Team Rattapood CUP I Pirita
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Team Rattapood CUP I Pirita
Mynthoniga ei saadud kaubale, sellest ka niisugune nimi sarjal esialgu.
Juurde on tekkinud Karksi-Nuia etapp 12. juunil. Muud etapid on samad.
Juhend: http://www.esport.ee/index_comp.php?por ... on=season6
Kes peale minu veel laup. tulistama tuleb
Harrastajatesse.
Muide (juhendist):
4. Reeglid
Võistlused toimuvad vastavalt UCI maastikurattavõistluste reeglitele.
Sportlased, kes 2 viimasel aastal on saavutanud Tartu Rattamaratonil koha esimese 200 seas peavad startima vähemalt sportklassis.
Juurde on tekkinud Karksi-Nuia etapp 12. juunil. Muud etapid on samad.
Juhend: http://www.esport.ee/index_comp.php?por ... on=season6
Kes peale minu veel laup. tulistama tuleb
Harrastajatesse.
Muide (juhendist):
4. Reeglid
Võistlused toimuvad vastavalt UCI maastikurattavõistluste reeglitele.
Sportlased, kes 2 viimasel aastal on saavutanud Tartu Rattamaratonil koha esimese 200 seas peavad startima vähemalt sportklassis.
Viimati muutis Andrus K, 21. 04. 2004. 13:19, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Lugesin ka juhendit ja märgiks ära vot sellise asja:
Sportlane, kes ei tule autasustamisele jääb auhinnast ilma.
autasustamine toimub orienteeruvalt kell 16.30
Kõik tore, aga see tähendab seda, et sportklassi vendade tööpäev kusagil Ida-Virumaal kujuneb välja selliseks:
Kell 6.00 äratus
Kell 8.00 start võistlustele
Kell 13.30 sõit läbi, sügan mune 3,5h
Kell 19.00 kodus surmtüdinuna sellest munade sügamisest
Või on mul kuskil valearvestus
Sportlane, kes ei tule autasustamisele jääb auhinnast ilma.
autasustamine toimub orienteeruvalt kell 16.30
Kõik tore, aga see tähendab seda, et sportklassi vendade tööpäev kusagil Ida-Virumaal kujuneb välja selliseks:
Kell 6.00 äratus
Kell 8.00 start võistlustele
Kell 13.30 sõit läbi, sügan mune 3,5h
Kell 19.00 kodus surmtüdinuna sellest munade sügamisest
Või on mul kuskil valearvestus
Ei tahaks absoluutselt kedagi õpetama hakata kuidas võistluste ajakava teha, kuid minu arvates oleks palju etem, kui tehtaks harrastajate start enne sport/eliitklassi.
Plusspooled oleks:
- rohkem rahvast - harrastajad jääks kõik eliidi sõitu vaatama (hetkel on nii, et harrastajad vajuvad kohale eliidi sõidu lõpuks). Kui sõit on läbi on tunduvalt mugavam tunne eliidi sõitu jälgida
- harrastajate sõit on lühem ja saab kiiremini läbi, see jätab aega rohkem eliidi sõidule (näiteks algus 12.00 ja eliidi sõit algusega kell 14.00 või 13.30)
- eliidi vennad saaksid rahus kohale tulla ka kaugemalt
- eliidi/sportklasside võitjad ei peaks 3,5h mune sügama kuni autasustamiseni
Plusspooled oleks:
- rohkem rahvast - harrastajad jääks kõik eliidi sõitu vaatama (hetkel on nii, et harrastajad vajuvad kohale eliidi sõidu lõpuks). Kui sõit on läbi on tunduvalt mugavam tunne eliidi sõitu jälgida
- harrastajate sõit on lühem ja saab kiiremini läbi, see jätab aega rohkem eliidi sõidule (näiteks algus 12.00 ja eliidi sõit algusega kell 14.00 või 13.30)
- eliidi vennad saaksid rahus kohale tulla ka kaugemalt
- eliidi/sportklasside võitjad ei peaks 3,5h mune sügama kuni autasustamiseni
Positiivseid momente kui palju, kuid Prükkel on harjunud nii, et tõmbab nendes kohtades raja otseks, kus isegi eliidi vennad koperdasid. Harjumuse jõud aga teadupärast on suur...SL kirjutas:Ei tahaks absoluutselt kedagi õpetama hakata kuidas võistluste ajakava teha, kuid minu arvates oleks palju etem, kui tehtaks harrastajate start enne sport/eliitklassi.
Eelmine aasta eelmiseks aastaks. Hetkel pole olnud ühtegi võistlust ja loen mina juhendit, siis just nii see ajakava ju välja kukub.Ereliukas kirjutas:mullu tehti spordi autasustamine ära pärast esimese sõidu lõppu.
- kas seeaasta oled spordis ja jahid poodiumit?
See mis mina jahin või teen - krt seda ei tea isegi veel, rääkimata vanajumalast Aga olen ikka samariitlane ja mõtlen eelkõige oma kallite kaaskannatajate peale.
Samas panid Sa üsna räigelt bambusesse sellega, et autasustamine on ainult neile, kes tõsiselt poodiumit jahivad. God damn, mis lõbu on seista kõrvuti kümne selliga, keda Sa niikuinii läbi ja lõhki tead. Tore oleks seista poodiumil, mida vaatab 50 inimest ja 10 klõpsuvat fotoaparaati. Vat just see ei saa juhtuma, kui autasustamine on sellisel kellaajal nagu ta on praegu kirjas.......
No ma ei tea, Tallinna inimesena näiteks Haanja RM oleks ju sama moodi, et jõuan õhtuks koju (TEC-l ka autasustamine 16.00 paiku on olnud, et kõik ikka näeksid - seal ju ka mõnel etapid, kus ajavahed võitjatega suureks kärisevad) Eesti TEC-i esinelik saab ju alati oodata - on nad siis kuluaarides KISA teinud?Alvaro kirjutas:Lugesin ka juhendit ja märgiks ära vot sellise asja:
Sportlane, kes ei tule autasustamisele jääb auhinnast ilma.
autasustamine toimub orienteeruvalt kell 16.30
Kõik tore, aga see tähendab seda, et sportklassi vendade tööpäev kusagil Ida-Virumaal kujuneb välja selliseks:
Kell 6.00 äratus
Kell 8.00 start võistlustele
Kell 13.30 sõit läbi, sügan mune 3,5h
Kell 19.00 kodus surmtüdinuna sellest munade sügamisest
Või on mul kuskil valearvestus
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
mehed, kas te tõsiselt rõõmustate ja plaanite harrastajates sõita te ju nii kõvad küll, et spordis tegusid teha. harrastajates oleks ju like taking a candy from a child. teile ei tohiks harrastajate selts pinget eriti pakkuda visttarmo kirjutas:sama siinpoolAndreK kirjutas: Õnneks on viimased TRM mul kõik ebaõnnestunud järelikult saan harrastajate klassis vurada.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Viimati muutis Andrus K, 13. 04. 2004. 11:49, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Pirita selveri ja jõe vahele jääb kompleks, mille oluline osa peale kabeli, sauna ja katlamaja on velotrekk. Selle taga ongi.profit4 kirjutas:Kus kohas seal Pirital täpsemalt start toimub, mõtlesin et peaks kah see aasta seda rada proovima, pole õrna aimugi kus need eelmised Mynthon sarja võistlused toimunud on
Eelmise aasta põhjal saab öelda , et harrastajatelt võeti seal jah paar paremat kohta ära , mis olid minulegi esimesel tutvumisringil läbitavad (aga jah , milline ajakadu võrdluses eliidiga ). Kuna ise pole just kõige tugevam sõitja siis harrastaja rajast siiski raskemat ei täiks võtta - äkki ei jäägi viimaseks.
kuigi pirita rada on profiililt kerge, on ta tehniliselt suht keerukas. laskumised on suht tehnilised - astmed, kivid, juurikad, kallak. tõusud on lühikesed kuid teravad. singletracki osa on suhtleliselt kiire, kuid nõuab head oskust võtta järske kurve. minu jaoks on see rada kõige ebamugavam selle sarja radadest, sest alati juhtub midagi. siiski olen alati kõik sõidud lõpetanud. viimane kord sõitsin seal aasta tagasi avaetapil, kui laskumistel oli muda all jää. siis kukkusin vastu puud kiivri puru puruks. läksin laskumisele liiga suure hooga ja ei võtnud all paremat kurvi välja.profit4 kirjutas:On ka kellegil infot raja osas, milline see tavaliselt oma tehnilisest tasmest on, siin on kindlasti paljud kes on korduvalt antud etappidel osalenud.
kui pole enne seal sõitnud, siis tasub kindlasti proovida
jutt oli siis ka sport/eliit rajast. harrastajate rajast pole midagi kirjutada, sama hästi võib suvalist metsaalust kirjeldada.
Mul läks nii:baddog kirjutas:noo kuidas teil läx, ilus soe ilm oli vähemalt
album_page.php?pic_id=1092
näost paistab et pole väga vigag, sel hetkel oli sul vist veel väntamis vaim seesUrmasL kirjutas:Mul läks nii:baddog kirjutas:noo kuidas teil läx, ilus soe ilm oli vähemalt
album_page.php?pic_id=1092
Paistab, et keegi teine ei viitsi heietada....
Ilm oli mega. Lühikse dressiga peale ja isegi sellega higi tilkus. Eliidis võitis pikalt Massa. Orast, Kodarat, S.Kukke pold kohal. Teine oli Välbe ja kolmas vist E.Kukk. Spordis võtsid pärast Krusemani katkestamist neli esimest kohta Porteri mehed. Järjestus siis Tiimo, Lasse, ErikT, Tarmo. Harrastajatest esiotsa päris hästi ei teagi. Andre oli kaua esimene, kuni lõhkus kummi. Ants Uustalu kangutas tublilt. Ise sõitsin alates poolest võistlusest koos Käidu ja Tomiga 5-6-7 kohal. Lõpus hakkasid sääred krampi tõmbama ja korralikust lõpuspurdist asja ei saanud. Tom läks eelviimases kurvis, kuid Käidu suutsin seljataga hoida. Tasuks kuues koht ja kaotus võitjale vist 2-3 minti. Üsna varsti peale enda finishit fikseerisin ka AndrusK lõpetamise. Distants umbes 27km kokku. Sõiduaega ei vaadanud aga keskmist kiirust arvestades ikka üle tunni klindlasti.
Ilm oli mega. Lühikse dressiga peale ja isegi sellega higi tilkus. Eliidis võitis pikalt Massa. Orast, Kodarat, S.Kukke pold kohal. Teine oli Välbe ja kolmas vist E.Kukk. Spordis võtsid pärast Krusemani katkestamist neli esimest kohta Porteri mehed. Järjestus siis Tiimo, Lasse, ErikT, Tarmo. Harrastajatest esiotsa päris hästi ei teagi. Andre oli kaua esimene, kuni lõhkus kummi. Ants Uustalu kangutas tublilt. Ise sõitsin alates poolest võistlusest koos Käidu ja Tomiga 5-6-7 kohal. Lõpus hakkasid sääred krampi tõmbama ja korralikust lõpuspurdist asja ei saanud. Tom läks eelviimases kurvis, kuid Käidu suutsin seljataga hoida. Tasuks kuues koht ja kaotus võitjale vist 2-3 minti. Üsna varsti peale enda finishit fikseerisin ka AndrusK lõpetamise. Distants umbes 27km kokku. Sõiduaega ei vaadanud aga keskmist kiirust arvestades ikka üle tunni klindlasti.
Nojah, me "kaugema kandi mehed" käisime ka vaatamas, mis põhjas toimub.
Massa äraminek oli masendav - talle on omaette klassi vaja
Esimeselt ringilt tulid Välbe ja Massa veel koos, järgmisel ringil oli Massa eest ära ja veel järgmisel mõõtsin ma nende kahe vaheks juba 40 sekki. Lõpuks ma enam ei tabanud kes ja mis ja kus, et kas kolmas koht sai siis Massalt ringiga või mitte.
Spordi sõidu ajaline pikkus pidi olema ka kusagil 1,5 tundi, sest tund peale starti passisime me seltskonnaga veel seal künka otsas, mis tagasipöördel, kohe peale asfalti oli ja finishit me nägime justkui ka.
Raja põnevaim koht vaatajale oli kindlasti eliidi tagasipööre. Kes tuli alla rattaga, kes joostes, kes sai äärekivist üles, kes koperdas seal isegi ilma rattata. Samas läks kohe "raudtee" (auruvedurid puhisemas ) jälle mäest üles.
Massa äraminek oli masendav - talle on omaette klassi vaja
Esimeselt ringilt tulid Välbe ja Massa veel koos, järgmisel ringil oli Massa eest ära ja veel järgmisel mõõtsin ma nende kahe vaheks juba 40 sekki. Lõpuks ma enam ei tabanud kes ja mis ja kus, et kas kolmas koht sai siis Massalt ringiga või mitte.
Spordi sõidu ajaline pikkus pidi olema ka kusagil 1,5 tundi, sest tund peale starti passisime me seltskonnaga veel seal künka otsas, mis tagasipöördel, kohe peale asfalti oli ja finishit me nägime justkui ka.
Raja põnevaim koht vaatajale oli kindlasti eliidi tagasipööre. Kes tuli alla rattaga, kes joostes, kes sai äärekivist üles, kes koperdas seal isegi ilma rattata. Samas läks kohe "raudtee" (auruvedurid puhisemas ) jälle mäest üles.
selle aasta eliidi/spordi rada oli lihtsam kui eelmistel aastatel. oma osa selles oli neil sportklassi uustulnukail, kes prükkelile nädala jooksul enne võistlusi helistasid ja kergemat rada palusid. mulle isegi see meeldis, sest esimene sõit võibki kergem olla.
olulisem uuendus oli see, et eliit ja sport sõidavad nüüdsest sama palju ringe . seda teadustati vahetult enne starti. usun, et enamusele see meeldis.
eliidi sõidu kohta veel nii palju , et shokolaadi poisid ja pro klubi panustavad rohkem tänasele keila cupile ja jätsid seetõttu krossi vahele. erki kukk meeldiva erandina välja arvatud. sigvard oleks tahtnud sõita, aga kartis natuke oma käe pärast. nii palju räägiti kuluaarides.
meie klubi jäi oma sõiduga loomulikult rahul, paremini ei saanudki ju minna. pikemalt kirjutame oma tunnetest peagi enda kodukal.
ja üks asi veel. merida võiks kogu oma eelmise aasta müüdud magnesium raamidele kiiremas korras recalli teha, kui neile sõitjate ohutus tähtis on. krusemani purunenud raam on eilne kurb näide.
olulisem uuendus oli see, et eliit ja sport sõidavad nüüdsest sama palju ringe . seda teadustati vahetult enne starti. usun, et enamusele see meeldis.
eliidi sõidu kohta veel nii palju , et shokolaadi poisid ja pro klubi panustavad rohkem tänasele keila cupile ja jätsid seetõttu krossi vahele. erki kukk meeldiva erandina välja arvatud. sigvard oleks tahtnud sõita, aga kartis natuke oma käe pärast. nii palju räägiti kuluaarides.
meie klubi jäi oma sõiduga loomulikult rahul, paremini ei saanudki ju minna. pikemalt kirjutame oma tunnetest peagi enda kodukal.
ja üks asi veel. merida võiks kogu oma eelmise aasta müüdud magnesium raamidele kiiremas korras recalli teha, kui neile sõitjate ohutus tähtis on. krusemani purunenud raam on eilne kurb näide.
Ongi nii võitarmo kirjutas: oma osa selles oli neil sportklassi uustulnukail, kes prükkelile nädala jooksul enne võistlusi helistasid ja kergemat rada palusid.
Siis pärast ntx jõhvi v viimsi etappi, kus sõit toimub põhimõtteliselt lauskmaal ja kõval teel, prükkel saab õelda, et häästi palju rafhvast nõuab kerget rada ja sellepärast teemegi zc kruusal.
- niigi xc rajad tehniliselt lihtsaks ja kergeks muutunud viimasel aal.
jõhvi kohta nii palju, et sel aastal toimub kross veel samal rajal kus eelmisel aastal. kuid järgmiseks aastaks valmib uus rada, millest 1,5 km on viidud maa-alla läbi kaevanduse. kaevandusest väljudes pidi kohe olema ees slaalominõlv, mida mööda üles vändatakseEreliukas kirjutas: Siis pärast ntx jõhvi v viimsi etappi, kus sõit toimub põhimõtteliselt lauskmaal ja kõval teel,
lisaks pidi 06. juunil toimuma jõhvi rattamaraton, 40 km.
sokutasin Kuldari pildid ka pildigaleriisse.Kuldar kirjutas:http://www.zone.ee/garywildass/pildid/T ... APOOD_CUP/
hetkel veel laetakde osasid pilte serverisse kuid 30 min pärast kõik OK.
endal sai kaks põhieesmärki täidetud: mitte viimaseks jääda ja esimeselt mitte ringiga saada. Nii ka läks. Kui nüüd keegi ütleb, et AndreK vahetas ju kummi, siis ütlen mina, et sõitsin alates 2.-3. ringist pmst. 1/3 täis tagakummiga. Õnneks päris tühjaks ei läinud, kuid see pidi ikka tühi olema, sest märkas seda ka raja äärest tarmo. Rada oli mõnus kiire. Tuska tegi vaid see, et stardis trügisid kõige ette M14 vms., kes siis lihtsalt jalgu jäid. Kas nad ei peaks koridori lõpuosast startima
Mul läks nii: modules.php?set_albumName=album20&id=IM ... _photo.php
samas pean päeva ja kogu nädalavahetuse (sõitis järgmine päev ka Keilas pikka maad meie teamis) kangelaseks marioni modules.php?set_albumName=album20&id=IM ... _photo.php. Pirital sõitis Marion N eliidis. 3 neid oligi ja kolmandaks ta jäi, kuid -> sõitis M eliidiga sama rada ja ajaliselt sama kaua exp. pointse tuli vist mitme leveli jagu korraga
Klubikaaslane Raul Talumaa (modules.php?set_albumName=album20&id=IM ... _photo.php) oli spordis 8., kuid järgmisel päeval keilas tuli vist pikal maal punktikohale (30 esimest said punkte), sest lõpetas peagrupi esimeste seas
Mul läks nii: modules.php?set_albumName=album20&id=IM ... _photo.php
samas pean päeva ja kogu nädalavahetuse (sõitis järgmine päev ka Keilas pikka maad meie teamis) kangelaseks marioni modules.php?set_albumName=album20&id=IM ... _photo.php. Pirital sõitis Marion N eliidis. 3 neid oligi ja kolmandaks ta jäi, kuid -> sõitis M eliidiga sama rada ja ajaliselt sama kaua exp. pointse tuli vist mitme leveli jagu korraga
Klubikaaslane Raul Talumaa (modules.php?set_albumName=album20&id=IM ... _photo.php) oli spordis 8., kuid järgmisel päeval keilas tuli vist pikal maal punktikohale (30 esimest said punkte), sest lõpetas peagrupi esimeste seas
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Stardijärjekord
Rada oli mõnsa, ilm mega ja vähemalt minu jaoks ka tulemuse mõttes igati kordaläinud sõit. Ühtin küll eelkõneleja arvamusega, et taolise kitsa rajaga võistluse muudaks nauditavamaks kui stardis üritada mehi mingilgi moel tugevuse järgi sättida - jäin ka ise sooja tegemast tulemisega täpselt nii et kui rahvas koridori hüüti siis olin üks viimastest kes joonele sai.
http://velo.clubbers.ee/albums/album20/IMGP0625.jpg
http://velo.clubbers.ee/albums/album20/IMGP0625.jpg
Life Must Be Fun !
Olin viimane, kes ringiga ei saanud, täiega rahul harrastaja. Tegelt sõitsingi eelviimast ringi nagu viimast, et mitte jalgu jääda ja õnnestus.
http://velo.clubbers.ee/albums/album20/IMGP0599.jpg
noored nagu jõudsid sõita, aga kurvides ja laskumistel ei olnd neil vajalikku julgust ja jäid jalgu ning mööda krt ka ei lasknud. (eks see minu viga ka, et mööda ei saand )
http://velo.clubbers.ee/albums/album20/IMGP0599.jpg
noored nagu jõudsid sõita, aga kurvides ja laskumistel ei olnd neil vajalikku julgust ja jäid jalgu ning mööda krt ka ei lasknud. (eks see minu viga ka, et mööda ei saand )
Paar sõna ka siis minu poolt:
Kohe esimese ringi lõpuks õnnestus mul koos Tõnu Ordiga ülejäänitega väikese vahe sisse sõitta. Tegime korda mööda tööd ja umbes 5 ringi enne lõppu teatas Alvaro raja äärest, et vahe järgmistega on umbes 2 min. Kõik tundus kindlana, kuni 3 ringi enne lõppu sõitsin endale esi kummi okastraadi oga. Tore oli vaadat, kuidas see julla koos sisiseva kummiga ratta alla ringe tegi. Sain pooltühja kummiga venitada kuni stardi/finishini. Seal olin sunnitud kummi ära vahetama. Vahetus võttis aega umbes 2-3 min ja langesin umbes 7-8ks. 2 viimast ringi õnnestus 100%. Eelviimasel ringil suutin tõusta 4ks. Eelviimase ringi lõpus informeeris Alvaro, et 3 koht on 20 sek kaugusel. See pani jalad kiiremini ringi käima ja lõpu sirgel sai ka imekombel esimene koht võetud .
See oli uskumatult hea tunne. Tänan kõikki kaasaelajaid raja äärest, eriti Alvarot, kes infot jagas!
Kohe esimese ringi lõpuks õnnestus mul koos Tõnu Ordiga ülejäänitega väikese vahe sisse sõitta. Tegime korda mööda tööd ja umbes 5 ringi enne lõppu teatas Alvaro raja äärest, et vahe järgmistega on umbes 2 min. Kõik tundus kindlana, kuni 3 ringi enne lõppu sõitsin endale esi kummi okastraadi oga. Tore oli vaadat, kuidas see julla koos sisiseva kummiga ratta alla ringe tegi. Sain pooltühja kummiga venitada kuni stardi/finishini. Seal olin sunnitud kummi ära vahetama. Vahetus võttis aega umbes 2-3 min ja langesin umbes 7-8ks. 2 viimast ringi õnnestus 100%. Eelviimasel ringil suutin tõusta 4ks. Eelviimase ringi lõpus informeeris Alvaro, et 3 koht on 20 sek kaugusel. See pani jalad kiiremini ringi käima ja lõpu sirgel sai ka imekombel esimene koht võetud .
See oli uskumatult hea tunne. Tänan kõikki kaasaelajaid raja äärest, eriti Alvarot, kes infot jagas!
Ka siitpoolt mõned pildid:
http://rio.ee/~kirsa/pirita/
Need pildid mis on udused - seal pidi fotograaf põgenema oma elu eest, sest tahtis alla jääda :). Harrastajate rada tuli ootamatult teiselt poolt kui eliit/sport rada.
http://rio.ee/~kirsa/pirita/
Need pildid mis on udused - seal pidi fotograaf põgenema oma elu eest, sest tahtis alla jääda :). Harrastajate rada tuli ootamatult teiselt poolt kui eliit/sport rada.
Head pildid Kirsa!
Tore, et igal tasemel(eliit-sport-harrastajad) oli siit foorumist keegi esikolmikus.
Käisin ise ka eliidi sõitu vaatamas. Tundus, et pealvaatajaid oli veidi vähem kui eelmisel aastal ning järgmise päeva võistlus jättis osavõtjate arvule oma jälje aga muidu oli kõik OK.
Tore, et igal tasemel(eliit-sport-harrastajad) oli siit foorumist keegi esikolmikus.
Käisin ise ka eliidi sõitu vaatamas. Tundus, et pealvaatajaid oli veidi vähem kui eelmisel aastal ning järgmise päeva võistlus jättis osavõtjate arvule oma jälje aga muidu oli kõik OK.
Spordin oma lõbuks!!!