rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Tere.Selline küsimus,et enne olid rattal all 23X622(700X23c) mõõdus continental rehvid ja nüüd said alla 25X622(700X25c) pidid vastupidavamad olema aga sõites on tunne nagu keegi hoiab õrnalt pidurit peal.kas see 25mm rehv mõjutab nii palju veeremist ja mõttekam oleks ikkagi 23mm rehvid alla panna.sõidan esimest aastat mnt rattal ja pole päris kursis nende asjadega.Ette tänades
Kui keegi viitsib natuke nõu anda siis mis firma rehvid oleks kõige mõtekamad.
Kui keegi viitsib natuke nõu anda siis mis firma rehvid oleks kõige mõtekamad.
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Asi ei ole laiuses, Laiem veereb paremini. Pigem on asi selles kas võrdled samu kumme, mis erinevad ainult laiuse poolest. Kui pidid vastupidavad olema, siis ilmselsgelt on see kumm kõvema kummiseguga (nö kastmisvoolik) ja see veerebki halvemini aga on "vastupidavam". Elu on liiga lühike et sõita kastmisvoolikuga. Proovi Veloflexi, saad õige kummi sama raha eest, mida küsitakse vooliku eest.
http://www.cyclist.co.uk/in-depth/726/a ... lly-faster
http://www.cyclist.co.uk/in-depth/726/a ... lly-faster
Viimati muutis rainerhq, 20. 07. 2016. 21:00, muudetud 1 kord.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Teemal kumb parem kas 23 või 25 mm kumm on netis palju kirjutatud: https://goo.gl/BnNj8Z .
Eks see maitse asi ole. Sõidan nii 23 kui 25-stega aga eelistan 25 mm kumme mis tänu madalamale rõhule veerevad krobelisel asfaldil paremini kuigi mõnikord harva tunduvad liiga pehmed (vetruvad liiga palju läbi). Siledal teel vahet pole. See, et veerevad paremini on minu puhul lihtsalt tunne mis ei põhine mõõtmistel.
Eks see maitse asi ole. Sõidan nii 23 kui 25-stega aga eelistan 25 mm kumme mis tänu madalamale rõhule veerevad krobelisel asfaldil paremini kuigi mõnikord harva tunduvad liiga pehmed (vetruvad liiga palju läbi). Siledal teel vahet pole. See, et veerevad paremini on minu puhul lihtsalt tunne mis ei põhine mõõtmistel.
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Täpsustuseks siis,et alla said sellised rehvid http://www.rattaring.ee/index.php/rehvi ... 185-detail
et see on siis kastmis voolik ja mõistlik oleks need välja vahetada.
et see on siis kastmis voolik ja mõistlik oleks need välja vahetada.
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Mõningase ülevaate veeremistakistusest saab siin
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Ma saan aru et tegu traadiga kummiga, mis juba ise viitab "voolikule". Kummi pädevust näitab ka TPI väärtus. Antud kummil on see 84/3 = 28. See on väga madal (loe: halb) näitaja. Ei saa ka öelda et mida suurem TPI, seda parem kumm. Jah, veereb paremini aga samas kulub kiiremini. Kes mida oluliseks peab.m2rt18 kirjutas:Täpsustuseks siis,et alla said sellised rehvid http://www.rattaring.ee/index.php/rehvi ... 185-detail
et see on siis kastmis voolik ja mõistlik oleks need välja vahetada.
http://www.continental-tires.com/bicycl ... sport-plus
TPI selgitus: http://velonews.competitor.com/2013/10/ ... ore_305325
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Sõitsin aastaid-aastaid Conti GP 4000S (nii 4000S kui 4000S II)23c rehvidega. Sellest kevadest Conti GP 4000S II 25c. Otsustasin laiema kasuks kuna lootsin aeglasemat kulumist ja veidi mugavamat sõitu kehval teekattel. 23c läks kandiliseks umbes 3000-5000km järel. Rehvi rõhk enamasti 110psi kandis. Sõitja kaal koos kiivri ja kingadega u. 75kg
25c tundub subjektiivselt veidi "kohmakam". Eriti tugevalt sprintides. Püsti täiega vajutades ei ole tagasiside sama kiire kui 23c. Ühtlase tempoga sõites tundub minek kuidagi mugavam ja teekonarused pole nii teravalt läbi sadula/lenksu tunda. Veeretakistuses küll mingit vahet ei tunneta. Rõhku hoian endiselt kusagil 110psi kandis. Samas lugedes eelnevaid linke, katsetan edaspidi 100psi rõhuga.
25c tundub subjektiivselt veidi "kohmakam". Eriti tugevalt sprintides. Püsti täiega vajutades ei ole tagasiside sama kiire kui 23c. Ühtlase tempoga sõites tundub minek kuidagi mugavam ja teekonarused pole nii teravalt läbi sadula/lenksu tunda. Veeretakistuses küll mingit vahet ei tunneta. Rõhku hoian endiselt kusagil 110psi kandis. Samas lugedes eelnevaid linke, katsetan edaspidi 100psi rõhuga.
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Continetal Super Sport Pluss kummi on nii traadiga kui ilma traadita.
Selle kummi eeliseks on väga hea torkekindlus ja pikk läbisõit. See ei ole võidusõidu kumm aga trennikummiks kõlbab hästi kuna peab kaua vastu ja tõenäoliselt ei pea teepeal sisekummi vahetama. Ka oma trennijooksudel on analoogsed jube rasked aga torkekindlad kummid all mida hakkasin kasutama kui sai teepeal kummiprandamisest siiber.
Mis rõhuga sõites veeretakistus suur tundub?
Selle kummi eeliseks on väga hea torkekindlus ja pikk läbisõit. See ei ole võidusõidu kumm aga trennikummiks kõlbab hästi kuna peab kaua vastu ja tõenäoliselt ei pea teepeal sisekummi vahetama. Ka oma trennijooksudel on analoogsed jube rasked aga torkekindlad kummid all mida hakkasin kasutama kui sai teepeal kummiprandamisest siiber.
Mis rõhuga sõites veeretakistus suur tundub?
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Laiem rehv raami vahelt ikka mahub takistusteta läbi?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Mati kirjutas:Laiem rehv raami vahelt ikka mahub takistusteta läbi?
ilusti mahuvad ja jääb ruumi ülegi.
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Sõitsin tavalitse odavate continental rehvidega mis rattal ostes all oli 4500km ja kordagi ei pidanud rehvi vahetama.ja juu oli õnne.sai sõidetud kruusal kui ka värskelt pinnatud teedel.mtm kirjutas:Continetal Super Sport Pluss kummi on nii traadiga kui ilma traadita.
Selle kummi eeliseks on väga hea torkekindlus ja pikk läbisõit. See ei ole võidusõidu kumm aga trennikummiks kõlbab hästi kuna peab kaua vastu ja tõenäoliselt ei pea teepeal sisekummi vahetama. Ka oma trennijooksudel on analoogsed jube rasked aga torkekindlad kummid all mida hakkasin kasutama kui sai teepeal kummiprandamisest siiber.
Mis rõhuga sõites veeretakistus suur tundub?
rehvis mis all oli 8atti.lubatud max 8.5
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
UrmasL kirjutas:Sõitsin aastaid-aastaid Conti GP 4000S (nii 4000S kui 4000S II)23c rehvidega. Sellest kevadest Conti GP 4000S II 25c. Otsustasin laiema kasuks kuna lootsin aeglasemat kulumist ja veidi mugavamat sõitu kehval teekattel. 23c läks kandiliseks umbes 3000-5000km järel. Rehvi rõhk enamasti 110psi kandis. Sõitja kaal koos kiivri ja kingadega u. 75kg
25c tundub subjektiivselt veidi "kohmakam". Eriti tugevalt sprintides. Püsti täiega vajutades ei ole tagasiside sama kiire kui 23c. Ühtlase tempoga sõites tundub minek kuidagi mugavam ja teekonarused pole nii teravalt läbi sadula/lenksu tunda. Veeretakistuses küll mingit vahet ei tunneta. Rõhku hoian endiselt kusagil 110psi kandis. Samas lugedes eelnevaid linke, katsetan edaspidi 100psi rõhuga.
vahetasin ka need sport plus rehvid täna GP 4000S II kahe vastu Hawaiis soovitati neid eks näha ole homme kuidas need veerevad.
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Need veerevad väga hästi. Ka märjal asfaldil pidamine on väga hea, võid kurvis julgelt lenksu painutada.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
Tänan kes natukegi sellel teemal kaasa rääkisid.sain nüüd väheke targemaks
Re: rehvi mõõt ja veeremis taksitus MNT rattal
rainerhq kirjutas:Need veerevad väga hästi. Ka märjal asfaldil pidamine on väga hea, võid kurvis julgelt lenksu painutada.
Proovin homme ära kui ilma vähegi on Ma veel suht algaja,et väga märja asfaldiga sõitma ei kipu