Filter Temposari 2019
Filter Temposari 2019
Lugupidamisest kõigi foorumlaste vastu, siis just siin, ahjusoojalt esmaesitlus - Filter Temposarja kalenderplaan 2019:
01.05.2019 - Jüri
15.05.2019 - Maardu
29.05.2019 - Kiili
12.06.2019 - Pirita
19.06.2019 - Raasiku (UUS RADA)
24.07.2019 - Kiili
25.08.2019 - Ikla
Kui kellelegi on häid mõtteid või mõjuvaid vastuväiteid, siis avaldatagu need nüüd või vaikitagu terve hooaeg : D
01.05.2019 - Jüri
15.05.2019 - Maardu
29.05.2019 - Kiili
12.06.2019 - Pirita
19.06.2019 - Raasiku (UUS RADA)
24.07.2019 - Kiili
25.08.2019 - Ikla
Kui kellelegi on häid mõtteid või mõjuvaid vastuväiteid, siis avaldatagu need nüüd või vaikitagu terve hooaeg : D
Re: Filter Temposari 2019
1.05 toimub Euroopa vanim järjepidevalt toimuv rahvaspordiüritus Suurjooks ümber Viljandi järve. Tulihingelisi TT sõitjaid see ilmselt ei koti aga ikkagi pole kosher panna midagi muud samale päevale.
Isiklik mure aga minu valik on järvejooks (teoreetiliselt jõuaks ju õhtuks Jürisse sõitma ka).
Isiklik mure aga minu valik on järvejooks (teoreetiliselt jõuaks ju õhtuks Jürisse sõitma ka).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2019
Aga kuhu võiks selle etapi nihutada? : )KaupoR kirjutas:1.05 toimub Euroopa vanim järjepidevalt toimuv rahvaspordiüritus Suurjooks ümber Viljandi järve. Tulihingelisi TT sõitjaid see ilmselt ei koti aga ikkagi pole kosher panna midagi muud samale päevale.
Isiklik mure aga minu valik on järvejooks (teoreetiliselt jõuaks ju õhtuks Jürisse sõitma ka).
Selles osas on muidugi jube keeruline, et tühjasid päevi ei ole, kui vaadata kõiki spordialasid. Kui sealt liikuda nädal edasi või nädal tagasi, siis kattuksime MTB kolmapäevakuga. Kuna MTB kolmapäevakud on üle nädala terve suve, siis sealt lähtuvalt juba pooled kolmapäevad on hõivatud. Sisuliselt oleks variant ainult 1. mai etapist loobuda ning teha üks etapp kas juulis või augustis. Aga statistika näitab, et peale Jaanipäeva kukub osalejate arv ca 20...25% ning see on korraldaja jaoks suur hoop. Seega ei tahaks kevadisest kõrghooajast loobuda.
Re: Filter Temposari 2019
A miks üldse peab ainult kolmapäeviti tegema?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposari 2019
Kas Kiilis on endiselt siis 2 paarissõitu?
Re: Filter Temposari 2019
Ega tegelikult see muidgi kivisse raiutud ei ole. Pigem mängib siin rolli traditsioon ja treeningmetoodika. Traditsioon selles osas, et minu jaoks algab korraldajana Filter Temposarja 12. hooaeg. Kõik senises 11 aastat on olnud see sari kolmapäeviti. Seega tundub justkui mõistlik hoida sama joont. Kuigi, kui nüüd tõele näkki vaadata, siis on ju temposarja peetud aastast 1986 ning kolmapäevade ajastu algas koos AeroBikega alles aastal 2008. Enne seda oli pikalt tegu ratta teisipäevakutega. Vahepealsetel segaduseaastatel on sõidetud ka neljapäeviti.Mati kirjutas:A miks üldse peab ainult kolmapäeviti tegema?
Omal ajal sai aga kolmapäev valitud, kuna see on treeningmetoodiliselt kõige parem. Paljude jaoks on nädalasisene tempo pigem treeningvõistlus ning neile sobiks kõige paremini just kolmapäev intensiivseks temposõiduks. Kui nädalavahetusel on 1-2 starti, siis esmaspäev langeb kohe ära, kuna kohe kolmandat starti peale sõita ei mõistlik. Samadel põhjustel langeb ka reede ära, sest enne nädalavahetuse rattarallisid ja rattamaratone poleks see hea. Ka teisipäev on veidi samasse auku kui esmaspäev. Näiteks sportlasena oli tavaliselt nii, et nädalavahetusel oli kaks päeva võistlemist, esmaspäev oli kerge taastav treening. Teisipäev puhkepäev ning kolmapäev sobis seega hästi intensiivseks trenniks.
Kui kaaluda alternatiive, siis selles valguses võiks sobida vaid neljapäev. Samas, kui rääkida juba erinevate spordialade kalendritest, siis neljapäevakuid peetakse juba päris mitmel spordialal. Seega tühja päevaga ikka justkui tegemist poleks.
Re: Filter Temposari 2019
Jah, paarissõidus jäid meil Kiilisse. Kiili rada on lihtsalt Tallinna oludes eriline selle poolest, et seal on võimalik kokku panna pikem temposõit, ilma et satuks suure liiklusega magistralide peale. See on meie radadest ainuke, kus on võimalik 25km tempot mõistlike turvakuludega sõita. Paarissõidu jaoks on vaja aga pikemat distantsi kui tavalise tempo jaoks. Muidu ei anna see paarides sõitmine väga efekti.Tr11 kirjutas:Kas Kiilis on endiselt siis 2 paarissõitu?
Re: Filter Temposari 2019
Mihkel, juba mitu aastat on vähemalt üks Filtri Temposõidu sarja etapp toimunud mitte kolmapäeval aga pühapäeval. Seega on traditsioon ammu murtud.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2019
See on finaal, see pole etapp : D : DKaupoR kirjutas:Mihkel, juba mitu aastat on vähemalt üks Filtri Temposõidu sarja etapp toimunud mitte kolmapäeval aga pühapäeval. Seega on traditsioon ammu murtud.
Aga tegelikult osalejate arvu järgi otsustades pole Ikla värk ennast õigustanud. Kokku on seal osalejate arv küll samasse suurusjärku kui tavaetappidel, kuid eestlasi on poole vähem kui tavaliselt. Neid asendavad Iklas lätlased.
Samas hetkel veel Ikla osas alla andnud pole. Vähemasti 2019 veel teeme seda. Kui muidu temposõidud on kolinud nädala sisse, et nädalavahetustel "tähtsatele sõitudele" ruumi teha, siis Ikla puhul oli helesinine unistus, et luua üks suur temposõidu võistlus, selline, mida ei peaks rattamaratonide ja -rallide eest nädala sisse pagendama. Selline võistlus, kus osalemne oleks nii Eesti kui Läti temposõitjatele prestiižne ning mille nimel terve hooaeg trenni tehakse. Samuti on eesmärgiks olnud teha toimiv Eesti-Läti võistlus, mis tõesti ka kõnetaks mõlema riigi harrastajaid.
Selle viimase eesmärgiga võib tegelikult enam-vähem ka rahul olla. Tegu on tegelikult ainukese rattavõistlusega, kus eestlasi ja lätlasi on enam-vähem pooleks. Mitmed sarjad on seda üritanud, kuid alati on see jäänud pigem ikkagi kas eestlaste asjaks või lätlaste asjaks. Ikla tempo puhul on aga integratsioon õnnestunud. Ei saa öelda, et see on eestlaste üritus Lätis, nagu ka ei saa öelda, et see oleks lätlaste võistlus Eesti piiri ääres.
Kõige muu osas on aga see unistus senimaani pigem läbi kukkunud. Au asjaks või prestiižeks sellel ainukesel nädalavahetusel toimuval eraldistardi võistlusel osalemine igal juhul pole kujunenud. Pigem on see ikkagi kukkunud välja sedapsi, et lähevad vaid need, keda sarja üldseis motiveerib või kohustab. Ülejäänud ei soovi/jõua/viitsi/pea mõistlikuks nii kaugele 25 km pärast sõita. Kuigi näiteks mõne rattamaratoni või isegi rattaralli lühem distants on sama pikk ning seal seda argumenti pole tekkinud. Ei teagi nüüd, miks see temposõit nii sant on, et selle puhul "suure ürituse unistus" ei käivitu.
Re: Filter Temposari 2019
Väga õige! 1. mai ei sobi üldse, sest mul on 1. mail ämma sünnipäev! Kas tõesti on võistluste korraldamisel nii raske inimestega arvestada? Ei ole ju loogiline, et ma ämma sünna ajal rattaga sõitma lähen. See pole isegi naljakas. Kui aus olla, siis põhimõtteliselt ka kõik teised kolmapäevad ei sobi üldse, sest religioossetel põhjustel ma kolmapäeval rattaga sõita ei tohi. Paluks sellega arvestada ja võistluskalender ümber teha. Vastasel juhul kaotate potentsiaalse osaleja, sest olen juba aastaid mõtteid mõlgutanud temposarjas panema hakata.KaupoR kirjutas:1.05 toimub Euroopa vanim järjepidevalt toimuv rahvaspordiüritus Suurjooks ümber Viljandi järve. Tulihingelisi TT sõitjaid see ilmselt ei koti aga ikkagi pole kosher panna midagi muud samale päevale.
Isiklik mure aga minu valik on järvejooks (teoreetiliselt jõuaks ju õhtuks Jürisse sõitma ka).
Re: Filter Temposari 2019
Sa võrdled kartuleid ja apelsine. Üks on Tallinna-keskne võistlussari, mis ühtäkki kolib kodust (Tallinnast) 200 km kaugusele. Muud sarjad on juba vaikimisi üle Eesti laiali ja seal on inimesed harjunud liikuma. Kui MTB kolmapäevakud teeks ühe etapi järsku Rõuges või Alutagusel, siis oleks tulemus sama (Tallinna Rattamaraton on samas osalejate arvu suurusjärgus Alutaguse või Rõuge omaga).mi.re kirjutas:... Ülejäänud ei soovi/jõua/viitsi/pea mõistlikuks nii kaugele 25 km pärast sõita. Kuigi näiteks mõne rattamaratoni või isegi rattaralli lühem distants on sama pikk ning seal seda argumenti pole tekkinud. Ei teagi nüüd, miks see temposõit nii sant on, et selle puhul "suure ürituse unistus" ei käivitu.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2019
Su ämm kärvab varsti maha ja siis saad täiel rinnal töörahva püha rattasadulas tähistada. Elagu!Fredi kirjutas:mul on 1. mail ämma sünnipäev!
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2019
Aga kui unustame hetkeks sarja. Ütleme, et ma korraldaks Iklas eraldiseisva võistluse, mis oleks puutuma igasugu sarja aurast. Nimetaks selle näiteks "Baltic TT GP" Või Balti TT challenge", kas siis osutuks see populaarsemaks? Kas siis oleks rokem rattureid valmis Iklasse võistlema tulema?KaupoR kirjutas:Sa võrdled kartuleid ja apelsine. Üks on Tallinna-keskne võistlussari, mis ühtäkki kolib kodust (Tallinnast) 200 km kaugusele. Muud sarjad on juba vaikimisi üle Eesti laiali ja seal on inimesed harjunud liikuma. Kui MTB kolmapäevakud teeks ühe etapi järsku Rõuges või Alutagusel, siis oleks tulemus sama (Tallinna Rattamaraton on samas osalejate arvu suurusjärgus Alutaguse või Rõuge omaga).mi.re kirjutas:... Ülejäänud ei soovi/jõua/viitsi/pea mõistlikuks nii kaugele 25 km pärast sõita. Kuigi näiteks mõne rattamaratoni või isegi rattaralli lühem distants on sama pikk ning seal seda argumenti pole tekkinud. Ei teagi nüüd, miks see temposõit nii sant on, et selle puhul "suure ürituse unistus" ei käivitu.
PS! Elva Filter on samas suurusjägus kui Kuusalu Filter. Seega ka FIlter Maanteekarikasarja puhul üle Eesti rändamine toimub. Millegi pärast aga temposõidu puhul see ei toimi. Ei mina usu, et asi nüüd ainult selles on, et ülejäänud sarja etapid Tallinnas on. Pigem kaldun arvama, et ikkagi tegu on kas vastava traditsiooni puudumisega või siis võistluse kuvandi puudujäägiga. Rattaralli või Rattamaratoni puhul on kuvand, et see on niiöelda rattapidu, kaudses mõttes festival. Temposõidu puhul on aga kuvand pigem see, et tegu on treeningvõistlusega - sõidan kiirelt ära ja siis koju. Muidgi võimalik, et ma eksin.
Samas, olgu need põhjused mis on, lihtsalt temposõidu patrioodina mulle väga meeldiks, kui Eestis oleks ka üks "tähtsa võistluse" mastaapi temposõit. Tõsi, tõele au andes TT EMV seda tegelikult ju on. EMV puhul ei peeta paljuks ka Haanjasse seda sõitma minna. Aga EMV on vähemasti teoreetiliselt profispordi võistlus. Midagi Tartu maratonilikku või Fakto sõidulikku võiks korra aastas ka ju temposõitjatele siiski olla.....Oh neid suuri ja kaugeid unistusi
Re: Filter Temposari 2019
Avaldan ka enda arvamust 1.05 etapi kohta. Eks see võib olla ka samal päeval. Suurt vahet ei ole, kellegile ikka ei sobi midagi. Ükskõik kuhupoole midagi liigutada või muuta. Samale päevale langeivad võistluseid ikka leidub. Tuleb lihtsalt valik teha.
Filtri temposarjas sõidab umbes 230 ratturit ja kui nüüd hakata igaühe soove arvestama kõikide etappide puhul siis läheb korraldajal keeruliseks. Õnneks ei pea kõiki etappe sõitma, et hooaja arvestust saada.
Stardi algusaegasid pole veel väljas seega ma ise soovitaksin vaba päeva puhul pigem muuta stardi kellaega. Siis saaks hommikupoole kiire TT ära teha ja enda plaaniga edasi minna. Kes ämmale külla/ kes kevadisi aiatöid tegema jne. Ikla pühapäevase etapil ka start alates kell 12:00 vms mitte standartsel 17:00.
Filtri temposarjas sõidab umbes 230 ratturit ja kui nüüd hakata igaühe soove arvestama kõikide etappide puhul siis läheb korraldajal keeruliseks. Õnneks ei pea kõiki etappe sõitma, et hooaja arvestust saada.
Stardi algusaegasid pole veel väljas seega ma ise soovitaksin vaba päeva puhul pigem muuta stardi kellaega. Siis saaks hommikupoole kiire TT ära teha ja enda plaaniga edasi minna. Kes ämmale külla/ kes kevadisi aiatöid tegema jne. Ikla pühapäevase etapil ka start alates kell 12:00 vms mitte standartsel 17:00.
Tähelepanek foorumist: narkosõltuvus tundub rattasõidu kõrval soodne hobi
There is nothing wrong with a bike there is something wrong with a legs
There is nothing wrong with a bike there is something wrong with a legs
Re: Filter Temposari 2019
Kuna tegu on Tallinna keskse võistlusega, siis teen Mihklile ettepaneku alustada pigem kell 9 või 10. Usun, et siis oleks osavõtt kõige suurem. Varasemad kodanikud saavad esimesena startida ja muude tegevustega edasi minna. Hilisemad ärkajad stardivad viimastena. Kui kell 12 esimesed rajale lasta, siis ei jõua hommikul midagi asjalikku teha ja õhtune aeg jääb samuti lühikesekspühaloom kirjutas:Stardi algusaegasid pole veel väljas seega ma ise soovitaksin vaba päeva puhul pigem muuta stardi kellaega. Siis saaks hommikupoole kiire TT ära teha ja enda plaaniga edasi minna. Kes ämmale külla/ kes kevadisi aiatöid tegema jne. Ikla pühapäevase etapil ka start alates kell 12:00 vms mitte standartsel 17:00.
Re: Filter Temposari 2019
Pooldan ka seda mõtet kuigi ma ise vist päris niivara starti ei jõuaks.riho kirjutas:Kuna tegu on Tallinna keskse võistlusega, siis teen Mihklile ettepaneku alustada pigem kell 9 või 10. Usun, et siis oleks osavõtt kõige suurem.
Tähelepanek foorumist: narkosõltuvus tundub rattasõidu kõrval soodne hobi
There is nothing wrong with a bike there is something wrong with a legs
There is nothing wrong with a bike there is something wrong with a legs
Re: Filter Temposari 2019
Tehke jah kolmapäeva hommikuti starte, siis osalevad sel sarjal ainult harrastajad....
Noorte peale, kes koolis käivad vist üldse ei mõelda... järelkasv.
Noorte peale, kes koolis käivad vist üldse ei mõelda... järelkasv.
Re: Filter Temposari 2019
1. Mai peaks ikka ka kooliõpilastele vaba päev olema.
Re: Filter Temposari 2019
Võib-olla veider küsimus aga kas trekiratastega võib ka paarissõitu teha? Reeglites justkui kirjas, et võib igasugu kondiaurul liikuvate ratastega sõita, seega keelatud pole?
Paneks ehk ühe sellise tiimi välja ja vaataks kui kiiresti kokku 2 käiguga sõita on võimalik
Paneks ehk ühe sellise tiimi välja ja vaataks kui kiiresti kokku 2 käiguga sõita on võimalik
Re: Filter Temposari 2019
Juhend vist tõesti seda ei keela. Samas, arvestades avatud liiklust ning võimalikke eriolukordi (näiteks koer jookseb ette vms), siis ilma piduriteta rattaga ma siiski ei soovitaks, et mitte öelda, minu arvates on see ohtlik.androt kirjutas: ↑05. 03. 2019. 11:52Võib-olla veider küsimus aga kas trekiratastega võib ka paarissõitu teha? Reeglites justkui kirjas, et võib igasugu kondiaurul liikuvate ratastega sõita, seega keelatud pole?
Paneks ehk ühe sellise tiimi välja ja vaataks kui kiiresti kokku 2 käiguga sõita on võimalik
Re: Filter Temposari 2019
Okei, avatud liiklusest ma ei teadnud. Arvasin, et võistlustrass kuidagi ikka piiratud.
Iseenesest kui asi omal vastutusel, siis oleks siiski huvitatud. Sõidame Taani teedel üsna kõrgetel kiirustel (avg 35+) mitmemehelistes puntides ja nn fixed kriteeriumi kogemus on olemas. Keskmisele ratturile võib kõlada ohtlikult, aga 2018 sai vuratud ca 6000km ilma ühtegi linki katsumata. Kui koer ette jookseb, siis ei ole vist piduritest ka suurt abi..
Iseenesest kui asi omal vastutusel, siis oleks siiski huvitatud. Sõidame Taani teedel üsna kõrgetel kiirustel (avg 35+) mitmemehelistes puntides ja nn fixed kriteeriumi kogemus on olemas. Keskmisele ratturile võib kõlada ohtlikult, aga 2018 sai vuratud ca 6000km ilma ühtegi linki katsumata. Kui koer ette jookseb, siis ei ole vist piduritest ka suurt abi..
Re: Filter Temposari 2019
Kas Euroopa Liidu liiklusseaduste järgi tohib üldse liigelda rattaga, millel pidurid puuduvad? S.t probleemide korral võivad uurimisorganid, kindlustusfirmad jms üsna suuri nõudeid esitada? Näiteks kindlustusfirma ei hüvita ravikulusid jms.?androt kirjutas: ↑07. 03. 2019. 12:04Okei, avatud liiklusest ma ei teadnud. Arvasin, et võistlustrass kuidagi ikka piiratud.
Iseenesest kui asi omal vastutusel, siis oleks siiski huvitatud. Sõidame Taani teedel üsna kõrgetel kiirustel (avg 35+) mitmemehelistes puntides ja nn fixed kriteeriumi kogemus on olemas. Keskmisele ratturile võib kõlada ohtlikult, aga 2018 sai vuratud ca 6000km ilma ühtegi linki katsumata. Kui koer ette jookseb, siis ei ole vist piduritest ka suurt abi..
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: Filter Temposari 2019
Tunned mõnda tuberkuloosi või fixiega elukindlustuse lepingu osapoolt?
"Minagi olin üks neist tuhandetest maapoistest, keda harisid põhiliselt vanavanemad ja jalgratas."
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
Sina võid aga saata mõned eurod ja harida ennast hõlpsasti hangitava kirjanduse abil: müüa peamiselt jõuanduriga treenimisele keskenduvat lektüüri Coggan, Allen, Friel, Passfield jt
Re: Filter Temposari 2019
Miks üldse küsida fixiede kasutamise kohta kui korraldaja palve mitte seda teha saab hoopis reaktsiooni, et oleme kogenud ja tuleme ikka. Kui eesmärk on üritusest osa saada ilma heebleid katsumata, siis tule jooksma.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2019
Minu meelest on iga aasta erinevates portaalides hala selle üle, et loodeti, et kindlustus katab ka hoolimatu käitumise (a la sõitsin ilma lubadeta rolleriga Tais, tegin avarii, nüüd kindlustus ei aita).
Näiteks lõhud fixiga sõites kellegi vara - siis vist on kindlustusfirmal õigus kõik kulud sisse nõuda, sest ratas ei vasta Liiklusseaduse nõuetele?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: Filter Temposari 2019
Pidur ja kell jms on LS nõuded, seal midagi kaheti mõista ei ole. Vastutusnõudes sõltub, kas piduri puudumine on vara kahjustumises põhjuslik. Aga noh, trekikatega Filtril ennegi sõidetud ja samas teiselt poolt, nagu KaupoR juba ütles, kipub jutt temposõidust kaugele ära.
Re: Filter Temposari 2019
Minu sõnum oli selgelt tingivas kõneviisis ja ei ole kuhugi vägisi pressinud. Eeldasin, et võistlus toimub suletud trassil ja kuna võistlusreglemendis oli kirjas ka tõukeratas, siis tekkis huvi end proovile panna. Samuti arvan, et LS võistlustel vast ei kehti või paljudel ratastel seal kell ja helkurid tavaliselt on...
Loobun huvist, kuna selgelt vastuoluline idee.
Re: Filter Temposari 2019
Kurb! Ju ollakse mures, et ühekäiguliselt võib pähe saada.
Re: Filter Temposari 2019
Pole vaja siin intrigeerida.
Korraldajal pole mingit kohustust niširatturite turvalisuse nimel lisakulutusi teha.
Trekirattaga tänaval seiklejatel on omad üritused. Eraldistardis selline ratas mingit sportlikku eelist küll ei anna.
Korraldajal pole mingit kohustust niširatturite turvalisuse nimel lisakulutusi teha.
Trekirattaga tänaval seiklejatel on omad üritused. Eraldistardis selline ratas mingit sportlikku eelist küll ei anna.
Re: Filter Temposari 2019
minu meelest on kah selle matši punktid androt viimase touché järel selged
Re: Filter Temposari 2019
Nonii nonii noinii, kaugel polegi enam see päev, kui Eesti esindustemposari alustab hooaega, koos vanade klubi Ratas korraldatud aegadega suisa 34. hooaega. Homme on hooaja avaetapi eelregistreerimsie viimane päev. Meie oleme valmis! Sina ka?
Re: Filter Temposari 2019
Kuuldavasti on Maardu etapi rajal lahtist killustikku.
Kas võistluspäevaks puhastatakse rada ära või peab sellega lihtsalt arvestama?
Kas võistluspäevaks puhastatakse rada ära või peab sellega lihtsalt arvestama?
Hobiratturi blogi: https://hobirattur.weebly.com/
Re: Filter Temposari 2019
Kas Jürri toodakse ka sellel aastal kohale stend, et saaks oma ratta vastavust temposõidu EMV tingimustele kontrollida?
Re: Filter Temposari 2019
Homme siis Pirtal ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposari 2019
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2019
See suurepärane uudis tuli paar nädalat tagasi, samas Reidi tee ehitus käis juba kalendri tegemise ajal ja üldse tundub ebaveenev ettekääne linna poolt. Tõenäoliselt on selle etapiga kööga, küll järgmine aasta leitakse mingi muu põhjus. Totaalses autosõltuvuses linnajuhid tahavad kõik rattavõistlused linnast välja suruda.
Ainuke etapp, kus oli plaanis ka osaleda. Teised trassid on igavad ja kauged.
Ainuke etapp, kus oli plaanis ka osaleda. Teised trassid on igavad ja kauged.
Re: Filter Temposari 2019
Hea, et korraldaja ikka "kursis hoiab" meid siin ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Temposari 2019
Vabandage, olen veel Fakto sõidu järgses koomas ning Veloclubbersi jälgimine on veidi tagaplaanile jäänud. Igal juhul tõsi see on, et tänane etapp on Jüris, mitte Pirital. Pirital ei andnud Tallinna Transpordiamet tänavu kooskõlastust. Või no, oleks antud küll, ent sellel tingimusel, et võistlus algab kell 19:00, mitte kell 17:00. Aga see tähendanuks, et viimased võistlejad lõpetavad kell 23 õhtul. Kardan et paljud ratturid oleksid selle kellaja tõttu loobunud. Mõistlikum alternatiiv tundus viia see etapp üle mõnele teisele rajale ja jääda harjumuspäraste ja mõistlike kellaegade juurde.
Päris välja rattavõistluseid siiski Tallinnast ei aeta. Mäletatavasti alles möödunud nv toimus Fakto sõit, mille MTB päeva raames oli suisa üks Järvevana tee rida ratturitele reserveeritud. MNT päeval aga terve Suur-Sõjamäe tee pool ja lõviosa Ülemiste city linnakust.
Ratta mõõdupukki täna ei tule. Mõõdupukk koos kohtunikuga tuleb järgmisele Jüri etapile ehk vahetult EMV-le eelnevale etapile.
Päris välja rattavõistluseid siiski Tallinnast ei aeta. Mäletatavasti alles möödunud nv toimus Fakto sõit, mille MTB päeva raames oli suisa üks Järvevana tee rida ratturitele reserveeritud. MNT päeval aga terve Suur-Sõjamäe tee pool ja lõviosa Ülemiste city linnakust.
Ratta mõõdupukki täna ei tule. Mõõdupukk koos kohtunikuga tuleb järgmisele Jüri etapile ehk vahetult EMV-le eelnevale etapile.
Re: Filter Temposari 2019
See otsus tuli ju juba nädalaid tagasi, Fakto sõidu järgne kooma tuli möödunud pühapäeval.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2019
Kõigile infoks ka veloclubbersisse. Filter sarjade 2019 aasta hooaja koondautasustamine toimub sellel reedel, 13. septmebril klubi Venus ruumised Tallinnas. Algus kell 19:00.
Auhinna kättesaamiseks on kohaloleks kohustuslik. Kui võistleja ise ei saa tulla, siis võib auhinda tulla vastu võtma ka treener või esindaja.
Seal samas toimub ka Kullapaja ja Velotuuri auhinnaloos.
Auhinna kättesaamiseks on kohaloleks kohustuslik. Kui võistleja ise ei saa tulla, siis võib auhinda tulla vastu võtma ka treener või esindaja.
Seal samas toimub ka Kullapaja ja Velotuuri auhinnaloos.