Tartu Rattaralli 2019
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Tartu Rattaralli 2019
Tartu Rattaralli rada on ilmselt sellel aastal 135 km asemele hoopis 124 km.
https://gorebikeheart.blogspot.com - Stories from the saddle of my bike
Re: Tartu Rattaralli 2019
Arvatavasti tuleb klassikaline Tartu - Pangodi - Otepää - Restu - Sihva - Otepää - Palupera - Elva - Tartu.dvlrnr kirjutas: ↑01. 04. 2019. 11:13Tartu Rattaralli rada on ilmselt sellel aastal 135 km asemele hoopis 124 km.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tartu Rattaralli 2019
Mitte päris. Sisse tuleb uus lõik Päidla - Elva (või teistpidi, täpselt ei mäleta). See on mõnusalt lainetav väike tee, mis eelmisel aastal kõvakatte sai.
https://www.strava.com/segments/20211399
https://www.strava.com/segments/20211399
Re: Tartu Rattaralli 2019
Kas Hellenurme jääb välja või jäetakse Tartu-Võru mnt lõik ja Pangodi ära?siim_s kirjutas: ↑02. 04. 2019. 09:13Mitte päris. Sisse tuleb uus lõik Päidla - Elva (või teistpidi, täpselt ei mäleta). See on mõnusalt lainetav väike tee, mis eelmisel aastal kõvakatte sai.
https://www.strava.com/segments/20211399
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tartu Rattaralli 2019
Tere,kas Tartu rattaralli lühemat distantsi võib ilma registreerimata ka läbida,et võtan rivi lõpus hoo üles ja oma lõunasöök oleks kaasas jne. Mul nimelt puudub grupisõidu kogemus ja tundub suht keeruline niiviisi tihedalt pundis ilma kukkumata lõpuni jõuda. Kuidas sellel lühemal distantsil on kas on tase nii hea ,et kui ise terve sõidu teepeenrale hoian,siis mittekeegi ikka naljalt selga ei sõida või mis? Ma kulgeks ikka kuskil servas,selge see.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Aga mis segab sind ametlikult registreerimast ja siis kõigi sabas üksi kulgemast? Alternatiivina võid igal teisel päeval seda trassi rahulikus üksinduses kulgeda ...Dront2 kirjutas: ↑30. 04. 2019. 21:26Tere,kas Tartu rattaralli lühemat distantsi võib ilma registreerimata ka läbida,et võtan rivi lõpus hoo üles ja oma lõunasöök oleks kaasas jne. Mul nimelt puudub grupisõidu kogemus ja tundub suht keeruline niiviisi tihedalt pundis ilma kukkumata lõpuni jõuda. Kuidas sellel lühemal distantsil on kas on tase nii hea ,et kui ise terve sõidu teepeenrale hoian,siis mittekeegi ikka naljalt selga ei sõida või mis? Ma kulgeks ikka kuskil servas,selge see.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tartu Rattaralli 2019
Grupusõidu harjutamiseks on siin foorumis ühissõite igale maitsele. Rallil on olukord alati kaootilisem kui trennis aga tunnetuse saad kätte, mis on ratas rattas ja õlg õlas sõita
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu Rattaralli 2019
Just, mis selle registreerimata sõidu mõte on? Sama, kui seisad Lauluväljaku aia taga, aga oled justkui kontserdi!? Või sõidad kogu karavani lõpus autoga trassi läbi!?Mati kirjutas: ↑01. 05. 2019. 00:36Aga mis segab sind ametlikult registreerimast ja siis kõigi sabas üksi kulgemast? Alternatiivina võid igal teisel päeval seda trassi rahulikus üksinduses kulgeda ...Dront2 kirjutas: ↑30. 04. 2019. 21:26Tere,kas Tartu rattaralli lühemat distantsi võib ilma registreerimata ka läbida,et võtan rivi lõpus hoo üles ja oma lõunasöök oleks kaasas jne. Mul nimelt puudub grupisõidu kogemus ja tundub suht keeruline niiviisi tihedalt pundis ilma kukkumata lõpuni jõuda. Kuidas sellel lühemal distantsil on kas on tase nii hea ,et kui ise terve sõidu teepeenrale hoian,siis mittekeegi ikka naljalt selga ei sõida või mis? Ma kulgeks ikka kuskil servas,selge see.
Pane ikka nimi kirja, saad numbri selga ja nime protokolli (NB! internetti jääb su tulemus igaveseks ajaks ülesse). Karta pole seal midagi, võta rahulikult.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Jutt läheb küll teemast juba välja. Vaadates Dront2 eelmist postitust, siis tundub et pole vist kiivrit veel leidnud ja ilma ju starti ei lasta. Mina ilma ühissõidu kogemuseta võistlustel starti ei lubakski.
Aga Tartu on heade mõtete linn.
Aga Tartu on heade mõtete linn.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Kiiver on olemas.
Ma ei lubaks ka,eks ta õige on vist seekord veel starti mitte ronida,hankida ühissõidu kogemusi ja järgmine rattaralli on ju juba aasta pärast.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Sul on rallini mitu nadalat, teed 10x mnt yhisveermist, saad aimu mis ja kuidas kàib. Milles kyss.
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: Tartu Rattaralli 2019
Lisaks ka muud rallid (nt Kuusalu sel laupäeval)
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu Rattaralli 2019
No ma ei tea. Seda enam, et Tartu Rattaralli on ennekõike ikka laulupidu või rahvamatk, heal lapsel mitu nime. Kas ikka on vaja igast rahvaspordi üritusest vägisi võistlus teha? Kes soovib, see võistelgu aga osa saab võtta ka teistel eesmärkidel.
Viimati muutis Jaagu, 01. 05. 2019. 19:50, muudetud 1 kord.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Ma ajasin kõik enda tuulde haakunud sõitjad minema:) ja ega mina ka kellegi tuules ei kõlkunud
Re: Tartu Rattaralli 2019
Sellise massiga üritusel suht võimatu üksi sõita. Ühissõidu tarkusi ja kogemuse saab mingil määral isegi koos targemaga koos sõites, kes jagab nõu. Kui keegi tahab kuskil külje maha panna, siis on see tema lõbu. Aga kui teised selle pärast kukuvad, siis on see juba probleem. Mingigi tunnetus võiks olla.
Heal juhul 50 inimest tiksuvad kuskil rahulikult, aga enamusel tekib hasart ja meeletu tahmine panna. Ja siis tehakse mõistusevastasei manöövreid.
Ka laulupeole ei lasta kõiki esinema. Pääsevad ainult parimad ja läbi raske treeningu. Pealtvaatajaks jah.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Ole nüüd... Pole mingit sundust ega vajadust seal teiste seljas/tuules trügida. Kui suudad sirget trajektoori hoida ja ootamatuid liigutusi ei tee, ei sõida keegi selga ka. Tervet talupojamõistust ja loodusseadustest arusaamist vaid vaja. Kui esmakordselt regad, saad nagunii viimasesse stardigruppi koos lillekorvidega koduperenaiste ja muidu matkajatega (mitte, et ma neid alahindaks! ). Mina läksin päris kõrges eas esimest korda starti ilma et kordagi kellegagi enne koos sõitnud. Grupisõidu võlud (ja ohud) olid mõne hetkega selged. Ei mäleta, et rallidel tee kitsaks oleks jäänud. Sügisesel maratonil on nagu rohkem trügimist. Jutt siis lühikestest distantsidest.
Stardis näeme, rsk!
Re: Tartu Rattaralli 2019
Viimasega absoluutselt nõus.
Paar treeningsõitu gruppides, foorumist vast leiad pundid Tervisesport jne. ja olemas. Pole seal hullu midagi kui ise mõistlikult sõidad, ärge ajage hundi juttu.
Paar treeningsõitu gruppides, foorumist vast leiad pundid Tervisesport jne. ja olemas. Pole seal hullu midagi kui ise mõistlikult sõidad, ärge ajage hundi juttu.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Mis nüüd selle avalduse mõte oli?
Mina tegin küll ise oma sõitu ja kedagi vahetult enda ette ei soovinud, sest alustasin viimasest reast ja turvatud rajal triatloni trenniks olid käetoed peal ning vältisin tuules sõitu. Kui ise mööda sõitsin, siis turvalise kaarega (nagu nõutud triatlonis). Kuid minu tuules võib sõita iga mees/naine, kellele tempo sobib. Ma ei sõida enam ammu koha pärast … Lihtsalt mõnus pikk trenn turvatud rajal ja vajadusel suutäie söögiga ning rattaabiga.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tartu Rattaralli 2019
Eriti turvaline see pole, kui keegi su tagarattas istub, olin ka kõige lõpus ja puhta algaja alles
Re: Tartu Rattaralli 2019
Rahuliku meele hoidmine vast on kōige parem nõuanne. Võid ju proovida uhkes üksinduses selle distantsi läbi sõita, aga kui maanteekogemust niigi napib, siis saab see paras katsumus olema.
Hea variant TRR läbida oleks liituda mõne tempogtupiga, kus grupi juht hoiab grupil silma peal ning grupis kehtivad selged käitumisreeglid ning hoitakse teatud keskmist kiirust. Saad valida enda võimetele sobiva grupi ja sõit mõnusalt läbi kulgeda.
Hea variant TRR läbida oleks liituda mõne tempogtupiga, kus grupi juht hoiab grupil silma peal ning grupis kehtivad selged käitumisreeglid ning hoitakse teatud keskmist kiirust. Saad valida enda võimetele sobiva grupi ja sõit mõnusalt läbi kulgeda.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Kui teiste selja tagant äraajamise põhjuseks on hirm, siis pole asi üldse hull - kasuta vajalikke käemarke ja dubleeri vajadusel kõva häälega. Töötab.
Eessõitja kartusest aitab üle saada see, kui hoiad natuke pikema vahe või grupis jätad ennast viimaseks, siis on ohu ennetamiseks piisavalt aega. Ära vaata eessõitja tagaratast vaid tema keha liikumist (rattast juhitakse rohkem kehaga kui kätega) ja eriti seda, mis toimub 2-3-4 inimest eespool.
IMHO
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tartu Rattaralli 2019
Algajale võib grupi viimane olek tähendada päris suurt energiakulu, sest grupis tekib lõõtsa efekt ja viimane sõitja saab selle kõige võimsamalt kätte. Kui veel liita siia juurde eessõitjaga pikema vahe hoidmine, siis võibki tulemuseks olla täielikult soodaks sõitmine.mart2 kirjutas: ↑09. 05. 2019. 07:18Eessõitja kartusest aitab üle saada see, kui hoiad natuke pikema vahe või grupis jätad ennast viimaseks, siis on ohu ennetamiseks piisavalt aega. Ära vaata eessõitja tagaratast vaid tema keha liikumist (rattast juhitakse rohkem kehaga kui kätega) ja eriti seda, mis toimub 2-3-4 inimest eespool.
Mina nt ei saa sellest tegevusest aru. See on ikkagi grupisõit ja kui minu teha oleks, ma keelaks korraldajana sellised toed üldse ära.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu Rattaralli 2019
Vabandust, aga milleks üldse siis ühisstardiga võistlusele minna, kui eesmärk on üksinda sõita? Hea küll, kui ise ei taha teise tuules olla (kuigi see teeb sõidu oluliselt kergemaks), siis seda annab isegi organiseerida, aga teiste enda järelt ära ajamine mõjub eriti totralt. Tartu RR suurusel üritusel peaks siis ju kõikse aeg enda taga olijatega mölisema ja vehkima.
Tegelikult Filteri etappidel, eriti pikkadel distantsidel, õnnestub küll üsna üksi kogu maa läbi sõita kui alguse kiirendusega 40+ kaasa ei lähe ja kohe maha jääd. Nii 30-32 km/h omaette liikudes võib juhtuda, et ei näegi enam kedagi või siis kümneid kilomeetreid hiljem tilgub üksikuid grupist maha jäänuid, kes on tavaliselt juba nii söestunud, et jäävad ka sinust maha. Aga Tartu RR-l on see vast vähe keeruline, seal on ka selliseid kes alla 25 km/h liiguvad.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Viimasele küsimusele vastuseks ja mõningaseks emotsionaalse laengu kohandamiseks järgmistele kommentaaridele, mis ei puuduta küll väga palju kõiki esimesi gruppe:
Liikuvat pilti kah.
Liikuvat pilti kah.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Kui algaja läheb gruppi, kus keskmine kiirus on 30+, siis on jah asi hull. Aga miks peaks algaja sinna ronima? tagapool on aeglasemaid ja väiksemaid gruppe küllaga.KaupoR kirjutas: ↑09. 05. 2019. 08:14Algajale võib grupi viimane olek tähendada päris suurt energiakulu, sest grupis tekib lõõtsa efekt ja viimane sõitja saab selle kõige võimsamalt kätte. Kui veel liita siia juurde eessõitjaga pikema vahe hoidmine, siis võibki tulemuseks olla täielikult soodaks sõitmine...
Kas kuskil on kirjas, et TRR on ainult grupis sõit? Mina gruppi ei roni, kuid ei keela enda taga misiganes gruppi teha... Stardin lõpust ja jälgin hoolega, et ei tekitaks kellelegi ohtlikku olukorda.
Lgp. KaupoR - tihedas grupis parema koha pärast uhamise asemel võiks ka ise proovida omas tempos taga sõita ja loodust nautida - täitsa huvitav kogemus.
(Olenemata sellest, kas osalejaid on 100 või 3000, poodiumil on ikka ainult kolm kohta ... )
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tartu Rattaralli 2019
Grupis sõit ja grupisõit on kaks eri asja. Kui rääkida veel TT lenksust, siis korraldaja on juhendisse selle kohta kirjutanud tungiva soovituse aga mitte keeldu.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu Rattaralli 2019
Sõidan ka sel aastal TRR-i nö oma grupis, kus on 4 osalejat. Stardime viimasest koridorist, sõidame omaette, tuleme elävänää takaisiin...
Kes tahab liituda, võib, aga ettepoole neljandat grupi liiget tõusta ei tohi!
Kes tahab liituda, võib, aga ettepoole neljandat grupi liiget tõusta ei tohi!
Re: Tartu Rattaralli 2019
Kas TRR-il mingit Tinderi sarnast äppi ei ole kasutusele tulemas, jube raske on aru saada, kes on grupp, kes suletud grupp, kes avalik grupp, kes üksik? Nädal aega tinderdamist ja oleks selge, kes kellega "mätšib". Mitte keegi ei halda muidu enam neid keeldusid ja käskusid...lähed rallit (grupisõitu) sõitma, aga kõik ajavad sind minema - kelle jaoks oled liiga aeglane, kelle jaoks liiga kiire, kelle jaoks vale triatloniklubi esindaja jne.
Re: Tartu Rattaralli 2019
... kellel valed rohud sees
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu Rattaralli 2019
… kes liiga algaja, kes liiga tegija ...
Re: Tartu Rattaralli 2019
Nojah, selle pärast soovitangi keskenduda OMA sõidule, selmet vahtida teiste rattaid ja lisasid. Ette vaadates pole oluline, kes ja kuidas tagapool sõidab ning omas tempos kulgedes oled õiges kohas, mitte üle jõu käivas keskkonnas.
Ekstra Kaupole - olen sõitnud TRR palju - esimene oli 1982. Lisaraudu kasutanud ainult ühel korral ja ilmselt ka sel aastal, sest: a) reeglid ei keela; b) stardin lõpust (oma numbri grupist kaugel tagapool); ja c) võtan endale kohustuse/vastutuse tagada teiste ohutuse.
Kui vaja nuriseda, siis võiks ka kohmakad tandemid (näiteks nagu Mandri ja Schultz eliitgrupis) või tuule suhtes tundlikud kostüümid (kaelkirjak) ära keelata.
IMHO
Ekstra Kaupole - olen sõitnud TRR palju - esimene oli 1982. Lisaraudu kasutanud ainult ühel korral ja ilmselt ka sel aastal, sest: a) reeglid ei keela; b) stardin lõpust (oma numbri grupist kaugel tagapool); ja c) võtan endale kohustuse/vastutuse tagada teiste ohutuse.
Kui vaja nuriseda, siis võiks ka kohmakad tandemid (näiteks nagu Mandri ja Schultz eliitgrupis) või tuule suhtes tundlikud kostüümid (kaelkirjak) ära keelata.
IMHO
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tartu Rattaralli 2019
..minul on rohud võtmata, öeldi et pole veel vaja.. : /
Dront ja teised Tartu piirkonna kahtlejad- just teile sobilikke sõite on veel mõned enne TRR tulemas, vaadake rubriiki Üheskoos sõitma
näiteks:
16mai Trismile rahulik,
19mai Trismile TRR lühikese läbisõidutrenn või Elva RR (tasuline!)
+ arvan et ka järgmine nädal pakutakse 1 või 2 rahulikku trenni lisaks : )
Julgustan osalema ja lihtsalt selget meelt hoidma.
Dront ja teised Tartu piirkonna kahtlejad- just teile sobilikke sõite on veel mõned enne TRR tulemas, vaadake rubriiki Üheskoos sõitma
näiteks:
16mai Trismile rahulik,
19mai Trismile TRR lühikese läbisõidutrenn või Elva RR (tasuline!)
+ arvan et ka järgmine nädal pakutakse 1 või 2 rahulikku trenni lisaks : )
Julgustan osalema ja lihtsalt selget meelt hoidma.
Re: Tartu Rattaralli 2019
No täpselt. Rattasõidu vastu tekkis mul huvi alles novembris ja ootan huviga esimesi "rahvarallisid". Samas siin foorumis erinevate aastate rattaralli teemasid lugedes jääb küll juba mulje, et äkki oleks pidanud mingi muu ala valima. Tundub, et üsna keeruline on sõita ilma, et kellegi tundeid ei riivaks.SK kirjutas: ↑09. 05. 2019. 21:25Kas TRR-il mingit Tinderi sarnast äppi ei ole kasutusele tulemas, jube raske on aru saada, kes on grupp, kes suletud grupp, kes avalik grupp, kes üksik? Nädal aega tinderdamist ja oleks selge, kes kellega "mätšib". Mitte keegi ei halda muidu enam neid keeldusid ja käskusid...lähed rallit (grupisõitu) sõitma, aga kõik ajavad sind minema - kelle jaoks oled liiga aeglane, kelle jaoks liiga kiire, kelle jaoks vale triatloniklubi esindaja jne.
Elva teemat ei leidnud siit foorumist, aga ettevaatust, homse Elva sõidu Rõhu - Tõravere lõigu esimesel poolel(? täpselt ei mäleta) on mõned väga rängad velge-poolitavad potholed, sellised kuhu mahub ilusti pea sisse pista. Vähemalt kolmapäeval olid.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Asi on pisut vähem tunnetes ja rohkem kehas, aga pean tunnistama, et ka tunne oli päris valus. Olen isegi peale Tartu Rattarallit tänu sellistele, kes grupisõidust midagi ei tea ja lampi vingerdavad ning pidurdavad, pidanud endale uut nahka pidanud kasvatama õlale, käele, puusale, reiele ja kannale ning kiivergi oli kildudeks. Oma nahk pidavat kõige lähem olema, küllap sellest ka need vastused.radiaator kirjutas: ↑19. 05. 2019. 00:26No täpselt. Rattasõidu vastu tekkis mul huvi alles novembris ja ootan huviga esimesi "rahvarallisid". Samas siin foorumis erinevate aastate rattaralli teemasid lugedes jääb küll juba mulje, et äkki oleks pidanud mingi muu ala valima. Tundub, et üsna keeruline on sõita ilma, et kellegi tundeid ei riivaks.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Täiesti mõistan TRR-i teemal tekkinud pingeid. Isegi läksin esimest korda sinna starti kuus aastat tagasi ja seal tekkinud tugev avarii pühkis mõtted järgnevatel aastatel startimiseks. Rohkem pole raatsinud ( julgenud?) osaleda "Ratastega sõtta" üritusel, kuigi sõprade-konkurentide seal osalemine ajab endal ka veidi isu peale - Süda tahaks, mõistus ei luba - Viimane on seni peale jäänud...
Re: Tartu Rattaralli 2019
Kas keegi oskab öelda kui palju lühemal distantsil tõusumeetreid on?
Re: Tartu Rattaralli 2019
Mõned lisatähelepanu nõudvad kohad.
Peale Vana-Kuustet on kaks astmetega põrutavat raudtee ületust, eelmine ralli oli seal vähemalt kaks kukkumist
Elvast Laguja peale keerates on laskumise lõpus täiesti kruusane vasakpööre, kui seal kiirust alla ei vilistata või ei võeta siis pole seal võimalik püsti jääda.
Peale Vana-Kuustet on kaks astmetega põrutavat raudtee ületust, eelmine ralli oli seal vähemalt kaks kukkumist
Elvast Laguja peale keerates on laskumise lõpus täiesti kruusane vasakpööre, kui seal kiirust alla ei vilistata või ei võeta siis pole seal võimalik püsti jääda.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Lähen esimest korda pikemale distantsile. Mida targemad arvavad - Kas ma suudan esimeses tempogrupis püsida (keskmine kirjade järgi 32-33 km/h)?
Ise arvan, et tõusudel võin pudeneda. Sõitnud sel kevadel umbes 500km. Eile sõitsin üksinda 102km ja keskmine kiirus oli 28,5 km/h. 3 umbes 10 minutilist pausi oli ka mida sõiduaja sisse pole arvestatud. tanklates söögi-joogipausid ja peatuma pidin niikuinii vahepeal, sest tegu oli pmst esimese sõiduga rattakingadega ning päkkadel hakkas pikapeale väga ebamugav. Muidu on nendega sõita hea ja suurus paras. Loodan, et see lihtsalt sellest, et jalg pole kõva tallaga harjunud.
Ise arvan, et tõusudel võin pudeneda. Sõitnud sel kevadel umbes 500km. Eile sõitsin üksinda 102km ja keskmine kiirus oli 28,5 km/h. 3 umbes 10 minutilist pausi oli ka mida sõiduaja sisse pole arvestatud. tanklates söögi-joogipausid ja peatuma pidin niikuinii vahepeal, sest tegu oli pmst esimese sõiduga rattakingadega ning päkkadel hakkas pikapeale väga ebamugav. Muidu on nendega sõita hea ja suurus paras. Loodan, et see lihtsalt sellest, et jalg pole kõva tallaga harjunud.
-
- Rattur
- Postitusi: 233
- Liitunud: 14. 12. 2010. 10:00
Re: Tartu Rattaralli 2019
Chill, kõik on hästi! Võta see 32-33km/h punt ja kui ei klapi, siis oota teine punt järgi ja tule sellega.mäger kirjutas: ↑21. 05. 2019. 22:32Lähen esimest korda pikemale distantsile. Mida targemad arvavad - Kas ma suudan esimeses tempogrupis püsida (keskmine kirjade järgi 32-33 km/h)?
Ise arvan, et tõusudel võin pudeneda. Sõitnud sel kevadel umbes 500km. Eile sõitsin üksinda 102km ja keskmine kiirus oli 28,5 km/h. 3 umbes 10 minutilist pausi oli ka mida sõiduaja sisse pole arvestatud. tanklates söögi-joogipausid ja peatuma pidin niikuinii vahepeal, sest tegu oli pmst esimese sõiduga rattakingadega ning päkkadel hakkas pikapeale väga ebamugav. Muidu on nendega sõita hea ja suurus paras. Loodan, et see lihtsalt sellest, et jalg pole kõva tallaga harjunud.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Esimene sõit rattakingadega TRR nädalal ja veel kohe 102 km Aga keskmise kiiruse pärast ma küll ei muretseks - kui mul on trennis keskmine 33-35, siis TRR-l on see grupis sõites 40+ km/h.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu Rattaralli 2019
Elva laskumise lõpus olev kurv on tõesti ohtlik.soul kirjutas: ↑21. 05. 2019. 19:47Mõned lisatähelepanu nõudvad kohad.
Peale Vana-Kuustet on kaks astmetega põrutavat raudtee ületust, eelmine ralli oli seal vähemalt kaks kukkumist
Elvast Laguja peale keerates on laskumise lõpus täiesti kruusane vasakpööre, kui seal kiirust alla ei vilistata või ei võeta siis pole seal võimalik püsti jääda.
Vana-Kuuste raudteeületused ei ole probleemiks, kui võtad neid tee servalt, sest liiv ja kruus on relsivahe ära täitnud. Suurem mure on siis, kui sel ajal vihma sajab, sest rööpad on diagonaalis ja kiirusega peale lennates võib lenksu risti lüüa. Nii et ülesõit teeserva pealt ja kõik saab OK! Korduvalt seal proovitud.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Tartu Rattaralli 2019
Mis km see Elva laskumine ka on? Teab arvestada siis sellega:)
Re: Tartu Rattaralli 2019
See ei ole väga laskumine tegelikult. Kui Tamsalt tulla Elva poole (mööda Pangodi-Elva teed), siis kõigepealt on pea 90-kraadine vasakpööre, mis veidi hoogu juba alla võtab. Pärast seda on flati ehk 500m ja siis õrna allapoole kaldega minnakse kurvi (vasakpööre), kus on tõesti paarkümment meetrit kruusa ja seal on mõistlik grupil hoog maha võtta. Täpset km ei oska öelda, aga vaata ise kaarti ja leia üles koht, kus ollakse Elvale kõige lähemal. Seal see kruusane koht ongi.
Re: Tartu Rattaralli 2019
Noh, Dront, kuidas läks? Jäid ellu?Dront2 kirjutas: ↑23. 05. 2019. 11:14https://www.google.com/maps/@58.2182291 ... 312!8i6656
Tõepoolest näib ohtlik.