Alumiiniumkeevitus?
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Alumiiniumkeevitus?
Osaliselt enda lollusest, et sai vist liiga kõvasti kinni keeratud aga osaliselt ka projekteerimisveast tingituna, kuna oleks võidud kasutada ülekeeramise vastu seibi, avanes eile õhtul peale viimast amordi kinnikeeramist u. peale kuuajalist igapäevast sõitu järgnev vaatepilt:
http://www.album.ee/?o=300109353&page=1
Küsimus siis, et kas antud kinnitust on võimalik keevitada ja kui, siis kuidas kaitsta õlipaaki ja silindrit ülekuumenemise eest? Detail on alumiiniumist. Kus keegi on oma katkist alumiiniumraami keevitada lasknud?
http://www.album.ee/?o=300109353&page=1
Küsimus siis, et kas antud kinnitust on võimalik keevitada ja kui, siis kuidas kaitsta õlipaaki ja silindrit ülekuumenemise eest? Detail on alumiiniumist. Kus keegi on oma katkist alumiiniumraami keevitada lasknud?
Viimati muutis 5TH ELEMENT, 02. 05. 2004. 15:39, muudetud 1 kord.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Amordi külge jäänud osa küljes on piisavalt ruumi mõne, nt. 5mm. augu puurimiseks. Võtta kasvõi näiteks 0,8 mm. roostevaba plekki ja keerata võru mis katab äramurdunud tüki ja jääks "kõrvupidi" aukude kohale, läbi millede siis kas paned pikkade kruvidega või needid asjad jälle kokku. See kõik ei ole muidugi koduste vahenditega tehtav, kuid kaugelt mitte võimatu. Kui mõne asjaliku mehe juurde lähed, saab ta nagunii ise ka aru.
Ei loe see, palju amaort maksab ja kas nii on varem ka tehtud. See on elementaarne lukksepatöö ja seal pole ka mingeid erilisi jõude. Asi töötab ainult tõmbele. See oleks näiteks üks võimalus. Kui juppe näpu vahel veeretaks, tuleks nagunii muudki pähe.
Ei loe see, palju amaort maksab ja kas nii on varem ka tehtud. See on elementaarne lukksepatöö ja seal pole ka mingeid erilisi jõude. Asi töötab ainult tõmbele. See oleks näiteks üks võimalus. Kui juppe näpu vahel veeretaks, tuleks nagunii muudki pähe.
Re: Alumiiniumkeevitus?
Keevitamine on küsitava väärtusega. Kui see sulam ka laseb keevitada, pole võtta sobivat lisamaterjali. Ilma selleta on asi suht lootusetu. Lisaks veel temperatuurist tulenevad kuju muutused. Pildilt paistis, et viguril olid juba eelnevalt metalli vananemispurunemisele viitavad mõrad.(Viimases võin ka eksida, kuna pildid suht udused.).
Mina taastaks jupi järgnevalt:
1. Treiksin parajate mõõtudega roostevaba puksi.
2. Freesiksin purunenud koha sobilikuks uuele puksile.
3. Keevitaksin puksile kinnituskõrvad.
4. Kinnitusavade puurimine.
5. Kokku kruvimine.
Muidugi peab jälgima ääretingimusi (piirmõõte), et parandatud tükk mahuks omale kohale.
Seega midagi uut ma ei leiutanud, toetasin vaid Road`i ideed.
Kui Sa ei leia kohta, kus seda kõike teha saab, võin proovida aidata.
Raami keevitamine on üldiselt lihtsam. Seal on teada enamasti materjali mark ja leidub ka sobivat lisametalli.
Mina taastaks jupi järgnevalt:
1. Treiksin parajate mõõtudega roostevaba puksi.
2. Freesiksin purunenud koha sobilikuks uuele puksile.
3. Keevitaksin puksile kinnituskõrvad.
4. Kinnitusavade puurimine.
5. Kokku kruvimine.
Muidugi peab jälgima ääretingimusi (piirmõõte), et parandatud tükk mahuks omale kohale.
Seega midagi uut ma ei leiutanud, toetasin vaid Road`i ideed.
Kui Sa ei leia kohta, kus seda kõike teha saab, võin proovida aidata.
Raami keevitamine on üldiselt lihtsam. Seal on teada enamasti materjali mark ja leidub ka sobivat lisametalli.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
to tonu:
no kui juba 2 meest sama asja soovitavad ja ise metallimehena ei soovita keevitada, siis peabki vist nii tegema, nagu siin Road'iga soovitasite.
Kuna hetkel paremat varianti pole pakutud ja tahaks juba sõita, siis saatsin sulle ps-i.
tuli välja, et tegemist polegi alumiiniumiga, vaid mingite metallide seguga, molübdeen vist jms.
no kui juba 2 meest sama asja soovitavad ja ise metallimehena ei soovita keevitada, siis peabki vist nii tegema, nagu siin Road'iga soovitasite.
Kuna hetkel paremat varianti pole pakutud ja tahaks juba sõita, siis saatsin sulle ps-i.
tuli välja, et tegemist polegi alumiiniumiga, vaid mingite metallide seguga, molübdeen vist jms.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Amort on tegemisel selle sama teema tonu käes. Juba enne ütlesid keevitajad, et materjal pole alumiinium, vaid mingi magneesiumi sulam vist, millele poleks lisamaterjaligi keevitamiseks olemas, kui üldse saakski keevitada-seega jäi keevitamine niikuinii ära.
Hetkel on saadud silm külge, kuid kinnitamise käigus tekkis uus probleem-koht, kus arvasime õlikanalit mitte läbi jooksvat, jooksis ta ikkagi läbi ja nüüd seal auk sees. Seega uus probleem amordi täitmine. Tekkinud augu täitmine keemilise metalliga polevat keeruline. Kuna Hawaii Express ei pruugi sellega toime tulla, siis oleks vaja andmeid vajaliku rõhu kohta, kodukal olevas manuaalis seda aga kirjas polnud.
ja amort töötab peamiselt jah survele (hüppel nt), vastupidine jõud mõjub vaid sel hetkel, kui surve ära kaob ja amort taastab oma esialgse pikkuse. sellepärast sain veel peale purunemist ettevaatlikult Pirita metsast ka koju sõita.
siin pilt, kus ta rattal all on (vabandust, et pilt viltu):
http://www.album.ee/?o=200834140
Hetkel on saadud silm külge, kuid kinnitamise käigus tekkis uus probleem-koht, kus arvasime õlikanalit mitte läbi jooksvat, jooksis ta ikkagi läbi ja nüüd seal auk sees. Seega uus probleem amordi täitmine. Tekkinud augu täitmine keemilise metalliga polevat keeruline. Kuna Hawaii Express ei pruugi sellega toime tulla, siis oleks vaja andmeid vajaliku rõhu kohta, kodukal olevas manuaalis seda aga kirjas polnud.
ja amort töötab peamiselt jah survele (hüppel nt), vastupidine jõud mõjub vaid sel hetkel, kui surve ära kaob ja amort taastab oma esialgse pikkuse. sellepärast sain veel peale purunemist ettevaatlikult Pirita metsast ka koju sõita.
siin pilt, kus ta rattal all on (vabandust, et pilt viltu):
http://www.album.ee/?o=200834140
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
arusaamatu seletus keermete kohta kuid vaata http://www.metagrupp.eetkt kirjutas:oskab keegi Tln.-s soovitada kohta kus keevitada GT Agressor 3,0 pedaal pedaali kinnituse kulge tagasi(nimelt pedaali kinnitusel on seespoolt vint maas, aga pedaalilt valjaulatuv vint taitsa korras). See tundub olevat alumiinium.
töö kiire ja korralik. mõnigi foorumlane saanud abi alumiiniumi osas ja isiklik positiivne kogemus titaaniga. suht profid vennad.