Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Etapp juba ülehomme 26.8.2018. Oodata on sooja ja kuiva ilma. Rada on enamuse jaoks uus, aga need, kes on käinud HRK krossisarjas sõitmas, on üht-teist juba näinud. Kindel on see, et tegemist pole jalutuskäiguga pargis, aga midagi kontimurdvat ka pole, kui ise võimetekohase rajavaliku teed. Tõusu peaks ringi kohta olema ca 140 ja osa sellest tuleb päris lühikesel osal kätte e. paar kohta on suht äkilised. Kõik meie arvates tehnilised kohad on varustatud B-liiniga, seega üle varju hüppama ei pea. 2 kiviaeda, mõned hüpped ja dropid, four crossi rada, singer vinger-need on mõned takistused sujuvaks liikumiseks. Enne lõputõusu on lisandunud uus sinku, mille isa-poega Meltsovid käsitsi rajasid. Kogu rada vajab veel kohati sissesõitmist, aga tugevaim saab kindlalt selgeks.
Kohapeal oodatakse teid alates 9.30 aga rada saab uurida igal ajal. Üritame läbi aasta kogu rada hooldada ja võimalusel ka täiendada. Kogu info SIIN
Kohapeal oodatakse teid alates 9.30 aga rada saab uurida igal ajal. Üritame läbi aasta kogu rada hooldada ja võimalusel ka täiendada. Kogu info SIIN
Tark ei torma!
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Kui lühidalt rääkida, siis saab seda rada kirjeldada kahe lausega:
* Meeletu palju tõusu väga suure nurgaga
* Üks kotrollimata laskumine
Aga muidu äge oli ja sain head emotsioonid kätte.
Kui keegi tahab sinna minna, siis soovitan panna rehvid korraliku mustriga ja õige käigukasti (ala sram eagle).
Ise eile sõitsin 34 ees/42 taga ja tihti oli meeletu raske ennast liikuda edasi, tõusud on seal rasked.
P.S. Võistlus käigus üks osaleja andis minule geeli. Kahjuks olin nii enda sees, et üldse ei jäänud meelde kes see tubli mees oli. Palun anna ennast märku!
* Meeletu palju tõusu väga suure nurgaga
* Üks kotrollimata laskumine
Aga muidu äge oli ja sain head emotsioonid kätte.
Kui keegi tahab sinna minna, siis soovitan panna rehvid korraliku mustriga ja õige käigukasti (ala sram eagle).
Ise eile sõitsin 34 ees/42 taga ja tihti oli meeletu raske ennast liikuda edasi, tõusud on seal rasked.
P.S. Võistlus käigus üks osaleja andis minule geeli. Kahjuks olin nii enda sees, et üldse ei jäänud meelde kes see tubli mees oli. Palun anna ennast märku!
Minu tegevused Hispaanias https://www.instagram.com/dmitri.montana/
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Ringide valikuga pandi seekord ikka totaalselt puusse, isegi 5 ringi oleks läinud üle 90 minuti seeniorite puhul, sõit oli pikem kui mõni Estoniancupi GP sõit
Rada oli muidugi tõusude poolest karm aga vajaks kindlasti paari muudatust, esiteks lühike savine tõus on päris jama kui juba ühest vihmasest päevast piisas, et tõus jooksukaks muutus ning see suur pikk tõus on ka selline,et kui seal paar päeva järjest või sõidu ajal sadu peaks olema, siis oleks ka see jooksukas, mis tähendaks seda, et peaaegu 50% rajast peaks jooksma, ma ei tea kuidas teistel aga mina keeraks siis küll peale 1 ringi maha
Ilmselt ainuke lahendus oleks ka suurele tõusule serpentiinid teha ?
Ning see üks laskumine kus mööda metsa teed otse alla sõidad võiks ka kuidagi läbi metsa lookleda, kui nii palju juba üles krutid siis on kuidagi nadi lihtsalt otse alla veereda
Saun oli hea ning kokkuvõttes oli päeva lõpuks tuju hea ja see on kõige tähtsam!
Rada oli muidugi tõusude poolest karm aga vajaks kindlasti paari muudatust, esiteks lühike savine tõus on päris jama kui juba ühest vihmasest päevast piisas, et tõus jooksukaks muutus ning see suur pikk tõus on ka selline,et kui seal paar päeva järjest või sõidu ajal sadu peaks olema, siis oleks ka see jooksukas, mis tähendaks seda, et peaaegu 50% rajast peaks jooksma, ma ei tea kuidas teistel aga mina keeraks siis küll peale 1 ringi maha
Ilmselt ainuke lahendus oleks ka suurele tõusule serpentiinid teha ?
Ning see üks laskumine kus mööda metsa teed otse alla sõidad võiks ka kuidagi läbi metsa lookleda, kui nii palju juba üles krutid siis on kuidagi nadi lihtsalt otse alla veereda
Saun oli hea ning kokkuvõttes oli päeva lõpuks tuju hea ja see on kõige tähtsam!
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Need murekohad tõusudel on teada, aga selleks korraks veel aega ei jagunud, et paremaid lahendusi luua. 50% on muidugi natuke ebaõiglane ülepaisutus, ring on siiski üle 4km pikk ja kohapeal mitte osalenud isik võib arvata, et 2km peab jooksma Serpekas on vähemalt esimesele järsule tõusule plaanis ja kui vähegi loogilist varianti leidub, siis ka teisele. See otse alla tuleku muutmine on hea mõte, aga sealpool tõstukit ei tohi kahjuks puulehekestki liigutada. Kuna üks järsk laskumine sai üllatavalt palju negatiivset tagasisidet, siis mõtleme ka seal midagi. Olin siiani arvanud, et kuna mu 11 aastane sealt kõvakahvliga juba mullu alla kolistas, siis peaks paljudele XCO harrastajatele see osa käkitegu olemaraikzz kirjutas:Ringide valikuga pandi seekord ikka totaalselt puusse, isegi 5 ringi oleks läinud üle 90 minuti seeniorite puhul, sõit oli pikem kui mõni Estoniancupi GP sõit
Rada oli muidugi tõusude poolest karm aga vajaks kindlasti paari muudatust, esiteks lühike savine tõus on päris jama kui juba ühest vihmasest päevast piisas, et tõus jooksukaks muutus ning see suur pikk tõus on ka selline,et kui seal paar päeva järjest või sõidu ajal sadu peaks olema, siis oleks ka see jooksukas, mis tähendaks seda, et peaaegu 50% rajast peaks jooksma, ma ei tea kuidas teistel aga mina keeraks siis küll peale 1 ringi maha
Ilmselt ainuke lahendus oleks ka suurele tõusule serpentiinid teha ?
Ning see üks laskumine kus mööda metsa teed otse alla sõidad võiks ka kuidagi läbi metsa lookleda, kui nii palju juba üles krutid siis on kuidagi nadi lihtsalt otse alla veereda
Saun oli hea ning kokkuvõttes oli päeva lõpuks tuju hea ja see on kõige tähtsam!
Sõidupikkus oli kohtunike otsus. Kuna liider mulle ringiga järgi ei jõudnud, siis sain ka ise tervelt 1h ja 55 minutit seda kõike nautida, mis teistele kokku olin keeranud. Võtsin mõistusega ja nautisin niipalju kui sai. Viimasel kahel ringil igatahes kordagi jalga maha ei pannud.
Tark ei torma!
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
50% all mõtlesin ajaliselt Kui praegu sõitsin mõlemat tõusu kokku ca 8min ( kõndides ilmselt veel aeglasemini ) siis minu 18-19min ringi peale teeb see ca 40%.
Järsul laskumisel oli ju ka valik kõige parempoolsest liinist minna, kust peaks küll eelnevaid etappe sõitnu probleemideta alla saama
Järsul laskumisel oli ju ka valik kõige parempoolsest liinist minna, kust peaks küll eelnevaid etappe sõitnu probleemideta alla saama
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Mina jällegi ütleks, et see laskumine oli selle raja parim osa ja ei näe küll põhjust seal midagi lihtsamaks teha. Märjaga võib-olla on asi teisiti. Esimene laskumine oli ka väga hea. Teise tõusu esimene osa oli muidugi julm, eriti vanainimese jaoks. Märjema ilmaga kindel ja üsna pikk jooksukas. Pigem võiks põhitähelepanu selle teisiti lahendamise peale suunata.vigurivänt kirjutas: Kuna üks järsk laskumine sai üllatavalt palju negatiivset tagasisidet, siis mõtleme ka seal midagi.
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Vihjeks? https://lh3.googleusercontent.com/0zhHH ... 87-h949-noDimmas kirjutas:P.S. Võistlus käigus üks osaleja andis minule geeli. Kahjuks olin nii enda sees, et üldse ei jäänud meelde kes see tubli mees oli. Palun anna ennast märku!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Minu tegevused Hispaanias https://www.instagram.com/dmitri.montana/
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Ise olen sõitnud ka vasakpoolset, aga eelistan tihti kindluse mõttes parempoolset liini ja kaotan sealt vaid mõned sekundid. Keskmine liin on Armini isiklikraikzz kirjutas:
Järsul laskumisel oli ju ka valik kõige parempoolsest liinist minna, kust peaks küll eelnevaid etappe sõitnu probleemideta alla saama
Tark ei torma!
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Eks põhienergia lähebki vihmakindlaks muutmiseks. Laskumist ennast kindlasti lihtsamaks teha pole plaanis.Tartz kirjutas:Mina jällegi ütleks, et see laskumine oli selle raja parim osa ja ei näe küll põhjust seal midagi lihtsamaks teha. Märjaga võib-olla on asi teisiti. Esimene laskumine oli ka väga hea. Teise tõusu esimene osa oli muidugi julm, eriti vanainimese jaoks. Märjema ilmaga kindel ja üsna pikk jooksukas. Pigem võiks põhitähelepanu selle teisiti lahendamise peale suunata.vigurivänt kirjutas: Kuna üks järsk laskumine sai üllatavalt palju negatiivset tagasisidet, siis mõtleme ka seal midagi.
Tark ei torma!
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Tunnistan, et kartsin põrgulikult seda laskumist ja tõusudel oli sigaraske. Vanainimene ju ikkagi! Aga peale finišit olin ülirahul. Harrastussportlase elu ei pea olema pidev mugavustsoonis loksumine, vahel on vaja ka piire kombata.
Noor- ja tegevsportlased said ehk aimu, mida MÄGIrattasport klassikaliste maastikuratta riikide mõistes tähendab. Kes Kütioru taolisi tõuse sõita ei taha ega jaksa, võib unustada eesmärgi, jõuda välismaa sõitudel paremate hulka.
Edit: Tagasihoidlikust maapoisist peakorraldaja oli raja tõusumeetrite väljaütlemisel "veidi" ettevaatlik. Õppinud mehed said täpseid programme kasutades tulemuseks 215-220 tõusumeetrit ringi kohta.
Noor- ja tegevsportlased said ehk aimu, mida MÄGIrattasport klassikaliste maastikuratta riikide mõistes tähendab. Kes Kütioru taolisi tõuse sõita ei taha ega jaksa, võib unustada eesmärgi, jõuda välismaa sõitudel paremate hulka.
Edit: Tagasihoidlikust maapoisist peakorraldaja oli raja tõusumeetrite väljaütlemisel "veidi" ettevaatlik. Õppinud mehed said täpseid programme kasutades tulemuseks 215-220 tõusumeetrit ringi kohta.
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Minuarust oli kõik hästi vaatamata sellele, et ma sain esimesest ringist pool sõita, kui seal taga metsas laskumisel kivide otsas pauguga kummi lõhki sõitsin ja ülepeal käisin :D Lahe on tagasi vaadata ja mõelda esimesele etapile Pirital :) Mina olen ikka täiega arenenud vahepeal. Aga keda see Seeniori areng huvitab. Noori on juurde vaja! Kas võiks nüüd ühe XCO suunitlusega rattatrenni noortele teha? :)
Igaljuhul jõudu tööle Kütioru tiimile, ootan põnevusega juba järgmist sõitu seal.
Igaljuhul jõudu tööle Kütioru tiimile, ootan põnevusega juba järgmist sõitu seal.
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Järelikult ei teadnud siiani kõik võistlejad ise ka, kui tugevad nad tegelikult onkalari kirjutas: Edit: Tagasihoidlikust maapoisist peakorraldaja oli raja tõusumeetrite väljaütlemisel "veidi" ettevaatlik. Õppinud mehed said täpseid programme kasutades tulemuseks 215-220 tõusumeetrit ringi kohta.
Ma ausalt ei teadnud isegi neid numbreid. Isegi, kui teeme tõusunurga leebemaks, siis need numbrid jäävad ikka samaks. Küsimus jääb vaid, kui kiiresti need kätte tulevad.
Tark ei torma!
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Kütiorus oli laskumistel juba kolm liini A ja B ning Armin Pilve otsetee Aga, seal oleks juba variant ka tõusudele A ja B liinid teha Purakat on, lähed otse. Tahad kerida - võtad serpentiiniga raja.
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Mõte on hea aga sellega on see, et siis on otse joostes ilmselt kiirem kui serpentiinis sõitaRivo kirjutas:seal oleks juba variant ka tõusudele A ja B liinid teha Purakat on, lähed otse. Tahad kerida - võtad serpentiiniga raja.
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Husqvarna Olümpiakrossi Karikasari 2018 6. etapp Kütioru XCO
Maailmakarika radadel on seda A ja B variandi tõusu praktiseeritud küll. Lisab ka möödasõiduvõimalusi.Rivo kirjutas:Kütiorus oli laskumistel juba kolm liini A ja B ning Armin Pilve otsetee Aga, seal oleks juba variant ka tõusudele A ja B liinid teha Purakat on, lähed otse. Tahad kerida - võtad serpentiiniga raja.
https://youtu.be/qNJRgcUdBks?t=5m7s