HRK krossisarja I etapp- KUBIJA (27.05.2020)
Info:
*Stardipaik Kubija Suusabaas
*Registreerimine toimub enne võistlust Võrumaa Spordiliidu kodulehel või kohapeal kell 17:30 - 18:45.
Vägagi soovituslik on registreerimine Võrumaa Spordiliidu lehel, et vältida kohapealseid liigseid kontakte ja siis on eelnevalt näha, kui suurt hulka rahvast on oodata.
*Rajaga tutvumine alates kell 17:00 – 18:55
*Lastesõit 19:00
*Põhisõit 19:10 Mehed M16, M18, MU23, M-eliit, M-seeniorid - ca 45 min, naised ja noored M/N14, N16, N18, N-eliit - ca 20 min.
Alla 18. aastastele on võistlusel osalemine tasuta. 18. aastastele ja vanematele maksab võistlusel osalemine 5 EUR, mis makstakse enne iga etappi kohapeal.
Rajakaart, koos vajaliku infoga, saab üles esimesel võimalusel.
Lisainfot ja juhendi leiab Siit
HRK Krossisari 2020 I etapp Kubija
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
HRK Krossisari 2020 I etapp Kubija
Tark ei torma!
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: HRK Krossisari 2020 I etapp Kubija
Kubija etapi rajakaart näeb välja selline
Start on all staadionil, kust rada suundub mööda saepurutäitega tõusu üles . Võimlemis harjutusväljakust möödudes suundub rada risti üle rulliraja, mööda kämpingute ala teed. Teel olevatest paneelidest saab kõrvalt mööda ja sealt liigub trass otse edasi. Taas on ees rullirada, millest peab jälle risti üle sõitma. August läbi ja seejärel metsarada mööda paremale. Jooksurajale jõudes pöörab rada vasakule ja liigub rulliraja tagumise otsa suunas. Juurikane laskumine on varasemalt juba tuttav ja sellest saab olema möödasõit ka nendele, kes ei julge sealt alla sõita. Korraks lauge tõus paremale ja tagasi vasakule mäest alla. Võimlemisnurgakese juurest mööda ja taas risti üle rulliraja. Raja kõige tagumine ots on kitsal sinkul, kus on mitmeid palgiületusi. Jooksurajale jõudes kulgeb rada vastassuunas ja nõnda pea-aegu aiandi teeni. Siiski enne põikab rada korraks paremale ja käib metsas oleva pommiaugu juures. Risti üle aianditee ja suht kohe vasakule metsa. Sealt viib kitsas rada otse raja kõige madalamasse punkti. Järgneb üles-alla turnimine, mida siia välja kirjutada pole mõtet, peab ise kohapeal üle vaatama. Sees on ka uus hüpetega laskumine, millele pealeminek tuleb asfaldi poolt, torbikutega piiratud rajalt ja olemas on ka B-liin nendele, kes antud osa sõita ei soovi. Jooksurajale vastassuunas tuleb rada üle asfaldi ja suundub staadionile.
Ringi pikkus on ca 4,5km ja ilmselt peab pikemal sõidul seda läbima 4 korda ja lühemal 2. Märgistamisega alustatakse juba täna.
Start on all staadionil, kust rada suundub mööda saepurutäitega tõusu üles . Võimlemis harjutusväljakust möödudes suundub rada risti üle rulliraja, mööda kämpingute ala teed. Teel olevatest paneelidest saab kõrvalt mööda ja sealt liigub trass otse edasi. Taas on ees rullirada, millest peab jälle risti üle sõitma. August läbi ja seejärel metsarada mööda paremale. Jooksurajale jõudes pöörab rada vasakule ja liigub rulliraja tagumise otsa suunas. Juurikane laskumine on varasemalt juba tuttav ja sellest saab olema möödasõit ka nendele, kes ei julge sealt alla sõita. Korraks lauge tõus paremale ja tagasi vasakule mäest alla. Võimlemisnurgakese juurest mööda ja taas risti üle rulliraja. Raja kõige tagumine ots on kitsal sinkul, kus on mitmeid palgiületusi. Jooksurajale jõudes kulgeb rada vastassuunas ja nõnda pea-aegu aiandi teeni. Siiski enne põikab rada korraks paremale ja käib metsas oleva pommiaugu juures. Risti üle aianditee ja suht kohe vasakule metsa. Sealt viib kitsas rada otse raja kõige madalamasse punkti. Järgneb üles-alla turnimine, mida siia välja kirjutada pole mõtet, peab ise kohapeal üle vaatama. Sees on ka uus hüpetega laskumine, millele pealeminek tuleb asfaldi poolt, torbikutega piiratud rajalt ja olemas on ka B-liin nendele, kes antud osa sõita ei soovi. Jooksurajale vastassuunas tuleb rada üle asfaldi ja suundub staadionile.
Ringi pikkus on ca 4,5km ja ilmselt peab pikemal sõidul seda läbima 4 korda ja lühemal 2. Märgistamisega alustatakse juba täna.
Tark ei torma!