Filter Temposõidu Karikasari 2017
Filter Temposõidu Karikasari 2017
Seltsimehed ja seltsinaised,
nüüd on käes see aeg, kui oodatud on kõik ideed, ettepanekud ja etteheited, et neid saaks järgmise aasta sarja juures arvesse võtta.
Esialgse Filter Temposõidu Karikasarja järgmise hooaja kalenderplaani:
1. etapp 03.05.2017 Jüri, 15km, eraldistart
2. etapp 17.05.2017 Kiili, 25 km, paarissõit (uus rada)
3. etapp 31.05.2017 Pirita, 10km, eraldistart
4. etapp 14.06.2017 Jüri, 25km, eraldistart
5. etapp 26.07.2017 Kiili, 15 km, paarissõit (uus rada)
6. etapp 09.08.2017 Pirita, 10km, eraldistart
Finaal 27.08.2017 Ikla/Ainaži, 25 km, eraldistart
Esialgu on tegu siiski veel esialgse kalenderplaaniga. Võimalik, et tuleb veel muutuseid. Päris paika saab asi 5. novembril toimuvaks rattalaadaks, kus avame ka eelregistreerimise.
*Kiilis saab olema igal juhul uus rada - senise ringi asemel sõidame marsruudil Kiili-Nabala-Tuhala.
* Ka Jüris on plaanis rajamuudatus. Hooaja alguseks teeks 15km eraldistarti, raja lõpp kulgeks üle Patika silla, mitte ei läheks vana tuttavat Seli teed mööda.
*Pirita trassi asemel oleme kaalumas Jõelähtme-Rebala-Ülgase trassi, mis võimaldaks viia pöörde eriti raske Ülgase tõusu alla. Samas trassi miinuseks on kasin teekatte seisukord ning hea võistluskeskuse asupaiga puudumine. Ideed ja arvamused on igal juhul teretulnud.
nüüd on käes see aeg, kui oodatud on kõik ideed, ettepanekud ja etteheited, et neid saaks järgmise aasta sarja juures arvesse võtta.
Esialgse Filter Temposõidu Karikasarja järgmise hooaja kalenderplaani:
1. etapp 03.05.2017 Jüri, 15km, eraldistart
2. etapp 17.05.2017 Kiili, 25 km, paarissõit (uus rada)
3. etapp 31.05.2017 Pirita, 10km, eraldistart
4. etapp 14.06.2017 Jüri, 25km, eraldistart
5. etapp 26.07.2017 Kiili, 15 km, paarissõit (uus rada)
6. etapp 09.08.2017 Pirita, 10km, eraldistart
Finaal 27.08.2017 Ikla/Ainaži, 25 km, eraldistart
Esialgu on tegu siiski veel esialgse kalenderplaaniga. Võimalik, et tuleb veel muutuseid. Päris paika saab asi 5. novembril toimuvaks rattalaadaks, kus avame ka eelregistreerimise.
*Kiilis saab olema igal juhul uus rada - senise ringi asemel sõidame marsruudil Kiili-Nabala-Tuhala.
* Ka Jüris on plaanis rajamuudatus. Hooaja alguseks teeks 15km eraldistarti, raja lõpp kulgeks üle Patika silla, mitte ei läheks vana tuttavat Seli teed mööda.
*Pirita trassi asemel oleme kaalumas Jõelähtme-Rebala-Ülgase trassi, mis võimaldaks viia pöörde eriti raske Ülgase tõusu alla. Samas trassi miinuseks on kasin teekatte seisukord ning hea võistluskeskuse asupaiga puudumine. Ideed ja arvamused on igal juhul teretulnud.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Minu teada on sellel trassil kaks lamavat politseiniku, IMHO vähemalt auto jaoks üsna järsu nurgaga - need vist ei sobi traditsioonilise TT juurde?mi.re kirjutas:*Pirita trassi asemel oleme kaalumas Jõelähtme-Rebala-Ülgase trassi, mis võimaldaks viia pöörde eriti raske Ülgase tõusu alla. Samas trassi miinuseks on kasin teekatte seisukord ning hea võistluskeskuse asupaiga puudumine. Ideed ja arvamused on igal juhul teretulnud.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Usun, et asfaldist lamavad politseinikud pole takistus. Neid on ka ju Jüri trassil juba aastaid olnud. Pigem on küsimus üleüldises asfaldi kvaliteedis.LauriA kirjutas: Minu teada on sellel trassil kaks lamavat politseiniku, IMHO vähemalt auto jaoks üsna järsu nurgaga - need vist ei sobi traditsioonilise TT juurde?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Sellele trassile pead küll tulenevalt teekattest fatbike klassi tegema..mi.re kirjutas:Usun, et asfaldist lamavad politseinikud pole takistus. Neid on ka ju Jüri trassil juba aastaid olnud. Pigem on küsimus üleüldises asfaldi kvaliteedis.LauriA kirjutas: Minu teada on sellel trassil kaks lamavat politseiniku, IMHO vähemalt auto jaoks üsna järsu nurgaga - need vist ei sobi traditsioonilise TT juurde?
Sinna varustust lõhkuma ei tuleks.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Pühapäeval seal sõites tekkis sama mõte.AndreK kirjutas: Sellele trassile pead küll tulenevalt teekattest fatbike klassi tegema..
Sinna varustust lõhkuma ei tuleks.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Ilmselt jääb pigem jah Pirita. Selle Jõelähtme rajaga oleks lihtsalt see plus, et kõva katte on saanud Ülgase mägi. Kui panna pööre mäe alla, siis oleks see väga äge kirss tordil. Samas tõsi ta on, et talv võib seda teed veel totaalselt laastada. Ilmselt tuleb jätta see koht paremate aegade ootele. Vaheldust tuleb juba piisavalt uue Kiili rajaga ning muudetud Jüri rajaga.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Vähese liiklusega teed Tallinna lähedal on veel Kostivere - Raasiku, Kostivere - Aruküla. Loo - Lagedi - Saha - Kostivere jne.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Kas Neeme (Jägala-Joa - Neeme) tee ka siia klassifitseeruks?riho kirjutas:Vähese liiklusega teed Tallinna lähedal on veel
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Lisaks veel Saue-Hüüru, Saku-Rahula. Ilmselt oleks sobilikke teelõike veelgi : )riho kirjutas:Vähese liiklusega teed Tallinna lähedal on veel Kostivere - Raasiku, Kostivere - Aruküla. Loo - Lagedi - Saha - Kostivere jne.
Selle Jõelähtme raja puhul mulle meeldis just see tõusu mõte - Ülgase tõus on üks suurima kõrguse vahega tõuse Tallinna ümbruses. See rikastaks sarja, kui oleks ka mõni mäega etapp.
Lisaks on muidgi veel raja valikul kriteeriumiteks: omavalitsuse tugi või selle puudumine, sobiliku võistluskeskuse asupaiga olemasolu, tee äärde jäävate kohalike elanike/ettevõtte hulk jms
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Võib juhtuda, et osalejate arv kannatab, kui kõik etapid Tallinnast väljas on.
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Jüri-Arküla-Raasiku kant on veel ilmselt suhteliselt linna lähedal, et äkki ei hirmuta rahvast mitte tulema :)riho kirjutas:Vähese liiklusega teed Tallinna lähedal on veel Kostivere - Raasiku, Kostivere - Aruküla. Loo - Lagedi - Saha - Kostivere jne.
Kostivere-Raasiku: on suht hea lõik. Kogu ulatuses asfalt, on kurve, veits tõusu ja ka sirget.
Raasiku on muidu tore, aga kui Kostivere kaudu Raasikule jõuda, siis alevi vahel on ca 1km kehva asfaltteed igas suunas enne, kui korralik asfalt tuleb. Selle korraliku asfalti pealt on edasimineku variante juba mitmeid. Vasakule Piibe maantee ja paremale Peningi-Pikavere-Vaida-Jüri-Aruküla või Peningi-Aruküla-Kostivere-Raasikule tagasi.
Aruküla-Kostivere vaheline teelõik on täiesti sõidetav asfalt. Kurve on päris palju ja ka mõned tõusupõksud.
Aruküla alevikus sees teed suht ok aga Mõisa juures tulevad S kurvis kaks lamavat politseinikku 15m vahega. Lamavad politseinikud on asfaldist aga võrlemisi kõrged ja sellise poollauge peale-mahasõiduga.
Loo-Lagedi-Saha-Kostivere täiesti ok tee. Lisaks on Lagedilt võimalik jälle Aruküla poole keerata, kus on uus sile asfalt aga see-eest Kullil raudteeületus.
Ma Arukülast, niiet kant on tuttav ;)
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Mõtlesin siin enne Lagedit vasakule Saha-Maardu-Kostivere poole pöörata. Raudteega seonduvat loteriid eraldistarti ei sooviks.Nominative kirjutas:Loo-Lagedi-Saha-Kostivere täiesti ok tee. Lisaks on Lagedilt võimalik jälle Aruküla poole keerata, kus on uus sile asfalt aga see-eest Kullil raudteeületus.riho kirjutas:Vähese liiklusega teed Tallinna lähedal on veel Kostivere - Raasiku, Kostivere - Aruküla. Loo - Lagedi - Saha - Kostivere jne.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Kullil pole vahet. Peaasi, et rong ette ei jääks. Rongi pärast siis muretsen, uute raskustega saalitrennid käivad juba.Nominative kirjutas:... Lisaks on Lagedilt võimalik jälle Aruküla poole keerata, kus on uus sile asfalt aga see-eest Kullil raudteeületus.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Mul ettepanek sarja majandajatele ja selle aktiivsetele fännidele.
Tehke palun iga etapi kohta eraldi teema. See on iga postitaja võimuses.
2016 läks nii, et terve hooaeg oli ühesainsas teemas.
Võtkem schnitti baigisarjadest, seal toimib see juba aastaid üsna automaatselt.
Tehke palun iga etapi kohta eraldi teema. See on iga postitaja võimuses.
2016 läks nii, et terve hooaeg oli ühesainsas teemas.
Võtkem schnitti baigisarjadest, seal toimib see juba aastaid üsna automaatselt.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Praegune Jüri etapi kirjeldus tundub olevat pikem kui 15 km.
"Seli teeristist keeratakse vasakule Seli karjäärdie poole. Järgneb üsnagi sirge tee, mis viib ratturid karjääri juures paikneva pöördeni. Tagasi sõidetakse vastupidises suunas mööda sama trassi."
"Seli teeristist keeratakse vasakule Seli karjäärdie poole. Järgneb üsnagi sirge tee, mis viib ratturid karjääri juures paikneva pöördeni. Tagasi sõidetakse vastupidises suunas mööda sama trassi."
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Koduka uuendamine oli pooleli parasjagu. Nüüd on Temposari täiesti ajakohastaud. Ja kõik uuendused ka välja toodud uuenduste rubriigis.
Raja kaartide puhul liikusime kujundaja poolt kauniks kujundatud kaartide asemel google maps põhise rakenduse jurude. Nüüd on rajakaartid funktsionaalsed, zoomitavad ja täpselt järgitavad.
PS! Kui kellelegi on ettepanekuid juhendi ja korralduse osas, siis nüüd on see aeg ja koht, kus paluks need esitada : ) Hetkel saame muudatusi veel teha : )
Raja kaartide puhul liikusime kujundaja poolt kauniks kujundatud kaartide asemel google maps põhise rakenduse jurude. Nüüd on rajakaartid funktsionaalsed, zoomitavad ja täpselt järgitavad.
PS! Kui kellelegi on ettepanekuid juhendi ja korralduse osas, siis nüüd on see aeg ja koht, kus paluks need esitada : ) Hetkel saame muudatusi veel teha : )
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Mulgi RR stardimaterjalides jäi silma ratturi pass, kus minu meelest oli märgitud, et Temposõidu karikasarja 1. ja 4. etapp Jüril on paarissõidud (viskasin passi ära, ei saa praegu üle kontrollida). See oli ilmselt eksitav info passis?
Lisaks oli inglise keelne tõlge minu meelest vähe viltu: twice time trial. See tähendab, et rada tuleb läbida 2 korda. Dual time trial või Pair time trial või Team time trial oleks olnud natuke täpsemad terminid.
Lisaks oli inglise keelne tõlge minu meelest vähe viltu: twice time trial. See tähendab, et rada tuleb läbida 2 korda. Dual time trial või Pair time trial või Team time trial oleks olnud natuke täpsemad terminid.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 01&lang=et.
Seda ei oska öelda mis passis on. Isegi ei vaadanud sinna.
Seda ei oska öelda mis passis on. Isegi ei vaadanud sinna.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Passi on tõesti sattunud kahetusväärselt trükiviga. See aasta on Jüris eraldistardid ja Kiilis paarissõidud. Muide, kui paljud ratturitest seda passi üldse väärtustavad? Kas neid passe on mõtet üldse trükkida, kui need kohe ära visatakse?
Homse temposõidu osas sooviksin aga võistlejatele südamele panna paari asja:
1) Eelregistreerimisel määratud stardiajast on tungivalt soovituslik kinni pidada! Kuigi vabadel stardiaegadel on lubatud startida ka elava järjekorra alusel, siis tuletame meelde, et oma stardiajal on võistlejal õigus startida sõltumata stardis oleva järjekorra olemasolust. Isegi kui starti ootab suur hulk rattureid, siis neil, kes tulevad stardi õigel ajal, on õigus järjekorrast mööda minna. Oma stardiaega saab vaadata siit:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... Itemid=717
Eelmistel etappidel on väga suur hulk rattureid otsustanud aga eirata oma stardiaega ning tulla starti võistluspäeva lõpu poole. See on toonud kaasa olukorra, kus võistlusõhtu alguses valitseb stardipoodiumil tühjus, ent lõpus jällegi pikk järjekord - käega katsutav on olukord, kus kõik soovijad ei jõua enne 19:45 ära startida. Samas rõhutan, et ka eelregistreeritud jooksjatel on igati põhjendatud ootus, et nende võistlus algab väljakuulutatud ajal ehk 19:45. Seega rattavõistlus peab selleks ajaks lõppema ning me ei pruugi olla võimelised tagama kõigile oma õiget stardiaega eiranud võistlejatele hilisemat stardiaega. Seega sooviksin panna kõigile ratturitele südamele, et teie stardiajast kinni pidamisest sõltub võistluse edukas kulgemine. Kui te tõesti ei saa objektiivsetel põhjustel startida oma ajal, siis palun startige vähemalt kõige varasemal võimalikul ajal, sest kõik võistlejad ei mahu startima päeva lõppu!
2) Teine esile kerkinud probleem on võistluse ajal rajal soojendamine, mis on muutunud väga massiliseks. Nimelt sageli tuleb osalejatelt endalt kriitikat, et reguleerija ei näidanud talle suunda jne. Samas sõidab võistluse ajal rajal risti-rästi aga ka massiliselt sooja tegevaid rattureid - reguleerijal on võimatu aru saada, et kes on nüüd rajalt valesti maha pööranud võistleja või kes sooja tegev rattur. Seega, palun austage kaasvõistlejaid ning jätke rada siiski vaid võistlevatele ratturitele. See on teie kõigi huvides. Rajaga saab tutvuda enne võistluse algust või kasvõi terve suve enne võistluspäeva, sest rajakaardid on juba talvest saadik üleval!
3) Eelneval Jüri etapil pööras paar võistlejat "finišisse" ühe tänava võrra varem kui oleks pidanud ning rikkus seega oma võistlustulemuse. Protestides toodi esile, et reguleerija näitas neile valesti suunda. Siinkohal rõhutan võistlejatele, et reguleerija ülesandeks rajal on ennekõike tegeleda autoliiklusega, mitte ratturitele suunda näidata. Reguleerija peab trassilt suunama ühe tänava võrra varem maha kõik trassil liikuvad autod. Juhul kui aga rattur sõidab vahetult selle auto taga, siis võibki talle tunduda, et reguleerija suunab ka teda rajalt maha. Seega peavad ratturid oma trassivalikul lähtuma kollastest rajatähistuse nooltest ja rajaga tutvumise "kodutööst", mitte autoliiklusega tegelevate liiklusreguleerijate märguannetest. Jah, juhul kui autosid parasjagu ei ole, siis püüavad reguleerijad ka ratturitele suunda näidata, kuid mitut asja nad korraga teha ei saa. Lisaks, nagu eelmises punktis kirjutasin, siis häirivad reguleerija tööd ka arvukad sellest samast kohast maha pööravad soojendust tegevad ratturid, mistõttu on reguleerijal väga keeruline aru saada, kui mõni neist on trassilt eksinud võistleja. Veel korra - maanteesõitudel on reguleerijad autodele mõeldud liiklusreguleerijad, mitte ratturitele mõeldud suunajad. Ka võistleja enda "kodutöö" on oluline, et võistlus sujuks edukalt! Etapi rajakaart on nähtav siin: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 05&lang=et
4) Jooksjatele sooviksin aga panna südamele, et maanteejooksud toimuvad avatud liiklusega teedel. See tähendab, et joosta tuleb ainult tee servas, mitte keset oma sõidurida. Kiiruste vahed jooksjate ja trassil liikuvate autode vahel on tohutud ning keset teed jooksmine võib lõppeda väga kurvalt! Mis puudutab jooksjate rada, siis eelmisel etapil katsetatud lahendus töötas väga hästi ning edaspidi jäämegi selle lahenduse juurde, et jooksjad jooksevad edasi-tagasi stardist vaadates tee parempoolses servas - mõlemas suunas liikudes kasutame jooksmiseks vaid ühte ja sama raja serva. Nii on välistatud kokkupõrked trassil võistlevate varem startinud ratturitega. Kuid et tagada ka ohutus autoliikluse mõttes, siis on oluline, et te liiguksite tõesti vaid tee parempoolses servas!
5) Homsel Jüri temposõidul on kohal ka eraldi kohtunik koos rataste mõõtmise pukiga. Filter Temposõidu Karikasarjas me küll pilli lõhki ei puhu, kuid nendel võistlejatel, kes plaanivad võistelda ka peadselt toimuvatel Eesti meistrivõistlustel, on hea võimalus oma ratta seadistust kontrollida ning veenduda, et see oleks UCI reeglitega vastavuses!
Homse temposõidu osas sooviksin aga võistlejatele südamele panna paari asja:
1) Eelregistreerimisel määratud stardiajast on tungivalt soovituslik kinni pidada! Kuigi vabadel stardiaegadel on lubatud startida ka elava järjekorra alusel, siis tuletame meelde, et oma stardiajal on võistlejal õigus startida sõltumata stardis oleva järjekorra olemasolust. Isegi kui starti ootab suur hulk rattureid, siis neil, kes tulevad stardi õigel ajal, on õigus järjekorrast mööda minna. Oma stardiaega saab vaadata siit:
http://aerobike.ee/index.php?option=com ... Itemid=717
Eelmistel etappidel on väga suur hulk rattureid otsustanud aga eirata oma stardiaega ning tulla starti võistluspäeva lõpu poole. See on toonud kaasa olukorra, kus võistlusõhtu alguses valitseb stardipoodiumil tühjus, ent lõpus jällegi pikk järjekord - käega katsutav on olukord, kus kõik soovijad ei jõua enne 19:45 ära startida. Samas rõhutan, et ka eelregistreeritud jooksjatel on igati põhjendatud ootus, et nende võistlus algab väljakuulutatud ajal ehk 19:45. Seega rattavõistlus peab selleks ajaks lõppema ning me ei pruugi olla võimelised tagama kõigile oma õiget stardiaega eiranud võistlejatele hilisemat stardiaega. Seega sooviksin panna kõigile ratturitele südamele, et teie stardiajast kinni pidamisest sõltub võistluse edukas kulgemine. Kui te tõesti ei saa objektiivsetel põhjustel startida oma ajal, siis palun startige vähemalt kõige varasemal võimalikul ajal, sest kõik võistlejad ei mahu startima päeva lõppu!
2) Teine esile kerkinud probleem on võistluse ajal rajal soojendamine, mis on muutunud väga massiliseks. Nimelt sageli tuleb osalejatelt endalt kriitikat, et reguleerija ei näidanud talle suunda jne. Samas sõidab võistluse ajal rajal risti-rästi aga ka massiliselt sooja tegevaid rattureid - reguleerijal on võimatu aru saada, et kes on nüüd rajalt valesti maha pööranud võistleja või kes sooja tegev rattur. Seega, palun austage kaasvõistlejaid ning jätke rada siiski vaid võistlevatele ratturitele. See on teie kõigi huvides. Rajaga saab tutvuda enne võistluse algust või kasvõi terve suve enne võistluspäeva, sest rajakaardid on juba talvest saadik üleval!
3) Eelneval Jüri etapil pööras paar võistlejat "finišisse" ühe tänava võrra varem kui oleks pidanud ning rikkus seega oma võistlustulemuse. Protestides toodi esile, et reguleerija näitas neile valesti suunda. Siinkohal rõhutan võistlejatele, et reguleerija ülesandeks rajal on ennekõike tegeleda autoliiklusega, mitte ratturitele suunda näidata. Reguleerija peab trassilt suunama ühe tänava võrra varem maha kõik trassil liikuvad autod. Juhul kui aga rattur sõidab vahetult selle auto taga, siis võibki talle tunduda, et reguleerija suunab ka teda rajalt maha. Seega peavad ratturid oma trassivalikul lähtuma kollastest rajatähistuse nooltest ja rajaga tutvumise "kodutööst", mitte autoliiklusega tegelevate liiklusreguleerijate märguannetest. Jah, juhul kui autosid parasjagu ei ole, siis püüavad reguleerijad ka ratturitele suunda näidata, kuid mitut asja nad korraga teha ei saa. Lisaks, nagu eelmises punktis kirjutasin, siis häirivad reguleerija tööd ka arvukad sellest samast kohast maha pööravad soojendust tegevad ratturid, mistõttu on reguleerijal väga keeruline aru saada, kui mõni neist on trassilt eksinud võistleja. Veel korra - maanteesõitudel on reguleerijad autodele mõeldud liiklusreguleerijad, mitte ratturitele mõeldud suunajad. Ka võistleja enda "kodutöö" on oluline, et võistlus sujuks edukalt! Etapi rajakaart on nähtav siin: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 05&lang=et
4) Jooksjatele sooviksin aga panna südamele, et maanteejooksud toimuvad avatud liiklusega teedel. See tähendab, et joosta tuleb ainult tee servas, mitte keset oma sõidurida. Kiiruste vahed jooksjate ja trassil liikuvate autode vahel on tohutud ning keset teed jooksmine võib lõppeda väga kurvalt! Mis puudutab jooksjate rada, siis eelmisel etapil katsetatud lahendus töötas väga hästi ning edaspidi jäämegi selle lahenduse juurde, et jooksjad jooksevad edasi-tagasi stardist vaadates tee parempoolses servas - mõlemas suunas liikudes kasutame jooksmiseks vaid ühte ja sama raja serva. Nii on välistatud kokkupõrked trassil võistlevate varem startinud ratturitega. Kuid et tagada ka ohutus autoliikluse mõttes, siis on oluline, et te liiguksite tõesti vaid tee parempoolses servas!
5) Homsel Jüri temposõidul on kohal ka eraldi kohtunik koos rataste mõõtmise pukiga. Filter Temposõidu Karikasarjas me küll pilli lõhki ei puhu, kuid nendel võistlejatel, kes plaanivad võistelda ka peadselt toimuvatel Eesti meistrivõistlustel, on hea võimalus oma ratta seadistust kontrollida ning veenduda, et see oleks UCI reeglitega vastavuses!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Mul ratturipassid al 2012 aastast alles. Tea kaua hoian aga seni olen sinna tulemused jms üles märkinud. Kasvõi selleks, et ka peale sõitu kogu see värk veel kord ajudest läbi lasta ja mikroanalüüs teha
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Tere
jJanno
Kas Politsei ja Maanteeamet on ka kooskõlastanud selle?mi.re kirjutas: 4) Jooksjatele sooviksin aga panna südamele, et maanteejooksud toimuvad avatud liiklusega teedel. ... Kuid et tagada ka ohutus autoliikluse mõttes, siis on oluline, et te liiguksite tõesti vaid tee parempoolses servas!
Kas see liikluskorraldus on ka mööduvale autojuhile (kes juhuslikult seda foorumit ei loe) piisavalt arusaadavalt selgeks tehtud?Liiklusseadus kirjutas: § 22. Jalakäija asukoht teel (4) Kahesuunalisel eraldusribata asulavälisel teel, kus puudub kõnnitee, peab jalakäija liikuma ainult vasakpoolsel teepeenral, selle puudumise või liikumiseks sobimatuse korral aga sõiduteel selle vasaku ääre lähedal, sõidukeid takistamata
jJanno
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Spordivõistluse pidamine maanteel on liiklusväline tegevus, mis nagunii erineb igapäevasest liiklusseadusega reguleeritud liiklusest. Olgu näiteks toodud kasvõi see, et sõltumata "anna teed" märgist tagatakse liiklusreguleerijate abiga võistlejatele alati peatee. See on ka põhjus, mis kehtestatakse võistluse ajaks ajutine liikluskorraldus ning üritus politsei ja maanteeametiga kooskõlastatakse. Seega vastus küsimusele - otse loomulikult on Filter Temposõidu Karikasari, seal hulgas ka Filter Maanteejooksud nii politsei kui maanteeametiga kooskõlastatud. Muidu ei saaks ürituse jaoks ju ka avaliku ürituse luba.jjanno kirjutas: Kas Politsei ja Maanteeamet on ka kooskõlastanud selle?
Kas see liikluskorraldus on ka mööduvale autojuhile (kes juhuslikult seda foorumit ei loe) piisavalt arusaadavalt selgeks tehtud?
jJanno
Mis puudutab mööduvatele autojuhtidele asja selgeks tegemist, siis päris kindlasti ei saa kõik autojuhid aru, et mis toimub. Veelgi enam - mõned ei tahagi aru saada! Isegi kui reguleerija nad enne võistlustrassile suundumist kinni peab ja neid personaalselt toimuvast teavitab, siis mõne jaoks on see nagu hane selga vesi ning reguleerija korraldust eiratakse kummide vilinal. Korraldustiim annab endast maksimumi, et tagada võistlejatele ohutus. Paraku leidub aga alati pahatahtlike autojuhte, keda on küll õnneks vaid üksikuid, kuid siiski on. Nende ohjamiseks meie maksimumist ei piisa. Seetõttu on oluline ka võistleja enda panus oma ohutusse. Et ka võistlejat teavitada, mida ta saab ise ära teha, et võistlus kulgeks ohutumalt, saigi see postitus tehtud. Kõigi jooksjate kiituseks peab ütlema, et täna rajal asja jälgides oli pilt väga hea võrreldes esimeste etappidega. Minu silma ette keset teed jooksmist ei jäänud - suured tänud kõigile koostöö eest : )
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Väga hea leht selliseks analüüsiks on http://www.sportsdata.ee Seal näeb ilusti, kuidas sul samal võistlusel aastatega kohad ja keskmised kiirused muutunud on.Tarts11 kirjutas:Mul ratturipassid al 2012 aastast alles. Tea kaua hoian aga seni olen sinna tulemused jms üles märkinud. Kasvõi selleks, et ka peale sõitu kogu see värk veel kord ajudest läbi lasta ja mikroanalüüs teha
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Võib-olla oleks mõtet vastav küsitlus korraldada. Ise olen igal aastal passe ahju ajades planeerinud teha ettepanekut nende trükkimise lõpetamiseks.mi.re kirjutas:Muide, kui paljud ratturitest seda passi üldse väärtustavad? Kas neid passe on mõtet üldse trükkida, kui need kohe ära visatakse?
Kahtlustan, et praegusel digitaalsel ajastul on paberi peal analüüsijaid üsna olematu hulk alles jäänud.
Glory is earned, not given.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Passi tehes oli visioon selline, et sellest saab osalusdiplomite asendaja. Teisisõnu vidin, mille iga sportlane hooaja lõpus saaks auhinnakappi panna. Seega oli pass mõeldud pigem meenena, mitte treeningpäeviku asendajana. Muidgi rõõm on näha, et nii mõnigi siiski ka tulemusi nende põhjal analüüsib : )dnq kirjutas:Võib-olla oleks mõtet vastav küsitlus korraldada. Ise olen igal aastal passe ahju ajades planeerinud teha ettepanekut nende trükkimise lõpetamiseks.mi.re kirjutas:Muide, kui paljud ratturitest seda passi üldse väärtustavad? Kas neid passe on mõtet üldse trükkida, kui need kohe ära visatakse?
Kahtlustan, et praegusel digitaalsel ajastul on paberi peal analüüsijaid üsna olematu hulk alles jäänud.
Kui nüüd vaadata asja keskkonnasäästlikuse aspektist, siis kohati on mul pigem tunne, et pole mõtet olla metsa peale vihane ning neid kõigile toota. Seetõttu olekski hea teada, kui paljud seda passi üldse väärtustavad.
Muide tänavu oli laual ka selline versioon, et me ei tee passe kõigile, vaid paneme need sekretariaadis laua nurgale, kust selle saavad võtta vaid need, kes seda passi tõesti soovivad. Nii jääks asjatu ära viskamine ära. Samas asja puhtalt rahalisest aspektist vaadates on nii, et senikaua kui passe toodetakse trükikojas offset tehnoloogiaga, siis hinnavahe, kas toodame 200 passi või 1200 passi on ime pisike. Seega majanduslikus mõttes on see vahepealne versioon ebamõistlik ning valida tuleks pigem selle vahel, et kas toota pass ikkagi kõigile või neid üldse mitte toota. Tänavu sai viimaks siiski otsustatud luua veidi lisaväärtust ja panna pass kõikidesse ümbrikutesse. Iseasi muidugi, kas ainult rahaline aspekt siinkoha on õige lähenemise nurk, ilmselt tasuks mõelda ka paberi säästmise ja keskkonna aspekti peale. Teisalt jälle nii mõnigi võistlus toodab igale lõpetajale osalusmedali, mille samuti paljud kohe ära viskavad. Sellega võrreldes on passide jagamine ikka väga keskkonnasäästlik.
Üks versioon oleks muidugi veel ka see, et muuta pass aastaarvude vabaks ja teha sellest midagi World Lopet sarja passi sarnast. Siis ei oleks pass enam ühe hooaja instrument vaid aastaid kehtiv vidin, kus näiteks mingi lisa tunnustuse saavad need, kes on aastate lõikes kõik erinevad Aerobike üritused läbi sõitnud. Sellise lahenduse korral saaks toota ühe korraga sekretariaadi laua nurgale passid valmis ning samu passe jagada siis mitu aastat vaid neile, kes neid passe tõesti ka soovivad.
Ideed ja mõtted oleks siinkohal teretulnud
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Tänapäeva digitaalses maailmas on paberil asjade tootmine sisuliselt kuritegu keskkonna vastu. Eriti antud kontekstis, kui kõik info ja selle analüüs on digitaalsel kujul olemas.
Pigem paiguta need rahalised vahendid muud moodi sarja arendusse
Pigem paiguta need rahalised vahendid muud moodi sarja arendusse
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Pigem töötage välja mingi e-lahendus. Kunagi oli selline asi nagu Sportinfo (tõsi, eksisteerib veel mingis poolsurnud olekus tänaseni), kus Statistika lehelt säi päris hea ülevaate enda tegemistest (aga analüütikat saaks alati juurde panna!). Või teha ilusti kujundatud ja arusaadav Exceli vorm, kuhu sõitja saab sisestada enda tulemuse (aeg, koht, keskmine kiirus nt), võitja aja ja osalejate arvu (näitlik nimekiri). Siis see tööriist näitab tema suhtelist kaotust võitjale, trendi samal võistlusel erinevatel aastatel vms.
Kõik võistluste korraldajad saaksid igasugu paberite pealt päris palju säästa (loodust ja raha). Pakun, et 98% võistlejatest kasutab vaid esmavajalikku: number, kiip ja kaablivitsad. Isegi haaknõelu on enamusele kogunenud nii, et võiks Emexist auto järgi kutsuda (need võiks nt ümbrikust välja jätta ja panna kott nõeltega registratuuri lauale).
Kõik võistluste korraldajad saaksid igasugu paberite pealt päris palju säästa (loodust ja raha). Pakun, et 98% võistlejatest kasutab vaid esmavajalikku: number, kiip ja kaablivitsad. Isegi haaknõelu on enamusele kogunenud nii, et võiks Emexist auto järgi kutsuda (need võiks nt ümbrikust välja jätta ja panna kott nõeltega registratuuri lauale).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Ma eelistaks ka varianti kus antakse ainult numbrid ja muu träni on laua peal. Ma sõitsin Kuusalu rattaralli starti maakodust "käed taskus" ja polnud seda ümbrikku kusagile panna.
Kasutan ka kõige väiksemaid varasemalt võistluselt üle jäänud haaknõelu. Tihti antakse nii suured, et pärast särgil augud sees.
Kasutan ka kõige väiksemaid varasemalt võistluselt üle jäänud haaknõelu. Tihti antakse nii suured, et pärast särgil augud sees.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Jah, tegelikult ka see mõte, et see ümbrik võiks üldse ära jääda - number koos kiibiga pihku ja kõik. Igasuguse muu pudru võib saata kas e-mailiga või miski äpi põhiselt.
PS! Tööta parem välja äpp, kus on sees kõik konkreetse võistleja andmed ja tulemused. Sh jooksva võistluse tulem koos igasugu vaheaegade, võrdlusmomentide, relive'i ja infograafikutega. Tuled ja viled ühesõnaga, ega muud moodi tänapäeval varsti enam ei saa.
PS! Tööta parem välja äpp, kus on sees kõik konkreetse võistleja andmed ja tulemused. Sh jooksva võistluse tulem koos igasugu vaheaegade, võrdlusmomentide, relive'i ja infograafikutega. Tuled ja viled ühesõnaga, ega muud moodi tänapäeval varsti enam ei saa.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Ei ole vaja passe ega osalusmedaleid. Sõitmas käiakse ikka sõidu pärast. Samuti usun, et enamus ratturitel on suur kogus haaknõelu juba olemas ja kellel pole saavad sekretäriaadist küsida.
Ootatakse uusi ja põnevaid radu!
Ootatakse uusi ja põnevaid radu!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Uued rajal on meil prioriteet kogu aeg. Tänavu näiteks FIlter Maanteekarikasarjas sais 5 põhietappi kuuest täiesti uue raja. Filter Temposõidu Karikasarjas küll ükski stardikoht ei muutunud, kuid kahte trassi kolmest sai muudetudTannu kirjutas:Ei ole vaja passe ega osalusmedaleid. Sõitmas käiakse ikka sõidu pärast. Samuti usun, et enamus ratturitel on suur kogus haaknõelu juba olemas ja kellel pole saavad sekretäriaadist küsida.
Ootatakse uusi ja põnevaid radu!
Muidugi, kui siin juba jutt laiemalt igasugu kila-kola peale juba läks, siis küsiksin ka tagasisidet veel ühe ümbrikus olnud "vidina" kohta. Nimelt tänavu sai võistlusmaterjalide ümbrikutesse pandud Filter Temposõidu Karikasarja A4 suuruses plakat, mille pöördele oli prinditud suur palve võistlejatele. Nimelt palusime igal võistlejal aidata kaasa sarja tuntuse tõstmisele ja panna üks plakat üles kas oma kodumaja või töökoha trepikotta või lihtsalt mõnda nähtavasse ja käidavasse kohta kodukandis. Kas ja paljud seda tegid? Kui üldse keegi selle plakati üles pani? Teoorias oli plaan muidugi üllas - kui iga osaleja paneks üles ühe plakati, saaksime üheskoos päris korraliku kampaania sarja hüvanguks.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
mi.re kirjutas: Muidugi, kui siin juba jutt laiemalt igasugu kila-kola peale juba läks, siis küsiksin ka tagasisidet veel ühe ümbrikus olnud "vidina" kohta. Nimelt tänavu sai võistlusmaterjalide ümbrikutesse pandud Filter Temposõidu Karikasarja A4 suuruses plakat, mille pöördele oli prinditud suur palve võistlejatele. Nimelt palusime igal võistlejal aidata kaasa sarja tuntuse tõstmisele ja panna üks plakat üles kas oma kodumaja või töökoha trepikotta või lihtsalt mõnda nähtavasse ja käidavasse kohta kodukandis. Kas ja paljud seda tegid? Kui üldse keegi selle plakati üles pani? Teoorias oli plaan muidugi üllas - kui iga osaleja paneks üles ühe plakati, saaksime üheskoos päris korraliku kampaania sarja hüvanguks.
MINA PANIN, SIIAMAANI RIPUB SEAL!!!!!
Tähelepanek foorumist: narkosõltuvus tundub rattasõidu kõrval soodne hobi
There is nothing wrong with a bike there is something wrong with a legs
There is nothing wrong with a bike there is something wrong with a legs
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Keegi võistlejatest käis minu käest uurimas eile Kiilis, et ega pole ühte Polari kompuutrit leitud. Peale sõitu minuni tõepoolest see jõudis. Nüüd aga ei oska ma seda inimest kuskilt otsida. Kui keegi teab, kes oli see, kellel Polar kaduma läks, siis võtke palun ühendust - saaks kalli vidina omanikule tagasi anda.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
opop see oli minami.re kirjutas:Keegi võistlejatest käis minu käest uurimas eile Kiilis, et ega pole ühte Polari kompuutrit leitud. Peale sõitu minuni tõepoolest see jõudis. Nüüd aga ei oska ma seda inimest kuskilt otsida. Kui keegi teab, kes oli see, kellel Polar kaduma läks, siis võtke palun ühendust - saaks kalli vidina omanikule tagasi anda.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Et siis killustikulõik Iklas. Mis see hinnanguline sõidetavus reaalselt tähendab? Võib sinna 45 kmh peale lennata? Või saab seal sõita 10 kmh? On seal mingid asfaldiääred, millest tuleb üles hüpata? Äkki pilti sellest olukorrast?
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Vastan ise siis. See oli ikka nukker kettaga tsüklokrossi sõita. Kui seal alguses ehk tõesti oli midagi teekattest kinni sõidetud, siis lõpus küll enam mitte. Loomulikult polnud ju ka reguleerijat ja autod lihtsalt sõitsid vastu hoolimata sellest, et ise seal TT-rattaga killustikus kuidagi külg ees vänderdasid. Osad eelistasid joosta nagu kuulda oli. Ja silma järgi oli kogu see ehitus seal asfaldilaotamisest ikka väga kaugel veel. Aga no mis seal ikka. Tegelikult võinuks ju vabalt start ollagi siis seal katkise silla juures ja oleks saanud sõita kasvõi Häädemeesteni välja ja tagasi. Olematu liiklus.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Ok, enam ei kahetse, et jäi osalemataPriitv kirjutas:Vastan ise siis. See oli ikka nukker kettaga tsüklokrossi sõita. Kui seal alguses ehk tõesti oli midagi teekattest kinni sõidetud, siis lõpus küll enam mitte....
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Kas Rattalaadal kiipi saab tagastada? Või mis võimalused tagastamiseks veel on? Avastasin, et mul on see enda kätte jäänud.
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Mul õnnestus veel reedel Nõmmele Aerobike rattapoodi ära viia aga väidetavalt pandi see oktoobrist talvepuhkuseks kinni.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposõidu Karikasari 2017
Jah, rattalaadal võtame ka vastu. Või teine variant, helistage mulle, kui kesklinna kanti satute ning saame kokku: 53422196
Nõmmel töökojas enam kiipe vastu ei võta. Töökoda läks talvepuhkusele, ei hakka tänavu seda vägisi üle talve pressima.
Nõmmel töökojas enam kiipe vastu ei võta. Töökoda läks talvepuhkusele, ei hakka tänavu seda vägisi üle talve pressima.