Uuring: Joon all
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
Tähelepanek - punkt 32 ei lase sama tunnivahemikku erinevatel hooajaperioodidel kasutada
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
Hea tähelepanek - sest mahud võivad periooditi ka samad olla - nüüd klaar. Vabandused liig sportliku suhtumise pärast Tänud!
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
Küsimus 30 ja 40 on täpselt samad.
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
Küsimus 33 pealkiri peaks olema ilmselt midagi muud. Samuti puudub valikutes küsitluse võtmes elementaarne "maastikurattasõit".
Kontrollküsimus ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
Kes on pidanud elus isiksuse jms teste tegema, tunnevad küsimuste mustri ja metoodika ära.
Täitsin üsna kohe ära. What you ask is what you get.
Veits jäi painama liigne tulemustele orienteeritus ning vastaja motivatsiooni väljaselgitavad küsimused tiirutasid ikka ühe punkti ümber.
Täitsin üsna kohe ära. What you ask is what you get.
Veits jäi painama liigne tulemustele orienteeritus ning vastaja motivatsiooni väljaselgitavad küsimused tiirutasid ikka ühe punkti ümber.
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
see 33 oli läinud lappesse sealt eest jah
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
"Olen mehistumise protsessis toppama jäänud, seepärast sõidan maastikul, mitte maanteel"?
Anna andeks, Rain, kui küsimustik sellisel kujul on *load of sh*t".
TRM esimene 50, pole kahtlust, et need on motiveeritud. Panevad täiega.
Mida tahapoole, seda suurem varieeruvus.
Mehed on väga erinevad - füüsilistelt ja intellektuaalsetelt võimetelt, motivatsioonilt. Loodus on nii seadnud.
See on väärt uurimisobjekt. Kuid peaksid kasutama kvalitatiivseid meetodeid - intevjuud, harrastajate blogide kontentanalüüs.
Loodad magistri kergelt kätte saada.
Ja nagu Mati märgib, peaksid kõigepealt endale defineerima mõiste "(maastiku)rattasõit". Paar antoloogilist viidet Sulle:
[1] https://www.velominati.com/
[2] suusk.blogspot.com
Anna andeks, Rain, kui küsimustik sellisel kujul on *load of sh*t".
TRM esimene 50, pole kahtlust, et need on motiveeritud. Panevad täiega.
Mida tahapoole, seda suurem varieeruvus.
Mehed on väga erinevad - füüsilistelt ja intellektuaalsetelt võimetelt, motivatsioonilt. Loodus on nii seadnud.
See on väärt uurimisobjekt. Kuid peaksid kasutama kvalitatiivseid meetodeid - intevjuud, harrastajate blogide kontentanalüüs.
Loodad magistri kergelt kätte saada.
Ja nagu Mati märgib, peaksid kõigepealt endale defineerima mõiste "(maastiku)rattasõit". Paar antoloogilist viidet Sulle:
[1] https://www.velominati.com/
[2] suusk.blogspot.com
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
ciclismo - oled toppama jäänud pluralismi kasulikkuse mõistmise teel? Või pole seda teed astunudki? Või olen mina koos paljude teistega eksiteel?
Jah, foorumi algusaegadel olid siin koos enamuses diehard mudaspüherdajad kes kergemat elu otsijaid koheselt valgesokimeesteks tituleerisid.
Aga need ajad on suht ammu möödas. Needsamad vennad on pea kõik endale ka maanteeka soetanud ning chillivad, treenivad, võistlevad ka asfaldil.
Parafraseerides Majakovskit - Kõik tööd on head.
Pole tähtis mis värvi kass on, peaasi et ta hiiri püüab. Hiina vanasõna.
Oleks kena saada Sinult siia foorumisse essee enese mehistumise teekonnast. Meid suhteliselt Su eakaaslaseid on siin päris palju. Saaksime ometi teada, mida oleme elus valesti teinud, kus läinud kergema vastupanu teed. Ehk jõuame veel kriipsukesegi pattu heastada ja noortele viimase õige sõna öelda enne silmade lõplikku kinnipanekut. Täna on see aktuaalsem kui kunagi varem. Keegi ei tea, palju talle tegelikult päevi on antud. Mul oleks loll surra Tõde tütrepojale edasi andmata. Talle väga meeldib maastikurattaga Kõrvemaal sõita.
Tegelikult - sellega on kiire. Oleme järgmise palvetunni sättinud juba homsesse. Jälle poiskesega Jussi nõmmele ja selle ümbrusesse. Speak up now or remain silent forever...
Tulles tagasi mehistumise juurde - mis on mõõdupuu? Ehk saad panna viited teadusallikatele. Või siis muudele usaldusväärsetele teadaolevatele metoodikatele. Muidu on nii, et H100 läbinutest nii minusugune pasakott kui Saramotins, Jass, Taarakas, Kanks või Susi oleme ikkagi kehvemad vennad kui Sina kelle mõõdetava rattaspordikõvaduse tulemused tänapäevasest avalikust andmeruumist puuduvad. Kõik on libastunud, astunud kõrvale sellelt ÕIGELT teelt. Me peame teadma seda, mis on hoidnud Sind sel õigel teel, motiveerinud ja takistanud libastumast. Parema Tuleviku Nimel. Teame vähemalt järgmisi sugupõlvi juhendada ja hoitatada.
Meedias kajastatu põhjal on võimalik kõvaks meheks saada ka tellides 140 õlut ja need siis järjest ära juua. Mis sest, et teises pooles juba lahtunud mekk man. Üks tont tegi ju ära.
Jah, foorumi algusaegadel olid siin koos enamuses diehard mudaspüherdajad kes kergemat elu otsijaid koheselt valgesokimeesteks tituleerisid.
Aga need ajad on suht ammu möödas. Needsamad vennad on pea kõik endale ka maanteeka soetanud ning chillivad, treenivad, võistlevad ka asfaldil.
Parafraseerides Majakovskit - Kõik tööd on head.
Pole tähtis mis värvi kass on, peaasi et ta hiiri püüab. Hiina vanasõna.
Oleks kena saada Sinult siia foorumisse essee enese mehistumise teekonnast. Meid suhteliselt Su eakaaslaseid on siin päris palju. Saaksime ometi teada, mida oleme elus valesti teinud, kus läinud kergema vastupanu teed. Ehk jõuame veel kriipsukesegi pattu heastada ja noortele viimase õige sõna öelda enne silmade lõplikku kinnipanekut. Täna on see aktuaalsem kui kunagi varem. Keegi ei tea, palju talle tegelikult päevi on antud. Mul oleks loll surra Tõde tütrepojale edasi andmata. Talle väga meeldib maastikurattaga Kõrvemaal sõita.
Tegelikult - sellega on kiire. Oleme järgmise palvetunni sättinud juba homsesse. Jälle poiskesega Jussi nõmmele ja selle ümbrusesse. Speak up now or remain silent forever...
Tulles tagasi mehistumise juurde - mis on mõõdupuu? Ehk saad panna viited teadusallikatele. Või siis muudele usaldusväärsetele teadaolevatele metoodikatele. Muidu on nii, et H100 läbinutest nii minusugune pasakott kui Saramotins, Jass, Taarakas, Kanks või Susi oleme ikkagi kehvemad vennad kui Sina kelle mõõdetava rattaspordikõvaduse tulemused tänapäevasest avalikust andmeruumist puuduvad. Kõik on libastunud, astunud kõrvale sellelt ÕIGELT teelt. Me peame teadma seda, mis on hoidnud Sind sel õigel teel, motiveerinud ja takistanud libastumast. Parema Tuleviku Nimel. Teame vähemalt järgmisi sugupõlvi juhendada ja hoitatada.
Meedias kajastatu põhjal on võimalik kõvaks meheks saada ka tellides 140 õlut ja need siis järjest ära juua. Mis sest, et teises pooles juba lahtunud mekk man. Üks tont tegi ju ära.
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
Mõni mees on andekas, suudab iga teema pe..e keerata. Kaua võib
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
Kui keegi kivisid konnatiiki ei loobi võib vesi seisma jääda ja haisema minna...
Re: Uuring: Seeniorklassi maastikurattasõitjate motivatsiooni ja sportimisharjumuste osas
Konnatiik tekkis siin foorumis juba siis, kui ÜKS MEES alustas 29" rataste räiget promo. Minusugune (seenior) ei saanud insenertehniliselt aru, miks seejärel misiganes küsimus kandus 29" suunas , kus kõik oli uus ja vähekontrollitud. 4 aastat näitas, et eksisin - nüüd on 29" in. Nt H100 läbinute tulemused on 29"-ga 1-30 minutit paranenud ja ratta tehniline teema kui selline on out. See-selleks.
Sinu nõrguke virtuaalküsimustik ei vii suures plaanis kuhugi, kui selle exelisse topid. Kui välistad ülemise ja alumise otsa vastused, siis olemasolevale pead tambovi konstandi korrutama, et miskit väikse plaanilist tuletada.
Sinu nõrguke virtuaalküsimustik ei vii suures plaanis kuhugi, kui selle exelisse topid. Kui välistad ülemise ja alumise otsa vastused, siis olemasolevale pead tambovi konstandi korrutama, et miskit väikse plaanilist tuletada.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.