist "torudeuputust" vaja? :shock:

Selle omapärase raamilahenduse puhul julgen oletada väikest kaalulisa. Ka tuleb arvestada, et problemaatiline võib olla seda ratast
vedada auto tagaossa käiva kinnituse abil. Mul oli ükskord vaja sellist ratast vedada, ja see "torudeuputus" ei lasnud seda korralikult kinni panna. Katusel muidugi vahet ei ole. Üks miinus on sel veel, aga see on vast liiga marginaalne, et sellest jahuda

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 30. 03. 2004. 16:14

maxspeed kirjutas:Proovi osta Author Modus. Arvan et, kui Lembitule seal Mõigus silma teed, saad selle 9000 eest kätte küll.
See jutumees küll alla ei tee naljalt, mingi 500 võibolla saab sedagi heal juhul. müüma on ta kõva aga kui läheb raha tagasi maksmiseks, siis hiilib kõrvale. :?
No Pain No Gain

Nero
Rattur
Postitusi: 85
Liitunud: 13. 03. 2004. 19:55

Postitus Postitas Nero » 30. 03. 2004. 17:13

Corrosion kirjutas:
maxspeed kirjutas:Proovi osta Author Modus. Arvan et, kui Lembitule seal Mõigus silma teed, saad selle 9000 eest kätte küll.
See jutumees küll alla ei tee naljalt, mingi 500 võibolla saab sedagi heal juhul. müüma on ta kõva aga kui läheb raha tagasi maksmiseks, siis hiilib kõrvale. :?
Küsi Andrese käest Velospetsist (Rohu tn.) Temaga on rahaasjad alati hästi laabunud.
Kuigi, kas Modus ei ole naistele suunatud? Geomeetria oli vist sellise suunitlusega.
Äkki leiad, mingi ägeda kasutatud tüki selle raha eest? Scandium raamiga näiteks :roll: juppe saab hiljem upgreidida, või vahetada, kui miski peaks lagunema. Muidu see scandium raam kole kallis osta.
Ühte odavama otsa GT-d näppisid, tükk aega otsisin, kuhu lisaraskused on peidetud. Et teda maa gravitatsiooni jõust vabastada, kulub ikka hulga raketikütust :lol: . Tippmudelid on muidugi kõva sõna.

Kasutaja avatar
Marti
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 10. 07. 2003. 17:33

...

Postitus Postitas Marti » 30. 03. 2004. 17:48

Suusataja kirjutas:See GT Avalanche tundub täitsa ok, kuigi on üks asi mis paneb imestama GT raamide puhul - miks on sellist "torudeuputust" vaja? :shock:

Selle omapärase raamilahenduse puhul julgen oletada väikest kaalulisa. Ka tuleb arvestada, et problemaatiline võib olla seda ratast
vedada auto tagaossa käiva kinnituse abil. Mul oli ükskord vaja sellist ratast vedada, ja see "torudeuputus" ei lasnud seda korralikult kinni panna. Katusel muidugi vahet ei ole. Üks miinus on sel veel, aga see on vast liiga marginaalne, et sellest jahuda
Kas sa mõtled seda triple triangle süsteemi?! See pidi andma jäikusele ja üldisele vastupidavusele juurde, kaalulisa sealt ei tohiks tulla. :roll: Miks muidu väga kiidetud on.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers

maxspeed
Rattur
Postitusi: 397
Liitunud: 24. 12. 2003. 09:03

Postitus Postitas maxspeed » 30. 03. 2004. 17:49

Kuigi, kas Modus ei ole naistele suunatud? Geomeetria oli vist sellise suunitlusega.


:? Modust tehakse tõepoolest ka naiste variandina (tähis ASL) Author Sport Lady, see tingib sobivaima geo. leedide jaoks, aga tavalist, härgadele mõeldud geod tehakse ka. Siin foorumil esineb ka N tüüpi kasutajaid, muide... :) :) :)

Kasutaja avatar
Matkaja
Rattur
Postitusi: 73
Liitunud: 09. 09. 2003. 08:46

Postitus Postitas Matkaja » 30. 03. 2004. 18:52

Omal ka Modusega paar aastat koostööd olnud. Muidu on hea ratas, aga eelmine aasta tuli mingi nagin sisse nagu keskjooks oleks lahti :? . Ometigi kõik kohad kinni keeratud.

Suusataja
Rattur
Postitusi: 116
Liitunud: 20. 03. 2004. 16:14

Re: ...

Postitus Postitas Suusataja » 30. 03. 2004. 19:03

Marti kirjutas: Kas sa mõtled seda triple triangle süsteemi?! See pidi andma jäikusele ja üldisele vastupidavusele juurde, kaalulisa sealt ei tohiks tulla. :roll: Miks muidu väga kiidetud on.
Mõtlen seda jah. Kui teha tagasihoidlik oletus, et toru midagi kaalub, siis peaks ju veidi kaalulisa tulema küll, sest torud peavad selle puhul tsipa pikemad olema kui tavalise lahenduse puhul.

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Re: ratast 8000 - 9000 eest.

Postitus Postitas cowrider » 30. 03. 2004. 23:52

tupsuke kirjutas:hei hei,

Praegu on silma jäänud http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... est&id=968

Oskab keegi selle ratta kohta midagi tarka öelda või on samas hinnaklassis midagi paremat välja pakkuda ? Kuidas on suhe sama hinnaklassi Authoriga näiteks ?
Ma õuepeal nati proovisin. Mulle meeldis. Rehvid, pöiad ja pedaalid on asjad, mis mulle selle ratta juures ei meeldi. Aga sul juba on Time pedaalid, võib olla sulle need Maxxise nublud (vist high roller) meeldivad ja pöiad on kah selline maitse asi ja võib olla mitte nii oluline. Muidu selle raha eest minuarvates OK.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Re: ratast 8000 - 9000 eest.

Postitus Postitas Andrus K » 31. 03. 2004. 07:50

cowrider kirjutas:
tupsuke kirjutas:Praegu on silma jäänud http://www.merida.ee/index.php?main_id= ... est&id=968
Rehvid, pöiad ja pedaalid on asjad, mis mulle selle ratta juures ei meeldi.
Pöiad on täitsa ok. Mul alustavad kolmandat hooaega ja alles plaanin tagumise pöia või kogu jooksu välja vahetamist. Head tugevad pöiad, kaheksasse naljalt ei lähe. Kaal ja nimi siiski ilmselt ei vasta tõsiste tegijate maitsele.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

Kasutaja avatar
arjasepp
Rattur
Postitusi: 46
Liitunud: 19. 03. 2004. 15:37

Postitus Postitas arjasepp » 31. 03. 2004. 16:48

Mina küll ei ole teab, mis spets, kuid isiklikult hakkas see aasta silma Classic Team LX, kuid need saabuvad Eestisse alles 10. aprillil. Näha saab seda mudelit Pirita HE's. Pekske kuidas tahate, aga mina saan ka endale sellise ratta :roll:
Kahjuks ei ole linki pakkuda, et näha peab ise kohale minema :oops:

tupsuke
Rattur
Postitusi: 10
Liitunud: 30. 03. 2004. 13:03

Postitus Postitas tupsuke » 31. 03. 2004. 18:09

arjasepp kirjutas:Mina küll ei ole teab, mis spets, kuid isiklikult hakkas see aasta silma Classic Team LX, kuid need saabuvad Eestisse alles 10. aprillil. Näha saab seda mudelit Pirita HE's. Pekske kuidas tahate, aga mina saan ka endale sellise ratta :roll:
Kahjuks ei ole linki pakkuda, et näha peab ise kohale minema :oops:
Hmm, päris huvitav. 10 aprill pole ju kaugel aga miski konf huvitaks küll.
Ega täpsemalt ei mäleta mis raam sellel classicul on ja muud jupid..

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Re: ratast 8000 - 9000 eest.

Postitus Postitas LauriA » 31. 03. 2004. 19:14

Andrus K kirjutas:Pöiad on täitsa ok. Mul alustavad kolmandat hooaega ja alles plaanin tagumise pöia või kogu jooksu välja vahetamist. Head tugevad pöiad, kaheksasse naljalt ei lähe. Kaal ja nimi siiski ilmselt ei vasta tõsiste tegijate maitsele.
Kas siis minu 99a Scotti 7000 EEK-se ratta puhul on tegemist mingite imepöidadega, et nad siiamaani kaheksas ei ole (kaal on selle aja jooksul olnud vahemikus 90-100kg)? Tõsi, esimene võistlus oli alles 2001 TRM, enne seda võtsin asja rahulikult s.t piirdusin põhiliselt Harku metsa kruusa- ja metsateedega. Kilometraaz oli sel ajal muidugi väike.... max 1000-1500km aastas.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4002
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 31. 03. 2004. 19:40

arjasepp kirjutas:Mina küll ei ole teab, mis spets, kuid isiklikult hakkas see aasta silma Classic Team LX, kuid need saabuvad Eestisse alles 10. aprillil. Näha saab seda mudelit Pirita HE's. Pekske kuidas tahate, aga mina saan ka endale sellise ratta :roll:
Kahjuks ei ole linki pakkuda, et näha peab ise kohale minema :oops:
Mind huvitaks ka see see ratas ja tema jupid. Ega ei tea mis jooksud või amort seal on?
Raam peaks olema ~1400gr 2004a classic alu raam ja käigud LX, XT taga.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: ratast 8000 - 9000 eest.

Postitus Postitas Mati » 31. 03. 2004. 22:14

tupsuke kirjutas:plaanis oma vana ja kulunud ratas (Kona Fire Mountain) uue ja tsipa parema vastu vahetada. Raha käiks välja nii 8000 - 9000 EEK....
Ja tänu alele peaks sinu kääridesse ja raamidesse mahtuma veel Trek 4900.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

tupsuke
Rattur
Postitusi: 10
Liitunud: 30. 03. 2004. 13:03

Postitus Postitas tupsuke » 01. 04. 2004. 10:41

tänud kommenteerijatele. Ma vist ikka jään selle merida juurde, siis jääb lisavarustuse täiendamiseks ka natuke raha :) Karta on , et ega need paremad käiguvahetajad ja ketaspidurid jms mul vaikselt pekki kulutades erilist efekti ei anna ;)

Kasutaja avatar
arjasepp
Rattur
Postitusi: 46
Liitunud: 19. 03. 2004. 15:37

Postitus Postitas arjasepp » 01. 04. 2004. 11:37

Kirsa kirjutas: Mind huvitaks ka see see ratas ja tema jupid. Ega ei tea mis jooksud või amort seal on?
Raam peaks olema ~1400gr 2004a classic alu raam ja käigud LX, XT taga.
Tähendab raam peaks küll selline olema, ja käigud olid vähemalt LX'd. Tegelt oli asi nii, et mõtlesin, kas Scott Yecora või siis Classic Team LX, otsustasin viimase kasuks, sest selle raha eest saab veidi rohkem minu arust(Scott maksis miski 9500, aga Classic oli 8900 vist :roll: ). Jooksude ja amortide koha pealt ei oska hetkel midagi kosta, pole veel nii süvenenud ratastesse :roll:
Üldiselt tean ka seda, et samal ajal saab HE Team ka endale rattad, sest ka nemad sõidavad Classicuga, küll kõvemaga kindlasti(Team XTR vist) :wink:
Kui ratta kätte saan, siis kommenteerin täpsemalt, sest lähiajal ei viitsi tõesti Piritale sõita :)

Kasutaja avatar
madiz
Rattur
Postitusi: 260
Liitunud: 25. 05. 2003. 10:32

Postitus Postitas madiz » 04. 04. 2004. 10:13

on olnud teema
parim ratas 8000-9000 eest seal veidi samal teemal

Vasta

Mine “Jalgrattad”