Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Kas keegi võistlejatest on näinud täna inimest, ütleme otse välja tõbrast, kes on ära rikkunud Fakto MTB sõidu tähistuse. See, et raja tähistust lõhutakse, ei ole muidgi uudis ning sellega oleme arvestanud. Kuid see, millises mastaabis see täna on tehtud, paneb küll pehmelt öeldes vanduma. Eile õhtuks sai kenasti maha kogu rada, mis jääb Männiku teest Ülemiste poole. Täna on keegi maha kiskunud kogu raja märgistuse Viljandi maanteest finiši poole. Mitte lõhkunud mõne koha, vaid süstemaatiliselt maha kiskunud kogu raja märgistuse, kilomeetrite viisi. See ei ole mööda minnes "nalja viluks" tehtav asi, see on mitu tundi võttev süstemaatuiline töö.
Täna öösel küll jõuame raja taastada, kuid kui homme hommikul uuesti selline akatsioon aset leiab, siis ma ei tea, mis sõidust saab. Tahaks kohe hirmasti leida ülesse selle kodaniku ja kuulda, mis tema probleem on, kes raja maha võttis.
Täna öösel küll jõuame raja taastada, kuid kui homme hommikul uuesti selline akatsioon aset leiab, siis ma ei tea, mis sõidust saab. Tahaks kohe hirmasti leida ülesse selle kodaniku ja kuulda, mis tema probleem on, kes raja maha võttis.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Väga kurb kuulda. Minul on aga küsimus raja profiili kohta, et millise rehviga peale minna? Kas pigem võtta sügava mustriga või kiire rehv?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Mõni kuri enduromees tahtis justnimelt homme seal rajal äkki sõita?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Kui Sa juba sedasi küsid, siis ilmselt Sul kodus riiulis ka ka rehvide valik - ütle, mis rehvid riiulis ja küll siis konsiilum juba otsustab, millega homme starti lähed.Tehnik kirjutas:Väga kurb kuulda. Minul on aga küsimus raja profiili kohta, et millise rehviga peale minna? Kas pigem võtta sügava mustriga või kiire rehv?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Hetkel oleks valikus Maxxis beaver ja maxxis ikon
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Jäta parem minemata aga kui ikka tahad, siis beaverTehnik kirjutas:Hetkel oleks valikus Maxxis beaver ja maxxis ikon
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Mine Ikoniga, Beaver liiga karvane
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Ise kaldun ka selle poole.DeeJott kirjutas:Mine Ikoniga, Beaver liiga karvane
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Beaver on juba jah selline, et sellega pole Eestis üldse midagi teha. Ikon on aga hea universaal - minu hääl sellele.Tehnik kirjutas:Hetkel oleks valikus Maxxis beaver ja maxxis ikon
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
On küll teha! Aga mitte homme.Rivo kirjutas:Beaver on juba jah selline, et sellega pole Eestis üldse midagi teha.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Mõni hea ja keskkonnasõbralik inimene, kes tuli laisale? korraldajale appi ja korjas metsast ära sinna vedelema jäetud lindid? Lihtsalt paar päeva liiga vara.
Ei tea kust tuleb see aeg ja tahtmine sellist asja teha. Kui tegu oli pahatahtlik siis pidi ikka suur soov selleks olema.
Kas aeg läheb käima igaühel just siis kui tema sõidab üle mati või esimese järgi?
Ei tea kust tuleb see aeg ja tahtmine sellist asja teha. Kui tegu oli pahatahtlik siis pidi ikka suur soov selleks olema.
Kas aeg läheb käima igaühel just siis kui tema sõidab üle mati või esimese järgi?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Kui täna prooviringile läksin u kahe- kolme vahel. Oli keegi ära kiskunud väikese lõigu rajatähistust Ülemiste järve piirava aia küljest ja loopinud lindid üle aia. Seal samas lähedal oli üks paistis et vene rahvusest vanamees toetanud oma ratta puu najale ja kohmitses midagi pakiraamil olevate kottide kallal...tundus kahtlane aga mõtlesin et pigem seeneline. Kui mõned tunnid hiljem sama rada mööda tagasi jõudsin oli juba kõik lindid seal maha kistud ja suunavad märgid ka eemale loobitud.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Keskkonnasõbralikkusest oli asi kaugel, sest siin seal olid lindid ja nooled metsa visatud. Samas kohati päris kaugel rajast, mistõttu neid pimedas ülesse leida ei olnud võimalik. Kokkuvõttes tähendab see, et suure tõenäosusega jääbki mõni nool või lint metsa, sest raja ääres neid ei märka. Kokkuvõttes pigem karuteene keskkonnale kui vastupidi.AhtiH kirjutas:Mõni hea ja keskkonnasõbralik inimene, kes tuli laisale? korraldajale appi ja korjas metsast ära sinna vedelema jäetud lindid? Lihtsalt paar päeva liiga vara.
Ei tea kust tuleb see aeg ja tahtmine sellist asja teha. Kui tegu oli pahatahtlik siis pidi ikka suur soov selleks olema.
Kas aeg läheb käima igaühel just siis kui tema sõidab üle mati või esimese järgi?
Aeg läheb käima siis, kui esimene joone ületab.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Eile laupäeval järve ümbruse singlitel oli märgistus korras kahe-kolme ajal. Mõned risti tõmmatud pikad lindid olid katki ainult.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
MTB rajalt mõned amatöörklõpsud: https://photos.app.goo.gl/qUpuPnx2GhwwHg5J8
Fotosid võib vabalt oma äranägemise järgi kasutada.
Fotosid võib vabalt oma äranägemise järgi kasutada.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Muljeid MTB rajalt. Mulle meeldis. Oli päris paras tasakaal singli, kiire metsaaluse raja ja karjääri teenindusteede vahel. Kuna rada oli tehniliselt päris lihtne sai ikka südamest vajutatud ja selle tagajärgi ka männiku järve keskel lõigatud. Mingi hetk läks kole raskeks. Õnneks vedas üks kuldne hing mind kuni metsani, kus eluvaim jälle sisse tuli.
Raja lõpuosas, pärast viljandi mnt teistkordset ületamist, õnnestus korraks äragi eksida ning väike paun sisse teha. Kuid arvestades seda ülalviidatud, täiesti arusaamatut, rajahävituse aktsiooni ning ka seda, et sõidan ju ikka iseendaga võidu, mitte kellaga, ei ole mul kellegile etteheiteid. Its all good! Järgmine aasta naasen rajale.
PS: Enne sõidu "tehnilist starti" käis järvevana tee kergliiklusteel ikka päris kõva tempoga uhamine. Grupi lainetas kokku-lahku nagu akordion ja rattureid pudenes kamaluga. Mul näitas gps hiljem 27kph keskmist.
Raja lõpuosas, pärast viljandi mnt teistkordset ületamist, õnnestus korraks äragi eksida ning väike paun sisse teha. Kuid arvestades seda ülalviidatud, täiesti arusaamatut, rajahävituse aktsiooni ning ka seda, et sõidan ju ikka iseendaga võidu, mitte kellaga, ei ole mul kellegile etteheiteid. Its all good! Järgmine aasta naasen rajale.
PS: Enne sõidu "tehnilist starti" käis järvevana tee kergliiklusteel ikka päris kõva tempoga uhamine. Grupi lainetas kokku-lahku nagu akordion ja rattureid pudenes kamaluga. Mul näitas gps hiljem 27kph keskmist.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Leitud MTB sõidult metsast sadulakott. Kes kaotas ja teab mis kotis on, saab asja tagasi. Tel 51 59 742
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Kes kaotas MTB sõidul ära ühe valge kompuutri, siis see läks registratuuri. Kahjuks muud tundemärgid jäid fikseerimata.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Rada üldjoontes päris hea. Mõnes mõttes parem kui eelmine aasta kuid samas kohati kehvem. Kahju välja jäänud singlitest karjääri ümber. Oleks saanud seda pikka kruusalõiku ka lühemaks.
Enne teist raudteeületust sai valesti sõidetud ja 500 paun sisse tehtud. Terve ports mehi minu järgi. Ärge pikka viha pidage. Kuidagi jäi see parempööre nägemata aga kuna mõnikümmend meetrit ees sõideti ka valesti siis polnudki ainuke.
Imestama paneb aga endiselt kuidas kruusal kühveldatakse eest ära sellise kiirusega, et (minul) järgi jõuda võimatu kuid singlitele jõudes tõmmatakse kiirus nii alla et lausa jube. Sai küll puhata aga tegelikult oleks võinud kõvasti kiiremini sõita.
Kui alguses oli kartus, et selle 42,5 km sisse mahub nii ülemistelt starti kui pärast tagasi ülemistesse ja tegelik sõit siis vaid 30km siis õnneks sai ikka 41km kokku + tagasi ülemistesse. Ülemistelt starti sõit oli paraja tempoga jah.
Enne teist raudteeületust sai valesti sõidetud ja 500 paun sisse tehtud. Terve ports mehi minu järgi. Ärge pikka viha pidage. Kuidagi jäi see parempööre nägemata aga kuna mõnikümmend meetrit ees sõideti ka valesti siis polnudki ainuke.
Imestama paneb aga endiselt kuidas kruusal kühveldatakse eest ära sellise kiirusega, et (minul) järgi jõuda võimatu kuid singlitele jõudes tõmmatakse kiirus nii alla et lausa jube. Sai küll puhata aga tegelikult oleks võinud kõvasti kiiremini sõita.
Kui alguses oli kartus, et selle 42,5 km sisse mahub nii ülemistelt starti kui pärast tagasi ülemistesse ja tegelik sõit siis vaid 30km siis õnneks sai ikka 41km kokku + tagasi ülemistesse. Ülemistelt starti sõit oli paraja tempoga jah.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
No oleks olnud väikenegi lohutus. Aga peab ikka kõva tahtmine ja palju aega olema selliste asjade jaoks. Missioonitunne (ikka halvas mõttes) on meeletu ja seda võiks rakendada paremateks asjadeks. Vaadates palju see aasta on neid rajarikkumisi olnud (viimastel päevadel seesama Fakto + Haanja 100 rajad) siis tekib tunne justkui oleks mingi "salajane grupeering" kelle eesmärk on ratturitele käru keerata. Mõnu narko asemel või nii.mi.re kirjutas:Keskkonnasõbralikkusest oli asi kaugel, sest siin seal olid lindid ja nooled metsa visatud. Samas kohati päris kaugel rajast, mistõttu neid pimedas ülesse leida ei olnud võimalik. Kokkuvõttes tähendab see, et suure tõenäosusega jääbki mõni nool või lint metsa, sest raja ääres neid ei märka. Kokkuvõttes pigem karuteene keskkonnale kui vastupidi.AhtiH kirjutas:Mõni hea ja keskkonnasõbralik inimene, kes tuli laisale? korraldajale appi ja korjas metsast ära sinna vedelema jäetud lindid? Lihtsalt paar päeva liiga vara.
Ei tea kust tuleb see aeg ja tahtmine sellist asja teha. Kui tegu oli pahatahtlik siis pidi ikka suur soov selleks olema.
Kas aeg läheb käima igaühel just siis kui tema sõidab üle mati või esimese järgi?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
MTB rada oli väga OK. Meeldiv üllatus oli tesiel pool Männiku teed olev pikk singel. Kaardi pealt vaadates olin kindel, et sõidame mäe all olevat liivast metsateed.
Mina olin ka üks nendest, kes pauna sisse tegi, ehk et sõitsime peaaegu linnani välja ja siis kergliiklusteed mööda tagasi. Kuna kohad kuski 50-70 siis mingit kahju sellest ei tekkinud. Muidu polekski aru saanud, et valesti panime aga mõned dzentelmenid hakkasid raudteed ületades vaidlema, et kes lõikas ja kes lisa pauna tegi...
Alguse kiirendus oli selline, et ma pidin nii mõnedki (vähemalt 2/3) tikud ära põletama, et järgi hoida. Põhimõtteliselt õnnestuski, kuni teiselpool Määniku teed, peale pikka mäeveere singlit, ühel liivasel kohal ikaldusin. Kuna tikud olid läinud, siis enam järgi ei jõudnud. Ootasin uue pundi ära ja nendega koos saigi eelpool väljatoodud paun tehtud.
Õnneks karjäride vahel suutsin niipalju taastuda, et isegi ühele grupile järgi vedada.
Pean vabandama ühe kaassõitja ees, kellest ühest vähestest mudamülgastest mööda sõtsin (üritasin, mööda ei saanud), kuigi nii enne kui ka peale seda oli ilus, kuiv kaherealine metsatee.
Raudalu singlitel oli õnneks üks "maantehunt" ees ja sai väga rahuliku tempoga sõita. Lõpp ehk Harku järve äärne läks jälle tikkde põletamise tähe all.
Ning kuna tikke selle vahepealse tunniga enam juurde ei saanud, siis mnt sõit oli 35 km/h grupis tiksumine...
Mina olin ka üks nendest, kes pauna sisse tegi, ehk et sõitsime peaaegu linnani välja ja siis kergliiklusteed mööda tagasi. Kuna kohad kuski 50-70 siis mingit kahju sellest ei tekkinud. Muidu polekski aru saanud, et valesti panime aga mõned dzentelmenid hakkasid raudteed ületades vaidlema, et kes lõikas ja kes lisa pauna tegi...
Alguse kiirendus oli selline, et ma pidin nii mõnedki (vähemalt 2/3) tikud ära põletama, et järgi hoida. Põhimõtteliselt õnnestuski, kuni teiselpool Määniku teed, peale pikka mäeveere singlit, ühel liivasel kohal ikaldusin. Kuna tikud olid läinud, siis enam järgi ei jõudnud. Ootasin uue pundi ära ja nendega koos saigi eelpool väljatoodud paun tehtud.
Õnneks karjäride vahel suutsin niipalju taastuda, et isegi ühele grupile järgi vedada.
Pean vabandama ühe kaassõitja ees, kellest ühest vähestest mudamülgastest mööda sõtsin (üritasin, mööda ei saanud), kuigi nii enne kui ka peale seda oli ilus, kuiv kaherealine metsatee.
Raudalu singlitel oli õnneks üks "maantehunt" ees ja sai väga rahuliku tempoga sõita. Lõpp ehk Harku järve äärne läks jälle tikkde põletamise tähe all.
Ning kuna tikke selle vahepealse tunniga enam juurde ei saanud, siis mnt sõit oli 35 km/h grupis tiksumine...
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Eriti kõva mehe sõit, 42,5km Mtb ja 75,7mnt.
Sõiduga jäin rahule kõva mehe sõidu 3koht aga aja arvestuse järgi oleks pidanud saama 2koha.
Mtb sõidu kaotasin Allar Soole napi 3meetriga see teeb võibolla 0,5sekundit.
Mnt edestasin Allard Sood kindlasti rohkem 1-2sekundiga.Probleem selles, et grupi finishis võetakse ühine aeg, 74meest pundis ja üks aeg.See tähendab et mnt sõidus polegi võimalik oma kohta parandada kui grupi finish on? Midagi on ikka väga viltu. Kui oleksin 75,7ära võitnud, siis ikka oleksin kaotanud kõva mehe sõidu 2kohale.
Peab helistama ja kirjutama, et järgmine aasta muudaksid õiglaseks... Kes kurdab Kristo Sepp.
Sõiduga jäin rahule kõva mehe sõidu 3koht aga aja arvestuse järgi oleks pidanud saama 2koha.
Mtb sõidu kaotasin Allar Soole napi 3meetriga see teeb võibolla 0,5sekundit.
Mnt edestasin Allard Sood kindlasti rohkem 1-2sekundiga.Probleem selles, et grupi finishis võetakse ühine aeg, 74meest pundis ja üks aeg.See tähendab et mnt sõidus polegi võimalik oma kohta parandada kui grupi finish on? Midagi on ikka väga viltu. Kui oleksin 75,7ära võitnud, siis ikka oleksin kaotanud kõva mehe sõidu 2kohale.
Peab helistama ja kirjutama, et järgmine aasta muudaksid õiglaseks... Kes kurdab Kristo Sepp.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
MNT sõidust lisaks ka paar mõtet.
Ei oskagi praegu öelda kumb võistluskeskuse asukoht parem on. Ülemistel on teed laiemad ja vähem järske kurve, samas Suur-Sõjamäe tänaval oli nagu ärevust rohkem kui Peetri kandis Vana-Tartu maanteel.
Tulemustega mingi ilge kamm. timing.ee näitab väga huvitavaid variante.
Eraldi sooviks tänada võistlejat numbriga 454, kes pärast lennuvälja kõrval "ohutus"saare kukkumist tegi retsilt tööd, vedas suurema osa ajast meie väikest punti ja lõpuks jäi 15 kilti enne lõppu katkise kummiga maha.
Ei oskagi praegu öelda kumb võistluskeskuse asukoht parem on. Ülemistel on teed laiemad ja vähem järske kurve, samas Suur-Sõjamäe tänaval oli nagu ärevust rohkem kui Peetri kandis Vana-Tartu maanteel.
Tulemustega mingi ilge kamm. timing.ee näitab väga huvitavaid variante.
Eraldi sooviks tänada võistlejat numbriga 454, kes pärast lennuvälja kõrval "ohutus"saare kukkumist tegi retsilt tööd, vedas suurema osa ajast meie väikest punti ja lõpuks jäi 15 kilti enne lõppu katkise kummiga maha.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Selline küss Mihklile, et kas ei oleks võimalik mõelda suuremate puntide ette mototurvasid? Täna oli India punt ikka vahepeal mitmeid kümneid nägusid suur ja vastutulevad autojuhid olid sōidu kurvilisemates kohtades kohati sama üllatunud kui ratturid. Loomulikult iga gruppetot eskortida pole reaalne, aga 2-3 mototurvat ühe distantsi peale võiks ju tehtav olla?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Mnjaa, mis ma oskan kosta. Eks see mototurvajate arv on natuke selline igipõlmine murekoht. Tegelikult oleme muidgi tänavu mototurvajate hulka juba kõvasti tõstnud. Varasematel aastatel tegime Filtri etappe keskmiselt 6 moto ja 2 pilootautoga. Tänavu tõstsime standardi 8 moto ja 2 pilootauto pale. Rääkideas nüüd aga tänasest/eilsest Fakto sõidust, siis sellel oli kasutusel 3 pilootautot ja 11 motot. Seega soovitud 2-3 mototurvat ühe distansti kohta oli tegelikult täidetud, et mitte öelda, et motosid oli rohkem. Samas tõsi ta on, et alati kõigi gruppide ette motosid ei jagu ja väiksemad grupid, eriti just tagumised grupid peavad meeles pidama, et nad sõidavad avatud liikluses. Seega tuleb püsida oma suunavööndis ja kurve ei tohi lõigata. Ristmikel tagavad gruppidele prioriteedi paiksed reguleerijad. Teine mure, miks alati motod operatiivselt kohal ei pruugi olla, on see, et üsna keeruline on saada operatiivset ülevaadet rajal toimuvast. Selleks oleks tarvis turvajuhil jägida sõitu kas õhust (helikoper või droon) või siis tuleks kõik ratturid varustada GPS trackeritega. Mõlemad meetmed on oma kulukuse tõttu aga komplitseeritud. Igal juhul, võimaluste piires püüame pidevalt turvastandardit upitada : )clx kirjutas:Selline küss Mihklile, et kas ei oleks võimalik mõelda suuremate puntide ette mototurvasid? Täna oli India punt ikka vahepeal mitmeid kümneid nägusid suur ja vastutulevad autojuhid olid sōidu kurvilisemates kohtades kohati sama üllatunud kui ratturid. Loomulikult iga gruppetot eskortida pole reaalne, aga 2-3 mototurvat ühe distantsi peale võiks ju tehtav olla?
Muide, tegelikult oleks mul arvamuste avaldamiseks pakkuda ka üks tulevat aastat puudutav teema. Nimelt see aasta rakendamisema minu arvates edukalt grupi aegade ja grupi kohtade reeglit. Tõsi, kuna vanuseklasside võitjaid ikkagi autasustasime, siis oli see reegel poolikult rakendatud ja päris eesmärki ei täitnud. Et seatud eesmärki täita, siis tuleks ilmselt loobuda etappidel vanuseklasside autaustamisest. Sellisel juhul õnnestuks saavutada grupi aegade ja kohtade tegelik eesmärk. Samas, kuidas suhtuda, kui FIlter Maanteekarikasarjas enam etappidel vanusekalsse ei austasustataks? Selle asemel võiks poodiumil siis autsaustada näiteks absoluutarvestuse kuute või isegi 12 parimat. Vanuseklasside arvestus jääks aga hooaja kokkuvõtte arvestuseks. Kas teie arvates oleks see mõte pigem hea või pigem võtaks motivatsiooni üldase sõita maha?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Ma arvan, et vanuseklasside arvestuses autasustamisest loobumine ei muuda küll midagi. Mitte miski ei muuda vist seda, et lõpus tahetakse ikka täiega panna ja kedagi edestada, kas see loeb midagi numbrites või mitte. Inimese psühholoogia on juba kord selline
Pealegi tundub, et päris lõpp pole sugugi nii ohtlik, kui sõidu alguses ja kilt paar enne lõppu ette otsa trügimine.
Aga see on ju võidusõit.
Pealegi tundub, et päris lõpp pole sugugi nii ohtlik, kui sõidu alguses ja kilt paar enne lõppu ette otsa trügimine.
Aga see on ju võidusõit.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Võistlus või rahvasõit? Kui rahvasõit, "Põhja-Eesti suurim rattapidu", siis pole ilmselt midagi öelda, aga kindlasti tulid paljud ka võistlema, mitte sõitma või peole. Mina sealhulgas, sest eelmise aasta MTB võistlusega jäin vägagi rahule ja just seetõttu osalesin ka sel aastal MTB sõidul. Kahjuks pidin sel aastal pettuma. Samas vormis "rahvasõidust" mina enam osa ei võtaks kuna:
* MTB rada liiga lihtne. Metsast oleks leidnud palju ägedaid singleid.
* Numbritel puudusid kiibid ja ilmselt seetõttu pole pea 24h jooksul mitte mingit aja- ega kohainfot metsarajalt.
Arusaamatu miks:
* Egrutus- ja joogipunkt stardis ja finishis?! Mida seal lõpus enam ergutada? Ja ca. 30 km ilma teeninduspunktita?! St. et ka prügialasid ei ole ja paljud spordisöögi pakendid visati suvaliselt maha.
Soovitaksin:
* Mitte segi ajada või suvaliselt anda käepaelu. Tean vähemalt kahte osalejat, kes said tänu heale õnnele 1. MTB gruppi
* No ikka kiibiga numbrid võiksid olla. Ega me ju 20. sajandis ei ole.
* Numbrite ümbrike polnud kuhugi visata. Puudusid prügikastid.
Kiidaksin:
* Mõnusalt ligidal (ka Peetris) on starti minna. Ei mingit autoga juristamist.
* Nännikott oli asjalik.
Korraldajad, paluks ikka võistlust 2019 aastal!
* MTB rada liiga lihtne. Metsast oleks leidnud palju ägedaid singleid.
* Numbritel puudusid kiibid ja ilmselt seetõttu pole pea 24h jooksul mitte mingit aja- ega kohainfot metsarajalt.
Arusaamatu miks:
* Egrutus- ja joogipunkt stardis ja finishis?! Mida seal lõpus enam ergutada? Ja ca. 30 km ilma teeninduspunktita?! St. et ka prügialasid ei ole ja paljud spordisöögi pakendid visati suvaliselt maha.
Soovitaksin:
* Mitte segi ajada või suvaliselt anda käepaelu. Tean vähemalt kahte osalejat, kes said tänu heale õnnele 1. MTB gruppi
* No ikka kiibiga numbrid võiksid olla. Ega me ju 20. sajandis ei ole.
* Numbrite ümbrike polnud kuhugi visata. Puudusid prügikastid.
Kiidaksin:
* Mõnusalt ligidal (ka Peetris) on starti minna. Ei mingit autoga juristamist.
* Nännikott oli asjalik.
Korraldajad, paluks ikka võistlust 2019 aastal!
fastEST - parimad singlid ja sportlikud eesmärgid
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
TP-st ei tundnud puudust kuid praegune lahendus oli ka veider.eeroj kirjutas: * Egrutus- ja joogipunkt stardis ja finishis?! Mida seal lõpus enam ergutada? Ja ca. 30 km ilma teeninduspunktita?! St. et ka prügialasid ei ole ja paljud spordisöögi pakendid visati suvaliselt maha.
* No ikka kiibiga numbrid võiksid olla. Ega me ju 20. sajandis ei ole.
* Numbrite ümbrike polnud kuhugi visata. Puudusid prügikastid.
Kiibiga numbrid võiks tõesti olla.
Telgi all pea iga laua otsas olid prügikotid teibiga kinni tõmmatud.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
MTB rada oli isegi enam-vähem ok, paar head singlit jäi välja. Kuid mind häiris Ülemistelt tehnilisse starti veeremine - Alguse stardigruppidel kadus igasugune mõte, sest tagant poolt startijad pressisid enne tehnilist ette otsa tekitades rida ohtlike momente. Võiks kaaluda mõtet stardigruppide eraldamiseks kuni tehnilise stardini (nt. selgelt märgistatud sõitja/kohtunik) kes tiksuks kahe grupi vahel ning keeraks maha ennem tehnilist. Märgistus oli ka kohati arusaamatu, s.t. võttis jupp aega mõtlemist, et kuhu/kummale poole nüüd keerama peaks kui kohati väga lühikeseks kahanenud lindijupid silma ei hakanud.
Ja no need numbrid ning ajavõtt, oleks tõesti aeg 21. sajandi lahendused kasutusele võtta - saab oluliselt operatiivsemalt tulemused kätte ning jäävad särgid/vestid ka lõhkumata (endal venisid haaknõeltest tuulevesti tagaküljele korralikud augud).
Lisamõttena võiks kaaluda "Eriti hullu tegija sõitu" kus kombineeritud MTB + MNT pikk distants, pärast lühikest MNT-d jäi tunne, et võiks veel sõita.
Lõpetuseks ka positiivse külje pealt - ürituse toimumiskoht Ülemiste Citys meeldis rohkem, lõpunänni kott oli kiiduväärt ning finishiala + võimalus suppi lürpides MNT pika distantsi videoülekannet jälgida. TP puudmine MTB distantsil ei häirinud - jooki ja sööki oli piisavalt kaasas ning sama lihtsalt kui täis geelipakk taskust välja tuli, läks tühi sinna ka tagasi. Minu jaoks jäävad prügiloopijad endiselt mõistatuseks.
Ja no need numbrid ning ajavõtt, oleks tõesti aeg 21. sajandi lahendused kasutusele võtta - saab oluliselt operatiivsemalt tulemused kätte ning jäävad särgid/vestid ka lõhkumata (endal venisid haaknõeltest tuulevesti tagaküljele korralikud augud).
Lisamõttena võiks kaaluda "Eriti hullu tegija sõitu" kus kombineeritud MTB + MNT pikk distants, pärast lühikest MNT-d jäi tunne, et võiks veel sõita.
Lõpetuseks ka positiivse külje pealt - ürituse toimumiskoht Ülemiste Citys meeldis rohkem, lõpunänni kott oli kiiduväärt ning finishiala + võimalus suppi lürpides MNT pika distantsi videoülekannet jälgida. TP puudmine MTB distantsil ei häirinud - jooki ja sööki oli piisavalt kaasas ning sama lihtsalt kui täis geelipakk taskust välja tuli, läks tühi sinna ka tagasi. Minu jaoks jäävad prügiloopijad endiselt mõistatuseks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Eesti tingimustes tavaline jalgrattamaratoni formaadis sõit ju?eeroj kirjutas: * MTB rada liiga lihtne. Metsast oleks leidnud palju ägedaid singleid.
Korraldajad, paluks ikka võistlust 2019 aastal!
Päris raske kokku panna rada, mis suuremas osas singlitest koosneb...singleid muidugi on, aga neid kokku viia juba raskem.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Teadmata kuidas sa enda numbrid seljale kinnitasid, soovitan seda teha kahe läbitorkega (nõel läbi numbri, läbi särgi, siis uuesti läbi särgi ja uuesti läbi numbri): siin juhendmaterjalpriit908 kirjutas:Ja no need numbrid ning ajavõtt, oleks tõesti aeg 21. sajandi lahendused kasutusele võtta - saab oluliselt operatiivsemalt tulemused kätte ning jäävad särgid/vestid ka lõhkumata (endal venisid haaknõeltest tuulevesti tagaküljele korralikud augud).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
http://www.timing.ee lehel on naljaprotokoll taas üleval
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Kestvate jõupingutuste hinnaga on see suudetud veel jaburamaks keerata kui eile.
Palju õnne, "Koit" (valguse võit)!
Palju õnne, "Koit" (valguse võit)!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Tulemused ilmuvad vaikselt siia: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 42&lang=et
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Njah, enda pere kahest osalejast on maanteel tulemuse kirja saanud ainult üks ja see on ka umbes kolmveerand tundi vale.KaupoR kirjutas:Tulemused ilmuvad vaikselt siia: http://aerobike.ee/index.php?option=com ... 42&lang=et
Kas on oodata ka mingit ametlikku kommentaari, millal ja kas üldse tulemused korda saab?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Foorum tundub olevat nii eilne päev info edastamise allikas. Facebookis Aerobike kirjutab (smailid muutmata):
HEAD RATTURID!
Eilsel Tallinna Rahvasõidul oli tulemustega probleeme. Seetõttu protokollide avaldamine hetkel viibib. Ajavõtutiim soovib kogu finišisalvestuse algusest lõpuni läbi töötada. Tulemused ilmuvad hiljemalt tänase tööpäeva lõpuks. Filter Sarjade koondtulemused homseks.
Väga vabandame tekkinud viivituste pärast.
If everything's under control, you're going too slow!
-
- Rattur
- Postitusi: 83
- Liitunud: 28. 09. 2009. 13:04
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Üldiselt on vist aeg selle olematu ajavõtu ja protokollivaba ürituse suhtes jalgadega hääletama hakata. Olen seda Fakto sõitu iga aasta mingil moel sõitnud ja iga kord on sama jama. Tulemusi pole. Eriti närvi ajab see kõva mehe võistluse puhul, kus oleks justkui maanteel vaja mingeid konkurente jälgima hakata või üldse mingitki infot toimuva kohta. See aasta jäi üks meie klubi mees poodiumilt kõrvale kuna tal pold halli aimugi mis kohapeale ta platseerus. Kui mulle ei lubata, et asi paraneb siis järgmineaasta meie klubi mehi stardis pole.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Ise kõva mehe sõitu ei teinud, aga täiesti nõus, et need tulemused oleks pidanud kohe saada olema võistlejatele, kes MNT sõidule läksid.
See ajavõtu pool on tegelikult mitu aastat vahelduva eduga longanud, kui ülejäänud korralduse suhtes ei heidaks väga midagi ette.
Kui, siis ehk seda, et võiks järgmisel hooajal taaselustada kunagise kombe liivased ja killustikused ristmikud harjaga üle käia. See oleks vist küll kõige odavam investeering ohutuse suurendamiseks, millest on väga palju juttu olnud.
Veel oleks huvitav teada, et kui paljud viitsisid ära oodata velotuuri arvestuses lõpetanute autasustamise? Eks see ka kindlasti oli nii hiliseks pandud just tänu sellele, et protokollide koostamine võtab aega, aga mulle endale tundus küll jaburana tunde oodata seal...
See ajavõtu pool on tegelikult mitu aastat vahelduva eduga longanud, kui ülejäänud korralduse suhtes ei heidaks väga midagi ette.
Kui, siis ehk seda, et võiks järgmisel hooajal taaselustada kunagise kombe liivased ja killustikused ristmikud harjaga üle käia. See oleks vist küll kõige odavam investeering ohutuse suurendamiseks, millest on väga palju juttu olnud.
Veel oleks huvitav teada, et kui paljud viitsisid ära oodata velotuuri arvestuses lõpetanute autasustamise? Eks see ka kindlasti oli nii hiliseks pandud just tänu sellele, et protokollide koostamine võtab aega, aga mulle endale tundus küll jaburana tunde oodata seal...
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Oskab keegi öelda, kuhu ise vigadest teatada? Vaatasin protokollist et mul nimi valesti ja naiseks arvestatud...
Lausa naistearvestuses teine tulemus. Äkki saab miski auhinna?
Lausa naistearvestuses teine tulemus. Äkki saab miski auhinna?
Viimati muutis Jats36, 03. 09. 2018. 14:32, muudetud 1 kord.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Juhend ikka oskabJats36 kirjutas:Oskab keegi öelda, kuhu ise vigadest teatada? Vaatasin protokollist et mul nimi valesti ja naiseks tehtud...
Lausa naistearvestuses teine tulemus. Äkki saab miski auhinna?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Viimati sõitsin Tallinna Rattarallit aastal 2004 ning pean tunnistama, et eilne sõit oli väga meeldiv üllatus! Pole ammu võistlustel osalenud, aga tahaks väga kiita tasakaalu hoidmiseks siin teema juures:
- võistluskeskus oli väga hea, hommikune uitmõte registreerida võistlusele ei tekitanud mingeid probleeme, kiiresti sai registreeritud. Üllatus oli kaardimakse võimaluse puudumine, aga OK, juhendis oli kõik kirjas, Ülemiste Keskus on lähedal
- rada oli väga hea, autodevaba ning hästi turvatud. Eriti meeldis ka finišisse tuleb mõned kilomeetrid enne lõppu, kõik võimalused ohutult ettepoole saada olid olemas.
- peale kummipurunemist 80km sain ka elus esimest korda jääda maanteevõistlusel seisma ja nautida toitlustuspunkti - hapukurgid, soolaleivad, joogid, muusika, mõnus kohalik seltskond. Väga kihvt. Ootasin seal järgmist punti, aga neid ei tulnudki.
- pärast võistlust oli kõik ilusti organiseeritud, süüa sai rohkem kui ootasin ning kõik toimis
- tulemused venisid, aga see pole nii oluline. Kõik teavad, kes võitis ja pole hullu, kui oma india pundi koha saad teada natuke hiljem, ikka juhtub
Üleüldiselt väga meeldiv kogemus ja tekitas tunde, et peale eilset hooaja avastarti võiks isegi järgmisel aastal veel mõne võistluse teha, hea töö!
Ps. Igat klassi autasustada on mõttetu - keegi ei viitsi ära oodata, kuidas iga 5 aasta tagant saab pisikese karika. Parem teha üks suur, kus 12 parimat näiteks ning hooaja lõpus küll saab seeniore meeles pidada väärikalt terve hooaja eest.
- võistluskeskus oli väga hea, hommikune uitmõte registreerida võistlusele ei tekitanud mingeid probleeme, kiiresti sai registreeritud. Üllatus oli kaardimakse võimaluse puudumine, aga OK, juhendis oli kõik kirjas, Ülemiste Keskus on lähedal
- rada oli väga hea, autodevaba ning hästi turvatud. Eriti meeldis ka finišisse tuleb mõned kilomeetrid enne lõppu, kõik võimalused ohutult ettepoole saada olid olemas.
- peale kummipurunemist 80km sain ka elus esimest korda jääda maanteevõistlusel seisma ja nautida toitlustuspunkti - hapukurgid, soolaleivad, joogid, muusika, mõnus kohalik seltskond. Väga kihvt. Ootasin seal järgmist punti, aga neid ei tulnudki.
- pärast võistlust oli kõik ilusti organiseeritud, süüa sai rohkem kui ootasin ning kõik toimis
- tulemused venisid, aga see pole nii oluline. Kõik teavad, kes võitis ja pole hullu, kui oma india pundi koha saad teada natuke hiljem, ikka juhtub
Üleüldiselt väga meeldiv kogemus ja tekitas tunde, et peale eilset hooaja avastarti võiks isegi järgmisel aastal veel mõne võistluse teha, hea töö!
Ps. Igat klassi autasustada on mõttetu - keegi ei viitsi ära oodata, kuidas iga 5 aasta tagant saab pisikese karika. Parem teha üks suur, kus 12 parimat näiteks ning hooaja lõpus küll saab seeniore meeles pidada väärikalt terve hooaja eest.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Päris nõus ei ole. Ise TP’s kurki ei söönud, nännikotti vastu ei võtnud ja turvatud grupis sõita ei saanud, niiet mille eest ma siis täpselt maksin, kui isegi tulemust kirja ei saanud? Ja jutt ei ole ainult India grupi tulemustest, ka auhinnaliste kohtade osas oli segadusi.Hanno kirjutas: tulemused venisid, aga see pole nii oluline. Kõik teavad, kes võitis ja pole hullu, kui oma india pundi koha saad teada natuke hiljem, ikka juhtub
Aga okei - sellele osale kirjutan alla, et tegijal juhtub.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Ei oska võrrelda teistega aga mõned konstruktiivsed okkad mis kurku jäid.
Mingisuguseid tulemusi pole siiani näinud. Esialgsed tulemused olevat kuskil lehel olnud üleval ja mõned "rohelise paela" ehk Harkumtb sõitjad kes oskavad neid asju vaadata olid olnud esialgses tulemustes oma ajaga lausa vanusegrupi esiotsas või teised aga need on nüüd kustunud ja hetkel pole enam ühtegi tulemust. Kui 150 sõitjast 30 sõitja tulemus ära kustutatakse siis mis võistlus see on ? Kas maantee sõidus olid asjad paremad? Ega mina ei tea neid kokkuleppeid ja asju, aga näiteks ühte sõitjat näen nimekirjas vanuseklassi võitjana aga temast mitu minutit varem lõpetanud teist tuttavat pole üldse protokollis. Kole kui inimene tegelikult võitis ja võiks ka pjedestaalil head tunnet tunda sõprade ees aga siiani pole isegi nime kirjas. Ja mida see takkaperra teadmine annab,et olid tegelikult sina esimene. Tunnet ju netu. Pealegi kelleltki autasu veel ära kiskuma hakata on veel rumalam. No pole hullu. Ega keegi tagaotsa inimestest ju auraha pärast ei sõitnud. Mina käisingi seal rohkem üritust vaatamas ja moraalseks toeks noortele.
Küll aga oli kurb, et mulle öeldi Järvevana teel finishis, et siin on su toop ja sõida parem koju ära, Ülemistes on kõik üritus lõppenud juba. Täna sain teada, et tegelikult oli lihtsalt see stardiala kinni pandud maantee sõitjate stardiks. Meenekott ja supp, ning sõbrad, tuttavad ootasid ja muretsesid tükk aega. Rada ei tea kiruda, aga ehmatas see, et seal männiku kaevikus sõitsid mulle kaks mootorratast otsa. Ei tea kas olin ainuke.
Mingisuguseid tulemusi pole siiani näinud. Esialgsed tulemused olevat kuskil lehel olnud üleval ja mõned "rohelise paela" ehk Harkumtb sõitjad kes oskavad neid asju vaadata olid olnud esialgses tulemustes oma ajaga lausa vanusegrupi esiotsas või teised aga need on nüüd kustunud ja hetkel pole enam ühtegi tulemust. Kui 150 sõitjast 30 sõitja tulemus ära kustutatakse siis mis võistlus see on ? Kas maantee sõidus olid asjad paremad? Ega mina ei tea neid kokkuleppeid ja asju, aga näiteks ühte sõitjat näen nimekirjas vanuseklassi võitjana aga temast mitu minutit varem lõpetanud teist tuttavat pole üldse protokollis. Kole kui inimene tegelikult võitis ja võiks ka pjedestaalil head tunnet tunda sõprade ees aga siiani pole isegi nime kirjas. Ja mida see takkaperra teadmine annab,et olid tegelikult sina esimene. Tunnet ju netu. Pealegi kelleltki autasu veel ära kiskuma hakata on veel rumalam. No pole hullu. Ega keegi tagaotsa inimestest ju auraha pärast ei sõitnud. Mina käisingi seal rohkem üritust vaatamas ja moraalseks toeks noortele.
Küll aga oli kurb, et mulle öeldi Järvevana teel finishis, et siin on su toop ja sõida parem koju ära, Ülemistes on kõik üritus lõppenud juba. Täna sain teada, et tegelikult oli lihtsalt see stardiala kinni pandud maantee sõitjate stardiks. Meenekott ja supp, ning sõbrad, tuttavad ootasid ja muretsesid tükk aega. Rada ei tea kiruda, aga ehmatas see, et seal männiku kaevikus sõitsid mulle kaks mootorratast otsa. Ei tea kas olin ainuke.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Tervel hooajal võtsin osa kõikidest etappidest ja finaal oli täitsa finaali vääriline. Väike meenekott tegi samuti tuju heaks ja korralduse kohapealt võib samuti rahule jääda. Kuna olen juba aastaid osa võtnud, siis midagi halba ei saa ka sellel korral öelda. Usun, et korraldajad näevad ränka vaeva selle korraldamisel ning paremaks muutmisel. Mõningatele kitsaskohtadele on siin juba tähelepanu juhitud ja võtaks siis kokku ka omaltpoolt, mida järgneval aastal silmas pidada. Kõige suurem probleem on muidugi turvalisuse tugevdamine. Loomulikult on kõigile teada, et sõit toimub avatud liikluses, kuid kui ikka võideldakse küljetuulega, siis võistlustuhinas sellele enam ei mõelda ja suuremates gruppides ulatub rivi üle tee. Nägin viimases sõidus 2 väga ohtlikku momenti kui kurvi tagant tuli auto ja see kohtumine oli mõlemale poolele suureks ootamatuseks. Eespool mainiti, et turvatsiklite (ümber)korraldamisel oleks vaja paremat ülevaadet rajal toimuvast. Mõtlesin, et kuna lipumehi on igal kurvil, siis saaksid ju nemad anda üsnagi operatiivset tagasisidet, kus on suuremad grupid moodustunud mida oleks vaja turvata? Tavaliselt moodustub ühe sõidu kohta kolm suuremat gruppi, millele suuremat tähelepanu pöörata. Siis teine asi, kus võiks samuti nö lipumehi kasutada, oleks kurvidest lahtise killu minema pühkimisel. See võtaks mõne minuti aega, kuid lõigu saaks palju turvalisemaks. Kuid muidugi on võib olla kõike seda juba proovitud või on mingi hoopis mingi x takistus, miks eelpoolnimetatud tegevusi täita ei saaks, seda ei tea, kuid esmapilgul aitaks see lisatööjõudu otsimata olukorda parandada. Eks parandusruumi on alati, kuid lõppkokkuvõttes tahan tänada korraldajaid, et üldse viitsivad selle kõigega jännata ja et meil on olemas vähemalt üks MNT sari, kust osa võtta. Edu!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Paistab et seal kedagi väga ei huvita ka meili teel saabunud paranduste info...KaupoR kirjutas:Juhend ikka oskabJats36 kirjutas:Oskab keegi öelda, kuhu ise vigadest teatada? Vaatasin protokollist et mul nimi valesti ja naiseks tehtud...
Lausa naistearvestuses teine tulemus. Äkki saab miski auhinna?
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
PKT kirjutas:... kuid lõppkokkuvõttes tahan tänada korraldajaid, et üldse viitsivad selle kõigega jännata ja et meil on olemas vähemalt üks MNT sari, kust osa võtta. Edu!
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Härrad, palun kergemat karistust. Mõistan ja tean niigi, et tulemused on võistluse kõige olulisem osa ja kui need feilivad, siis kaotab võistlus oma mõtte. Samas pean tunnistama, et mul on kohati üsna raske lugeda kõiki neid kommentaare stiilis korraldajat ei huvita, kõik lasti üle jala, kogu üritus oli farss. Tegelikult läks ju muus osas minu arvates hästi, kui vaid poleks ajavõtusüsteem kokku jooksnud.Jats36 kirjutas:Paistab et seal kedagi väga ei huvita ka meili teel saabunud paranduste info...
Kindlasti mitte pole see tõsi, et kedagi ei huvita võistlejate kirjad. Ise ma saadan viimse kui ühe tulemusi puudutava kirja ajamõõtjale edasi, et ta selle üle vaataks. Aivo Maripuu vaatab kõik talle otse saadetud kirjad üle. Kui vastus või parandus ei tule koheselt, siis see ei tähenda, et asjaga ei tegeleta. Kua seekord olid vead süsteemsed ja protokolli vigu kahjuks palju, siis oli paraku ka neid kirju kümeid, kui mitte sadu. Nende kõigi läbi vaatamine võtab aega.
Nagu ka varasemalt kunagi võrrelnud olen, siis võistluse korraldamine on nagu kaardimaja ehitamine. Kui üks koht variseb, siis variseb kogu kupatus ja kõigele antakse hävitav hinnang. Tegelikult ei teosta ju ajavõttu korraldaja. Korraldaja osatab ajavõtuteenuse sisse. Kuidas ma ka ei tahaks, siis mina isiklikult ei pääse neid protokolle parandama. Mina saadan võistlejate tähelepanekud Aivo Maripuule edasi ning tema vaatab need üle.
Praeguseks on süsteemsed vead parandatud ja nii Fakto sõidu kui ka FIlter koondtulemused üleval. Kõiki e-kirjaga saadetud muresid vaadatakse järjest üle. Võimalik, et mõned viperused on veel sees, kuid usun, et hommikuks saavad enamik neist parandatud.
Tõsi on ka see, et ei olnud esimene kord, kui Fakto sõidul on tulemustega probleeme. See paneb muidgi küsima, et kuidas edasi, kuidas järgmisel aastal? Üheks lahenduseks on vahetada ajamõõtjat. Kuid kas see tagab meile paremad tulemused? Laias plaanis on siiski meie poolt kasutatav ajavõtuteenus Eesti hinnatuim. Just see sama operaator ja sama tehnika, mida kasutatakse EMV-l ja mida kasutatakse kõigil siinse kandi rahvusvahelistel võistlustel: Balti keti velotuur, Tour of Estonia. Võime küll minna mõne teise ajamõõtja peale, võtta kiipidega ajavõtu, kuid sellega võtame jälle uued riskid. Kiipidega ajavõtt ei ole piisava täpsusega grupisõidu jaoks ning tegelikult suisa UCI reeglid nõuavad kategooria võistlustelt fotofiniši kasutamist. Kiipe võib kasutada dubleerivalt teleülekande hõlbustamiseks ja esialgsete tulemuste saamiseks, kuid lõplike ja "kuulikindlate" tulemuste tarbeks vajame ikkagi fotofinišit. Kiipidega võime saada ligikaudsed tulemused maru kiiresti, kuid kui keegi esitab protesti, siis täpne ja pildi kujul tõestamine osutub problemaatiliseks. Samuti, kui esitatakse protest või mõni kiip jääb registreerimata, siis selle kontrollime võtab kaua.
Kokkuvõttes mulle tundub, et Fakto sõidul püüame pakkuda liiga palju erinevaid arvestusi ja võistluseid samal ajal. Nii palju, et ühe ajamõõtja jõud ei käi sellest üle. Võimalik, et tuleb tõdeda, et sellisel kujul kõiki neid arvestusi me ei suuda pakkuda ja tuleks midagi ära jätta. Olgu selleks siis eraldi Fatbike arvestus või EKT arvestus. Üheks lahenduseks võiks olla see, et kasutame maanteel Aivo Maripuu teenuseid ning MTB sõidu ajavõtu teeme teise operaatori ja kiipidega. Samas sellisel juhul peame loobuma ikkagi Eriti kõva tegija arvestusest või vähemasti selle arvestuse autsaustamisest kohe võistluse järel, Kui erinevatel distanstidel kasuatda erinevaid ajamõõtjaid, siis väheneb küll risk, et kõik läheb untsu, ent samas pole võimalik neid süsteeme kiiresti ühildada ja EKT tulemusi saada. EKT sõit on tegelikult ka ainus põhjus, miks me MTB sõidul ei kasutanud klassikaliseid lensku ette käivaid numbreid ja kiipe. Kasutasime fotofinišit ja MNT numbreid, et mõlemal distanstil oleks võistlejal sama number ning EKT tulemused tuleksid kiiresti - paraku läks nagu läks.
Teine ja ilmselt paratamatu rešümee on see, et ikkagi koondautasutamist samal päeval teha ei saa. FIlter Temposarja koondautasustamisega polnud meil mingeid probleeme, sest tulemused olid nädal aega olemas, kõigil oli võimalik nendega varem tutvuda ja vead olid välja filtreeritud. Ilmselt peame siiski ka MNT autasutamisega sama tegema. Tõsi, jääb muidgi küsimus, et kas kaugema kandi rahvas sõidab kohale vaid auhinnatseremoonia präast. Maru nukker on autasutamist läbi viia, kui poodium on pooltühi.
Igal juhul mõtteainet edaspidiseks on. Aga ühte võin kinnitada - olen ise selle üle, et meie tulemused viibivad sama pettunud kui osalejadki. Kui osalejate jaoks rikkus see võistluspäeva emotsiooni, siis korralaja jaoks rikkus see sisuliselt kuude pikkuse töö. Näiteks olin veel ise koos oma tublide kolleegidega öösel vastu võistlust lindirulliga metsas, et lõhutud rada taastada , et hommikul võistlus õnnestuks. Kuid see ajavõtu jama muutis meie une ja tervise arvelt tehtud pingutused mõttetuks.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Huvitav, vahetult enne starti, kui kõik MTB sõitjad stardikoridoris seisid, siis haarasin veel ise kommentaatorilt mikrofoni ja rääkisin osalejatele olulisema tehnilise info üle. Seal toonitasin ka seda, et kindlasti tasub peale tehnilist finišit Ülemistele tulla, sest seal saab kinkekoti, saab suppi, saab ratast pesta, saab osa ürituse melust.AntsK kirjutas: Küll aga oli kurb, et mulle öeldi Järvevana teel finishis, et siin on su toop ja sõida parem koju ära, Ülemistes on kõik üritus lõppenud juba. Täna sain teada, et tegelikult oli lihtsalt see stardiala kinni pandud maantee sõitjate stardiks. Meenekott ja supp, ning sõbrad, tuttavad ootasid ja muretsesid tükk aega. Rada ei tea kiruda, aga ehmatas see, et seal männiku kaevikus sõitsid mulle kaks mootorratast otsa. Ei tea kas olin ainuke.
Tegelikult saatsin veel enne võistlust kõigile eelregistreerujatele ka meelespea kirja, milles oli samuti kirjas, et peale tehnilist finišit tasub kindlasti Ülemistele tulla.
Seda, kui keegi kuskil raja ääres ütleb, et sõida parem koju, ei maksa uskuda olukorras, kus peakorralaja on enne starti kõigile öelnud ja meelespea kirjas toonitanud, et tulge ikka võistluskeskusesse tagasi.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
Mingit probleemi stardis olnud teavituse kuulmisega ei olnud kuid e-kirja küll saanud ei ole.
Kiipidega seoses küsimus kas siis kõik Eestis olevad MTB võistlused on ebatäpsete tulemustega? Lisaks kiibile on ju kaamera mis filmib finishi. Tõsi, vajadusel selle töötlemine nõuab teatud määral käsitööd kuid ega ju praegugi ilma hakkama ei saa.
Tegelikult vahet pole mis süsteem kuid see peaks võimaldama jooksvalt tulemusi saada.
Kiipidega seoses küsimus kas siis kõik Eestis olevad MTB võistlused on ebatäpsete tulemustega? Lisaks kiibile on ju kaamera mis filmib finishi. Tõsi, vajadusel selle töötlemine nõuab teatud määral käsitööd kuid ega ju praegugi ilma hakkama ei saa.
Tegelikult vahet pole mis süsteem kuid see peaks võimaldama jooksvalt tulemusi saada.
Re: Fakto Auto Tallinna Rahvasõit
TRR on ju ka UCI kategooriaga sõit.
Seal ajavõtt kiipidega.
Dubleeritud kaameratega.
Tulemused tehtud saavad.
MTB võistluste finišiga pole väga mõtet võrdlusi Mihklile tuua.
Kui lendab joonele 30-100 meheline punt kiirusega 50-60, ei pruugi tõepoolest RF kiipidega õiget järjekorda ning tegelikku joone ületamise aega sajandiku täpsusega õigesti ära lugeda.
Seal ajavõtt kiipidega.
Dubleeritud kaameratega.
Tulemused tehtud saavad.
MTB võistluste finišiga pole väga mõtet võrdlusi Mihklile tuua.
Kui lendab joonele 30-100 meheline punt kiirusega 50-60, ei pruugi tõepoolest RF kiipidega õiget järjekorda ning tegelikku joone ületamise aega sajandiku täpsusega õigesti ära lugeda.