Filter Maanteekarikasari 2016
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Lühema sõidu video siin https://www.youtube.com/watch?v=kGsVeY95QLg
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Kummaline... noored läksid ajavahega ju naiste ees? Ja nagu nägin, üsna tugeva jalaga, naistele vaevalt jalgu jäid.gliff kirjutas:Kuuldavasti olid noored selle kukkumise korraldanud. Väiksemad poisid siis, kes pidavat üldse väga hulle manöövreid tegema.
Kui mahajääjaid mehi ei lasta noori segama, siis võiks motomehed ka noori mitte lasta teisi segama.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Seal Vääna-Jõesuu laskumisel olin mina selili. Täiesti konkreetselt lükati pikali Kiiruselt 52 km/h taraanis mingi tüüp mulle üpris ootamatult tagantpoolt diagonaalis läbi grupi tulles küljepealt esirattasse. Silmanurgast veel nägin murdosa sekundi jooksul, et tuleb, aga põigelda polnud kuhugi, sest vasakul oli ka rattur. Igatahes vasakul küljel kenasti nahk maas ja selgroog sai hirmsa obaduse, aga katki vist midagi pole, kui siis ainult mõni pragu vm. Mõneks ajaks horisontaalis. Nii juhtub, kui imbetsillid iga hinna eest "parandavad positsiooni" - sõidu 12. kilomeetril ja muidugi laskumisel, sest tõusu peal ei jõua sõita.PKT kirjutas:Kukkumisi oli ka pikal distantil. Esimene oli isegi enne turvaauto äraminekut kus pudelid lendasid mööda teed laiali ja õnneks sain ise nendest kuidagi mööda. Järgmine oli natuke koomiline juhtum, ka suht alguses kui üks vene mees hakkas teeäärt kasutades mööda trügima. Ikka seestpoolt, nii et ise tuulevarju jääks ja nõnda ilmuski üllatuslikult paljudele külje alla eikuskilt ja tekitas ohtlikke olukordi. Lasin ka sel hullul rahulikult mööda minna, sest ega õidu alguses grupis polegi suurt vahet, kas paar kohta eespool või taga, ja ei imestanudki kui mõni aeg hiljem kihutas see tegelane mööda muru täisgaasiga diagonaalis kraavi põhja poole. Igatahes ei juhtunud temaga midagi ja ju ta sealt kraavist minema ka sai. Võib olla keegi ka aitas teda selles ürituses, kuid selle oli ta küll ära teeninud ise. Veidi hiljem oli aga miski tõsisem kukkumine kus kiirabi abistas selili lamavat sõitjat, loodan et kõik siiski lõppes õnnelikult.
Neid karme lakse on viimasel ajal ikka liiga palju ka Filtril. Äkki peaks nii korraldama, et kui 3. kati võistlusel sõita tahad, siis pead enne läbima grupisõidu koolituse, koos vastava eksamiga ja selle läbimist tõendava tunnistusega ja hulluarsti juurest ka tõendi tooma, et ei ole sotsiopaat vm
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Tr11 kirjutas:Neid karme lakse on viimasel ajal ikka liiga palju ka Filtril. Äkki peaks nii korraldama, et kui 3. kati võistlusel sõita tahad, siis pead enne läbima grupisõidu koolituse, koos vastava eksamiga ja selle läbimist tõendava tunnistusega ja hulluarsti juurest ka tõendi tooma, et ei ole sotsiopaat vm
Jõudu horisontaali!
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Siis hästi, et õnnetusse sattujaga enam-vähem kõik korras on. Aga mis puutub koolitusse, siis see ei olegi nii paha idee, aga palju see parandab olukorda, on iseasi. Autoga sõitjatel onka ju kõigil load käes, kuid vaata mis liikluses toimub. Kõik on kinni ikka kahe kõrva vahel. Meil oli grupis mees, kes keset gruppi hakkas sel ajal sööma kui finišisirge juba paistma hakkas No mis sa teed, oli vist niisugune imerohi mis hoobilt esimesena finišisse lennutab.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Oskab keegi seletada, miks lühikese distantsi Meeste start sai antud 2 minutit varem? 12:15 vs 12:17 nagu ajakavas kirjas. Facebookis Aerobike ei vasta
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
sellele sportfoto pildile tahaks ka kommentaare - tundub et miskine liidrisärk seljas? Ükski reegel ei luba tuules järgi vedada. profid oma sõitudel kasutavad autode kolonni ära aga siin ilmselge tühjus vedava auto ees. Võin ise sellises "taskus" 80km/h ka vändata. ebaausus teiste suhtes ajab vihale, treener tahab õpilast vedada siis ratta seljas, mitte nii.
Ning jah kukkumistest kahju kuid see on ja jääb paratamatuseks. Piisab eurospordist neid crashe vaadata, saamaks aru et minu tööndja horisontaalis puhkust ei kavatse tolereerida. mnt sõit las jäägu noorte, elukutseliste ja/või töötute pärusmaaks. Kui vaadata MTB ja MNT sõitude protokolle, siis ilmselge et väga võimekas seltskond teadlikult hoidub mnt sõitudest.
Ning jah kukkumistest kahju kuid see on ja jääb paratamatuseks. Piisab eurospordist neid crashe vaadata, saamaks aru et minu tööndja horisontaalis puhkust ei kavatse tolereerida. mnt sõit las jäägu noorte, elukutseliste ja/või töötute pärusmaaks. Kui vaadata MTB ja MNT sõitude protokolle, siis ilmselge et väga võimekas seltskond teadlikult hoidub mnt sõitudest.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Kummaline... noored läksid ajavahega ju naiste ees? Ja nagu nägin, üsna tugeva jalaga, naistele vaevalt jalgu jäid.[/quote]
Tagumise poole noored kaotavad esimestele ikka päris pikalt ja naised saavad nad vabalt kätte. Ja just väiksemad poisid olid seal olnud.
Tagumise poole noored kaotavad esimestele ikka päris pikalt ja naised saavad nad vabalt kätte. Ja just väiksemad poisid olid seal olnud.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Peale esimest ,etappi muudeti ringi noorte ja meeste stardiaeg. Kodulehel üldjuhendis on õige info aga olen ise ka tähele pannud ,et info mujal näiteks: eraldi etappide juhendis on vale.MastaP kirjutas:Oskab keegi seletada, miks lühikese distantsi Meeste start sai antud 2 minutit varem? 12:15 vs 12:17 nagu ajakavas kirjas. Facebookis Aerobike ei vasta
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Kui täpsemalt pilti vaatad, siis buss on Kuusalu Rattaklubi oma ja rattur CFC.Genry kirjutas:Ükski reegel ei luba tuules järgi vedada /.../ treener tahab õpilast vedada siis ratta seljas
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
103 km. lõpuprotokolli juures selline tekst
Karistus:
Võistlejale nr. 46 (Pelska, Sten) - UCI CR.12.1.040 p.19 lõige 1 - VALI HOIATUS auto tuules
sõitmise eest.
Võib-olla sama võistleja?
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Pildil tegemist ju naistearvestuse liidrisärgiga?Jats36 kirjutas:103 km. lõpuprotokolli juures selline tekst
Karistus:
Võistlejale nr. 46 (Pelska, Sten) - UCI CR.12.1.040 p.19 lõige 1 - VALI HOIATUS auto tuules
sõitmise eest.
Võib-olla sama võistleja?
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Äkki siiski pilt tehtud pärast võistlust vms. Tundub mõttetu risk võistluse liidril (keegi ütles, et liidrisärk) lihtsalt nulli kirja saada.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Mis nulli? Sellelt, kel on vali hoiatus protokollis, pole punkte ära võetud. Pealegi foto järgi ei saa veenvalt tõestada, kui kaua ta seal tuules oli.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Mõistlik on proovida tajuda ka rattasõidu kirjutama reegleid, mitte ainult näpuga reglemendis rida ajada. Ise ei kiida teguviisi heaks, aga ei mõista ka hukka.
Disclaimer: ise ei osalenud ja igasugused seosed sõitja või klubiga puudvad.
Disclaimer: ise ei osalenud ja igasugused seosed sõitja või klubiga puudvad.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Reeglid on reeglid Pole mõtet asju juhendisse panna kui neid ei järgita (ka korraldaja poolt), signaal avalikkusele on ühene.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Ei saa ju väita, et korraldaja/kohtunik poleks järginud. Ega kohtunik seda pilti ilmselt ise ei teinud ja vaiete esitamise aeg ilmselt on samuti kuhgi ette kirjutatud. Kus viga näed laita, seal tule ja kaeba, aga reglemendis ettenähtud tingimustel...
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Lühikese distants: https://www.youtube.com/watch?v=hAnW5BfDjg4
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Haapsalu etapil on märgitud distantsi pikkuseks: "Pikk distants 91km (2 ring: 45,5 km + 45,5 km)". Rajakirjelduse juures on aga märgitud, et "pikk distants koosneb kolmest ringist". See teeks aga etapi pikkuseks 136,5km. Missugune distants õige on?
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Tahaks ka teada. Aga tundub, et see märkus juhendi sabas ja rajakaardi legendis on jäänuk eelmisest aastast, kui oli samal trassil 3 ringi. http://www.aerobike.ee/index.php?option ... 42&lang=et Küllap siis osutus nii pikk etapp ebapopulaarseks.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Õige on kaks ringi. 136 km pikkune sõit tõesti ei õigustanud ennast. Juhendis on korrektne - 2 ringi. Rajakirjelduse parandasin ära, aitäh tähelepaneku eest : )Prommar kirjutas:Tahaks ka teada. Aga tundub, et see märkus juhendi sabas ja rajakaardi legendis on jäänuk eelmisest aastast, kui oli samal trassil 3 ringi. http://www.aerobike.ee/index.php?option ... 42&lang=et Küllap siis osutus nii pikk etapp ebapopulaarseks.
Kõlas ka viide, et juhendi sabas on kuskil kah vale info? Kus kohas täpsemalt? Seda vea kohta ma ei leidnud juhendist esmasel vaatlemisel.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Väljendusin veidi ebamääraselt. "Juhendi sabas" all ma mõtlesingi seda rajakirjelduse viimast lauset.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Haapsalu lühikese sõidu video https://www.youtube.com/watch?v=VW6-7aTa1pc Peale jäi ka selle aasta esimene kukkumine Filter maanteekarikasarja lühikesel sõidul, Peagrupis (videol alates 18.13)
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Kas koondarvestuse avaldamisest on loobutud? Meeskondlik on olemas, aga üldist ja vanuseklasside omasi pole uuendatud.
-
- Rattur
- Postitusi: 6
- Liitunud: 17. 08. 2015. 07:54
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Pandivere rattaralli kukkumine teisel kilomeetril. Kahjuks videost ei ole näha mis seal juhtus aga minu sõit sinna lõppes rehvi purunemise tõttu
https://www.youtube.com/watch?v=QHQlVKKF-gU
https://www.youtube.com/watch?v=QHQlVKKF-gU
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Mööda sõites oli kuulda päris oigeid seal, kuid loodetavasti kõik ikka enam vähem osalejatega korras. Kuigi meenub, et mingi aeg sõitis grupist ka kiirabi sireenidega mööda, kuid sama kukkumise pärast ei saanud see olla, sest see toimus hiljem. Ju siis oli veel kuskil mingi kukkumine toimunud kahjuks. Aga iseenesest oli sõit huvitav, vahelduseks kosutav karastusvihm
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
44km distansil panid noored külili üks vasta autot ja neid pikali oli seal veel
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Härrad ja prouad, korraldajana ikka hoian etappide järgselt siinsel foorumil silma peal. Viimasel ajal tekitab see minus aga masendust. Tekib küsimus, et kas kellelgi enam muid emotsioone ja küsimusi peale sõitu tõesti ei teki, kui vaid see, et kes ja kus kukkus? Kas tõesti kogu maanteerattasõit keerleb vaid kukkumiste ümber, millede analüüsimine ja kirjeldamine joonistab grupisõitudest sellise pildi, et ka viimastel julgetel kaob igasuguse isu osaleda?
Kuhu me niimoodi jõuame? Maanteerattarallid on kaotanud viimase kahe aastaga 1/3 osalejatest. Kui jätkame samas vaimus olukorra üledramatiseerimist ja hirmukõnet, siis võime sügisel maha pidada ka maanteerattaspordi matused! Viimane veel elus olev maanteerattur kustutagu tuli!
Jah, Pandiveres toimus kukkumisi. Minu kõrvu jõudis info kolmest kokkumisest. Samas ei olnud Pandiveres ühtegi rasket kukkumist. Enamik kukkujatest jätkas võistlust ning need, kes ei jätkanud, katkestasid tehniliste murede tõttu, mitte kehavigastuste pärast. Täna ei vajanud kiirabitransporti keegi, olid vaid pindmised marrastused, mida võistlusmeedikud desinfitseerisid.
Nüüd aga minu üleskutse - selleks, et mitte suretada välja maantee grupisõitusid, siis kutsun ülesse rattarahvast mitte kaasa minema selle lõputu kukkumiste dramatiseerimisega. Jah, kukkumised on osa rattaspordist ja paraku neid juhtub, kuid tõsisemate tagajärgedega kukkumisi esineb siiski haruharva. Kas peab tõesti sõidu järgselt olema esimene küsimus, et kes, kus ja miks kukkus? Küsigem parem, et kes ja kuidas võitis! Et asi ei läheks nii ühte väravasse, siis palun siinkohal neid, kelles tekitas üritus ka mõne positiivse emotsiooni, panna see kirja. Usun, et meie lemmikalale ei teeks paha, kui inimesed saaksid vahelduseks lugeda ka mõnda head elamust.
Kuhu me niimoodi jõuame? Maanteerattarallid on kaotanud viimase kahe aastaga 1/3 osalejatest. Kui jätkame samas vaimus olukorra üledramatiseerimist ja hirmukõnet, siis võime sügisel maha pidada ka maanteerattaspordi matused! Viimane veel elus olev maanteerattur kustutagu tuli!
Jah, Pandiveres toimus kukkumisi. Minu kõrvu jõudis info kolmest kokkumisest. Samas ei olnud Pandiveres ühtegi rasket kukkumist. Enamik kukkujatest jätkas võistlust ning need, kes ei jätkanud, katkestasid tehniliste murede tõttu, mitte kehavigastuste pärast. Täna ei vajanud kiirabitransporti keegi, olid vaid pindmised marrastused, mida võistlusmeedikud desinfitseerisid.
Nüüd aga minu üleskutse - selleks, et mitte suretada välja maantee grupisõitusid, siis kutsun ülesse rattarahvast mitte kaasa minema selle lõputu kukkumiste dramatiseerimisega. Jah, kukkumised on osa rattaspordist ja paraku neid juhtub, kuid tõsisemate tagajärgedega kukkumisi esineb siiski haruharva. Kas peab tõesti sõidu järgselt olema esimene küsimus, et kes, kus ja miks kukkus? Küsigem parem, et kes ja kuidas võitis! Et asi ei läheks nii ühte väravasse, siis palun siinkohal neid, kelles tekitas üritus ka mõne positiivse emotsiooni, panna see kirja. Usun, et meie lemmikalale ei teeks paha, kui inimesed saaksid vahelduseks lugeda ka mõnda head elamust.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Mulle hakkas positiivse asjana silma see, et lühikese maa meeste sõidul saatis ka teist gruppi terve tee tsiklimees, mis küljeka lõikudel on ikka väga suur asi.
Ja ka see oli kiitmist väärt, et enne lahtise killuga ristmikku anti sellest ka teistele kõva häälega teada ja öeldi, et võtame rahulikult seal. Mõistlik.
Ja ka see oli kiitmist väärt, et enne lahtise killuga ristmikku anti sellest ka teistele kõva häälega teada ja öeldi, et võtame rahulikult seal. Mõistlik.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
nagu korraldaja ütles, siis rahvast on vähemaks jäänud ja seda ilmselt harrastajate arvelt, millest ma ka väga julmalt teada sain 5. kilomeetril. Edasi toimus sõit praktiliselt üksinda. Need kes seljataha jäid, nendest polnud kasu ja kes eest ära läksid, ei olnud "harrastajad"
Kuigi oli raske, siis katkestamise mõtet ei tekkinud.
Kuigi oli raske, siis katkestamise mõtet ei tekkinud.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Lühikese sõidu video Pandiveres
https://youtu.be/GrI1DvCOybg
ja pika sõidu 300 m enne finishit(vahetult enne kurvi)
https://youtu.be/y9uXCNyrJrw
https://youtu.be/GrI1DvCOybg
ja pika sõidu 300 m enne finishit(vahetult enne kurvi)
https://youtu.be/y9uXCNyrJrw
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Mulle on enamus Filtri MNT sõitusid pakkunud väga lahedaid elamusi ja eilne Pandivere samamoodi. Keskmistes puntides saab kokku just õige seltskond. Sõitjad kes võiksid ja peaksid oma võimetelt peagrupis sõitma, kuid on mingil põhjusel sealt maha jäänud, tavapärased keskmise grupi mehed ja need, kes on üle oma võimete punti sattunud, kuid hea õnne ja mõistliku sõiduga suudavad püsida.
Põnevust küllaga, kuigi sõit ei käi ju võidu peale.
Põnevust küllaga, kuigi sõit ei käi ju võidu peale.
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Lühikese maa esimesed ~10km ja viimased ~10km
https://www.youtube.com/watch?v=28wP8UE ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=28wP8UE ... e=youtu.be
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Nii nagu Mihkel üles kutsus, siis sõit ka positiivse nurga alt.
Tegelikult oli ju äge sõit väga vaheldusrikkal ringil - 5km ja pööre, 5km ja pööre. Peaaegu nagu kevadised klassikud madalmaades. Peale videos nähtud kukkumist jäin tagumisse punti ja ka seal oli sõit hästi korralik. Keegi ärevaks ajavaid manöövreid ei teinud, ohu korral anti tahapoole märku jne. Igati vinksvonks sõit. Mingi aja tegi Alfa oma liidri heaks tööd, vahepeal oli sõit lahtisem. Nii nagu grupis asjad käivad - igal ühel on omad eesmärgid ja püütakse neid ellu viia.
Kukkumistest nii palju, et olen sõitnud kohalikke mnt sõite täiskasvanuna üle 10 aasta. Ehk siis veidi (või veidi rohkem kui veidi-)) alla 100 stardi. Kukkunud olen ainult 2 korda. Mõne korra olen veel kukkumise taga pidanud jala maha panema, põllult läbi sõitma vms. Ehk siis keeraks seda hirmufaktorit vähemaks.
Tegelikult oli ju äge sõit väga vaheldusrikkal ringil - 5km ja pööre, 5km ja pööre. Peaaegu nagu kevadised klassikud madalmaades. Peale videos nähtud kukkumist jäin tagumisse punti ja ka seal oli sõit hästi korralik. Keegi ärevaks ajavaid manöövreid ei teinud, ohu korral anti tahapoole märku jne. Igati vinksvonks sõit. Mingi aja tegi Alfa oma liidri heaks tööd, vahepeal oli sõit lahtisem. Nii nagu grupis asjad käivad - igal ühel on omad eesmärgid ja püütakse neid ellu viia.
Kukkumistest nii palju, et olen sõitnud kohalikke mnt sõite täiskasvanuna üle 10 aasta. Ehk siis veidi (või veidi rohkem kui veidi-)) alla 100 stardi. Kukkunud olen ainult 2 korda. Mõne korra olen veel kukkumise taga pidanud jala maha panema, põllult läbi sõitma vms. Ehk siis keeraks seda hirmufaktorit vähemaks.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Võru rattaralli on jätkuvalt Eesti parim rattaralli.
Seekord millegipärast püsis peagrupp väga kaua koos ja korralikku grupettot nagu ei tekkinudki. Vastseliinast Haanjani sõitsime (pigem tiksusime) kahekesi ja ei tulnud kedagi vastu ega järgi.
Kukkumisi või nende tagajärgi ei näinud.
Mingi segadus oli joogipunktidega. Esimest polnud üldse või oli pärast peagrupi möödumist edasi kolinud. Tänase palava ilmaga olid omad joogid selleks ajaks sisse kallatud, elu päästsid head inimesed, kes vabatahtlikult DS-iks hakkasid - andsid autoaknast vett ja täitsid isegi pudeleid ("kleepuvat pudelit" ei teinud ). Teises punktis sai papptopsiga paar lonksu juurde ja kestsime lõpuni ära.
Lõpp hea - kõik hea. Enda jalad oleks võinud heamad olla.
Seekord millegipärast püsis peagrupp väga kaua koos ja korralikku grupettot nagu ei tekkinudki. Vastseliinast Haanjani sõitsime (pigem tiksusime) kahekesi ja ei tulnud kedagi vastu ega järgi.
Kukkumisi või nende tagajärgi ei näinud.
Mingi segadus oli joogipunktidega. Esimest polnud üldse või oli pärast peagrupi möödumist edasi kolinud. Tänase palava ilmaga olid omad joogid selleks ajaks sisse kallatud, elu päästsid head inimesed, kes vabatahtlikult DS-iks hakkasid - andsid autoaknast vett ja täitsid isegi pudeleid ("kleepuvat pudelit" ei teinud ). Teises punktis sai papptopsiga paar lonksu juurde ja kestsime lõpuni ära.
Lõpp hea - kõik hea. Enda jalad oleks võinud heamad olla.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Ega jah, kõik oli heal tasemel nagu alati, kuid joogipunktidega läks küll nihu. Mina nägin ainult ühte igatahes. Just enne joogipunkti jõin oma viimase tilga ära, et kohe saan uue, kuid olid hoopis papptopsikud. Selle sai hoopealt sisse valatud ja "kuivana" tiksutud siis lõpuni. Aga kui see ning enda kesised jõuvarud välja jätta, oli kõik väga hea.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Aga mis ma loen protokolli lõpust:
Võistlejatele nr. 596 (Viigipuu, Toomas) ja 207 (Rool, Margus) - Filter Maanteekarikasarja
juhend p.21.8 - diskvalifitseerimine võistlustrassile väljaspool prügitsooni prügi
mahaviskamise eest.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Jah, viimased 2 hooaega oleme prügi maha viskamise probleemist rääkinud ja inimesi hoolivusele kannustanud. Kuna aga probleem eksisteerib endiselt, siis on aeg sellele teemale veidi jõulisemat tähelepanu pöörata. Tõsi, kui prügi loopimine toimub grupi sees, st kohtunikeautost kaugel, on numbrite fikseerimine üsna keeruline. Siiski fikseeris kohtunikebrigaad Võrus kahe rikkuja isiku ning kohtunikekogu otsusega need kaks võistlejat diskvalifitseeriti. Üks neist viskas metsa pudeli, teine geelipaki.Prommar kirjutas:Aga mis ma loen protokolli lõpust:Võistlejatele nr. 596 (Viigipuu, Toomas) ja 207 (Rool, Margus) - Filter Maanteekarikasarja
juhend p.21.8 - diskvalifitseerimine võistlustrassile väljaspool prügitsooni prügi
mahaviskamise eest.
Mõnes mõttes on see ebaõiglane - kuna patustajaid oli rohkem, siis võib küsida, et miks ülejäänusid ei karistatud. Paraku ülejäänute isikuid aga ei õnnestunud kohtunikel fikseerida. Kuidagi peame aga selle teemaga tegelema hakkama ning seekord jäid prügi metsa viskamisega vahele just need kaks sportlast.
Alates Pandivere etapist on prügi teema kohtunike kõrgendatud tähelepanu all ning prügi teepervele visates peavad võistlejad arvestama, et kui kohtunikel õnnestub nende number fikseerida, siis nad diskvalifitseeritakse.
See on oluline nii Eestimaa looduse säästmiseks kui ka rattaspordi maine hoidmiseks! Korraldajal ei ole ressursse, et 100km pikka ringi prügikotiga läbi jalutama minna. Paraku see prügi, mis teeperve visatakse, enamasti sinna jääbki ning tekitab paksu verd kohalikes elanikes.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Kohal ei käinud ja prahialade vs nende juhtumite asjaolusid ei tea, aga pudeli metsa viskamisel liiga suure tõenäosusega mingeid lisapunkte arutada ei ole. Igatahes, pretsedent on loodud ja müts maha!
Üks kasutaja kustutas videot puudutava vastuse ise vahepeal ära, aga see teema vääriks siiski lahti rääkimist. Pigem mitte siinse Filter Maanteekarikasari 2016 ega konkreetse VÕRRi teema all, vaid "Reaktsioonid hoolimatusest tekitatud prügile või tahtlikule reostamisele 2016" vms teemas. Nimelt - video põhjal olukordade lahti harutamine on teatud tingimustes ebamugav rohkem kui ainult ühele osapoolele - tuletame 2015 Kuusalu meelde. Ilma pretsedentideta ei saa teema aga piisavalt tähelepanu ja salvestis on parim allikas teema tõstatamiseks. Tolle Kuusalu ja muude näidete põhjal tundub, et on vaja selgemaid mängureegleid pilti või videole jäänud prahiolukordade kirjeldamiseks ja rohkem neutraalset arutluspinda ilma kiirustades resoluutsete ja (ei-)kõikjaleulatuvate järeldusteni hüppamist. Distsiplineeriva otsuse tegemise kohustus kohtunike õlule panna on üks (ja korrektne) osa, aga sama oluline oleks ka see, et eksijad saaks selle olukorra mingitel tingimustel läbi seedida ja edasi vändata. Protokolli jõudnud DSQ on ühene, aga mujal peab olukorra samuti läbi räägitud saama. Kas tänane häbipost tundub ehk veidi liiga karm - posti otsast peaks olema võimalik ka alla saada, olgu selleks siis avalik/piiratud ringis esitatud vabandus või head tahet näitav kasulik rajakoristustöö või mis iganes? Arutluspunkte näib jaguvat. Ekslikult küsimuse subjektiks sattuja positsioon peaks samuti olema klaaritav ilma, et peaks füüsikat ümber kirjutama.
Protokollimise poole pealt - videomaterjali nö "ekraanile liikumise kiiruse" tõttu vajaks eraldi video alusel DSQ andmist käsitlev punkt ka protokolli lõpliku kinnitamise aja pikendamist.
*käesoleva kommentaari tekst foorumi moderaatori poolt muudetud
Üks kasutaja kustutas videot puudutava vastuse ise vahepeal ära, aga see teema vääriks siiski lahti rääkimist. Pigem mitte siinse Filter Maanteekarikasari 2016 ega konkreetse VÕRRi teema all, vaid "Reaktsioonid hoolimatusest tekitatud prügile või tahtlikule reostamisele 2016" vms teemas. Nimelt - video põhjal olukordade lahti harutamine on teatud tingimustes ebamugav rohkem kui ainult ühele osapoolele - tuletame 2015 Kuusalu meelde. Ilma pretsedentideta ei saa teema aga piisavalt tähelepanu ja salvestis on parim allikas teema tõstatamiseks. Tolle Kuusalu ja muude näidete põhjal tundub, et on vaja selgemaid mängureegleid pilti või videole jäänud prahiolukordade kirjeldamiseks ja rohkem neutraalset arutluspinda ilma kiirustades resoluutsete ja (ei-)kõikjaleulatuvate järeldusteni hüppamist. Distsiplineeriva otsuse tegemise kohustus kohtunike õlule panna on üks (ja korrektne) osa, aga sama oluline oleks ka see, et eksijad saaks selle olukorra mingitel tingimustel läbi seedida ja edasi vändata. Protokolli jõudnud DSQ on ühene, aga mujal peab olukorra samuti läbi räägitud saama. Kas tänane häbipost tundub ehk veidi liiga karm - posti otsast peaks olema võimalik ka alla saada, olgu selleks siis avalik/piiratud ringis esitatud vabandus või head tahet näitav kasulik rajakoristustöö või mis iganes? Arutluspunkte näib jaguvat. Ekslikult küsimuse subjektiks sattuja positsioon peaks samuti olema klaaritav ilma, et peaks füüsikat ümber kirjutama.
Protokollimise poole pealt - videomaterjali nö "ekraanile liikumise kiiruse" tõttu vajaks eraldi video alusel DSQ andmist käsitlev punkt ka protokolli lõpliku kinnitamise aja pikendamist.
*käesoleva kommentaari tekst foorumi moderaatori poolt muudetud
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Tervitan palavalt initsiatiivi teemaga jõuliselt tegeleda.
Sõitsin ise vahetult peale võistlust rattaga Võrust tagasi Rõugesse, ainuüksi paarikilomeetrise jupi peal Rõuge poole ülesse korjasin kokku 5 geelipakki ja 2 joogipudelit, ei olnud südant seda jama loodusesse vedelema jätta.
Ebaõigluse pärast ma enda südant ei vaevaks - sama jabur oleks mitte trahvida liikluses vahele jäänud kiiruseületajaid või purjsupäi sõitjaid ainuüksi seetõttu, et keegi kuskil rikub lisaks neile äkki ka, kuid ei õnnestu rikkumist fikseerida?
Ühe sanktsioonina võiks tagantjärgi videos tuvastatud prügiloopijatele teha (ajutisi) takistusi sarjas osalemiseks, nagu punased-kollased kaardid jalgpallis? Sel juhul ei oleks niiväga oluline enne protokolli avalikustamist tegelased fikseeritud saada.
Sõitsin ise vahetult peale võistlust rattaga Võrust tagasi Rõugesse, ainuüksi paarikilomeetrise jupi peal Rõuge poole ülesse korjasin kokku 5 geelipakki ja 2 joogipudelit, ei olnud südant seda jama loodusesse vedelema jätta.
Ebaõigluse pärast ma enda südant ei vaevaks - sama jabur oleks mitte trahvida liikluses vahele jäänud kiiruseületajaid või purjsupäi sõitjaid ainuüksi seetõttu, et keegi kuskil rikub lisaks neile äkki ka, kuid ei õnnestu rikkumist fikseerida?
Ühe sanktsioonina võiks tagantjärgi videos tuvastatud prügiloopijatele teha (ajutisi) takistusi sarjas osalemiseks, nagu punased-kollased kaardid jalgpallis? Sel juhul ei oleks niiväga oluline enne protokolli avalikustamist tegelased fikseeritud saada.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Igati õige suhtumine korraldajalt, soovitan ka teistel ratta(ja ka muude alade)võistluste korraldajatel eeskuju võtta!mi.re kirjutas:Jah, viimased 2 hooaega oleme prügi maha viskamise probleemist rääkinud ja inimesi hoolivusele kannustanud. Kuna aga probleem eksisteerib endiselt, siis on aeg sellele teemale veidi jõulisemat tähelepanu pöörata. Tõsi, kui prügi loopimine toimub grupi sees, st kohtunikeautost kaugel, on numbrite fikseerimine üsna keeruline. Siiski fikseeris kohtunikebrigaad Võrus kahe rikkuja isiku ning kohtunikekogu otsusega need kaks võistlejat diskvalifitseeriti. Üks neist viskas metsa pudeli, teine geelipaki.Prommar kirjutas:Aga mis ma loen protokolli lõpust:Võistlejatele nr. 596 (Viigipuu, Toomas) ja 207 (Rool, Margus) - Filter Maanteekarikasarja
juhend p.21.8 - diskvalifitseerimine võistlustrassile väljaspool prügitsooni prügi
mahaviskamise eest.
Mõnes mõttes on see ebaõiglane - kuna patustajaid oli rohkem, siis võib küsida, et miks ülejäänusid ei karistatud. Paraku ülejäänute isikuid aga ei õnnestunud kohtunikel fikseerida. Kuidagi peame aga selle teemaga tegelema hakkama ning seekord jäid prügi metsa viskamisega vahele just need kaks sportlast.
Alates Pandivere etapist on prügi teema kohtunike kõrgendatud tähelepanu all ning prügi teepervele visates peavad võistlejad arvestama, et kui kohtunikel õnnestub nende number fikseerida, siis nad diskvalifitseeritakse.
See on oluline nii Eestimaa looduse säästmiseks kui ka rattaspordi maine hoidmiseks! Korraldajal ei ole ressursse, et 100km pikka ringi prügikotiga läbi jalutama minna. Paraku see prügi, mis teeperve visatakse, enamasti sinna jääbki ning tekitab paksu verd kohalikes elanikes.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
Mul selline küsimus, et mida tähendavad tühjad sulud protokollis? Mõtlen koondarvestusi siis täpsemalt.
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
@VÕRR
Miks ei ole lõpuprotokollis sõitjat numbriga 693? See vend sõitis diagonaalis läbi poole pundi (ok, tegelt ca 2m) 2km ennem lõppu. Keegi pidi sellepärast kruusale sõitma.
Miks ei ole lõpuprotokollis sõitjat numbriga 693? See vend sõitis diagonaalis läbi poole pundi (ok, tegelt ca 2m) 2km ennem lõppu. Keegi pidi sellepärast kruusale sõitma.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2016
mi.re kirjutas:Jah, viimased 2 hooaega oleme prügi maha viskamise probleemist rääkinud ja inimesi hoolivusele kannustanud. Kuna aga probleem eksisteerib endiselt, siis on aeg sellele teemale veidi jõulisemat tähelepanu pöörata. Tõsi, kui prügi loopimine toimub grupi sees, st kohtunikeautost kaugel, on numbrite fikseerimine üsna keeruline. Siiski fikseeris kohtunikebrigaad Võrus kahe rikkuja isiku ning kohtunikekogu otsusega need kaks võistlejat diskvalifitseeriti. Üks neist viskas metsa pudeli, teine geelipaki.Prommar kirjutas:Aga mis ma loen protokolli lõpust:Võistlejatele nr. 596 (Viigipuu, Toomas) ja 207 (Rool, Margus) - Filter Maanteekarikasarja
juhend p.21.8 - diskvalifitseerimine võistlustrassile väljaspool prügitsooni prügi
mahaviskamise eest.
Mõnes mõttes on see ebaõiglane - kuna patustajaid oli rohkem, siis võib küsida, et miks ülejäänusid ei karistatud. Paraku ülejäänute isikuid aga ei õnnestunud kohtunikel fikseerida. Kuidagi peame aga selle teemaga tegelema hakkama ning seekord jäid prügi metsa viskamisega vahele just need kaks sportlast.
Alates Pandivere etapist on prügi teema kohtunike kõrgendatud tähelepanu all ning prügi teepervele visates peavad võistlejad arvestama, et kui kohtunikel õnnestub nende number fikseerida, siis nad diskvalifitseeritakse.
See on oluline nii Eestimaa looduse säästmiseks kui ka rattaspordi maine hoidmiseks! Korraldajal ei ole ressursse, et 100km pikka ringi prügikotiga läbi jalutama minna. Paraku see prügi, mis teeperve visatakse, enamasti sinna jääbki ning tekitab paksu verd kohalikes elanikes.
Oolo Stiilinäide Haapsalust 2:04:14 https://www.youtube.com/watch?v=73KF9TlyNt4&t=5629s