Elektrooniline käiguvahetus
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Elektrooniline käiguvahetus
Otsustasin, et ostan lõpuks mingi parema maanteeratta. Talve hakul sai see ära tehtud. Ratas ise on Scott Addict 15 Di2. Valiku juures oli üks määravamaid faktoreid hinna juures olev -30%. Kuid sellel rattal on elektrooniline käiguvahetus. Kas on kellelgi sellega kogemusi? Kas see on asjalik täiendus või tarbetu vidin? Kas selle patarei võib tee peal ka ootamatult tühjaks minna? Kuna ma selle rattaga talve tõttu üldse sõitnud ei ole, siis peaks olema võimalik seda. ratast vahetada ka veel.
Re: Elektrooniline käiguvahetus
ca pool pro pelotonist sõidab Di2-ga (enamasti küll DuraAce). Nende sõidud kestavad 4-6h, pole väga kuulnud, et patareisid poole sõidu peal laetaks
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Elektrooniline käiguvahetus
Ma arvan, et aku kestvuse pärast sa küll muretsema ei pea. Ega see pole mingi nutitelefon mida vaja üle päeva laadida. Lisaks kaob ka Di'ga ära vajadus käigutrosse vahetada.
Re: Elektrooniline käiguvahetus
Sõidan juba 3 a Shimano Di Ultegraga. Kevadel laed aku ja teed tarkvara uuenduse, kui on välja tulnud ja alles laen järgmisel aastal. sõidan 4-5 tuhhi suve jooksul. Väga mugav kasutada. Mina ei lähe kunagi enam tagasi tavasüsteemile.
Re: Elektrooniline käiguvahetus
Google'sse "shimano di2 experience" ja tuleb....
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Elektrooniline käiguvahetus
Käigitross on pea kõige odavam mure ratta juures. Tsirka 3€/tk eest.DeeJott kirjutas:Lisaks kaob ka Di'ga ära vajadus käigutrosse vahetada.
Re: Elektrooniline käiguvahetus
Olen hetkel sõitnud sama rattaga nagu teemaalgataja kuskil 1000 km. Korra olen juba laadinud ja tühjaks sai ca 330 km juures. 70 km tuli eest väiksega lasta ja tagant sai veel vahetada. Kui esimene lõpetab, siis tagumise jaoks pidi olema ca 200 vahetust ehk sellega peaks koju saama. Samas lubatakse aku kestvuseks 1500 kuni 2000 km. Nüüd olen uuesti laadinud ja vaatab kaua seekord kestab. Esimene laadimine või minna ka selle nahka, et ratas oli transpordis ja võis heeblitega kuskile vastu käia.