Miks XC võistlustel vähe rahvast
Miks XC võistlustel vähe rahvast
Huvitaks, miks rahvas XC-võistlustelt eemale hoiab.
Teadjamad mehed räägivad, et kui Rattapood CUP veel Maximus CUP nime kandis, oli võistlejaid ikka 2x rohkem.
Niisiis küsitlus ja kui soovi on, siis võib ju ka siin teema alla vastava sõnasõja maha pidada
Teadjamad mehed räägivad, et kui Rattapood CUP veel Maximus CUP nime kandis, oli võistlejaid ikka 2x rohkem.
Niisiis küsitlus ja kui soovi on, siis võib ju ka siin teema alla vastava sõnasõja maha pidada
Viimati muutis Andrus K, 29. 04. 2004. 15:11, muudetud 1 kord.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Käin võistlustel nii tihti, kui võimalik ja nii tihti, kui vajalik.
Töö veel selline, et aeg-ajalt vaja ka laupäeviti välja olla
17,apr. - messil
24,apr. - äia juures sea tapp
Kalendrisse vaadates pean kurvastusega tõdema, et mai kuus ainult üks töövaba nädalavahetus. Ülejäänutel tuleb laupäeviti rindel olla.
Töö veel selline, et aeg-ajalt vaja ka laupäeviti välja olla
17,apr. - messil
24,apr. - äia juures sea tapp
Kalendrisse vaadates pean kurvastusega tõdema, et mai kuus ainult üks töövaba nädalavahetus. Ülejäänutel tuleb laupäeviti rindel olla.
Re: Miks XC võistlustel vähe rahvast
korraldus ning rajad on kehvemaks muutunud. jõhvi ja viimsi raketibaas olid parajad maasikad eelmise aasta kalendris . see aasta ei viitsi üldpjedestaali kohta taga ka ajada, nii et sitemad etapid välja, huvitavamatel püüan ise kohal olla. usun et paljud kes sellel üritusel pikemalt osalenud mõtlevad nii. rattapood ei ole sponsorina ja organiseerijana võrdne maximuse tiimiga, kus tegelikult ühe juhtiva alkoholifirma turundusdirektor lükkas kogu asja. teadmistest ja rahast jääb puudu . aga muidu soovin neile edu üritusel hinge sees hoidmisel pole just kõige kergem ja tasuvam tööAndrus K kirjutas:Huvitaks, mis rahvas XC-võistlustelt eemale hoiab.
Teadjamad mehed räägivad, et kui Rattapood CUP veel Maximus CUP nime kandis, oli võistlejaid ikka 2x rohkem.
Niisiis küsitlus ja kui soovi on, siis võib ju ka siin teema alla vastava sõnasõja maha pidada
Raha, aeg ja mingil määral osadele ka vast nüüdsed raja raskused (loe kerged rajad ).
A fakt on ka see, et kalender on jubedalt tihe. Tava harrastaja kipub juba puht füüsiliselt väsima, ei taastu ära. Eks tuleb teha karme valikuid .
Äkki aitaks kui suudetaks kuidagi ühendada maratonide ja XC sarjad. Tekiks osalejatel stiimul ja annaks ka kalendrit äkki paremini sättida. Fakt on ka mudugi see, et maanteesõit saab järjest populaarsemaks ja kalender läheb aina tihedamaks.
A fakt on ka see, et kalender on jubedalt tihe. Tava harrastaja kipub juba puht füüsiliselt väsima, ei taastu ära. Eks tuleb teha karme valikuid .
Äkki aitaks kui suudetaks kuidagi ühendada maratonide ja XC sarjad. Tekiks osalejatel stiimul ja annaks ka kalendrit äkki paremini sättida. Fakt on ka mudugi see, et maanteesõit saab järjest populaarsemaks ja kalender läheb aina tihedamaks.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Põhjuseid(myyte) mitmeid, mõnes ka iva sees:
- arvatakse, et liiga rasked ja tehnilised rajad, st mark ju kui ei julge kuskilt laskumisest alla sõita
- arvatakse, et lõhub ratast rohkem, kui maraton
- aravatakse, et kui maraton kestab 2 h ja harrastajate xc 45 min-1h, siis maratonil saab oma raha eest rohkem:)
- suppi ja diplomeid ei anta
ja mis siin salata, pärast korraliku maratonisarja tekkimist on ka xc sarja korraldamise tase kõvasti alla käinud ning rajad on muutunud kergemaks-igavamaks + olematu marketing ja vale positsioneerimine.
Ise üritan xc-d sõita niipalju, kui võimalik ja kohalikest maratonidest teen valiku, st valin mõned huvitavamad välja, mida sõidan.
- arvatakse, et liiga rasked ja tehnilised rajad, st mark ju kui ei julge kuskilt laskumisest alla sõita
- arvatakse, et lõhub ratast rohkem, kui maraton
- aravatakse, et kui maraton kestab 2 h ja harrastajate xc 45 min-1h, siis maratonil saab oma raha eest rohkem:)
- suppi ja diplomeid ei anta
ja mis siin salata, pärast korraliku maratonisarja tekkimist on ka xc sarja korraldamise tase kõvasti alla käinud ning rajad on muutunud kergemaks-igavamaks + olematu marketing ja vale positsioneerimine.
Ise üritan xc-d sõita niipalju, kui võimalik ja kohalikest maratonidest teen valiku, st valin mõned huvitavamad välja, mida sõidan.
Et nagu tunniga on siga rippuvas asendis ja puhastatud - ei usu.Ruve kirjutas:see kestab umbes 1 tund, kui minu töömees teebRivo kirjutas: 24,apr. - äia juures sea tapp
.
Ja pealegi, kombe kohaselt käib peale sellist ettevõtmist korralik kõhutäis süüa ja nott viina. Ja nüüd peale selliseid tegevusi ratta selga ning võistlema
Re: Miks XC võistlustel vähe rahvast
Olles selles karussellis tiirelnud juba 7 aastat, olen üsna palju kogemusi saanud.....Andrus K kirjutas:Huvitaks, mis rahvas XC-võistlustelt eemale hoiab.
Teadjamad mehed räägivad, et kui Rattapood CUP veel Maximus CUP nime kandis, oli võistlejaid ikka 2x rohkem.
Niisiis küsitlus ja kui soovi on, siis võib ju ka siin teema alla vastava sõnasõja maha pidada
1. Tekkinud on arvestatav konkurent TEC/Elion, mis läheb massidele peale.
2. Paljudel on tekkinud tüdimus. Samad näod samad rajad. Selle tüdimuseni jõudmine võtab samas aega mitu mitu aastat, nii kaua on ikka kaasa löödud. Sellest algupärasest Maximuse seltskonnast on järgi jäänud vähe nägusid - harrastus-sport ErikT, KaupoK, JaanusP on mõned näited, ega neid palju rohkem pole. Uus pealekasvanud põlvkond on harjunud Elioniga ja rohkem tahta ei oskagi.
3. Suppi ei saa Uskuge või mitte, aga selle üle virisejaid leidub.
4. Stardimaks tõusnud. Mitte et ta kõrge oleks ja korraldajaid suurest miinusest päästaks, aga ikkagi mõne jaoks kõrge. Mõeldakse selle peale, et Elionil saab sama raha eest rohkem.
5. Kahte võistlust nädalavahetusel ei jõua. Parem tee vähe, aga tee hästi - ise nt juhindun ka sellest, kahjuks. Nt jõudsalt arenenud maanteesõit on samuti sel põhjusel takistuseks.
Eks siin ole veel põhjuseid......
Mina arvan, et oluline põhjus on toimumise päevas. Mitte kõik inimesed ole 100% linnainimesed, vaid veedavad nädalavahetused maal või suvekodus vms. ning ei viitsi tervet laupäeva ära "raisata". Nt. pühapäevase üritusega saab kombineerida üritusele mineku ja linna naasmise. Käid üritusel ära ja otse koju. Laupäevase ürituse puhul tuleb rohkem otsi sõita.
Aga eks see mainekujunduse küsimus ole ka. Ja positsioneerimine nagu eelpool mainitud. Rajad on lihtsamaks läinud ja ei vaja enam nii suurt eneseületamist. Ehk vahe maratoni ja xc vahel on hajunud ära. Minu jaoks oli esimene Maximus 2000. a. (vist) Iisakus (siis oli harrastajatele üks põllule alla laskumine sisse jäetud, kes teab), no see rada on siiamaani isegi treeninguna sõites üsna raske... kõrguste vahe ca 20-40 m per tõus jne... nagu mainitud oli minu jaoks esimene xc sõit, peale mida olin ülimalt sillas, et wow - nii lahe raske rada. Karksi-Nuias on ka alati piisavalt raske rada olnud. Kohtla-Nõmme ja Voka ka head rajad olnud. no aitab muljetamisest.
Aga eks see mainekujunduse küsimus ole ka. Ja positsioneerimine nagu eelpool mainitud. Rajad on lihtsamaks läinud ja ei vaja enam nii suurt eneseületamist. Ehk vahe maratoni ja xc vahel on hajunud ära. Minu jaoks oli esimene Maximus 2000. a. (vist) Iisakus (siis oli harrastajatele üks põllule alla laskumine sisse jäetud, kes teab), no see rada on siiamaani isegi treeninguna sõites üsna raske... kõrguste vahe ca 20-40 m per tõus jne... nagu mainitud oli minu jaoks esimene xc sõit, peale mida olin ülimalt sillas, et wow - nii lahe raske rada. Karksi-Nuias on ka alati piisavalt raske rada olnud. Kohtla-Nõmme ja Voka ka head rajad olnud. no aitab muljetamisest.
Elion/TE CUP eelis Rattapood cup-iga on see, et seal on rohkem kambavaimsust sõidu aeg ja massid avaldavad muljet ja jah, supist on ka abi :) Ise sõitnud aint Pirita XC-d 2 korda ja meeldib küll, aga jah, selline üksi tulistamine (ka kellegi sabas, ees) jääb pundiga sõidu mõnudele alla kuigi singel iseenesest läheb kordi paremini peale kui lõputu kruusalint maratonidel.
Re: Miks XC võistlustel vähe rahvast
hmmm.... ütleks, et harrastajate klassis oli vähemalt 3-4 korda rohkem kui praegu. 2000. aasta Iisaku etapil olin 43.-s ja sugugi mitte viimane, vast 10 tüüpi oli veel+katkestajad. Eelmisel aastal Jõhvis vaid 15 harrastajat. Eriti rahvarohked olid Tallinnas toimuvad etapid. Nt. 2001 esimene etapp 77 osavõtjat. 2004 - 20 osavõtjat...Andrus K kirjutas:Teadjamad mehed räägivad, et kui Rattapood CUP veel Maximus CUP nime kandis, oli võistlejaid ikka 2x rohkem.
Viimati muutis Märt, 29. 04. 2004. 11:44, muudetud 1 kord.
Usun, et maratonid on alates nende algusest läinud kõvasti raskemaks ja Mynthon vastupidi kergemaks ... eks see (esimene) ole olnud ka korraldajate taotlus.Märt kirjutas:Ehk vahe maratoni ja xc vahel on hajunud ära
Kurjam küll - aga nii kuradima raske on saada lahti kahtlase maiguga "kruusaralli" mainest - ikka (ka siin küsitluses) istub kruusaralli jällegi ilusalt esikohal. Fakt on, et maratonide radu raskemaks teha pole võimalik, KUID KURAMUS, minuarvates on mulgi, haanja, otepää, elva, rakke, rakvere päris kaugel sellest algsest kruusarallist (milline sõit rohkem, milline vähem) - kõrve on rajalt lihtsam, kuid mööda kruusateid uhamist pole ka seal. (Kõrves on teised võlud (liiv ). Maratonidel on ju tegelikult ka tõuse ja ka singlit juba nii palju sees, et puht grupis istumisega seal häid kohti ei saavuta. Vaielge vastu, et Mulgi rada pole raske?!? Ja milline neist väärib täiega (100%) kruusaralli tiitlit?
SL (ise tõelise XC fänn...)
nõus, raskemaks pole maratoni radu mõtet teha. osavõtjate arvu huvides. kindlasti saab teha veel raskemaks, alati saab, aga vist ei tasu. ise olen loobunud kruusarallide kirumisest, sest eesti maratonide rajameistrid on rahva kirumist kuulda võtnud ja asjasse rohkem hinge pannud. ootan veel et ka elvas rada veits paraneks.SL kirjutas:Fakt on, et maratonide radu raskemaks teha pole võimalik, KUID KURAMUS, minuarvates on mulgi, haanja, otepää, elva, rakke, rakvere päris kaugel sellest algsest kruusarallist (milline sõit rohkem, milline vähem) - kõrve on rajalt lihtsam, kuid mööda kruusateid uhamist pole ka seal. (Kõrves on teised võlud (liiv ). Maratonidel on ju tegelikult ka tõuse ja ka singlit juba nii palju sees, et puht grupis istumisega seal häid kohti ei saavuta. Vaielge vastu, et Mulgi rada pole raske?!? Ja milline neist väärib täiega (100%) kruusaralli tiitlit?
SL (ise tõelise XC fänn...)
raske raja fiilingu saan kätte 2-4 korda aastas välismaal võiseldes. lisaks on haanja 100 tulemas ja äkki tehakse veelgi tõsiseid fan üritusi a la saku 100.
xc-s osalen igal võimalusel, xc on mägiratta aabits või piibel nagu praegu aktuaalsem on seal õpitakse rattaga sõitma.
tarmo kirjutas:raske raja fiilingu saan kätte 2-4 korda aastas välismaal võiseldes.
sama siin. Eelmisel aastal Birke (siiski liigapalju siledat) ja Lahti, mis mõlemad Tahole alla jäävad, nii, et sel aastal siis Tahko Birke asemel. Ja veel mõned ilusad mõtted - maratoni mm Austrias 100 km, kusjuures, usun, et sealne maraton on üks eriti xc minusuguse jaoks... õige mm maratonis 220 km!!! uskumatu.
http://www.salzkammergut-trophy.at/show ... hp?pid=171
Ei oska võrrelda kahjuks varasemate aastatega, aga tegelt olid eelmise aasta maratonide rajad piisavalt huvitavad ja erinevad, aga vaata, 10 km vastatuult lagedal maastikul mööda kruusateed jääb paratamatult eredalt mällu :9, kuigi sellist teed ei pruugu üldsegi kogukilometraasis palju olla.SL kirjutas: Kurjam küll - aga nii kuradima raske on saada lahti kahtlase maiguga "kruusaralli" mainest -
Kuidas nimetada seda 15km pikkust lakkamatut lagedal olevat kruusasirget raja keskel, kus lõpus oli 1km pikkune totaalne kiviralli?? Mina nimetasin seda pornoks ja veel mõne räigema sõnaga.SL kirjutas: kõrve on rajalt lihtsam, kuid mööda kruusateid uhamist pole ka seal. (Kõrves on teised võlud (liiv ).
Ja ühinen eeskõnelejatega - ülejäänud 5 Elioni maratoni raja kohta ei kobise, asi vinks vonks.
Sul võib ses suhtes õigus olla (mitte porno suhtes, vaid selle lõigu kruusaralliks nimetamise suhtes - kui nii oli, siis on see lõik kruusaralli, mis kruusaralli. Kõrve oli ainumas, kus ma ise eelmine aasta kahjuks osaleda ei saanud.Alvaro kirjutas:Kuidas nimetada seda 15km pikkust lakkamatut lagedal olevat kruusasirget raja keskel, kus lõpus oli 1km pikkune totaalne kiviralli?? Mina nimetasin seda pornoks ja veel mõne räigema sõnaga.
Ja ühinen eeskõnelejatega - ülejäänud 5 Elioni maratoni raja kohta ei kobise, asi vinks vonks.
Eks asja põhjus on see, et alates eelmisest aastast tegime reegli (et asi õigustaks maratoni nime), et ükski etapp pole lühem kui 50 km. Ju Jüri Voodlal polnud seda lisa kuskilt võtta ... ei tea. Igaljuhul räägin temaga, et kui võimalik selle lõigu asendaks paremaga. Aga üldiselt ikkagi jään enda juurde - kruusarallide aeg on möödas!
Ma ei osale sellistel üritustel peamiselt aja, tervise ja raha pärast:
Aeg: Esmalt on pere ja kodused tegemised- ei saa koguaeg kuskil võistlustel viibida. Teiseks, kuna ka jooksen ja on plaanis see aasta ka triatloniüritustest aktiivsemalt osa võtta, siis ma lihtsalt ei jõua igale poole.
Kolmandaks, dr. Muza soovitas ja vastupidavusaladega tegelevad spetsialistid käskisid mul tegeleda vastupidavuse suurendamisega, st. võistluse asemel, kus on pulss laes, teha parem pikk ja madala pulsiga trenn.
Tervis: üsna suur oht on südamel, kui iga nädalavahetus kas üks või kaks korda võistleda- organismil on vaja puhkust. Tänapäeval on üsna suur probleem selles, et ei arendata südame vastupidavust ja sellega seatakse oma tervis ohtu.
Raha: Kõigil nendel üritustel käimine nõuab palju raha: osavõtutasud, transpordi- ja ööbimiskulud, lisaks rattahooldus ja -jubinad jne.
Aeg: Esmalt on pere ja kodused tegemised- ei saa koguaeg kuskil võistlustel viibida. Teiseks, kuna ka jooksen ja on plaanis see aasta ka triatloniüritustest aktiivsemalt osa võtta, siis ma lihtsalt ei jõua igale poole.
Kolmandaks, dr. Muza soovitas ja vastupidavusaladega tegelevad spetsialistid käskisid mul tegeleda vastupidavuse suurendamisega, st. võistluse asemel, kus on pulss laes, teha parem pikk ja madala pulsiga trenn.
Tervis: üsna suur oht on südamel, kui iga nädalavahetus kas üks või kaks korda võistleda- organismil on vaja puhkust. Tänapäeval on üsna suur probleem selles, et ei arendata südame vastupidavust ja sellega seatakse oma tervis ohtu.
Raha: Kõigil nendel üritustel käimine nõuab palju raha: osavõtutasud, transpordi- ja ööbimiskulud, lisaks rattahooldus ja -jubinad jne.
Painutan nii kuis jaksan
ei ole XC mees. Mnt ja kruusarallid rohkem minu ala
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Eelmise aasta kommentaarides meenub, et kruusaralli juttu ja muud hala (liiga lühike, vähe muda, vähe juurikaid, vähe ...) ajasid need mehed, kes TEC-il ei käinud või kui ka mõnel käisid, siis mahtusid vaevalt 200 sisse. Ja need samad mehed kes kiidavad ja nõuavad raskemaid radu sõidavad XC-d harrastajate klassis.SL kirjutas:Kurjam küll - aga nii kuradima raske on saada lahti kahtlase maiguga "kruusaralli" mainest - ikka (ka siin küsitluses) istub kruusaralli jällegi ilusalt esikohal. Fakt on, et maratonide radu raskemaks teha pole võimalik,
Siin võib hooajati välja tuua, milline teema on parasjagu IN. Näiteks:
- kevad: ülipikad treeningud koos väidetega, et see annab ka tulemust;
- suvi: võistlused on liiga lühikesed, rajad liiga kerged, liiga vähe muda, kive ....
- sügis: õiged mehed on need, kes niisama sõitu naudivad (kevadel, suvel treeniva efekti taotlemine on OUT);
- talv: mina naelkumme ei pane, sest ilma naelata tuleb lume alt üllatusi ja seda lõbu ei saa mult keegi võtta;
Püüaks mitte kalduda algselt teemalt kõrvale, a miks sa ise xc-d ei sõida, kuigi kruusarallil 50 sekka tikud?Oliver kirjutas:Eelmise aasta kommentaarides meenub, et kruusaralli juttu ja muud hala (liiga lühike, vähe muda, vähe juurikaid, vähe ...) ajasid need mehed, kes TEC-il ei käinud või kui ka mõnel käisid, siis mahtusid vaevalt 200 sisse. Ja need samad mehed kes kiidavad ja nõuavad raskemaid radu sõidavad XC-d harrastajate klassis.SL kirjutas:Kurjam küll - aga nii kuradima raske on saada lahti kahtlase maiguga "kruusaralli" mainest - ikka (ka siin küsitluses) istub kruusaralli jällegi ilusalt esikohal. Fakt on, et maratonide radu raskemaks teha pole võimalik,
Siin võib hooajati välja tuua, milline teema on parasjagu IN. Näiteks:
- kevad: ülipikad treeningud koos väidetega, et see annab ka tulemust;
- suvi: võistlused on liiga lühikesed, rajad liiga kerged, liiga vähe muda, kive ....
- sügis: õiged mehed on need, kes niisama sõitu naudivad (kevadel, suvel treeniva efekti taotlemine on OUT);
- talv: mina naelkumme ei pane, sest ilma naelata tuleb lume alt üllatusi ja seda lõbu ei saa mult keegi võtta;
Eks ma vahel mõne ikka sõidan ka. Mõned põhjused:Ereliukas kirjutas:Püüaks mitte kalduda algselt teemalt kõrvale, a miks sa ise xc-d ei sõida, kuigi kruusarallil 50 sekka tikud?
1. kirjutasin 2004 kalendrisse 15 võistlust, rohkem lihtsalt ei viitsi;
2. maratone eelistan nende siga-hea korralduse pärast (Elion, TRM);
3. alates mai kuust sõidan rattaga praktiliselt ainult metsas ja enamus XC võistlusi ei eruta mind rohkem, kui paari tuttavaga ise metsas sõites.
Aga Porteri mehed peaks ette võtma küll, Pirital läks neil liiga lihtsalt
Kui ma saaks iga kuu oma elukohta vahetada kasvõi Eesti Vabariigi piires, siis oleks sellel tõesti tõetera sees. Krt, jube raske on sellest Nõmme ja Harku metsast midagi "erutavat" leida, kui ma seal juba kaheksandat aastat tiirutan.........Oliver kirjutas:3. alates mai kuust sõidan rattaga praktiliselt ainult metsas ja enamus XC võistlusi ei eruta mind rohkem, kui paari tuttavaga ise metsas sõites.
Go män go, thats the spiritOliver kirjutas: Aga Porteri mehed peaks ette võtma küll, Pirital läks neil liiga lihtsalt
Nüüd tuleb adminilt kindlasti märkus, et paluks jutt eesti keelde tõlkida.......
lihtsalt ei tule kunagi midagi, isegi kohila cupi siledal rajal mitte aga äkki on pirita ja jõhvi heade tulemuste taga teema "kevad: ülipikad treeningud koos väidetega, et see annab ka tulemust"Oliver kirjutas: Aga Porteri mehed peaks ette võtma küll, Pirital läks neil liiga lihtsalt
mehed, sõitke xc-d, kasvõi trenni mõttes kui ei taha max pingutust teha. kasvõi külavõistlusi kui ei taha palu raha raisata. uskuge, see ei jookse mööda külgi maha hiljem
vahemärkusena olgu öeldud neile viiele foorumlasele, kes küsitluses on vastanud "kardan viimaseks jääda", et minu meelest ei eksisteeri XC-s sellist mõistet nagu "jäi viimaseks", õigemini ei kaasne sellega mitte mingisugust häbi, sest julgus staaridega kõrvuti startida ja soov nõudlikud rajad läbida on juba iseenesest suur asi ning palju arendavam kui nt. TECil omasugustega 400-500 koha peal loksuda.
Ning kui õnnestub mitte viimaseks jääda või esimeselt mitte ringiga saada, võite endale juba mõttes medali kaela riputada
Ning kui õnnestub mitte viimaseks jääda või esimeselt mitte ringiga saada, võite endale juba mõttes medali kaela riputada
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Nõustun 100% Andrus K arvamusega. Kuskilt peab ju alustama. Arvan ka et ongi paras alustada kuskil kus rahvast vähem kui Estonian Cupidel.
Esmasteks eesmärkidest võiks olla:
rada lõpuni läbida ja hea enesetunne säilitada
saada aimu enda sõiduvigadest
kogemusi juurde saada
Siis kui kogemusi juba rohkem ja tugevamaks oled arenenud siis vaadata kus need paremad kohad on.
Esmasteks eesmärkidest võiks olla:
rada lõpuni läbida ja hea enesetunne säilitada
saada aimu enda sõiduvigadest
kogemusi juurde saada
Siis kui kogemusi juba rohkem ja tugevamaks oled arenenud siis vaadata kus need paremad kohad on.
..:: on the road again ::..