X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
15. august 2018 - Pirita Škoda Laagri spetsiaal etapp!
Kõigile osavõtjatele kingitus! Lisaks loosime kõigi osavõtjate vahel välja Škoda Kodiaqi kasutusõiguse üheks nädalavahetuseks.
Info: http://www.kolmapaev.ee/2018/08/x-etapp ... 18-pirita/
Stardipaik sama mis eelmisel aastal: Kloostrimetsa tee ja Lükati tee ristis
Parkimine: Kuna võistlus toimub Pirita jõeoru maastikukaitsealal, siis parkida tohib kõva kattega kohtades. Metsakalmistu vastas parklas, Pirita terviseradade parklates, Velodroomi parklas, stardiala ligiduses.
Sel aastal toimub toimub sõit kahel ringil ja võrreldes eelmise aastaga suunaga teistpidi. Lisasime ringile veidi pikkust ja tõusumeetreid. Rada koosneb kolmest sektsioonist. Algus lihtsam ja kiirem männimetsa alune. Keskel tehnilisem ning nõudlikum osa koos Ambrose ja jõeäärse karusselliga. Edasi tuleb raja uus lõik mis viib mööda jõeäärt peaaegu terviseradade teise otsa. Ringi lõpp on veidi kiirem ja hea koht taastumiseks.
Rada saab märgistuse võistluspäeval kella 17-ks. Organiseeritud õppesõitu pole plaanis.
NB! Nagu Pirital ikka, on rajal mitmeid puutepunkte terviseradadega. Jalutajaid ja jooksjaid piisab nii kärudega kui ka koertega. CCRM küll turvab ohtlikumaid ristumisi, kuid iga osaleja peab ka ise tähelepanelik olema.
Raja pikkus: 6,8 km
Lasterada: Pikkus 1 km. Osaliselt kattub suurte rajaga, olge palun tähelepanelikud!
RINGIDE ARV:
Lisaks kirjas ka infotahvlil stardialas.
M / N: 2 ringi
M14 / N14: 1 ring
M12 / N12: 2 lasteringi
L10: 1 laste ring
Kõigile osavõtjatele kingitus! Lisaks loosime kõigi osavõtjate vahel välja Škoda Kodiaqi kasutusõiguse üheks nädalavahetuseks.
Info: http://www.kolmapaev.ee/2018/08/x-etapp ... 18-pirita/
Stardipaik sama mis eelmisel aastal: Kloostrimetsa tee ja Lükati tee ristis
Parkimine: Kuna võistlus toimub Pirita jõeoru maastikukaitsealal, siis parkida tohib kõva kattega kohtades. Metsakalmistu vastas parklas, Pirita terviseradade parklates, Velodroomi parklas, stardiala ligiduses.
Sel aastal toimub toimub sõit kahel ringil ja võrreldes eelmise aastaga suunaga teistpidi. Lisasime ringile veidi pikkust ja tõusumeetreid. Rada koosneb kolmest sektsioonist. Algus lihtsam ja kiirem männimetsa alune. Keskel tehnilisem ning nõudlikum osa koos Ambrose ja jõeäärse karusselliga. Edasi tuleb raja uus lõik mis viib mööda jõeäärt peaaegu terviseradade teise otsa. Ringi lõpp on veidi kiirem ja hea koht taastumiseks.
Rada saab märgistuse võistluspäeval kella 17-ks. Organiseeritud õppesõitu pole plaanis.
NB! Nagu Pirital ikka, on rajal mitmeid puutepunkte terviseradadega. Jalutajaid ja jooksjaid piisab nii kärudega kui ka koertega. CCRM küll turvab ohtlikumaid ristumisi, kuid iga osaleja peab ka ise tähelepanelik olema.
Raja pikkus: 6,8 km
Lasterada: Pikkus 1 km. Osaliselt kattub suurte rajaga, olge palun tähelepanelikud!
RINGIDE ARV:
Lisaks kirjas ka infotahvlil stardialas.
M / N: 2 ringi
M14 / N14: 1 ring
M12 / N12: 2 lasteringi
L10: 1 laste ring
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Tundub, et ilm tuleb igati sobilik! Esialgne vihma hirm on hajunud.
Stardis näeme!
Stardis näeme!
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Parim Pirita rada, mida olen senini sõitnud!
Ok, et läheks läägeks kiitmiseks, siis "lindikava" oli kohati veidi tagasihoidlik ja mõned suunanooled oleks ka täitsa mõnda kohta, kus neid ei olnud, ideaalselt sobinud.
Ok, et läheks läägeks kiitmiseks, siis "lindikava" oli kohati veidi tagasihoidlik ja mõned suunanooled oleks ka täitsa mõnda kohta, kus neid ei olnud, ideaalselt sobinud.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Ikka väga käre rada oli kokku pandud! Kogu magustoit oli lauale toodud. Kiitus!
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Liiga eksitav märgistus ja ratta kõrval jooksmine! See pole rattasõit vaid sadomaso astmes 3!
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
2016 ja 2017 teemas sa vingusid samamoodi, kas tõesti pole selle aja jooksul sõitma õppinud ? Mina nägin oma silmaga kuidas naised, lapsed ja natuke kogukamad inimesed muretult sõitsidpowerman kirjutas:Liiga eksitav märgistus ja ratta kõrval jooksmine! See pole rattasõit vaid sadomaso astmes 3!
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Minul oli esimene kord Pirita metsadesse singlitele sõitma minna,ei osanud aimata mis mind ees ootab...
Poole ringi pealt jätsin sõidu pooleli. Paraku Harku, Männiku, Kakumäe jms. kogemuse baasil ja kolmeaastase metsasõidustaažiga selliseid oskusi ei teki et selline kolmapäevakute rada enda pärast piinlikust tundmata läbi sõita(just sõita).
On mida õppida!
Poole ringi pealt jätsin sõidu pooleli. Paraku Harku, Männiku, Kakumäe jms. kogemuse baasil ja kolmeaastase metsasõidustaažiga selliseid oskusi ei teki et selline kolmapäevakute rada enda pärast piinlikust tundmata läbi sõita(just sõita).
On mida õppida!
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Nõus, et linte ja silte oleks võinud natuke rohkem olla, kaks korda panin natuke mööda aga muidu rada väga mõnus!
Mudases kohas pidin korra ühe jala lahti tegema aga muidu oli kõik ilusti sõidetav. Rada oli tunduvalt kergem, kui eelmine aasta, sest tõusunukid olid suuremate vahedega, eelmine aasta oli neid päris palju järjest üksteise otsa.
Mudases kohas pidin korra ühe jala lahti tegema aga muidu oli kõik ilusti sõidetav. Rada oli tunduvalt kergem, kui eelmine aasta, sest tõusunukid olid suuremate vahedega, eelmine aasta oli neid päris palju järjest üksteise otsa.
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 02. 08. 2018. 06:22
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Väga hea rada! Kui millegi üle viriseda, siis ainult iseenda sõiduoskuse üle
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Mulle meeldis. Tundus lihtsam kui eelmine aasta aga pigem vist lihtsalt enda vorm ja sõiduoskus paranenud. Kolme ringi peale sai enamus kohad ilusti ära sõidetud kui siiski mitte kõik. See aga jätab arenemisruumi ja tõstab tahet.
Pirita on hea koht kus käia enne või peale enda sõitu raja ääres raskemaid kohti vaatamas. Kui näed kuidas rasked elemendid teiste poolt ära sõidetakse puhtalt siis sealt saab nii mõndagi õppida. Ja õpib muidugi ka ebaõnnestumistest.
Pirita on hea koht kus käia enne või peale enda sõitu raja ääres raskemaid kohti vaatamas. Kui näed kuidas rasked elemendid teiste poolt ära sõidetakse puhtalt siis sealt saab nii mõndagi õppida. Ja õpib muidugi ka ebaõnnestumistest.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Kes tahab, see vaatab: https://www.flickr.com/photos/149514402 ... 8638263121
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Mulle kaa meeldis.
Esimene pool oli kiire, kuid nõudis siin-seal veidi jõudu. Enamus tõusupõkse sai ise-enesest sõita hooga ja ilma suurt jõudu kasutamata.
Keskmine osa oli päris rets. Ma ei tea, kas rajameistrile sattus korraga väga palju kanaliini märke kätte ja ta võttis südameasjaks need kõik ära kasutada. Palju neid kanaliiniga kohti oli? Miski 3? Või suisa 4? Igaljuhul tõi see paljusid vist maapeale ja kordas, et tuleb ikka sõidutehnikat harjutada.
See tserpentiin oli nii järskude tagasipööretega, et mul jooksis kuul kokku, kuidas seal sõitma peaks ja kiiretel ringidel lasingi seda joostes. Sai kiiremini. Mudaaugule järgnev puujuurikate lõik võttis kah kukalt kratsima, ja kuigi sel korral läbisin selle samuti igal ringil jalgsi, siis veidi harjutades ma usun, et saaks selle ära sõidetud.
Viimane osa oli pühapäevaratturi unistus- kiire ja looklev ja mitte eriti raske.
Kraaps-aitähh ja järgmisel aastal kohtume.
Esimene pool oli kiire, kuid nõudis siin-seal veidi jõudu. Enamus tõusupõkse sai ise-enesest sõita hooga ja ilma suurt jõudu kasutamata.
Keskmine osa oli päris rets. Ma ei tea, kas rajameistrile sattus korraga väga palju kanaliini märke kätte ja ta võttis südameasjaks need kõik ära kasutada. Palju neid kanaliiniga kohti oli? Miski 3? Või suisa 4? Igaljuhul tõi see paljusid vist maapeale ja kordas, et tuleb ikka sõidutehnikat harjutada.
See tserpentiin oli nii järskude tagasipööretega, et mul jooksis kuul kokku, kuidas seal sõitma peaks ja kiiretel ringidel lasingi seda joostes. Sai kiiremini. Mudaaugule järgnev puujuurikate lõik võttis kah kukalt kratsima, ja kuigi sel korral läbisin selle samuti igal ringil jalgsi, siis veidi harjutades ma usun, et saaks selle ära sõidetud.
Viimane osa oli pühapäevaratturi unistus- kiire ja looklev ja mitte eriti raske.
Kraaps-aitähh ja järgmisel aastal kohtume.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Ise kahjuks osaleda ei saanud, aga kana (B) liine soovitaks alati teha niipalju kui võimalik.martr kirjutas:Keskmine osa oli päris rets. Ma ei tea, kas rajameistrile sattus korraga väga palju kanaliini märke kätte ja ta võttis südameasjaks need kõik ära kasutada. Palju neid kanaliiniga kohti oli? Miski 3? Või suisa 4? Igaljuhul tõi see paljusid vist maapeale ja kordas, et tuleb ikka sõidutehnikat harjutada.
Siis on pärast hundid söönud ja lambad terved!
-
- Rattur
- Postitusi: 3
- Liitunud: 02. 08. 2018. 06:22
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Kui nüüd pilte vaadata, siis tundub, et kohati oli ikka päris RETS rada. Hea meel, et ise ei kukkunud. Kuigi paar-kolm korda olin maapinnga lähemalt tutvumisega üsna lähedal.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Puhas nauding, iga sentimeeter. Nukid mehed
velo clubbers
"sadakilomeheilu on tugev eelis allamäge"
"sadakilomeheilu on tugev eelis allamäge"
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Rada oli äge ja igati sõidetav,migagi retsi polnud võrreldes eelnevate aastatega.
Tänud rajameistritele.
Tänud rajameistritele.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Seni pikim rada mis sai meie poolt Pirita metsa maha märgitud. Järgmiseks korraks panime kõrva taha palju vajaliku.
CC Rota Mobilis tänab kõiki kes tulid Piritale sõitma, uudistama või niisama kaasa eleama.
NB! Škoda Kodiaqi kasutusõiguse üheks nädalavahetuseks võitis omale Andres Annus! Et saaksime edasi asjatada, siis palun saada meile oma kontaktid emailile "ahto@ccrotamobilis.ee".
CC Rota Mobilis tänab kõiki kes tulid Piritale sõitma, uudistama või niisama kaasa eleama.
NB! Škoda Kodiaqi kasutusõiguse üheks nädalavahetuseks võitis omale Andres Annus! Et saaksime edasi asjatada, siis palun saada meile oma kontaktid emailile "ahto@ccrotamobilis.ee".
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Üks kanaliinidest oli Ambrose mäe otsast alla tulles (enne terviserajaga ristumist). Mis seal ohtlikku oli, et oli vaja kahte liini? Pigem tundus mulle ohtlik paarkümmend meetrit varasem drop + kohe järgnenud hüppekas, kust soojendusringil sain ootamatult rattad maast lahti ja maandumine oli veidi tasakaalust väljas (et mitte öelda esirattale). Kas kanaliini vajadus tulenes järsust laskumise nurgast?
CCRM-i suurele tiimile igatahes nukid. Kodumets küll aga nagu poleks varem kunagi sõitnud!
CCRM-i suurele tiimile igatahes nukid. Kodumets küll aga nagu poleks varem kunagi sõitnud!
If everything's under control, you're going too slow!
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
See oli enne juurikatega palistatud vasakpööret, umbes siin. Laskumine algas ülevalt tuhateelt, alla tuli ka üks normaalsem tee aga rajameister suunas meid normaalsest teest vasakule mingi liivase serva peale.AndreK kirjutas:Kus kohas selline painutamine käis?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
See oli minu väljamõeldud lõik, see sõideti üsna kiirelt päris liivaseks ja lahtiseks, tundub, et sellest tulid ka kukkumised
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Põhiliinile lisasime jah "kana" või, siis lisaliini, et pikki juurikaid kartvaid ratturied veidi hoida. Kuna lisaliin oli võimalik, siis pakkusimie ka seda varianti. Kahjuks kõik kohad ei pakkunud lisaliini kuigi oleks võibolla soovinud.KaupoR kirjutas:Üks kanaliinidest oli Ambrose mäe otsast alla tulles (enne terviserajaga ristumist). Mis seal ohtlikku oli, et oli vaja kahte liini? Pigem tundus mulle ohtlik paarkümmend meetrit varasem drop + kohe järgnenud hüppekas, kust soojendusringil sain ootamatult rattad maast lahti ja maandumine oli veidi tasakaalust väljas (et mitte öelda esirattale). Kas kanaliini vajadus tulenes järsust laskumise nurgast?
CCRM-i suurele tiimile igatahes nukid. Kodumets küll aga nagu poleks varem kunagi sõitnud!
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Ka kõrvalt olen erinevaid hinnanguid rajale kuulnud-ühed räägivad et oli suht lihtne, teised et hullumaja...olen kuulnud ka et nii mõnigi kogenud sõitja läks peale rajaga tutvumist koju ära.- Nagu kaks erinevat rada oleks olnud!
Äkki on teema selles et mis kell keegi rajale läks? Varasemad sõitjad said lihtsama, tahedama raja, aga kui hilisemad sõitjad rajale said olid laskumised ja järsud pöörded juba liivaseks sõidetud. Hilise sõitjana mäletan et isegi ühes laskumise nö kanaliinis oli liiv juba nii lahti sõidetud et mina sain küll fätiga alla aga mtb-ga oleks laskumine nõudnud juba väga head ratta valitsemist
Äkki on teema selles et mis kell keegi rajale läks? Varasemad sõitjad said lihtsama, tahedama raja, aga kui hilisemad sõitjad rajale said olid laskumised ja järsud pöörded juba liivaseks sõidetud. Hilise sõitjana mäletan et isegi ühes laskumise nö kanaliinis oli liiv juba nii lahti sõidetud et mina sain küll fätiga alla aga mtb-ga oleks laskumine nõudnud juba väga head ratta valitsemist
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Mina tänan, kanaliinidest ei tea midagi, ei kukkunud, mõned ikaldused, aega läks liiga palju.
Hoitke peal rajameistrid!
Hoitke peal rajameistrid!
Kaido
Velo Clubbers
Õlu on ikkagi inimkonna suurim leiutis. Rattal pole ka viga, aga ratas voblaga...
...pole ikka see!
Velo Clubbers
Õlu on ikkagi inimkonna suurim leiutis. Rattal pole ka viga, aga ratas voblaga...
...pole ikka see!
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Siin arutelus tuleb reljeefselt esile tõsiasi, et aastatega on maastikuratta krossi (Kolmapäevakud siiski üldjuhul selle alla kvalifitseeruvad) sõidutase meie harrastajate hulgas tublisti tõusnud. Need, kellel on olnud huvi keerukate rajaolude vastu ja pühendunud sõiduoskuste arendamisse ning soetanud tipptasemel jalgrattad, on ajapikku saavutanud taseme, mis võimaldab sõita keskmisest nõudlikemal radadel. Ja loomulikult see kontingent naudib ja lausa nõuab uusi väljakutseid.
Teisalt on jälle üksjagu rahvast (kusjuures kohati üsna jõuliselt häälekad), kelle jaoks maastikusõit AD 2018 peaks olema iseenesest mõistetavalt võimalik ka hübriidrattaga ja ei peaks sisaldama mingeid sõiduoskuslike väljakutseid.
Jah, olukord on keeruline. Kuidas edasi minna?
Teisalt on jälle üksjagu rahvast (kusjuures kohati üsna jõuliselt häälekad), kelle jaoks maastikusõit AD 2018 peaks olema iseenesest mõistetavalt võimalik ka hübriidrattaga ja ei peaks sisaldama mingeid sõiduoskuslike väljakutseid.
Jah, olukord on keeruline. Kuidas edasi minna?
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Iga aastane lemmik rada. Selle aasta rajaga jäin taaskord väga väga rahule. Minu hing otsib ekstreemi ja siit ma selle alati leian. Ilma et silm oleks pilkunud valisin alati põhiliini ja pikema mõtlemiseta sai kõik ilusti ilma maha tulemiseta läbitud.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Rada oli väga hea - ise olin äpu. Alguses esines tähistuses mõningaid ebakõlasi, aga tänu paarile soojendusringile ja korraldajate ponnistustele, asi paranes.
Kuiva liivaga rajalõigud vajavad veel tublisti harjutamist .
Kuiva liivaga rajalõigud vajavad veel tublisti harjutamist .
Tuuni kaine peaga!
Tõnu
Tel. 5179614
Eelistan helistamist.
Tõnu
Tel. 5179614
Eelistan helistamist.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
kalari jutule lisaks, et eks neid samu jutte ja probleeme on ka eelnevatel aastatel olnud, sageli pärast etappe, mis on:
a) keskmisest tehnilisemad ja kitsamad ehk keeruline mööduda,
b) Tallinnas asuvad ehk suht suur osalejate arv,
c) suht lühike ring (3 või rohkem ringi põhisõidul) ehk palju osalejaid samal ajal ringil.
Siis juhtubki nii, et keerulisi kohti oleks vaja proovida, aga rahulikult proovida ei saa, kuna kiiremad võistlejad lendavad juba selga (potentsiaalselt ohtlik olukord mõlemale). Siis võibki aeglasematel sõitjatel tekkida tunne, et lihtsam koju ära keerata, mis seal proffidega koos ikka rapsida.
Eks vist parim variant ongi võimalikult palju kana-liine lisada. Kuna kana-liini eeldatavalt kasutab nagunii sõitja, kes viimast sekundit taga ei aja, siis ei pea kana-liin lisama 3 sekundit, võib olla ka 10+, siis ehk lihtsam mingit ümbersõitu leida-tekitada.
Teine variant varem aeg-ajalt toimunud tutvumissõidud. Ise mäletan üht korda Kakumäel, kus proovipäeval esimest ringi sõites oli tunne, et seal ei ole üldse võimalik sõita, aga peale mõnd prooviringi võistluspäeval enam jalga maha ei olnud vaja panna.
a) keskmisest tehnilisemad ja kitsamad ehk keeruline mööduda,
b) Tallinnas asuvad ehk suht suur osalejate arv,
c) suht lühike ring (3 või rohkem ringi põhisõidul) ehk palju osalejaid samal ajal ringil.
Siis juhtubki nii, et keerulisi kohti oleks vaja proovida, aga rahulikult proovida ei saa, kuna kiiremad võistlejad lendavad juba selga (potentsiaalselt ohtlik olukord mõlemale). Siis võibki aeglasematel sõitjatel tekkida tunne, et lihtsam koju ära keerata, mis seal proffidega koos ikka rapsida.
Eks vist parim variant ongi võimalikult palju kana-liine lisada. Kuna kana-liini eeldatavalt kasutab nagunii sõitja, kes viimast sekundit taga ei aja, siis ei pea kana-liin lisama 3 sekundit, võib olla ka 10+, siis ehk lihtsam mingit ümbersõitu leida-tekitada.
Teine variant varem aeg-ajalt toimunud tutvumissõidud. Ise mäletan üht korda Kakumäel, kus proovipäeval esimest ringi sõites oli tunne, et seal ei ole üldse võimalik sõita, aga peale mõnd prooviringi võistluspäeval enam jalga maha ei olnud vaja panna.
Viimati muutis piffik, 18. 08. 2018. 07:54, muudetud 1 kord.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Esimese ringi poole peal oli tunne, et tulen maha aga läksin teisele ringile , mis oli esimesest 6 mintsi kiirem. Üleval metsas sain hakkama, jõe kaldal mitte. Aga respekt nende suhtes, kes terve selle raja läbi suudavad sõita. Ise ma vist sellist taset kunagi kätte ei saa.
Olen kolmapäevakuid juba aastaid sõitnud, vahel on rasked rajad isu ära võtnud ning pole sõitmas käinud ja siis jälle olen sõitma hakanud. Ma mäletan aegu, kui kogu Pirita kolmapäevak oli üleval metsas ja ka siis oli see väsitav. Rajad on aastatega raskemaks/tehnilisemaks läinud. Kuid samas on osavõtjate arv vähenenud ja stardimaks tõusnud. Minu mäletamist mööda oli mõned ajad tagasi kolmapäevaku stardimaks 3€ ja etapi põhidistantsi lõpetajaid 250-300 kanti. Võrdluseks Marimetsa Kapi maratoni stardimaks on 15€ ja poolmaratonil 12€. Eelmisel või üleeelmisel aastal oli just Pirita etapil paar meest, kes ütlesid, et olen esimest korda ja rohkem ma ei tule. Paljud keskmikud/karvajalad on loobunud.
Radade jätkuv raskemaks minek VÕIB jätkuvalt vähendada osavõtjate arvu ja tõsta stardimaksu. Ekstreemi fännid moodustavad igas valdkonnas vähemuse. Foorumites võib ju kiita aga tegelikkus on teine.
Aga eks need ole teie valikud, vägisi kedagi ei saa sundida sõitma ei kerget ega rasket rada.
Olen kolmapäevakuid juba aastaid sõitnud, vahel on rasked rajad isu ära võtnud ning pole sõitmas käinud ja siis jälle olen sõitma hakanud. Ma mäletan aegu, kui kogu Pirita kolmapäevak oli üleval metsas ja ka siis oli see väsitav. Rajad on aastatega raskemaks/tehnilisemaks läinud. Kuid samas on osavõtjate arv vähenenud ja stardimaks tõusnud. Minu mäletamist mööda oli mõned ajad tagasi kolmapäevaku stardimaks 3€ ja etapi põhidistantsi lõpetajaid 250-300 kanti. Võrdluseks Marimetsa Kapi maratoni stardimaks on 15€ ja poolmaratonil 12€. Eelmisel või üleeelmisel aastal oli just Pirita etapil paar meest, kes ütlesid, et olen esimest korda ja rohkem ma ei tule. Paljud keskmikud/karvajalad on loobunud.
Radade jätkuv raskemaks minek VÕIB jätkuvalt vähendada osavõtjate arvu ja tõsta stardimaksu. Ekstreemi fännid moodustavad igas valdkonnas vähemuse. Foorumites võib ju kiita aga tegelikkus on teine.
Aga eks need ole teie valikud, vägisi kedagi ei saa sundida sõitma ei kerget ega rasket rada.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Üllatav speak out, mis tegelikult polegi üllatav.
Aga proovi:
võsa asemel - avatud põldude vahel looklev maantee,
TP õlle ja vorstikeste asemel - espresso teeäärsest kohvikust (- suhkurt? -ei, tänan! ainult espresso. topelt-espresso),
porise mtb asemel - elegantne road machine,
lisaks kõrvus vihisev tuul.
Tohutu vahe.
Aga proovi:
võsa asemel - avatud põldude vahel looklev maantee,
TP õlle ja vorstikeste asemel - espresso teeäärsest kohvikust (- suhkurt? -ei, tänan! ainult espresso. topelt-espresso),
porise mtb asemel - elegantne road machine,
lisaks kõrvus vihisev tuul.
Tohutu vahe.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Video sõitja vaatenurgast - https://www.youtube.com/watch?v=wuap9ievIjw
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Ei saa oodata koguaeg sellist nö pehmosõitu ja kergliiklusrada. Selleks pole võistlust vajagi ja sarnaseid sõite on ec, bosch ja marimetsa. Kus saad tehnilist muidu harjutada? Ise yksi metsas olles sa seda never tegema hakka. Ilmselt jonnivadki hetkel need enamus hauka laada ja elva ratturid siin. Ringil oli selgelt näha kuidas inimesed isegi ei taha proovida mingit tehnilist lõiku, takistusest yle saamist. Ehk sellistel poleks vaja osaleda?
Mulle isiklikult kolmapäev oma radadega meeldib ja saab ikka oskusi ja julgust juurde. Igaljuhul soovitan vinti keerata aegajalt
Mulle isiklikult kolmapäev oma radadega meeldib ja saab ikka oskusi ja julgust juurde. Igaljuhul soovitan vinti keerata aegajalt
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Pirita raja puhul ei saa küll märkida, et see liiga tehniline oli - nii pika ringi peale ainult neli-viis keerukamat kohta, ülejäänu ilmselt kõigile lihtsalt läbitav. Ma, näiteks, nähes endale hetkel mittesõidetavat elementi, kargan velo seljast ja lähen jala, pärast sadulasse ning elu läheb edasi. See, et kõiki kohti jalastumata ei läbi, pole mu egole küll mingi ületamatu takistus. Ja mõnedes kohtades saab jala kiiremini kah .
Tuuni kaine peaga!
Tõnu
Tel. 5179614
Eelistan helistamist.
Tõnu
Tel. 5179614
Eelistan helistamist.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
mida rohkem kaebusi raja mittesõidetavuse osas seda paremi toimib reklaam minu jaoks, pidanuks rajal olema krt;
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Ega tegelikult ju probleemi ei ole. Näiteks Pirita sõidu kukkusin läbi aga nelja eelnevaga sain kenasti hakkama...kõigile on midagi ja erinevatel tasemetel sõitjatele.
Aga ehk tasuks korraldajal rohkem rõhku panna objektiivsele eelinfole et mis raskusastmega rajal eesolev sõit tuleb, siis ei ole põhjust pühapäevasõitjatel pettuda
Aga ehk tasuks korraldajal rohkem rõhku panna objektiivsele eelinfole et mis raskusastmega rajal eesolev sõit tuleb, siis ei ole põhjust pühapäevasõitjatel pettuda
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Minu jaks on Pirita rada ka üks raskemaid. Hea meelega panen paar korda aastas ennast sellisel rajal proovile. Ma arvan et "kolmapäevaku" sõitu peabki nii võtma, et osad rajad on väga raskete elementidega. Isegi Estoniancup'il ei ole kõik kohad sõidetavad... Sellepärast ju prooviring ongi soovitatav, et saad rahulikult keerukad kohad ja obstaaklid üle vaadata ning kui tundub, et on eluohtlik, siis saab need kohad jalgsi läbida.
Tonniga 100% nõus, et kui lähed õige taktikaga, saad ilmselt kiiremini läbi kui kuskil palgihunniku otsas ikaldudes ja herilasi ärritades.
Teine koht on minu jaoks Kotka mäed, mille teatud kohti läbin pigem joostes... lihtsalt pole oskusi selliste kohtade jaoks. Aga pigem oleks see kogu sarjale kaotus kui jääks ainult sellised lihtsad rajad nagu selle aasta Saku etapp.
Tonniga 100% nõus, et kui lähed õige taktikaga, saad ilmselt kiiremini läbi kui kuskil palgihunniku otsas ikaldudes ja herilasi ärritades.
Teine koht on minu jaoks Kotka mäed, mille teatud kohti läbin pigem joostes... lihtsalt pole oskusi selliste kohtade jaoks. Aga pigem oleks see kogu sarjale kaotus kui jääks ainult sellised lihtsad rajad nagu selle aasta Saku etapp.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Meenutades kolmapäevakute tekkelugu - mehed, sõidate Tallinna ümber ja sees oma radu, tutvustage neid ka mittekohalikele ja meie tutvustame omi koduradu - oli null juttu radade raskusest, sooviti vaid näidata kodumaterjali. Niiet ciclissimo laadsed (meenutavad pruut pillerutsi?) purtsatused täiesti kohatud. Kui materjal võimaldab, siis kannatame - jookseme, roomame, vannume - kuid see oligi ju algne eesmärk, et 1h sõitu meeldejääv ja sageli just läbi kartuse/valu.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Mu meelest võiks vähem rõhku panna sellele, et saaks kiiremini ja rohkem rõhku sellele, et saaks paremini. Need kes võidu peale sõidavad ilmselt ei kurda niikuinii.
Kanaliini valimise asemel võiks just pusida raskes kohas ja mitte mõelda kaotatud ajale. Loomulikult tuleb võtta asja mõistusega ja ennast mitte lolluse pärast katki teha.
Ratas ikka sõitmiseks. Käe kõrval jooksmine aja võitmiseks võiks ju olla olemata.
Kanaliini valimise asemel võiks just pusida raskes kohas ja mitte mõelda kaotatud ajale. Loomulikult tuleb võtta asja mõistusega ja ennast mitte lolluse pärast katki teha.
Ratas ikka sõitmiseks. Käe kõrval jooksmine aja võitmiseks võiks ju olla olemata.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Kõik need kolmapäevakud ja erinevad rajad on VÕIMALUSED, mitte kohustus. Kohustuseks on need pigem korraldajatele. Sõrm on kuradile antud ja iga aasta tahetakse paremini.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
Ei ole sellega nõus. Kolmapäevakud on võistlus, koht kus näitad et mida oskad ja mida suudad(või ei suuda)... Õppimiseks on Tallinna piirkonnas hulk klubide korraldatavaid ühistrenne kus on võimalik näha ja õppust võtta, kuidas grupi tugevamad sõidavad.AhtiH kirjutas:Mu meelest võiks vähem rõhku panna sellele, et saaks kiiremini ja rohkem rõhku sellele, et saaks paremini. Need kes võidu peale sõidavad ilmselt ei kurda niikuinii.
Kanaliini valimise asemel võiks just pusida raskes kohas ja mitte mõelda kaotatud ajale. Loomulikult tuleb võtta asja mõistusega ja ennast mitte lolluse pärast katki teha.
Ratas ikka sõitmiseks. Käe kõrval jooksmine aja võitmiseks võiks ju olla olemata.
Re: X etapp Pirita "Škoda Laagri spetsiaal" 15.08.2018
No selge. Siis vist tuleb käimine ära lõpetada kuna absoluutselt ei huvita kas ma olen kellesti mõne minuti kiirem või aeglasem.
Niisama metas sõites on aga midagi täiesti muud kui kolmapäeval aja peale. Samamoodi nagu prooviring vs kiire ring.
Niisama metas sõites on aga midagi täiesti muud kui kolmapäeval aja peale. Samamoodi nagu prooviring vs kiire ring.