Trek Fuel 100
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Trek Fuel 100
kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
No krt mis ma seal ikka salgan, ega olen ikka rahul küll. Minumeelest ilma ilustamata on tegemist maailma kõige parema mägirattaga. Kui hakata uurima, siis mina vähemalt ei leidnud ühtegi juppi, mida paremaks saaks vahetada. Carbon sarved vist saaks ise külge panna. Aga ok, see treki kiitmine läheb juba teemast väga kõrvale.profit4 kirjutas:Krt Fuel ajab küll tati ripakile , ilus pill
Re: Trek Fuel 100
Mountain Bike Actioni andmetel on Fuel 100 kergeim seeriatootmises olevatest full suspension võistlusratastest.SL kirjutas:kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
Meirhaeghe maailmameistriks toonud Epic kaalus minu mäletamist mööda 11 kg ja tal oli custom bike.
Re: Trek Fuel 100
mõned aaastad tagasi oli Scott kõige kergem full suspension ratas kaalused alla 9 kgtarmo kirjutas:Mountain Bike Actioni andmetel on Fuel 100 kergeim seeriatootmises olevatest full suspension võistlusratastest.SL kirjutas:kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
Meirhaeghe maailmameistriks toonud Epic kaalus minu mäletamist mööda 11 kg ja tal oli custom bike.
http://weightweenies.starbike.com/articles.php?ID=27[/url]
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Trek Fuel 100
tarmo kirjutas:Mountain Bike Actioni andmetel on Fuel 100 kergeim seeriatootmises olevatest full suspension võistlusratastest.
Meirhaeghe maailmameistriks toonud Epic kaalus minu mäletamist mööda 11 kg ja tal oli custom bike.
Seeriatoodangust pole ju selle ratta juures juttugi, pealkirjaski ju maagiline sõnapaar custom build. Tehasevariandist pole palju alles jäetud...veloman32 kirjutas:mõned aaastad tagasi oli Scott kõige kergem full suspension ratas kaalused alla 9 kg
Signature sucks!
Re: Trek Fuel 100
kusjuures hawaiis oli see Scott täitsa olemas (tehasevariandina) ja lisaks juures silt ,,maailma kergeim topeltamordiga ratas,, ,või midagi selletaolist.aga selle peale ei saa pead pakule panna kas oli seeriatootmises või mittehuko kirjutas:Seeriatoodangust pole ju selle ratta juures juttugi, pealkirjaski ju maagiline sõnapaar custom build. Tehasevariandist pole palju alles jäetud...
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Trek Fuel 100
Ei taha siin kedagi ega kellegi varustust maha tegema hakata, aga selle sama Hawaii rippkaaluga kaaludes saadi ühele rattale 1,2 kg väiksem kaal, kui tehase spec oli andnud. Aga nagu teame, on rataste kaalud haruharva alla tehase antud ulmenumbrite. Järeldusi ma parem tegema ei hakanud........SL kirjutas:kaalusin ükspäev Hawaii's ära oma 04 aasta Fuel 100 - kaal on 10,9 kg. Julgen olla päris rahul. (küljes kogu varustus - joogipudeli hoidja, sarved, clipless.)
räägid margapuust, võro keeles päsülRivo kirjutas:Iseenesest peaksid need rippkaalud ühed täpseimate killast olema. Mõtlen siin sellist, kus kaalu teada saamiseks mingit raskust pikki siini edasi või tagasi liigutatakse (krt. raske ennast väljendada) Aga no selline tavaline.
hawaiis on rippuv osutiga vedrukaal
See, mis paar nädalat tagasi Pirita Hawaiis oli, oli selline elektrooniline, vedelkristall näiduga rippkaal. Ma ei tea, mida Alvaro silmas pidas - võibolla seda sama. Samas paarsada grammi siia-sinna on mul ükspuha (olenevalt kaalust ja kaalujast), kuid ei tahaks päris uskuda, et kohe 1,2 kilo 10,9-st raskem on.erikr kirjutas:hawaiis on rippuv osutiga vedrukaal
Jah, see sama elektrooniline, seda nad juba tükk aega kasutanud on. Loomulikult ei usu, et Fuel sul 12 kg kaalub. Aga tõin ühe näite elust enesest ja kuna mul rohkem andmeid pole (mis on muidugi mu enda viga), siis pean selle kaalu kohta sellises teadmises (teadmatuses) elama........SL kirjutas:See, mis paar nädalat tagasi Pirita Hawaiis oli, oli selline elektrooniline, vedelkristall näiduga rippkaal. Ma ei tea, mida Alvaro silmas pidas - võibolla seda sama. Samas paarsada grammi siia-sinna on mul ükspuha (olenevalt kaalust ja kaalujast), kuid ei tahaks päris uskuda, et kohe 1,2 kilo 10,9-st raskem on.
V?gten er 9,75 kg for komplet cykel inkl. speedsensor og holder til pulsur.Ermo kirjutas: Huvitav, mis selline ketastega fuel kaalub ?
http://www.trekoclv.webbyen.dk/
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Vot seda mina juba ei usu.mart kirjutas:V?gten er 9,75 kg for komplet cykel inkl. speedsensor og holder til pulsur.
http://www.trekoclv.webbyen.dk/
See Hawai kaal,mis valetas 1.2kg,tuli selle "maailma kergeima"Scott Strikega ilmselt kaasa,sest lubatud alla 9kg-st oli asi ikka väga kaugel.Loomulikult oli selle ratta õige kaal kah väga kergete killast,aga on kuulda olnud,et need raamid väga kaua ei sõitnud.Trek Fuel 100 on raudselt ÜLIKÕVA,eriti kui seal paar juppi ära vahetada odavamate vastu.
profit4 kirjutas:hmm vaatasin et rademari kodukal pole Fuel ratastest enam haisugi , paistab et ka need on neil vaid ettetellimisega. Tahtsin hinda kiigata , äkki oskab keegi anda infot, mitu kümneid tuhandeid see vokk maksab
letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.
Ma natuke kahtlen nende hindade tõepärasuses. Kui juba XT-jupiga Elite 9.8 maksab 44000.- siis ei ole eriti reaalne saada XTR-iga Fuel-i eelpool nimetatud hinnaga. Minu Rademaris töötav sõber arvas Fuel 100 hinaks olevat 80-90K, aga ta ei olnud ka päris kindel, kuna neid rattaid jaemüüki ei võetud.tarmo kirjutas: letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.
need hinnad on maha kirjutatud hinnasiltidelt laki tn rademarist tallinnas. kõik on seal jaemüügis .Bimmer kirjutas:Ma natuke kahtlen nende hindade tõepärasuses. Kui juba XT-jupiga Elite 9.8 maksab 44000.- siis ei ole eriti reaalne saada XTR-iga Fuel-i eelpool nimetatud hinnaga. Minu Rademaris töötav sõber arvas Fuel 100 hinaks olevat 80-90K, aga ta ei olnud ka päris kindel, kuna neid rattaid jaemüüki ei võetud.tarmo kirjutas: letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.
see Fuel 100 ei ole poes päris 100% tippjuppidega ratas, seepärast ka hind selline. nt. cross maxi pole, samuti sadul ja veel mõned pisut täielikust tipust madalamad jupid. sellise ratta kohta on hind muidugi mõistlik! kuigi kaalub natuke palju.Bimmer kirjutas:Ma natuke kahtlen nende hindade tõepärasuses. Kui juba XT-jupiga Elite 9.8 maksab 44000.- siis ei ole eriti reaalne saada XTR-iga Fuel-i eelpool nimetatud hinnaga. Minu Rademaris töötav sõber arvas Fuel 100 hinaks olevat 80-90K, aga ta ei olnud ka päris kindel, kuna neid rattaid jaemüüki ei võetud.tarmo kirjutas: letihinnad rademaris: fuel 100 - 59000.-, fuel 95 - 35000.-, fuel 98 pole saada siinmail. samas müügil eelmise aasta fuel 90 - 19900.-.
bontrager x-lite jooksud on tippjooksud, mis on crossmaxiga samas hinnaklassis, nii et kui ratas komplekteerida crossmaxiga, see hinda ei muudaks. ausalt ma väga ei leia fuel 100 küljest juppe mis on" täielikust tipust" madalamad. kui siis vaid v-pidurid asendaks kettaga, aga miskipärast on tootja v-piduri valinud.Ruve kirjutas:see Fuel 100 ei ole poes päris 100% tippjuppidega ratas, seepärast ka hind selline. nt. cross maxi pole, samuti sadul ja veel mõned pisut täielikust tipust madalamad jupid. sellise ratta kohta on hind muidugi mõistlik! kuigi kaalub natuke palju.
No kui crossmaxe all ei ole siis see ratas ikka küll kuskile ei kõlbaRuve kirjutas:see Fuel 100 ei ole poes päris 100% tippjuppidega ratas, seepärast ka hind selline. nt. cross maxi pole, samuti sadul ja veel mõned pisut täielikust tipust madalamad jupid. sellise ratta kohta on hind muidugi mõistlik! kuigi kaalub natuke palju.
Ja sadul mingi san marco lagi sadul. Ja amort kah ju mingi SID'i närakas
ja üldsegi mingid kuradi shimano jupid peal.
KUi sina eelistad mingeid teisi kaubamärke (mingitel erinevatel põhjustel) siis need ei ole veel lagi ja kõik teised konkureerivad kaubamärgid rämps.
a'la ühele shimano teisele sram, ühele mavic teisele bontrager, ühele merida teisele trek