Filter Maanteekarikasari 2020
Filter Maanteekarikasari 2020
Paikka on saanud 2020 Filter Maanteekarikasarja kondikava. Sari saab olema senise 8 etapi asemel kuuest etapist koosnev. Nimelt andmaks rattarahvale ka aega suvel perega koos olemiseks ja tekitamaks natuke hingamisruumi ülekoormatud rattakalendrisse, siis lähevad kõik EJL kalendrisse kuuluvad rattasarjad järgmiseks suveks üle formaadile, et üks sari ei ole rohkem kui 6 etappi. Seal hulgas siis ka Filter Maanteekarikasari, Estonia Cup ja Bosch. Seega on otsutamise koht, et millised kaks senist etappi jäävad jägmise aasta sarjast välja. Igal juhul kuupäevad on paikka saanud ja tänaseks on otsustatud, et üks välja jääv etapp on Pandivere. Teise välja jääva etapi osas on aga valiku võimalus, et kas jätkab Haapsalu või Pärnu. Kumba teie eelistaksite?
Esialgne kalenderplaan 2020:
02.05.2020 – 1. etapp / Mulgi 10. Rattaralli (Mäefiniš)
24.05.2020 – 2. etapp / Elva 35. Rattapäev
07.06.2020 – 3. etapp / Kuusalu 27. Rattaralli
28.06.2020 – 4. etqpp / Pärnu 20. Rattapäev või Haapsalu 20. Rattaralli?
16.08.2020 – 5. etapp / Fakto Auto Tallinna 10. Rahvasõit
22.08.2020 – Finaal / Suure-Munamäe 4. Rattaralli (Mäefiniš)
Läbi on jooksun ka selline põnev idee, et teha hoopis Pärnu-Haapsalu Rattaralli. Linnast linna nagu tuuri etapp. Samas kas see ei tekitaks ülemäära palju logistilisi probleeme osalejatele, et kuidas saada pärast tagasi?
Veel üks võimalus oleks kaks üsna samanäolist rattarallit liita ja toimumiskohaks valida mõni kahe linna vahele jääv asula. Näiteks Lihula.
Ühesõnaga, millised on teie mõtted selles osas?
Esialgne kalenderplaan 2020:
02.05.2020 – 1. etapp / Mulgi 10. Rattaralli (Mäefiniš)
24.05.2020 – 2. etapp / Elva 35. Rattapäev
07.06.2020 – 3. etapp / Kuusalu 27. Rattaralli
28.06.2020 – 4. etqpp / Pärnu 20. Rattapäev või Haapsalu 20. Rattaralli?
16.08.2020 – 5. etapp / Fakto Auto Tallinna 10. Rahvasõit
22.08.2020 – Finaal / Suure-Munamäe 4. Rattaralli (Mäefiniš)
Läbi on jooksun ka selline põnev idee, et teha hoopis Pärnu-Haapsalu Rattaralli. Linnast linna nagu tuuri etapp. Samas kas see ei tekitaks ülemäära palju logistilisi probleeme osalejatele, et kuidas saada pärast tagasi?
Veel üks võimalus oleks kaks üsna samanäolist rattarallit liita ja toimumiskohaks valida mõni kahe linna vahele jääv asula. Näiteks Lihula.
Ühesõnaga, millised on teie mõtted selles osas?
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Mnjah, hea küsimus. Haapsalu on aastaid nüüd sõidetud ja vahelduseks võiks nüüd mõnda aega Pärnu kandis sõita. Seal on läbi aegade sõidetud päris mitut trassi, võiks iga aasta erinev olla. Mis puutub linnadevahelisse sõitu, siis see oleks huvitav idee, kuid kas siis oleks ainult üks sõit(pikk)? Ja logistiliselt teeks see ikka paganama raskeks olukorra neil, kel autojuhti pole. Või organiseeritakse midagi TRM-i taolist? See viib vist kulud üles ja ei tasu vaeva. Mis Lihulasse puutub, siis ei näe sellel suurt pointi, see midagi ei muudaks.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Eelistaksin samuti Pärnut, mis on vahelduva eduga olnud erinevate korraldajate teha ja kandnud erinevaid nimesid. Selleaastane trass meeldis rohkem kui varasemad (v.a. Pärnu Rattapäeva stardiala kesklinnas paaril eelneval aastal). Eks aeg-ajalt tasub ikka trassi muuta, et ei muutuks üksluiseks.
Pärnu-Haapsalu või vastupidi distantsi puhul oleks logistika keeruline. Siis peaks kindlasti olema võimalus bussiga pärast võistlust tagasi saada stardipaika. Kardan, et osalejaid oleks sellisel juhul vähem, kuigi idee on hea ja tooks vaheldust. Ja mis siis saab lühikesest distantsist?
Kommenteeriks ka etappide järjestust. Isiklikult tundub Viljandi esimese etapina liiga raske, kuna see üks pikimaid ning mägisemaid. Kuigi esimese etapi järel oleks siis tuuriseis põnevam, kuna tekivad kohe vahed sisse. Senine alustaja Kuusalu tundub loogilisem avaetapina.
Pärnu-Haapsalu või vastupidi distantsi puhul oleks logistika keeruline. Siis peaks kindlasti olema võimalus bussiga pärast võistlust tagasi saada stardipaika. Kardan, et osalejaid oleks sellisel juhul vähem, kuigi idee on hea ja tooks vaheldust. Ja mis siis saab lühikesest distantsist?
Kommenteeriks ka etappide järjestust. Isiklikult tundub Viljandi esimese etapina liiga raske, kuna see üks pikimaid ning mägisemaid. Kuigi esimese etapi järel oleks siis tuuriseis põnevam, kuna tekivad kohe vahed sisse. Senine alustaja Kuusalu tundub loogilisem avaetapina.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Viljandi esimesena poleks jah just ideaalvariant. Karta on, et siis lühendataks distantsi, mis poleks ka eriti tore.
Pärnu ja Haapsalu vahel valides, tänavuse hooaja trasside põhjal, eelistaks pigem Pärnut.
Ja Elva asendaks vanal trassil Pandiverega.
Lihula puudus on see, et seal kandis on väiksemaid maanteid suht vähe.
Pärnu ja Haapsalu vahel valides, tänavuse hooaja trasside põhjal, eelistaks pigem Pärnut.
Ja Elva asendaks vanal trassil Pandiverega.
Lihula puudus on see, et seal kandis on väiksemaid maanteid suht vähe.
-
- Rattur
- Postitusi: 124
- Liitunud: 02. 02. 2014. 23:57
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Tervitus kõigile.
UUrin ja uurina aga ei leia mingit infi.
Kas selle aasta Rattalaada ajal enam 2020 Filtri Maanteesarjale/ Temposarjale saab siis AINULT Tallinna kohale minnes regada???
Kas tõesti on korraldaja 2020 hooajale esmaste ( loe:sarjale ustavate ) Tallinnast kaugemates külades elavad osalejad eemale jätnud, nii et interneti regamist polegi ??
Kas keegi teab ka vastust?
Parimat
UUrin ja uurina aga ei leia mingit infi.
Kas selle aasta Rattalaada ajal enam 2020 Filtri Maanteesarjale/ Temposarjale saab siis AINULT Tallinna kohale minnes regada???
Kas tõesti on korraldaja 2020 hooajale esmaste ( loe:sarjale ustavate ) Tallinnast kaugemates külades elavad osalejad eemale jätnud, nii et interneti regamist polegi ??
Kas keegi teab ka vastust?
Parimat
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Tegelikult oli see sama moodi juba ka eelmisel aastal. Registreerimine on paralleelselt avatud nii Intenrnetis kui ka kohapeal laadal, kuid kõige kõige soodsam laadapakkumine vaid kohapeal.Vapper Mäger kirjutas: ↑18. 10. 2019. 23:04Tervitus kõigile.
UUrin ja uurina aga ei leia mingit infi.
Kas selle aasta Rattalaada ajal enam 2020 Filtri Maanteesarjale/ Temposarjale saab siis AINULT Tallinna kohale minnes regada???
Kas tõesti on korraldaja 2020 hooajale esmaste ( loe:sarjale ustavate ) Tallinnast kaugemates külades elavad osalejad eemale jätnud, nii et interneti regamist polegi ??
Kas keegi teab ka vastust?
Parimat
Samas kindlasti ei ole see kellegi kõrvale jätmise eesmärgiga. Škoda Laagri on Filter Maanteekarikasarja pikaaegne toetaja ning aitamaks kaasa nende püüdlustele ja raskele tööle Rattalaada korraldamisel, püüame anda oma pisikese panuse sellesse, et rahvas ikka ka Rattalaadale tuleks.
Samas hinna erinevus netis regades ja Rattalaadal regades on 25€ terve hooaja peale, mis teeb 4,17€ etapi kohta. Loodame väga, et see ei pane kedagi sarjas osalemise osas ümber mõtlema, liiatigi veel, et ka Rattalaadale kohale sõitmine maksab midagi. Lihtsalt aitame Laadale tulijatel veidi läbi spetsiaalse laadapakkumise neid kulusid tagasi saada : )
Tegelikult Lõuna-Eesti osalejast hoolime me väga. Kui vaadata 2020 aasta kalendrit, siis 4 etappi kuuest on lõuna poole kaldu, vaid 2 etappi on Tallinna ligidal. Seega peab omakorda Põhja-Eesti inimene kulutama pärast hooajal tunduvalt rohkem aega ja raha võistluspaikkadesse kohale sõitmiseks, kui Lõuna-Eesti inimene. Anname selle arvelt pisikese laadaeelise Põhja-Eesti rahvale andeks ; )
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Kui Pärnu ja Haapsalu vahel valida, siis olen täitsa kahevahel. Haapsalu trass meeldib veidi rohkem, aga linnas sees olev teekate muutub aasta aastalt üha hullemaks, mis Pärnus on jälle keskmisest tunduvalt parem.
Linnade vaheline sõit oleks iseenesest päris lahe, aga logistiliselt jah veidi keerukas ja osalejate arvus kindlasti kaotaks.
Arvatavasti distantsi peaks kõik vastu, aga mitu starti peaks ikka olema.
Aga Eestis on ju veel kohti, kus saaks ratast sõita. Kasvõi Vändra kant, mis on ju siinne rattasõidu pealinn pm.
Linnade vaheline sõit oleks iseenesest päris lahe, aga logistiliselt jah veidi keerukas ja osalejate arvus kindlasti kaotaks.
Arvatavasti distantsi peaks kõik vastu, aga mitu starti peaks ikka olema.
Aga Eestis on ju veel kohti, kus saaks ratast sõita. Kasvõi Vändra kant, mis on ju siinne rattasõidu pealinn pm.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Üks uuendus, millest pole siin juttu olnud, on stardi kellaaeg 14:00.
Vaadates millist poleemikat tekitas Haanja 100 kellaaja teema, siis selle muudatuse osas oleks ehk pidanud veidi pinda sondeerima.
Endal suht savi.
Vaadates millist poleemikat tekitas Haanja 100 kellaaja teema, siis selle muudatuse osas oleks ehk pidanud veidi pinda sondeerima.
Endal suht savi.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Tere,
Kuidas mõista " 15. AUGUST - Fakto Auto Tallinna 10. Rahvasõit (MNT + MTB) " ? St. ühel päeval 2 sõitu ?
Kuidas mõista " 15. AUGUST - Fakto Auto Tallinna 10. Rahvasõit (MNT + MTB) " ? St. ühel päeval 2 sõitu ?
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Tahtsin just sama küsida, mida Rihogi!
Sellele olen ikka kahe käe ja jalaga vastu!
Aastas paar nv. kell 7.30 ärgata pole just eriline vaev, pealegi ma ei usu, et võistluspäeva hommikul keegi lõunani magada tahaks.
Ma usun, et pigem sooviks inimesed pühapäeva õhtul võimalikult varakult koju tagasi saada.
Nagu poliitikas juba, et kui kõik on aastaid korralikult toiminud, siis reformime ära, sest muidu on ehk liiga hästi
Sellele olen ikka kahe käe ja jalaga vastu!
Aastas paar nv. kell 7.30 ärgata pole just eriline vaev, pealegi ma ei usu, et võistluspäeva hommikul keegi lõunani magada tahaks.
Ma usun, et pigem sooviks inimesed pühapäeva õhtul võimalikult varakult koju tagasi saada.
Nagu poliitikas juba, et kui kõik on aastaid korralikult toiminud, siis reformime ära, sest muidu on ehk liiga hästi
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Arvan ka see 12 ikka tiba parem aeg. Eesti nii palju väike küll et ei peaks keegi liiga vara ärkama ,et 12 kohale jõuda.
-
- Rattur
- Postitusi: 27
- Liitunud: 04. 06. 2017. 12:58
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Mulle,kui Saaremaalt tulijale jällegi on uus kellaaeg väga meelt mööda.
-
- Rattur
- Postitusi: 124
- Liitunud: 02. 02. 2014. 23:57
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Start kell 14 on täitsa OK ju.
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Kell 14. start on veidi jama küll Tükeldab päeva väga ära ning kui harjunud vara ärkama siis ärkab nädalavahetusel nagunii vara.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Parentarism möllab. Aerobike lehel on uuenduste all selline jupp "siis peaks võistleja ärkama seega kell 7:30. Peale väsitavat töönädalat on see vaevaline". väga konkreetne ja absoluutne seisukoht on see "vaevaline ärkamine". Minu jaoks on 7:30 ärkamine puhas luksus Kes läheb 23:00 magama, see saab koguni 8,5 tundi põõnata, mis on enam kui piisav, et välja puhata. Tuletan meelde, et nt Tartu Suusamaratoni start on kell 9:00 ja sinna tullakse ka otse Tallinnast või jumal teab kust.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Eks sellega ole vist nii, et kes varasemad ärkajad, neile sobib varasem kellaaeg, teistele ehk mitte. Ise kannatan 12se kellaaja ära, kuid on juhtunud ka nii et etapile sõitmisel kipuvad silmad kinni vajuma. Kui oleks eraldi juht, siis magaksin terve tee ja poleks viga Arvestan ikkagi sellega, et võistluspäev on terve päev ning ei planeeri midagi muud olulist sellele ning minu toimetusi stardiaja nihutamine hilisemaks ei muuda ega riku, pigem vastupidi. Aga nagu öeldud, inimesed ja nende arusaamised on erinevad ning siin ei ole valet või õiget seisukohta.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Enne võistlust osalejad vaevalt väga enda kulutada soovivad, seega on igasugused aktiivsed tegevused sisuliselt out. Küll aga ei oleks need välistatud peale võistlust: nt perega rappa minek või maal maasikate rohimine. Hilisem start tähendab, et päev on vaid rattasõidu päralt ja kõik muud vajalikud tegevused tuleks suure tõenäosusega täiesti välistada.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Kõik on õige, küsimus on siin prioriteetide seadmises. Minul näiteks ei ole kahju pühendada ennast 6-l päeva aastas rattasõidule(tegelikult on neid ikka palju rohkem:). Pealegi jõuan ma koju ka 12 stardiaja puhul alles õhtul ja ausalt öeldes, ega seejärel enam midagi teha tahagi ja pealegi vaja uueks töönädalaks ennast välja puhata.KaupoR kirjutas: ↑21. 10. 2019. 09:54Enne võistlust osalejad vaevalt väga enda kulutada soovivad, seega on igasugused aktiivsed tegevused sisuliselt out. Küll aga ei oleks need välistatud peale võistlust: nt perega rappa minek või maal maasikate rohimine. Hilisem start tähendab, et päev on vaid rattasõidu päralt ja kõik muud vajalikud tegevused tuleks suure tõenäosusega täiesti välistada.
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Anna andeks, et sind esile tõstan aga sul ei ole vist peale rattasõitu tõesti muid prioriteete.PKT kirjutas: ↑21. 10. 2019. 10:34Kõik on õige, küsimus on siin prioriteetide seadmises. Minul näiteks ei ole kahju pühendada ennast 6-l päeva aastas rattasõidule(tegelikult on neid ikka palju rohkem:). Pealegi jõuan ma koju ka 12 stardiaja puhul alles õhtul ja ausalt öeldes, ega seejärel enam midagi teha tahagi ja pealegi vaja uueks töönädalaks ennast välja puhata.KaupoR kirjutas: ↑21. 10. 2019. 09:54Enne võistlust osalejad vaevalt väga enda kulutada soovivad, seega on igasugused aktiivsed tegevused sisuliselt out. Küll aga ei oleks need välistatud peale võistlust: nt perega rappa minek või maal maasikate rohimine. Hilisem start tähendab, et päev on vaid rattasõidu päralt ja kõik muud vajalikud tegevused tuleks suure tõenäosusega täiesti välistada.
Väsinuna võin õhtuti maasikaid rohida aga enne võistlust seda ikkagi teha ei tahaks.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
> päev on vaid rattasõidu päralt ja kõik muud vajalikud tegevused tuleks suure tõenäosusega täiesti välistada.
RULE #11: Family does not come first. The bike does.
.. vähemalt rattasõidupäeval. Rüganud pere heaks oled ju terve töönädala.
RULE #4: It is, absolutely, without question, unequivocally, about the bike.
RULE #11: Family does not come first. The bike does.
.. vähemalt rattasõidupäeval. Rüganud pere heaks oled ju terve töönädala.
RULE #4: It is, absolutely, without question, unequivocally, about the bike.
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Eks see uus kellaaeg keerab päeva muude tegevuste suhtes rohkem tuksi küll.
Enda mätta otsast vaadates võiks stardi pigem varasemaks või siis veel hilisemaks nihutada.
Enda mätta otsast vaadates võiks stardi pigem varasemaks või siis veel hilisemaks nihutada.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Jah, eks see vist lõppkokkuvõttes ongi nii, et hommikuinimestele ei ole see hea uudis, õhtu inimestele pigem on. Aga tegelikult on siin siiski veel üks tagamaa. Kuna see pole tänaseks aga veel kindel, siis ma ei soovinud seda välja kommunikeerida.
Aga see tagamaa on see, et oleme läbirääkimistes Rullituuriga ühinemise osas. Kui läbirääkimised jõuavad eduka lõpuni, siis toimuvad Filter Maanteekarikasari ja Uusmaa Rullituur koos. Nii nagu see oli tänavu Fakto maanteesõidu päeval. Selle eeliseks on see, et üritusest saaks ca 800 osalejaga üritusus, millel oleks majanduslikku võimekust kallinevate kulude olukorras elus püsimise asemel hoopis edasi arenemiseks ja ägedate lisade juurde lisamiseks. Miinuseks on aga see, et peame päeva ära mahutama nii rullimaratoni kui ka rattaralli. Loogiline päevakava oleks see, et rullitamine, kui päevakava mõttes veidi lühem ala, oleks enne ja rattasõit kui pikemat ajaakent nõudev ala, hiljem. Esimene start oleks kell 10:00 ja teine start kell 14:00.
Aga veel korra, nagu aru saan, siis see kell 14:00 algav start tekitab poleemikat. Kui peaks juhtuma, et Rullituuriga ühinemisest ikkagi asja ei saa, siis võime kaaluda sellest uuendusest loobumist ja vana hea kella 12 juurde naasemist. Kui aga liitumisest siiski asja saab, siis usun, et kahe sarja ühine energija ja melu on seda väärt : )
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Rullistart kell 10? See on juba teine äärmus. Kes siin enne tegi tagurpidi arvutust, et mis kell peab keegi kuskil tõusma, et kell 12 stardis olla - võtke nüüd lähtepunktiks kell 10 ja tulemused on väga unised.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Jah, see on vara. Aga kas on häid ettepanekuid, et kuidas päevakava teha, et oleks hudid söönud ja lambad terved?
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Elik sinu küsimusest ei saada aru - mis seal siis eriskummalist on? Jah, ühel päeval, eraldi kellaaegadel kaks eraldi sõitu.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Nii on see ju aastaid olnud.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Kõigi eelduste järgi kunagi lehelt aerobike.ee
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Loen praegu Marathon100 lehelt, et rattasõidu stardid kell 12 ja rullistardid kell 16. Tundub, et väiksem andis järele?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Jah, kuna mõte startida kell 14:00 tekitas selgelt suuremale jaole inimestest negatiivseid emotsioone, siis otsustasime sellest loobuda ja naaseda klassikalise kell 12 stardi juurde. Kuna Filter Maanteekarikasari ja Rullituur liituvad, siis tähendab see küll nüüd seda, et rullitajate start on kell 16:00. Samas arvestades et Rullituuri osalejate seas on siiski ligi pool väljamaalased ning vähemasti lätlastele peaks kell 16 start võimaldama samal hommikul tulekut, siis loodan, et rullitajad võtavad selle omaks.KaupoR kirjutas: ↑27. 12. 2019. 16:22Loen praegu Marathon100 lehelt, et rattasõidu stardid kell 12 ja rullistardid kell 16. Tundub, et väiksem andis järele?
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Kuna kogu maailm ei pruugi FB-st infot üles noppida, siis igaks juhuks dubleerin ka siia.
ERAKORRALINE INFO
Seoses Eestis kehtiva eriolukorra ja ürituste korraldamise keeluga on kogu AeroBike võistluskalender aprillis ja mais külmutatud – neil kuudel üritusi hetkeseisuga ei toimu! Sõltuvalt ürituste keelu pikkusest lükatakse Filter Sarjade etapid kas edasi või jäetakse tänavu ära. Sellekohase otsuse langetame niipea, kui on teada, millal on võimalik üritusi uuesti korraldama hakata!
Püsige kodus, hoidke treenides vahet ja olge terved!
www.aerobike.ee
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Sooviksin siinkohal küsida teilt, head rattafännid, arvamust hooaja 2020 osas. Tänaseks on selge, et mais ei saa ühtegi üritust pidada, ilmselt ka juuni osas on seis pigem kahtlane. Juuli ja Augusti osas on esialgu veel lootust. Seetõttu sooviksin küsida arvamust, et kas see ürituse virtuaalsena pidamine on teie arvates lahendus? Või on see pigem korraldaja päästerõngas majanduskahjude limiteerimiseks, ent osalejatele tõsiseltvõetavat alternatiivi ei paku?
Muidugi temposõidu osas on asja virtuaalselt korraldada lihtsam. Jah, tegib küsimus, et kus ja kuidas. Kui öelda, et sõitke päris rada ise omale sobival ajal läbi, siis tekib kohe liiklusohutuse küsimus - pimedad kurvid, kus pole reguleerijaid jne. Kui öelda, et sõitke lihtsalt näiteks 10km enda poolt valitud rajal aja peale, siis tekib jube suur vahe, kas sõita tuulise ilmaga 10km Peterburi maanteel allatuult või sõita realistlikumal rajal. Aga põhimõtteliselt on muidugi lahendust võimalik leida.
Grupisõidu osas tekib aga küsimus, et kas üksinda virtuaalselt sõitmine on ikka lahendus. Selle ala mõte on ju grupiga sõita, kui seda teha siiski üksinda ja virtuaalselt, siis kas sellel on enam mõtet? Muidugi lahenduseks võiks olla need arvutimängulikud virtual cycling lahendused, kuid siinkohal seab suuri piiranguid vastava puki olemasolu.
Igal juhul avaldage palun arvamust, et kuidas algama pidanud hooajaga käituda.
Muidugi temposõidu osas on asja virtuaalselt korraldada lihtsam. Jah, tegib küsimus, et kus ja kuidas. Kui öelda, et sõitke päris rada ise omale sobival ajal läbi, siis tekib kohe liiklusohutuse küsimus - pimedad kurvid, kus pole reguleerijaid jne. Kui öelda, et sõitke lihtsalt näiteks 10km enda poolt valitud rajal aja peale, siis tekib jube suur vahe, kas sõita tuulise ilmaga 10km Peterburi maanteel allatuult või sõita realistlikumal rajal. Aga põhimõtteliselt on muidugi lahendust võimalik leida.
Grupisõidu osas tekib aga küsimus, et kas üksinda virtuaalselt sõitmine on ikka lahendus. Selle ala mõte on ju grupiga sõita, kui seda teha siiski üksinda ja virtuaalselt, siis kas sellel on enam mõtet? Muidugi lahenduseks võiks olla need arvutimängulikud virtual cycling lahendused, kuid siinkohal seab suuri piiranguid vastava puki olemasolu.
Igal juhul avaldage palun arvamust, et kuidas algama pidanud hooajaga käituda.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
mitte, et ma oleks suurem virtuaalsvõistluste fänn, siis isegi kui teha temposõit virtuaalselt algsel trassil, siis liiklusohutus peaks olema iga ühe enda vastutada ja sõita tuleb vastutustundlikult. Ratturid ju treenivad edasi, tehakse ka lõhemaid või pikemaid lõike - ometigi ei kihutata neil gaas põhjas osadel autodele tagant sisse või ristmikul ette. Mõistlikul ratturil võiks ikka mingi filter säilida, et kui ma sõidan "võidu" ilma julgestuseta, siis käitun liikluses vastavalt. Huvi pärast võiks ju lasta Maanteeametil analüüsida, kas Strava segmentidel on keskmisest rohkem liiklusõnnetusi jalgratturitega, kes on silmamunad verd täis pingutanud ega näe enam ümbritsevat liiklust (Strava segmendil KOM-i püüdmine on ju ka virtuaalne võistlus).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Väga head pointid mi.re-lt. Julgestuseta või trassi sulgemiseta kihutamine, vahet pole, kas grupis või üksi, on kindlasti kui mitte liiklusseaduse tähe, siis mõtte rikkumine. Jalgraturite maine teatud ringkonnis on niigi halb. Kas seda on vaja veel süvendada?
Lahenduseks võib olla brevetid. Aga kas Holdeni brevetid on harrastajale jõukohased?
Lahenduseks võib olla brevetid. Aga kas Holdeni brevetid on harrastajale jõukohased?
- - -
Why so serious?
Why so serious?
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Virtuaalide peamine eesmärk käesoleval ajal on korraldaja-osaleja suhte säilitamine
Virtuaalid ei ole tõupuhtad võistlused, pigem max pingutusega trennid! Nagu osad võtavad ikka trenne Strava segmentide võtmes.
Kas kõik ärajäänud võistlused on vaja teha 1:1 virtuaaliks? Kindlasti mitte. Eks see kõik taandub sellel kui out-of-the-box korraldaja suudab ja tahab mõelda.
Brevetid .. .tasuks asja olemus omale selgeks teha enne kui seda siia suppi segama tulla
Virtuaalid ei ole tõupuhtad võistlused, pigem max pingutusega trennid! Nagu osad võtavad ikka trenne Strava segmentide võtmes.
Kas kõik ärajäänud võistlused on vaja teha 1:1 virtuaaliks? Kindlasti mitte. Eks see kõik taandub sellel kui out-of-the-box korraldaja suudab ja tahab mõelda.
Brevetid .. .tasuks asja olemus omale selgeks teha enne kui seda siia suppi segama tulla
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Ei saa täpselt aru, kas "virtuaalvõistlus" on segmentide sõitmine a la Strava või siis pukk ja Zwift? Sõna "virtuaal" nagu viitaks viimasele? Peaks vist mõistetest ühtlustamisest alustama.
Segmentide turvalisuse osas on ju lahendus lihtne - trassid ringikujulisteks ja parempööretega. Kaob ära oluline osa tuule mõjust tulemusele ja parempööretega ring on ikka oluliselt ohutum kui vasak- ja tagasipööretega trass.
Isilikult ei näe sellisel "võistlusel" erilist väärtust võrreldes niisama Strava leaderboardide kiibitsemiga. Võibolla ehk peale veidi interaktiivsema võimaluse raskel ajal korraldajat ja sarja jätkusuutlikust toetada (a la Hooandja)? Aga kokkuvõttes on see samapalju rattavõistlus kui Google Streetmapi scrollimine on reisimine. Samas, nagu ütles president Meri, on raskel ajal ka p*rse laululind
Segmentide turvalisuse osas on ju lahendus lihtne - trassid ringikujulisteks ja parempööretega. Kaob ära oluline osa tuule mõjust tulemusele ja parempööretega ring on ikka oluliselt ohutum kui vasak- ja tagasipööretega trass.
Isilikult ei näe sellisel "võistlusel" erilist väärtust võrreldes niisama Strava leaderboardide kiibitsemiga. Võibolla ehk peale veidi interaktiivsema võimaluse raskel ajal korraldajat ja sarja jätkusuutlikust toetada (a la Hooandja)? Aga kokkuvõttes on see samapalju rattavõistlus kui Google Streetmapi scrollimine on reisimine. Samas, nagu ütles president Meri, on raskel ajal ka p*rse laululind
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Mihkel teeb ju oma postituses selgelt vahet segmenidel sõitmisel ja arvutimängudel (Zwift jms).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Brevet ei ole võistlus, brevet on kulgemine ettemääratud rajal etteantud ajalimiidi sees! Täpsemalt inglise keeles: Riders aim to complete the course within specified time limits, and receive equal recognition regardless of their finishing order.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Ega siin ühtegi head alternatiivset lahendust ei olegi vist. Zwift oleks mõeldav, kuid nagu öeldud takistuseks saab paljudele korraliku puki olemasolu. Kui lihtsalt sõita maanteel mingid ettemääratud km-d aja peale, siis kuidas tagada võrdsed võimalused? Mõni sõidaks üksinda, mõned mitmekesi, mõni ehk koguni auto tuules jne.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
... ja kõige parema tulemuse saab autoga sõites.
Virtuaalseid mõõduvõtmiseid võib eraldistardi puhul teha, aga mingit tulemustel baseeruvat auhinnalist arvestust ei ole minu meelest pointi läbi viia. Aga lihtsalt Stravasse märgitud trassil võivad huvilised kihutada.
Grupisõit on selline ala, mida ei ole tänasel päeval võimalik võistlusena ei Zwiftiga ega Zwiftita läbi viia. Ja selleks Võrru või Viljandisse sõita, et trass üksinda läbi sõita tundub vähemalt mulle aja raiskamisna.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Riho, mis sul Viljandi vastu on?!
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Vastupidi. Valisin välja ilusamad kohanimed, mis algavad V tähega nagu Viimsi. Aga kauged trenni pärast kohale minna:-)
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Lootus sureb viimasena ehk siis usun, et vabaõhu- spordiüritused lubatakse varsti.
Arutledes ainult maanteekarikasarja siis piirangute tõttu ärajäänud võistlused võiks ikkagi kas hooaja teises pooles (september? kasvõi oktoober:D) või hooaja keskel (juuli?) ära pidada. Virtuaalne asi pole variant.
Ei oska öelda kui palju peavalu see korraldajale põhjustab aga kuna maailmas on eriolukord siis võib mõelda kastist väljas
Kui nädalavahetusi jääb väheks siis võiks maha pidada selline mini-Tuur. Reede-Laupäev-Pühapäev ja kolm etappi tehtud ! Punktid/arvestus siis ükskõik kas mini-tuuri kokkuvõte või kõik eraldi. Kui reedene päev täit etappi ei saaks teha siis nagu tuuridel ikka väike proloog õhtul?
Kõiki detaile ei oska läbi mõelda aga isiklikult väga meedliks selline pikk ratta-nädalavahetus
Arutledes ainult maanteekarikasarja siis piirangute tõttu ärajäänud võistlused võiks ikkagi kas hooaja teises pooles (september? kasvõi oktoober:D) või hooaja keskel (juuli?) ära pidada. Virtuaalne asi pole variant.
Ei oska öelda kui palju peavalu see korraldajale põhjustab aga kuna maailmas on eriolukord siis võib mõelda kastist väljas
Kui nädalavahetusi jääb väheks siis võiks maha pidada selline mini-Tuur. Reede-Laupäev-Pühapäev ja kolm etappi tehtud ! Punktid/arvestus siis ükskõik kas mini-tuuri kokkuvõte või kõik eraldi. Kui reedene päev täit etappi ei saaks teha siis nagu tuuridel ikka väike proloog õhtul?
Kõiki detaile ei oska läbi mõelda aga isiklikult väga meedliks selline pikk ratta-nädalavahetus
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Olgem ausad, võistlus peaks olema ikka selline, kus reeglid paigas. Virtuaalvõistlusel me ei te isegi, kas konkurendid sõidavad ratta või mootorsõidukiga. Ei näe küll mingit põhjust sellistel võistlustel osalemiseks, eriti kui selle eest veel maksma peaks.
Mis puutub temposarja, siis eraldistardiga võistlused võiks ju teoorias olla need kohad, kus piirangud varem maha võetakse. Kontakte on ju suht vähe kui stardi ja finišialal teistega koos töllerdama ei jää. Stardi saaks ju ka sealt treilerist välja viia tee peale ja ei peaks kohtunik ilmtingimata kätt küljes hoidma.
Aga no tegelikult vaevalt, et valitsus hakkab spordivõistlustel siin mingeid erandeid võistluste kaupa välja tooma. Kuniks ei lubata, ei lubata midagi ja kui juba lubatakse, siis kõik.
Mis puutub temposarja, siis eraldistardiga võistlused võiks ju teoorias olla need kohad, kus piirangud varem maha võetakse. Kontakte on ju suht vähe kui stardi ja finišialal teistega koos töllerdama ei jää. Stardi saaks ju ka sealt treilerist välja viia tee peale ja ei peaks kohtunik ilmtingimata kätt küljes hoidma.
Aga no tegelikult vaevalt, et valitsus hakkab spordivõistlustel siin mingeid erandeid võistluste kaupa välja tooma. Kuniks ei lubata, ei lubata midagi ja kui juba lubatakse, siis kõik.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Välja on käidud palju väärt mõtteid. Lisan siia veel mõned omalt poolt.
- Ka mulle tundub maanteel virutaalvõistluse pidamine pigem korraldajale rahade tagasi maksmisest hoidumise õlekõrs kui osalejatele mõeldud alternatiiv. Tekib tõesti küsimus, mille poolest see tasuline virtuaalvõistlus on parem kui tasuta Strava lõik. Samas ei maksa muidugi neid virtuaalvõimalusi alahinnata. Kui muid variante pole, siis meele ja vormi ärksana hoidmiseks on need kindlasti omal kohal ja vajalikud. Iseasi kas kogu ära jääva kalendri "virtuaalseks" muutmine lahenduseks on.
- Isiklikult olen seda meelt, et kõigi eriolukorra tõttu ära jäävate võistluste suve lõpul/sügisel tagantjärgi pidamine ei ole mõistlik. Juba niigi on paratamatus, et augustus/septembris saab olema tohutu ürituste kuhjumine. Kui aga loota, et peame tavapärase 4 kuu ürituste mahu ära augustis, kus igal nädalavahetusel saab olema 10 rattavõistlust, 10 jooksuvõistlus, 10 festivali, 10 teatrietendust ning sealjuures loota, et kõigile tuleb tavapärane hulk osalejaid, siis minu jaoks tundub selles valemis olema viga. Kui aga osalejate arv langeb üritusel alla kriitilise piiri, siis tekib korraldaja jaoks olukord, kus ära jätmine toob väiksema majanduskahju, kui selle ürituse tagantjärgi miinusega pidamine. Kuhjumisega kaasneb veel ka see probleem, et kui muidu on pihta saanud hooaja esimene pool, siis kuhjumise tõttu kannataks ka hooaja teine pool, mis viiruse poolt ehk ei saagi pihta. Kusjuures osalejate arv on tänavu veel eriti kriitiline tegur, sest korraldajate kasutada on tavapärasest tunduvalt väiksemas mahus sponsorvahendeid. Seega üritused peavad olema varasemast suuremal määral isemajandavad.
- Nõustun, et temposõidu osas ei maksa veel meelt heita ning kombelt tasuks juba ämblikuvõrgud maha pühkida. Ka minu seitsmes meel ehk sisetunne ütleb, et grupisõiduga saame esialgu veel oodata, kuid tempo osas võib variante üsna varsti tekkida. Kui loobuda stardi hoidjast ja harjumuspärasest linnakus chillimise võimalusest, siis tempot on võimalik suures plaanis nii korraldada, et linnakus korraga üle mõne inimese ei viibi ning 2+2 oleks tagatud. Kui võistluspäev venitada pikaks, stardi intervall viia näiteks 5 minuti peale ning osalejad kohe päriselt peaksid oma regamise järgsest stardiajast kinni, saaks tempot pidada üsna kontaktivabalt. Aga jah - esialgu jääb see siiski avaliku ürituse loa taha. Aga kui piirangud veidi lõdvenevad, siis mina tea, äkki poolest maist või juunist saab tempoga pihta hakata.
- Ka mulle tundub maanteel virutaalvõistluse pidamine pigem korraldajale rahade tagasi maksmisest hoidumise õlekõrs kui osalejatele mõeldud alternatiiv. Tekib tõesti küsimus, mille poolest see tasuline virtuaalvõistlus on parem kui tasuta Strava lõik. Samas ei maksa muidugi neid virtuaalvõimalusi alahinnata. Kui muid variante pole, siis meele ja vormi ärksana hoidmiseks on need kindlasti omal kohal ja vajalikud. Iseasi kas kogu ära jääva kalendri "virtuaalseks" muutmine lahenduseks on.
- Isiklikult olen seda meelt, et kõigi eriolukorra tõttu ära jäävate võistluste suve lõpul/sügisel tagantjärgi pidamine ei ole mõistlik. Juba niigi on paratamatus, et augustus/septembris saab olema tohutu ürituste kuhjumine. Kui aga loota, et peame tavapärase 4 kuu ürituste mahu ära augustis, kus igal nädalavahetusel saab olema 10 rattavõistlust, 10 jooksuvõistlus, 10 festivali, 10 teatrietendust ning sealjuures loota, et kõigile tuleb tavapärane hulk osalejaid, siis minu jaoks tundub selles valemis olema viga. Kui aga osalejate arv langeb üritusel alla kriitilise piiri, siis tekib korraldaja jaoks olukord, kus ära jätmine toob väiksema majanduskahju, kui selle ürituse tagantjärgi miinusega pidamine. Kuhjumisega kaasneb veel ka see probleem, et kui muidu on pihta saanud hooaja esimene pool, siis kuhjumise tõttu kannataks ka hooaja teine pool, mis viiruse poolt ehk ei saagi pihta. Kusjuures osalejate arv on tänavu veel eriti kriitiline tegur, sest korraldajate kasutada on tavapärasest tunduvalt väiksemas mahus sponsorvahendeid. Seega üritused peavad olema varasemast suuremal määral isemajandavad.
- Nõustun, et temposõidu osas ei maksa veel meelt heita ning kombelt tasuks juba ämblikuvõrgud maha pühkida. Ka minu seitsmes meel ehk sisetunne ütleb, et grupisõiduga saame esialgu veel oodata, kuid tempo osas võib variante üsna varsti tekkida. Kui loobuda stardi hoidjast ja harjumuspärasest linnakus chillimise võimalusest, siis tempot on võimalik suures plaanis nii korraldada, et linnakus korraga üle mõne inimese ei viibi ning 2+2 oleks tagatud. Kui võistluspäev venitada pikaks, stardi intervall viia näiteks 5 minuti peale ning osalejad kohe päriselt peaksid oma regamise järgsest stardiajast kinni, saaks tempot pidada üsna kontaktivabalt. Aga jah - esialgu jääb see siiski avaliku ürituse loa taha. Aga kui piirangud veidi lõdvenevad, siis mina tea, äkki poolest maist või juunist saab tempoga pihta hakata.
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Väga õige mõtleminemi.re kirjutas: ↑23. 04. 2020. 00:16Ka minu seitsmes meel ehk sisetunne ütleb, et grupisõiduga saame esialgu veel oodata, kuid tempo osas võib variante üsna varsti tekkida. Kui loobuda stardi hoidjast ja harjumuspärasest linnakus chillimise võimalusest, siis tempot on võimalik suures plaanis nii korraldada, et linnakus korraga üle mõne inimese ei viibi ning 2+2 oleks tagatud. Kui võistluspäev venitada pikaks, stardi intervall viia näiteks 5 minuti peale ning osalejad kohe päriselt peaksid oma regamise järgsest stardiajast kinni, saaks tempot pidada üsna kontaktivabalt. Aga jah - esialgu jääb see siiski avaliku ürituse loa taha. Aga kui piirangud veidi lõdvenevad, siis mina tea, äkki poolest maist või juunist saab tempoga pihta hakata.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
-
- Rattur
- Postitusi: 100
- Liitunud: 28. 01. 2008. 12:03
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Siis ainuke lahendus need võistlused ära jätta ja selle arvelt juba registreerunutele soodsam 2021 hooaja pilet. Mis lainud see läinud. (seda mõtlen ainult grupisõitude kohta)
Re: Filter Maanteekarikasari 2020
Mulle meeldiks see eelpool mainitud mini-tuur. Näiteks Tahtejõu Tuuri ja karikasarja hübriidina. Viljandi-Otepää-Haanja piirkonnas, kiiruskatsete ja ülesõitudega, septembris või oktoobris. Aga muidugi annan endale aru, et see läheb juba liiga kastist välja.