Tartu Rattaralli 2020
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Re: Tartu Rattaralli 2020
Nojah, ma vaatasin Haaslava poolset lõiku. Igatahes kõik teed on seal kõvakattega.
Re: Tartu Rattaralli 2020
Ei ma sellepärast küsisin ,et käisin selle rajaosa streetviewga läbi ja näitas 2019 seisuga kruusateed aga kui on asfalt siis on teada.
Re: Tartu Rattaralli 2020
Kui sealt hoida vasaku haru peale, jõuab Hõbemäe teele, mis on kruusakas. Kui minna nagu trass näitab, siis kui Manniva teelt alla laskuda ja vasakule Mäealuse teele keerata, siis algamab samuti kruusakas. Või on seal nüüd uus kate?
Kui minna 104,5 km pealt otse, siis jõuab Rebala kaudu Ülgasele, kus on äärmiselt sitt asfalt.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tartu Rattaralli 2020
Manniva-Kostiranna on täies pikkuses kõvakate.KaupoR kirjutas: ↑21. 05. 2020. 10:55Kas see golfiväljakute juurest tulev tee (Manniva-Kostiranna) on ära asfalteeritud? Seal varem oli ju kruus, isegi JRM-l on see lõik sees olnud.
Prommari viidatud haak on ka naljakas, õige on ikka asfalttee aga ilmselt seal eksimisvõimalust väga pole, sest viidatud kohta jõudes avaneb sõitjale kaks valikut: https://www.google.com/maps/@59.3966287 ... 312!8i6656. TRM on ikkagi sügisel ja praegu tuleks valida parem tee.
Ülal viidatud haagi juures valime ikka asfaltkattega variandi.
Re: Tartu Rattaralli 2020
Ma arvan, et jutt käis siin vasakule hoidmisest, st mööda Hõbemäe teed. Mööda maha joonistatud rada, st paremale hoides ja mööda Manniva teed laskudes on pärast vasakpööret küll kuni Hõbemäe ristmikuni veidi kehvemat asfalti, aga kuna tegu ei ole võistlusega ja teel auke ei ole, siis las ta jääb nii.KaupoR kirjutas: ↑21. 05. 2020. 12:17Kui sealt hoida vasaku haru peale, jõuab Hõbemäe teele, mis on kruusakas. Kui minna nagu trass näitab, siis kui Manniva teelt alla laskuda ja vasakule Mäealuse teele keerata, siis algamab samuti kruusakas. Või on seal nüüd uus kate?
Kui minna 104,5 km pealt otse, siis jõuab Rebala kaudu Ülgasele, kus on äärmiselt sitt asfalt.
Re: Tartu Rattaralli 2020
???ciclismo kirjutas: ↑20. 05. 2020. 23:56trebla, ei pea juutide-araablaste kuulirahe alla kippuma. 5 maad saab ka Eestis läbi sõita. ...
......
See on ka ainus maanteerattaga Tartu rattaralli kontrollaja piires läbitav, alla 128 km pikkune, sama algus- ja lõpp-punktiga, 5 Eesti maakonda läbiv marsruut.
juhendis pole kontrollajast miskit juttu... 2 nädalat on aega sõita, samas peatudes ei või kella seisma panna...
?
kui ma kuskil tõkkepuu taga ootan või söömas/joomas/s..l käin, siis Samsung Health ei pane seda vist üldajale otsa...arvestab puhast sõiduaega....
Käisin piiriületuskohtade luurel ja ratta käiguvahetus murdus tagasiteel kodaratesse ning pidin viimased 15 km teda tõukeratta režiimis kasutama.... õnneks oli pigem allamäge.. sai 30 ja kohati 40-gagi vuhistada...
Aga töökoda, mis algselt lubas esmaspäevaks korda teha, helistas ja hakkas rääkima miski jupi tarneajast ja seletasid midagi 6. juunist...
vägisi sunnivad uut ratast ostma... (garantiile ei saa kah rõhuda - ostetud 20 aastat tagasi ja korralises hoolduses pole käinud...)
Re: Tartu Rattaralli 2020
Siis on jama jah. Sest see on pingeline võistlustrass kus on mehaanikute autod ikka taga. Ma ei tea küll samsungist palju aga kindlalt tean et osad kellad burksi söömist ei arvesta...tule mõistusele! Sõida trass läbi ja tunne mõnu!
Re: Tartu Rattaralli 2020
Mu huawei healthis saab igatahes seadete alt valida kas seisma jäämisel jääb ka treeningu aeg pausile või siis jookseb kogu aeg edasi. Endomondos sama, seal on see auto pausi nime all sisse-välja lülitatav. Pakun, et Samsungil on see ka kusagil setingutes olemas.
Re: Tartu Rattaralli 2020
SportsTrackeril on ka autopausi funktsioon valitav. Rattarallit sõites tuleb see siis maha võtta,muidu medalit ei saa.
Re: Tartu Rattaralli 2020
Kogu trass on asfaltkattega, Manniva juurest algav lõik on samuti asfalteeritud täies ulatuses. Ettevaatlik peab olema ainult Manniva laskumise lõpus oleval 90kraadisel vasakpöördel - pöödel võib esineda asfaldi peal veidi kruusa ja liiva.
Re: Tartu Rattaralli 2020
Manniva- Ülgase tee on täies ulatuses asfalteeritud. Ettevaatust manniva laskumisel 90kraadise vasakpöördega , kurvis võib olla lahtisi kive ja liiva, vähemalt laupäevasel kiirel läbisõidul oli see nii.Jõelähtme poolt tulles siis tuleks ikka valida parempoolne tee Mannivasse.KaupoR kirjutas: ↑21. 05. 2020. 10:55Kas see golfiväljakute juurest tulev tee (Manniva-Kostiranna) on ära asfalteeritud? Seal varem oli ju kruus, isegi JRM-l on see lõik sees olnud.
Prommari viidatud haak on ka naljakas, õige on ikka asfalttee aga ilmselt seal eksimisvõimalust väga pole, sest viidatud kohta jõudes avaneb sõitjale kaks valikut: https://www.google.com/maps/@59.3966287 ... 312!8i6656. TRM on ikkagi sügisel ja praegu tuleks valida parem tee.
Re: Tartu Rattaralli 2020
Kas keegi laupäeval või pühapäeval Tartus 58km rallit läheb tegema? Liituks ka.
Re: Tartu Rattaralli 2020
uus ja täiesti üllatav jama...
kuna ratas lagunes luuresõitudel ära ja töökoda teatas, et jupp saabub paremal juhul 6 . juuniks, siis sai mindud poodi ..ja
...POES EI OLE JALGRATTAID SAADA ...!!!
vähemalt mitte minu mõõtu...XL .
Suurimas pealinna kohalikus rattapoes (sellessamas mis putitamisega mind alt vedas) 1 miskisugune olla laos olemas, aga selle nad paneksid kokku ja kontrolliksid ära nädalaga.
Varem ei saa,... tööde graafik ees. ...
Naaberküla vendade peetav rattapood oli nagu kiuste eile kinni, kodulehelt võis eeldada, et lihtsamatest ratastest oleks neil Trek Marlin 7 , aga suuruse kohta infi polnud.
Sai siis peale tööd sõidetud naaberriiki suurde spordiketikaubamajja, kus 1 pikk riiulitevahe maanteerattaid, teine maastikurattaid ja kolmas linnarattaid...
st tavaliselt nii on...
...nüüd oli pilt aga nagu nõukaliidu kokkukukkumisel... ainult hinnasildid ... iga 10.- nes näidis oli ainult ehk kohal..
nõukaajast erinevalt oli aga müüjal tahvelarvuti, millega siis tühjade kohtade hinnasiltide skannimisega sai ta kohe öelda, et ka suurriigi kesklaos asja pole. Paar-kolm siiski oli, aga ka sealt toimetamine kuni 10 päeva...
Ülejäänud mudelitest ei tea keegi kurat, millal need võiksid jõuda... tehased hakkavat siiski vaikselt tööle.... ehk paari kuu pärast juba saab...
.. selle aja jooksul, mis mina müüjat ekspluateerisin, kogunes hulk rahvast järjekorda, et omakorda teda usutlema hakata..
Kõrval oli kohe teine spordikaubamaja kus rattaid tavaliselt vähem aga seal üks XL täitsa oli... st kohe kohal.... no siis polnudki muud teha kui ostsin lambist ära.. Nakamura nimeline.... toppisin autosse ja täna sai proovisõit tehtud..... veereb...
(nagu aimata võite, ei toimu tegevus Eestis.. Tartu Rattaralli mainimisel poleks mõtet, see neid ei erutaks ja kiiremini liigutama ei paneks... )
kuna ratas lagunes luuresõitudel ära ja töökoda teatas, et jupp saabub paremal juhul 6 . juuniks, siis sai mindud poodi ..ja
...POES EI OLE JALGRATTAID SAADA ...!!!
vähemalt mitte minu mõõtu...XL .
Suurimas pealinna kohalikus rattapoes (sellessamas mis putitamisega mind alt vedas) 1 miskisugune olla laos olemas, aga selle nad paneksid kokku ja kontrolliksid ära nädalaga.
Varem ei saa,... tööde graafik ees. ...
Naaberküla vendade peetav rattapood oli nagu kiuste eile kinni, kodulehelt võis eeldada, et lihtsamatest ratastest oleks neil Trek Marlin 7 , aga suuruse kohta infi polnud.
Sai siis peale tööd sõidetud naaberriiki suurde spordiketikaubamajja, kus 1 pikk riiulitevahe maanteerattaid, teine maastikurattaid ja kolmas linnarattaid...
st tavaliselt nii on...
...nüüd oli pilt aga nagu nõukaliidu kokkukukkumisel... ainult hinnasildid ... iga 10.- nes näidis oli ainult ehk kohal..
nõukaajast erinevalt oli aga müüjal tahvelarvuti, millega siis tühjade kohtade hinnasiltide skannimisega sai ta kohe öelda, et ka suurriigi kesklaos asja pole. Paar-kolm siiski oli, aga ka sealt toimetamine kuni 10 päeva...
Ülejäänud mudelitest ei tea keegi kurat, millal need võiksid jõuda... tehased hakkavat siiski vaikselt tööle.... ehk paari kuu pärast juba saab...
.. selle aja jooksul, mis mina müüjat ekspluateerisin, kogunes hulk rahvast järjekorda, et omakorda teda usutlema hakata..
Kõrval oli kohe teine spordikaubamaja kus rattaid tavaliselt vähem aga seal üks XL täitsa oli... st kohe kohal.... no siis polnudki muud teha kui ostsin lambist ära.. Nakamura nimeline.... toppisin autosse ja täna sai proovisõit tehtud..... veereb...
(nagu aimata võite, ei toimu tegevus Eestis.. Tartu Rattaralli mainimisel poleks mõtet, see neid ei erutaks ja kiiremini liigutama ei paneks... )
Viimati muutis trebla, 01. 06. 2020. 23:23, kokku muudetud 4 korda .
Re: Tartu Rattaralli 2020
Tehtud !
1 % igaks juhuks isegi üle..l
Kuulivesti polnud vaja, euroalast väljuda polnud vaja (kuigi eurosid endid kasutada ei saanud - bensukas joogiostmisel oli silt, et aktsepteerivad ainult kaardimakset). Ka Schengeni alast polnud väljuda vaja (kuigi see hetkel mitte täiesti ei toimi).. lausa vastupidi.. Schengen sai suisa läbitud..!☺
Trass: Howald -> Aubange -> Herserange -> Ottange -> Apach -> Perl -> Schengen --> Howald.
Kokku siis 4 riiki ja oleks kindlasti ka mõnevõrra lühema ringiga hakkkama sanud, aga TRR nõuab ju 128 km.
Aga Samsungi GPS Prantsusmaa perifeeriaprovintsis oli õnnetus ruudus. Kui siin teistes (tsiviliseeritud !) riikides on ka kõik põlluvaheteed asfalteeritud, siis ei osanud seda oodata, et ka kiirtee kõrval kulgevad ja Google Mapsis jälgitavad nn "kergliiklusteed" on midagi sellist, et sinna v-olla kunagi plaanitakse asfalt panna või teistpidi tundus, et asfalt seal kunagi on olnud ... nii umbes kahe Maailmasõja vahel.....?
Mis pole jälle loogiline, sest need alad hõivasid prantslased juba I Maailmasõjaga ja siis polnud sakslased sinna veel autobahne jõudnud ehitada....
Igatahes Samsungi GPS-i jälgides tuli ennast vahepeal miskitest "schlagbaumi" piludest läbi pressida, kruusa- ja ka pinnaseteedel sõita kuni selleni, et miski kruusatee muutus ühel hetkel pinnaseteeks ja siis metsateeks ning seejärel aimatavaks et "siit vist on kunagi keegi käinud" - kuni lõpuks ma ei saanud enam aru, kust on käidud ega saanud ka aru kust ma ise tulnud olin...?
Õnneks metsaserv paistis - ratas õlale ja päikese kätte välja!... ja siis talumehe traktorijälgi pidi mööda viljapõldu edasi....!
Kuni jõudsin uusarendusse, ehk mingisse külla, kus oli palju uusi maju aga mida minu GPSi järgi ei pidanud olemas olema....!
Ja seejärel paari kilomeetri ja paari ristmiku järel uuesti...!
Ehk siis kõlab rohkem nagu sügisese Rattamaratoni trassi kirjeldus.....?
( Rakke(?) rattasõidul tuli kord tühjast loomalaudast läbi sõita... nii hulluks siiski asi ei läinud.....!)
Hea, et ma oma uuele maastikurattale polnud jõudnud siledamaid kumme alla osta...
Kui siia nüüd lisada kogu selle 70 km pikkusel prantsuse lõigul puhuv 20 km tunnis vastutuul, siis jäi ajalimiit saavutamata..
Aga minuarust seda ju ei eksisteerinudki?
Pean tunnistama, et pole viitsinud nende nutiseadmete hingeellu süüvida.. v-olla oleks ka jalgrattale saanud määrata "väldi pinnaseteid ! " ..?.... minu ainus määrang siinkandis on olnud " väldi parvlaevu !" (väga asjakohane muide!)
Loodan, et saan linnukese kirja, kui mitte, siis peab kahe nädala jooksul uue ringi ette võtma...
Tegelikkuses oli see asi seadusevastane, sest Saksamaa ei lase sellistest kahtlastest riikidest nagu Prantsusmaa ja Belgia inimesi ilma mõjuva põhjuseta oma territooriumile töllerdama ! ... vähemalt esialgu mitte 15. juunini...
Schengeni vastas jõe teisel kaldal Apach'i ja Perli vahel oli kuulivestidega internatsionaalne piirikontroll täitsa kohal (eile õhtul ei olnud, ise käisin vaatamas !) ja tegeles autosõitjate peedistamisega... ja ka jõeäärselt rattrarajalt ülesroninud ratturid said oma küsimusele ilmselt analoogilise vastuse..
Iseasi, et polnud võimalik tuvastada, kas need ratturid tulevad prantsuse või saksa poolelt... kontrolli ette ilmusid nad lihtsalt põõsa tagant.... no aga inimesel enesel on ju suu peas, eks ta hakatuseks kohe ütleb, mispidi küsimus tal on, kui ta juba sinna kontrollide juurde üles ronis ja midagi küsida tahab..
Kellel küsimusi pole, see ju ei roni, vaid paneb lihtsalt niisama jõekallast pidi edasi....
Prantsusmaale sisenemisest ja väljumisest ei õnnestunud mul pilti teha, sest prantsuse piir Belgia nurgas oli üldse sildiga tähistamata ja saksa nurgas tegutses too kontroll ning ma ei tahtnud neid ärritada, et tagasi minna vaatama kas prantsuse piir kuskil teistega analoogiliselt tähistatud on....? GPX fail peaks tänapäeval asja üheselt tõestama...
1 % igaks juhuks isegi üle..l
Kuulivesti polnud vaja, euroalast väljuda polnud vaja (kuigi eurosid endid kasutada ei saanud - bensukas joogiostmisel oli silt, et aktsepteerivad ainult kaardimakset). Ka Schengeni alast polnud väljuda vaja (kuigi see hetkel mitte täiesti ei toimi).. lausa vastupidi.. Schengen sai suisa läbitud..!☺
Trass: Howald -> Aubange -> Herserange -> Ottange -> Apach -> Perl -> Schengen --> Howald.
Kokku siis 4 riiki ja oleks kindlasti ka mõnevõrra lühema ringiga hakkkama sanud, aga TRR nõuab ju 128 km.
Aga Samsungi GPS Prantsusmaa perifeeriaprovintsis oli õnnetus ruudus. Kui siin teistes (tsiviliseeritud !) riikides on ka kõik põlluvaheteed asfalteeritud, siis ei osanud seda oodata, et ka kiirtee kõrval kulgevad ja Google Mapsis jälgitavad nn "kergliiklusteed" on midagi sellist, et sinna v-olla kunagi plaanitakse asfalt panna või teistpidi tundus, et asfalt seal kunagi on olnud ... nii umbes kahe Maailmasõja vahel.....?
Mis pole jälle loogiline, sest need alad hõivasid prantslased juba I Maailmasõjaga ja siis polnud sakslased sinna veel autobahne jõudnud ehitada....
Igatahes Samsungi GPS-i jälgides tuli ennast vahepeal miskitest "schlagbaumi" piludest läbi pressida, kruusa- ja ka pinnaseteedel sõita kuni selleni, et miski kruusatee muutus ühel hetkel pinnaseteeks ja siis metsateeks ning seejärel aimatavaks et "siit vist on kunagi keegi käinud" - kuni lõpuks ma ei saanud enam aru, kust on käidud ega saanud ka aru kust ma ise tulnud olin...?
Õnneks metsaserv paistis - ratas õlale ja päikese kätte välja!... ja siis talumehe traktorijälgi pidi mööda viljapõldu edasi....!
Kuni jõudsin uusarendusse, ehk mingisse külla, kus oli palju uusi maju aga mida minu GPSi järgi ei pidanud olemas olema....!
Ja seejärel paari kilomeetri ja paari ristmiku järel uuesti...!
Ehk siis kõlab rohkem nagu sügisese Rattamaratoni trassi kirjeldus.....?
( Rakke(?) rattasõidul tuli kord tühjast loomalaudast läbi sõita... nii hulluks siiski asi ei läinud.....!)
Hea, et ma oma uuele maastikurattale polnud jõudnud siledamaid kumme alla osta...
Kui siia nüüd lisada kogu selle 70 km pikkusel prantsuse lõigul puhuv 20 km tunnis vastutuul, siis jäi ajalimiit saavutamata..
Aga minuarust seda ju ei eksisteerinudki?
Pean tunnistama, et pole viitsinud nende nutiseadmete hingeellu süüvida.. v-olla oleks ka jalgrattale saanud määrata "väldi pinnaseteid ! " ..?.... minu ainus määrang siinkandis on olnud " väldi parvlaevu !" (väga asjakohane muide!)
Loodan, et saan linnukese kirja, kui mitte, siis peab kahe nädala jooksul uue ringi ette võtma...
Tegelikkuses oli see asi seadusevastane, sest Saksamaa ei lase sellistest kahtlastest riikidest nagu Prantsusmaa ja Belgia inimesi ilma mõjuva põhjuseta oma territooriumile töllerdama ! ... vähemalt esialgu mitte 15. juunini...
Schengeni vastas jõe teisel kaldal Apach'i ja Perli vahel oli kuulivestidega internatsionaalne piirikontroll täitsa kohal (eile õhtul ei olnud, ise käisin vaatamas !) ja tegeles autosõitjate peedistamisega... ja ka jõeäärselt rattrarajalt ülesroninud ratturid said oma küsimusele ilmselt analoogilise vastuse..
Iseasi, et polnud võimalik tuvastada, kas need ratturid tulevad prantsuse või saksa poolelt... kontrolli ette ilmusid nad lihtsalt põõsa tagant.... no aga inimesel enesel on ju suu peas, eks ta hakatuseks kohe ütleb, mispidi küsimus tal on, kui ta juba sinna kontrollide juurde üles ronis ja midagi küsida tahab..
Kellel küsimusi pole, see ju ei roni, vaid paneb lihtsalt niisama jõekallast pidi edasi....
Prantsusmaale sisenemisest ja väljumisest ei õnnestunud mul pilti teha, sest prantsuse piir Belgia nurgas oli üldse sildiga tähistamata ja saksa nurgas tegutses too kontroll ning ma ei tahtnud neid ärritada, et tagasi minna vaatama kas prantsuse piir kuskil teistega analoogiliselt tähistatud on....? GPX fail peaks tänapäeval asja üheselt tõestama...
-
- Rattur
- Postitusi: 180
- Liitunud: 08. 05. 2013. 09:12
Re: Tartu Rattaralli 2020
Üks kokkuvõte ka sõidust
https://www.youtube.com/watch?v=gOFIaaWbR98
https://www.youtube.com/watch?v=gOFIaaWbR98