Küsimus suhteliselt lihtne. Vahepeal hoo ülesse saamiseks tõusen püstisesse asendisse ning huvitab milline on korrektne tehnika. Sisuliselt olen märganud ennast kahte erinevat tehnikat kasutamast:
1) Katsun hoida kätega lenksu täiesti paigal, samuti ülakeha ning samal ajal töötavad ainult jalad.
2) Keha koostöös rattaga kõigub ühelt küljelt teisele.
Võibolla on tegemist täiesti suvalise ja ebamäärase küsimusega aga viimasel ajal lihtsalt endale kuidagi meelde jäänud.
Tehnika püsti sõites
Re: Tehnika püsti sõites
See, mida sa kirjeldad, on sisuliselt sprint. Sa küll ei arenda 1500+W võimsust aga ikkagi. Vaata kuidas profid seda teevad: https://www.youtube.com/results?search_ ... ing+sprint
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tehnika püsti sõites
Kõige olulisem püsti peale tuleku juures on see, et ratas ei liiguks millimeetritki tahapoole püstituleku hetkel. Kui sul on keegi järjest või grupis sõites tagarattas siis lased ta pikali. Võib tulla ka suurem külakuhi. Sellist asja enda südamele küll ei tahaks.
Ratta "kõigutamise" taga on puhas füüsika.
Ratta "kõigutamise" taga on puhas füüsika.
Re: Tehnika püsti sõites
Selle vältimiseks tuleb hetkel, mil sa püsti tõused, vajutada vändale. Siis liigub ratas koos sinuga edasi. Muidu liigud sina edasi (kui püsti tõused) aga ratas liigub sinuga võrreldes tagasi ja sedasi oledki oma tagarattaga taga sõitja esirattas.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tehnika püsti sõites
Ma püüan ka kasutada seda 1) punktis varianti,et mitte miski ei kõiguks mitte kuhugi poole. Aga ma sõidan tavaketsiga,vbl sellepärast sobib mulle see variant paremini. Märja tallaga ei tõuse üldse sadulast,sest suur oht on teekattele maanduda.
Re: Tehnika püsti sõites
Üksinda sõites on mõistlik järgida üldist liiklust ja mitte tekitada teiste juhtide jaoks ootamatuid manöövreid, muus osas tee mis tahad.
Püsti sõitmise tehnika on ka erinev vastavalt sellele kas tegemist on sprindi, tõusu võtmise, kiirendamise või lihtsalt selja/jala sirutamisega. Kuigi üleliigselt aelemine on aerodünaamiliselt halb, siis tuleb siiski jälgida oma keha loomulikku soovi liikuda.
Püsti sõitmise tehnika on ka erinev vastavalt sellele kas tegemist on sprindi, tõusu võtmise, kiirendamise või lihtsalt selja/jala sirutamisega. Kuigi üleliigselt aelemine on aerodünaamiliselt halb, siis tuleb siiski jälgida oma keha loomulikku soovi liikuda.
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357