Aksel Nõmmela
Re: Aksel Nõmmela
https://www.procyclingstats.com/rider/aksel-nommelaHenno kirjutas:Aksel Nõmmela juba veidi paremas hoos - kui eelmise nädalavahetuse Dwars door West-Vlaanderen / Johan Museeuw Classics (1.1) sõidul tuli 76, koht, siis eile Ronde van Drenthe (1.HC) sõidus juba 18. koht ... mille eest ka UCI punkte veidi pudenes
http://sport.delfi.ee/news/jalgrattaspo ... d=81409455
BEAT meestest parim
Tõusvas joones, nädalavahetusel siis Volta Limburg Classic (1.1) 9. koht, mis väärt 25 UCI punkti ... ja ainus BEATi rattur, kelle taha DNF ei kirjutatud finishiprotokollis.
Pilt on varasemast treeningupäevast
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Nõmmelalt nädalavahetusel 10. koht Arno Wallaard Memorial (1.2) sõidul ja jälle 3 UCI punkti taskus. Loomulikult ka oma tiimi parim taas.
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Ja hooaja parim tulemus on PWZ Zuidenveld Tour (1.2) poodiumikoht - grupifinishis 3. koht, 25 UCi punkti väärt
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Peale Tour of Estoniat jälle Euroopas võisteldud nädalavahetusel.
Market Heistse Pijl (1.1) 3. koht on hooaja parim tulemus, eelmise poodiumikohaga võrreldes kategooria võrra kõrgem sõit ... kui eelmise poodiumi eest 25, siis nüüd juba 70 UCI punkti tasuks.
BEATiga 1 aastane leping, loodetavasti mõni Pro Continental klubi tunneb huvi. BEATis on Havikuga parima sõitja tiitli pärast võitlemas, Havikul üks võit kirjas, aga Akselil rohkematelt sõitudelt kõrgeid kohti, kui see klubi jätkab, siis ilmselt saab lepingu seal ka järgmiseks hooajaks, aga vääriks paremat tiimi ...
Market Heistse Pijl (1.1) 3. koht on hooaja parim tulemus, eelmise poodiumikohaga võrreldes kategooria võrra kõrgem sõit ... kui eelmise poodiumi eest 25, siis nüüd juba 70 UCI punkti tasuks.
BEATiga 1 aastane leping, loodetavasti mõni Pro Continental klubi tunneb huvi. BEATis on Havikuga parima sõitja tiitli pärast võitlemas, Havikul üks võit kirjas, aga Akselil rohkematelt sõitudelt kõrgeid kohti, kui see klubi jätkab, siis ilmselt saab lepingu seal ka järgmiseks hooajaks, aga vääriks paremat tiimi ...
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Nõmmelal töine nädalavahetus ja hooaja esimene võit.
Täna 1.2 sõidul esimene, eile 1.1 sõidul 7. koht
Grand Prix Albert Fauville - Baulet võit ilmselt jooksikute seast rünnates, edu finishis 10 sekundit, aga alates 8. kohast tuldi 3 minutilise vahega juba
Täna 1.2 sõidul esimene, eile 1.1 sõidul 7. koht
Grand Prix Albert Fauville - Baulet võit ilmselt jooksikute seast rünnates, edu finishis 10 sekundit, aga alates 8. kohast tuldi 3 minutilise vahega juba
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Henno kirjutas:Nõmmelal töine nädalavahetus ja hooaja esimene võit.
Täna 1.2 sõidul esimene, eile 1.1 sõidul 7. koht
Grand Prix Albert Fauville - Baulet võit ilmselt jooksikute seast rünnates, edu finishis 10 sekundit, aga alates 8. kohast tuldi 3 minutilise vahega juba
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Nõmmelal siis 2018. a tähtsaim sõit.
Ja taas vahetult Elia VIVIANI selja taga!
Ainult poolakas suutis end vahele toppida.
Tubli 22. koht. Eelmise aastaga võrreldes küll suurem number, kuid tipp-mehi oli seekord hulgem ja rajaprofiil soosis selgelt cyclo-krossi põhjaga mehi.
Kes jäid seekord seljataha? Zdenek STYBAR, maailmameister VAN AVERMAET, Paris-Roubaix ja TdF 2018 Roubaix etapi võitja DEGENKOLB, prantslaste lootused COQUARD ja LAPORTE (katkestas), endine maailmameister COSTA (katkestas), World Tour profid MEZGEC, STANNARD, SWIFT, KLUGE ja DE LA PARTE, Sky mehed norrakas HALVORSEN, britt LAWLESS ja hollandlane VAN BAARLE, favoriitideks peetud taani profid Mads PEDERSEN ja Astana mees Magnus CORT, kõvad Pro Continental sõidumehed BALLERINI, CANOLA jpt. Peter SAGANi katkestamine on vabandatav, kuid ülejäänud viie Slovakkia mehe mittelõpunisõitmine mitte.
Eespool mehed, kellele pole häbi kaotada: itaallased TRENTIN, CIMOLAI ja COLBRELLI, möödunud aasta EM-i võitja KRISTOFF ja veel mõned. Üks asi ainult jääb kripeldama. Üks lätlane ka eespool (Emils LIEPINS). Lätlastel on oma profitiim. Kui Tartu Cycling Club ka sellele tasemele jõuab, siis ehk lätlane enam ette ei saa.
Ja taas vahetult Elia VIVIANI selja taga!
Ainult poolakas suutis end vahele toppida.
Tubli 22. koht. Eelmise aastaga võrreldes küll suurem number, kuid tipp-mehi oli seekord hulgem ja rajaprofiil soosis selgelt cyclo-krossi põhjaga mehi.
Kes jäid seekord seljataha? Zdenek STYBAR, maailmameister VAN AVERMAET, Paris-Roubaix ja TdF 2018 Roubaix etapi võitja DEGENKOLB, prantslaste lootused COQUARD ja LAPORTE (katkestas), endine maailmameister COSTA (katkestas), World Tour profid MEZGEC, STANNARD, SWIFT, KLUGE ja DE LA PARTE, Sky mehed norrakas HALVORSEN, britt LAWLESS ja hollandlane VAN BAARLE, favoriitideks peetud taani profid Mads PEDERSEN ja Astana mees Magnus CORT, kõvad Pro Continental sõidumehed BALLERINI, CANOLA jpt. Peter SAGANi katkestamine on vabandatav, kuid ülejäänud viie Slovakkia mehe mittelõpunisõitmine mitte.
Eespool mehed, kellele pole häbi kaotada: itaallased TRENTIN, CIMOLAI ja COLBRELLI, möödunud aasta EM-i võitja KRISTOFF ja veel mõned. Üks asi ainult jääb kripeldama. Üks lätlane ka eespool (Emils LIEPINS). Lätlastel on oma profitiim. Kui Tartu Cycling Club ka sellele tasemele jõuab, siis ehk lätlane enam ette ei saa.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Aksel Nõmmela
ciclismo kirjutas:...maailmameister VAN AVERMAET, ...
Nõmmela tegi südika sõidu, istus targalt pundi eesotsas valdavalt ja kestis keerulisel rajal ja ilmas kenasti ära. Absoluutselt ebaoluline on see, kes ees, kes taga. Euroopa MV loevad sisuliselt ainult medal(id), mõni UCI punkt kukub ka TOP10 sees. Seega mis mõtet punnida ja riskida lõpus, nt mõne lätlasega?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Aksel Nõmmela
Mati kirjutas:ciclismo kirjutas:...maailmameister VAN AVERMAET, ...
Nõmmela tegi südika sõidu, istus targalt pundi eesotsas valdavalt ja kestis keerulisel rajal ja ilmas kenasti ära. Absoluutselt ebaoluline on see, kes ees, kes taga. Euroopa MV loevad sisuliselt ainult medal(id), mõni UCI punkt kukub ka TOP10 sees. Seega mis mõtet punnida ja riskida lõpus, nt mõne lätlasega?
Nojah, aga ikkagi õige äramineku magas maha.
Re: Aksel Nõmmela
Takkajärgi tarkus on täppisteadusraulk kirjutas:Nojah, aga ikkagi õige äramineku magas maha.Mati kirjutas:ciclismo kirjutas:...maailmameister VAN AVERMAET, ...
Nõmmela tegi südika sõidu, istus targalt pundi eesotsas valdavalt ja kestis keerulisel rajal ja ilmas kenasti ära. Absoluutselt ebaoluline on see, kes ees, kes taga. Euroopa MV loevad sisuliselt ainult medal(id), mõni UCI punkt kukub ka TOP10 sees. Seega mis mõtet punnida ja riskida lõpus, nt mõne lätlasega?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Aksel Nõmmela
Nõmmela enda kommentaar:
„Ring oli tehniline ja raske, mille tegi veel keerulisemaks pidev vihm. Sõit oli väga raske kohe algusest peale, sest tegelikult oli hoog kogu aeg üleval. Mul oli hea tunne, aga kui lõpu poole õigeks minekuks läks, siis selleks ajaks polnud mul lihtsalt jalga, et kaasa minna. Olen tänase sõiduga rahul, sest andsin oma maksimumi“.
„Ring oli tehniline ja raske, mille tegi veel keerulisemaks pidev vihm. Sõit oli väga raske kohe algusest peale, sest tegelikult oli hoog kogu aeg üleval. Mul oli hea tunne, aga kui lõpu poole õigeks minekuks läks, siis selleks ajaks polnud mul lihtsalt jalga, et kaasa minna. Olen tänase sõiduga rahul, sest andsin oma maksimumi“.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Aksel Nõmmela
Oluline või mitteoluline - see on kaotajate jutt. Aksel Nõmmela on maanteesõidus Euroopa 22. mees. Liepins kuuldavasti kaotas kõvasti aega jooksuvahetusega. Hooaja muud tulemused on tal ka paremad kui Nõmmelal. Lätlased on praegu rattasõidus eestlastest üle.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Aksel Nõmmela
See oli košmaar, mis mehed sealt Vittoria kirjadega autodest välja ronisid - sai näha selle sajandi selgelt kõige aeglasemaid jooksuvahetusi! Liepinš oli otsustavas äraminekus sees, aga "professor" vahetas tal üle minuti tagajooksu, Liepinš ise andis ka veel hagu tulle, kui lasi otsustaval hetkel ratta lahti, haaras oma peast....ja kõik hakkas jälle ostast peale. Tšehh Cerny sai terve seebiooperi oma tagajooksuga...lõpuks katkestas. Rehve läks nagu muda, sest märjad tänavad olid peenikest graniidipuru täis ja sõideti pehme rehviga.ciclismo kirjutas: Liepins kuuldavasti kaotas kõvasti aega jooksuvahetusega.
Nõmmela võttis maksimumi, ega tal üksikuna seal tiimide taktikas midagi kaasa rääkida polnud, lootis vaikselt suure pundi finishi peale.
Re: Aksel Nõmmela
Ei tasu liiga Vittoria-kirjalist neutraaltehnitškat süüdistada. Mõelgem korraks, kes sõitsid Tartus EM-il neutraalides. Need olid Eesti (võibolla) parimad mehannid töökodadest, kuid mitte üks neist ei olnud nn.rindemehann (mees, kes igapäevaselt vahetab kõrge pulsi juures jookse). Sama võis olla ka Glasgow's. Lisaks ei taibanud lätlane käike enne rattavahetust alla lasta ega saanud ka ise jooksu alt lahti. Ja mis kõige olulisem (võibolla) - lätlastel ei olnud ilmselt edetabeli koha tõttu oma autot rajal (erinevalt Eestist) ning nende mehann istus mõne kreeklasega ühes autos. Olnuks auto, oleks selle jamaga pidanud selle koha peal tegelema oma mehann.
Re: Aksel Nõmmela
Saganil vahetas ka Vittoria mees tagajooksu, alles siis kui see oli vahetatud juba jõudis ka Bora särgis* mehaanik kohale ... mõtlesin, et kas nüüd vahetatakse uuesti jooks ära, aga oma mehaanik viskas neutraalsele jooksule pilgu peale ning andis Saganile märku, et võib sõita. Ilmselt neutraalne abi oli lihtsalt eespool oma abiväest ...andresle kirjutas:Ei tasu liiga Vittoria-kirjalist neutraaltehnitškat süüdistada. Mõelgem korraks, kes sõitsid Tartus EM-il neutraalides. Need olid Eesti (võibolla) parimad mehannid töökodadest, kuid mitte üks neist ei olnud nn.rindemehann (mees, kes igapäevaselt vahetab kõrge pulsi juures jookse). Sama võis olla ka Glasgow's. Lisaks ei taibanud lätlane käike enne rattavahetust alla lasta ega saanud ka ise jooksu alt lahti. Ja mis kõige olulisem (võibolla) - lätlastel ei olnud ilmselt edetabeli koha tõttu oma autot rajal (erinevalt Eestist) ning nende mehann istus mõne kreeklasega ühes autos. Olnuks auto, oleks selle jamaga pidanud selle koha peal tegelema oma mehann.
* ei tea kuidas sellega täpselt on ja ei mäleta autot - kas Saganil oli Slovakkia koondise auto abiks ja lihtsalt Borast oli mingi ihumehaanik võetud pardale? Või sõitsid miskipärast klubide autod ka peagrupi taga?
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Tulles aga tagasi Nõmmela personaalküsimuse juurde ... siis üks mees on öelnud
http://sport.delfi.ee/news/jalgrattaspo ... d=72559361
Eesti läbi aegade edukaim profirattur Jaan Kirsipuu hoidis eilsel MM-i meeste eliidi grupisõidul silma peal ja oli nõus andma hinnangu toimunule. Eestlaste osas on Kirsipuu sõnum lihtne: "Kokkuvõttes väga positiivne sõit. Silmas pidades tuleva aasta Rio de Janeiro olümpiat on perspektiiv hea. Sealne rada peaks Rein Taaramäele ja Tanel Kangertile profiililt veelgi paremini sobima. Nad hakkavad klassikuid silmas pidades alles küpseks saama."
Kirsipuu täpsustas, mida ta küpsuse all mõtleb. "Nende tugevus on teadagi mitmepäevasõitudes, aga organism on samm-sammult arenenud sinnamaani, et suudab juba taluda ka 250 ja enam kilomeetrit võidukihutamist ühel päeval. Vähesed talendid on võimelised ühepäevasõitudel tippu tõusma varem, Taaramäe ja Kangert oma 28 eluaastaga alles jõuavad parimasse ikka. Maailmatase klassikutel ei ole nende jaoks utoopia."
Aksel Nõmmela saab sel sügisel alles 24 ja on tegelikult end juba näidanud tugeva ühepäevasõitude mehena. Loodan isiklikult väga, et selle ühepäevasõitja parima eani jäänud aastate jooksul saab Aksel mõne tugevama meeskonna palgale vähemalt Pro Continental tasemel ja seeläbi areneda ...
http://sport.delfi.ee/news/jalgrattaspo ... d=72559361
Eesti läbi aegade edukaim profirattur Jaan Kirsipuu hoidis eilsel MM-i meeste eliidi grupisõidul silma peal ja oli nõus andma hinnangu toimunule. Eestlaste osas on Kirsipuu sõnum lihtne: "Kokkuvõttes väga positiivne sõit. Silmas pidades tuleva aasta Rio de Janeiro olümpiat on perspektiiv hea. Sealne rada peaks Rein Taaramäele ja Tanel Kangertile profiililt veelgi paremini sobima. Nad hakkavad klassikuid silmas pidades alles küpseks saama."
Kirsipuu täpsustas, mida ta küpsuse all mõtleb. "Nende tugevus on teadagi mitmepäevasõitudes, aga organism on samm-sammult arenenud sinnamaani, et suudab juba taluda ka 250 ja enam kilomeetrit võidukihutamist ühel päeval. Vähesed talendid on võimelised ühepäevasõitudel tippu tõusma varem, Taaramäe ja Kangert oma 28 eluaastaga alles jõuavad parimasse ikka. Maailmatase klassikutel ei ole nende jaoks utoopia."
Aksel Nõmmela saab sel sügisel alles 24 ja on tegelikult end juba näidanud tugeva ühepäevasõitude mehena. Loodan isiklikult väga, et selle ühepäevasõitja parima eani jäänud aastate jooksul saab Aksel mõne tugevama meeskonna palgale vähemalt Pro Continental tasemel ja seeläbi areneda ...
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
26.08 4. koht Ronde van Midden Nederland (1.2)
25.08 5. koht Omloop Mandel-Leie-Schelde Meulebeke (1.1)
Kuigi meie peaanalüütik oli hooaja eel skeptiline, siis Nõmmelal ka BEAT ridades tihe kalender ja enamikul sõitudel võitleb kõrgeimate kohtade pärast.
Aksel kirjutab sarnaselt Mihkel Räimele ka FB-s pikki ülevaateid sõitudest - https://www.facebook.com/akselno/
Omloopi kohta ... Üle joone tulin viiendana. Esimese kati sõidul viies ideeliselt pole ju paha, aga pettumus on ikka sees. Täiesti oma lolluse tõttu mängisin maha olukorra, kust võibolla oleksin saanud isegi oma esimese profivõidu vormistada.
Statistiliselt (UCI punktid) siiski hooaja teine tulemus ja mees UCI hooaja jooksvas edetabelis 183, Eesti ratturitest eespool vaid Mihkel Räim.
BEATiga on 1 aastane leping, Aksel pika puuga tiimi parim mees, Piotr Havik teine.
Endiselt ootan lootusrikkalt teateid Pro Continetal tasemele siirdumisest 2019. aastaks. Kuna sõidab valdavalt Hollandi ja Belgia ühepäevasõite, siis ehk mõnel sealsel tiimil sihikul?
25.08 5. koht Omloop Mandel-Leie-Schelde Meulebeke (1.1)
Kuigi meie peaanalüütik oli hooaja eel skeptiline, siis Nõmmelal ka BEAT ridades tihe kalender ja enamikul sõitudel võitleb kõrgeimate kohtade pärast.
Aksel kirjutab sarnaselt Mihkel Räimele ka FB-s pikki ülevaateid sõitudest - https://www.facebook.com/akselno/
Omloopi kohta ... Üle joone tulin viiendana. Esimese kati sõidul viies ideeliselt pole ju paha, aga pettumus on ikka sees. Täiesti oma lolluse tõttu mängisin maha olukorra, kust võibolla oleksin saanud isegi oma esimese profivõidu vormistada.
Statistiliselt (UCI punktid) siiski hooaja teine tulemus ja mees UCI hooaja jooksvas edetabelis 183, Eesti ratturitest eespool vaid Mihkel Räim.
BEATiga on 1 aastane leping, Aksel pika puuga tiimi parim mees, Piotr Havik teine.
Endiselt ootan lootusrikkalt teateid Pro Continetal tasemele siirdumisest 2019. aastaks. Kuna sõidab valdavalt Hollandi ja Belgia ühepäevasõite, siis ehk mõnel sealsel tiimil sihikul?
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Aksel Nõmmela täna Antwerpen Port Epic (1.1) sõidul 2. koht
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Aksel Nõmmela 2 aastaks PCT meeskonda - WB Aqua Protect Veranclassic.
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Loodame siis "proffide kevadistel ühissõitudel" näha.
Re: Aksel Nõmmela
Kutt istus eile ETV spordisaate stuudios aga oli selle teema osas täielik pokerface. Samas - ei küsitud ka...
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Aksel Nõmmela
Aksel Nõmmela annab FBs teada, et saab uuel hooajal tiimikaaslaseks Emīls Liepiņši - käesoleva aasta Balti Keti Tuuri võitja. Sarnaselt Akselile ka lätlane pedaalis lõppeval hooajal kontinentaalmeeskonnas ...
Jalgratturid omavahel: kuidas Cube käratab?
Re: Aksel Nõmmela
Hooaja esimene start mõne nädala pärast Etoile de Bessèges
https://www.ejl.ee/nommela-teeb-uue-klu ... 4cZlwz2Ev0
Tiimi kodukas - https://www.wbca.be/pro-continental-team/
https://www.ejl.ee/nommela-teeb-uue-klu ... 4cZlwz2Ev0
Tiimi kodukas - https://www.wbca.be/pro-continental-team/
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Aksel Nõmmela
Upitame Aksel Nõmmela teemat. Selleks on ka põhjust, mehed. Teises lõimes oli huvitav arutelu, kas Tallinna ümbruses saab teha ka tõusutrenni. Tundub, nagu Põhja-Eestis ei saaks. Kuid saab küll, ei pea tingimata Alpidesse sõitma.
Loodan, et Aksel ei pahanda, kui toome siin viite tema jaanipäevatreeningule Koljakul (Põhja-Eesti klindiserv, Võsu külje all). https://www.strava.com/activities/3664550689
24. juuni 2020
Aksel Nõmmela (Wallonie-Bruxelles Pro Cycling Team)
kõrguste vahe 19 - 51.5 m, tõus 32,5 m, 1200 m, tõusunurk 2.7°
2 seeriat a 5 kordust, kokku 10 tõusu, 325 m.
Kiirus seejuures 30+ km/h, 300+w
Trennil oli ka mõju. Kolm päeva hiljem saavutas Nõmmela Sangaste Valgete Teede rattasõidul tugevas konkurentsis - edestades 4 WorldTour liigas sõitjat - 3. koha.
Loodan, et Aksel ei pahanda, kui toome siin viite tema jaanipäevatreeningule Koljakul (Põhja-Eesti klindiserv, Võsu külje all). https://www.strava.com/activities/3664550689
24. juuni 2020
Aksel Nõmmela (Wallonie-Bruxelles Pro Cycling Team)
kõrguste vahe 19 - 51.5 m, tõus 32,5 m, 1200 m, tõusunurk 2.7°
2 seeriat a 5 kordust, kokku 10 tõusu, 325 m.
Kiirus seejuures 30+ km/h, 300+w
Trennil oli ka mõju. Kolm päeva hiljem saavutas Nõmmela Sangaste Valgete Teede rattasõidul tugevas konkurentsis - edestades 4 WorldTour liigas sõitjat - 3. koha.
- - -
Why so serious?
Why so serious?