GT i-drive
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
GT i-drive
Mis te sellest raamist arvate?
huvitab selline raam:
gt xcr 2000
huvitab selline raam:
gt xcr 2000
Re: GT i-drive
xcr raamid ei sobi sinusugusele, kes hüppeid harrastab. Pole vahet, kas xcr materjal on 7000 series aluminum (5000-2000) või 6061-T6 aluminum (1500-1000).Konflict kirjutas:Mis te sellest raamist arvate?
huvitab selline raam:
gt xcr 2000
See i-drive idee on ju mõeldud puhuks, kus väntamise jõud kantaks võimalikult maksimaalselt edasiliikumiseks. Sa pead pigem FR/DH ratast otsima. See, et ntx Hans Rey sõidab Ruckusega, mis samuti i-drive, on lihtsalt seetõttu, et GT on tema sponsor olnud koguaeg.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kuna sul õnnestus juba oma Cyclepro Octagon Comp kiige puruks sõita, siis unusta alumiiniumsulamite tähised ning pööra põhitähelepanu raami ehitusele/kasutuseesmärgile. Sind hetkel huvitava GT raami hüppad sa taaskord puruks. Vaata pigem sarnaseid raame, nagu ntx Da Bomb valmistab:Konflict kirjutas:6061-T6 see alumiiniumi tähis on raamile kirjutatud
http://www.dabombbike.com/htm/product/frames.htm
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Konflict on kunagi kirjeldanud, milliseid elemente ta rattaga sooritab. Nüüdseks on raam puru. Kokkuvõte - kui ta oma hüppamist tahab jätkata, siis peab ka samaväärse tehnika soetama. Da Bombi näide oli mul toodud vaid illustratsiooniks.5TH ELEMENT kirjutas: fr raam... ülikallis lõbu.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: GT i-drive
Krt kust selline jutt küll võetakse? Et Brian Lopes sõidab GTga on ka see et ta on tehase tiimis aga eestimaal teadjamad räägivad et muidu ta sõidaks autoriga?mart kirjutas:See, et ntx Hans Rey sõidab Ruckusega, mis samuti i-drive, on lihtsalt seetõttu, et GT on tema sponsor olnud koguaeg.
Ei ole ainult tehase tiim nendel ratastel vaid ka teised tegijad. GT DHi raam on samamoodi 6061 ning mehed dropivad et vähe pole. RuckusIdrive on spets freeride kolakas millega sõidavad ka DH mehed sest see on ikka kargamise eesmärgil tehtud.
Lopes lasi vapsee zaskariga mitu aastat dual slalomit ja dirti jms ja sõidavad ka teised.
Uus prototüüp (rey lehel nähtav) G BOX(gearbox) on ka alu ning seda vaadates võite ise arvata mis eesmärgiga see on loodud. Ja selle loomisel (nagu ka shimano Saint) juures on sõitjad ise.
Lopesile tehti eraldi 3 spets velo(need) millega mees võistleb ja treenib ja ikka alu. Kas talle liiniväliselt neid terve garaazh tehti vaadates kuidas ta kargab ja treenib?
Ja lõpetuseks olen ise ka Idrive seljas ja pirita metsa väike "DH/FR" osakond pole suutnud ei minu ega sõbra velo ära rikkuda. Ennekõike läheb igast muud nodi paigast ära ja kõveraks aga raam on paigas.
Iga raam annab lõpuks järele kui temaga äärmuslikkusi teha. Kusjuures osad raamid ei anna aga siis purunevad jupid. Mingi ülikallis 2 krooniga amort näiteks mis maksab pea poole ülikalli raami hinna.
Soomustank läheb ka puru kui väga tahta seega pole midagi mis ei VÕIKS katki minna.
PS. 2001 aasta väljalaskes oli viga Idrive 5.0 ja paremad millel oli sadulaosa keevitus nõrk ning need "rebenesid" meestel droppides lahti ning kõik said 2003 aasta parandatud raamid omale tehasest.
Re: GT i-drive
Ma ei leidnud, su pikast pahandamisest, vastust küsimusele - Kas Konflict võib nüüd rahuliku südamega GT xcr 2000 raamile jupid külge keerata ja Viljandi lossimägedesse hüppama minna ? Vasta lühidalt - jah või ei.Caarel kirjutas: Krt kust selline jutt küll võetakse?.... olen ise ka Idrive seljas ja pirita metsa väike "DH/FR" osakond pole suutnud ei minu ega sõbra velo ära rikkuda.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.