Milline maanteeratas?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Milline maanteeratas?
Mida soovitaksite 12-13k hinnaklassis (koos hooajalõpu alega)?
aga muidugi hoia parem raha kokku ja osta minuoma:-))
viewtopic.php?t=2379
viewtopic.php?t=2379
pikkust sul siis sama palju kui minul,sõidan 52 cm raamiga.Juri Molevil on Merida magnesium ja vist 51-52 cm raam,pikkust tal 174 cm,vana raam oli olnud 54 cm vist,aga rääkis,et väiksemaga on parem,samas stem'i pani pikema,vist 140 mm......UrmasL kirjutas:Veel üks küsimus. Mis suurusega maanteeraam mulle peaks sobima kui pikkust on 172cm? MTB raam on mul M(18")
Ratast soovitaks igal juhul Merida Magnesiumi alu raami ei soovitaks üldse kellegile,väsib ikka väga kiirelt ära,eriti kui veel õhuke raam on
Keegi TTÜ mehhaanika vilistlane võiks nüüd sekkuda ja selgitada meile kõigile millised on magneesiumi eelised näiteks Easton Scandiumi ees, mis on ka alumiinium sulam. Ütleme et hind ei loe.Ruve kirjutas: Ratast soovitaks igal juhul Merida Magnesiumi alu raami ei soovitaks üldse kellegile,väsib ikka väga kiirelt ära,eriti kui veel õhuke raam on
Merida koduleht ei toonud minu võhikliku silma jaoks ühtegi võrreldavat näitajat Eastoni kodulehel toodutele.
Mainitud oli küll "34% lighter than aluminium, and 60% lighter than titanium". Alumiiniumsulameid on kui palju ja samuti titaniumsulameid mida raamide juures kasutatakse
Weight weenies andmetel - Seven titanium 1450g, Litespeed - 1590g, Merida magnesium - 1200, alu raamid alates 1,2-st kilost..
Kas ei oleks õigem : "ca 20% kergem kui titanium ja parimal juhul 25-30% kergem kui alumiinium" Kuigi on ka sama kergeid alumiinium raame.
See selleks aga mind huvitab, kuidas alumiiniumsulam alla jääb magneesiumile eluea osas.
Porter Lifts Your Ranking
aga kas see polnud mitte nii, et kuna magneesium on niipalju kergem, siis ei pea torusid nii õhukese seinaga tegema, kui alumiiniumi puhul, seega saab sama kaalu juures (kui al) paksemad torud->jäigema/tugevama raami. Et kui tehtaks sama õhukeseks kui al, siis oleks 30% kergem. Ehk siis 1kuupsent mg on 30% kergem kui 1kuupsent al, mitte 1kg mg on kergem kui 1kg al
Enne ratta ostu soovitan lasta ennast HE-s üle mõõta. Saad täpselt teada milliste mõõtudega(raami suurus jpm) ratas Sulle sobib. Ise käisin ennast seal kevadel mõõtmas peale mida selgus, et mul on suht võimatu enda ratast(A5502) täpselt oma mõõtude järgi paika ajada .UrmasL kirjutas:Veel üks küsimus. Mis suurusega maanteeraam mulle peaks sobima kui pikkust on 172cm? MTB raam on mul M(18")
Noo-nii, nüüd hakkavad tõupaberitega roadid mind näkku peksma
Arvan, et nii mõnigi paadunud MTB hunt, võiks maantee sõiduks cyclocrossi ratta muretseda. Tolle eelised võrreldes puhtaverelise MNT võidukaga: Raam/konstruktsioon tugevam. Kummivalik suurem, kuna *aiste* vahele saab panna 23-35 mm laiuse kummi. V-pidur, mis MTB vennale kodusem. Vajadusel saab ette triple hammaka panna.
Huvi korral vt:
Teras raam ja 20 kodaraga jooksud:
http://cyclocrossworld.com/riders/bots_nys.htm
topelt pidurid.
http://cyclocrossworld.com/riders/bots_gully.htm
PROFI cc rattaid vt 2002/2003 Bikes of the Stars:
http://cyclocrossworld.com/riders/riders_index.htm
Arvan, et nii mõnigi paadunud MTB hunt, võiks maantee sõiduks cyclocrossi ratta muretseda. Tolle eelised võrreldes puhtaverelise MNT võidukaga: Raam/konstruktsioon tugevam. Kummivalik suurem, kuna *aiste* vahele saab panna 23-35 mm laiuse kummi. V-pidur, mis MTB vennale kodusem. Vajadusel saab ette triple hammaka panna.
Huvi korral vt:
Teras raam ja 20 kodaraga jooksud:
http://cyclocrossworld.com/riders/bots_nys.htm
topelt pidurid.
http://cyclocrossworld.com/riders/bots_gully.htm
PROFI cc rattaid vt 2002/2003 Bikes of the Stars:
http://cyclocrossworld.com/riders/riders_index.htm
Kui Molev sõidab 52 raamiga ja 140 mm stemiga siis ma küll seda õigeks ei pea. Nii pikk stem teeb juba ratast vedelamaks. Minu arust sobib 172 cm mehele 54 või 53 (vähesed tootjad pakuvad 1 cm tagant, nt. Colnago ) raam (mõõdetud c-c mitte c-t). Aga alati peab peale istuma ja siis saab asi selgemaks.Ruve kirjutas:pikkust sul siis sama palju kui minul,sõidan 52 cm raamiga.Juri Molevil on Merida magnesium ja vist 51-52 cm raam,pikkust tal 174 cm,vana raam oli olnud 54 cm vist,aga rääkis,et väiksemaga on parem,samas stem'i pani pikema,vist 140 mm......UrmasL kirjutas:Veel üks küsimus. Mis suurusega maanteeraam mulle peaks sobima kui pikkust on 172cm? MTB raam on mul M(18")
Ratast soovitaks igal juhul Merida Magnesiumi alu raami ei soovitaks üldse kellegile,väsib ikka väga kiirelt ära,eriti kui veel õhuke raam on
Krt, tunnen küll kuidas rusikad sügelevad [/quote]priidik kirjutas: Arvan, et nii mõnigi paadunud MTB hunt, võiks maantee sõiduks cyclocrossi ratta muretseda.
Enne aastat 1980 sõideti maastikku ju MNT võidukate baasil aretatud ratastega Hüva, tean küll, et rada siis/ja cc-l ka praegu tiba kõvem/sissesõidetum on. Sina, kui tulemuslik roadie, võiks mind valgustada, miks cc sul *rusikad sügelema* paneb? Vale passatka, rõve ratta välimus, kohitsetud ülekanne, komponentidest MTB-MNT sohilaps ?
rademaris müüdi ühte treki 11 kiloga-shimano 105 jupid, alu raam, carbon kahvel-igati kobe pill, algus oli hind miskit 17 kilo old. ise plaanin ka kunagi maantekat osta, sest mtb on mu tervisliku seisukorda mõjutanud ja mitte heal moel.. siis kui kõigil(peaaegu kõigil) võiks teha mnt kolmapäevaku nt igamehe maanteka võidusõit or smth
No Pain No Gain
Molev tõesti kiitis,et väiksem raam ja pikem stem on parem mul on 52 raam,mõõdetuna siis nagu colango seda mõõdab,stem on 120 mm...aga leian,et raam võiks olla 1 cm suurem ja stem 90-100 mm,pika stemiga on veidi jama spurtida....sõltub ilmselt ka jälle sõitjast ühesõnaga raam peaks olema õige suurusega,mitte suur ja mitte väike..aga kui ennem ei ole sul MNT ratast olnud,siis valida on küll raske.Kui ostma hakkad võta keegi poodi kaasa kes asja jagab,ntx priidik!priidik kirjutas:Kui Molev sõidab 52 raamiga ja 140 mm stemiga siis ma küll seda õigeks ei pea. Nii pikk stem teeb juba ratast vedelamaks. Minu arust sobib 172 cm mehele 54 või 53 (vähesed tootjad pakuvad 1 cm tagant, nt. Colnago ) raam (mõõdetud c-c mitte c-t). Aga alati peab peale istuma ja siis saab asi selgemaks.Ruve kirjutas:pikkust sul siis sama palju kui minul,sõidan 52 cm raamiga.Juri Molevil on Merida magnesium ja vist 51-52 cm raam,pikkust tal 174 cm,vana raam oli olnud 54 cm vist,aga rääkis,et väiksemaga on parem,samas stem'i pani pikema,vist 140 mm......UrmasL kirjutas:Veel üks küsimus. Mis suurusega maanteeraam mulle peaks sobima kui pikkust on 172cm? MTB raam on mul M(18")
Ratast soovitaks igal juhul Merida Magnesiumi alu raami ei soovitaks üldse kellegile,väsib ikka väga kiirelt ära,eriti kui veel õhuke raam on
Poes komplekteeritud ratastel on Harju keskmine stem st. tavaliselt on pandud 110 mm. Ma jagan igati su arvamust et pigem võtta nt. x suurusega raam ja 100 mm stem kui et x-1 raam ja 120 stem. Siiski, spurtimist võib mõjutada ka lühem stem - peab vaatama et nt. tõusul püsti sõites põlved vastu lenksu ei hakka käima - on oht kui liiga lühike raam ja stem. Ise olen 178 cm pikk, hargivahe 84, raam 56 ja stem 100 mm. Ilmselt oleks olnud sobiv variant ka 55 ja 110 stem kuid temposõitjana kaldun eelistama alati suuremat raami. Kui oled kriteeriumi vend või muidu kurvitaja siis pigem 1 ühik väiksem. Sisetunne ütleb et Urmas peaks võtma 54 või kui seda pole siis 53 raami (c-c mõõdetuna!!!!)ja stemi tuleb hiljem sättida, kui vaja. Selleks peab sõitma või isegi võistlema. Mul oli alguses pikem stem kuid alles võisteldes sain aru et liiga pikk.Ruve kirjutas: Molev tõesti kiitis,et väiksem raam ja pikem stem on parem mul on 52 raam,mõõdetuna siis nagu colango seda mõõdab,stem on 120 mm...aga leian,et raam võiks olla 1 cm suurem ja stem 90-100 mm,pika stemiga on veidi jama spurtida....sõltub ilmselt ka jälle sõitjast ühesõnaga raam peaks olema õige suurusega,mitte suur ja mitte väike..aga kui ennem ei ole sul MNT ratast olnud,siis valida on küll raske.Kui ostma hakkad võta keegi poodi kaasa kes asja jagab,ntx priidik!
Cyclocross ratas pole MNT ratas. Muud keerulist siin pole. Kui pappi vedeleks siis ostaks isegi ühe sest sellega oleks kevadel hea trenni teha - mahuvad alla laiad kummid ja porikad ka.
Bianchi oleks väga hea valik! Aga Hanno läheb pankrotti kui sulle 13 kilo eest binachi ära annaks niiet arvata võib,et hinnaklassist väljas...samas saad palju parema ratta kui 20 maksad,arvan,et see bianchi võib kuskil seal kandis olla ?UrmasL kirjutas:Jep, Priidik, tule Tallinnasse ja aita mul see Bianchi ära osta mis Hanno pakkus. Krt, ilus ratas, Campa jupid, hea hind.....aga paraku minu hinnaklassist veits väljas siiski....Ruve kirjutas:Kui ostma hakkad võta keegi poodi kaasa kes asja jagab,ntx priidik!
Kas Hanno pakkus sulle uut bianchit või tema oma ratast, seda musta ja täis campa chorusega? MNT ratta ostul on (rahaliselt) targem osta mõne mehe (kelle elustiiliks on iga hooaeg uus ja kõvem muretseda) alt läbi käinud 3..5 tuhhi sõitnud korralike jooksude ja sobiva raamiga ratas, kui niiväga just tutikas soetada ja teha mööndusi juppide tasemes. Muidugi siis, kui kasutatud mnt ratta müüjat tunned või näed ikka, et ratast on ilusti hoitud ja lakutud. Fakt on see, et 12...13 tuhhi eest ostetud täis-ultegra Scott jookseb ikka väga nadilt võrreldes paar astet lahjemate juppidega Bianchi või Olmoga võrreldes. Aga ikkagi taandub kõik sobivusele, mida ei tunneta ära poe ees tiirutades. Tasub 1 päev kulutada nihutamistele ja kruttimistele ja vähemalt üks pikem ots teha. Laadna, kipun juba targemate paljuräägitut üle heietama...
Nii, käisin Pirita Hawaiis ja vaatasin mida seal pakkuda on. Kasutatud ratastest oil üks Scott Team, 2001 mudel, sõitnud eelmisel hooajal ja vist ka sellel. 105 jupid, scott rummudega jooksud. Tegemist pidi olema Grete Pedmanson-Treieri rattaga Raam oli 54 cm ja suht lühike stemm. Tundus täpselt paras sõita. (13500 .-)
Uutest oli pakkuda üks Pinarello, 105 jupid, shimano wheelset. Ilmselt üks Pinarello odava otsa mudel. (16900 .-)
Ja veel on silma jäänud Rdamaris müüdav Trek 1400 (14900.-)
Uutest oli pakkuda üks Pinarello, 105 jupid, shimano wheelset. Ilmselt üks Pinarello odava otsa mudel. (16900 .-)
Ja veel on silma jäänud Rdamaris müüdav Trek 1400 (14900.-)
Mul oli esimene ratas Scott Shimano 600 jupiga mis oli Kuke "alt läbi käinud". Sõitnud oli 1 a. Sama raha eest ma võrdväärset uut ratast ei oleks saanud. See oli 6 a. tagasi. Raam oli õnneks paraja suurusega.tavaline jobu kirjutas: MNT ratta ostul on (rahaliselt) targem osta mõne mehe (kelle elustiiliks on iga hooaeg uus ja kõvem muretseda) alt läbi käinud 3..5 tuhhi sõitnud korralike jooksude ja sobiva raamiga ratas, kui niiväga just tutikas soetada ja teha mööndusi juppide tasemes.
Fakt on see, et 12...13 tuhhi eest ostetud täis-ultegra Scott jookseb ikka väga nadilt ..
Ei tea palju selliseid häid rattaid mis ainult 3-5k läbi sõitnud turul tegelikkuses on. Ja kas alati on sobiva raamiga jne.
Kas 12-13k eest saab Ultegra jupiga Scoti? Ausalt ei tea, niisama küsin. Tundub odav. Või mõtled kasutatud Scotti?
Mis siis endale seni kõige meelepärasem on olnud?UrmasL kirjutas:Nii, käisin Pirita Hawaiis ja vaatasin mida seal pakkuda on. Kasutatud ratastest oil üks Scott Team, 2001 mudel, sõitnud eelmisel hooajal ja vist ka sellel. 105 jupid, scott rummudega jooksud. Tegemist pidi olema Grete Pedmanson-Treieri rattaga Raam oli 54 cm ja suht lühike stemm. Tundus täpselt paras sõita. (13500 .-)
Uutest oli pakkuda üks Pinarello, 105 jupid, shimano wheelset. Ilmselt üks Pinarello odava otsa mudel. (16900 .-)
Ja veel on silma jäänud Rdamaris müüdav Trek 1400 (14900.-)
Et pakuti siis Scott Team 105 jupiga. Kummaline kombinatsioon. Kahtlustan et odav jupp on sellele ringi laotud. Või Treier kasutas tõesti 105 juppi? Kui 10k-ga ära müüksid siis oleks söödav.
Mis Campa sari sellel Bianchil peal oli?
Kui vähegi võimalik, siis ei soovita 105 juppidega osta, proovi ikka ultegra tase välja pingutada.....ise ostsin ka eelmine sügis maanteka scott afd pro 02........oli eelmise suve sõitnud ja sain hea hinnaga kätte ja siiani küll vähimalgi määral oma ostu pole kahetsenud
Saaks aru, et mtb ei tahaks hästi kasutatut osta, sest ei kujuta ju ette millist valu see võibolla saanud on, aga kuna ostsin kindlast kohast, siis võtsin selle riski ja maantee ratta käiguvahetus ju sellist raputamist ja lõhkumist ei saa ka kui bike
Taset 105 loetakse nagu rohkem selliseks harrastaja tasemeks..... ise ma ka tegelikult ainult trenni jaoks selle ratta põhimõtteliselt soetasin, aga kuna hind oli hea, tase ka juba ultegra, millega ka võistlustules hätta jääda ei tohiks, siis see sai minu jaoks määravaks
Saaks aru, et mtb ei tahaks hästi kasutatut osta, sest ei kujuta ju ette millist valu see võibolla saanud on, aga kuna ostsin kindlast kohast, siis võtsin selle riski ja maantee ratta käiguvahetus ju sellist raputamist ja lõhkumist ei saa ka kui bike
Taset 105 loetakse nagu rohkem selliseks harrastaja tasemeks..... ise ma ka tegelikult ainult trenni jaoks selle ratta põhimõtteliselt soetasin, aga kuna hind oli hea, tase ka juba ultegra, millega ka võistlustules hätta jääda ei tohiks, siis see sai minu jaoks määravaks
käiguvahetuse korrasoleku saab isegi poe ees väikesel proovisõidul järgi proovida...see mis kasutatud rattal läbi on ikkagi raam.Kui ratas on naisterahva käes sõita olnud,siis ilmselt on raam veel korras aga mõni raskema jalaga sõitja võib maanteeraami mõne tuhandega päris pehmeks tallata...minul läks shwinni alumiinium maanteeraam 6000 km-ga pehmeks...nüüd on specialized s-works,sõitnud olen ca 12000 km ja raam on päris pehmeks juba läinud mulle tundub,et alu raamid ikka eriti kaua vastu ei pea...mina igal juhul enam aluraamiga maanteeratast ei osta.Merida magnesiumi mägirattaga olen üle 3000 km sõitnud ja raam on nagu uus,arvan,et see magneesium maanteeraam võib sama hästi vastu pidada.tann kirjutas:Kui vähegi võimalik, siis ei soovita 105 juppidega osta, proovi ikka ultegra tase välja pingutada.....ise ostsin ka eelmine sügis maanteka scott afd pro 02........oli eelmise suve sõitnud ja sain hea hinnaga kätte ja siiani küll vähimalgi määral oma ostu pole kahetsenud
Saaks aru, et mtb ei tahaks hästi kasutatut osta, sest ei kujuta ju ette millist valu see võibolla saanud on, aga kuna ostsin kindlast kohast, siis võtsin selle riski ja maantee ratta käiguvahetus ju sellist raputamist ja lõhkumist ei saa ka kui bike
Taset 105 loetakse nagu rohkem selliseks harrastaja tasemeks..... ise ma ka tegelikult ainult trenni jaoks selle ratta põhimõtteliselt soetasin, aga kuna hind oli hea, tase ka juba ultegra, millega ka võistlustules hätta jääda ei tohiks, siis see sai minu jaoks määravaks
Ei ütleks, et see 105 nii kehv on. Eelmisel aastal oli mul Ultegra, tänavu 105 ja vahet küll pole märgata. Kui õigesti mäletan, siis sõitis Erki Pütsep Sidney Olümpial 105 tükiga rattal Kuskil rattapoes räägiti, et 105 ja Ultegra on üsna võrdsed, aga Dura-Ace on ikka palju kõvem. Ja osalen kõigil(tänavasõidud jne) maanteevõistlustel ja pole võistlustules veel hätta jäänud.Taset 105 loetakse nagu rohkem selliseks harrastaja tasemeks..... ise ma ka tegelikult ainult trenni jaoks selle ratta põhimõtteliselt soetasin, aga kuna hind oli hea, tase ka juba ultegra, millega ka võistlustules hätta jääda ei tohiks, siis see sai minu jaoks määravaks
Al raam ongi ju ühe hooaja raam. Mul kulus 6 aastat et sellest aru saada Tahaks loota et ei pea enam kunagi al raamiga maantekat ostma. Pregune on haljas teras (Fe+C+Cr+Mo) ja olen ülirahul. Kui rulli rohkem siis prooviks titaani. Magneesiumraam on samasugune alumiiniumi sulam seega ikkagi ALUMIINIUM ja ............. parem ei arva midagi sest pole proovinud.
Shimano 105 jupp küll palju kehvem ei ole kui Ultegra. Minu arust on nad ka enam-vähem võrdsed. Mitmel tuttaval on Ultegra link 1 hooajaga õtale läinud. Kehv näitaja ju.
Shimano 105 jupp küll palju kehvem ei ole kui Ultegra. Minu arust on nad ka enam-vähem võrdsed. Mitmel tuttaval on Ultegra link 1 hooajaga õtale läinud. Kehv näitaja ju.
Mind nagu huvitaks ka see pehmuse värk? Võimalik, et olen harjunud ja ei saa sellest aru lihtsalt, et raam väsinud on, olen kolmandat hooaega sama bikega sõitnud(GT) ja ise nagu ei saa aru, et raam väsinud oleks........hooaja alguses kui mõtlesin, et kas ratast upgrate'da või uus soetada....siis otsustasin upgrate'i kasuks, kuigi mulle mainiti, et vana raamiga sõites võib osa jõudu kaduma minna, kuna raam on liialt 'vedelaks' muutunud
bikega ei ole asi nii hull.Raami jäikust saab mitut moodi vaadata.Vajuta ntx jalaga keskjooksu peale küljelt ja kui ikka väga pehmelt vajutades palju liigub,siis on raam pehme...poes niimoodi rattaid proovides öeldakse,et see ei näita midagi,aga kui oled palju erinevaid rattaid näppinud,siis juba oskad vahet teha...teine võimalus on sõites,paned mingi raskema käigu sisse ja väntad jõuga mõned vändapöörded.kui keskjooks ikka lausa vasakule-paremale liigub,siis on pehme...võimalusi veel,raske siin seletada,aga arvan,et vähemnõudlik harrastaja ei märkagi sellist asja,et raam pehmeks läinud...ma ei usu,et su GT bikel raam nii pehme,et vahetada vajatann kirjutas:Mind nagu huvitaks ka see pehmuse värk? Võimalik, et olen harjunud ja ei saa sellest aru lihtsalt, et raam väsinud on, olen kolmandat hooaega sama bikega sõitnud(GT) ja ise nagu ei saa aru, et raam väsinud oleks........hooaja alguses kui mõtlesin, et kas ratast upgrate'da või uus soetada....siis otsustasin upgrate'i kasuks, kuigi mulle mainiti, et vana raamiga sõites võib osa jõudu kaduma minna, kuna raam on liialt 'vedelaks' muutunud
No ma loodan ka, et raami vahetuseni on aega, sest raam ju ratta süda ja vaevalt, et siis ainult raami vahetan, siis juba tervet ratast
Selle asja juures nagu huvitabki rohkem see, et kui palju võib pehme raam mõjutada võistlustulemusi, kuna olen kuulnud, et pehme raamiga nagu teeks tühja tööd st et kõik jõud mis rakendad ei lähe edasiliikumiseks
Selle asja juures nagu huvitabki rohkem see, et kui palju võib pehme raam mõjutada võistlustulemusi, kuna olen kuulnud, et pehme raamiga nagu teeks tühja tööd st et kõik jõud mis rakendad ei lähe edasiliikumiseks
Asjalikku MNT ratta juttu Itaalia raamivalmistajalt nimega Torelli. Kes ntx teeb Columbuse terasest raami (suurus 54 cm), mille kaal on alla 1,6 kg . Ja tegu ei ole mitte kaalujälgijate raamiga.
Vt rubriik - Tech info:
http://www.torelli.com/home.html?default.shtml&1
Vt rubriik - Tech info:
http://www.torelli.com/home.html?default.shtml&1
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Nii. Paistab, et teema on soe Plaan ka lähikuudel MNT soetada. Esialgseks hinnaklassiks on 15000. Nagu eelnevalt loetud selle eest midagi ülihead ei saa. Aga pole hetkel eriti palju võimalik investeerida. Minu parameetrid 190cm/94 kg. Tase on harrastaja, s.t. TRM 2:25. Valitud variant peaks võimaldama vajadusel juppide upgradet. Küsimused on: a) mis raam võiks olla? b) kas Shimano või Campa? Mis tasemest võiks kummagi puhul alustada? c) Mis juppidel võiks esialgu teha nö. allahindlust ja mille puhul mitte? Esialgu oleks kõik. Tänud ette
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
a) üldiselt soovitaks itaalia päritolu aga 15K sisse väga ei mahu.. aga vaata mbk poole (trekil Rattapoes peaks olema)
b) kindlasti Campa(alustada tasuks mirage või veloce)
c) allahindlust ei tasuks teha lingide, tagumise käiguka ja jooxude puhul (kuigi neid nagunii upgraded edaspidi)
b) kindlasti Campa(alustada tasuks mirage või veloce)
c) allahindlust ei tasuks teha lingide, tagumise käiguka ja jooxude puhul (kuigi neid nagunii upgraded edaspidi)
veni vidi vici
NRP, velotreki pood.... campafiilid muidugi võivad undama hakata kuid shima 105, ultegra ja dura-ace on kõigest hoolimata täiesti sõidetavad.harles kirjutas:Tean, et Campa-t pakub e-bike Tondi selveri juures. Kas kuskil pakutakse veel?
mingit mnt ratta valikut Giantilt on ka endise Pirita poe ruumes Jalgrattakeskuses. NRP-st võid vaadata kasutatud bianchisid ja corratece, hindu pole ammu uurinud, ka smõni sõidetav ka su eelarvesse mahub, ei oska praegu öelda. Sõidavad ka Authoritega ja pole häda midagi.
Sõidetakse Opel-ga ka (mina kaasa arvatud) Eelnevalt mainiti, et Alu raam jääb pehmeks. Kas 94kg arvestades oeaks seda siis vältima? Võin ju valida heade juppidega ratta, aga raam võidakse sokutada suvaline. Mida raami juures vaadata? Mis materjal oleks üldse optimaalne?
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
kindlasti saab ka odavamalt, aga täna jäi mingil kodukal silma hind ~2500 euri, komplektis Veloce 10 juppidega, kusagil oli ka kunagi 1500 $ märgitud ainult raami hinnaks.tarmo kirjutas:kui palju siis maksab see "odav" colnago raam?maxspeed kirjutas:mida arvatakse "odavast" Colnago classic terasraamist? miks ta krt nii kallis on?
Velospordi lehelt mingi saab hinnapildi:http://www.velosport.fi/data/colnago.ph ... s_marin=40tarmo kirjutas:kui palju siis maksab see "odav" colnago raam?
Signature sucks!
ma ootasin veel hullemat hinda. huvitav kui kiiresti mind ära lintshitakse kui ma sinna oma 105 jupid peale laoks.maxspeed kirjutas: kusagil oli ka kunagi 1500 $ märgitud ainult raami hinnaks.
nõrgemanärvilised roadi tuusad vist kukuvad põlvili ja hakkavad palvetama sellist pühaduseteotust nähes või vaadatkse mind lihtsalt kui mingit pooletoobist? või ei ole asi siiski nii hull
pole hullu, ma keerasin ka üleeile maantekal DA ketist pool lüli välja ja panin Powerlingi vaheletarmo kirjutas: ma ootasin veel hullemat hinda. huvitav kui kiiresti mind ära lintshitakse kui ma sinna oma 105 jupid peale laoks.
nõrgemanärvilised roadi tuusad vist kukuvad põlvili ja hakkavad palvetama sellist pühaduseteotust nähes või vaadatkse mind lihtsalt kui mingit pooletoobist? või ei ole asi siiski nii hull