Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Tähelepanu, Tähelepanu,
just nüüd on igal tõsisel MTB fännil võimalus võistelda oma unistuste rajal! Nimelt, teada on, et võistluse korraldamise juures on kõige põnevam osa just raja koostamine. Nüüd pakumegi seda võimalust teile; meie teema kõik ülejäänud igava korraldusliku osa.
Välja valitud trassidele antakse selle koostaja nimi või tema poolt valitud meelepärane nimi. Lisaks saab käiku läinud kiiruskatse koostaja kaks tasuta osaluspiletit Hansaviimistluse Tallinna Endurol!
Kiiruskatse peab vastama järgmistele tingimustele:
1) Olema vahemikus 2 km kuni 10 km pikk.
2) Kiiruskatse ei tohi ületada suuri avatud autoliiklusega autoteid. See peab kulgema kas mööda singleid, metsateid või mitte laialt kasutatavaid kruusateid.
3) Kiiruskatse peab olema Tallinna lähiümbrises, et kogu võistluspäev ei läheks liiga pikaks.
Võistluskeskus, start ja finiš on Hansaviimistluse Tallinna Endurol kesklinnas Rannavärava mäe kõrval. Rada kujutab endast ca 50km pikkust ringi, mille sisse jäävad jääb neli tähistatud ja turvatud ajavõtuga kiiruskatset, millede aegade summeerimise teel tekib paremusjärjestus. Kiiruskatsete vahel rada tähistatud ja turvatud ei ole - ülesõidud tuleb läbida lähtuvalt tavapärasest liikluskorraldusest.
Oma kiiruskatse raja palume saata võimalusel GPS failina, ent seda võib saata ka kaardile joonistatult, kui see kaart on piisavalt täpne, et selle järgi on rada looduses leitav. Kiiruskatsete pakkumisi ootame hiljemalt järgmiseks pühapäevaks 25. märtsiks aadressile aerobike@aerobike.ee
Kasutage juhust ja koostage just omale meelepärane rada ning võitke kaks tasuta piletit Hansaviimistluse Tallinna Endurole! : )
just nüüd on igal tõsisel MTB fännil võimalus võistelda oma unistuste rajal! Nimelt, teada on, et võistluse korraldamise juures on kõige põnevam osa just raja koostamine. Nüüd pakumegi seda võimalust teile; meie teema kõik ülejäänud igava korraldusliku osa.
Välja valitud trassidele antakse selle koostaja nimi või tema poolt valitud meelepärane nimi. Lisaks saab käiku läinud kiiruskatse koostaja kaks tasuta osaluspiletit Hansaviimistluse Tallinna Endurol!
Kiiruskatse peab vastama järgmistele tingimustele:
1) Olema vahemikus 2 km kuni 10 km pikk.
2) Kiiruskatse ei tohi ületada suuri avatud autoliiklusega autoteid. See peab kulgema kas mööda singleid, metsateid või mitte laialt kasutatavaid kruusateid.
3) Kiiruskatse peab olema Tallinna lähiümbrises, et kogu võistluspäev ei läheks liiga pikaks.
Võistluskeskus, start ja finiš on Hansaviimistluse Tallinna Endurol kesklinnas Rannavärava mäe kõrval. Rada kujutab endast ca 50km pikkust ringi, mille sisse jäävad jääb neli tähistatud ja turvatud ajavõtuga kiiruskatset, millede aegade summeerimise teel tekib paremusjärjestus. Kiiruskatsete vahel rada tähistatud ja turvatud ei ole - ülesõidud tuleb läbida lähtuvalt tavapärasest liikluskorraldusest.
Oma kiiruskatse raja palume saata võimalusel GPS failina, ent seda võib saata ka kaardile joonistatult, kui see kaart on piisavalt täpne, et selle järgi on rada looduses leitav. Kiiruskatsete pakkumisi ootame hiljemalt järgmiseks pühapäevaks 25. märtsiks aadressile aerobike@aerobike.ee
Kasutage juhust ja koostage just omale meelepärane rada ning võitke kaks tasuta piletit Hansaviimistluse Tallinna Endurole! : )
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Nonii, mul on hea meel teatada, et esimene kiiruskatse pakkumine on laekunud. Pakutud on Lasnamäe paekalda singlit Lauluväljakult kuni Purde teeni. Tänud Priit Rebasele pakkumise ja kaartide eest! Ootame kõik pakkumised ära ning seejärel valime käiku minevad kiiruskatsed välja : )
Kiiruskatsete pakkumisi ootame pühapäeva 25. märtsini. Kõigi käiku minevate kiiruskatsete autoritele kingime kaks priipääset Hansaviimistluse Tallinna endurole : )
Kiiruskatsete pakkumisi ootame pühapäeva 25. märtsini. Kõigi käiku minevate kiiruskatsete autoritele kingime kaks priipääset Hansaviimistluse Tallinna endurole : )
- meetodimees
- Rattur
- Postitusi: 143
- Liitunud: 04. 08. 2008. 17:12
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kaarti küll pole näinud aga kommenteerin ikka:mi.re kirjutas:Nonii, mul on hea meel teatada, et esimene kiiruskatse pakkumine on laekunud. Pakutud on Lasnamäe paekalda singlit Lauluväljakult kuni Purde teeni.
Väga hea valik, korralik materjal ja huvitav singel. Selle saaks pikendada ka kuni näiteks Kose teeni.
* Kui see rada mööda panga äärt jookseb ja Maarjamäe memoriaaliga kohakuti olevat silda ületab - siis see sild ei kannata võistluse läbiviimist.
Rentida carbon raamiga "L"" suurus võistlusrattad: MTB Scott Scale; Scott Spark ja MNT Scott Foil ning rentida MTB rattakohver "Scicon". Info tel. 56 41 3OO
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kui see rada osutub valituks, siis ilma sillata. See sild on natuke liiga ohtlik, et seda võistlusolukorras kasutada. Samas ootaks kindlasti ka pikemate radade pakkumisi. See konkreetne rada oleks ca 3 km, kuid kokku 4 kiiruskatse peale oleks meil vaja ikka ca 20 km kiiruskatseid kokku saada. Seega ainult lühikestest kiiruskatsetest ei piisa, kuigi kindlasti on see üks rada väga hea kandidaat oleks esimene kiiruskatsemeetodimees kirjutas:Kaarti küll pole näinud aga kommenteerin ikka:mi.re kirjutas:Nonii, mul on hea meel teatada, et esimene kiiruskatse pakkumine on laekunud. Pakutud on Lasnamäe paekalda singlit Lauluväljakult kuni Purde teeni.
Väga hea valik, korralik materjal ja huvitav singel. Selle saaks pikendada ka kuni näiteks Kose teeni.
* Kui see rada mööda panga äärt jookseb ja Maarjamäe memoriaaliga kohakuti olevat silda ületab - siis see sild ei kannata võistluse läbiviimist.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Nonii, ja ka järgmised pakkumised on laekunud. Hetkel pakutud selles Strava lõiku nimega Kiviaia Singletrack: https://www.strava.com/activities/14358 ... 5718339716
Tänud Raiko Kaldojale pakkumise eest. Lõpliku valiku teeme nädala lõpus, siis kui kõik pakkumised käes
Siiski tahaksin innustada ka pikemaid katseid koostama/pakkuma, sest nelja kiiruskatse peale kokku võiks ajavõtuga kilometraaži olla vähemalt 20 km. Seega ainult 2...3km pikkused kiiruskatsed ei ole piisavad. Seega kindlasti vajame ka 1....2 pikemat katset.
Tänud Raiko Kaldojale pakkumise eest. Lõpliku valiku teeme nädala lõpus, siis kui kõik pakkumised käes
Siiski tahaksin innustada ka pikemaid katseid koostama/pakkuma, sest nelja kiiruskatse peale kokku võiks ajavõtuga kilometraaži olla vähemalt 20 km. Seega ainult 2...3km pikkused kiiruskatsed ei ole piisavad. Seega kindlasti vajame ka 1....2 pikemat katset.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Üks variant on Kiviaia singletrack liita selle lõiguga, siis tuleks kiiruskatse pikkuseks umbes 5 km. Tõmbasin kaardile sinisega paar alternatiivjõnksu ka. Ainuke miinus on jälle ühe betoonpurde ületamine. Ma ei tea, kas sellest purdest kuidagi mööda saaks, ilma et peaks suurele teele ronima.
https://goo.gl/zXUuvt
https://goo.gl/HdpHTk
https://goo.gl/zXUuvt
https://goo.gl/HdpHTk
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Viidatud raja esimene pool on tehniliselt vähepakkuv, aga lisaks kindlasti ilusaid vaateid. Üks alternatiiv Kiviaia Singletracki pikendamiseks on alustada kiiruskatset hoopis Vabaõhukooli ringtee juurest: https://www.strava.com/segments/17219927DeeJott kirjutas:Üks variant on Kiviaia singletrack liita selle lõiguga, siis tuleks kiiruskatse pikkuseks umbes 5 km. Tõmbasin kaardile sinisega paar alternatiivjõnksu ka. Ainuke miinus on jälle ühe betoonpurde ületamine. Ma ei tea, kas sellest purdest kuidagi mööda saaks, ilma et peaks suurele teele ronima.
https://goo.gl/zXUuvt
https://goo.gl/HdpHTk
Viimati muutis JannoR, 02. 04. 2018. 08:32, muudetud 1 kord.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Nonii, nonii, nonii, veel täna ja homme ootame pakkumisi. Hetkel on juba laekunud ca kümmekond raja pakkumist, kuid valdav enamus neist on Pirita kandis. Et aga kõik kiiruskatsed ei oleks lõpuks ühes ja samas piirkonnas, siis innistaksin veel ka teistes piirkondades radu koostama/pakkuma. Männiku, Nõmme, Astangu, Harku jne.
Piritaga on selline pisike oht veel ka, et seal on maastikukaitseala. Peale homme õhtul tehtavat valikut hakkan uurima, kas päris Pirita jõe veerele üldse lubatakse. Paljassaarega näiteks selgus, et sinna ei lubata, kuna seal on linnukaitse ala.
Igal juhul, veel täna ja homme ootame pakkumisi ning seejärel hakkame tegema valikut. Meeldetuseks - kõigi nelja käiku mineva kiiruskatse autorid/pakkujad saavad meie poolt igaüks kaks priipääset Hansaviimistluse Tallinna endurole : )
Piritaga on selline pisike oht veel ka, et seal on maastikukaitseala. Peale homme õhtul tehtavat valikut hakkan uurima, kas päris Pirita jõe veerele üldse lubatakse. Paljassaarega näiteks selgus, et sinna ei lubata, kuna seal on linnukaitse ala.
Igal juhul, veel täna ja homme ootame pakkumisi ning seejärel hakkame tegema valikut. Meeldetuseks - kõigi nelja käiku mineva kiiruskatse autorid/pakkujad saavad meie poolt igaüks kaks priipääset Hansaviimistluse Tallinna endurole : )
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Järve metsa 3.2km punane ring - https://m.strava.com/segments/11780641
Raudalu kolmapäevaku lõik, 4.9km - tõenäoliselt saaks palju pikemaks teha - http://www.kolmapaev.ee/2017/04/v-etapp ... 7-raudalu/
Raudalu kolmapäevaku lõik, 4.9km - tõenäoliselt saaks palju pikemaks teha - http://www.kolmapaev.ee/2017/04/v-etapp ... 7-raudalu/
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Tähetorni kolmapäevaku ringi pakuks samuti https://www.strava.com/activities/10253 ... 5187662356 , ca 6.5km üks ring või kui liiga pikk siis kusagilt maalt poolitada
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Väike vahemärkus.
Kui plaan kasutada mõnda kolmapäevakute rada (mida iseenesest ei saa takistada), siis palume mitte seal rajaelementide kallal isetegevust harrastada Tööd ja vaeva on sinna pandud ja kolmapäevakud neil radadel ka jätkuvad.
Hea kui konkreetse raja rajameistriga eelnevalt asi ka kergelt üle käiakse
Kui plaan kasutada mõnda kolmapäevakute rada (mida iseenesest ei saa takistada), siis palume mitte seal rajaelementide kallal isetegevust harrastada Tööd ja vaeva on sinna pandud ja kolmapäevakud neil radadel ka jätkuvad.
Hea kui konkreetse raja rajameistriga eelnevalt asi ka kergelt üle käiakse
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Masendavalt halb ajastus.
Võiksin teile teha Harku metsas üsna mida iganes. Rajameistrina näiteks Tähetorni kolmapäevak 5-6 km või Naitraid Hullumaja Spetsiaal 19 km. Aga on paar jama.
1. Isegi suhteliselt täiskuivaga ei voola kõigist kohtadest aprilli lõpuks vesi turbast välja. Kuna praegu on maa vaksa-paari sügavuselt külmanud, ei saa ka mingit ennustatavat pilti olukorrast. Et kus aprilli lõpuks kannab ja kus mitte. Minu süda ei luba metsa uusi mülkaid sisse kakkuda.
2. Aprilli esimesed nädalad veedan väntava poliitvaatlejana Kataloonias.
Võiksin teile teha Harku metsas üsna mida iganes. Rajameistrina näiteks Tähetorni kolmapäevak 5-6 km või Naitraid Hullumaja Spetsiaal 19 km. Aga on paar jama.
1. Isegi suhteliselt täiskuivaga ei voola kõigist kohtadest aprilli lõpuks vesi turbast välja. Kuna praegu on maa vaksa-paari sügavuselt külmanud, ei saa ka mingit ennustatavat pilti olukorrast. Et kus aprilli lõpuks kannab ja kus mitte. Minu süda ei luba metsa uusi mülkaid sisse kakkuda.
2. Aprilli esimesed nädalad veedan väntava poliitvaatlejana Kataloonias.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kuidas see üritus reaalselt välja nägema hakkab kui start on kesklinnas ja etapid äärelinnades laiali? Ma ei saa sellest formaadist hästi aru kui etapid on nii laiali pillutud üle linna.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kirjas ju,et ca 50km ring ja kuii võtta kesklinn-tähetorni-männiku-lasnamägi-pirita-kesklinn siis ongi ca 50km ring kokku.
Männiku tundub kõige rohkem nö ringist välja minev, kui männiku välja jätta ja selle asemel mingi harku mets või midagi muud lisada siis oleks alla 50km isegi
Männiku tundub kõige rohkem nö ringist välja minev, kui männiku välja jätta ja selle asemel mingi harku mets või midagi muud lisada siis oleks alla 50km isegi
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Ülesõit-kiiruskatse-ülesõit-kiiruskatse-ülesõit .... jne. St panna on vaja teatud lõikudel. Muul ajal vaja liikuda ühest punktist teise. A la kui oleks nt 4 kolmapäevakut ühel päeval ja liigud ühelt teisele rattaga.tarmo kirjutas:Kuidas see üritus reaalselt välja nägema hakkab kui start on kesklinnas ja etapid äärelinnades laiali? Ma ei saa sellest formaadist hästi aru kui etapid on nii laiali pillutud üle linna.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kiviaia singletracki osas selline vahemärkus, et seal on üks ca 2m lõik, kus on raja kõrval ja ka raja sees suures koguses klaasi. Raja kõrval on ka hunnik vanade kasvuhooneklaasilehtedega, mis on siis pudenenud ka metsa alla laiali, sh rajale. Eelmisel aastal püüdsin sealset klassikilluvälja parandada aga kaevates tuleb maa alt aina uusi ja uusi klaasitükke välja. Ise-enesest oleks hea kui saaks loa seal rattavõistlus teha, siis võiks linnalt saada ka tuge selle klaasireostuse kõrvaldamiseks (või vähemalt teeraja katmiseks ja ohutuks tegemiseks).
Kui sinna kanti põhimõtteliselt lubatakse, siis ma pakuks pikendamiseks välja 2 alternatiivi: piki Pärnamäe tee äärt (sealt läheb metsavahelt singletrack edasi) või siis suunduda ümber katlamaja laudteele. Kaart
Pakkumiste tähtag kukkus eile aga üks siiski: Metsakalmistu taga saaks kindlasti joonistada 5-7 kilomeetriseid ringe (Stravast nt Mustika extended single, Graveyard Cup 1 jms).
Kui sinna kanti põhimõtteliselt lubatakse, siis ma pakuks pikendamiseks välja 2 alternatiivi: piki Pärnamäe tee äärt (sealt läheb metsavahelt singletrack edasi) või siis suunduda ümber katlamaja laudteele. Kaart
Pakkumiste tähtag kukkus eile aga üks siiski: Metsakalmistu taga saaks kindlasti joonistada 5-7 kilomeetriseid ringe (Stravast nt Mustika extended single, Graveyard Cup 1 jms).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Midagi Toompeale ja selle ümber?
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Tänud kõigile pakkujatele - raja variante sai piisavalt palju, et nendest täitsa äge võistluspäev koostada! Analüüsin neid radu veidi ja uurin linnaisadelt, et kas pakutud radu ka kasutada tohib. Seega hetkel kirjutan siia vaid esmaseid mõtteid, lõpliku valiku avaldame peale linnavõimuga konsulteerimist. Seejärel selguvad siis ka need raja koostaja/pakkujad, kellele langevad osaks lubatud priipääsmed sellele sõidule : )
Nüüd aga esialgsed mõtted:
Kindlasti ei plaani me kopeerida Kolmapäevakute radu. Kuna neil radadel juba niigi võistluseid peetakse, siis poleks vast huvitav täpselt sama raja peal veel ühte sõitu teha. Pigem püüaks kokku panna mitmekülge võistluspäeva, kus oleks nii tehnilisemat singli osa kui ka mõõdukalt lihtsamat vunkimise osa.
Ise-enesest mulle väga meeldis Pääsküla raba/Hiiu/Männiku pakkumine, mille Priit Rebane tegi. Seal on juba ainuüksi ühel kiiruskatsel nii kiireid valge kattega rabateid kui ka parasjagu nikerdamist nõudvaid singleid. Samuti mulle hakkas täitsa meeldima Maarjamäe klindi mõte - seal oleks ka fotograafil hea ilusaid kaadreid ratturitest Tallinna tasutal jahtida. Pirita kiviaia singlit ma ise kahjuks eelnevalt ei tea - lähen sinna lähipäevil rajaluuret tegema. Kuna aga Piritat pakuti väga palju, siis ilmselt midagi Pirita kandist võiks sees olla.
Niisiis, esialgne mõte:
1. katse - Maarjamäe klint
2. katse - Pirita kiviaia singel (Kui kinnavõim lubab)
3. katse - eelkirjeldatud Männiku katse
4. katse - peab veel mõtlema. Ise-enesest on ahvatlus kasutada meie "oma-enda" Astangu kanti, mille kohta on seoses Elamussõitude sarjaga Veiko palju rajavariante koostanud. Tõsi, kui seal teha, siis tänavu teeks vast ilma tunneliteta. Samas Astangu radu esitatud pakkumise seas ei olnud. Seega võime selle kandi vahepeal ka vahele jätta.
Raku kandi jätaksin sedapuhku vahele, kuna lisaks eelmainitud Kolmapäevakutele on tegelt see olnud juba enne kolmapäevakuid ka Fakto MTB raja piirkonnaks. Seega saab seal kandis tänavu juba niigi võidu sõita nii Fakto kui ka Kolmapäevakute kontektsis. Kolmandat võistlust samadele radadele pole vast tarvis. Ise-enesest pakuti ka täitsa ahvatlevat rajavarianti Järve metsas. Kuigi taaskord kattub see Fakto MTB raja piirkonnaga.
Igal juhu, kõige rohkem oli pakkumisi Pirita osas. Seega, kui linnaisad just ära ei keela, siis kindel on see, et ühe/kaks kiiruskatset prooviks teha Pirital.
Nüüd aga esialgsed mõtted:
Kindlasti ei plaani me kopeerida Kolmapäevakute radu. Kuna neil radadel juba niigi võistluseid peetakse, siis poleks vast huvitav täpselt sama raja peal veel ühte sõitu teha. Pigem püüaks kokku panna mitmekülge võistluspäeva, kus oleks nii tehnilisemat singli osa kui ka mõõdukalt lihtsamat vunkimise osa.
Ise-enesest mulle väga meeldis Pääsküla raba/Hiiu/Männiku pakkumine, mille Priit Rebane tegi. Seal on juba ainuüksi ühel kiiruskatsel nii kiireid valge kattega rabateid kui ka parasjagu nikerdamist nõudvaid singleid. Samuti mulle hakkas täitsa meeldima Maarjamäe klindi mõte - seal oleks ka fotograafil hea ilusaid kaadreid ratturitest Tallinna tasutal jahtida. Pirita kiviaia singlit ma ise kahjuks eelnevalt ei tea - lähen sinna lähipäevil rajaluuret tegema. Kuna aga Piritat pakuti väga palju, siis ilmselt midagi Pirita kandist võiks sees olla.
Niisiis, esialgne mõte:
1. katse - Maarjamäe klint
2. katse - Pirita kiviaia singel (Kui kinnavõim lubab)
3. katse - eelkirjeldatud Männiku katse
4. katse - peab veel mõtlema. Ise-enesest on ahvatlus kasutada meie "oma-enda" Astangu kanti, mille kohta on seoses Elamussõitude sarjaga Veiko palju rajavariante koostanud. Tõsi, kui seal teha, siis tänavu teeks vast ilma tunneliteta. Samas Astangu radu esitatud pakkumise seas ei olnud. Seega võime selle kandi vahepeal ka vahele jätta.
Raku kandi jätaksin sedapuhku vahele, kuna lisaks eelmainitud Kolmapäevakutele on tegelt see olnud juba enne kolmapäevakuid ka Fakto MTB raja piirkonnaks. Seega saab seal kandis tänavu juba niigi võidu sõita nii Fakto kui ka Kolmapäevakute kontektsis. Kolmandat võistlust samadele radadele pole vast tarvis. Ise-enesest pakuti ka täitsa ahvatlevat rajavarianti Järve metsas. Kuigi taaskord kattub see Fakto MTB raja piirkonnaga.
Igal juhu, kõige rohkem oli pakkumisi Pirita osas. Seega, kui linnaisad just ära ei keela, siis kindel on see, et ühe/kaks kiiruskatset prooviks teha Pirital.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Ma mtb enduro formaati tean vägagi hästi, sest Soomes on enduro sari olnud juba 2000. algusest, kuid seal sõidetakse ühes piirkonnas/metsas ja ülesõidud ei ole nii pikad, ammugi mitte läbi tiheda liiklusega linna. Ma hästi ei kujuta ette, et viitsiks peale Männiku etappi minna edasi järgmisele etapile Piritale?? Seda on juba siinmail ühe korra proovitud MTB ralli nime all kui ühe päevaga sõideti läbi kõik selleaegsed kolmapäevakute etapid nõmmest viimsini. Sel ajal radu ei turvatud ja tähistus oli puudele joonistatud, ainult ajavõtjad sõitsid autoga ette järgmisesse kohta. Võistlus kestis terve päeva ja teist korda seda enam ei korraldatud.Mati kirjutas:Ülesõit-kiiruskatse-ülesõit-kiiruskatse-ülesõit .... jne. St panna on vaja teatud lõikudel. Muul ajal vaja liikuda ühest punktist teise. A la kui oleks nt 4 kolmapäevakut ühel päeval ja liigud ühelt teisele rattaga.tarmo kirjutas:Kuidas see üritus reaalselt välja nägema hakkab kui start on kesklinnas ja etapid äärelinnades laiali? Ma ei saa sellest formaadist hästi aru kui etapid on nii laiali pillutud üle linna.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Mina ütleks,et idee on igatahes lahe, eks ole näha mis praktikas muidugi välja tuleb. Ilusa ilma korral poleks koos paari sõbraga mingi probleem männikult piritale sõita
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
No ma loodan ka, et huvilisi siiski jätkub. Raja planeerimine on sellise võistluse puhul ülioluline. Kui ise korraldaks, siis pakuks välja Saku - Männiku - Raudalu piirkonna kogu võistluseks. Või siis Maardu - Jõelähtme. Üle linna ülesõidud jätaks välja, see killustab võistluse liialt, võistlusmelu kaob või teki üldse.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Maardu-Jõelähtme kandis tegime eelmine aasta EventRent sarja raames ühe enduro. Ei tahaks teist aastat järjest päris sama teha. Tänavu prooviks pigem tuua ürituse linnapilti, liiatigi veel, et ülesõitudeks saab päris palju kasutada ka rattateid. Ratsionaalse poole pealt oleks muidugi lihtsam ja õigem teha see üritus kuskil linna servas, ent vast on ka pildis olemisel oma võlu, liiatigi veel, et enduro formaat seda ilma "miljoni eurose" liikluskorralduseta võimaldab. Kas sellisel formaadil ja üritusel tuleviku on, eks seda näitab muidugi aeg. Igal juhul proovime ära. Kui kriitilist massi kokku ei tule, siis järgmine aasta enam ei punni. Samas minu meelest on enduro formaadil päris palju eeliseid võrreldes tavalise rattamataoniga ning isegi mulle, kuigi üldiselt olen üsna maanteesõidu usku, on see meeldima hakanud.tarmo kirjutas:No ma loodan ka, et huvilisi siiski jätkub. Raja planeerimine on sellise võistluse puhul ülioluline. Kui ise korraldaks, siis pakuks välja Saku - Männiku - Raudalu piirkonna kogu võistluseks. Või siis Maardu - Jõelähtme. Üle linna ülesõidud jätaks välja, see killustab võistluse liialt, võistlusmelu kaob või teki üldse.
Võrreldes rattamaratoniga pakub enduro:
1) Rrohkem sotsiaalset läbikäimist võistlejate vahel. Kui muidu jääb muljete jagamiseks vaid supikausi ümbus peale finišit, siis endurol on võimalik emotsoone jagada iga kiiruskatse vahel.
2) rohkem taktikalist mänguruumi - kas minna kiiruskatsele kellegi järel või üksi - sellest võib sõltuda tulemus päris palju.
3) Võimaldab kasutada kõige huvitavamaid radu. Rattamaratoni formaadis seab liikluskorraldus palju piiraguid. Tänu ülesõitudele on võimalik endurole aga koondada just parimad kiiruskatsed. Antud kontekstis sai otsustatud kasutada kaasavat võistluskorraldust ning seetõttu siin radu saigi küsitud. Teeme just need kiiruskatsed, mida inimesed ise enim pakkusid/soovisid : )
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Nonii, nonii, nonii,
aega on omajagu möödunud. Kuigi avaliku ürituse luba veel vormistatud ei ole, siis võtmekooskõlastused on käes. Seega on aeg avaldada rada ja jagada välja lubatud priipääsmed raja pakkujate vahel.
Et täpne olla, siis panen parem lingi kaardiga. Olgu veel öeldud, et hetkel on joon kaardi peale joonistatud, mitte looduses gps-ga salvestatud. Seega päris täpne see joon siiski pole, ent laias laastus ülevaate annab! Sinised jooned kaardil on ülesõidud. Nende puhul pole etteantud trajektoori kohustuslik järgida. Igaüks võib valida endale meelepärase teekonna. Peatähtis, et kontrollaja piires kohale jõuaks. Kiiruskatsete kogupikkus tuli ca 22,5km. Igal juhul, kaart on siin: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 76&lang=et
Nüüd siis rajameistrite juurde:
Kiiruskatse nr 1 - "Maarjamäe" ------ Priit Rebane, Sinule langeb osaks 2 pääset Hansaviimistluse Tallinna Endurole.
Kiiruskatse nr 2 - "Kiviaia singel" ------ Raiko Kaldoja, Sinule langeb osaks 2 pääset Hansaviimistluse Tallinna Endurole.
Tõsi, Kiviaia singlit erinevates modifikatsioonides ja pikkustes pakkusid paljud, anname priipääsmed aga siinkohal Raikole, sest tema pakkus esimesena seda rada.
Kiiruskatse nr 3 - "Pääsküla raba ja Männiku nõlv" ------ Priit Rebane. Kuna aga Priit juba esimese kiiruskatse eest sai priipääsmed, ent samas Kiviaia singli pakkujaid oli rohkem, siis siinkohal annaksin kaks priipääset Janno Rillole, kelle pakutud lisalõigud sai Kiviaia singliga liidetud. Seega on tegelikult tema ka osanesti kiirusatse nr 2 autor.
Kiiruskatse nr 4 - "Astangu"----- Veiko Viira. Tegu on Veiko poolt Elamussõitude sarja jaoks koostatud rajaga, mille lõike kasutame. Tõsi, päris eelmise aasta kujul mitte, kuid väikeste modifikatsioonidega. Seega Veikole 2 pääset!
Võtan e-posti teel kõigi rajameistritega ühendust. Ülejäänud aga - tulge pange toredale algatusele õlg alla ja regage juba täna: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... Itemid=717
aega on omajagu möödunud. Kuigi avaliku ürituse luba veel vormistatud ei ole, siis võtmekooskõlastused on käes. Seega on aeg avaldada rada ja jagada välja lubatud priipääsmed raja pakkujate vahel.
Et täpne olla, siis panen parem lingi kaardiga. Olgu veel öeldud, et hetkel on joon kaardi peale joonistatud, mitte looduses gps-ga salvestatud. Seega päris täpne see joon siiski pole, ent laias laastus ülevaate annab! Sinised jooned kaardil on ülesõidud. Nende puhul pole etteantud trajektoori kohustuslik järgida. Igaüks võib valida endale meelepärase teekonna. Peatähtis, et kontrollaja piires kohale jõuaks. Kiiruskatsete kogupikkus tuli ca 22,5km. Igal juhul, kaart on siin: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 76&lang=et
Nüüd siis rajameistrite juurde:
Kiiruskatse nr 1 - "Maarjamäe" ------ Priit Rebane, Sinule langeb osaks 2 pääset Hansaviimistluse Tallinna Endurole.
Kiiruskatse nr 2 - "Kiviaia singel" ------ Raiko Kaldoja, Sinule langeb osaks 2 pääset Hansaviimistluse Tallinna Endurole.
Tõsi, Kiviaia singlit erinevates modifikatsioonides ja pikkustes pakkusid paljud, anname priipääsmed aga siinkohal Raikole, sest tema pakkus esimesena seda rada.
Kiiruskatse nr 3 - "Pääsküla raba ja Männiku nõlv" ------ Priit Rebane. Kuna aga Priit juba esimese kiiruskatse eest sai priipääsmed, ent samas Kiviaia singli pakkujaid oli rohkem, siis siinkohal annaksin kaks priipääset Janno Rillole, kelle pakutud lisalõigud sai Kiviaia singliga liidetud. Seega on tegelikult tema ka osanesti kiirusatse nr 2 autor.
Kiiruskatse nr 4 - "Astangu"----- Veiko Viira. Tegu on Veiko poolt Elamussõitude sarja jaoks koostatud rajaga, mille lõike kasutame. Tõsi, päris eelmise aasta kujul mitte, kuid väikeste modifikatsioonidega. Seega Veikole 2 pääset!
Võtan e-posti teel kõigi rajameistritega ühendust. Ülejäänud aga - tulge pange toredale algatusele õlg alla ja regage juba täna: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... Itemid=717
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kas tulemuse kirja saamiseks on lihtsalt vaja sõita läbi kõik 4 kiiruskatset või peab pärast viimast kiiruskatset ennast veel kesklinna finishijoonele kah vedama?
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kusjuures ma nüüd ei teagi, kas ja kuidas ametlikud enduro reeglid ette näevad. Kas tseremoniaalse finišijoone ületamine on kohustuslik. Kuna meil on ajavõtt seotud ainult nelja kiiruskatsega, siis tegelikult lähevad kirja ka need, kes on lihtsalt kiiruskatsed läbinud, ent võistluskeskusesse peale viimast katset ei tule. Samas oleks siiski soovitav ka võistluskeskusest pärast läbi tulla. Kasvõi ainuüksi selle pärast, et kui peaksite jõudma poodiumile, siis autasustamine toimub ikkagi võistluskeskuses. Samuti oleks siis võistluspäevale kena punkt pandud ja planeeritud trass 100% läbitud. Aga jah, katkestajaks ei loeta, kui peale viimast kiiruskatset tagasi võistluskeskuesse ei sõida.mmarko kirjutas:Kas tulemuse kirja saamiseks on lihtsalt vaja sõita läbi kõik 4 kiiruskatset või peab pärast viimast kiiruskatset ennast veel kesklinna finishijoonele kah vedama?
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kiiruskatsete läbimise järjekord on ka tähtis?
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kas kiiruskatsed stardist finishini on tähistatud kuidagi või tuleb ninapidi kaardis olles rada tuvastada?
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Vastused kahele viimasele küsimusele:
to raikzz - jah, kiiruskatsete läbimise järjekord on oluline. Need tuleb läbida samas järjekorras kui need kaardil numereeritud on: Maarjamäe, Pirita, Männiku, Astangu. Põhjus on selles, et Maarjamäe kiibilugerid peavad jõudma hiljem Männikule ja Pirita kiibilugerid Astangule. Nelja katset korraga me töös hoida ei saa, seetõttu on katsetel ka kontrollaeg, mille raames need läbida tuleb ning tuleb kinni pidada katsete numeratsioonist.
Kiiruskatsed on stardist finišini tähistatud nagu klassikaline maratoni radagi. Kiiruskatsete peal kaarti lugeda ei ole vaja. Ülesõitudel aga rada tähistatud ei ole. Ülesõidud peab igaüks sõitma kas kaardi järgi või kasutama endale meelepärast trajektoori. Ülesõitudel ei ole oluline, et kõik ühte ja sama trajektoori pidi sõidaksid.
to raikzz - jah, kiiruskatsete läbimise järjekord on oluline. Need tuleb läbida samas järjekorras kui need kaardil numereeritud on: Maarjamäe, Pirita, Männiku, Astangu. Põhjus on selles, et Maarjamäe kiibilugerid peavad jõudma hiljem Männikule ja Pirita kiibilugerid Astangule. Nelja katset korraga me töös hoida ei saa, seetõttu on katsetel ka kontrollaeg, mille raames need läbida tuleb ning tuleb kinni pidada katsete numeratsioonist.
Kiiruskatsed on stardist finišini tähistatud nagu klassikaline maratoni radagi. Kiiruskatsete peal kaarti lugeda ei ole vaja. Ülesõitudel aga rada tähistatud ei ole. Ülesõidud peab igaüks sõitma kas kaardi järgi või kasutama endale meelepärast trajektoori. Ülesõitudel ei ole oluline, et kõik ühte ja sama trajektoori pidi sõidaksid.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kuskohas see laskumine Astangul on? Kas selle segmendi juures https://www.strava.com/segments/12502036 või natuke eespool paepaljandi juurest diagonaalis alla? Pildist võib-olla ei saa väga hästi aru, aga kuskil siin umbes https://drive.google.com/file/d/1dgqMZM ... sp=sharing
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Natuke eespool, seal samas kus eelmine aasta EventRent Maaaluse sõidu laskumine oli. Kui rääkida nõudlikest laskumistest, siis neid on endurol 2 tükki. Üks jääb esimesele Maarjamäe kiiruskatsele, teine viimasele Astangu katsele ja on see sama kõne all olev laskumine.DeeJott kirjutas:Kuskohas see laskumine Astangul on? Kas selle segmendi juures https://www.strava.com/segments/12502036 või natuke eespool paepaljandi juurest diagonaalis alla? Pildist võib-olla ei saa väga hästi aru, aga kuskil siin umbes https://drive.google.com/file/d/1dgqMZM ... sp=sharing
Kiiruskatsete lahti oleku ajad ka:
1. kiiruskatse: 12:00 - 12:30
2. kiiruskatse: 12.20 - 12:50
3. kiiruskatse: 13:00 - 14:30
4. kiiruskatse: 13:30 - 15:00
Ehk siis maksimaalne keskmine kiirus on 35km/h, minimaalne 20 km/h. Selles vahemikus peaks olema rada kenasti läbitav : )
PS! Eelregistreerimine Hansaviimistluse Tallinna Endurole lõppeb homme õhtul!
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kas kogu kaardist Garmini faili on võimalik kuidagi tekitada? Kus kiiruskatsed eraldi ka välja toodud oleks. Saaks rattaga etappide vahel ka orienteeruda.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Mapsist saab teha "Download KML" ja sealt edasi kuhu vaja.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Nonii, täna said ära tähistatud kiiruskatsed 1 ja 2. Kel soovi võib homme testima minna : ) Homme tähistame ka kiiruskatsed 3 ja 4. Tõsi, hetkel on kiiruskatsed tähistatud vaid lindijadana. Ristuvaid teeotsi kinni pandud lindiga ei ole - seda teeme võistlushommikul. Samas trenni tempos on rajad leitavad ja jälgitavad, kui just lasnamäe pätid öösel midagi ringi ei tee.
Veidi sai kiiruskatseid ka maha märkise käigus muudetud. Praeguseks on muudatused ka google rajakaartile kantud. Muu hulgas sai Maarjamäe rajale planeeritud !!!!! laskumine veidi leebema vastu välja vahetatud. Viite hüüumärki see enam ei vääri. Selle eest Pirita kiiruskatsel on üks laskumine, mis minul kui maanteetaustaga ratturil käe värisema võtab. Samas usun, et MTB-ga harjutanud inimesele seal midagi hullu pole. Võistluse ajaks paneme sinna ka !!! märgi. Pirita kiiruskatsel on tegelt teine mainimist vääriv laskumine veel (Vabaõhu kooli taga). Ise-enesest mägi seal polegi kuigi suur ega ka mitte järsk, kuid selle all on oja, kus pinnas on pehme. Samuti savine pinnas. Paneme sinna ka !!! märgi võistluse ajaks.
Veidi sai kiiruskatseid ka maha märkise käigus muudetud. Praeguseks on muudatused ka google rajakaartile kantud. Muu hulgas sai Maarjamäe rajale planeeritud !!!!! laskumine veidi leebema vastu välja vahetatud. Viite hüüumärki see enam ei vääri. Selle eest Pirita kiiruskatsel on üks laskumine, mis minul kui maanteetaustaga ratturil käe värisema võtab. Samas usun, et MTB-ga harjutanud inimesele seal midagi hullu pole. Võistluse ajaks paneme sinna ka !!! märgi. Pirita kiiruskatsel on tegelt teine mainimist vääriv laskumine veel (Vabaõhu kooli taga). Ise-enesest mägi seal polegi kuigi suur ega ka mitte järsk, kuid selle all on oja, kus pinnas on pehme. Samuti savine pinnas. Paneme sinna ka !!! märgi võistluse ajaks.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
See oli veel Idaranna ajastul, eks?
tarmo kirjutas: Ma mtb enduro formaati tean vägagi hästi, sest Soomes on enduro sari olnud juba 2000. algusest, kuid seal sõidetakse ühes piirkonnas/metsas ja ülesõidud ei ole nii pikad, ammugi mitte läbi tiheda liiklusega linna. Ma hästi ei kujuta ette, et viitsiks peale Männiku etappi minna edasi järgmisele etapile Piritale?? Seda on juba siinmail ühe korra proovitud MTB ralli nime all kui ühe päevaga sõideti läbi kõik selleaegsed kolmapäevakute etapid nõmmest viimsini. Sel ajal radu ei turvatud ja tähistus oli puudele joonistatud, ainult ajavõtjad sõitsid autoga ette järgmisesse kohta. Võistlus kestis terve päeva ja teist korda seda enam ei korraldatud.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Sõit tehtud ja emotsioonid igati positiivsed!
Järgmiseks korraks paar soovitust kah:
- Sättida katsed üksteisele lähemale. Tallinna puhul näiteks kas ühel- või teisel pool kesklinna.
- Pööretele meisterdada nooltega viidad. Eksijaid oli täna ilmselt palju.
Kui kellegil on tulemuste- ja pildilinke, siis jagage ka neid.
Järgmiseks korraks paar soovitust kah:
- Sättida katsed üksteisele lähemale. Tallinna puhul näiteks kas ühel- või teisel pool kesklinna.
- Pööretele meisterdada nooltega viidad. Eksijaid oli täna ilmselt palju.
Kui kellegil on tulemuste- ja pildilinke, siis jagage ka neid.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Sõidu tulemused leiad siit: http://www.racetecresults.com/results.a ... 73&RId=169
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
1. katse !!! laskumine oli küll väga läbimõtlemata.. laskumise lõpus on KESET teed discgolfi korv ja peale seda dirtjump hüpped.. laskumise alguses polnud nooli vm, et kuhu poole all edasi minna. Lisaks olid maas olnud kummimatid väga libedad. Oli mitu rasket crashi ja külili panemist, eriti üks otse vastu discgolfi korvi metallposti(sai ka video peale) ja hüppe nukki maandumine. Kuna olime ainukesed inimesed selle koha juures, siis loodan, et hoiatamine päästis nii mõnegi kukkumise ja kukkujatest keegi hullusti viga ei saanud.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Ahoi.
+ meil senitundmatu formaadi korraldamine. Julge käik!
+ üldiselt head, kuigi tuntud singlid ja muud maasikad.
- geograafilises mõttes natuke liiga suur amps ja liiga pikk üldtistant (peale kolmandat kiiruskatset keeras umbes kolmandik veel rivis olnutest kodu poole ...).
- 2. ja 3. kiiruskatse vahel oli liiga pikk ülesõit (15km?).
- 3. kiiruskatse lõpuosa ehk Hiiu kaevikusingliga polnud rajameister vist eriti sina peal, sest esimene veerand ja vahepealt ka mingi jupp oli puudu (sinku asemel kulgeti tasasel metsateel). Et noh, kui sinna juba rada viia, siis võiks ikka need maasikad ülesse noppida.
- võistluskeskus, kui selline, asus suhteliselt arusaamatu koha peal. Õnneks ei pidanud lõpetajad sinna peale 4. kiiruskatset ilmtingimata tagasi sõitma.
-/+ rajatähistus koosnes vaid lintidest puuokstel, mistõttu tuli võrreldes noolestatud võistlustega olla tähelepanelik. Samas on selline rajatähistuse mõttes lowend korraldus ka odavam ja oluliselt lihsam. Neid nooltemägesid ikka annab toota ja laiali vedada. Ma ei viriseks noolte puudumise üle.
P.S. Mihkel, ära kriitikast kohku ja korralda endurot ikka taas.
Järgmine aasta tuleb kindlasti min 2 x rohkem rahvast jne.
+ meil senitundmatu formaadi korraldamine. Julge käik!
+ üldiselt head, kuigi tuntud singlid ja muud maasikad.
- geograafilises mõttes natuke liiga suur amps ja liiga pikk üldtistant (peale kolmandat kiiruskatset keeras umbes kolmandik veel rivis olnutest kodu poole ...).
- 2. ja 3. kiiruskatse vahel oli liiga pikk ülesõit (15km?).
- 3. kiiruskatse lõpuosa ehk Hiiu kaevikusingliga polnud rajameister vist eriti sina peal, sest esimene veerand ja vahepealt ka mingi jupp oli puudu (sinku asemel kulgeti tasasel metsateel). Et noh, kui sinna juba rada viia, siis võiks ikka need maasikad ülesse noppida.
- võistluskeskus, kui selline, asus suhteliselt arusaamatu koha peal. Õnneks ei pidanud lõpetajad sinna peale 4. kiiruskatset ilmtingimata tagasi sõitma.
-/+ rajatähistus koosnes vaid lintidest puuokstel, mistõttu tuli võrreldes noolestatud võistlustega olla tähelepanelik. Samas on selline rajatähistuse mõttes lowend korraldus ka odavam ja oluliselt lihsam. Neid nooltemägesid ikka annab toota ja laiali vedada. Ma ei viriseks noolte puudumise üle.
P.S. Mihkel, ära kriitikast kohku ja korralda endurot ikka taas.
Järgmine aasta tuleb kindlasti min 2 x rohkem rahvast jne.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Oot-oot.
See laskumine oli üks mõnusamaid asju üldse.
Selline pasane ja juhitamatu laskumine aga midagi ohtlikku nüüd küll seal polnud.
Täiesti oli võimalik enne lõppu hoog täielikult maha pidurdada.
Tõsi, all oli rajatähistus pisut heitlik, kuid siiski leitav.
See laskumine oli üks mõnusamaid asju üldse.
Selline pasane ja juhitamatu laskumine aga midagi ohtlikku nüüd küll seal polnud.
Täiesti oli võimalik enne lõppu hoog täielikult maha pidurdada.
Tõsi, all oli rajatähistus pisut heitlik, kuid siiski leitav.
kevin kirjutas:1. katse !!! laskumine oli küll väga läbimõtlemata..
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kummaline üritus oli. See matkaüritus ja rattavõistlus koos ei andnud mingit sünergiat, kui siis oli tänu sellele stardis rohkem inimesi. Läbisõiduks sain 72 kilomeetrit, mis annab keskmistele maratonidele ka silmad ette (nagu ka protokollist näha, keerati ots ümber). Aja peale sõidetavad lõigud olid suures osas väga lihtsasti sõidetavad... ja siis oli seal sees see Astangu laskumine, mis väga head rattavalitsemisoskust nõudis. Maarjamäe omas ma ise probleemi ei näinud aga saan aru, et ka seal jäädi hätta... Ühesõnaga, raskusaste oli ebaühtlane. Raja märgistus oli üldiselt hea, polnud küll tavapäraseid nooli, aga enamasti näitasid kollased lindid kenasti suuna kätte. Millest ma ise tundsin puudust oli kolmanda kiiruskatse juures mingigi toitlustus, oleks eeldanud, et selle aja peale pakutakse kasvõi juuagi. Ühesõnaga, trennina läks päev kirja aga elamussõidu nime juurde jäi küsimärk. Eks järgmine kord tuleb juba paremini Olen kolmapäevakutel käinud juba sellest ajast, kui neid veel kolmapäevakuteks ei nimetatud, siis oli ka tosin meest stardis, kuskilt need asjad kõik algavad...
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kõige rohkem viriseks 3nda katse üle , need pikad kruusasirged olid seal küll liiast
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Kiidan heaks! Ise olen tihtilugu trenni teinud samas formaadis, et kesklinnast stardides suskan kõigepealt Kakumäe poolsaarele, siis Harkusse ja siis läbi linna Piritale ja siis koju tagasi ja see läbi linna sõit pole sugugi ehmatav - nüüdne enduro andis uute radade vihjeid juurde ja see on hea. Võistlus ise oli täiesti loogilise järjestuse ja raskusastmega -osades laskumistes jalastusin ja osadel tõusudel samuti -loodan järgmisel aastal sama üritust toimumas näha.
- JerryBlake
- Rattur
- Postitusi: 160
- Liitunud: 31. 01. 2012. 21:45
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
https://www.youtube.com/watch?v=XPFWCTpUM_I
Esimene kiiruskatse. Lõppes discgolfi posti otsas. Minu ees laskunu pani seal küngaste peal üle lenksu ja kuna mul oli sama trajektoor valitud, eks ma siis reageerisin üle pidurdamisega. Lisaks mingid geniaalsed ligased kummist rajad ja üritus lõppes minu jaoks.
Esimene kiiruskatse. Lõppes discgolfi posti otsas. Minu ees laskunu pani seal küngaste peal üle lenksu ja kuna mul oli sama trajektoor valitud, eks ma siis reageerisin üle pidurdamisega. Lisaks mingid geniaalsed ligased kummist rajad ja üritus lõppes minu jaoks.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Ise panin ka sinna posti kõrvale maoli aga mul ei tekkinud küll mõtetki, et hüpped peaks selle võistluse raja elemendid olema
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Mina olen see tarkpea, kes hüppe pihta sõita otsustas...videost vaadates tundub endalegi absurdne käik, aga jah...põhjus oli selles, et laskumisele peale sõites eriti seda ei vaadanud, mis all lagendikul ootamas oli ja läksin suht otse alla, poole laskumise peal avastasin, et olen sattunud libedate mudaste mattide peale, kust maha keeramine või pidurdamine oleks külili käimisega lõppenud, mõtlesin et sõidan alla ja siis vaatan edasi, kus rada läheb aga jah...väike küngas oli all ees Luud jäid terveks ja sõitsin lõpuni, parema õla lihased on päris valusad, aga saab terveks.
Zero the Hero
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Poleks pidureid puutunud oleksid vast üle hüpanud !
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Nonii, rõõm on näha, et vähemasti selle üle, et Enduro poleks osalejates emotsioone tekitanud, kurta ei saa! On ju rahvaspordiürituse peamine eesmärk just emotsioone tekitada.
Pean möönma, et korraldajana jäid toimunud üritusest samuti kahetised emotsioonid. Kõhklejate seisukoha kinnituseks tuleb nentida, et osalejate arv polnud just teab mis suur. Kokku võeti hommikul välja 40 numbrit, millele lisandus 7 matkasõidu osalejat. Kokku osales üritusel seega 47 inimest. Kui mõelda selles valguses järgmisel aastal kordamise peale, siis hetkel muidgi ülimat optimismi selles osas ei ole. Samas mine tea, võib-olla sügisel on juba hoopis teised mõtted. Kuigi samas mulle tundub, et rattaüritusi, eriti veel MTB üritusi, on Eestis liiga palju ja lihtsalt huvilisi neile kõigile ei jagu. Võib-olla piisab, kui Aerobike annab oma MTB panuse vaid Fakto MTB sõidu ja Hiiumaa rattanädalvahetuse kujul. Aga eks selles osas langevad otsused sügisel : )
Olen muidgi nõus sellega, et päev sai vast liiga pikaks. Ilmselt tõesti peaks rajad pigem tegema vaid ühel pool linna. Samas vajasime 2. ja 3. kiiruskatse vahel pikemat ülesõitu selleks, et jõuaksime ajamõõdu matte ringi liigutada. Kui kiiruskatsed oleksid üsna järjest olnud, siis oleks tarvis kaks korda rohkem ajamõõdutehnikat.
Igal juhul oli huvitav kogemus : )
Pean möönma, et korraldajana jäid toimunud üritusest samuti kahetised emotsioonid. Kõhklejate seisukoha kinnituseks tuleb nentida, et osalejate arv polnud just teab mis suur. Kokku võeti hommikul välja 40 numbrit, millele lisandus 7 matkasõidu osalejat. Kokku osales üritusel seega 47 inimest. Kui mõelda selles valguses järgmisel aastal kordamise peale, siis hetkel muidgi ülimat optimismi selles osas ei ole. Samas mine tea, võib-olla sügisel on juba hoopis teised mõtted. Kuigi samas mulle tundub, et rattaüritusi, eriti veel MTB üritusi, on Eestis liiga palju ja lihtsalt huvilisi neile kõigile ei jagu. Võib-olla piisab, kui Aerobike annab oma MTB panuse vaid Fakto MTB sõidu ja Hiiumaa rattanädalvahetuse kujul. Aga eks selles osas langevad otsused sügisel : )
Olen muidgi nõus sellega, et päev sai vast liiga pikaks. Ilmselt tõesti peaks rajad pigem tegema vaid ühel pool linna. Samas vajasime 2. ja 3. kiiruskatse vahel pikemat ülesõitu selleks, et jõuaksime ajamõõdu matte ringi liigutada. Kui kiiruskatsed oleksid üsna järjest olnud, siis oleks tarvis kaks korda rohkem ajamõõdutehnikat.
Igal juhul oli huvitav kogemus : )
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Mihkel.
Enduroga sa eristuksid.
Standard-maratonidega vaid kopeerid ja parimal juhul kõigest parendad algupäraseid.
Tee kevadel üks nelja kiiruskatseline nt Pirita poolel ja sügisel (see võib vabalt oktoobrisse jääda) teine sarnane Nõmme poolel.
40 osalejat esimes korra kohta uuel formaadis on 4+ tulemus.
Kolmapäevakutel (kui seni ajast-aega toimunud asi sai lõpuks selgemad juhendid-korraluse-toetajad) oli 2007. kevadel Hiiul stardis 77 ratturit.
Ma sinu asemel ei loobuks võimalusest olla sisuliselt maaletooja ja juurutaja sel Eesti rattascene jaoks uudsel formaadil.
http://www.ccrotamobilis.ee/kona-craft- ... -jai-koju/
P.S. arvestatavasse plussi hakkad jääma 3. hooajast aga siis püsivalt
Enduroga sa eristuksid.
Standard-maratonidega vaid kopeerid ja parimal juhul kõigest parendad algupäraseid.
Tee kevadel üks nelja kiiruskatseline nt Pirita poolel ja sügisel (see võib vabalt oktoobrisse jääda) teine sarnane Nõmme poolel.
40 osalejat esimes korra kohta uuel formaadis on 4+ tulemus.
Kolmapäevakutel (kui seni ajast-aega toimunud asi sai lõpuks selgemad juhendid-korraluse-toetajad) oli 2007. kevadel Hiiul stardis 77 ratturit.
Ma sinu asemel ei loobuks võimalusest olla sisuliselt maaletooja ja juurutaja sel Eesti rattascene jaoks uudsel formaadil.
http://www.ccrotamobilis.ee/kona-craft- ... -jai-koju/
P.S. arvestatavasse plussi hakkad jääma 3. hooajast aga siis püsivalt
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Andruselt julgustav sõnavõtt.
Tõime klubiga kunagi maale 24h sõidu ja sokutasime võimekale korraldajale.
Teine võimekas korraldaja võttis üle ja kõigest hoolimata suri ajapikku välja.
Ilmselt keskmise karvajala jaoks liiga kurnav, enamus ei armunud.
Ehk läheb Mihklil enduroga paremini.
Tõime klubiga kunagi maale 24h sõidu ja sokutasime võimekale korraldajale.
Teine võimekas korraldaja võttis üle ja kõigest hoolimata suri ajapikku välja.
Ilmselt keskmise karvajala jaoks liiga kurnav, enamus ei armunud.
Ehk läheb Mihklil enduroga paremini.
Re: Hansaviimistluse Tallinna Enduro
Lisaks veel see,et hooaja algus on selline aeg ka kui paljud pole veel valmis või ei viitsi veel võistelda + ilm oli nagu ta oli
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com