Vaja samuti üldsuse arvamust rattavalikul
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Vaja samuti üldsuse arvamust rattavalikul
niisiis valida järgnevate vokkide vahel:
1) Kona Kula 2002
(pole originaal Crossroc jooksud, vaid tagarumm XT+ZAC 2000 pöid, ees mingi Kona OB-1 rumm vms+Corratec pöid, samuti vahetatud RaceFace vändad ja ISIS keskjooks 2002 XT väntade ja vastava OCTALINK keskjooksu vastu, amort 2001a Marzocchi Z2 Atom Sport õhk, American Classic sadulapost, mis paistab teiste kogemustest hoolimata terve olevat, LX/XT, XT shifterid)
11,5k
2) GT Zaskar Expert 2003 (stock ehk LX/XT, Duke amort)
12k
3) GT Zaskar Race 2002 (ette pandud Deore asemel XT vahetaja, muidu stock vist ehk SID amort, LX vändad, rummud, taga XTR vahetaja)
14,5k
4) Corratec Superbow Race 2002 (punane raam, LX/XT, Manitou Elite amort)
12k
5) Corratec Freeride Extreme 2003 (must 2003 raam, muud jubinad vist 2002, ZZYXX õliketaspidurid, Corratec ketaspidurijooksud, Rock Shox Judy TT amort, LX/XT)
11,5k
6) 2002a Bianchi Tycoon 5400 (SRAM 9.0SL shifterid, tagavahetaja, 9.0 pidurid, ees Mavic X221 pöid+Novatec rumm, taga suvaline rumm+Mavic X519 pöid, lukustatav Manitou Scareb amort Manitou Six pükstes (ehk alumine osa), ees XT vanem vahetaja, Corratec vändad
11k
7) Schwinn Homegrown 2001 (Judy Race amort) 12k
GT Avalanche 2000a (SID SL, LX/XT) 9k
9) Scott Pro Racing 1999 (Endorphin AVS carbon-raam, Manitou SX amort, täis XT, tagavahetaja XTR) 12,9k
olen ise raskema kaaluga (ca 85kg-talv tegi oma töö ) ja tahaks kiiret ja kerget MTB ratast peamiselt asfaldisõiduks, millega ka vahel metsa põrgata, olen eelmistel aastatel sõitnud kevadest sügiseni ca 50km/päevas nii et päris pühapäevasõitja pole ja tean, et erinevad rattad annavad erineva sõidumõnu.
1) Kona Kula 2002
(pole originaal Crossroc jooksud, vaid tagarumm XT+ZAC 2000 pöid, ees mingi Kona OB-1 rumm vms+Corratec pöid, samuti vahetatud RaceFace vändad ja ISIS keskjooks 2002 XT väntade ja vastava OCTALINK keskjooksu vastu, amort 2001a Marzocchi Z2 Atom Sport õhk, American Classic sadulapost, mis paistab teiste kogemustest hoolimata terve olevat, LX/XT, XT shifterid)
11,5k
2) GT Zaskar Expert 2003 (stock ehk LX/XT, Duke amort)
12k
3) GT Zaskar Race 2002 (ette pandud Deore asemel XT vahetaja, muidu stock vist ehk SID amort, LX vändad, rummud, taga XTR vahetaja)
14,5k
4) Corratec Superbow Race 2002 (punane raam, LX/XT, Manitou Elite amort)
12k
5) Corratec Freeride Extreme 2003 (must 2003 raam, muud jubinad vist 2002, ZZYXX õliketaspidurid, Corratec ketaspidurijooksud, Rock Shox Judy TT amort, LX/XT)
11,5k
6) 2002a Bianchi Tycoon 5400 (SRAM 9.0SL shifterid, tagavahetaja, 9.0 pidurid, ees Mavic X221 pöid+Novatec rumm, taga suvaline rumm+Mavic X519 pöid, lukustatav Manitou Scareb amort Manitou Six pükstes (ehk alumine osa), ees XT vanem vahetaja, Corratec vändad
11k
7) Schwinn Homegrown 2001 (Judy Race amort) 12k
GT Avalanche 2000a (SID SL, LX/XT) 9k
9) Scott Pro Racing 1999 (Endorphin AVS carbon-raam, Manitou SX amort, täis XT, tagavahetaja XTR) 12,9k
olen ise raskema kaaluga (ca 85kg-talv tegi oma töö ) ja tahaks kiiret ja kerget MTB ratast peamiselt asfaldisõiduks, millega ka vahel metsa põrgata, olen eelmistel aastatel sõitnud kevadest sügiseni ca 50km/päevas nii et päris pühapäevasõitja pole ja tean, et erinevad rattad annavad erineva sõidumõnu.
Viimati muutis 5TH ELEMENT, 21. 04. 2004. 21:05, kokku muudetud 3 korda .
Need on kõik kasutatud rattad jah? Kindlasti on siis mõni vähemsõitnud ja teine rohkemsõitnud - ka selle järgi annab valida.
Aga asja juurde.
Raamid on neil kõigil väga head, isiklik kogemus puudub, aga meiesuguse harrastaja juures ei tohiks vahet olla.
Valida võib ka amordi järgi - korras/uus SID maksab juba ise terve ratta hinna.
Aga mina valiks vända(kui on kulumata) ja jooksude järgi. Torusid ja käiguvahetajaid on lihtne ja odav vahetada. Need 2 asja aga määravad minu jaoks ratta mineku.
Kindlasti on kuskil info kõigi nende rataste kohta, aga ei viitsinud otsida. Eks see ole sinu kodutöö.
Ehk oli abiks.
Aga asja juurde.
Raamid on neil kõigil väga head, isiklik kogemus puudub, aga meiesuguse harrastaja juures ei tohiks vahet olla.
Valida võib ka amordi järgi - korras/uus SID maksab juba ise terve ratta hinna.
Aga mina valiks vända(kui on kulumata) ja jooksude järgi. Torusid ja käiguvahetajaid on lihtne ja odav vahetada. Need 2 asja aga määravad minu jaoks ratta mineku.
Kindlasti on kuskil info kõigi nende rataste kohta, aga ei viitsinud otsida. Eks see ole sinu kodutöö.
Ehk oli abiks.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Ikka kasutatud.
Tee mis tahad aga minu jaoks on ka välimusel tähtsus ja seetõttu see üleni roheline Bianchi ei meeldinud, paarist tiirust maja ees ka eriti sõidutunnetust ei saanud.
Kona tundus väga mõnus ja teisi polegi veel jõudnud proovida. Corratecid ka eriti ei sümpatiseeri oma värvikirevuse tõttu ja tunduvad kuidagi liiga ülemakstud.
Lugesin arvustusi aga GT-de kohta ja Zaskar raam pidi olema üks maailma parimaid üldse. Samuti ka sinine värv meeldib. Nii et hetkel sümpatiseerivadki eelkõige see Kona ja Zaskar Race, kuigi viimasel hind juba krõbedavõitu. või siis see hõbedane Zaskar Expert, mis vist klass madalam Race-ist?
Tee mis tahad aga minu jaoks on ka välimusel tähtsus ja seetõttu see üleni roheline Bianchi ei meeldinud, paarist tiirust maja ees ka eriti sõidutunnetust ei saanud.
Kona tundus väga mõnus ja teisi polegi veel jõudnud proovida. Corratecid ka eriti ei sümpatiseeri oma värvikirevuse tõttu ja tunduvad kuidagi liiga ülemakstud.
Lugesin arvustusi aga GT-de kohta ja Zaskar raam pidi olema üks maailma parimaid üldse. Samuti ka sinine värv meeldib. Nii et hetkel sümpatiseerivadki eelkõige see Kona ja Zaskar Race, kuigi viimasel hind juba krõbedavõitu. või siis see hõbedane Zaskar Expert, mis vist klass madalam Race-ist?
Zaskar Expert on jah madalam kui Zaskar Race endale mulle meeldib muidu see sinine värvus Bianchi värviga pead harjuma muidu asi
päiksekäes kameeleon et muutub sellisex sinakamax muidu usu mind
et rahvas vaatab sellele järgi kuna asi paistab välja täielik racing oma
värvilt
Bianchil kindlasti uuri kas mõnda mikropragu ei ole eriti BB hammaka poolses osas
päiksekäes kameeleon et muutub sellisex sinakamax muidu usu mind
et rahvas vaatab sellele järgi kuna asi paistab välja täielik racing oma
värvilt
Bianchil kindlasti uuri kas mõnda mikropragu ei ole eriti BB hammaka poolses osas
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
oskan vast kommenteerida raame
scoti karbonraam on jäik ja vastupidav, kui ta selle aja jooksul on vastu pidanud siis peab ilmselt ka edaspidi, olen sõitsin ca 3 aastat scoti karbonraamidega, ühe lõhkusin ka ära, üks vedeleb siiamaani kodus väikesed värvipraod sees ilmselt teen sellest mingi treeningratta, karbon on ajahambale vastupidavan kui alumiinium väsib aeglasemalt.
bianchi 2003 assetiga sõidan praegu, geomeetria meeldib hästi agressivne ja juhitav, tycoon veereb veel paremini kuid kaalun 88-85 kiloni, ning valisin tiba toekama raami
proovisin ka corrateci see raam eriti ei istunud
scoti karbonraam on jäik ja vastupidav, kui ta selle aja jooksul on vastu pidanud siis peab ilmselt ka edaspidi, olen sõitsin ca 3 aastat scoti karbonraamidega, ühe lõhkusin ka ära, üks vedeleb siiamaani kodus väikesed värvipraod sees ilmselt teen sellest mingi treeningratta, karbon on ajahambale vastupidavan kui alumiinium väsib aeglasemalt.
bianchi 2003 assetiga sõidan praegu, geomeetria meeldib hästi agressivne ja juhitav, tycoon veereb veel paremini kuid kaalun 88-85 kiloni, ning valisin tiba toekama raami
proovisin ka corrateci see raam eriti ei istunud
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
ei riski vist enam carbonraamiga kasutatud ratast osta oma kere juures, eelmine aasta oli juba 2001a Giant MCM, millel hakkas ka raam naksuma suve lõpus ja keskjooksu juurest hakkas mõranema.
need carbonraamiga rattad ikka pigem tippude jaoks mõeldud, kes 60-70kg.
aga nüüd selline küsimus, et tean, et antud raamid u. samal tasemel aga kumba ise eelistaksite, kas 2002a GT Zaskar Race või 2002a Kona Kula raami? ja olen lugenud, et sellel Zaskaril all olnud Syncrose pöiad pidid üpris nõrkukesed olema?
need carbonraamiga rattad ikka pigem tippude jaoks mõeldud, kes 60-70kg.
aga nüüd selline küsimus, et tean, et antud raamid u. samal tasemel aga kumba ise eelistaksite, kas 2002a GT Zaskar Race või 2002a Kona Kula raami? ja olen lugenud, et sellel Zaskaril all olnud Syncrose pöiad pidid üpris nõrkukesed olema?
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
GT-d nagu kiidetakse küll igalpool, et supertugev ja jäik jne ja see Kinesise torudest Zaskar Race peaks ikka üpris hea olema?
Viimati muutis 5TH ELEMENT, 21. 04. 2004. 21:21, muudetud 1 kord.
soovitan soojalt Corratec Superbowd.Väidetavalt ühed maailma jäigemad raamid.See et ta kallis on,on tingitud sellest et käsitöö ja selle taga kvaliteet.Ise sõidan Freeridega ja väga hea mugav raam.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Superbow raami headtube osa on väga läbipainduv ja pole mitte sugugi jäik eriti kui veel 130mm stemm onveloman32 kirjutas:soovitan soojalt Corratec Superbowd.Väidetavalt ühed maailma jäigemad raamid.See et ta kallis on,on tingitud sellest et käsitöö ja selle taga kvaliteet.Ise sõidan Freeridega ja väga hea mugav raam.
aga jahh alu on odav ja kerge remontida kui midagi peax juhtuma (100eek läx raami parandamine) samas karbonit juba raskem korda saada
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
tuttaval on Avalanche 2000a oma ja vot ei teagi raam nagu küll raskena ei tundu tegemist ikkagi GTga! vaata milline sulle endale rohkem meeldib5TH ELEMENT kirjutas:jah, tean ise ka, et ega carbonit eriti ei parandagi, nii et see variant jääb vist ära.
aga mida arvata 2000a GT Avalanche raamist, kas need kestavad? on vist üpris raske ja Hiinas valmistatud?
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Kuigi ilmselt minu jaoks oleks see juba teadus oma ette, siis Zaskarile võrdluses Avlanchega heideti ette paremat juhitavust ning see tõttu ka kergemat kaalu,mis viimasel pidi omas klassis üks raskemaid olema.Kuna see rohkem loetud saidilt kus EU tootjaid eriti ei tunta siis oska väga tõe pähe võtta.Zaskar äratas ka minus huvi mõned ajad tagasi kuid toona oli sama raha eest võimalik uuest peast siiski rohkem Avalanche seeriat sihtida ning Scott tundus paremini "riietatud".
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22