Keila Kalev Choc. Cup MNT
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
mu esimene võistlus mnt rataste grupis polnud küll suurem asi. umbes kolmas tagantpoolt. väikses mahajäänute pundis läks esimesel ringil alajaama tõusul sikutamiseks ja jäin maha. teine ring läks eraldistardina, imelik nagu pooleli ka jätta. keilast väänani olime koos marioniga kuid siis olin juba nii süsi , et edasi tuli üksi hakkama saada.
paar asja jäi silma:
1. esimesel ringil enne väänat tuli meie pundile vastu mingi punane auto, vähemalt 130 rauas ja ratturite grupist sama lauluga mööda. kui oleks ntx kukkumine olnud.... saan küll aru, et iga väiksemat gruppi pole võimalik julgestada.
2. enne finishit peale alajaama tõusu oli hirmutav juhtum kus mingi mahajäänu vänderdas jubedalt, liiklus polnud ka teab mis hõre, õnneks taipas ta taga sõitev auto hoo maha võtta sest lõpuks pani kutt sirgelt risti üle tee ja kraavi niplisse. pilt lännu. autotäis rahvast läks talle õnneks kohe appi.
3. tulles siis kui enamusel juba higi kuivanud ja riided vahetatud polnud kummalgi pool silda enne keilasse tulekut liikluskorraldajaid. samas tutermaal veel oli. ise pidi vaatama kus ja mis pealelõunases liikluses, paldiski poolt tuli paras kolonn ka ...
paar asja jäi silma:
1. esimesel ringil enne väänat tuli meie pundile vastu mingi punane auto, vähemalt 130 rauas ja ratturite grupist sama lauluga mööda. kui oleks ntx kukkumine olnud.... saan küll aru, et iga väiksemat gruppi pole võimalik julgestada.
2. enne finishit peale alajaama tõusu oli hirmutav juhtum kus mingi mahajäänu vänderdas jubedalt, liiklus polnud ka teab mis hõre, õnneks taipas ta taga sõitev auto hoo maha võtta sest lõpuks pani kutt sirgelt risti üle tee ja kraavi niplisse. pilt lännu. autotäis rahvast läks talle õnneks kohe appi.
3. tulles siis kui enamusel juba higi kuivanud ja riided vahetatud polnud kummalgi pool silda enne keilasse tulekut liikluskorraldajaid. samas tutermaal veel oli. ise pidi vaatama kus ja mis pealelõunases liikluses, paldiski poolt tuli paras kolonn ka ...
Kuna mu hübriidil on sirge lenks siis sõitsin lühikest distantsi. Enne starti arvasin, et siin on stardis eranditult baigid ja olen oma hübriidiga nagu valge vares teiste seas. Stardis olid aga pea eranditult mnt rattad. Vaid mõni üksik baik sättis ennast stardis kuhugi tagumisse ritta.
Tempo oli hea, küljetuulega püüdsid kogenumad karusselli orgunnida aga sellest ei tulnud miskit välja. Aegajalt tekitas elevust üks pikajuukseline baigivend, kes ca 4-5-6 korda üritas eest minna. Ega punti vist väga ribadeks tõmmata ei õnnestunudki. Keilasse jõudis suur osa startijatest üheskoos.
Finishis pääses õiglus võidule, vabaklassi võitis sirge lenksu ja 26" ratastega isendit juhtinud Ivo Põld. Alvar oli kolmas, ise olin kuskil esikümnes.
Tempo oli hea, küljetuulega püüdsid kogenumad karusselli orgunnida aga sellest ei tulnud miskit välja. Aegajalt tekitas elevust üks pikajuukseline baigivend, kes ca 4-5-6 korda üritas eest minna. Ega punti vist väga ribadeks tõmmata ei õnnestunudki. Keilasse jõudis suur osa startijatest üheskoos.
Finishis pääses õiglus võidule, vabaklassi võitis sirge lenksu ja 26" ratastega isendit juhtinud Ivo Põld. Alvar oli kolmas, ise olin kuskil esikümnes.
Võitlesin seekord lühikesel distantsil. Eilne väsimus kergelt veel sees. tunne oli suht hea ja ilm ilus. Väga paugutamist polnud. Kuigi grupp oli kohati üsna närviline. Õnneks Prükkel ja vana Krull hoidsid korda. Samas ei saa mainimata jätta, et vana Krull tegi ka mitmeid manöövreid mida grupisõidus tegema ei peaks. Kohati tekitas elevust Ruve paugutamine. Tutermaale viival otsal oli kukkumine millest napilt pääsesin. Peagrupp tõmmati pooleks umbes 1km enne Keilasse keeramist. Esimesse poolde jäi ca. 10-15 ratast. Ise ka ilusti "pildil". Esimese vea tegin sillale keerates, kus lasin hoo liiga maha. Oleks pidanud suurema kaarega minema. Teine jama oli Keilasse sisse keerates, kus Ruvega koos kurvi minnes ei vedanud mina trajektoori välja ja panin Ruvele tagarattasse. Õnneks jäime mõlemad püsti. Püsti jäin selle hinnaga, et kihutasin rauad paremal risti üle tee murule. Sellega seoses muidugi hoog maas ja edasi veeresin lihtsalt lõpuni.
Ja väike jäädvustus stardist:
album_page.php?pic_id=1150
Ja väike jäädvustus stardist:
album_page.php?pic_id=1150
Põhisõidu alguses läks kohe ilgeks littimiseks, mina jäin veidi munema ja hiljem ei suutnud enam grupile ennast järgi vedada. Edasi jätkus sõit ca 10 mehelises grupis (vbla oli isegi sama grupp millest erik rääkis), kuni ma 28 km-l suutsin nii käiku vahetada, et kett maha tuli. Kett peale tagasi pandud virutasin ca 4 km max pulsiga või 2-3 lööki alla selle aga see oli just see räige vastutuulega lõik ja punti ma enam kätte ei saanudki. Kuna katkestada ei tahtnud, siis oli edasine sõit minu jaoks juba 50 km eraldistart. Paarkümmend kilti enne lõppu jõudsin ühele Tartu Velo SK sõitjale järele ja nii me koos hand in hand lõpetasimegi - arvan, et viimastena. Aga muidu oli kõik ok - ilm oli ilus ja trenn oli kõva .
sama grupp jah, kett tuli sul pika tõusu esimeses pooles maha. ma olin see kollase särgi (mitte CFC ) ja halja raamiga.Peeter kirjutas: (vbla oli isegi sama grupp millest erik rääkis), kuni ma 28 km-l suutsin nii käiku vahetada, et kett maha tuli.
nõus.Peeter kirjutas: Aga muidu oli kõik ok - ilm oli ilus ja trenn oli kõva .
ma küll ei sõitnud, kuid ilmselt nägin rohkem kui mõni teine (olin peakohtunik Sapoznini autos õpipoisina eelnevalt on käidud ka EJL kahepäevasel koolitusel). Olime 1. auto peagrupi taga. Meie taga oli loosijärjekorras kolonn tehnilise abi autodest (teamidele). Vaade autoaknast oli ikka mega. Peale starti pudenes grupist juba enne keila linna piirini jõudmist miski 20 sõitjat kindlasti. 1-2-3 laupa pudenes neid ka edaspidi. Peagrupp lendas ikka nii 45-50 km/h rauas. Metsik. Liikusime mahajääjatest mööda, endiselt peagrupi järel. Sapoznin kirjutas mahajääjad ülesse, kui mõni peagruppi end tagasi sõitis (nt. Massa) siis tõmbas maha. 21. sajand ja pastakas-paber on endiselt au sees kuna fotofinishit pole (pole raha). Sapoznin palvetas, et suur grupp rohkem lõhki läheks, sest kui see suur "loomakari" üle finishijoone peaks tulema, tuleb karikate üle andmisel vist loosi teha .
Endast ette lasime vaid TV ja ajalehefotograafide autosid aeg-ajalt. Kui grupis oli kellelgi probleem ja ta sellest kätt ülesse tõstes märku andis ja tema teamiauto seda märkas, siis saanud peakohtunikult loa, sõitis ette ja siis juba vahetati teepervel jooks vms.
Teisel ringil sõitsime aeg ajalt peagrupist ettevaatlikult mööda, et mõõta jooksikute (kukk, oras, aduson, mikli) ja neid jälitava 11 mehelise grupi (pooled chocolate sõitjad) ja peagrupi vahesid ajaliselt. Raadiosaatjad lakkasid töötamast kohe algul, nii et infot vahetati mobiilside teel või üksteise kõrvale sõites
Kahe sõnaga SK Assa-Kesoro omadest: marion jäi peagrupist maha Keila piiril (eilne võistlus alles kontides), Kalev Nõmm 10. kilomeetril, Taavi Tell sattus Peagrupis lõpuosas 1. ringi teises pooles toimunud kukkumisse. Kodar katki. Uut jooksu ei saanud teamiautost piisavalt kiirest ja grupi püüdmine oleks olnud lootusetu. Aleksei Gavriljuk jäi peagrupist maha 2. ringil kui grupp pooldus. Seevastu Raul Talumaa lõpetas peagrupi eesotsas.
Endast ette lasime vaid TV ja ajalehefotograafide autosid aeg-ajalt. Kui grupis oli kellelgi probleem ja ta sellest kätt ülesse tõstes märku andis ja tema teamiauto seda märkas, siis saanud peakohtunikult loa, sõitis ette ja siis juba vahetati teepervel jooks vms.
Teisel ringil sõitsime aeg ajalt peagrupist ettevaatlikult mööda, et mõõta jooksikute (kukk, oras, aduson, mikli) ja neid jälitava 11 mehelise grupi (pooled chocolate sõitjad) ja peagrupi vahesid ajaliselt. Raadiosaatjad lakkasid töötamast kohe algul, nii et infot vahetati mobiilside teel või üksteise kõrvale sõites
Kahe sõnaga SK Assa-Kesoro omadest: marion jäi peagrupist maha Keila piiril (eilne võistlus alles kontides), Kalev Nõmm 10. kilomeetril, Taavi Tell sattus Peagrupis lõpuosas 1. ringi teises pooles toimunud kukkumisse. Kodar katki. Uut jooksu ei saanud teamiautost piisavalt kiirest ja grupi püüdmine oleks olnud lootusetu. Aleksei Gavriljuk jäi peagrupist maha 2. ringil kui grupp pooldus. Seevastu Raul Talumaa lõpetas peagrupi eesotsas.
Viimati muutis Andrus K, 19. 04. 2004. 08:01, kokku muudetud 2 korda .
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
kõige väiksemate osavõtjatega ei käitutud ilusti. lastesõit oli täielik ämber. ajakava oli vastupidine sellele, mis juhendis oli. kell 11.00 pidi olema 4 aastaste sõit, aga 10.45 teatas registreerija tädi, et see sõit on juba lõppenud. tehti küll lisastart 4 osavõtjale, aga ka peale seda oli näha seal nõutu näoga lapsevanemaid ja väikeseid õnnetu näoga rattureid. tasuks laste suhtes hoolikam olla, neile ei ole lihtne seletada, et nüüd on kojuminek ja sõita ei saagi.
Ei saa jah mainimata jätta tõesti - vana Krull tegi paar kord vot sellist asja - lasi grupi ees jala sirgeks ja tirritas otse läbi kogu 35 mehelise pundi taha välja. Miks ta seda pidi tegema grupi keskel, mitte ääres, aru ma ei saa. Teiseks õigustas ta üht oma esimest võistlust sõitvat poissi, kelle cadence oli 140, kutt hüppas tänu sellele sadulas ja ratas vänderdas 20cm paremale ja 20cm vasakule. "Minu arvates sõidab väga hästi". Õnneks tuli prüka mulle verbaalselt appi..........UrmasL kirjutas:Samas ei saa mainimata jätta, et vana Krull tegi ka mitmeid manöövreid mida grupisõidus tegema ei peaks. Kohati tekitas elevust Ruve paugutamine. Peagrupp tõmmati pooleks umbes 1km enne Keilasse keeramist. Esimesse poolde jäi ca. 10-15 ratast. Ise ka ilusti "pildil". Esimese vea tegin sillale keerates, kus lasin hoo liiga maha. Oleks pidanud suurema kaarega minema.
Urmas ei saa aru ja mina ei saa aru - miks annavad vennad oma edu käest seal sillal. Lasin seal kurvis umbes 3-4 mehest lihtsalt mööda. Karta polnud midagi.
Teine viga, mis iga jumala aasta suures grupis tehakse, on kohe litri andmine peale Keilasse keeramist. See finishisirge tundub niiiiiii lühike, et kohekohe on joon. No ei ole. Jälle oli hea vaadata, kui lõpusirgel ükshaaval vennad pudenesid eest ja meie kolmene punt kõigist mööda vunkis. Ise olin enne seda tööd teinud päris kõvasti, sest juhtusin täpselt maha jääma sellest 15 mehest, kes eest läksid. Sain seltskonna kätte alles sillal, aga sealt edasi oli juba easy riding.
Ahjaa, kellel lastele kommionu vaja mängida, siis võin oma 6kg karamellidega teile külla tulla
Edit: keegi ei maininud veel ühte väga vastikut asja - meil oli pundis üks teeneline M50 klassi sõitja, kes oli konkreetselt PURJUS. Vana üritas üle ühe ratturi mulle patsu käega lüüa ja sõitis vahepeal kellegagi käsi ümber kinni. Lõpuks sai ta ikka korraliku peapesu, kui tema möla kellelgi üle viskas.
Mulle maanteesõit ikka meeldib väga. Kahjuks pidin ära jätma terve kevade oodatud stardi Pirital ja selle asemel sõitsin Keilas. Ja ei kahetse.
Kahjuks olles peagrupi ca keskel oli esimese ringi kolmveerandi peal kukkumine, hulk rattureid jäi seisma (k.a. mina) ning pärast punnitasime karusselli teha, kuid kui peagrupp paneb ikka viiekümnega, siis neljakümnega kuidagi järgi ei saa. Siis sõitsimegi lõpuni ca 10-lise pundiga, millest 5-6 ka tööd viitsisid teha. Tänud Grishale (kummipurunemise tõttu sattus ta ka meie gruppi), kes meie väikses grupis tööd organiseeris.
Üldiselt on maanteesõit ikka ilus asi - suuremad kiirused, rohkem ruumi mõistusele ja taktikale (vrdl mtb sõiduga) etc. Järgmine start Kuusalus tuleb ka kindlalt ette võtta.
Kahjuks olles peagrupi ca keskel oli esimese ringi kolmveerandi peal kukkumine, hulk rattureid jäi seisma (k.a. mina) ning pärast punnitasime karusselli teha, kuid kui peagrupp paneb ikka viiekümnega, siis neljakümnega kuidagi järgi ei saa. Siis sõitsimegi lõpuni ca 10-lise pundiga, millest 5-6 ka tööd viitsisid teha. Tänud Grishale (kummipurunemise tõttu sattus ta ka meie gruppi), kes meie väikses grupis tööd organiseeris.
Üldiselt on maanteesõit ikka ilus asi - suuremad kiirused, rohkem ruumi mõistusele ja taktikale (vrdl mtb sõiduga) etc. Järgmine start Kuusalus tuleb ka kindlalt ette võtta.
Tere
jJanno
Olin minagi autoga vaatamas. Sattusin grupile vastu sõitma teisel ringil u 5 km enne Keilat. Arvasin, et parkisin oma auto piisavalt teepervele, kuid grupi lähenedes hakkasin tõsiselt kartma :) Niivõrd ilus oli see lai grupi lähenemine. Aga rohkem kraavi poole poleks auto enam mahtunud... Loodan, et ma liigselt tüli ei tekitanud :)Andrus K kirjutas:Vaade autoaknast oli ikka mega.
jJanno
Kuna mul maanteeratas puudub, siis pidin valima lühikese distantsi.
Keilast startides läks loomulikul kohe paugutamiseks. Võtsin ka ise etteotsa, et püsida I grupis. Kiirused olid megad, kuid soovida jättis tohutu ebaviisakus ja peaaegu absoluutselt puudus ilus grupisõit. Mina oma loll'ga päris ette ei roninud, kuna arvasin, et maantee mehed tulevad selga ja kiruksid ning vannuksid mind. Nagu juba eelkõnelejad rääkisid, siis jah, eesotsas olid paar meest, kes tõmbasid hoo üles ja siis äkki lasid tirri- no see oli ikka täitsa lõpp- väga ohtlik.
Enne Keila- Joad avastasin, et sõidan Alvaroga kõrvuti. Lobisesime veits ja kirusime seda "purjus" M50 meest, kes kogu aeg seletas ja innustas noori olema ebaviisakad. Muuseas kui üritasin tüübile moraali lugeda grupisõidu teemal, siis vana vastas väga üleolevalt: "Ega võistlusel ei sõideta nii, siin vennaarmu ei tunta!"
Üldiselt jah, noortest kukkedest rääkida, siis neil ei ole ikka absoluutselt mingit süümekat- nt. äkki ilmuvad kõrvale ja on tõmblemisest surmväsinud ning siis vajuvad grupi sisse nii et vaat kus saad. Ja see k.... M50 näitas veel sellist eeskuju. Ahjaa...kui seda M50 taga kirusime, siis see vend kuulis ja tuli meie juurte vabandma, et me eriti pikka viha ei peaks ja siis tahtis Alvarole "viit" lüüa, vaatamata sellele, et seal vahel olin ka mina- päris ohtlik situatsioon tekkis.
Vääna tee peal hakkas vastu/külje tuul oma tööd tegema, kes pudenes grupis, kes otsis teiste tagant tuule varju. Niimoodi "ussitades" jõudsime Tutermaa teele ja sellele Tutermaa tõusule, kus üritati eest ära sõita- sellel patsiga mehel ja ühel veel paariks kilomeetriks ka õnnestus.
Kuid siis kilomeeter peale seda tõusu toimus minu jaoks suhteliselt ränk õnnetus:
Tekkis päris tugev vastutuul ja kõik mehed tõmbasid ühte hanerivvi- ka mina üritasin sinna punnida. Üritasin ühe korra, noor "kukk" kõrval ei tahtnud vahele lasta kuigi andsin käega märku, üritasin teist korda, sain peaaegu vahele, aga siis ees toimus tirri laskmine ja panin eesoleva ratturi tagarattasse. Seejärel karmauhh käed ees näoli maha. Silmanurgast nägin veel, et hulk rattureid lendab mulle peale: kes said mööda, kes sõitsid must üle, kes kukkusid. "Korjasin oma kondid" sealt tee pealt kiiresti kokku ja istusin teepervele, et uurida tagajärgi- mõlemal käel ja vasakul õlal nahk maas, lõug mõlkis hambad alles, parem põlv tugevalt põrutatud ja sügavalt katki, TÄNU KIIVRILE PEA TERVE!. Materiaalne kahju: kiiver, särk, käiguvahetaja, polarkell, esiratas- midagi annab nendest loomulikult taastada.
Vaatamata kukkumisele otsustasin siiski võistlust jätkata ja ees olevaid gruppe püüda. Paldiski mnt jõudes olin ühel grupil peaaegu järgi, kuid siis jõud rauges, sest valu päikese poolt kõrvetatavates haavades läks liiga suureks. Finisheerisin ikka õnnelikult ära ja mind hämmastas rahva soe vastuvõtt- plaksutati ja pildistati.
Vaatamata kukkumisele olin päris õnnelik, sest vorm oli hea ja jõudu jätkus. Kahju siiski, et ainulaadne kogemus finishikoridori lõppuheitluses saamata jäi.
Õhtu oli mul, elukaaslasel ja ämmal igatahes sisustatud: tundide viisi sai haave puhastatud, määritud, seotud jne
Täna oli ikka väga raske tõusta ja lõug nii paistes
Keilast startides läks loomulikul kohe paugutamiseks. Võtsin ka ise etteotsa, et püsida I grupis. Kiirused olid megad, kuid soovida jättis tohutu ebaviisakus ja peaaegu absoluutselt puudus ilus grupisõit. Mina oma loll'ga päris ette ei roninud, kuna arvasin, et maantee mehed tulevad selga ja kiruksid ning vannuksid mind. Nagu juba eelkõnelejad rääkisid, siis jah, eesotsas olid paar meest, kes tõmbasid hoo üles ja siis äkki lasid tirri- no see oli ikka täitsa lõpp- väga ohtlik.
Enne Keila- Joad avastasin, et sõidan Alvaroga kõrvuti. Lobisesime veits ja kirusime seda "purjus" M50 meest, kes kogu aeg seletas ja innustas noori olema ebaviisakad. Muuseas kui üritasin tüübile moraali lugeda grupisõidu teemal, siis vana vastas väga üleolevalt: "Ega võistlusel ei sõideta nii, siin vennaarmu ei tunta!"
Üldiselt jah, noortest kukkedest rääkida, siis neil ei ole ikka absoluutselt mingit süümekat- nt. äkki ilmuvad kõrvale ja on tõmblemisest surmväsinud ning siis vajuvad grupi sisse nii et vaat kus saad. Ja see k.... M50 näitas veel sellist eeskuju. Ahjaa...kui seda M50 taga kirusime, siis see vend kuulis ja tuli meie juurte vabandma, et me eriti pikka viha ei peaks ja siis tahtis Alvarole "viit" lüüa, vaatamata sellele, et seal vahel olin ka mina- päris ohtlik situatsioon tekkis.
Vääna tee peal hakkas vastu/külje tuul oma tööd tegema, kes pudenes grupis, kes otsis teiste tagant tuule varju. Niimoodi "ussitades" jõudsime Tutermaa teele ja sellele Tutermaa tõusule, kus üritati eest ära sõita- sellel patsiga mehel ja ühel veel paariks kilomeetriks ka õnnestus.
Kuid siis kilomeeter peale seda tõusu toimus minu jaoks suhteliselt ränk õnnetus:
Tekkis päris tugev vastutuul ja kõik mehed tõmbasid ühte hanerivvi- ka mina üritasin sinna punnida. Üritasin ühe korra, noor "kukk" kõrval ei tahtnud vahele lasta kuigi andsin käega märku, üritasin teist korda, sain peaaegu vahele, aga siis ees toimus tirri laskmine ja panin eesoleva ratturi tagarattasse. Seejärel karmauhh käed ees näoli maha. Silmanurgast nägin veel, et hulk rattureid lendab mulle peale: kes said mööda, kes sõitsid must üle, kes kukkusid. "Korjasin oma kondid" sealt tee pealt kiiresti kokku ja istusin teepervele, et uurida tagajärgi- mõlemal käel ja vasakul õlal nahk maas, lõug mõlkis hambad alles, parem põlv tugevalt põrutatud ja sügavalt katki, TÄNU KIIVRILE PEA TERVE!. Materiaalne kahju: kiiver, särk, käiguvahetaja, polarkell, esiratas- midagi annab nendest loomulikult taastada.
Vaatamata kukkumisele otsustasin siiski võistlust jätkata ja ees olevaid gruppe püüda. Paldiski mnt jõudes olin ühel grupil peaaegu järgi, kuid siis jõud rauges, sest valu päikese poolt kõrvetatavates haavades läks liiga suureks. Finisheerisin ikka õnnelikult ära ja mind hämmastas rahva soe vastuvõtt- plaksutati ja pildistati.
Vaatamata kukkumisele olin päris õnnelik, sest vorm oli hea ja jõudu jätkus. Kahju siiski, et ainulaadne kogemus finishikoridori lõppuheitluses saamata jäi.
Õhtu oli mul, elukaaslasel ja ämmal igatahes sisustatud: tundide viisi sai haave puhastatud, määritud, seotud jne
Täna oli ikka väga raske tõusta ja lõug nii paistes
Painutan nii kuis jaksan
Tunnen kaasa kukkumine tõttu, see ei ole kunagi kerge, aga vägisi jääb mulje et oma osa oli kukkumises endalgi, mitte ainult noorte kukkede süül. See ka loogiline pole, et vastutuulega hanerivi tekiks. Ilmselt oli ikka küljekas? Ei ole ka kunagi võistlustel näinud, et keegi tahaks kedagi kangesti rivvi vahele lasta kui parasjagu kõik pea lenksu all vunkimas. Selline viisakus on välistatud. Koht tuleb ise kätte võidelda - hea kui oskad seda nö. psühholoogiliselt teha. Esialgu lihtsalt kõrval sõites - kui oled piisavalt lähedal annab nõrgemate närvidega vend alla ja laseb vahele. Mõnikord ei saagi vahele ja siis kas hakatakse jõhkralt trügima (ohtlik) või litsutakse tuule käes. Veel parem kui oskad küljekat ette näha - Tutermaal ei ole see raske kuna tee keerab lageda platsi peal 90 kraadi. Pole just eriti raske arvata mis suunas tuul puhuma hakkab?ii kirjutas:Tekkis päris tugev vastutuul ja kõik mehed tõmbasid ühte hanerivvi- ka mina üritasin sinna punnida. Üritasin ühe korra, noor "kukk" kõrval ei tahtnud vahele lasta kuigi andsin käega märku, üritasin teist korda, sain peaaegu vahele, aga siis ees toimus tirri laskmine ja panin eesoleva ratturi tagarattasse.
Tänud kaastunde eest!priidik kirjutas:Tunnen kaasa kukkumine tõttu, see ei ole kunagi kerge, aga vägisi jääb mulje et oma osa oli kukkumises endalgi, mitte ainult noorte kukkede süül. See ka loogiline pole, et vastutuulega hanerivi tekiks. Ilmselt oli ikka küljekas? Ei ole ka kunagi võistlustel näinud, et keegi tahaks kedagi kangesti rivvi vahele lasta kui parasjagu kõik pea lenksu all vunkimas. Selline viisakus on välistatud. Koht tuleb ise kätte võidelda - hea kui oskad seda nö. psühholoogiliselt teha. Esialgu lihtsalt kõrval sõites - kui oled piisavalt lähedal annab nõrgemate närvidega vend alla ja laseb vahele. Mõnikord ei saagi vahele ja siis kas hakatakse jõhkralt trügima (ohtlik) või litsutakse tuule käes. Veel parem kui oskad küljekat ette näha - Tutermaal ei ole see raske kuna tee keerab lageda platsi peal 90 kraadi. Pole just eriti raske arvata mis suunas tuul puhuma hakkab?ii kirjutas:Tekkis päris tugev vastutuul ja kõik mehed tõmbasid ühte hanerivvi- ka mina üritasin sinna punnida. Üritasin ühe korra, noor "kukk" kõrval ei tahtnud vahele lasta kuigi andsin käega märku, üritasin teist korda, sain peaaegu vahele, aga siis ees toimus tirri laskmine ja panin eesoleva ratturi tagarattasse.
Jah sul on õigus- osaline süü lasub kindlasti ka endal
Aga hanerivi oli, kusjuures jooksis täpselt tee ääres, ja see oli kindlasti ka sirge peal ja puhus tugev otse tuul. Kusjuures ka ennegi tekkis meil paar korda selline hanerivi. Nagu ma eelnevalt mainisin, siis grupitööd korralikult käima ei saadud, ees olid paar kangutajat, kes loomulikult mingi intervalliga väsisid ja lasid tirri, nii et kogu seltskond selga lendas. Kokkuvõtteks oli see minu meelest peamisi põhjusi, miks asi nii ohtlikuks kujunes ja mille tagajärjel minuga nii juhtus ja eelnevalt ka teistega.
Enda juures üks peamisi miinuseid ongi piisavate kogemuste puudumine MNT võistlustel ja seetõttu ei oska väga hästi eelnevalt situatsioone (kületuul, äraminekud, rivvi/gruppi tagasi saamine jne) ettenäha ja neid arvestada.
Aga selleks me võistlustel ju käimegi, et lisaks teooriale saada praktilisi kogemusi ning nendest õppida
Painutan nii kuis jaksan
Sama tundub mullegi. Hanerivis vunkides ei tahaks ka mina meeleldi kedagi vahele lasta, kuna olen oma sõidurütmi ja kiiruse kätte saanud ning siis ei tahaks küll tempot muuta, et kellegile teed anda. Ok, tempot saab veel õrnalt tagasi hoida, aga peamine põhjus on see, et külgtuule korral pean siis ise veelgi kraavi poole liikuma, et saaks tuules sõita. Parem sõidaks ikka asfaldil ning see vahele trügija otsigi minu taga kohta kruusa ja asfaldi vahel, kus saaks tuules olla.priidik kirjutas: Tunnen kaasa kukkumine tõttu, see ei ole kunagi kerge, aga vägisi jääb mulje et oma osa oli kukkumises endalgi.
- Väntan visaduse levialas -
Kurb oli vaadata Sind finishis - nägu oli ikka kui riiviga üle lastud.ii kirjutas: ja peaaegu absoluutselt puudus ilus grupisõit. Mina oma loll'ga päris ette ei roninud, kuna arvasin, et maantee mehed tulevad selga ja kiruksid ning vannuksid mind. "Ega võistlusel ei sõideta nii, siin vennaarmu ei tunta!"
Niimoodi "ussitades" jõudsime Tutermaa teele ja sellele Tutermaa tõusule, kus üritati eest ära sõita- sellel patsiga mehel ja ühel veel paariks kilomeetriks ka õnnestus.
Aga....... Vanamehel oli ses mõttes jumala õigus, sest võidusõidus ei pea ega tohigi armu anda. Ja puudus ilus grupisõit, sest ega neid vedajaid ei kipu leiduma sellisel külavõistlusel. Ise ka nagu sinna liiga tihti nina ei toppinud, seetõttu tuleb ka hoiduda kritiseerimast, peab tänulik olema sellegi eest, mis tehti. Aga oli tõesti kohti, kus kiirus alla 30 kukkus......
Ning kõige olulisem - see patsiga poiss, kes viis korda eest ära sõitis, oli meie Ruve "Merida" Meringo. Tänud temale, sest need hetked olid lühikesel maal pea ainsad sportlikus mõttes huvipakkuvad.
Mõned pildid ka. Kvaliteet pole küll suurem asi aga ehk kõlbavad siiski vaadata.
http://www.velodroom.ee/gallery/chocolatecup2004
http://www.velodroom.ee/gallery/chocolatecup2004
üldiselt on ikkagi nii et kui sõidad grupi sabas või keskel siis pead olema valmis igasugusteks liigutusteks mis grupipeas toimuvad. kui sulle ei meeldi et keegi ees jala sirgeks laseb siis mine ja tõmba tempo üles ja vahele ei pea ka grupis keegi sind laskma, pundis sõitmine on paras võitlus ja peamiselt tõesti psühholoogiline nagu priidik ütles.
endal sõit oli 5+ esimesel ringil ja 3- teisel. kokkuvõttes väga rahul ei ole. aga esimene võistlus, saigi vead ära tehtud ehk nüüd suvel sõidan targemalt
endal sõit oli 5+ esimesel ringil ja 3- teisel. kokkuvõttes väga rahul ei ole. aga esimene võistlus, saigi vead ära tehtud ehk nüüd suvel sõidan targemalt
veni vidi vici
Hea meelega korjaks selle teema veelkord üles.vic kirjutas:üldiselt on ikkagi nii et kui sõidad grupi sabas või keskel siis pead olema valmis igasugusteks liigutusteks mis grupipeas toimuvad. kui sulle ei meeldi et keegi ees jala sirgeks laseb siis mine ja tõmba tempo üles ja vahele ei pea ka grupis keegi sind laskma, pundis sõitmine on paras võitlus ja peamiselt tõesti psühholoogiline nagu priidik ütles.
1. Selge see, et grupi ees on pea alati kõige turvalisem sõita.
2. Selge see, et keegi ei pea sind vahele laskma. Igaüks ikka enda eest.
Aga kas tõesti sina kiidad selle läbivajumise heaks? Keegi ei pahandanud, et ees jalg sirgeks lastakse. Miks seda ei või teha grupi servas? Miks peab valima trajektooriks just pundi kesktee?
See ju on siis, kui kõik ka tööd teevad. Siis käib ringliiklus või karussell vms. Aga point oligi, et ta ei läinud uuele ringile, vaid algpunkt oli grupi esiots ja lõpp-punkt grupi tagumik, kusjuures tööd tehti vaid esimese 6-7 mehe kandis, ülejäänud 30 olid turistid.vic kirjutas:aga ehk sellepärast et ta tahtis tegelikult pundi keskele jääda ? nii ju punt ringlebki et servast ette ja keskelt vajutakse taha
OK, aitab sellest lühikese distantsi muljetest vast, sest õige sõit käib ikka pikal. Tegelt endal ikka natuke häbi ka, et lühikesele oinasarvedega peale läksin..........
SL kirjutas
Kahjuks olles peagrupi ca keskel oli esimese ringi kolmveerandi peal kukkumine, hulk rattureid jäi seisma (k.a. mina) ning pärast punnitasime karusselli teha, kuid kui peagrupp paneb ikka viiekümnega, siis neljakümnega kuidagi järgi ei saa. Siis sõitsimegi lõpuni ca 10-lise pundiga, millest 5-6 ka tööd viitsisid teha. Tänud Grishale (kummipurunemise tõttu sattus ta ka meie gruppi), kes meie väikses grupis tööd organiseeris.
.........................................................................................
jäin koos teiega maha ja üritasin viimase hetkeni gruppi järgi tõmmata.kui ei õnnestunud siis sõitsin ringi koos teiega lõpuni .teise ringi alguses jäin oma meeskonnakaaslast ootama ja jäime maha .teise ringi vunkisime kahekesi teid jälitada (vahe umbes 1km) ja 10 km enne lõppu saabust tagantpoolt abi eesotsas andreiga kes kõval häälel gruppi tööle sundis .tänu sellele saime teid enne keila silda kätte ja õnnestus kah kõigist mööda panna välja arvatud 3 esimist kes olid väikse vahe sisse tõmmanud
Kahjuks olles peagrupi ca keskel oli esimese ringi kolmveerandi peal kukkumine, hulk rattureid jäi seisma (k.a. mina) ning pärast punnitasime karusselli teha, kuid kui peagrupp paneb ikka viiekümnega, siis neljakümnega kuidagi järgi ei saa. Siis sõitsimegi lõpuni ca 10-lise pundiga, millest 5-6 ka tööd viitsisid teha. Tänud Grishale (kummipurunemise tõttu sattus ta ka meie gruppi), kes meie väikses grupis tööd organiseeris.
.........................................................................................
jäin koos teiega maha ja üritasin viimase hetkeni gruppi järgi tõmmata.kui ei õnnestunud siis sõitsin ringi koos teiega lõpuni .teise ringi alguses jäin oma meeskonnakaaslast ootama ja jäime maha .teise ringi vunkisime kahekesi teid jälitada (vahe umbes 1km) ja 10 km enne lõppu saabust tagantpoolt abi eesotsas andreiga kes kõval häälel gruppi tööle sundis .tänu sellele saime teid enne keila silda kätte ja õnnestus kah kõigist mööda panna välja arvatud 3 esimist kes olid väikse vahe sisse tõmmanud
Sarjast "kesse koera saba ikka ..." - sõitsin ja nägin vaeva kui palju ja nimi katkestajate hulgas Pärast Grishat oli veel paar tegelast ning siis peaks ca olema õige koht. Eks pöördun vastavate instantside poole.erikr kirjutas:esialgne protokoll
Kui julged, siis pane ikka mõned faktid ka, muidu tühipaljas kargamine.spl kirjutas:kõige huvitavam mis saab meeskonnavõistluses ?.seal sõitsid mõned mehed teiste nimede all ja saadi tulemus kirja ebaõiglaselt.nii kaob igasugune sportlik mõte asjal ära
Ja kuda lahendada probleemi meeskonnavõistluse punktidega, kui grupifinishit lahti pole võimalik harutada? Kõik ca 50 matsi toovad võistkonnale punktilisa?
Ma kriblasin espordi vahendusel korraldajale ja sain sellise vastuse:
Tere
Selle probleemi peaks lahendama Tiit Idarand, kes tegeleb protokollidega.
Tema number on 50 22658
Loodan, et te saate positiivse lahenduse.
Lugupidamisega
Jüri Savitski
Helistasin ja kurtsin oma muret (ei taha ju jääda katkestajaks). Öeldi, et asi on lindis, kuid selle lahtiarutamine väga raske & iga selline vihje on abiks saamaks selget pilti. Abiks, kui tead oma ligikaudset aega. Loodan, et ma nii peenike pole, et filmile poleks jäänud ja mind ikka leitakse.
Tere
Selle probleemi peaks lahendama Tiit Idarand, kes tegeleb protokollidega.
Tema number on 50 22658
Loodan, et te saate positiivse lahenduse.
Lugupidamisega
Jüri Savitski
Helistasin ja kurtsin oma muret (ei taha ju jääda katkestajaks). Öeldi, et asi on lindis, kuid selle lahtiarutamine väga raske & iga selline vihje on abiks saamaks selget pilti. Abiks, kui tead oma ligikaudset aega. Loodan, et ma nii peenike pole, et filmile poleks jäänud ja mind ikka leitakse.
juhendi järgi pole enam midagi karata, protestid eesitamise aeg on ammu ümber. kuigi sellise valskuse eest võiks nii see kes sõitis kui ka see kelle nime all sõideti, tähtajalise võistluskeelu saada. aga see juba EJL rida vist...
tegelikult täitsa huvitav, kas leidub tahet õiglus jalule seada või jääbki meie jalgrattaelu probleemide lahkamine (pool)anonüümsete kommentaaride tasandile ja mitte s....i ei muutu.
tegelikult täitsa huvitav, kas leidub tahet õiglus jalule seada või jääbki meie jalgrattaelu probleemide lahkamine (pool)anonüümsete kommentaaride tasandile ja mitte s....i ei muutu.
Võidusõidus ei tohi armu anda, olen üldiselt nõus, kuid kontekstis "vanamees" ei ole. Kui ta oleks surunud ette poole niimoodi, et ta ei oleks tugevasti ohtu seadnud kaasvõistlejaid, oleks ok. Kuid tema liikumine ei olnud stabiilne: üks hetk pidurdas ees, teine hetk tõmbas teiste ratturite vahelt nii, et üks pani värisedes kruusa peale ja teine sellest tingituna kellegile tagant või külje pealt sisse, siinjuures ei saa mainimata jätta veel seda (sa nägid ise ka väga hästi) kuidas ta meestel seal kätt õlal hoidis ja patsi lõi ning kogu aeg seletas.Kurb oli vaadata Sind finishis - nägu oli ikka kui riiviga üle lastud.
Aga....... Vanamehel oli ses mõttes jumala õigus, sest võidusõidus ei pea ega tohigi armu anda. Ja puudus ilus grupisõit, sest ega neid vedajaid ei kipu leiduma sellisel külavõistlusel. Ise ka nagu sinna liiga tihti nina ei toppinud, seetõttu tuleb ka hoiduda kritiseerimast, peab tänulik olema sellegi eest, mis tehti. Aga oli tõesti kohti, kus kiirus alla 30 kukkus......
Ning kõige olulisem - see patsiga poiss, kes viis korda eest ära sõitis, oli meie Ruve "Merida" Meringo. Tänud temale, sest need hetked olid lühikesel maal pea ainsad sportlikus mõttes huvipakkuvad.
Meeldiv teada saada, et see patsiga vend oli ja on Ruve. Ma ühinen sinu tänusõnadega Ruve suhtes. See on natuke offtopic, kuid väga hea oleks, kui aktiivsed liikmed siin riputaks avatariks oma pildi üles- palju parem on ju kuskil võistlusel üksteist ära tunda?!
Painutan nii kuis jaksan
Praeguseks olen juba nimekirjas aga aeg ja koht on kuidagi liiga hea Omaarust peaksin tagapool olema ... aga kui asi ikka kaamerajärgi vaadatud ja lambist pandud pole.... ju siis ehk on niierikr kirjutas: SL on pääsenud lõpetajate nimekirja kuid veiko mitte, samuti on ikka jama marioni kuulumine nii meeste kui meeskatkestanute hulka.
Nujah, eneselegi (ja emale) üllatuseks olen sündinud hoopis 1969 ja perekonnanimi kah valesti. Paar aastat tagasi sain Elva maratonilt isegi diplomi, kus ilutses M-60 1. koht. Nõrganärviline nagu ma olen, läksin sekretariaati ruigama, kuigi sõbrad ässitasid auhinda vastu võtma minna.
Keila sõidust veel. Nägemine hakkab kah juba alt vedama. Kui me tujutult ühe teise corrateci mehega grupikese sabas fini?isse logistasime ja heietasime parasiitluse teemadel, vaatasin selja taha- nii kaugele kui silm seletas - tühi maa! Protokollist selgub, et Trauks tuli siiski mingi kolmanda kosmilise kiirusega 7 seki peale mind?
Keila sõidust veel. Nägemine hakkab kah juba alt vedama. Kui me tujutult ühe teise corrateci mehega grupikese sabas fini?isse logistasime ja heietasime parasiitluse teemadel, vaatasin selja taha- nii kaugele kui silm seletas - tühi maa! Protokollist selgub, et Trauks tuli siiski mingi kolmanda kosmilise kiirusega 7 seki peale mind?