Filter Temposari 2020
Filter Temposari 2020
Saagem tuttavaks, selline on esialgne plaan Filter Temposarjaks 2020
1. etapp 29.04.2020
2. etapp 13.05.2020
3. etapp 27.05.2020
4. etapp 10.06.2020
5. etapp 01.07.2020
6. etapp 26.08.2020
On see nüüd rõõmuuudis või kurvastus, ent Iklat pole plaanis, piirdume 6 etapiga.
1. etapp 29.04.2020
2. etapp 13.05.2020
3. etapp 27.05.2020
4. etapp 10.06.2020
5. etapp 01.07.2020
6. etapp 26.08.2020
On see nüüd rõõmuuudis või kurvastus, ent Iklat pole plaanis, piirdume 6 etapiga.
Re: Filter Temposari 2020
Siit Pärnu poolt vaadates väga kurb uudis.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Filter Temposari 2020
Loodetavasti on paarissõitude asemel individuaalne TT, muidu ei jää neid sõite üksiküritaja jaoks üldse enam alles. Neli TT-d pole suurem asi sari.
Re: Filter Temposari 2020
Vastupidi - jumal kaitsku paarissõitu! Keegi ei pane kätt ette kui soovid soolot sõita.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2020
Tere, minu meelest pole viimase etapi asukoht kuidagi loogiline 26. august, põhimõtteliselt on ju 2 kuud vahet, lõpetaks hooaja siis juba juulis ära või paneks paar etappi veel sinna vahele, arvetades ka selle varustuse hinda siis 1 etapi stardimaks tuleb ikka meeletu.
Re: Filter Temposari 2020
Jah, eks see mõnes mõttes ebaloogiline on. Samas me ei tahaks hooaega ka päris poole pealt ära lõpetada ning kuna järgmise aasta august on AeroBike tiimil väga tihe seoses meie suurprojektidega (Peerti jooks ja Fakto sõit), siis augustisse väga palju asju juurde panna ei saaks. Juuli - kahjuks juuli osas on osalejate numbrid aga meid ära hirmutanud. Juuli on puhkuste kuu ja juulis on paraku alati osalejate numbrid väiksemad kui mais/juunis ja augustis. Samas sarja koondarvestusse läheb 5 etappi. Seega võistleja, kes sõidab esimesed 5 etappi ära ning soovib seejärel temporatta talvekorterisse panna, saab seda tegelikult teha ilma sarja koondarvestuse väljavaateid kaotamata.adalbert kirjutas: ↑09. 10. 2019. 13:04Tere, minu meelest pole viimase etapi asukoht kuidagi loogiline 26. august, põhimõtteliselt on ju 2 kuud vahet, lõpetaks hooaja siis juba juulis ära või paneks paar etappi veel sinna vahele, arvetades ka selle varustuse hinda siis 1 etapi stardimaks tuleb ikka meeletu.
NB! Kui juba jutuks läks, siis tegelikult on meil järgmise aasta kalendris ka unistuste maiuspala temposõitjale. Meil on kavas üks uus etapp, mis on 20km pikk, 100% uhiuuel ilma ühegi kühmu ega auguta asfaldil ning 100% liiklusohutu - trassil võistluse ajal ei liigu ühtegi autot. On see võimalik? Jah on - üks etapp toimub meil järgmisel aastal Kose-Ristil, valmimal uhiuuel neljarealisel Tartu maanteel, Kose-Risti ja Ardu vahel. Etapi ajaks on see tee sisuliselt valmis, kuid liiklusele pole veel avatud. Nii, et 12 atmosfääri kummidesse ja tuld! : P
Kahju ainult, et see võistlusrada ainult üheks korraks meie kavasse jääb, kuid kuna see on temposõiduks selline võimalus, millest oleme pikalt unistanud, siis ei maksa seda võimalust kasutama jätta.
Aga temposarja kalenderplaan avaldatakse ja registreerimine avatakse juba sel nädalavahetusel Rattalaadal.
Re: Filter Temposari 2020
Head ja konkreetsed uudised ka Filter Temposarja kohta. Sari alustab 31. mail ning toimub pea kogu mahus - kavas 5 etappi. Tõsi, harjumuspäraste kolmapäevade asemel sõidame eritingimuste täitmise eesmärgil pühapäeviti.
PS! Sarja esimene etapp on tõelise temposõitja unistus - 20km uhiuut peegelsiledat asfaldit, ei ühtegi aeglast kurvi ega mitte ühtegi autot trassil. Etapp toimub uuel Kose-Ardu Tartu maantee lõigu, mis on laias plaanis küll valmis, kuid pole liikluseks veel avatud.
NB! Oluline on tähele panna ka arvukaid ohutusmeetmeid, mida tänavu sarjas järgime:
• Võistlus toimub ainult eelregistreerimisega ning startida saab ainult registreerimisel väljastatud enda stardiminutil. Võimalusel palume võistluseskusesse saabuda mitte varem kui 15 minutit enne oma starti ning lahkuda mitte hiljem kui 15 minutit peale finišit.
• Stardihoidjat ei ole, 2+2 reeglist lähtuvalt on stardipoodiumil vaid kohtunik ja võistleja.
• Paarissõidu etapid on asendatud eraldistartidega, kõik viis etappi on individaalses võistlusformaadis.
• Pakihoid ei tööta, võistlejatel palume jätta oma inventar isiklikku autosse. Pakihoid tekitaks erinevate inimeste asjade koondmise ühte punkti.
• Lastebatuuti ei püstitata, kuna batuudil oleks 2+2 reegli järgimine võimatu. Ühtlasi palume võistlejatel võimalusel tulla üksinda, sest kehtestatud regulatsioonidest lähtuvalt lähevad ka võistlejate pereliikmed, fännid ja taustajõud kehtestatud inimeste limiidi sisse ning see omakorda vähendaks lubatud võistlejate arvu üritusel.
Kõigi koroonamuudatustega saab tutvuda siin: https://aerobike.ee/et/temposari/info-j ... /uuendused
PS! Sarja esimene etapp on tõelise temposõitja unistus - 20km uhiuut peegelsiledat asfaldit, ei ühtegi aeglast kurvi ega mitte ühtegi autot trassil. Etapp toimub uuel Kose-Ardu Tartu maantee lõigu, mis on laias plaanis küll valmis, kuid pole liikluseks veel avatud.
NB! Oluline on tähele panna ka arvukaid ohutusmeetmeid, mida tänavu sarjas järgime:
• Võistlus toimub ainult eelregistreerimisega ning startida saab ainult registreerimisel väljastatud enda stardiminutil. Võimalusel palume võistluseskusesse saabuda mitte varem kui 15 minutit enne oma starti ning lahkuda mitte hiljem kui 15 minutit peale finišit.
• Stardihoidjat ei ole, 2+2 reeglist lähtuvalt on stardipoodiumil vaid kohtunik ja võistleja.
• Paarissõidu etapid on asendatud eraldistartidega, kõik viis etappi on individaalses võistlusformaadis.
• Pakihoid ei tööta, võistlejatel palume jätta oma inventar isiklikku autosse. Pakihoid tekitaks erinevate inimeste asjade koondmise ühte punkti.
• Lastebatuuti ei püstitata, kuna batuudil oleks 2+2 reegli järgimine võimatu. Ühtlasi palume võistlejatel võimalusel tulla üksinda, sest kehtestatud regulatsioonidest lähtuvalt lähevad ka võistlejate pereliikmed, fännid ja taustajõud kehtestatud inimeste limiidi sisse ning see omakorda vähendaks lubatud võistlejate arvu üritusel.
Kõigi koroonamuudatustega saab tutvuda siin: https://aerobike.ee/et/temposari/info-j ... /uuendused
Re: Filter Temposari 2020
Aerobike.ee lehel on 1. etapi infos kirjas:
Ja soojendus - kuna võistlusrajal ei tohi sooja teha, pukke seoses COVID-19 reeglitega ei pakuta ja Kose-Tallinn teel oleks soojendus enesetapjalik, siis mis on valikud? Kas stardist loodesuunal on uus maantee soojenduseks avatud või toimub seal parkimine?
Kuna see etapp toimub liiklusele mitte avatud teel, siis mida tähendab "trassiga mittekattuvatele ümberkaudsetele tänavatele ja parklatesse lähtuvalt seal kehtivast tavapärasest parimiskorraldusest"? Tavapärane tähendab ju seal, et sinna ei tohi sissegi sõita, rääkimata parkimisest jms.Parkimine
• Vältimaks ummikuid ürituskeskuses palume osalejatel parkida trassiga mittekattuvatele ümberkaudsetele tänavatele ja parklatesse lähtuvalt seal kehtivast tavapärasest parimiskorraldusest.
Ja soojendus - kuna võistlusrajal ei tohi sooja teha, pukke seoses COVID-19 reeglitega ei pakuta ja Kose-Tallinn teel oleks soojendus enesetapjalik, siis mis on valikud? Kas stardist loodesuunal on uus maantee soojenduseks avatud või toimub seal parkimine?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2020
Kurat, regasin ära aga kuna pukki pole, jääb vist tulemata
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2020
Keegi ikka laenab
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Filter Temposari 2020
Eks tuleb tunnistada, et meie kodulehel on ka lõike, mis on kopeeritud lihtsalt ümber. Parkida saab Kosel tollele samale kiirteele, ainult et mitte võistlustrassiga kattuvale osale. Kuna see tee on lai nagu lennuväli ning praeguse 2+2 teelõigu lõpust kuni stardikohani jääb ca 2km uut liiklusele suletud teed, siis on seal avarad parkimisvõimalused ning edasi-tagasi 4km pikkune lõik peaks pakkuma ka avaraid soojenduse võimalusi. Samuti Kose-Purila tee, mis ongi see sama tee, mis viaduktiga läheb üle stardikoha, on hea ja rahuliku liiklusega tee, mis sobib suurepäraselt ka soojenduseks : )KaupoR kirjutas: ↑25. 05. 2020. 12:52Aerobike.ee lehel on 1. etapi infos kirjas:Kuna see etapp toimub liiklusele mitte avatud teel, siis mida tähendab "trassiga mittekattuvatele ümberkaudsetele tänavatele ja parklatesse lähtuvalt seal kehtivast tavapärasest parimiskorraldusest"? Tavapärane tähendab ju seal, et sinna ei tohi sissegi sõita, rääkimata parkimisest jms.Parkimine
• Vältimaks ummikuid ürituskeskuses palume osalejatel parkida trassiga mittekattuvatele ümberkaudsetele tänavatele ja parklatesse lähtuvalt seal kehtivast tavapärasest parimiskorraldusest.
Ja soojendus - kuna võistlusrajal ei tohi sooja teha, pukke seoses COVID-19 reeglitega ei pakuta ja Kose-Tallinn teel oleks soojendus enesetapjalik, siis mis on valikud? Kas stardist loodesuunal on uus maantee soojenduseks avatud või toimub seal parkimine?
Ja no lõppkokkuvõttes, kuna see uus maantee on nii lai, siis tegelikult pole seal vast ka hullu kui trassil sooja teha. Samas mõeldes järgmiste etappide peale ning arvestades alternatiivide olemasolu, on vast mõistlikum hoida ühtset formaati ning mitte seda džinni trassil soojendamise näol pudelist välja lasta.
Muide trassil soojendamise kohta on meil valus kogemus eelmise aasta Kiili etapilt olemas. Nimelt võistleja tuli kergliiklusteelt suure hooga autoteele, regulleerija tegeles parasjagu autode kinni hoidmisega, et võistlejal oleks peatee, ent soojendust tegema läinud rattur sõitis võistlejale ette ning nii see kukkumine tuligi. Just selliste olukordade vältimiseks on oluline trassil soojendamist vältida. Las rada jääb ikkagi rahus pingutamiseks, eriti veel kui alternatiivsed teed on olemas.
PS! Tegelikult on need AeroBike pukid meil ju rekkapeal täiesti kaasas. Kui keegi soovib, siis saan soojenduseks laenata. Kuna meil on lihtsalt 2+2 reeglit ja teisi piiranguid kohustus järgida, siis me ei saa neid kenasti telgi alla ritta panna, nagu tavaliselt teeme. Aga kui kellelgi on auto kõrval soojendamiseks tarvis, siis saan laenata.
Re: Filter Temposari 2020
Kas on keegi, kellel on hetkel 1. stardigrupi (12-13:30) stardiaeg, ent oleks nõus startima kolmandas grupis (160:0-17:30). Üks noorsportlane soovib vahetust, kuna ta klubis kõik on esimeses stardigrupis, ent seal on kõik kohad juba täis. Kui keegi oleks nõus vahetama, saaksin need ajad ära vahetada.
Re: Filter Temposari 2020
Tervitus. Võimalusel võiks harjaga mahapöörde Saha teele lahtistest liivast ja killustikust puhtaks lükata.
Re: Filter Temposari 2020
Kui juba soovikontserdiks läks, siis paha ei teeks ka kui Kostivere-Maardu teel olevad astmed kirka aerosooliga ära märkida. Need võivad max pingutusel ohtlikuks kujuneda aga kui nad on paremini näha, siis ehk õnnetuse võimalus väiksem.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2020
Kose-Ristil oli üks WC. Kas teistel etappidel saab sama olema?
Üks on vähe.
Üks on vähe.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Filter Temposari 2020
Tagasipöördes lasi rajaturvaja Saha poolt tulnud pühapäevaratturi vabalt läbi otse minu ette kui tagasipööret tegin. Palju ei puudunud, et oleksin talle külje pealt sisse pannud. Rajaturvajad võiksid natuke enam silmad-kõrvad lahti hoida.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2020
Kas tagasipööre oligi seal, kus kaart näitab - kohe ühe pimeda kurvi taga? Tundub nagu jabur.
Re: Filter Temposari 2020
Päris seal ei olnud, kus kaart näitab, veidi edasi Saha poole sirge peal
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2020
Suures pildis ebaoluline tähelepanek aga mulle tundub, et siin on rajarekordite tabelis mingi segadus. Mirzojev-Kivistik on sama ajaga nii paarissidu liidrid kui ka individuaalsõidu liidrid. Oskar Maidre aeg on ka mõlemas pingereas sama aga ühes on see aeg paarissõidus ja 2018, teises individuaalses sõidus ja 2019 (teoreetiliselt on muidugi võimalik, et ajad kahel järjestikusel aastal olid kümnendiku pealt samad).
Kui suur osa Kiili rajast on värskelt pinnatud?
Kui suur osa Kiili rajast on värskelt pinnatud?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2020
Kaupo, tulin sealt just õhtul läbi. Pindamist on tehtud kogu Nabala-Tuhala tee ulatuses, see on põhiosa trassist. Nabalapoolne 1,5 km, mis enne oli suht sile, on purune. Tuhala pool oli eriti lahtine killustik, aga tagasipööre on enne seda. Lähtse-Nabala lõik, usun, on ka üle käidud. Nii, et Kose-Ristiga võrreldes (käisin nädalavahetusel seal sõitmas) nagu öö ja päev. Väiksema kogemusega, usun, aeroraudu parem mitte kasutada. Kuid maastik on ilus. Head sõitu!
P.S. Ära pinnatud on ka Sausti-Kiili tee. Tallinnas parem minna Kangru t kaudu.
P.S. Ära pinnatud on ka Sausti-Kiili tee. Tallinnas parem minna Kangru t kaudu.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Filter Temposari 2020
Kas Jüri etapile on keegi 1. stardigruppi registreerunud, kes teab, et ta kindlasti ei osale. Sooviks väga selles grupis startida aga kõik ajad kinni.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2020
Nabala teeristis oli huvitav jälgida, kuidas üks või teine võitleja vastutuule (ja kerge tõusuga) tagasitee lahendab. Oli võimalus näha, kuidas sõidab Mihkel Räim, Sillaotsa GP 3. koht, WorldTour eliitsarja profirattur. Filter Temposõidu distantsid on jõudsalt kasvanud (inflatsioon ka siin) ja see koos tugeva tuulega, oli näha, et tegi enamusele tagasitee raskeks. Kui rõhuv enamus püüdis säilitada aeropositsiooni - ja paljudel see ka õnnestus, siis Mihkel Räim võttis Nabala tõusu(kese) hoogsa hooglemisega. Ja-jah sadulast püsti, on the hoods. Möödus tõusul ühest nais- ja ühest meesvõistlejast. Näha oli, et Räim sõitis (või vähemalt püüdis sõita) tõusvas tempos.
Filter Temposõit ei olnud algselt ehk nii mõelnud, kuid on liikunud triatloni suunas. Triatloni rattasõit ja maanteesõit on selgelt kaks täiesti erinevat sporti. Mihkel Räim oli täna alles 10. Kuid ega triatlonimehed maantee grupisõidus Räime tüüpi sõitjate (eestlastest sõidab samas stiilis ka Aksel Nõmmela, v-o ka Martin Laas) vastu saa. Triatlonimehed on selleks liiga staatilised. Maantee grupisõit on aga dünaamiline. Pidevalt muutuvad olukorrad, mida finišile lähemale, seda keerulisemad. Et seal ellu jääda ja hea positsiooniga üle finišijoone söösta, on vaja hoopis teistsuguseid oskusi - dünaamilist sõitu, tempovahetusi, taktikat, strateegiat, pidevat mõtlemist, tähelepanu, avanevate situatsioonide ärakasutamist. Situatsioonide loomist, kui soovite. Triatlonisõit on staatiline ühes positsioonis uhamine.
Staatiline kehaasend võib tähendada ka staatilist mõtlemist. Hea näide on Rohan Dennis. "Jala" poolest maailmas tugevaim, kuid grupisõiduks ei ole psüühiliselt kõige sobivam, seepärast ei saavuta seal ka erilisi tulemusi. Grupisõit nõuab tugevat, elavat psüühikat.
Sadulast püsti, ülakeha ja kerelihased tööle! Jalgadele veidi kergendust ja vaheldust. Mõte tööle! Nii võidame!
Filter Temposõit ei olnud algselt ehk nii mõelnud, kuid on liikunud triatloni suunas. Triatloni rattasõit ja maanteesõit on selgelt kaks täiesti erinevat sporti. Mihkel Räim oli täna alles 10. Kuid ega triatlonimehed maantee grupisõidus Räime tüüpi sõitjate (eestlastest sõidab samas stiilis ka Aksel Nõmmela, v-o ka Martin Laas) vastu saa. Triatlonimehed on selleks liiga staatilised. Maantee grupisõit on aga dünaamiline. Pidevalt muutuvad olukorrad, mida finišile lähemale, seda keerulisemad. Et seal ellu jääda ja hea positsiooniga üle finišijoone söösta, on vaja hoopis teistsuguseid oskusi - dünaamilist sõitu, tempovahetusi, taktikat, strateegiat, pidevat mõtlemist, tähelepanu, avanevate situatsioonide ärakasutamist. Situatsioonide loomist, kui soovite. Triatlonisõit on staatiline ühes positsioonis uhamine.
Staatiline kehaasend võib tähendada ka staatilist mõtlemist. Hea näide on Rohan Dennis. "Jala" poolest maailmas tugevaim, kuid grupisõiduks ei ole psüühiliselt kõige sobivam, seepärast ei saavuta seal ka erilisi tulemusi. Grupisõit nõuab tugevat, elavat psüühikat.
Sadulast püsti, ülakeha ja kerelihased tööle! Jalgadele veidi kergendust ja vaheldust. Mõte tööle! Nii võidame!
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Filter Temposari 2020
sellist jama on isegi raske kommenteerida
PS. Räim sõitis maanteerattaga
PS. Räim sõitis maanteerattaga
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2020
Ning lisaks tegi 4,5h sõitu enne alla
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Filter Temposari 2020
ciclismo, kas sa ise ka aru saad millest jahvatad?
Viimati muutis AndreK, 15. 06. 2020. 07:18, muudetud 1 kord.
Re: Filter Temposari 2020
Ciclismo, üldfoorumi all on sinu jaoks sobiv teema olemas "pühapäevased üritused näevad naiste jaoks sellistena", kriba sinna, ei ole vaja kõiki teemasid ära solkida.
Re: Filter Temposari 2020
Tagasipöördes palju ei puudunud, et üks Volvo oleks must üle sõitnud. Paar sekundit varem ja ma oleks autole täpselt ette keeranud.
Raja julgestaja nägi autot, kuid oli seljaga auto poole ja autojuht ei saanud ilmselt selja taha antud peatumismärguandest aru. Sellises olukorras peaks julgestaja seisma vastassuunavööndis ning konkreetselt ja arusaadavalt märguande andma.
Raja julgestaja nägi autot, kuid oli seljaga auto poole ja autojuht ei saanud ilmselt selja taha antud peatumismärguandest aru. Sellises olukorras peaks julgestaja seisma vastassuunavööndis ning konkreetselt ja arusaadavalt märguande andma.
Re: Filter Temposari 2020
veits naljakas postitus jah ciclismo poolt. Ei saagi aru kas see on positiivse noodiga või lihtsalt jahvatamine. Aga temposõit on veidi teine ala tõesti grupist ja nõuab veidi teisi oskusi. Veitsa nagu õunte ja apelsinide võrdlemine. Ja btw palju sa triatloni mehi seal eesotsas näed ?
Muidu on igati kõva sõna, et Aerobike suudab praeguses olukorras endiselt mõnusaid võistlusi korraldada. Teekate suuremas osas polnud küll meelakkumine, aga kui Kose kõrvale panna saame keskmise kätte
Muidu on igati kõva sõna, et Aerobike suudab praeguses olukorras endiselt mõnusaid võistlusi korraldada. Teekate suuremas osas polnud küll meelakkumine, aga kui Kose kõrvale panna saame keskmise kätte
Re: Filter Temposari 2020
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Temposari 2020
Profid teavad kuidas asjad käivad. Kui fotograafi nähakse, siis sätitakse mõlemal jooksul kirjad ilusti üles ja ventiilid alla.
Re: Filter Temposari 2020
Fotograaf veits koba, ei teadnud, et pilti tuleb teha käikarite poolelt ja täisprofiilist.
Eriti oluline on täpselt külje pealt pildistamine just temposõidus, sest siis saab aeroasendeid võrrelda.
Re: Filter Temposari 2020
Kusjuures parempoolne vänt on kella 3 asendis
If everything's under control, you're going too slow!