Raami jäikuse seos kiirusega
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Raami jäikuse seos kiirusega
Üks asjatundmatu küsimus - olen lugenud postitusi raamide jäikuse ja selle kadumise kohta (a-la jalaga keskjooksu kohale vajutamine jms). Siit küsimus - kas jäikuse osas saaks midagi öelda tippkiiruse põhjal, mis jõuad oma bikega maanteel sisse pedaalida.
Nt. et kui sel aastal 52, aga järgmisel 50 siis on raam veidi järgi andnud Kiirendus oleks vist küll adekvaatsem näitaja...
Muidugi võib point olla selles, et samal ajal kui raam pehmeneb muutud ise tugevamaks jne + sajas muus asjas, aga kas mu mõttekäigus üldse mingit loogikat on
...ja lõpuks, palju oma bikega sisse vändata jaksate?
Nt. et kui sel aastal 52, aga järgmisel 50 siis on raam veidi järgi andnud Kiirendus oleks vist küll adekvaatsem näitaja...
Muidugi võib point olla selles, et samal ajal kui raam pehmeneb muutud ise tugevamaks jne + sajas muus asjas, aga kas mu mõttekäigus üldse mingit loogikat on
...ja lõpuks, palju oma bikega sisse vändata jaksate?
Re: Raami jäikuse seos kiirusega
Eile sõitsin Tabasalust Harku poole ńing seal oli mingi võistlus. Rahavs pani maantekatega koguaeg mööda, mõtlesn, et võtan tuulde. Siis üks tüüp panigi mööda, kuid see oli väga kiire manööver ning siis kui ma pedaalima hakkasin oli ta mingi 30 meetrit juba ees pool. Jõudsingi talle lõpuks järgi kuid siis oli pulss juba 170 peal (minu jaoks päris kõrge) ning ei suutnud enam vastu pidada. Pärast vaatasin kodus polari graafikust, et 42 oli see kiirus seal.Suusataja kirjutas:...ja lõpuks, palju oma bikega sisse vändata jaksate?
PS mul oli mtb ja tuul oli kah.
Re: Raami jäikuse seos kiirusega
mingi võistluse nimi oli teisipäevak, eraldistart. tuules ei tohi sõita. ise olen baigiga oma nõdra jalaga vajutanud sirgel 52,8 TRR finishi poole. 49,8 Tallinna rallil ühest pundist teise.alar kirjutas:Eile sõitsin Tabasalust Harku poole ńing seal oli mingi võistlus. Rahavs pani maantekatega koguaeg mööda, mõtlesn, et võtan tuulde. Siis üks tüüp panigi mööda, kuid see oli väga kiire manööver ning siis kui ma pedaalima hakkasin oli ta mingi 30 meetrit juba ees pool. Jõudsingi talle lõpuks järgi kuid siis oli pulss juba 170 peal (minu jaoks päris kõrge) ning ei suutnud enam vastu pidada. Pärast vaatasin kodus polari graafikust, et 42 oli see kiirus seal.Suusataja kirjutas:...ja lõpuks, palju oma bikega sisse vändata jaksate?
PS mul oli mtb ja tuul oli kah.
aga muidu jäikus või selle puudumine on justnimelt littimisel ja ronimisel tunda.
ise olen hetkel 44 saand sisse oma alivioga(tasasel teel, mitte mäest alla/ylesse:P), kui tahta saaks rohkem kah(käik oli piisavalt "aeglane", st et vändata pold veel nii, et mäest alla 1-1), kuid tookord olin just sõitu lõpetamas ja suundusin kodu poole, rohkem ei suutnud enam vändata.
---edit---
mul siis kummideks 2.1 maxxis harddrive(asfaltil pole just parim, kuid see-eest metsas on seni ainult yks kord järgi andnud ja seegi mitte nii, et "kukud" munadega torule:P, vaid nii veerand pööret)
---edit---
mul siis kummideks 2.1 maxxis harddrive(asfaltil pole just parim, kuid see-eest metsas on seni ainult yks kord järgi andnud ja seegi mitte nii, et "kukud" munadega torule:P, vaid nii veerand pööret)
Viimati muutis Rattur, 13. 05. 2004. 18:38, muudetud 1 kord.
Ühel Lõuna-Eesti triatlonil, kus ainult MTBga tohib sõita, tuli 12 km lõigu keskmiseks 38,5. Maksimum on aga metsaveoautol tuules olles vändatud MTBga 81 km/h. Üle 70 enam pidevalt vändata ei kannatanud ning tuli teha paari pöördeseid kiirendusi. Suur koorem aga imes hästi.
- Väntan visaduse levialas -
Mul jääb töö-koduteele ca 100m pikk kerge langus, mis kompenseerib sealse tee kareduse ja saab enamus korrad 47km/h kätte. Täitsa tasasel teel olen tuulevaikse ilmaga 45km/h vändanud. Kusjuures rehvid 2'' paksud ja tuult võtvad riided seljas.
Mis puutub raami jäikusesse, siis vahetasime hiljuti cowrideriga rattaid ja ta kiitis küll ratta kiirendusvõimet ning minekut. Täpselt aru ei saanud, milles asi, kuid vahe oli tuntav küll. Ratas on raudselt raskem kui tema oma. Asi peab olema kas jooksude kerguses või raske raami jäikuses.
Henry
Mis puutub raami jäikusesse, siis vahetasime hiljuti cowrideriga rattaid ja ta kiitis küll ratta kiirendusvõimet ning minekut. Täpselt aru ei saanud, milles asi, kuid vahe oli tuntav küll. Ratas on raudselt raskem kui tema oma. Asi peab olema kas jooksude kerguses või raske raami jäikuses.
Henry