Esiratta laager
Esiratta laager
Tere, vanal rattal tulevad järjest välja igasugused probleemid. Seekord siis esiratas, mille laager kõriseb, samuti kui esiratas kiirkinnitusest lahti võtta,siis on näha, et see "pulk," mille peale kogu esiratas toetub, on veidi kõver. Kas saab esiratta laagreid koos selle pulgaga vahetada või peab kogu velje uue ostma?
Tegu maastikurattaga GT Avalanche 2.0
Tegu maastikurattaga GT Avalanche 2.0
Re: Esiratta laager
Pulk on võll.
Velg on see mille peale rehv on pandud ning kodarate abil rummuga ühendatud.
Keera koonused lahti ja võta kuulid ja võll välja ja puhasta ära. Siis on näha kogu kupatuse seisukord ja ka selge, mis vahetamist tahab.
Aga kaldun arvama, et peaksid viima selle esiratta inimese kätte kes teab õigeid sõnu, oskab probleemi üles leida ja vajalikud jupid ära vahetada.
Kui soovid ise käed õliseks teha, on õpetus siin
https://www.parktool.com/blog/repair-he ... adjustment
Siin veel linke, ka videotele. https://www.google.com/search?client=fi ... b+overhaul
Velg on see mille peale rehv on pandud ning kodarate abil rummuga ühendatud.
Keera koonused lahti ja võta kuulid ja võll välja ja puhasta ära. Siis on näha kogu kupatuse seisukord ja ka selge, mis vahetamist tahab.
Aga kaldun arvama, et peaksid viima selle esiratta inimese kätte kes teab õigeid sõnu, oskab probleemi üles leida ja vajalikud jupid ära vahetada.
Kui soovid ise käed õliseks teha, on õpetus siin
https://www.parktool.com/blog/repair-he ... adjustment
Siin veel linke, ka videotele. https://www.google.com/search?client=fi ... b+overhaul
Re: Esiratta laager
Üldiselt kiirkinnituse võllid kipuvad tavalisematel ratastel kõigil kõverad olema, peaasi et täidab oma eesmärgi ja fikseerib ratta hargi külge.
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357
Re: Esiratta laager
Lammutasin esiratta juppideks ja selgus, et laagrites on kriipsud/roostekahjustused sees, samuti võlli koonused on kergelt kulunud ja roostekahjustusteda. Õiges suuruses laagrid sain poest kergelt aga võlli koonuseid või siis kompleksekt võlli tundub, et ei ole kusagilt saada. Ratas sai ca 10 aastat tagasi ostetud Extreme Sportist, mis praegu kahjuks enam ei eksisteeri. Käsin erinevates rattapoodides seda võlli küsimas, aga mitte kusagilt ei ole saada, samuti neid koonuseid. Seega küsimus, kas on võimalik terve esiratas vahetada mingi muu tänapäevasema vastu välja? Eks panen need laagrid ja vana võlli tagasi külge ja mingi aja saab veel sõita, aga kulumine on päris suur, et peab millalgi midagi ette võtma.
Hiljuti keti ja tagumise kasseti vahetuses mainiti ,et ka keskjooks logiseb kergelt. Võibolla on mõistlik siis juba uut ratast hakata vaatama. Nende juppide peale läheb varsti sama palju, kui oleks uue samaväärse ratta ostnud.
Hiljuti keti ja tagumise kasseti vahetuses mainiti ,et ka keskjooks logiseb kergelt. Võibolla on mõistlik siis juba uut ratast hakata vaatama. Nende juppide peale läheb varsti sama palju, kui oleks uue samaväärse ratta ostnud.
Re: Esiratta laager
ma usun, et erinevaid koonuslaagreid vedeleb korralikel mehaanikutel spets karpides küll. Küsi Andrese käest Rattapoest (velotrekil) või AT Spordist või ka Veloplusist.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Esiratta laager
Kui jooksu tood siis leian sulle kiirelt sobiva lahenduse.