Rademari Järve ja Magistrali hooldus
Rademari Järve ja Magistrali hooldus
Kas kellelgi kogemusi, on asjalikud tegijad ja kuda see Rademari hinnatase üldse on, pole ammu külastanud.
(tegu pole promojutuga) On vää? Lendasin eelmine nädal sinna veloga sisse et 1 vaherõngas stemi alla saada kui mu küsimuse peale et kas mehaanikuid ka on vaadati kui lehma kes lennukitest räägib ning püüti vaherõngast müüma asuda. Müüjaid oli 3 (2 meest ja 1 naine).Siis said aru et vaja paigaldada ja kui kuulsid et 3 polti lahti vaja keerata, rõngas panna ja siis uuesti kokku oli vastus et heal juhul järgmine päev saab kätte. Parim küsimus oli kohe esimene et kui vana ratas onalar kirjutas:Rademaris ikka kasulik seal Laki tänaval käia, see spetsiaal värk ju.
Kuna sealkandis midagi lähemat eriti ei teadnud lendasin rocca extremesse kus asi 2 minutiga ära tehti ja GT omanikuna sain veel tasuta kah:P
Promoga tegu pole. Laki lihtsalt sellepärast, et nad nimetavad seda rattamaailmaks ja seal vist tegeletakse kõige rohkem ratastega ja vähem muude asjadega. Endal muidugi muude kohtadega kogemused puuduvad, kuid seal olen nagu alati hakkama saanud (muidugi ma ei tea kui kaua oleks teistel poodidel sama asjaga aega läinud.) Aga ma arvan, et kui üldse rademar, siis ikka laki tänavale rattaga.Caarel kirjutas:(tegu pole promojutuga) On vää? Lendasin eelmine nädal sinna veloga sisse et 1 vaherõngas stemi alla saada kui mu küsimuse peale et kas mehaanikuid ka on vaadati kui lehma kes lennukitest räägib ning püüti vaherõngast müüma asuda. Müüjaid oli 3 (2 meest ja 1 naine).Siis said aru et vaja paigaldada ja kui kuulsid et 3 polti lahti vaja keerata, rõngas panna ja siis uuesti kokku oli vastus et heal juhul järgmine päev saab kätte. Parim küsimus oli kohe esimene et kui vana ratas onalar kirjutas:Rademaris ikka kasulik seal Laki tänaval käia, see spetsiaal värk ju.
Kuna sealkandis midagi lähemat eriti ei teadnud lendasin rocca extremesse kus asi 2 minutiga ära tehti ja GT omanikuna sain veel tasuta kah:P
No Rocca Hawaiis oli ka mehaanikutel käed-jalad tööd täis, aga jooks aeti ootetööna mõne hetkega sirgeks, aeti veel sõbraliku juttu pealekauba .
Aga minu jaoks ongi Rocca Hawaii mehaanikud ühed äraütlemata sümpaatsed tegelased. Ja kui tõesti pead ratta sinna parandusse jätma, saad selle ka lubatud ajaks tagasi. Või kui miskit spetsiifilist tööriista vaja, saad seda kasvõi kohapeal laenata ja ise, ilma ratast parandusse jätmata, oma ratta kohapeal korda nokitseda.
Aga minu jaoks ongi Rocca Hawaii mehaanikud ühed äraütlemata sümpaatsed tegelased. Ja kui tõesti pead ratta sinna parandusse jätma, saad selle ka lubatud ajaks tagasi. Või kui miskit spetsiifilist tööriista vaja, saad seda kasvõi kohapeal laenata ja ise, ilma ratast parandusse jätmata, oma ratta kohapeal korda nokitseda.
olen ise ka rocca hawaii fänn, muidu on hawaii üsna pasa teenindusega , rocca erineb oluliselt, järve hawaii on ka enam-vähem. teistega ainult kurbi kogemusi. kõige sitem ja inimvaenulikum tundus pirita rattapoe oma. kord sõitsin esiratta kloostrimetsas täiesti täisnurka, läksin abi paluma et saaks kasvõi enam-vähem ratta liikuma. nähes minu scoti ratast saadeti mind hawaisse. päris ebameeldiv oli üle kilomeetri ratast seljas vedada. kõik see juhtus ca 3 a tagasi kui poed väga veriselt omavahel konkureerisid.
100% nõus, et hoolduse või poe meeldivuses on palju subjektiivset. On muidugi objektiivset - väga objektiivne on see, kas sa saad teenuse kiiresti või mitte.
Aga ma ei näe eriti mõtet arutada asja poodide, veelvähem aga poekettide (Rademar, Hawaii) lõikes. Asi sõltub väga palju ikka konkreetsest mehhaanikust või müüjast, kelle otsa sa satud.
Kindlasti üritavad suuremad poed ja ketid ka mingit ühtset teeninduskultuuri või -standardit välja kujundada, aga asi sõltub palju inimestest. Seetõttu lähen nt mõnda Hawaisse parema meelega kui teise jne.
Aga ma ei näe eriti mõtet arutada asja poodide, veelvähem aga poekettide (Rademar, Hawaii) lõikes. Asi sõltub väga palju ikka konkreetsest mehhaanikust või müüjast, kelle otsa sa satud.
Kindlasti üritavad suuremad poed ja ketid ka mingit ühtset teeninduskultuuri või -standardit välja kujundada, aga asi sõltub palju inimestest. Seetõttu lähen nt mõnda Hawaisse parema meelega kui teise jne.
Aga see objektiivne asi sõltub paljudest subjetiivsetest asjadest jällegiSuusataja kirjutas:100% nõus, et hoolduse või poe meeldivuses on palju subjektiivset. On muidugi objektiivset - väga objektiivne on see, kas sa saad teenuse kiiresti või mitte.
Ehk kokkuvõtteks - iga mehe larhv on kõige olulisem kliendikaart. Mõnes poes mõjub rohkem, mõnes vähem.