´68 XB3 Cport B-541 sõidukorda

Remont ja hooldus
Vasta
HannesK
Rattur
Postitusi: 3
Liitunud: 29. 07. 2018. 13:26

´68 XB3 Cport B-541 sõidukorda

Postitus Postitas HannesK » 29. 07. 2018. 14:10

Tere!

Hetkeemotsioonil otsustasin ratta, millega mind kunagi lasteaeda sõdutati ja kui jalad ulatusid juba ise sõitsin, sõidukorda seada.
Iseenesest kena ´68 kirsipunane Harkovi ratas. Kooliaegne neoonvärvides teibituuning peal. Jah....

nüüd tabas reaalsus otse oimukohta.
pooleli oleks ka loll jätta. Nostalgia. Natuke oleks ehk abi vaja...

ostsin juba uued kummid ja kodarad

1. koonused ja kuulid on kõik koledad. Kes müüb vene rattale koonuseid? Kuule veel leiab, muidugi - kust soovitate vaadata?
2. Tirris üks kutsika vedru on pooleks. Kas neid ka kusagilt veel saab või peaks ise traati otsima minema?
3. Kas rummude laagripesasid ka kuidagi lihviti?
4. Kellelgi kindlasti on Sprordi sadulat? Minu omal on vaid nahk OK, pinguti on isearetus ja tagumised vardad keevitusest lahti.

Hannes

rnx69
Rattur
Postitusi: 18
Liitunud: 05. 08. 2018. 19:25

Re: ´68 XB3 Cport B-541 sõidukorda

Postitus Postitas rnx69 » 07. 08. 2018. 12:41

1. Kuulid on igas rattapoes praktiliselt letikaubana mõõdu järgi olemas. Koonuste koha pealt - Tartus näiteks viimati veel nägin neid turul olevas rattapoes olemas olevat, kas ka enam, ei tea.

2. Ka vanasti minu teada polnud neid võtta kusagilt, keerati ise käepärasest materjalist, kitarrikeel olla kõige paremini väidetavalt kestnud.

3. Vana nõks on rumm lahti, määrdest puhtaks, klapilihvimise pastaga kokku tagasi, kümmekond kilomeetrit sõitu, siis uuesti lahti, puhtaks ja uute kuulidega kokku. Pole ise kasutanud, ei oska kommenteerida, kui hästi töötab, kui juba soon sisse on kulunud, siis ilmselt loogikale tuginedes enam midagi päästa pole.

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4511
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Re: ´68 XB3 Cport B-541 sõidukorda

Postitus Postitas riho » 07. 08. 2018. 13:53

rnx69 kirjutas:2. Ka vanasti minu teada polnud neid võtta kusagilt, keerati ise käepärasest materjalist, kitarrikeel olla kõige paremini väidetavalt kestnud.
Kitarrikeel oli parim. Kui seda kohe võtta ei olnud, siis kustukummist, pehmemast tihendist vms elastsest materjalist kiilukujuline punn kutsika all ajas ajutiselt asja ära.

HannesK
Rattur
Postitusi: 3
Liitunud: 29. 07. 2018. 13:26

Re: ´68 XB3 Cport B-541 sõidukorda

Postitus Postitas HannesK » 28. 08. 2018. 17:21

https://photos.app.goo.gl/fSey3MEN9414grqP6

Ratas esialgu komplekteeritud.
Jooksud ja tirr said uued kuulid, koonused sain varuosa rummudest, tirri vedru tarbeks sain traadi Kuressaare Bivarixist.
Bivarixist ka uued roostevabad kodarad ja kummid.
Rattal all olnud turisti pöiad poleerisin ja mõneks ajaks on pilt päris OK.

Aga ühtteist oleks ikkagi veel vaja.

Sadula alusraam on katki, nahk on OK. Otsin asendust. Samasugust. Kellelgi?
Ühe pidurieebli sisu on kadunud. Alles vaid alumiiniumkorpus. Oleks vaja sellist varast, alumiiniumrattaga pidurieeblit. Kellelgi?
Pedaalid on valed. Kannatab sõita aga kui kellelgi on veel rahuldava välimusega sportratta pedaale?

Hannes
Viimati muutis HannesK, 29. 08. 2018. 09:57, kokku muudetud 3 korda .

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: ´68 XB3 Cport B-541 sõidukorda

Postitus Postitas erikr » 28. 08. 2018. 20:01

pilt pole nähtav, ilmselt õiguste teema.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Vasta

Mine “Hooldus”