Cyclocross ratas
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Cyclocross ratas
Tervist olen otsinud mõnda aega et millist cyclocross ratast osta, silma on jäänud hetkel need mudelid.
http://www.hawaii.ee/et/tooted/suvi/rat ... isc-241467 (ilmselt parimad jupid aga ratas on raske 10.76kg)
http://www.bottecchia.com/modelli/2017-gravel (müügil sportlandis soodusega 1300.- eur kaal umbes 10.1kg)
https://proshop.ee/29-jooksudega/3469-s ... black.html (kõige odavaim neist ja sammuti kergeim 9.7 kg)
Olen ka vaadanud kasutatud rattaid ja pole midagi leidnud, aga ehk keegi oskab mulle veel midagi soovitada, raam peaks olema 54-56.
http://www.hawaii.ee/et/tooted/suvi/rat ... isc-241467 (ilmselt parimad jupid aga ratas on raske 10.76kg)
http://www.bottecchia.com/modelli/2017-gravel (müügil sportlandis soodusega 1300.- eur kaal umbes 10.1kg)
https://proshop.ee/29-jooksudega/3469-s ... black.html (kõige odavaim neist ja sammuti kergeim 9.7 kg)
Olen ka vaadanud kasutatud rattaid ja pole midagi leidnud, aga ehk keegi oskab mulle veel midagi soovitada, raam peaks olema 54-56.
Re: Cyclocross ratas
Milliseks kasutuseks ratas oleks mõeldud? .. Et pärast poleks piinavalt valus vale ostu eest.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Cyclocross ratas
Valikus on 2 CX ratast ja 1 gravel grinder. Seda arvestades on Stevensi ülekanne päris jõuline
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Cyclocross ratas
Ratas oleks mõeldud enam vähem igapäevaseks kasutuseks spordi ja lõbu ning kerge matka eesmärgil, enamasti sõidan küll asfaldil, aga kindel soov oleks sõita ka üle kivide ja kändudeciclismo kirjutas:Milliseks kasutuseks ratas oleks mõeldud? .. Et pärast poleks piinavalt valus vale ostu eest.
Re: Cyclocross ratas
Hetkel oli kõige tõenäolisem valik Stevens aga olen 176 pikk ja ilmselt 56 raam on liiga suur.
Re: Cyclocross ratas
Umbes samade kriteeriumite järgi otsustades langes valik minul graveli kasuks. Väga rahul. Samas need graveleid on geomeetria poolest väga erinevaid. Mine vaata ka ATSPORTI, kust peaks enam vähem sinu eelarve piires kätte saama Focus Paralalne, mis küll on rohkem natuke selline kõvema katte suunitlusega ja vististi 40mm rehvi alla panna ei võimalda. Muidu soovitaks enda ratast https://www.orbea.com/us-en/brands/terra/ , mis läheb küll sinu eelarvest välja, kuid ette tellides isegi mitte niiväga.
Viimati muutis MarttiM, 17. 07. 2017. 14:09, muudetud 1 kord.
Re: Cyclocross ratas
Kahjuks ATSPORDIS pole sobivaid suurusi. Hetkel mõtlen et ehk peaks tellima välismaalt hoopis kuna eestis on valik rohkem kui masendavMarttiM kirjutas:Umbes samade kriteeriumite järgi otsustades langes valik minul graveli kasuks. Väga rahul. Samas need graveleid on geomeetria poolest väga erinevaid. Mine vaata ka ATSPORTI, kust peaks enam vähem sinu eelarve piires kätte saama Focus Paralalne, mis küll on rohkem natuke selline kõvema katte suunitlusega ja vististi 40mm rehvi alla panna ei võimalda. Muidu soovitaks enda ratast https://www.orbea.com/us-en/brands/terra/ , mis läheb küll sinu eelarvest välja, kuid ettetellides isegi mitte niiväga.
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Cyclocross ratas
Speedster CX10-ga võideti eelmisel aastal CX EMV naiste arvestuses ja aasta enne seda võitis Speedsteri raamile laotud rattaga CX EMV Martin Loo. Kui ei võistle, siis niisama sõitmiseks pole tal kaalul midagi viga ja kergemaks tuunimiseks on vaja vaid jooksud ära vahetada. Jooksudesse on kohutavalt palju kaalu peidetud. Miinus on veel see, et neid ei saa tublessina kasutada.
Tark ei torma!
Re: Cyclocross ratas
Miks see kaal siin üldse oluline on? 10,76; 10,1; 9,7. Pead ratast treppi mööda viiendale korrusele tassima?
Sõites tunnetad erinevust jooksude kaalus. Nendel ratastel on kõigil all korralikud pommid, mis kõlbavad väga hästi lihtsalt veeremiseks/matkamiseks.
Sõites tunnetad erinevust jooksude kaalus. Nendel ratastel on kõigil all korralikud pommid, mis kõlbavad väga hästi lihtsalt veeremiseks/matkamiseks.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Cyclocross ratas
Nojah seda küll aga kuna nendel ratastel on komponendid suhteliselt samal tasemel miks siis ma peaksin raskema valima?rainerhq kirjutas:Miks see kaal siin üldse oluline on? 10,76; 10,1; 9,7. Pead ratast treppi mööda viiendale korrusele tassima?
Sõites tunnetad erinevust jooksude kaalus. Nendel ratastel on kõigil all korralikud pommid, mis kõlbavad väga hästi lihtsalt veeremiseks/matkamiseks.
Re: Cyclocross ratas
Kerge igapäevane sport ja kross on erinevad asjad. Kahtlane, kas neid ühes rattas ühitada saab. Kuna CX rattad on mõeldud maastikul kangutamiseks https://www.youtube.com/watch?v=-FWDfV0OYfY, siis on neisse sisse ehitatud omadusi, mida kerge sportija kunagi ei vaja. Eelkõige tugevust - mis toob ka kaalu. Ja kas neid üle kivide ja kändude sõite nii palju tulebki? Igapäevaseks kasutamiseks pigem endurance maanteeratas. Nt siis nimetatud Orbea Terra või Trek Domane Rademaris? Focus Paralane kahjuks algab 2500 eurost. Olen aasta tagasi ostetud rattaga sõitnud 5000 km, vahetanud sportsadula mugavama ja parema vastu, maastikurehvid maanteerehvide vastu. Minu CX ratas (ilma pedaalide jm varustuseta) kaalub üle 11 kg!
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Cyclocross ratas
Niipalju täpsustaks, et Orbea Terra ei ole endurance sarja ratas vaid gravel bike. Graval bike on selline allroad ratas, mis on pigem mõeldud pikemateks kulgemisteks, kui CX. Ka geomeetria on sellest lähtudes mugavam, teljevahe pikem (nt ei lähe keerates jalg vastu esiratast, nagu see CX puhul).ciclismo kirjutas:Kerge igapäevane sport ja kross on erinevad asjad. Kahtlane, kas neid ühes rattas ühitada saab. Kuna CX rattad on mõeldud maastikul kangutamiseks https://www.youtube.com/watch?v=-FWDfV0OYfY, siis on neisse sisse ehitatud omadusi, mida kerge sportija kunagi ei vaja. Eelkõige tugevust - mis toob ka kaalu. Ja kas neid üle kivide ja kändude sõite nii palju tulebki? Igapäevaseks kasutamiseks pigem endurance maanteeratas. Nt siis nimetatud Orbea Terra või Trek Domane Rademaris? Focus Paralane kahjuks algab 2500 eurost. Olen aasta tagasi ostetud rattaga sõitnud 5000 km, vahetanud sportsadula mugavama ja parema vastu, maastikurehvid maanteerehvide vastu. Minu CX ratas (ilma pedaalide jm varustuseta) kaalub üle 11 kg!
Paralane puhul täpsustaks, et seda on ka alut ja siis algavad hinnad ikka ca 1,5 tuhhist.
Kui ei vōistle, siis pole sinu valikus rataste jooksudel midagi viga. Jooksude kaal tuleb esile pigem sellistel radadel, kus on palju kiirendusi, pöördeid, tõuse või võistlusolukorras. Mul on endal ka analoogilised ja minu arvates veerevad täitsa hästi. Vt hawaii valikus on ka gravel bike samade juppide ja hinnaga. Nendest valikutest võtaks Scotti, sest tegemist on kvaliteetse rattaga, mitte säästubrändiga.
Re: Cyclocross ratas
Mu kindel esimene soov oli osta Trek Domane, oli Rademaris väga hea hinnaga aga kahjuks polnud enam saadaval. Hetkel ei ole leinud muud sobivat endurance ratast.ciclismo kirjutas:Kerge igapäevane sport ja kross on erinevad asjad. Kahtlane, kas neid ühes rattas ühitada saab. Kuna CX rattad on mõeldud maastikul kangutamiseks https://www.youtube.com/watch?v=-FWDfV0OYfY, siis on neisse sisse ehitatud omadusi, mida kerge sportija kunagi ei vaja. Eelkõige tugevust - mis toob ka kaalu. Ja kas neid üle kivide ja kändude sõite nii palju tulebki? Igapäevaseks kasutamiseks pigem endurance maanteeratas. Nt siis nimetatud Orbea Terra või Trek Domane Rademaris? Focus Paralane kahjuks algab 2500 eurost. Olen aasta tagasi ostetud rattaga sõitnud 5000 km, vahetanud sportsadula mugavama ja parema vastu, maastikurehvid maanteerehvide vastu. Minu CX ratas (ilma pedaalide jm varustuseta) kaalub üle 11 kg!
Re: Cyclocross ratas
Sõidan ise CX10 Scottiga. 2016 aasta mudel. Tehase jooksud sai ideaalselt tubelessiks teha. Maxxis mud Wrestler rehvid peal ja timm. Kaalu rattal koos pudelikorvide ja edge 520.ga on tiba alla 10 kilo. Üli rahul rattaga.
Re: Cyclocross ratas
Nii nimetatud Inflite-il kui ka Paralane-l on DT Swiss R23 jooksud. Need on nõks kõrgemal kui sama tootja entry-level R24.
DT Swiss R23 Spline DB (Disc Brake) - 1775 g ⁓ 280 €
DT Swiss R24 Spline DB - 1655 g ⁓ 480 €
Zipp 30 - 1630 g ⁓ 700 €
Zipp Firecrest - 1505 g - ⁓ 2000 €
Ca 50 g kergema jooksu saab seega u 100 €-ga. Edasine kaaluvähendamine nõuaks juba sadu eurosid. Kas see oleks mittevõistlevale asfaltil sõitvale harrastajale aktuaalne? Minu Focus Mares Tiagra Commuter-i on all DT Swiss R522, mille kaalu ei leia internetist kusagilt.
DT Swiss R23 Spline DB (Disc Brake) - 1775 g ⁓ 280 €
DT Swiss R24 Spline DB - 1655 g ⁓ 480 €
Zipp 30 - 1630 g ⁓ 700 €
Zipp Firecrest - 1505 g - ⁓ 2000 €
Ca 50 g kergema jooksu saab seega u 100 €-ga. Edasine kaaluvähendamine nõuaks juba sadu eurosid. Kas see oleks mittevõistlevale asfaltil sõitvale harrastajale aktuaalne? Minu Focus Mares Tiagra Commuter-i on all DT Swiss R522, mille kaalu ei leia internetist kusagilt.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Cyclocross ratas
Kui on need samad jooksud ( http://www.ebay.com/itm/DT-Swiss-R522-d ... SwXXxZQGEz ), siis on kaaluks märgitud 2048g.ciclismo kirjutas:Minu Focus Mares Tiagra Commuter-i on all DT Swiss R522, mille kaalu ei leia internetist kusagilt.
Re: Cyclocross ratas
kustutatud, kuna vastus ebapädev.
Viimati muutis mart, 30. 07. 2017. 18:41, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Cyclocross ratas
Aitäh, t-koer! Nüüd on selge, miks teised sõitjad eest ära ujuvad. Aga siit on hea edasi minna, nagu öeldakse.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Cyclocross ratas
Tere,
Siin mõni on jaganud soovitusi enda cycloka osas. Mul endal see aasta ratta km kukkus nii trastiliselt sinna 2k kanti kokku terve suve peale (MTB alla 100km , et ma ei näe enam tolku MTB ja MNT eraldi omamise vastu, liiatigi et elan korteris ja peres ka lastel rattad.
Mul MTB Bianchi Methanol kergete alla 1400gr fulcrum red passion jooksudega (1000.- ainuüksi jooksud) ja MNT Bianchi Sram Red grupiga, Fulcrum kõrge pöiaga 50mm Red Wind. Kummagi soetuseks kulutanud üle 4K, Küsimus, et kas keegi oleks nõus üheks korraks enda oma testida anda minu oma vastu? Mul rattad ka kindlustatud, seega ei karda ka, et mingi õnnetus nendega juhtub. Testsõidule võime ka koos minna. Ma lihtsalt tahaks 30-50km sadulas olla ja aimu saada, mis asi see gravelbike-cyclo on, ennem kui kaks spetsiifilist tipp ratast utiliseerin kommiraha vastu asukoht TLN. Testiks asfaldil, Harku metsa teedel ja trummi suusarajal näituseks? Ja äkki cyclo omanik just vaimustub MTB-st; MNT ratta veerevusest?
Ei välista ka diili tegemist kui mõlemil poolel huvi tekib.
Siit läbi käinutest tundub mulle endale kõige sümpaatsem Orbea, ise rihiks alates Rival grupist. aga ongi triljon küsimist, et kuidas ikka ratas asfaldil veereb, kas ühest hammakast reaalsuses piisab asfaldile ja suusaradadele jne. Juurikaid ei otsi, selles osas võiks nagu gravel teemaks olla..
tel 5098113 või PM
Speccu gravel on ka mille poole ise olen vaadanud. Ei tea kas see sügis test neil ka tuleb?
Siin mõni on jaganud soovitusi enda cycloka osas. Mul endal see aasta ratta km kukkus nii trastiliselt sinna 2k kanti kokku terve suve peale (MTB alla 100km , et ma ei näe enam tolku MTB ja MNT eraldi omamise vastu, liiatigi et elan korteris ja peres ka lastel rattad.
Mul MTB Bianchi Methanol kergete alla 1400gr fulcrum red passion jooksudega (1000.- ainuüksi jooksud) ja MNT Bianchi Sram Red grupiga, Fulcrum kõrge pöiaga 50mm Red Wind. Kummagi soetuseks kulutanud üle 4K, Küsimus, et kas keegi oleks nõus üheks korraks enda oma testida anda minu oma vastu? Mul rattad ka kindlustatud, seega ei karda ka, et mingi õnnetus nendega juhtub. Testsõidule võime ka koos minna. Ma lihtsalt tahaks 30-50km sadulas olla ja aimu saada, mis asi see gravelbike-cyclo on, ennem kui kaks spetsiifilist tipp ratast utiliseerin kommiraha vastu asukoht TLN. Testiks asfaldil, Harku metsa teedel ja trummi suusarajal näituseks? Ja äkki cyclo omanik just vaimustub MTB-st; MNT ratta veerevusest?
Ei välista ka diili tegemist kui mõlemil poolel huvi tekib.
Siit läbi käinutest tundub mulle endale kõige sümpaatsem Orbea, ise rihiks alates Rival grupist. aga ongi triljon küsimist, et kuidas ikka ratas asfaldil veereb, kas ühest hammakast reaalsuses piisab asfaldile ja suusaradadele jne. Juurikaid ei otsi, selles osas võiks nagu gravel teemaks olla..
tel 5098113 või PM
Speccu gravel on ka mille poole ise olen vaadanud. Ei tea kas see sügis test neil ka tuleb?
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Cyclocross ratas
Vabajooksus ka tehti kevadel pakkumine, aga siis olin veel indu täis, et ikka MTB ja mnt eraldi on vajalik.
hinda enam ei mäleta aga komponentide ja hinna suhe oli igaljuhul väga hea. Igaljuhul tore koht kuhu minna kasvõi niisama arutama kas ja mida osta, saab vast vahetumat infot kui foorumist.
http://jooks.cc/jalgrattad/sport-ja-sei ... ack-hook-3
hinda enam ei mäleta aga komponentide ja hinna suhe oli igaljuhul väga hea. Igaljuhul tore koht kuhu minna kasvõi niisama arutama kas ja mida osta, saab vast vahetumat infot kui foorumist.
http://jooks.cc/jalgrattad/sport-ja-sei ... ack-hook-3
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.