Olude sunnil ostsin enne jōulumäe starti kohapealt hawai letist liteskin burti ja viskasin koos sisekummiga peale. Sain sôidu tehtud, pühapäev ka marimetsa otsa, ei mingeid anomaaliaid. Aga täna, kui veeresin mööda järvevana nõmme poole, siis hakkasin vabahooga tundma sellist jõnksu naljakat, nagu tagumine kiirkinniti oleks lahti. Jäin seisma ja uurisin, kõik nii nagu peab aga võnge ikka sees. Mida kiirem vaba hoog, seda tihedamalt tunda, et siis peab olema viga rehvis. Ning kui ratas hooga ringi ajada, siis nagu näha ka, et rehv laines ühekoha pealt.Mis mõtteid pakutakse? Maha korra ja tagasi ning lota parimat?
Kas võiks otsida pōhjust sellest, et vana sisekas oli mingil määral piimaga koos?
Kust viga otsida rehvis
Kust viga otsida rehvis
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: Kust viga otsida rehvis
Variant, et maha ja prügikasti. Rehvi karkass on välja veninud, vms. Ise olen ühe Continental X-King Protectioni tuksi keeranud: laskumisel koperdasin ja rool läks natuke risti - üle lenksu ei käinud, aga rehv lohises külg ees natuke maad - tulemus oli selline, et enam ei käinud kahvli vahelt läbi. Continentali puhul kurdavad teisedki selle üle.
Re: Kust viga otsida rehvis
Vaata.
Kummil on kummagi külje peal joon, nii paar mm pöia äärest.
Nüüd lase tasakesi ringi ja vaata mõlemalt poolt kas joone ja pöia ääre vahe jääb kogu ringi ulatuses võrdseks.
Ei jää?
Lase tühjaks, pigista pöiast eemale ja tõmba mööda ringi sõrmega veidi libestit vahele. Näiteks Fairy ja kraanivee segu.
Nüüd uuesti täis pumbestes peaks kummi äär ilusti pöia ääre taha istuma. Teinekord päris kõva pauguga.
Ma olen vahest seetõttu max lubatud rõhu sisse pumbanud (näiteks 4 bar), et paika istuks. Pärast sõidan ikka 1,7-ga.
Kummil on kummagi külje peal joon, nii paar mm pöia äärest.
Nüüd lase tasakesi ringi ja vaata mõlemalt poolt kas joone ja pöia ääre vahe jääb kogu ringi ulatuses võrdseks.
Ei jää?
Lase tühjaks, pigista pöiast eemale ja tõmba mööda ringi sõrmega veidi libestit vahele. Näiteks Fairy ja kraanivee segu.
Nüüd uuesti täis pumbestes peaks kummi äär ilusti pöia ääre taha istuma. Teinekord päris kõva pauguga.
Ma olen vahest seetõttu max lubatud rõhu sisse pumbanud (näiteks 4 bar), et paika istuks. Pärast sõidan ikka 1,7-ga.
Re: Kust viga otsida rehvis
Selle pöia ringi vaatasin kohe järvevanal üle, kõik ühtlane ja ilusti jooksmas. Ise rehvisuuna kontrollisin üle, rotation ettepoole
eks muud oskagi enam, kui maha korra ja siis uuesti peale. Ise panen ka alati 4 bari sisse ja siis 2 bari peale tagasi hiljem.

"It never gets any easier, you just go faster"
Re: Kust viga otsida rehvis
Siis käik kaupleja juurde.miilits kirjutas:Selle pöia ringi vaatasin kohe järvevanal üle, kõik ühtlane ja ilusti jooksmas. Ise rehvisuuna kontrollisin üle, rotation ettepooleeks muud oskagi enam, kui maha korra ja siis uuesti peale. Ise panen ka alati 4 bari sisse ja siis 2 bari peale tagasi hiljem.
Loodetavasti ei jõua Postimehe Tarbijakaitse pressikatest imetud uudistesse.
Re: Kust viga otsida rehvis
Hüppasin poodi ja visuaalselt leiti ka imelik koht rehvil. Visati lahkelt uus rehv peale ja sellega võbin kadus, võib igati järve hawaiga rahule jääda.
"It never gets any easier, you just go faster"