2019 sarja üldine arutelu
2019 sarja üldine arutelu
Rattalaat on kohe-kohe ukse ees ning viimane aeg on uue hooaja pealt kate heita! Meie face-lifti saanud kodukas on üleval ja uue hooaja regamine läheb homsest lahti!
Uudist suurte muutuste kohta nagu ei olegi, sest miks nibida toimivat asja! Isegi regamishinnad jätsime selle hooaja tasemele, vaatamata ümbritsevale hiilivale üldisele hinnatõusule!
Paar väikest muudatust siiski on:
- kaks XXL sõitu on kolinud, üks neist toimub Alutagusel ja selle raames selgitatakse välja 2019. aasta Eesti meistrid XCM distsipliinis. Jõelähtmet ei kujutaks ilma XXL-ita ettegi ning kolmas XXL toimub juuli lõpus Rakkkes! Rõuge XXL-fännidele vabanduseks, et 3 XXL sõitu 4 nädala sees üsna varakevadel oleks ilmselt paljuks läinud. Rõuge naaseb oma XXL-iga 2020 hooajal!
- järgmisel aastal saab vaheka punkte ka XXL-sõidul, mis peaks (eriti ässadel) tegema lihtsamaks otsustamaks XXL-sõidu ja põhisõidu vahel!
- lastesõitude regamise toome oma kodulehe keskkonda, lihtsam lapsevanematel kodus asi ette ära teha ja meil laste üle arvestust pidada!
- kui sina ja sinu viis sõpra tahaksid terve järgmise hooaja soodsalt kaasa teha või tahaks sinu klubi terveks hooajaks välja panna kuuese tiimi, küsi tiimiregamise eripakkumist maili teel info@rattamaratonid.ee!!!
Trehväme laupäeval rattalaadal, kus meie telgis kohal suurem osa etappide korraldajaid isiklikult!
PS! Laadal saab ka ennast kirja panna!
Uudist suurte muutuste kohta nagu ei olegi, sest miks nibida toimivat asja! Isegi regamishinnad jätsime selle hooaja tasemele, vaatamata ümbritsevale hiilivale üldisele hinnatõusule!
Paar väikest muudatust siiski on:
- kaks XXL sõitu on kolinud, üks neist toimub Alutagusel ja selle raames selgitatakse välja 2019. aasta Eesti meistrid XCM distsipliinis. Jõelähtmet ei kujutaks ilma XXL-ita ettegi ning kolmas XXL toimub juuli lõpus Rakkkes! Rõuge XXL-fännidele vabanduseks, et 3 XXL sõitu 4 nädala sees üsna varakevadel oleks ilmselt paljuks läinud. Rõuge naaseb oma XXL-iga 2020 hooajal!
- järgmisel aastal saab vaheka punkte ka XXL-sõidul, mis peaks (eriti ässadel) tegema lihtsamaks otsustamaks XXL-sõidu ja põhisõidu vahel!
- lastesõitude regamise toome oma kodulehe keskkonda, lihtsam lapsevanematel kodus asi ette ära teha ja meil laste üle arvestust pidada!
- kui sina ja sinu viis sõpra tahaksid terve järgmise hooaja soodsalt kaasa teha või tahaks sinu klubi terveks hooajaks välja panna kuuese tiimi, küsi tiimiregamise eripakkumist maili teel info@rattamaratonid.ee!!!
Trehväme laupäeval rattalaadal, kus meie telgis kohal suurem osa etappide korraldajaid isiklikult!
PS! Laadal saab ka ennast kirja panna!
Viimati muutis dr Holden, 01. 11. 2018. 09:48, muudetud 1 kord.
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Tundub, et vist veel päris üleval ei ole. Minul igatahes ei avane ja saan teate:dr Holden kirjutas:Meie face-lifti saanud kodukas on üleval
Kood: Vali kõik
Kodulehek�lg ei ole veel �les seatud
Kui laadisite oma kodulehek�lje �les ning n�ete siiski seda teadet,
kustutage oma virtuaalserveri public_html kataloogist fail nimega index.php.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Kaupo, sina internetiinimesena peaks teadma, et arvutitele meeldib vana templiiti kasutada. Ajaloo kustutamine või mõne uue võrgu kaudu sisseminek toob uue pildi ette! Mul nii aitas, muidu ronis jah vanasse standardisse sisse ja näitas sama juttu, mis sul!KaupoR kirjutas:Tundub, et vist veel päris üleval ei ole. Minul igatahes ei avane ja saan teate:dr Holden kirjutas:Meie face-lifti saanud kodukas on ülevalKood: Vali kõik
Kodulehek�lg ei ole veel �les seatud Kui laadisite oma kodulehek�lje �les ning n�ete siiski seda teadet, kustutage oma virtuaalserveri public_html kataloogist fail nimega index.php.
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Vabandust. Ma ilmselt sellest interneti baaskursuse koolitunnist puudusin, kus mingitest templiitidest räägiti, ma tõesti ei saanud aru, et selle veateate peale pidin ise midagi tegema või kustutama. Refresh ja CTRL-SHIFT-R proovisin ära, ei aidanud.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Sel aastal oli Jõelähtme Eestikate tõttu põhisõidul lõdva konkurents, sest kõik tugevad olid XXL rajal, samas sai põhisõit tummisemad punktid-kohad, mille tõttu löödi stardigrupid ülejäänud hooajaks sassi. Mõistlik oleks Alutaguse EMV ajal teha XXL sõidu punktid tummiseks ja põhisõit nõrgema koefitsendiga.
Emeri
Emeri
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Mulle tuli ette allolev hoiatus ja keskmisest kehvema ITimehena ma siit edasi ei saa. Ma usun, et vähemalt pooled (mina nende seas) ei viitsi googeldada "kuidas kustutada küpsiseid" ja jätavad lehele minemata. Soe soovitus - tehke nii, et nii küpsistega kui ilma küpsisteta kliendid lehele sisse saaksid.dr Holden kirjutas:Rattalaat on kohe-kohe ukse ees ning viimane aeg on uue hooaja pealt kate heita! Meie face-lifti saanud kodukas on üleval ja uue hooaja regamine läheb homsest lahti!
Your connection is not private
Attackers might be trying to steal your information from www.rattamaratonid.ee (for example, passwords, messages, or credit cards). Learn more
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
Help improve Safe Browsing by sending some system information and page content to Google. Privacy policy
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Huvitav, et mul hakkas ka jupsima! Uurime asja teenusepakkuja käest!riho kirjutas:Mulle tuli ette allolev hoiatus ja keskmisest kehvema ITimehena ma siit edasi ei saa. Ma usun, et vähemalt pooled (mina nende seas) ei viitsi googeldada "kuidas kustutada küpsiseid" ja jätavad lehele minemata. Soe soovitus - tehke nii, et nii küpsistega kui ilma küpsisteta kliendid lehele sisse saaksid.
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Ma seda teksti juba pikemat aega näinud. Küpsiste ja muu ajaloo kustutamine, erinevate brauserite proovimine ei ole aidanud. Seda siis arvuti Windows'i kasutades, Android telefoniga aga asi toimib.
riho kirjutas: Your connection is not private
Attackers might be trying to steal your information from http://www.rattamaratonid.ee (for example, passwords, messages, or credit cards). Learn more
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
Help improve Safe Browsing by sending some system information and page content to Google. Privacy policy
Tervitustega
Tanel
Tanel
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Täielik koterman, viga olevat nimeserveris, mis miskipärast kuvab vana lehte, aga kuna seda lehte pole nö saadaval, siis näitab veateadet!
Uurime edasi ehk siis kiusame serveriteenuse pakkujat!
Uurime edasi ehk siis kiusame serveriteenuse pakkujat!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Vähemalt Telia internetiühendusega näitas nii eile kui ka täna korrektselt, ilma et oleks teinud seadistusi vms. Tarkvaraks Win10 Enterprise ja Edge brauser.dr Holden kirjutas:Täielik koterman, viga olevat nimeserveris, mis miskipärast kuvab vana lehte, aga kuna seda lehte pole nö saadaval, siis näitab veateadet!
Uurime edasi ehk siis kiusame serveriteenuse pakkujat!
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Lihtne mõelda, raske teha, Emeri! Saan su pointist aru, Jõelähtmel pääses kasside eemaloleku tõttu põhisõidus palju hiiri marjamaale ning hooaja lõpuni aitas see Jõelähtme äkkhea koht neil paremaid stardikoridore saada. Ja aitab ka uuel hooajal, kuna eelmine hooaeg on ju koef 1.0!Emeriit kirjutas:Sel aastal oli Jõelähtme Eestikate tõttu põhisõidul lõdva konkurents, sest kõik tugevad olid XXL rajal, samas sai põhisõit tummisemad punktid-kohad, mille tõttu löödi stardigrupid ülejäänud hooajaks sassi. Mõistlik oleks Alutaguse EMV ajal teha XXL sõidu punktid tummiseks ja põhisõit nõrgema koefitsendiga.
Emeri
Tummisemaid punkte etapil anda ei saa, see muudaks kogu süsteemi, küll aga saaks Alutaguse põhisõidu hilisemat koefitsienti muuta. Eestikate erilisuse pärast võiks seda koefitsienti muuta ning usun, et pooldajaid oleks rohkem kui vastuolijaid!
Kes aga oleks see tark ja selle koefi õige suuruse välja arvutaks?
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Sain serveripakkujalt sellise info:TStyle kirjutas:Ma seda teksti juba pikemat aega näinud. Küpsiste ja muu ajaloo kustutamine, erinevate brauserite proovimine ei ole aidanud. Seda siis arvuti Windows'i kasutades, Android telefoniga aga asi toimib.
riho kirjutas: Your connection is not private
Attackers might be trying to steal your information from http://www.rattamaratonid.ee (for example, passwords, messages, or credit cards). Learn more
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
Help improve Safe Browsing by sending some system information and page content to Google. Privacy policy
Mingil põhjusel oli serveris veebilehe suunamine maha läinud. Nüüd sai korda tehtud ning tunni aja jooksul peaks leht õigesti avanema.
Loodame, et nüüd saab asi korda! Tänu kõigile tähelepanujuhtijatele!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Loodan, et leht töötab ka tunni aja möödudes:-)dr Holden kirjutas: Sain serveripakkujalt sellise info:
Nüüd sai korda tehtud ning tunni aja jooksul peaks leht õigesti avanema.
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Jooksul, pärast....teinekord redigeerin itimeeste juttu!riho kirjutas:Loodan, et leht töötab ka tunni aja möödudes:-)dr Holden kirjutas: Sain serveripakkujalt sellise info:
Nüüd sai korda tehtud ning tunni aja jooksul peaks leht õigesti avanema.
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Aga kui teeks hoopis nii, et XXL sõidu lõpetajad ükskõik, mis etapil ongi edaspidi eelisseisuses oma stardikohtadega? Kes ikka sõidab XXL sõidu, on kindlasti tugevam vana kui Põhisõidu lõpetaja. Ja XXL sõidul on pea 2x pikem maa, mille jooksul võib tehniline rike tabada, mille likvideerimine võtab aja ning koha aga need pagan ei katkesta!dr Holden kirjutas:Lihtne mõelda, raske teha, Emeri! Saan su pointist aru, Jõelähtmel pääses kasside eemaloleku tõttu põhisõidus palju hiiri marjamaale ning hooaja lõpuni aitas see Jõelähtme äkkhea koht neil paremaid stardikoridore saada. Ja aitab ka uuel hooajal, kuna eelmine hooaeg on ju koef 1.0!Emeriit kirjutas:Sel aastal oli Jõelähtme Eestikate tõttu põhisõidul lõdva konkurents, sest kõik tugevad olid XXL rajal, samas sai põhisõit tummisemad punktid-kohad, mille tõttu löödi stardigrupid ülejäänud hooajaks sassi. Mõistlik oleks Alutaguse EMV ajal teha XXL sõidu punktid tummiseks ja põhisõit nõrgema koefitsendiga.
Emeri
Tummisemaid punkte etapil anda ei saa, see muudaks kogu süsteemi, küll aga saaks Alutaguse põhisõidu hilisemat koefitsienti muuta. Eestikate erilisuse pärast võiks seda koefitsienti muuta ning usun, et pooldajaid oleks rohkem kui vastuolijaid!
Kes aga oleks see tark ja selle koefi õige suuruse välja arvutaks?
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Oops ja up!
Täna lõpeb ja laadakuu ja ühes sellega saab ka otsa laadahind!
Kogu sari täiskasvanutele põhisõit 99€ ja Noorte- ja matkasõit 69€!
Noorte ja matkasõidu kogu sari alla 18-aastastele 35€!
Ainult 3 XXL-sõitu 49€!
KLIKKA ennast veel täna SOODSAMALT terveks järgmiseks hooajaks kirja!
Täna lõpeb ja laadakuu ja ühes sellega saab ka otsa laadahind!
Kogu sari täiskasvanutele põhisõit 99€ ja Noorte- ja matkasõit 69€!
Noorte ja matkasõidu kogu sari alla 18-aastastele 35€!
Ainult 3 XXL-sõitu 49€!
KLIKKA ennast veel täna SOODSAMALT terveks järgmiseks hooajaks kirja!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Teema, mis tegelikult puudutab kõiki rattamaratone, mitte ainult BOSCH sarja. Kirjutan siia, kuna eile Rakveres sooja tehes panin jälle seda fenomeni tähele.
Kas liidri ees sõitvad motomehed peavad gaasi andma nagu MXGP-l? Palermo suusaradadel tulid eile soojenduse ajal vastu 2 motikat ning singlil Lilleoru tänava ja tunneli vahel olid järjepidevalt maas näha krossimotika kiirendamisjäljed - lahti kraabitud pinnas ja tekkinud sooned. Krossimotikaga võiks sellised kaapetamisi teha MX rajal aga mitte korralikul metsarajal. Korraldajad võiksid motomeestele südamele panna, et see ei ole koht, kus oma pillist kõik hobused välja lasta, võiks hoida loodust ja rada (ja säästa ka tilga kütust ).
Kas liidri ees sõitvad motomehed peavad gaasi andma nagu MXGP-l? Palermo suusaradadel tulid eile soojenduse ajal vastu 2 motikat ning singlil Lilleoru tänava ja tunneli vahel olid järjepidevalt maas näha krossimotika kiirendamisjäljed - lahti kraabitud pinnas ja tekkinud sooned. Krossimotikaga võiks sellised kaapetamisi teha MX rajal aga mitte korralikul metsarajal. Korraldajad võiksid motomeestele südamele panna, et see ei ole koht, kus oma pillist kõik hobused välja lasta, võiks hoida loodust ja rada (ja säästa ka tilga kütust ).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Hea Kaupo,
Juhid tähelepanu väga õigele teemale.
Ühe etapi korraldajana võin kinnitada, et korraldajad näevad samas suunas vaeva. Süstemaatiliselt.
Meie maratoni näitel toimub tegevus ka veel suures osas kaitsealal, mistõttu on veel eriti põhjust mõõdukusele manitseda. Tõsi, alati ei õnnestu, sest mistahes kiivrivisiiri sulgemine teeb ... tead isegi mida Adrekatase tõuseb hüppeliselt.
Aga pingutame kõik selle nimel, et singlid jääksid singliteks ja meid järgmisedki korrad toimetama lubatakse. Me oleme omal näiteks sisse viinud "ükski atv ei lähe singlitele" lähenemise.
Lugupidamisega,
Tiit
Alutaguse rattamaraton
Juhid tähelepanu väga õigele teemale.
Ühe etapi korraldajana võin kinnitada, et korraldajad näevad samas suunas vaeva. Süstemaatiliselt.
Meie maratoni näitel toimub tegevus ka veel suures osas kaitsealal, mistõttu on veel eriti põhjust mõõdukusele manitseda. Tõsi, alati ei õnnestu, sest mistahes kiivrivisiiri sulgemine teeb ... tead isegi mida Adrekatase tõuseb hüppeliselt.
Aga pingutame kõik selle nimel, et singlid jääksid singliteks ja meid järgmisedki korrad toimetama lubatakse. Me oleme omal näiteks sisse viinud "ükski atv ei lähe singlitele" lähenemise.
Lugupidamisega,
Tiit
Alutaguse rattamaraton
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Kui tsiklil on uued kärnad all, siis juba puhtalt kiirust hoides jäävad jäljed maha, pole rohkem vaja vajutada. Seega alati ei pruugi motomees liigselt kihutada, et jäjed maha jääks.
Re: 2019 sarja üldine arutelu
See ei olnud kiiruse hoidmine, sest kaapeka kohad olid kurvidest väljumisel ja vahepeal jälg kadus, et uues kurvis jälle tekkida
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Ma varem olen enamusele stardinumbri teemadele vaadanud veidi altkulmu aga nüüd olen ise pisut segaduses. Juhend ütleb:
6.3. Stardinumbrite määramise aluseks on üldjuhul iga osaleja käesoleva aasta parima etapi koht Bosch Eesti Maastikurattasarjas. Lisaks arvestatakse võistleja 2018. aasta tulemusi Bosch Eesti Maastikurattasarjas, 2018. aasta Tartu Rattamaratonil ja 2017. aasta tulemusi Bosch Eesti Maastikurattasarjas.
Ma saan aru, et Tallinna Rattamaratonile tuleb peale rahvast, kes pole varem ühelgi etapil osalenud (nt Vader) aga ikkagi ei saa ma aru, mõnedest stardinumbritest. Näiteks ma ise: Rakveres olin nr 54 (parim lõpukoht enne seda oli Rõuge 22.), Rakkes XXL stardinumber ei näita õiget pilti aga Rakke tulemus oli 9. Kuna juhend ei tee vahet XXL ja põhisõidu lõpukoha vahel stardigruppidesse määramisel*, siis juhendi järgi peaks minu parim koht sarjas sel aastal olema nüüdse seisuga 9 (ehk parim lõpukoht muutus 22 -> 9). Juhtus aga see, et võrreldes Rakverega on minu stardinumber +8. Ehk siit loen välja, et ca 21 võistlejat on olnud selliseid, kes on sel hooajal lõpetanud Rakveres või Rakkes kohal 8 või parem ja kelle varasem parim lõpukoht oli 22 või halvem (või puudus üldse). Tundub uskumatu, eriti arvestades, et kahe võistluse ja kolme distantsi peale oli 8 hulgas lõpetajaid kokku 3x8 = 24
NB! Ma ei nuta selle pärast, et saada 1. stardigruppi, sõidan oma tulemuse ära ka sealt, kus ma olen. Ma lihtsalt ei saa aru selle algoritmi loogikast.
* juhend "karistab" koefitsiendiga küll eelmiste aastate XXL sõite, kuid mitte käesoleva aasta omi:
Stardikoha arvutamisel on aluseks järgmised koefitsiendid (stardikoht 2019 = koefitsient x tulemus 2018):
- Bosch Eesti Maastikurattasarja 2018 hooaja parim koht etapil, koefitsiendid = Põhisõit 1,0; Noorte- ja matkasõit 1,0; XXL-sõit 3,0
6.3. Stardinumbrite määramise aluseks on üldjuhul iga osaleja käesoleva aasta parima etapi koht Bosch Eesti Maastikurattasarjas. Lisaks arvestatakse võistleja 2018. aasta tulemusi Bosch Eesti Maastikurattasarjas, 2018. aasta Tartu Rattamaratonil ja 2017. aasta tulemusi Bosch Eesti Maastikurattasarjas.
Ma saan aru, et Tallinna Rattamaratonile tuleb peale rahvast, kes pole varem ühelgi etapil osalenud (nt Vader) aga ikkagi ei saa ma aru, mõnedest stardinumbritest. Näiteks ma ise: Rakveres olin nr 54 (parim lõpukoht enne seda oli Rõuge 22.), Rakkes XXL stardinumber ei näita õiget pilti aga Rakke tulemus oli 9. Kuna juhend ei tee vahet XXL ja põhisõidu lõpukoha vahel stardigruppidesse määramisel*, siis juhendi järgi peaks minu parim koht sarjas sel aastal olema nüüdse seisuga 9 (ehk parim lõpukoht muutus 22 -> 9). Juhtus aga see, et võrreldes Rakverega on minu stardinumber +8. Ehk siit loen välja, et ca 21 võistlejat on olnud selliseid, kes on sel hooajal lõpetanud Rakveres või Rakkes kohal 8 või parem ja kelle varasem parim lõpukoht oli 22 või halvem (või puudus üldse). Tundub uskumatu, eriti arvestades, et kahe võistluse ja kolme distantsi peale oli 8 hulgas lõpetajaid kokku 3x8 = 24
NB! Ma ei nuta selle pärast, et saada 1. stardigruppi, sõidan oma tulemuse ära ka sealt, kus ma olen. Ma lihtsalt ei saa aru selle algoritmi loogikast.
* juhend "karistab" koefitsiendiga küll eelmiste aastate XXL sõite, kuid mitte käesoleva aasta omi:
Stardikoha arvutamisel on aluseks järgmised koefitsiendid (stardikoht 2019 = koefitsient x tulemus 2018):
- Bosch Eesti Maastikurattasarja 2018 hooaja parim koht etapil, koefitsiendid = Põhisõit 1,0; Noorte- ja matkasõit 1,0; XXL-sõit 3,0
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Need võistlejad ei pea ju olema mitte Rakveres või Rakkes 8. või paremal kohal lõpetanud, vaid Tallinna maratonil sinust ette saavad ju kõik, kes on terve hooaja jooksul ükskõik millisel põhi-või XXL sõidul sõitnud välja vähemalt 8. koha või siis 2018. XXL sõidul vähemalt 3. koha.
Zero the Hero
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Pole varem tähelepanu pööranud aga seekord vaadates on minu numbrist suurema numbriga vähemalt üks sõitja, kes on nii kokkuvõttes kui ka üksikutel etappidel minust parem olnud.
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Jah, õigus - need 21 võivad kokku tulla käesoleva ja kahe viimase aasta BOSCH sarjast + eelmise aasta TRM-lt (arvestades koefitsienti, siis kõik lõpetajad 32. ja kõrgemal kohal). Tingimus on, et see lisanduja ei olnud Rakvere stardinimekirjas (va juhul, kui ta sai oma parima tulemuse Rakkes). Ikkagi pisut raske uskuda.urmo kirjutas: ↑23. 08. 2019. 09:49Need võistlejad ei pea ju olema mitte Rakveres või Rakkes 8. või paremal kohal lõpetanud, vaid Tallinna maratonil sinust ette saavad ju kõik, kes on terve hooaja jooksul ükskõik millisel põhi-või XXL sõidul sõitnud välja vähemalt 8. koha või siis 2018. XXL sõidul vähemalt 3. koha.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
On isegi selline näide kus üks sõitja pole see aasta kordagi antud sarjas starti saanud aga tänase seisuga on ta Kõrvemaal 4. grupis. Ja tavaliselt ta ei sõida top100 sees.
Tervitustega
Tanel
Tanel
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Kui ta sõitis mullu TRM-l, siis ma seda viimast asja ei imesta: TRM lõpukoht jagatakse neljaga ja siis hakatakse võrdlema BOSCH sarja kohtadega. Seega TRM-i 400. koht on sama, mis BOSCH sarjas 100. koht.
Vahepeal sain teada, et korraldajad arvutavad stardikohti juhendist erinevalt. Ilmselt on korraldajad vasaku käega kirjutanud juhendit ja paremaga arvutanud stardikohti ning kesknärvisüsteem ei ole vasaku ja parema käe tegevust piisavalt koordineerinud.
Vahepeal sain teada, et korraldajad arvutavad stardikohti juhendist erinevalt. Ilmselt on korraldajad vasaku käega kirjutanud juhendit ja paremaga arvutanud stardikohti ning kesknärvisüsteem ei ole vasaku ja parema käe tegevust piisavalt koordineerinud.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Pead paar kraadi sitemalt sõitma, saad ette pooleKaupoR kirjutas: ↑23. 08. 2019. 13:23Kui ta sõitis mullu TRM-l, siis ma seda viimast asja ei imesta: TRM lõpukoht jagatakse neljaga ja siis hakatakse võrdlema BOSCH sarja kohtadega. Seega TRM-i 400. koht on sama, mis BOSCH sarjas 100. koht.
Vahepeal sain teada, et korraldajad arvutavad stardikohti juhendist erinevalt. Ilmselt on korraldajad vasaku käega kirjutanud juhendit ja paremaga arvutanud stardikohti ning kesknärvisüsteem ei ole vasaku ja parema käe tegevust piisavalt koordineerinud.
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Juhtub, Kaupo, juhtub!KaupoR kirjutas: ↑23. 08. 2019. 13:23Kui ta sõitis mullu TRM-l, siis ma seda viimast asja ei imesta: TRM lõpukoht jagatakse neljaga ja siis hakatakse võrdlema BOSCH sarja kohtadega. Seega TRM-i 400. koht on sama, mis BOSCH sarjas 100. koht.
Vahepeal sain teada, et korraldajad arvutavad stardikohti juhendist erinevalt. Ilmselt on korraldajad vasaku käega kirjutanud juhendit ja paremaga arvutanud stardikohti ning kesknärvisüsteem ei ole vasaku ja parema käe tegevust piisavalt koordineerinud.
Kuigi juhendisse jäi jah see XXL-i koef 3.0 rida lisamata, siis süsteem, mis arvutab, teeb ikka oma tööd vastavalt sisestatud parameetritele!
Porrvime uuel aastal hoolikamad olla!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Ok, juhtub ikka. Aga kumb on kõvem (kivi) ja kumb nõrgem (käärid): juhend või algoritm? Natuke sama olukord kui tööandja paneb raamatupidamistarkvara palgamoodulisse tulumaksumääraks 25% ja kui see välja tuleb, siis "järgmisel aastal muudame ära" (praegu isegi nii, et järgmisel aastal loodame tulumaksuseadust muuta, et see vastaks algoritmile).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Ma olen terve aasta süsteemi toitnud parameetritega, mis sai kokku lepitud sügisel ja teadmisega, et ka juhendis on nii! Aitäh sulle tähelepanu juhtimast, ei hakka enam juhendit muutma, kuna viimane etapp on homme ning nagu sa ise ütlesid, olulist mõju lõppkiirusele see muutus ei avaldaks!KaupoR kirjutas: ↑23. 08. 2019. 15:38Ok, juhtub ikka. Aga kumb on kõvem (kivi) ja kumb nõrgem (käärid): juhend või algoritm? Natuke sama olukord kui tööandja paneb raamatupidamistarkvara palgamoodulisse tulumaksumääraks 25% ja kui see välja tuleb, siis "järgmisel aastal muudame ära" (praegu isegi nii, et järgmisel aastal loodame tulumaksuseadust muuta, et see vastaks algoritmile).
Re: 2019 sarja üldine arutelu
Kui juba algoritmi lahkamiseks läks, siis lisaks ka ühe küsimuse. Kuidas tuleks tõlgendada juhendis olevat fraasi "Stardinumbrite määramise aluseks on üldjuhul iga osaleja käesoleva aasta parima etapi koht"? Selle aasta teisel etapil üritasin aru saada kuidas on arvutad minu stardinumber. Võrreldes oma Mulgi tulemust nimekirjas eespool asetseva Mulgis 3x kehvema tulemuse teinud võistlejaga, kelle kõik 2018 aasta tulemused olid minu Mulgi omast 1,5x kehvemad, leidsin ainukese loogilise seletuse aastast 2017, kus üks etapp x koefitsient 1,2 annaks stardikoha minust eespool. Tänast stardinimekirja sirvides jääb ka mulje, et olenemata selle aasta tulemuste olemasolust, võetakse ikka veel arvesse Tartu Maratoni tulemused. Kas on nii, et algoritm vaatab igal juhul kolme viimast aastat + TRMi, olenemata sellest kas käesoleval aastal on tulemus kirja saadud või ei?