Filter Maanteekarikasari 2018

mi.re
Rattur
Postitusi: 562
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas mi.re » 05. 06. 2018. 21:33

Eks lõppkokkuvõttes on kõik valikute küsimus. Joogipunktidest otsustasime loobuda, kuna nende kasutatavus varasematel hooaegadel oli väike. Muidgi olen nõus, et nii palva ilmaga kui Viljandis, olnuks nende järgi vajadus. Samas enamikel etappidel oli joogipunkti kasutajaid varasematel aastatel üsna vähe. Kuna maanteesõidus on kiirused suures, siis laua pealt topsist jooki kätte saada on pea võimatu - see rõõm jäi vaid tervisesõidule. Ainuke variant võistlejatel joogipunktist jooki kätte saada oli siis, kui see ulatati talle pudeliga kätte. Samas 1...2 jootjat jõudis neid pudeleid kätte jagada üsna vähe. Seda resurssi, et sinna joogipunkti aga 20 jootjat palgata, meil polnud. Samuti pole sinna vabatahtlikke kuskilt võtta.

Lisaks, pole sugugi vähetähtis aspekt, et joogipunkt tekitas risti läbi grupi sõelumist ja sealt tulenevalt ohtlikke olukordi. Kui võistleja avastas, et kohe kohe tuleb joogipunkt, ent see asub temast teisel pool teed, siis võttis niimõnigi ette diagonaalis läbi grupi sõitmise. Seetõttu olid joogipunktid vahetult süüdi paaris kukkumises ning suurel hulgal ohtlikes olukordades. Meie kohus on aga teha kõik endast olenev, et kukkumisi vältida - joogipunktidest loobumine on samuti üks sellekohane meelde, nagu ka vahefinišitest loobumine seda omal ajal oli.

Kõike eelnevat arvesse võttes saigi otsustatud tänavu joogipunktidest loobuda - nende kasutatavus oli väike, maanteesõidu kiirusel on jooki kätte saada raske ja joogipunktid toimisid kui kukkumiste riskantsed kohad trassil.

Joogipunktide arvelt kokku hoitud vahenditega täiustasime toitlustamist peale finišit - motiveerisime "tahke toidu" pakkujat tervest sarjast osa võtma ja loosime tasuta praade võistlejate vahel. Lisaks, mis veelgi olulisem, suurendasime motoreguleerijate arvu etappidel. Kui varasematel aastatel oli meil igal etapil 6...7 motoreguleerijat, siis näiteks Viljandis oli meil 10 motoreguleerijat. See tähendab, et suudame motoeskordiga katta suurema hulga gruppe.

Selle hinnaks on aga tõesti see, et mõnel palavamal etapil võivad osad võistlejad jääda jooginälga, kuid nagu öeldud, siis kõik on valikute küsimus. Igal juhul mulle tundus, et suurem motode arv ja turvalisuse tõus annab FIlter sarjale rohkem, kui jootjate palkamine joogipunkti ja pidev rattapudelite soetamine.

Lõpetuseks annaksin aga pisikese vihje ka janusse jäänud võistlejatele. Nimelt raja kõrvalt oma lähedase või tuttava poolt pole keelatud joota. Kuigi korraldajapoolseid joogipunkte rajal pole, siis mõne künka peal võib oma lähedane joogipudelit ulatama tulla ikka ; )

Aga distantside osas oli toodud tähelepanek tegelikult väga asjakohane. Pikk distants on mõeldud regulaarselt treenivatele tugevatele harrastusratturitele ja niiöelda proffidele. Neile, kellele sealne tempo ja distants liiast on, on meil mõeldud lühike distants. Tegelikult ma suisa innustaks pikal distantsil enda "rihmaks" sõitmise asemel lühikest distantsi eelistama. Uskuke mind - sõidust on palju rohkem emotsiooni, kui te osalete distanstil, kus saate ja jaksate ka ise sõidu käigile kaasa rääkida. Harrastussportlane ei pea ilmtingimata Jõeääre, Raidi ja Jakiniga pikal distanstil jõudu katsuma - töö kõrvalt sporti harrastav inimene ei pea ega saagi olla samast masinaklassist tippsportlastega. Pigem usun, et tal on palju ägedam võidu sõita distantsil, kus on ka realistlik võimalus poodiumile jõuda ja oma sportlike taktikaid realiseerida.

termos
Rattur
Postitusi: 14
Liitunud: 30. 08. 2015. 22:56

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas termos » 06. 06. 2018. 00:21

to mi.re
Kas ma saan Teie viimasest postitusest õigesti aru, et pikale distantsile peakski asja olema ainult neil, kes reaalselt loodavad võitjale konkurentsi pakkuda? Milleks siis üldse 102 km (millele küll Viljandis 15 km juurde tuli) finiš sulgeda kell 16.00, ehk paneks siis juba 15.00 kinni, sest sellest aeglasematel pole ju nagunii lootust kõrgematele kohtadele pretendeerida?
Samas loen aerobike lehelt filter sarja eesmärkide kohta järgmisi punkte :
2.1. Pakkuda harrastussportlastele väljundit sportliku nädalavahetuse veetmiseks.
2.2. Arendada Eesti maanteerattasõitu.
2.3. Ühendada rattaspordist huvituvaid inimesi.
2.4. Tuua uusi harrastajaid ja nende peresid rattaspordi juurde, innustada neid üheskoos veetma tervislikke nädalavahetusi.
2.5. Pakkuda sportlastele võimalust kodumaa pinnal võistlemiseks.
2.6. Püüelda Eesti suurima maanteekarikasarjaga korralduskvaliteedis täiuslikkuse suunas.
Siin pole isegi vihjamisi kirjas, et kui sa pole just(pool)proff või üliaktiivne harrastusrattur, siis ära parem pikale distantsile roni. Rääkides lühikesel distantsil võistlemiset, siis neid ca 40km otse teevad harrastajad nagunii igal nädalal mõned korrad. Ei paku nagu pinget selle pärast teise Eesti otsa võistlema sõita.
Lõpetuseks, joogist rääkides, siis Kuusalus (kus ilm suht jahe ja distants ligi 40% lühem) oli lõpus lausa 3-4 sorti pakkuda (vesi, spordijook, cola ja vist ka mingi maitsevesi) ja igaühest neist päris palju pudeleid, siis umbes samal positsioonil Viljandis lõpetades oli järgi ainult magus maitsevesi. Hea muidugi, et üldse midagi oli, aga mõistlik oleks siiski ka väheke ilmaennustusega arvestada jookide tellimisel.

gliff
Rattur
Postitusi: 160
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas gliff » 06. 06. 2018. 06:09

See, et motomehi juurde on tulnud, on ikka väga positiivne. Eelmistel aastatel tõesti vahel sõitsid päris suured grupid omapäi täitsa.

Pika/ lühikese maa valikute kohapealt siis nii palju, et minu arust on ka ju loogiline, et kui pikk maa tundub raske ja sõit kipub pikale minema, siis ei pea ju sinna minema. See, et mu trennid on enamjaolt pikemad, kui lühikese maa võistlus, ei tähenda seda, et ma ei vaevuks starti minema...

Kasutaja avatar
riho
hobisportlane
Postitusi: 4516
Liitunud: 11. 09. 2003. 17:26

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas riho » 06. 06. 2018. 09:31

Korraldajal on piiratud hulk ressursse (raha, sponsoritelt saadavad tooted-teenused), millega toimetada.

Eelkõige on vaja tagada ladus korraldus ja turvalisus. Kui varasematel aastatel on vähemalt esimesed grupid kihutanud jootmisaladest suht kinnisilmi mööda, siis see on 1 koht kuhu raha mitte juurde panna, vaid pigem ära võtta.

Ilusa ilma korral on suht ebareaalne sponsorilt nn lisajooki finišialasse juurde saada. Need kokkulepped sõimitakse kas hooaja alguses või ilmaprognoosiude mõistes liiga pikalt enne võistlust.

Mujal maailmas praktiseeritakse rahvaspordi üritustel pigem sellist süsteemi, kus võistlustrassist veidi kõrval asuvasse jootmisalasse tuleb eraldi sisse sõita, lähed ise pudel käes mingi tünni juurde kus keegi Sulle kulbiga jooki pudelisse valab. Kui siin foorumis massid hääletavad selle poolt võib Mihkel midagi sellist ehk proovida. Teine alternatiiv oleks osalustasule 5€ (minu poolt pakutud meelevaldne summa) juurde panna ja sellega kaetaks laud koos pudelite ja jootjatega. Kas kõik on nõus seda maksma?

Miks ma seda räägin:
Oman kogemust suuremate ja väiksemate konverentside ning spordivõistluste (mitte Aerobike) korraldamise juures.
Aerobike OÜ tundub olevat õhinapõhine ettevõte. Suurt kasumit ta ei teeni. Nõuda, et ta iga etapp kulutaks joogipunktile veel 1000€ on sellise mudeli juures mõeldamatu. See raha peab tulema kas mõne teise teenuse arvelt või klientide taskust.

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 1143
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Prommar » 06. 06. 2018. 10:23

mi.re kirjutas:Aga distantside osas oli toodud tähelepanek tegelikult väga asjakohane. Pikk distants on mõeldud regulaarselt treenivatele tugevatele harrastusratturitele ja niiöelda proffidele. Neile, kellele sealne tempo ja distants liiast on, on meil mõeldud lühike distants. Tegelikult ma suisa innustaks pikal distantsil enda "rihmaks" sõitmise asemel lühikest distantsi eelistama. Uskuke mind - sõidust on palju rohkem emotsiooni, kui te osalete distanstil, kus saate ja jaksate ka ise sõidu käigile kaasa rääkida. Harrastussportlane ei pea ilmtingimata Jõeääre, Raidi ja Jakiniga pikal distanstil jõudu katsuma - töö kõrvalt sporti harrastav inimene ei pea ega saagi olla samast masinaklassist tippsportlastega. Pigem usun, et tal on palju ägedam võidu sõita distantsil, kus on ka realistlik võimalus poodiumile jõuda ja oma sportlike taktikaid realiseerida.
Sellist juttu võib taluda mõnelt siinselt "arvamusliidrilt", aga mitte peakorraldajalt.
Selline suhtumine, et kui ei jaksa tippudega konkureerida, ära pikale roni, on ausalt öeldes solvav ja osalejaid küll juurde ei too.
Emotsiooni on võimalik saada ka tagapool sõites, tuleb ise oma sõit huvitavaks teha. Kas siis Tartu rattarallil peaks pikal maal olema ka 100 osalejat, mitte 1500? Või kui maratoni ei jaksa alla 3 tunni joosta, tuleks lühematele distantsidele kolida?
Mis kuradi vahet on kas sõit on 40 või 110 kilti, kui alguskilomeetrite 50+ kmh uhamisega kaasa minna ei suuda/taha?

P.S. Ma saan aru, et sa seda nii radikaalselt ei mõelnud, aga peakorraldaja peaks oma väljaütlemistes arvestama ka sellega, mida on võimalik ridade vahelt lugeda.

mi.re
Rattur
Postitusi: 562
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas mi.re » 06. 06. 2018. 10:43

Prommar kirjutas:
Sellist juttu võib taluda mõnelt siinselt "arvamusliidrilt", aga mitte peakorraldajalt.
Selline suhtumine, et kui ei jaksa tippudega konkureerida, ära pikale roni, on ausalt öeldes solvav ja osalejaid küll juurde ei too.
Emotsiooni on võimalik saada ka tagapool sõites, tuleb ise oma sõit huvitavaks teha. Kas siis Tartu rattarallil peaks pikal maal olema ka 100 osalejat, mitte 1500? Või kui maratoni ei jaksa alla 3 tunni joosta, tuleks lühematele distantsidele kolida?
Mis kuradi vahet on kas sõit on 40 või 110 kilti, kui alguskilomeetrite 50+ kmh uhamisega kaasa minna ei suuda/taha?

P.S. Ma saan aru, et sa seda nii radikaalselt ei mõelnud, aga peakorraldaja peaks oma väljaütlemistes arvestama ka sellega, mida on võimalik ridade vahelt lugeda.
Vabandan, kui selle väljaütlemisega riivasin. Tõepoolest ei mõelnud ma seda nii radikaalselt, pigem üritasin innustada lühikesel distantsil võistlemist. Näiteks niimõnedki minu eakaaslased, kes kümmekond aastat tagasi tegid niiöelda tippsporti, on praegu asunud sõitma just lühikesel distanstil. Mitte, et nad ei jõuaks/jaksaks pikka sõita, vaid nad ütlevad, et lühikest on palju ägedam sõita. Seal nad pole mitte "hing paelaga kaelas", vaid suudavad sõidu käiku määrata, atrõvi minna ja sõitu nautida. Minu meelest on see jumala äge trend, et iga hinna eest ei sõideta pikka maad, vaid valitakse see distants, mis pakub emotsiooni rohkem. Aga mõistagi ei tähenda kõik eelnev, et me ei ootaks pikale maale ka tagasihoidlikuma sportliku ettevalmistusega rattureid. Ikka ootame. Lihtsalt võiks proovida ja kaaluda ka lühikest distansti - äkki on seal hoopis palju ägedam. Kuna meil on juba mitu aastat noortesõit ja meestesõit lühikesel maal eraldi startidega, siis pole lühikesel maal võistlemine ka enam ammu noortelt kommi ära võtmine. Pigem ongi see puhas ja nauditav rahvasport : )

Aga mõni sõna pika maa läbitavusest rahvasportlasena. Nimelt ajalimiit on meil pika distantsi läbimiseks 4 tundi. See tähendab, et viljandi näitel tuli keskmist kiirust arendada vähemalt 29,25 km/h. Päris matkates seega limiiti ei jõudnud, kuid ulme tempot ka arendama ei pidanud. Viljandi näitel oli pikal distanstil kaks võistlejat, kes limiiti ei jõudnud. Seega kõigi ülejäänute jaoks oli see siiski jõukohane. Kuusalus ja Elvas neid, kes ajalimiiti mitte jõudmise tõttu katkestajateks loetud oleks, meil polnud.

termos
Rattur
Postitusi: 14
Liitunud: 30. 08. 2015. 22:56

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas termos » 06. 06. 2018. 11:05

Ma ei pirise ju seepärast, et rada oli pikk ja raske. Seda ma teadsin juba enne starti ja eks järgmine kord olen ses suhtes targem, et pistan lisaks pudelihoidjates olevatele ühe või paar pudelit tagatasku ka. Minu point on selles, et antud sarja tutvustatakse justkui mõnusat rahvavõistlust, umbes nagu Tartu RR minivariant, mis üle Eesti ringi rändab. No ja Tartu RR osaleb pikal maal ikkagi igasugu tasemel rattureid. Nüüd aga tehakse siin selgeks, et pikk distants on ainult ässadele ja kuna ässad jootmispunkte ei kasuta, siis järelikult polegi neid vaja. Jah, juhendis on kirjas, et rajal juua ei anta, (üsna allpool), aga ehk peaks seda siiski ka kuidagi nähtavamalt teada andma, sest algajama rattaspordihuvilise, kes tahab pikemale maale minna, võib see ikka päris ära ehmatada küll. Kasvõi selles e-mailis meelde tuletada, mis paar päeva enne starti saadeti? Ja üks mõte veel, äkki lihtsalt mingi veetünni kuhugi raja kõrvale panna (teenindajat polekski vaja), kus janused siiski võiks abi saada.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Mati » 06. 06. 2018. 11:44

Kui pikal maal teadlikult minnakse chillima, siis on aega ka nt trassi kõrval külapoest või tanklast pudel borjommi võtta ... äkki? Et siis nagu trenniski. Või siis panedki omale ühe poolese veel tagataskusse, täiesti praktiseeritav võte pikal ja kuumal sõidul.

Hetkel tundub see pinin siin stiilis kui "etiketile-pole-suurelt-kirjutatud-et-äädikat-ei-tasu-juua-siis-kus-mina-krt-seda-teadma-pidin" ... ameerika :roll: .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

PKT
Rattur
Postitusi: 149
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas PKT » 06. 06. 2018. 12:14

Ehk tõesti natuke mõtlematult väljendati pikalt maalt lühikesele kolimise põhjust. Nagu ka hilisemast selgitusest võis aru saada, siis päris nii see polnud mõeldud, kuid signaal oli juba antud ning loodame et see ei hakka oma elu elama. Inimesed on erinevad, mõni tahabki ennast proovile panna ja endast kõik anda, mõni jällegi mitte. Tõsi ta on, et paljud tugevad harrastajad sõidavadki lühikest maad, et rohkem kaasa rääkida sõidus, kuid on ka neid kellel sellist soovi pole ja võistlevad nö iseendaga. Ja siis ei ole vahet kas pikal või lühikesel distantsil, vaid see mis endale rohkem meeldib ja jõukohasem tundub. Joogipunkti probleemi saab ehk ära lahendada kas siis lisapudelitega taskus või nö joogikottide näol, mida isegi nägin seekord mõnel seljas juba. Siinkohal tahaks rõhutada, et prügikoht peaks ikka alles jääma. Ise loodan, et osalejaid tuleks veelgi rohkem nii pikale kui ka lühemale distantsile, sest meil on veel harrastajaid, kes küll teevad trenni, kuid võistlustel mõõtu ei tihka mingil põhjusel võtta.

Kasutaja avatar
Mpower
Rattur
Postitusi: 187
Liitunud: 03. 02. 2004. 11:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Mpower » 06. 06. 2018. 14:20

Hea, et Madis veel kõigile enne Starti meelde tuletas, mida prügiga teha. Prügiala toimis päris hästi ja paljud kasutasid seda. Mõnel läheb arusaamisega veel aega.
Joogiteemal ei maksa ärrituda neil, kes ise ei osalenud. Oleks ilm külm olnud, poleks millestki rääkida. Tuleb lihtsalt edaspidi palavaga paremini planeerida.

gliff
Rattur
Postitusi: 160
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas gliff » 06. 06. 2018. 16:57

(y) Mati

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 1143
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Prommar » 06. 06. 2018. 17:30

Kusjuures Mulgis kuuldavasti vähemalt üks käiski poes vahepeal. :)

rainerhq
Rattur
Postitusi: 769
Liitunud: 16. 08. 2009. 19:27

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas rainerhq » 06. 06. 2018. 17:38

(y) (y) Mati
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"

mi.re
Rattur
Postitusi: 562
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas mi.re » 21. 06. 2018. 12:45

Nonii nonii, ja uued väljakutsed on laupäeval ootamas, sedapuhku siis koos Jaanipäevaga. Hommikul sport, õhtul pidu. Kuna Filtri sõit on päeva esimeses pooles, siis jõuab kenasti õhtuks pittu mis tahes Eesti nurka. Eriti veel saartele, kuhu minnes jääb Haapsalu tee peale.

Muidu, ka Haapsalu trassil olnud kurikuulus teekühm on vahepealse aasta jooksul sildedaks lihvitud ehk ära remonditud. Muidugi ei tähenda see, et valvsust võiks kaotada, kuid vähemasti seda küngast seal enam pole : )

Uue asetuse saab ka võisluskeskus, mis kolib 60 meetrit raja poole, nii et pidurdudmaa jääb pikem.

Kasutaja avatar
Mpower
Rattur
Postitusi: 187
Liitunud: 03. 02. 2004. 11:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Mpower » 25. 06. 2018. 07:46


Kasutaja avatar
Mpower
Rattur
Postitusi: 187
Liitunud: 03. 02. 2004. 11:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Mpower » 15. 07. 2018. 15:50


mi.re
Rattur
Postitusi: 562
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas mi.re » 18. 07. 2018. 12:48

Üks äge droonivideo ka Pika distantsi finišist: https://www.facebook.com/aerobike.est/v ... 476352796/

fronius
Rattur
Postitusi: 308
Liitunud: 01. 09. 2013. 11:13

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas fronius » 18. 07. 2018. 16:35


Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 1143
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Prommar » 15. 08. 2018. 21:02

Kuna Suure-Munamäe võistluskeskuse plaani pole kodulehele tekkinud, küsiks igaks juhuks üle, kas ülemine number selja peal peab olema ikka vasakul?
Et ei peaks kohapeal sahmima sellega.

jonathan
Rattur
Postitusi: 74
Liitunud: 01. 07. 2016. 11:51

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas jonathan » 16. 08. 2018. 18:17

Huvitav jah, et isegi e-maili pole saadetud. Kui kalendrisse ei vaataks, siis ei teakski, et midagi toimumas on :P

gliff
Rattur
Postitusi: 160
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas gliff » 16. 08. 2018. 18:40

Tänapäeval ei mäletaks keegi iseenda sünnipäeva ka vist enam, kui kuskilt meeldetuletust ega teadet ei paistaks :D

PKT
Rattur
Postitusi: 149
Liitunud: 04. 11. 2015. 16:02

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas PKT » 16. 08. 2018. 19:10

Kuna pole seda etappi kunagi sõitnud, siis kas on kellegil kogemusi-infot kui erinev see on eelnevate aastate Võru etapist? Silmas pidades tõuse.

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 1143
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Prommar » 16. 08. 2018. 22:41

Neid teid on VÕRRil vist alati sõidetud, lihtsalt Võrust tulek ja sinna tagasi minek on ära jäetud. Uus on muidugi Munamäe lõputõus, mis on 400m pikk ja keskmiselt 14%, päris viimane ots tundub sama järsk kui Viljandis.

gliff
Rattur
Postitusi: 160
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas gliff » 16. 08. 2018. 23:19

Võrust Kasaritsani peaks olema raskem osa ja siis Nogust Haanjani.
Lõputõus on raske. Muidugi oleneb kelle jaoks.

gliff
Rattur
Postitusi: 160
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas gliff » 21. 08. 2018. 16:51

Tundub, et Haanja kandis pole keegi oma ratast kaamera jagu raskemaks muutnud või pole veel keegi jõudnud videosi üles laadida? :)
Enda poolt kiitused sellele sõidule igatahes. Oli oodatult raske, aga selliseid etappe ongi vaja, et õiged jõudude vahekorrad välja tuleks.

Ps. Üks onu lühikese maa sõidul enne Rõuge- Kurgjärve teele jõudmist tegi häält, et keegi võiks ette vedama minna, aga kui sellegi tempoga, mis oli, hakkas tagant inimesi maha jääma, siis ilmselgelt polnud seal "sprinterid" tirri laskmas, vaid keegi ei jaksanud tööd teha. Ja kui härra ise vedama läks, siis sellest liiga palju tolku polnud, kuna vasakult puhuva küljekaga parema teepeenra servas sõites ei leidnud küll keegi tema taga tuulevarju.
Tahtsin oma jutuga seda öelda, et kui keegi tahab organiseerida töö tegemist, siis ta ise võiks ka natuke osata sõitu lugeda ;)

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Olts » 22. 08. 2018. 08:59

Üks vägagi ohtlik moment oli Rõuge-Võru trassil kus auto seisis tee peal keset teed ja grupi eest otsast mingit erilist infi tahapoole ei tulnud.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Jaagu
Rattur
Postitusi: 173
Liitunud: 22. 07. 2012. 01:08

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Jaagu » 22. 08. 2018. 20:09

--- aga Tervisesõit oli väga super. Keegi ei õiendanud, info liikus ja kõik tegi tööd. Järgmiseks aastaks palun sama grupijuhti ja sõidu pikkuseks kaks ringi. Ette tänades.

gliff
Rattur
Postitusi: 160
Liitunud: 13. 05. 2013. 16:50

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas gliff » 22. 08. 2018. 21:03

Kui teel olevatest autodest juttu tuli, siis ma kiidaksin siinkohal lühikese distantsi ühte motomeest, kes Haanja - Rõuge käänulisel ja kitsal lõigul jäi kurvi taga poolenesti teel oleva auto juurde seisma ja puhus niimoodi vilet, et seda oli tõesti juba tükk aega enne sinna jõudmist kuulda ja seega ka aega reageerida. (y) (y) (y)

raulk
Rattur
Postitusi: 1850
Liitunud: 07. 07. 2005. 11:57

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas raulk » 27. 08. 2018. 12:43

Facto Auto sõidu juhendisse peab vist täpustus tulema. Siin veel vana " Maanteedistantside piduliku ja tehnilise stardi vahel liigub võistlejaterivi ees punase lipuga kohtuniku auto ca 30km/h, millest möödumine on keelatud. Tehniline start antakse peale parempööret Vana-Tartu maanteele, kui stardist on sõidetud ca 2,7km. Tehniline start antakse lendstardist hetkel, kui kohtunike auto langetab punase lipu ning kiirendab grupil eest ära – siis algab tegelik võidusõit"

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7996
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas KaupoR » 01. 09. 2018. 19:22

Juhendis on veel segadusi. Nt punktis 3.1.2 on "Pikk maanteevõistlus 117,0 km", punktis 3.1.3 "start 113,0km võistlussõidule" ja siis samas tabelis "Orienteeruv võitja finiš: 117km: 15:30"
Tundub, et see 113 on eksitav
If everything's under control, you're going too slow!

jonathan
Rattur
Postitusi: 74
Liitunud: 01. 07. 2016. 11:51

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas jonathan » 01. 09. 2018. 23:35

Tundub, et Mihkel on üle jala lasknud selle juhendiga.

Ajakavas ja ka liikluskorralduses on pandud lühikese distantsi sõidu ajaks 1h 5min 75km. Kui nii peaks võitja tulema, siis järgmine aasta võiks isegi suurtuuril jalga proovida.

rolfvector
Rattur
Postitusi: 100
Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas rolfvector » 02. 09. 2018. 09:57

"Vingjale tsiale ei sünni üitsigi mold"
:D

halter
Rattur
Postitusi: 9
Liitunud: 24. 05. 2015. 19:09

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas halter » 03. 09. 2018. 08:45

Huvitav, millal ja kas üldse on võimalik ka finišiprotokollidega tutvuda kuskil?

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7996
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas KaupoR » 03. 09. 2018. 09:24

Eile oli korraks üks protokoll ka üleval aga seal olid nimed päris "huvitavad". Eesnimed olid vist korrektsed aga perekonnanimedega sai päris palju nalja (kui perekonnanimi üldse oli, minul ei olnud)
If everything's under control, you're going too slow!

termos
Rattur
Postitusi: 14
Liitunud: 30. 08. 2015. 22:56

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas termos » 03. 09. 2018. 09:31

Eile oli timing.ee lehel mingi täielik pudru ja kapsad, seal oli segi võistlusnumbrid, ees- ja perekonnanimed ja paljudel oli üldse ainult eesnimed. Mingid ajad olid ka siin-seal vähestel, aga näiteks lühikesel maal koristati need lõpuks üldse ära. Hetkel näitavad tulemuste protokollilehed abckompuuter.ee kontaktandmeid.

rolfvector
Rattur
Postitusi: 100
Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas rolfvector » 03. 09. 2018. 22:26

Lühikese distantsi sarja üldvõitja jäi poodiumilt välja kuna punktid loeti valesti kokku.

Äkki peab sarja autasustamist ikkagi mõned päevad hiljem tegema, et jõuaks rahulikult punktid kokku lugeda?

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Mati » 03. 09. 2018. 22:52

rolfvector kirjutas:Äkki peab sarja autasustamist ikkagi mõned päevad hiljem tegema, et jõuaks rahulikult punktid kokku lugeda?
Mõnel teisel alal on pruugitud ka sellist varianti kus finaaletapp ei lähe punktiarvestusse.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Prommar
Rattur
Postitusi: 1143
Liitunud: 14. 06. 2010. 22:25

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas Prommar » 07. 09. 2018. 16:34

Nüüd, kui tolm on maha langenud, võiks teha hooajast kokkuvõtte ja esimese asjana tänada korraldajat, et ikka viitsib seda vankrit vedada.
Suure-Munamäe etapp oli suurepärane asendaja VÕRR-ile, just tänu sellele, et jäi ära pikk Võrru tagasi sõit. Ja muidugi sigaraske lõputõus.
Mulgi oli samuti väga hea, pika raske raja ja lõputõusuga.
Joogipunktide ära jätmine polnud probleem, lisapudeliga elas ka pika ja palava Mulgi üle.

Järgmiseks hooajaks pakuks ühe idee Pandivere rattaralli "päästmiseks" - Stardi võiks kolida Väike-Maarjast välja, näiteks Porkunisse.

mi.re
Rattur
Postitusi: 562
Liitunud: 31. 07. 2005. 18:20

Re: Filter Maanteekarikasari 2018

Postitus Postitas mi.re » 11. 09. 2018. 12:30

Prommar kirjutas:Nüüd, kui tolm on maha langenud, võiks teha hooajast kokkuvõtte ja esimese asjana tänada korraldajat, et ikka viitsib seda vankrit vedada.
Suure-Munamäe etapp oli suurepärane asendaja VÕRR-ile, just tänu sellele, et jäi ära pikk Võrru tagasi sõit. Ja muidugi sigaraske lõputõus.
Mulgi oli samuti väga hea, pika raske raja ja lõputõusuga.
Joogipunktide ära jätmine polnud probleem, lisapudeliga elas ka pika ja palava Mulgi üle.

Järgmiseks hooajaks pakuks ühe idee Pandivere rattaralli "päästmiseks" - Stardi võiks kolida Väike-Maarjast välja, näiteks Porkunisse.
Tänan, mul on tegelikult väga hea meel näha, et mitte mitte kõik ei anna Fakto sõidu ajamõõtja viperuse pärast projektile üdini hävitavat hinnangut. Hooaeg läks tegelikult ju hästi. Eks asju mida parandada ja arendada on võistlustel alati. Ja eks niimõnegi asja juba ka sellel hooajal parandasime ja arendamise ära. Olgu sellek siis tehnilised detailid nagu stardikaarega seonduvate riskide maandamine peale Pandiveret või üleüldise turvastandardi tõstmine. Peale Pandivere etappi sai meie kaar järgneval pildil nähtavad toed ja dubleeriva toite, mistõttu see enam voolu kadumise korral finišit sulgeda ei saa. Kui eelmisel aastal kasutasime etappidel keskmiselt 6 motomeest, siis tänavu 8-10. Eks muidgi detaile, millel kallal töötada on muidgi veel ja järgemööda püüame ikka sarja edasi arendada :) Kaare toed on nähtavad näiteks sellel pildil: https://www.flickr.com/photos/aerobike/ ... 100546780/

Joogipunktide puudumise kohta jõudis minuni suuremat urinat vaid ülipalaval Viljandi etapil. Teistel etappidel nende järgi puudust laiemalt ei tuntud. Kuna paratamatult peame tegema ka edaspidi korralduses valikuid ja absoluutselt kõike, mida hing ihkaks me omale käepäraste vahendite lubada ei suuda, siis tundub mulle, et joogipunktide vahendite arvelt mototurvajate hulga suurendamine oli õige otsus ja seda tasub jätkata ka järgmisel aastal.

Tuleva aasta etappidest etteruttavalt rääkides, siis täna J. Liivi tänava korda saamisele ja keskväljaku renoveerimisele on Pandiveres võimalik uuesti kasutusele võtta Porkuni poolne rada. Samas on tänavu sügisel meil ka sarjaga liituda soovivaid kandidaate, mistõttu on veel vara öelda, et ilmtingimata just samade etappidega jätkame. Võimalik, et mõni etapp sootuks vahetub. Samas täna on sellest veel vara rääkida. Rattalaadaks saavad aga asjad paikka :)

Senistest etappidest oleks raske ära jätta:
- Viljandi, äge lõputõusuga rada, kindlasti üks sarja maiuspalasid.
- Suure-Munamäe etapp, Eesti oludes väga unikaalne finiš ja ainus tõsiselt mägine etapp sarjas.
- Elva, igal aastal üks populaarsemaid savõistluseid, samuti üks pikima traditsiooniga rattarallidest Eestis.
- Fakto, ei saa me ilma pealinnata. Üks sarja etapp võiks ikkagi Tallinnasse jääda.

Samas ka teiste etappide osas võib kõigi kohta leida plusse:
- Kuusalu, traditsiooniline hooaja avasõit, hea rahulik rada ning Tallinna lähedus.
- Haapsalu, rada on ehk igavapoolne, ent tegu on ainukese etapiga, mis on FIlter Maanteekarikasarjas olnud kõige kõige esimesest hooajast saadit. Seega omamoodi sarja sümbol.
- Pandivere, ida poole jääv etapp. Kui soovime olla Eesti Maanteekarikasari, siis võiks ka etappide geograafiline jaotus hõlmata kogu Eestit. Lisaks ka hästi head ja üritust väärtustavad kohapealsed koostööpartnerid.

Seega jah, keeruline on midagi ära jätta, samas uuenema jälle sari peaks. Mõni värske etapp teeks sarja kindlasti põnevamaks :)

Vasta

Mine “Filter Maanteekarikasari 2018”