III etapp Raudalu 08.05.19
III etapp Raudalu 08.05.19
Kallid kaasvõitlejad!
On rõõm välja hõigata järgmise Škoda maastikuratta kolmapäevakute 2019 sarja etapp - Raudalu.
Kiirlugemine osalejatele, kellele eelmise aasta rada tuttav
* Põhirajal on neli uuendust
- Stardiala on kolinud 200 meetrit Viljandi maantee poole, vahetult koerte ranna sissesõidutee kõrvale
- Sinine sõõrik on põige esimesele rock gardenile. Kaks sõidujoont. Asukoht raja 1,1 kilomeetril.
- Kollane sõõrik on põige lõigule "Bienvenido Rail Baltica!" Õpime kaevikutes ümber puude painutamist ja õiget käiku valima. Füüsiliselt raskeim lõik rajal, tervelt 10 tõusumeetrit! Asukoht raja 2,9 kilomeetril.
- Roosa sõõrik on kilomeetrine uus lõik, kus kõikide elementide kirjeldamiseks kuluks liigselt trükimusta. Seda pead ise avastama minema. Asukoht raja 6,6 kilomeetril.
* Lasterada on täiesti uus. Eile käis esimene 5 aastane testija peal ja kiitis heaks.
* Daamide põhiklassile on võistlusmenüüs üks ring. Kui rada meeldib, siis sõida soojenduseks üks alla ja pärast üks ring peale. Mitte nii kiirete läbijate huvides on see vast õiglasem valik.
* Ümbersõidud tehnilisematest elementidest Taga sulgudes on kaks numbrit viie palli skaalal- tehnilise elemendi keerukus ja ümbersõidule kuluv lisaaeg.
- Esimesest rock gardenist vasakult läbi võpsari (sinine sõõrik). [3/3]
- Esimesest laudteest paremalt läbi metsa (roosa sõõrik) [3/2]
- Teisest laudteest vasakult läbi metsa (roosa sõõrik) [2/5]
- Puuriidaküür (roosa sõõrik) [3/2]
- AukPauk (roosa sõõrik) [2/3]
- Kividropp [2/3]
Roosa sõõriku looduslikust rock-gardenist ei ole tähistatud ümbersõitu, vaid on u 5 erinevat trajektoori, mis kõik on oma kiirus- ja ikaldumisindeksiga. Kõige vasakpoolsem on see nö kindla peale minek.
* Expert track
Peale rohelise palktee lõppemist algab expert track, mida ei ole nooltega ega lintidega tähistatud. Läbimine täielikult omal vastutusel. Võrreldes põhirajaga võidab palju sekundeid, kui suudad selle puhtalt võtta. Kui ei suuda, võib kukkumine väga valus olla. Läbijalutamismõtetega sinna minek rangelt keelatud! Vihmaga ainult hulludele!
* Fotograafidele on parimad kohad roosas sõõrikus. Lisaks palkteedele on suurepärane koht "Sammalkaar", kust peaks saama ideaalseid lähivõtteid Rootsi laevakruiisi piltide stiilis.
Kõik muu oluline info koos rajakaartide jms ikka ametlikul kodulehel www.kolmapaev.ee!
Eelmise aasta teema: viewtopic.php?f=204&t=73256
Rajal näeme!
On rõõm välja hõigata järgmise Škoda maastikuratta kolmapäevakute 2019 sarja etapp - Raudalu.
Kiirlugemine osalejatele, kellele eelmise aasta rada tuttav
* Põhirajal on neli uuendust
- Stardiala on kolinud 200 meetrit Viljandi maantee poole, vahetult koerte ranna sissesõidutee kõrvale
- Sinine sõõrik on põige esimesele rock gardenile. Kaks sõidujoont. Asukoht raja 1,1 kilomeetril.
- Kollane sõõrik on põige lõigule "Bienvenido Rail Baltica!" Õpime kaevikutes ümber puude painutamist ja õiget käiku valima. Füüsiliselt raskeim lõik rajal, tervelt 10 tõusumeetrit! Asukoht raja 2,9 kilomeetril.
- Roosa sõõrik on kilomeetrine uus lõik, kus kõikide elementide kirjeldamiseks kuluks liigselt trükimusta. Seda pead ise avastama minema. Asukoht raja 6,6 kilomeetril.
* Lasterada on täiesti uus. Eile käis esimene 5 aastane testija peal ja kiitis heaks.
* Daamide põhiklassile on võistlusmenüüs üks ring. Kui rada meeldib, siis sõida soojenduseks üks alla ja pärast üks ring peale. Mitte nii kiirete läbijate huvides on see vast õiglasem valik.
* Ümbersõidud tehnilisematest elementidest Taga sulgudes on kaks numbrit viie palli skaalal- tehnilise elemendi keerukus ja ümbersõidule kuluv lisaaeg.
- Esimesest rock gardenist vasakult läbi võpsari (sinine sõõrik). [3/3]
- Esimesest laudteest paremalt läbi metsa (roosa sõõrik) [3/2]
- Teisest laudteest vasakult läbi metsa (roosa sõõrik) [2/5]
- Puuriidaküür (roosa sõõrik) [3/2]
- AukPauk (roosa sõõrik) [2/3]
- Kividropp [2/3]
Roosa sõõriku looduslikust rock-gardenist ei ole tähistatud ümbersõitu, vaid on u 5 erinevat trajektoori, mis kõik on oma kiirus- ja ikaldumisindeksiga. Kõige vasakpoolsem on see nö kindla peale minek.
* Expert track
Peale rohelise palktee lõppemist algab expert track, mida ei ole nooltega ega lintidega tähistatud. Läbimine täielikult omal vastutusel. Võrreldes põhirajaga võidab palju sekundeid, kui suudad selle puhtalt võtta. Kui ei suuda, võib kukkumine väga valus olla. Läbijalutamismõtetega sinna minek rangelt keelatud! Vihmaga ainult hulludele!
* Fotograafidele on parimad kohad roosas sõõrikus. Lisaks palkteedele on suurepärane koht "Sammalkaar", kust peaks saama ideaalseid lähivõtteid Rootsi laevakruiisi piltide stiilis.
Kõik muu oluline info koos rajakaartide jms ikka ametlikul kodulehel www.kolmapaev.ee!
Eelmise aasta teema: viewtopic.php?f=204&t=73256
Rajal näeme!
Viimati muutis Alvaro, 03. 05. 2019. 14:43, kokku muudetud 2 korda .
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Sellest roosast sõõrist. Oskusteave ja energiahulk, mis tundmatud meistrimehed sinna on investeerinud... No ühe põllupealse küprokküla püstipanemise jagu on seda kindlasti.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
40sekundit roosa sõõri algusest - https://www.youtube.com/watch?v=0j_nPRtzEm4
-
- Rattur
- Postitusi: 25
- Liitunud: 02. 05. 2019. 08:07
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Antix, very cool.
Ma juba kartsin, et ei leia "küprokkülla ühtegi elanikku".
Ma juba kartsin, et ei leia "küprokkülla ühtegi elanikku".
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Mis riistadega sa neid puid pikkupidi saagisid?
-
- Rattur
- Postitusi: 25
- Liitunud: 02. 05. 2019. 08:07
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Ei mingeid erivahendeid. Tavaline mootorsaag Husqvarna 445. Kohati jäi võimsusest ja plaadi pikkusest vajaka aga üldiselt pidas kenasti vastu.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Ma arvan et osa sõitjatest sinna palkide peale sõitma ei lähe...on ka alternatiivne rada?antix kirjutas: ↑01. 05. 2019. 22:4640sekundit roosa sõõri algusest - https://www.youtube.com/watch?v=0j_nPRtzEm4
...Võibolla ka kaamera petab ja lauad on laiemad kui läbi lainurkobjektiivi paistab...st sõidetav ka keskmisele harrastajale.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Esimeses postituses on nüüd uuendatud ümbersõitude info. Eesmärk anda võimalus ilma rada eelnevalt läbimata hinnata, kas lähed ümbersõidule või proovid ära teha. Mida rohkem on tagumine number suurem esimesest, seda tõenäolisem on ümbersõiduga kaotada rohkem, kui võita.
Jats36 - kõikidest raja elementidest, kus vähese maastikusõidukogemusega sõitjal on oht kukkuda või ennast/ratast vigastada, oleme teinud ümbersõidu. Ikka selleks, et kellelgi ei jääks osalemata põhjusel, et kahtleb oma julguses. Nagu elu on näidanud, juhtuvad aga õnnetused sellel rajal hoopis tugevamate sõitjatega, kes panevad tumepunases ning unustavad, et 20-30% suurema kiirusega võrreldes soojendusringiga, hakkab rada hoopis teist iseloomu näitama.
Seega kes nüüd ainult seda videot vaatas, siis kiigake ikka eelmise aasta teemasse ka ja lugege osalejate tagasisidet ülejäänud 80% rajast, mis on ju samaks jäänud.
Jats36 - kõikidest raja elementidest, kus vähese maastikusõidukogemusega sõitjal on oht kukkuda või ennast/ratast vigastada, oleme teinud ümbersõidu. Ikka selleks, et kellelgi ei jääks osalemata põhjusel, et kahtleb oma julguses. Nagu elu on näidanud, juhtuvad aga õnnetused sellel rajal hoopis tugevamate sõitjatega, kes panevad tumepunases ning unustavad, et 20-30% suurema kiirusega võrreldes soojendusringiga, hakkab rada hoopis teist iseloomu näitama.
Seega kes nüüd ainult seda videot vaatas, siis kiigake ikka eelmise aasta teemasse ka ja lugege osalejate tagasisidet ülejäänud 80% rajast, mis on ju samaks jäänud.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Aga kui esimene number on suurem? Siis on raudpolt kindel, et võidad "kanaliinist" ja kaotad põhirajal?Alvaro kirjutas: ↑03. 05. 2019. 10:47Esimeses postituses on nüüd uuendatud ümbersõitude info. Eesmärk anda võimalus ilma rada eelnevalt läbimata hinnata, kas lähed ümbersõidule või proovid ära teha. Mida rohkem on tagumine number suurem esimesest, seda tõenäolisem on ümbersõiduga kaotada rohkem, kui võita.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Kas on kindel plaan kukkuda? Siis jah.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Ümbersõit jääb alati ümbersõiduks. Kui skoor on isegi [5/1], võidab puhta sõiduga põhirajal. Võit on lihtsalt väike (kümnendikud või sekund) ja risk ikalduda suur. Kui tagumine number on null, siis võiks eeldada, et ümbersõit on sama kiire.KaupoR kirjutas: ↑03. 05. 2019. 11:14Aga kui esimene number on suurem? Siis on raudpolt kindel, et võidad "kanaliinist" ja kaotad põhirajal?Alvaro kirjutas: ↑03. 05. 2019. 10:47Esimeses postituses on nüüd uuendatud ümbersõitude info. Eesmärk anda võimalus ilma rada eelnevalt läbimata hinnata, kas lähed ümbersõidule või proovid ära teha. Mida rohkem on tagumine number suurem esimesest, seda tõenäolisem on ümbersõiduga kaotada rohkem, kui võita.
Eks see kõik on ju subjektiivne ja võistluse käigus selgub tõde!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
-
- Rattur
- Postitusi: 25
- Liitunud: 02. 05. 2019. 08:07
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Paar soovitust Raudalu rajal võistlusvälisel ajal sõitmiseks.
1. Rajal on kaevikutes pimedad nurgad, seetõttu hoia kõrvad lahti ja tee ennast kuuldavaks. Et vältida vastutuleva ratturiga kokkupõrkamist anna endast heliga märku rattakella, signaali või oma häälepaeltega.
2. Väldi rajal sõitmist suure tuulega ja pimedal ajal. Rajale on kukkunud suuri puid. Suure tuule ajal on suurem tõenäosus puude langemiseks. Pimedajal ajal ei näe, milline puu kukub ja kuhu poole.
1. Rajal on kaevikutes pimedad nurgad, seetõttu hoia kõrvad lahti ja tee ennast kuuldavaks. Et vältida vastutuleva ratturiga kokkupõrkamist anna endast heliga märku rattakella, signaali või oma häälepaeltega.
2. Väldi rajal sõitmist suure tuulega ja pimedal ajal. Rajale on kukkunud suuri puid. Suure tuule ajal on suurem tõenäosus puude langemiseks. Pimedajal ajal ei näe, milline puu kukub ja kuhu poole.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Lugupidamine rajameistritele. Vinge “vembutembumaa” on meiesugustele ehitatud. Nn ekspert rajaosast jäi mul eile läbimata “draakoni” kurv ja kuusk. Vihmaga oli draakon suht libe. Võistlustel jätan ilmselt selle osa välja. Esimesed 2 estakaadi on suht okei ka vihmaga. Kas neid võistlustel sõita või mitte sõltub rajaliiklusest jne. Erilist võitu sellega muidugi ei saa ja kõrge pulsiga on risk märkimisväärne. Samas kui võtta mõistusega, siis saab “puhata”.
Muud atraktsioonid on väga lahedad ja sõidetavad. Teisest kivimürakalt ei hakanud alla sõitma, sest kanaliin tundus kiirem. Muus osas oli minu jaoks põnevaim esimene rock garden ja muidugi see üles-alla lõik, mis on ka füüsiliselt üsna kurnav. Kurve on omajagu ja esiratas saab vatti, nii et liiga madala rehvirõhuga peale ei läheks - võib õhu välja lüüa.
Passiva poolele jääb üksnes üks kodar.
Muud atraktsioonid on väga lahedad ja sõidetavad. Teisest kivimürakalt ei hakanud alla sõitma, sest kanaliin tundus kiirem. Muus osas oli minu jaoks põnevaim esimene rock garden ja muidugi see üles-alla lõik, mis on ka füüsiliselt üsna kurnav. Kurve on omajagu ja esiratas saab vatti, nii et liiga madala rehvirõhuga peale ei läheks - võib õhu välja lüüa.
Passiva poolele jääb üksnes üks kodar.
-
- Rattur
- Postitusi: 25
- Liitunud: 02. 05. 2019. 08:07
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
MarttiM,
kas vihmaga oli libe rohelisest plagist kuni draakoni kurvini või oli kuusk koos okstega, ka libe?
kas vihmaga oli libe rohelisest plagist kuni draakoni kurvini või oli kuusk koos okstega, ka libe?
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Ei saa välistada, et esimese laudtee ümbersõidule juhtub enne kolmapäeva kukkuma üks puu, mis seda ümbersõitu väheke vaevalisemaks teeb.MarttiM kirjutas: ↑05. 05. 2019. 10:52Lugupidamine rajameistritele. Vinge “vembutembumaa” on meiesugustele ehitatud. Nn ekspert rajaosast jäi mul eile läbimata “draakoni” kurv ja kuusk. Vihmaga oli draakon suht libe. Võistlustel jätan ilmselt selle osa välja. Esimesed 2 estakaadi on suht okei ka vihmaga. Kas neid võistlustel sõita või mitte sõltub rajaliiklusest jne. Erilist võitu sellega muidugi ei saa ja kõrge pulsiga on risk märkimisväärne. Samas kui võtta mõistusega, siis saab “puhata”.
Teise laudtee ümbersõit on ikka selge kaotus ka praeguste tingimuste juures, nii u 4-5 sekundit. Sai eile lausa mõõdetud seda.
Kividropi võit-kaotus sõltub suuresti elemendile lähenemisest. Kes hooga läheb, võidab kindlasti. Kui täielik peatus teha ja lasta esiratas kukkuda - fify/sixty sel juhul.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Mina sõitsin nii, et draakoni kurvi juures tulin maha. Jalastudes avastasingi, et oli libedam kui eeldasin. Enne seda oli ok. Kuuse osas tatsasin lihtsalt läbi, see nii libe ei tundunud.metsdraakon kirjutas: ↑06. 05. 2019. 11:44MarttiM,
kas vihmaga oli libe rohelisest plagist kuni draakoni kurvini või oli kuusk koos okstega, ka libe?
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Draakoni testisin ära ja tuleb nõustuda. Kolmapäeval ei hakka siiski riskima. Selle teise suurema dropi osas nägin ka hooga pealesõitu ja korralikke hüppeid, kuid ei usu, et see nüüd on kindlasti kiireim viis selle lõigu läbimiseks, sest kanaliin läheb paralleelselt. Need olid aga eduro rattaga tehtud hüpped. IMHO on see drop suht ohtlik, sest maandumisel on ühelpool kivi ja teisel mänd ning ka maandumine ei ole seal mugav. Niisama alla sõites on aga märkimisväärne võimalus üle nipli panna, sest kivi taga on väike lohk. Ka seda nägin ühe enduroga ratturi esitluses.Alvaro kirjutas: ↑06. 05. 2019. 12:02Ei saa välistada, et esimese laudtee ümbersõidule juhtub enne kolmapäeva kukkuma üks puu, mis seda ümbersõitu väheke vaevalisemaks teeb.MarttiM kirjutas: ↑05. 05. 2019. 10:52Lugupidamine rajameistritele. Vinge “vembutembumaa” on meiesugustele ehitatud. Nn ekspert rajaosast jäi mul eile läbimata “draakoni” kurv ja kuusk. Vihmaga oli draakon suht libe. Võistlustel jätan ilmselt selle osa välja. Esimesed 2 estakaadi on suht okei ka vihmaga. Kas neid võistlustel sõita või mitte sõltub rajaliiklusest jne. Erilist võitu sellega muidugi ei saa ja kõrge pulsiga on risk märkimisväärne. Samas kui võtta mõistusega, siis saab “puhata”.
Teise laudtee ümbersõit on ikka selge kaotus ka praeguste tingimuste juures, nii u 4-5 sekundit. Sai eile lausa mõõdetud seda.
Kividropi võit-kaotus sõltub suuresti elemendile lähenemisest. Kes hooga läheb, võidab kindlasti. Kui täielik peatus teha ja lasta esiratas kukkuda - fify/sixty sel juhul.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Krt siin ikka vaeva nàhtud, väga mônus asi kokku keevitud. 5+ autorile. Kui punases ja vôistlushoos, siis mitmeid kohti endale haiget teha valvsust ei tohi kaotada. Kindlasti làhen seda veel sôitma peale etappi.
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Vembutembumaa ise ka üle vaadatud ja pole muud, kui tuleb ühineda kiidukooriga.
Üks idee libedate pöörete jaoks on selline õhuke metallvõrk:
http://us.zooverresources.com/images/E4 ... eogang.jpg
Üks idee libedate pöörete jaoks on selline õhuke metallvõrk:
http://us.zooverresources.com/images/E4 ... eogang.jpg
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Rada põnev tõesti, samuti plaan sinna hiljem ka sattuda, eriti meeldisid kaevikud ning kraaviäärsete sik-sak. Tutvumine soovituslik, muidu keeruline. Ise mitte kõige tehnilisema sõitjana sõidu ajal valin kanaliinid, saab ühes tükis koju. Mitmes kohas võrdlemisi pikalt kiiremat mööda lasta keeruline või üldse võimatu, arvestage sellega - rada õnneks pikka, hajutab ära. Täna avastasin, et uus Järve kergliiklustee sai värskelt asfalti peale, linna poolt nüüd mugavam-kiirem rattaga tulla.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Lähen sõidan raja läbi täna kella 17.30 paiku. kes tahab liituda siis stardis mainitud kellajal
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
See võrk on meil kasutusel "Puuriidaküür" nimelisel atraktsioonil, et vihma korral poleksid palgid nii ettearvamatult libedad. Võib-olla seda ei märkagi, sest ülemises otsas on pinnas peal ja võrku mööda alla sõites keskendud juba nina ees ootavale kaevikule. Võrku on meil veel paar lehte järel, kuid esialgne kava oli sellega katta hüppetrampliin (jah, ka see kohustuslik rajaelement tuleb sinna millalgi).fotek kirjutas: ↑06. 05. 2019. 20:55Üks idee libedate pöörete jaoks on selline õhuke metallvõrk:
http://us.zooverresources.com/images/E4 ... eogang.jpg
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Väga hea, aastal 2019 pole korraldajatel enam vaja ühissõite organiseeridagi, kõik toimub kogukonna initsiatiivil
17.30 näeme seal, sest rajatähistusaktsioon algab samal ajal......
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Käisime sõitsime ka eile sõbraga päeval läbi ja minu esimene emotsioon oli, et kuradi äge rada! Võibolla natukene palju on seda kõike ühte kohta sattunud aga võibolla ei ole ka? Me küll jätsime kõik ohtlikud kohad vahele ehk kasutasime kanaliine kuna 40+ vanuses kondid enam nii kiirelt ei parane:) Aga minu arust ei võida neid elemente isegi puhtalt sõites selle 9km peale rohkem kui 20-30 sekundit ehk risk ei tasu ennast lihtsalt ära. Kui oluline on "mingi linnuke kirja saada" siis iseasi aga keskmine sõitja ei kaota kanaliine kasutades minu silmis midagi. Suur kummardus kõigile kes selle raja valmimise juures on olnud, jätkake samas vaimus!
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Eile õhtul 6 ja 8 vahel oli mets rattureid täis. GPS'd ja kaardid on nii heaks läinud, et saab ka täitsa esimesel korral jälje kätte.
KTM meestega on ikka kooskõlastatud? Eile oli neid seal mitmeid ja kastoorõli aroom levis nagu vanasti PritaKoseKloostrimetsas.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
KTM meestele on nii hästi, kui oskame, asi teatavaks tehtud.....
https://msport.ee/2019/05/raudalus-toim ... e-suletud/
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Tuntud headuses Roosade klubi + hr. Metsadraakon + eilne vihm, mis raja ideaalselt veerevaks tegi = suhteliselt ületamatu tulemus.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Minu poolt ka müts maha, rada oli klass!
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Ülivinge rada. Seda tuleb kindlast veel minna sõitma...
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Kiidusõnad ka minu poolt CCRM kollektiivile! "Mäed mida polnud" aga see eest rahmeldamist kuhjaga!
Väike tähelepanek ka siia juurde. Ehk oleks mõtekas panna pikemate kanaliinide (või siis kõikide) lõppu hoiatussilt.
Draakonikurviga laudtee kanaliini lõpus sõitsin kogemata kiirele mehele ette! Vabandused minu poolt. Eks pulss oli kõrge ja pilk pidevalt maas, juurikaid jälgides ei tabanud seda radade ühinemiskohta ära.
Veelkord tänud vinge raja eest!
Väike tähelepanek ka siia juurde. Ehk oleks mõtekas panna pikemate kanaliinide (või siis kõikide) lõppu hoiatussilt.
Draakonikurviga laudtee kanaliini lõpus sõitsin kogemata kiirele mehele ette! Vabandused minu poolt. Eks pulss oli kõrge ja pilk pidevalt maas, juurikaid jälgides ei tabanud seda radade ühinemiskohta ära.
Veelkord tänud vinge raja eest!
Kõik mis juhtuma peab juhtub nii-kui-nii. Peamine, et minuga ei juhtuks.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Tänud rajameistritele. Väga hea rada oli. Päris hulk kohti mida rahulikumates oludes proovima minna.
Mis moodi seal see motoliiklus korraldatud on? Kas tavaliselt sõidavad tsiklid sama pidi kui meie täna?
Mis moodi seal see motoliiklus korraldatud on? Kas tavaliselt sõidavad tsiklid sama pidi kui meie täna?
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Ma ei tea mis pidi kolmapäevakul sõideti aga tsiklite rada on sõidusuunda tähistavate kolmnurkadega tähistatud. Raku karjäärist idapool on raja sõidusuund üldjoonest põhjast lõunasse. Ka kaevikud mida mööda rada läheb on tähistatud sõidusuunaga, seega eelpool soovitatud kaevikus sõites enda kuuldavaks tegemise asemel võib sõidusuunda jälgida. Kui kuskil kaevikus juhtub sõidusuuna märgid puuduma- ei ole sellisele kohale veel sattunud- võiks need lisada.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Kui ma ei eksi, siis need punased täpi märgid on lihtsalt ühe ammuse endurovõistluse märgid, mis on maha korjamata. Tsiklid sõidavad nagu rattadki - mõlemas suunas.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Jagan paljude eelkõnelejate seisukohta, et Raudalu on tõesti vägev rada.
Sai metsavaheteel littida, oli juurikaid, liiva, kiiret ja aeglasemat looklemist, muda, kive, mida kõike veel.
Mis mind üllatas oli et "!!!" kasutati suht lebodes kohtades, samas kui enne neid kohti oli mitmeid elemente, kus oleks see märk palju asjakohasem olnud. Aga see ei ole kriitika. Lihtsalt hetkeks võttis muigama.
Sai metsavaheteel littida, oli juurikaid, liiva, kiiret ja aeglasemat looklemist, muda, kive, mida kõike veel.
Mis mind üllatas oli et "!!!" kasutati suht lebodes kohtades, samas kui enne neid kohti oli mitmeid elemente, kus oleks see märk palju asjakohasem olnud. Aga see ei ole kriitika. Lihtsalt hetkeks võttis muigama.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Üks ring lenksukaamerast https://www.youtube.com/watch?v=v54R1JHCs2c
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Tere sõbrad,
olen ka lõpuks metsast välja saanud ja vaikselt hakkab kohale jõudma, et eilne päev tasus kõike seda vaeva ja pingutust. Kui tavaliselt pead finišeerijaid nö varrukast tõmbama, et kommentaare saada, siis eile tuldi kohe krapsti juurde ja valati oma emotsioonid välja. Osad suutsid seda teha veel ise rajal sõites! Oli ka neid, kes soovisid isiklikku audientsi hr Metsdraakoniga, et näha, mis müstiline mees see selline on. Jah, ta oli ise eile kohal, kuid oma tagasihoidlikkusega ei soovinud tähelepanu ja stardiala rambivalgusesse ei tulnud. Temale oli suurim tänu see, et teid tuli eile kohale nii palju!
Olen üsna kindel, et varsti üllitatakse ka videomaterjali (pealtvaataja vaatevinklist) sellest päevast. Seniks kannatust.
Tagasisidet lugedes võib olla rahul ka sellega, et enam ei pea lugema kehvasti tähistatud raja vms kohta. Järelikult on see muutunud juba igapäevaseks ning loodame, et suudame sama standardit hoida ka edaspidi. Ja et kõrgemad standardid korvavad stardimaksu tõusu selleks aastaks
Aga mul on ka üks küsimus, millele ma tõesti loodan vastust saada. Miks oli kellelgi vaja sihilikult rada muuta? Kõik elemendid, mis rajal leiduvad, on seal mingi põhjusega nagu nt mahalangenud palgid ümbersõidul. Nagu ka see kivi looduslikus rock-gardenis (sini-must-valge kivikuhja kõrval), mille paigutasime keskmise sõidujoone ideaaltrajektoorile, et seal natukenegi nuputamist oleks. Keegi tõstis seda järjekindlalt sealt ära, nii enne võistlust, kui ka võistluse ajal. Pidin oma kiirel ringil seisma jääma ja seda tagasi tõstma. Palun lihtsalt ütle, miks on nii teha vaja. Püüan mõistev olla
olen ka lõpuks metsast välja saanud ja vaikselt hakkab kohale jõudma, et eilne päev tasus kõike seda vaeva ja pingutust. Kui tavaliselt pead finišeerijaid nö varrukast tõmbama, et kommentaare saada, siis eile tuldi kohe krapsti juurde ja valati oma emotsioonid välja. Osad suutsid seda teha veel ise rajal sõites! Oli ka neid, kes soovisid isiklikku audientsi hr Metsdraakoniga, et näha, mis müstiline mees see selline on. Jah, ta oli ise eile kohal, kuid oma tagasihoidlikkusega ei soovinud tähelepanu ja stardiala rambivalgusesse ei tulnud. Temale oli suurim tänu see, et teid tuli eile kohale nii palju!
Olen üsna kindel, et varsti üllitatakse ka videomaterjali (pealtvaataja vaatevinklist) sellest päevast. Seniks kannatust.
Tagasisidet lugedes võib olla rahul ka sellega, et enam ei pea lugema kehvasti tähistatud raja vms kohta. Järelikult on see muutunud juba igapäevaseks ning loodame, et suudame sama standardit hoida ka edaspidi. Ja et kõrgemad standardid korvavad stardimaksu tõusu selleks aastaks
Aga mul on ka üks küsimus, millele ma tõesti loodan vastust saada. Miks oli kellelgi vaja sihilikult rada muuta? Kõik elemendid, mis rajal leiduvad, on seal mingi põhjusega nagu nt mahalangenud palgid ümbersõidul. Nagu ka see kivi looduslikus rock-gardenis (sini-must-valge kivikuhja kõrval), mille paigutasime keskmise sõidujoone ideaaltrajektoorile, et seal natukenegi nuputamist oleks. Keegi tõstis seda järjekindlalt sealt ära, nii enne võistlust, kui ka võistluse ajal. Pidin oma kiirel ringil seisma jääma ja seda tagasi tõstma. Palun lihtsalt ütle, miks on nii teha vaja. Püüan mõistev olla
Antud rajalõigul ei saanudki olla mingit vihjet, et keegi võib sulle paremalt sisse sõita, sest metsdraakoni viimane lõik oli rajana tähistamata. Seega kõik, kes sealt tulid, pidi arvestama, et naasevad põhirajale (see polnud kanaliin) ja et sealt võib sõitja tulla. Seega oli sul täielik õigus sõita oma joont ja mööda saamine seal kurvis on expert-lõigult tuleja vastutusel.Apraim kirjutas: ↑08. 05. 2019. 22:20Kiidusõnad ka minu poolt CCRM kollektiivile! "Mäed mida polnud" aga see eest rahmeldamist kuhjaga!
Väike tähelepanek ka siia juurde. Ehk oleks mõtekas panna pikemate kanaliinide (või siis kõikide) lõppu hoiatussilt.
Draakonikurviga laudtee kanaliini lõpus sõitsin kogemata kiirele mehele ette! Vabandused minu poolt. Eks pulss oli kõrge ja pilk pidevalt maas, juurikaid jälgides ei tabanud seda radade ühinemiskohta ära.
Veelkord tänud vinge raja eest!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Oma soojendusringil kuulsin kedagi küsimas, et kas see kivi peabki siin olema? Meist jäi ta sinna. Esimesel põhiringil aga oli kadunud. Kivi oli kena valge ja ümar, eemalt võiks isegi jaanalinnumunaga sassi ajadaAlvaro kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:04Miks oli kellelgi vaja sihilikult rada muuta? Kõik elemendid, mis rajal leiduvad, on seal mingi põhjusega nagu nt mahalangenud palgid ümbersõidul. Nagu ka see kivi looduslikus rock-gardenis (sini-must-valge kivikuhja kõrval), mille paigutasime keskmise sõidujoone ideaaltrajektoorile, et seal natukenegi nuputamist oleks.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Küsijaks olin mina. Plaanisin võistluse ajal sellest kiviga dropist paremalt altpoolt mööda hiilida. Minu õnneks oli sõidu ajaks kivi kadunud ja sain mõlemad ringid rahulikult otse sõita.KaupoR kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:16Oma soojendusringil kuulsin kedagi küsimas, et kas see kivi peabki siin olema? Meist jäi ta sinna. Esimesel põhiringil aga oli kadunud. Kivi oli kena valge ja ümar, eemalt võiks isegi jaanalinnumunaga sassi ajadaAlvaro kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:04Miks oli kellelgi vaja sihilikult rada muuta? Kõik elemendid, mis rajal leiduvad, on seal mingi põhjusega nagu nt mahalangenud palgid ümbersõidul. Nagu ka see kivi looduslikus rock-gardenis (sini-must-valge kivikuhja kõrval), mille paigutasime keskmise sõidujoone ideaaltrajektoorile, et seal natukenegi nuputamist oleks.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Ühe kadumise osas võib mind peksta. Sain aru küll, et see kivi oli sinna meelega pandud ja nädal tagasi rajaga tutvudes sain sealt ilusti paremalt poolt mööda nihverdada. Eile oli aga kivi juba veidi paigast nihkunud ja ilmselt seetõttu veidi ikaldusin selles kohas ja läksin tagarattaga kuidagi sinna vastu. Ei pannud ise tähelegi aga natuke hiljem tagant tulnud sõitja andis teada, et olin kivi maha veeretanud.riho kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:33Küsijaks olin mina. Plaanisin võistluse ajal sellest kiviga dropist paremalt altpoolt mööda hiilida. Minu õnneks oli sõidu ajaks kivi kadunud ja sain mõlemad ringid rahulikult otse sõita.KaupoR kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:16Oma soojendusringil kuulsin kedagi küsimas, et kas see kivi peabki siin olema? Meist jäi ta sinna. Esimesel põhiringil aga oli kadunud. Kivi oli kena valge ja ümar, eemalt võiks isegi jaanalinnumunaga sassi ajadaAlvaro kirjutas: ↑09. 05. 2019. 11:04Miks oli kellelgi vaja sihilikult rada muuta? Kõik elemendid, mis rajal leiduvad, on seal mingi põhjusega nagu nt mahalangenud palgid ümbersõidul. Nagu ka see kivi looduslikus rock-gardenis (sini-must-valge kivikuhja kõrval), mille paigutasime keskmise sõidujoone ideaaltrajektoorile, et seal natukenegi nuputamist oleks.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Terve sõit rinnakaamerast. https://youtu.be/Ya68QlWQXhk
Kirjelduses välja toodud põhilised ikaldumised ja ajakaotused.
Kirjelduses välja toodud põhilised ikaldumised ja ajakaotused.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Mõned pildid: https://photos.app.goo.gl/xsEA8SWJUhBk3 ... lEvdxg3i7w
Kakumäele tulen pildistama, ratta jätan koju, ehk siis saab rahulikult teha paremad kaadrid
Kakumäele tulen pildistama, ratta jätan koju, ehk siis saab rahulikult teha paremad kaadrid
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Nagu ütlesin, tahaks ainult aru saada, kuidas ja miks selline asi juhtub. Ise pidasin võimatuks seda kivi sealt sõiduga minema lennutada, liiatigi oli see kivi meeter maad oma esialgsest asukohast. Seega ühes kadumises on süüdi rajameister ise, kes liiga väikese kivi sinna pani või seda siis kinni ei liiminud kivipalluri liimigakesva kirjutas: ↑09. 05. 2019. 13:04Ühe kadumise osas võib mind peksta. Sain aru küll, et see kivi oli sinna meelega pandud ja nädal tagasi rajaga tutvudes sain sealt ilusti paremalt poolt mööda nihverdada. Eile oli aga kivi juba veidi paigast nihkunud ja ilmselt seetõttu veidi ikaldusin selles kohas ja läksin tagarattaga kuidagi sinna vastu. Ei pannud ise tähelegi aga natuke hiljem tagant tulnud sõitja andis teada, et olin kivi maha veeretanud.
Üks huvitav asi tuli veel meelde eilsest. Nimelt mitmed sõitjad ei olnud proovinudki sammalkaare alt läbi sõita, vaid olid eeldanud, et sealt ei mahu. Korduvalt testitud, ka L suuruse raamiga 29 tolliste rõngikutega sai sealt sõita Tuli lihtsalt pea alla panna, maha vaadata ja usaldada ennast.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Ka XL raam, 190cm ratturit ja vabariigi üks kõrgemaid passatkasid veeresid sealt alt vaevata läbi.Alvaro kirjutas: ↑09. 05. 2019. 13:37Üks huvitav asi tuli veel meelde eilsest. Nimelt mitmed sõitjad ei olnud proovinudki sammalkaare alt läbi sõita, vaid olid eeldanud, et sealt ei mahu. Korduvalt testitud, ka L suuruse raamiga 29 tolliste rõngikutega sai sealt sõita Tuli lihtsalt pea alla panna, maha vaadata ja usaldada ennast.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Paar ärevat momenti ka eilsest draakoni segmendist: https://www.youtube.com/watch?v=F42h3vkHde0
-
- Rattur
- Postitusi: 25
- Liitunud: 02. 05. 2019. 08:07
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Tänan omaltpoolt kõiki osalejaid ja korraldajaid ning eriti neid hulljulgeid eksperte, kes läbisid kiirematel ringidel „mestdraakoni“.
Minu jaoks sai eesmärk täidetud: sain oma kodu lähedal 1,3km tehniliste elementidega uut rada juurde, mis teie kaasabil sai sisse sõidetud.
Väga positiivne on saada tagasisidet, see näitab, et antud võistlus tekitas ka teis emotsioone.
Peale positiivset tagasisidet oleks soov saada ettepanekuid, mida võiks paremini teha. Kui ettepanekuid, raja ja antud Raudalu võistluse kohta ei tule, siis on oht sattuda stagnatsiooni ja jääda loorberitele puhkama. Loomulikult ei tähenda see, et kõiki ettepanekuid kohe realiseerida saab. Mõni võib jäädagi unistuseks aga idee võib ikkagi välja käia.
Minu jaoks sai eesmärk täidetud: sain oma kodu lähedal 1,3km tehniliste elementidega uut rada juurde, mis teie kaasabil sai sisse sõidetud.
Väga positiivne on saada tagasisidet, see näitab, et antud võistlus tekitas ka teis emotsioone.
Peale positiivset tagasisidet oleks soov saada ettepanekuid, mida võiks paremini teha. Kui ettepanekuid, raja ja antud Raudalu võistluse kohta ei tule, siis on oht sattuda stagnatsiooni ja jääda loorberitele puhkama. Loomulikult ei tähenda see, et kõiki ettepanekuid kohe realiseerida saab. Mõni võib jäädagi unistuseks aga idee võib ikkagi välja käia.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Kiitused rajaehitajale draakoni taolisi asju võib alati juurde ehitada
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Üks ettepanek oleks rada märgistada nö. tulevaste põlvede ja praeguste sõitjate tarvis...hea maastikuratta õpperada, kus harjutamas käia.metsdraakon kirjutas: ↑09. 05. 2019. 19:30Tänan omaltpoolt kõiki osalejaid ja korraldajaid ning eriti neid hulljulgeid eksperte, kes läbisid kiirematel ringidel „mestdraakoni“.
Minu jaoks sai eesmärk täidetud: sain oma kodu lähedal 1,3km tehniliste elementidega uut rada juurde, mis teie kaasabil sai sisse sõidetud.
Väga positiivne on saada tagasisidet, see näitab, et antud võistlus tekitas ka teis emotsioone.
Peale positiivset tagasisidet oleks soov saada ettepanekuid, mida võiks paremini teha. Kui ettepanekuid, raja ja antud Raudalu võistluse kohta ei tule, siis on oht sattuda stagnatsiooni ja jääda loorberitele puhkama. Loomulikult ei tähenda see, et kõiki ettepanekuid kohe realiseerida saab. Mõni võib jäädagi unistuseks aga idee võib ikkagi välja käia.
Re: III etapp Raudalu 08.05.19
Ideede leidmiseks...metsdraakon kirjutas: ↑09. 05. 2019. 19:30Mõni võib jäädagi unistuseks aga idee võib ikkagi välja käia.
https://www.google.ee/search?q=bike+par ... s&tbm=isch