
Eelmise aasta liiklusstatistika
Eelmise aasta liiklusstatistika
SIIN üks statistika. Ega muidu polekski põhjust olnud siia postitada, aga joobetunnustega juhtide poolt põhjustatud kannataja(te)ga liiklusõnnetusi suutsid 2017 aasta jooksul tekitada tervelt 17 jalgratturit. Jah, loomulikult me teame, kes need ratturid laias laastus oma olemuselt on, aga ikkagi, statiskas on kirjas, et jalgratturid 

Re: Eelmise aasta liiklusstatistika
Loogiline ühiskonna läbilõike peegeldus. Mis see jalgrattakasutajate grupp ikka teistsuguse struktuuriga on?
Alko rahvas oleme, ilmekas näide kasvõi kogu sellele mõttetule alkorallile antav (liigne) tähelepanu.
Alko rahvas oleme, ilmekas näide kasvõi kogu sellele mõttetule alkorallile antav (liigne) tähelepanu.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Eelmise aasta liiklusstatistika
Need, kes Türisalu pangal piknikku prantsuse stiilis peavad?Rivo kirjutas:Jah, loomulikult me teame, kes need ratturid laias laastus oma olemuselt on
2016 kirjeldas üks Lõuna Prefektuuri esindaja ühte tüüpsituatsiooni nii: "väga tavapära[ne] õnnetus, kus autojuht jääb mingil põhjusel ohu märkamisega hiljaks ja kergliikleja on jätnud enda poolt enda nähtavaks tegemise kohustused täitmata"
Re: Eelmise aasta liiklusstatistika
No pigem ikka need, kes hommikuti 10'ks poodi kiirustavad...veloson kirjutas:Need, kes Türisalu pangal piknikku prantsuse stiilis peavad?
Re: Eelmise aasta liiklusstatistika
Ikkagi ca. 0,2% riigi eelarvest - on millest pasundadaMati kirjutas:Alko rahvas oleme, ilmekas näide kasvõi kogu sellele mõttetule alkorallile antav (liigne) tähelepanu.

Re: Eelmise aasta liiklusstatistika
Kiikasin aluseks ja arutelupinnaks oleva Liiklusaasta 2017 teksti. Peatükist Liiklejate hoiakute ja käitumise muutused ülaloleva statistikaga seoses midagi otseselt ei leia, kondimootoriga sõidukijuhtide joovet samuti eraldi käitumisena ei kirjeldata. Dokument üldiselt ratturi seisukohalt kuiv õnnetustepõhine ülevaade ja põhifookus paistab olevat kiivri- ja helkurmaterjalide käibe hoidmisel, jalgratturite liikluskäitumise ja -keskkonna arendamise kohta oleks enamat oodanud. Õnneks on ennetustöö all ühte-teist märgitud ja koolilapsed paistavad fookuses püsivat.
Ohutusvarustuse kasutamine jalgrattaga sõites
Kiivrit kannab jalgrattaga sõites reeglina/sageli 75% lastest ning 25% täiskasvanutest. See tulemus on mõlemas sihtrühmas ligikaudu 10% madalam kui 2016. aastal. Samuti on veidi langenud kiivrit vajalikuks pidajate osakaal. Pikaajaline trend kiivri kandmises on nii laste kui täiskasvanute seas olnud kuni 2016. aastani kasvav, langus on täheldatav 2017. aasta tulemuste osas.
Kõrgnähtavat (jalgratturi märkamist soodustavat) riietust kannab rattaga sõites reeglina/ sageli 42% lastest ning 31% täiskasvanutest. Kui laste puhul on see osakaal viimaste aastate lõikes püsinud enam-vähem muutumatuna, siis täiskasvanud ratturite hulgas on vastav näitaja 2016. aastaga võrreldes veidi langenud.
Ohutusvarustuse kasutamist peetakse enim vajalikuks ja seda ka kasutatakse suuremal määral maapiirkondade elanike seas ning asulavälisel sõiduteel jalgrattaga sõites.
"Minagi olin üks neist tuhandetest maapoistest, keda harisid põhiliselt vanavanemad ja jalgratas."
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt