Mulgi maraton 2004 [MTB]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
endal aeg 5 min parem kui mullu kuid koht ca 200 kehvem. kuusalu sõidust sain mingi pikemaajalise tühjuse kerre, kogu nädal enne võistlust ei sõitnud üldse. eile 45 min. läksin läbi sõitma. esimeses rajapooles lappas minust mööda hullult rahvast, keegi luges mulle raja ääres vahepeal kohaks 716. lõpu poole hakkas asi veidi paranema, sain nii umbes 120 vanti kätte.
märgistuse üle ei nurise, muu värk ka ok. tervisliku seisundi kohta sõit ok.
kogutõus 520, Rivo numbriga 1168 ei saa nõus olla, see oleks juba ? la Tahko. Pulss 153/164 mis näitab, et tõsine jama on selle pulsiga
märgistuse üle ei nurise, muu värk ka ok. tervisliku seisundi kohta sõit ok.
kogutõus 520, Rivo numbriga 1168 ei saa nõus olla, see oleks juba ? la Tahko. Pulss 153/164 mis näitab, et tõsine jama on selle pulsiga
Viimati muutis erikr, 16. 05. 2004. 18:24, muudetud 1 kord.
Ilm oli jah natukene külm, aga polnud viga. Alguses sain päris hästi minema, kuigi üks sõitja kukkus enne mind esimesel tõusul seal kruusapeal ja siis pidi jala maha panema. Sealt kohalt võtt oli ka halb, sest parajalt suur killustik oli ja ratas käis ringi. Tõusu peal sai kohta juba parandatud veitsa (Jack, sina oleks peaaegu oma järskude liigutustega mind pikali tõmmand, vaata et sa enam nii ei tee ) ja esimesed 10 km sõitsin umbes 80-100 hulgas. Aga siis hakkas jalg väga väsima ja õnneks/kahjuks läks seal telliskivides mul kumm kah. Varukummi mul polnud aga natukese aja pärast sain raja kõrvalt ühe paigatud kummi ja sõitsin edasi. Jalg oli jube väsinud ja järjest hullemaks läks. Kruusateed olid kõige hullemad, seal ei suutnud üldse tuules püsida ja rongid läksid nagu 100-ga mööda. ja üksinda vastutuules on ikka väk-väk-väkk. Holstre-Polli mägedes enamvähem suutsin sabas püsida (koht oli siis juba 221 vms) mõnest läksin mööda kah, aga siis kui jälle kruus tuli, siis olin jälle liiga närk, et kaasa minna. Nu ja siis umbes 30 km otsustasin rajalt maha tulla (ei viitsind seal 300 hulgas loksuda, sest oleks seal ka maha jäänud) ja sõitsin ühe teise katkestajaga linna tagasi. Aga jah, tuleb tunnistada, et kui ratast palju ei sõida, siis rattavõistlustel head kohta ei saa , võhma oli tohuija, aga jalad olid ikka nii kinni, et jube kohe. Ühelgi teisel ratta võistlusel pole nii hull olnud.
Muidu oli korraldus norm ja söök kah, kuigi supp võiks ikka veits paksem olla.
Eks peab rohkem ratta kilometraazi koguma
Muidu oli korraldus norm ja söök kah, kuigi supp võiks ikka veits paksem olla.
Eks peab rohkem ratta kilometraazi koguma
velo.clubbers.ee
Kust see rahvamass küll välja lasti?! :)
Üldiselt oli väga tore, rahvas sõbralik ja ilm natuke parem kui eelnevatel päevadel. Veetakistuse vesi oli aga ikkagi liiga külm - lõi matsust mõlemad sääred krampi.
Üldiselt kulgesin tasapisi tõusvas joones ja oma-arust hästi, aga kogu rütmi lõi segamini 11-l km-l purunenud kumm. Varukumm ja pump olid küll kaasas, aga üldse ei ole tore vaadata kuidas rongid sinust mööda sõidavad.
Kummivahetuseks kulus siis 6 ja pool minutit, see käsipumbaga pumpamine keset võistlust on üks nüri tegevus. Aeg diplomil 2:35:06, aeg polaril 2:28:51, pulss 172/194, koht 595.
Sõitsin 300m enne "telliskive" üksiku väljakistud telliskivi otsa - ei osanud grupis sõites seda mitte oodata, pärast seda algas hirmus tagaajamine, aga mis sa tuult püüad. Vorm oli ka ikka siuke vildakas - kohe näha et esimene pikem võistlus. Aga väga viisakalt anti teed igatahes, suured tänud teeandjatele - rajal ei jaksanud kõiki kättpidi ja isiklikult tänada :).
Üldiselt oli väga tore, rahvas sõbralik ja ilm natuke parem kui eelnevatel päevadel. Veetakistuse vesi oli aga ikkagi liiga külm - lõi matsust mõlemad sääred krampi.
Üldiselt kulgesin tasapisi tõusvas joones ja oma-arust hästi, aga kogu rütmi lõi segamini 11-l km-l purunenud kumm. Varukumm ja pump olid küll kaasas, aga üldse ei ole tore vaadata kuidas rongid sinust mööda sõidavad.
Kummivahetuseks kulus siis 6 ja pool minutit, see käsipumbaga pumpamine keset võistlust on üks nüri tegevus. Aeg diplomil 2:35:06, aeg polaril 2:28:51, pulss 172/194, koht 595.
Sõitsin 300m enne "telliskive" üksiku väljakistud telliskivi otsa - ei osanud grupis sõites seda mitte oodata, pärast seda algas hirmus tagaajamine, aga mis sa tuult püüad. Vorm oli ka ikka siuke vildakas - kohe näha et esimene pikem võistlus. Aga väga viisakalt anti teed igatahes, suured tänud teeandjatele - rajal ei jaksanud kõiki kättpidi ja isiklikult tänada :).
Viimati muutis Kirsa, 16. 05. 2004. 22:14, kokku muudetud 3 korda .
Tahaksin siinkohal kasutada võimalust tänada humoreski "Kuidas Tartu mehed Viljadis ketti parandasid" peaosalisi: lõbus seltskond raja äärest (koos tordi ja napsuga), kaks veljevõtit, väravapost ja siis muidugi ka Sram PC-69 kett.
Ühesõnaga astusin natuke peale seda tagasipöördesilmust, kus kahte rada eraldasid lint ja vanamees oma keti katki. Proovisin kahe kiviga parandada aga no ei saa. Kõndisin siis veits maad tagasi, kus üks seltskond sõitu vaatas ja ennast hästi tundis, et ehk on neil midagi, millega kett kokku pigistada - ei olnud ... hoopis kaks veljevõtit oli
Variant oli juba, et leiutame mingit tsikibrikit, kui küsiti, et kas keti maha saab, saaks kusagil koputada. Sram käib lahti (nojah, kirjade järgi ... eks sa kisu seda powerlinki lahti, ega ta raip ei tule ju), kett maha ja siis oli sealsamas üks värav, mida sai alusena kasutada. Mina hoidsin ketti, üks seltskonnast lõi ketivõtmega lüli kinni ja tagus needi otsi natuke lapikumaks ka.
Kett peale tagasi ja edasi, aga oh õnnetust - suures ärevuses jäi kett esikäikarist läbi panemata Uuesti powerlingi lahti nokitsemine ja seekord siis käikarist läbi ka. Nüüd tuleb mängu veljevõti nr.2 sellega painutati paindunud esikäikar enamvähem paika
MacGyver'i stiilis tehtud paranduste kohta tip-top töö - lõpuni ma jõudsin
Ajakadu sinna auku oli mingi 40-45 minti aga kuna minu eesmärgiks oli kõiki katkestajaid võita, siis see eesmärk sai täidetud ja veel lisaboonusega - ma tegin fortuunale ninanipsu ja jätkasin suht lootusetust olukorrast
Paar märkust ka:
Inimesed, tehke trenni, mitte ärge minge lambist lahmima. Suht halb oli vaadata neid vendi, kes peale tõuse maas istusid ja vaikselt kõõksusid.
Teiseks: tagumise otsa naised oleksid palju parematel kohtadel, kui nad julgeks laskumisi sõita, mitte ei hoiaks pidurist küünte ja hammastega kinni kohe kui tee allapoole keerab.
Ühesõnaga astusin natuke peale seda tagasipöördesilmust, kus kahte rada eraldasid lint ja vanamees oma keti katki. Proovisin kahe kiviga parandada aga no ei saa. Kõndisin siis veits maad tagasi, kus üks seltskond sõitu vaatas ja ennast hästi tundis, et ehk on neil midagi, millega kett kokku pigistada - ei olnud ... hoopis kaks veljevõtit oli
Variant oli juba, et leiutame mingit tsikibrikit, kui küsiti, et kas keti maha saab, saaks kusagil koputada. Sram käib lahti (nojah, kirjade järgi ... eks sa kisu seda powerlinki lahti, ega ta raip ei tule ju), kett maha ja siis oli sealsamas üks värav, mida sai alusena kasutada. Mina hoidsin ketti, üks seltskonnast lõi ketivõtmega lüli kinni ja tagus needi otsi natuke lapikumaks ka.
Kett peale tagasi ja edasi, aga oh õnnetust - suures ärevuses jäi kett esikäikarist läbi panemata Uuesti powerlingi lahti nokitsemine ja seekord siis käikarist läbi ka. Nüüd tuleb mängu veljevõti nr.2 sellega painutati paindunud esikäikar enamvähem paika
MacGyver'i stiilis tehtud paranduste kohta tip-top töö - lõpuni ma jõudsin
Ajakadu sinna auku oli mingi 40-45 minti aga kuna minu eesmärgiks oli kõiki katkestajaid võita, siis see eesmärk sai täidetud ja veel lisaboonusega - ma tegin fortuunale ninanipsu ja jätkasin suht lootusetust olukorrast
Paar märkust ka:
Inimesed, tehke trenni, mitte ärge minge lambist lahmima. Suht halb oli vaadata neid vendi, kes peale tõuse maas istusid ja vaikselt kõõksusid.
Teiseks: tagumise otsa naised oleksid palju parematel kohtadel, kui nad julgeks laskumisi sõita, mitte ei hoiaks pidurist küünte ja hammastega kinni kohe kui tee allapoole keerab.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Ega asi kahtlane jah. Stardi koridoris näitas kompu korraks, et altimeeter üldse ei tööta ja teisele hetkel oli kõrgus merepinnast täpselt 0 Tundus juba siis kuidagi kahtlane, aga ei pööranud sellele tähelepanu. Ju siis miskit ei meeldinud seal stardijoonel. Ja kui nüüd kompu keset sõitu avastas, et kõrgus merepinnast 0 asemel a'la 500, siis ongi tulemeuseks selline müstiline number, mille eelnevalt mainisin.Mati kirjutas:Tõusud Ei ole Kindel Või on sul siin tõusud laskumised koosRivo kirjutas:...Kompu andmed järgmised : ...Kõrguste summa-1168m., ...
Esialgsed tulemused
Järelkontrolliga just alustasin. Pisimuudatusi kindlasti tuleb.
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... i_2004.XLS
Rahvast oli küll palju, aga ajavõtuteam tänab väheste grupifinishite eest
Vahur
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... i_2004.XLS
Rahvast oli küll palju, aga ajavõtuteam tänab väheste grupifinishite eest
Vahur
Tundub, et Mulgi sõiduga on kriitiline piir ületatud ja aeg rohelistel sõna sekka öelda. Aina suurenev osavõtjate arv ja ainuüksi peagi ilmuva Mägigängsteri Vändaraamatu ootusest kasvav osavõtjate kopsude ventilatsioon ja pühvli moodi suurenev hapnikutarbimine on loonud olukorra, kus juba stardikoridoris hingatakse kõik õhk sedavõrd ära, et isegi altimeetrid hakkavad valetama...Rivo kirjutas:Ega asi kahtlane jah. Stardi koridoris näitas kompu korraks, et altimeeter üldse ei tööta ja teisele hetkel oli kõrgus merepinnast täpselt 0 Tundus juba siis kuidagi kahtlane, aga ei pööranud sellele tähelepanu. Ju siis miskit ei meeldinud seal stardijoonel. Ja kui nüüd kompu keset sõitu avastas, et kõrgus merepinnast 0 asemel a'la 500, siis ongi tulemeuseks selline müstiline number, mille eelnevalt mainisin.Mati kirjutas:Tõusud Ei ole Kindel Või on sul siin tõusud laskumised koosRivo kirjutas:...Kompu andmed järgmised : ...Kõrguste summa-1168m., ...
Rommi
Kui Rommi koht püsima jääb ja õige on, siis on tegemist ikka sellise tulemusega, et see annab meie kõigi sõidule silmad ette.
Põhimõtteliselt tõmbas koti pähe tervele p***etäiele profidele ja eliitamatööridele ja finisheeris harrastajatest esimesena. Eks kodurada vist ka aitas natuke
Põhimõtteliselt tõmbas koti pähe tervele p***etäiele profidele ja eliitamatööridele ja finisheeris harrastajatest esimesena. Eks kodurada vist ka aitas natuke
mõnus sõit
Olin esimest korda Mulgi sõidul ja muljed on väga head. Enne seda maastikul proovitud kummi ~10km ulatuses ja maanteel nii 500. Meeldis rada ja korraldus. Rajamärgistuse osas midagi kurta ei oska. Kui matkaja/mina kohale jõudsin, olid 'elevandid' juba raja sisse tallanud ja eksimine võimatu. Ees Maxxis Ignitor - kordagi ei tekkinud tunnet, et esiots kuhugi ära liiguks - hoidis otse liivas, kruusal ja 'lõikas vett'. Sõidu ajal oli ainult kaks 'pehmet asja'- tagakumm(Twister) ja rattur
Kogemuste puudusel ei julgenud eriti rabeleda, sest ees oli palju närvilisi tõmblejaid, kes kogu aeg 'püüdsid' üksteist rajalt maha võtta! Tagant tulijatele andsin teed ja mõnikord pidin kahjuks ka neile meelde tuletama, et viisakas oleks häälega manöövrist märku anda (mitte otseses mõttes jõuga vahelt läbi trügida ja kahte lehte laiali lükata).
Polari tulemused: distants 53,9 km; tõusude summa 525m; pulss 159/173; aeg 2:47:29,5. Puhas nauding ilma tervist tapmata!
Kogemuste puudusel ei julgenud eriti rabeleda, sest ees oli palju närvilisi tõmblejaid, kes kogu aeg 'püüdsid' üksteist rajalt maha võtta! Tagant tulijatele andsin teed ja mõnikord pidin kahjuks ka neile meelde tuletama, et viisakas oleks häälega manöövrist märku anda (mitte otseses mõttes jõuga vahelt läbi trügida ja kahte lehte laiali lükata).
Polari tulemused: distants 53,9 km; tõusude summa 525m; pulss 159/173; aeg 2:47:29,5. Puhas nauding ilma tervist tapmata!
Viimati muutis mart2, 16. 05. 2004. 20:20, muudetud 1 kord.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Rommi
Pole alust arvata, et ei jää... Kui ta just ei lõiganudAlvaro kirjutas:Kui Rommi koht püsima jääb ja õige on, siis on tegemist ikka sellise tulemusega, et see annab meie kõigi sõidule silmad ette.
Põhimõtteliselt tõmbas koti pähe tervele p***etäiele profidele ja eliitamatööridele ja finisheeris harrastajatest esimesena. Eks kodurada vist ka aitas natuke
Vahur
Jagan siis ka muljeid niivähe kui neid sai. Startisin suht tagant ja positiivselt üllatas, et ühtegi suuremat kukkumist ei näinud. Tellistest sain üle...aga siis umbes 5 km edasi metsas lasi twister supersonic (sisekumm:) aga väliskumm oli ka sama marki) auru välja. Uus kumm alla ja...veidi edasi ning teine susakas (kardetavasti mingi oga väliskummis, pole veel jõudnud lahata). Sellega olid kummivarud ammendatud , paranduskomplekti ei olnud ja järgnes jalgsimatk metsast välja.
Aga sinnamaani meeldis
Aga sinnamaani meeldis
Proovisin minagi siis Mulgi ära. Üllatusin meelivalt, umbes 80% sobis rada täiesti. Stardinumber oli 806 ja alustasin vaikselt möödasõite teostama. 30km-i peal oli tunne väga hea ja keegi veel karjus mu positsiooniks 416. See andis innustust juurde ja andsin hoogu juurde. Lisaks tuli veel veetakistus, mis tõi reipust igasse lihasesse . Edasi kulges tee mõõdukalt-kiires tempost, kuni ~15km enne lõppu algavat tüütut kruusateed . See tegi jalad nii pehmeks ja lõpp tundus ka nii kaugel. Finishis oli aga ikkagi tuju meeldivalt ülev. Lõppajaks tuli 2.18.24 ning kohaks 313.
Lõppkokkuvõtteks olen ise väga rahul. Tänaks veel korraldajaid hea korralduse ja raja eest.
Lõppkokkuvõtteks olen ise väga rahul. Tänaks veel korraldajaid hea korralduse ja raja eest.
mina ei kommenteeri midagi
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Endale ka meeldis. Rada tundus veidi kiirem eelmise aastaga võrreldes, eriti pärast veetakistust see metsaalune lõik, kus õnnestus endasugustega vahe sisse teha. Samas selle metsalõigu viimasel kolmandikul oli vist lint ära rebitud ja selle tõttu pöörasin paremale (õige rada läks vasakule). Õnneks kaotasin mõne minuti sellega ainult. Frustratsiooni tekitas viimase 10km vastutuul (kus sadakond? võistlejat mööda läks)ja see, et IRC Mythos XC tagarattal pehmetel lõikudel toimis rohkem piduri eest . Aeg 3h1min, arvestades füüsilist vormi, võin jääda rahule.
Ainus maitseasi-miinus on see, et start-finish on liiga liivasel alal. Ratta hoidmiseks pead mingi pingi vms konstruktsiooni leidma (liiva sisse ei tahaks nagu jätta)
Ainus maitseasi-miinus on see, et start-finish on liiga liivasel alal. Ratta hoidmiseks pead mingi pingi vms konstruktsiooni leidma (liiva sisse ei tahaks nagu jätta)
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
mis valemiga need stardikohad seal antakse või võetakse.. ma olen siiamaani igal võistlusel kuskilt tagant otsast startinud... ja sellega ikka kaotab kohutavalt
Viimati muutis JayP, 16. 05. 2004. 20:32, muudetud 1 kord.
kiiremini, kõrgemale, kaugemale
Olles senised kommentaarid ära lugenud, olen ühe korraldajana natuke kõrvust tõstetud Teades siinse seltskonna asjalikkust, ootaks kommentaarides ka selliseid märkusi, mis järgmisel korral maratoni veel paremini aitaks korraldada.
Samas tänan velo.clubbers.ee klubi liikmeid, kes Mulgis suure kambaga esindatud olid. Ma ei tea küll täpselt, kes "suurkollektiivile" välja pandud tordi järel käis, aga loodan, et maitses hästi.
Veiko
viljandi@rattaklubi.ee
Samas tänan velo.clubbers.ee klubi liikmeid, kes Mulgis suure kambaga esindatud olid. Ma ei tea küll täpselt, kes "suurkollektiivile" välja pandud tordi järel käis, aga loodan, et maitses hästi.
Veiko
viljandi@rattaklubi.ee
mis tortseiko kirjutas: Ma ei tea küll täpselt, kes "suurkollektiivile" välja pandud tordi järel käis, aga loodan, et maitses hästi.
Veiko
viljandi@rattaklubi.ee
Suurkollektiivi tordi sai CFC.seiko kirjutas:Olles senised kommentaarid ära lugenud, olen ühe korraldajana natuke kõrvust tõstetud Teades siinse seltskonna asjalikkust, ootaks kommentaarides ka selliseid märkusi, mis järgmisel korral maratoni veel paremini aitaks korraldada.
Samas tänan velo.clubbers.ee klubi liikmeid, kes Mulgis suure kambaga esindatud olid. Ma ei tea küll täpselt, kes "suurkollektiivile" välja pandud tordi järel käis, aga loodan, et maitses hästi.
Veiko
viljandi@rattaklubi.ee
Minu märkus parema korralduse osas on espordis - pereauhind. Aga see oli ka ainuke miinus.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
lõpetasid jah kahtlaselt hilja.. mis juhtus?veloman32 kirjutas:mina ei kommenteeri midagi
--
Endal andis vähene trenn tunda, hoogu polnud. Sõitsin enamus sõidust kuskil 250 koha piirimail, 45. km tuli aga kruus+vastutuul ning kiirus oligi otsas :/
Lasin siis lõpus u 3 suuremat gruppi mööda, lõppkoht oli 293. Koht omas klassis 11 (m16 on see aasta ikka väga nõrk).
Rahul ei saa endaga kuidagi olla.
juhtus see mida oodata oligi.Vähene treenitus,nõrk,eelmisest pühapäevast veel TJM jalgades ja amordipuudus. Eks tuleb millaski miskisugune ,,amort'' alla toppida sest kätest hakkab kahju ja võistlustulemused jäävad kesisemaks.Tõnis M kirjutas:lõpetasid jah kahtlaselt hilja.. mis juhtus?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
...
See on alles algus Kangert ja Taaramäe ja Jõeäär olid rahutuuril, kindlasti oli veel tegijaid kes lihtsalt sinna etapile ei jõudnud. (mina kaasaarvatud)Tõnis M kirjutas: Koht omas klassis 11 (m16 on see aasta ikka väga nõrk).
Rahul ei saa endaga kuidagi olla.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Ootasin pereloosimist!seiko kirjutas: Eks tuleb siis mulke ses osas pinnida, noh ... neid kes clubbisse kuuluvad.
Kui keegi räägib siin CFC-st, siis kus ta velo.clubbers.ee auhinna jagamise ajal oli?
Tordile hüüti välja just CFC ja peale 10-15 min ootamist keegi saabuski (ei jäänud vaatama, et kes-kus).
Aga võib-olla peabki nii olema, et korraldajad ja osalejad/vaatajad saavad asjadest erinevalt aru?
Ei midagi isiklikku , sest tean omast käest, et suurte asjade korraldamine on paganama raske ja ei eksi ainult see, kes midagi ei tee !!
Viimati muutis mart2, 16. 05. 2004. 21:51, muudetud 1 kord.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Ma eeldan, et meil sarnased aparaadid. See näit on tõusude ja laskumiste summa. Minul näitas siis 1143m.Rivo kirjutas:Ega asi kahtlane jah. Stardi koridoris näitas kompu korraks, et altimeeter üldse ei tööta ja teisele hetkel oli kõrgus merepinnast täpselt 0 Tundus juba siis kuidagi kahtlane, aga ei pööranud sellele tähelepanu. Ju siis miskit ei meeldinud seal stardijoonel. Ja kui nüüd kompu keset sõitu avastas, et kõrgus merepinnast 0 asemel a'la 500, siis ongi tulemeuseks selline müstiline number, mille eelnevalt mainisin.Mati kirjutas:Tõusud Ei ole Kindel Või on sul siin tõusud laskumised koosRivo kirjutas:...Kompu andmed järgmised : ...Kõrguste summa-1168m., ...
Re: Rommi
Alvaro kirjutas:Kui Rommi koht püsima jääb ja õige on, siis on tegemist ikka sellise tulemusega, et see annab meie kõigi sõidule silmad ette.
Põhimõtteliselt tõmbas koti pähe tervele p***etäiele profidele ja eliitamatööridele ja finisheeris harrastajatest esimesena. Eks kodurada vist ka aitas natuke
kui poolel distantsil, polli suusamägede mingi tõusu lõpul
keegi numbreid luges" 19,20,21, "(mina ,Grisha, Tisler)
siis esimene mõte oli "mis te krt narrite inimesi,niigi raske"
natuke maad edasi luges keegi veel samamoodi,siis mõtlesin
"nonii, peab vist ikka pundi järgi ootama, muidu koolen varsti".
Kodurada aitas ikka kõvasti, tervel rajal sain n.ö lõdvalt võtta
tehnilisemaid lõike mis mujal oleks kindlalt hoogu maha tõmmanud.
Enne sinialliku tõusule (juurikane tõus)minekut tõmbasin ennast pundi ette,
et saaks rahulikult peale minna ja pärast tõusu sain kätte Grisha ja Tisleri
kellega möödus aeg kuni Nõmme metsani, seal saime kätte pundi,
kes sõitsid kohtadele alates 11.
Kogu sõit oli mu jaoks üks paras eraldistart sest puhata sain ainult
Nõmme metsas juurikatel, mis ilmselt maantemeestel veidi hoogu maha võttis.
Lõpusirgel olin nii küps et kui kõvemad laksasid siis ma ei niutsunud kah mitte
Kui nr on vale, siis ei saagi ju aeg õige olla, usu, ma ei tunne kõiki 1000 startijat nägupidi!!! Anna siis vähe mõistlikum info, mis numbriga sõitsid ja kes oledCorrosion kirjutas:fakk, midagi on mööda protokollis pandud, aeg oli 2.19 midagi, sest ma tulin täpselt ühe meie klubi oma taga protokollis aga midagi 2.44 Lisaks on nr ka vale...palju tuttavaid nägusid lipsas mööda...
Tegelikult küll pisiasi...seiko kirjutas:Teades siinse seltskonna asjalikkust, ootaks kommentaarides ka selliseid märkusi, mis järgmisel korral maratoni veel paremini aitaks korraldada.
Ikka ja jälle on numbrile tehtud alumise serva augud keskele ja PAREMALE (eestpoolt vaadates). Samas oleks loogiline see äärmine auk teha VASAKULE. sest sinnapoole jääb esipiduri tross (mille külge on hea number kinni tõmmata).
Võimalik, et pika distantsi sõitjail oligi nii, kuid matkasõidul vaatasin veel stardis ringi - kõigil ikka sama lugu...
Aga muidu osalen neljandat korda ja aina paremaks läheb!
Jaksu korraldajatele ka järgmiseks aastaks!
Nii on V piduri puhul. Kettal on vähe teistmoodi.OHT kirjutas: Tegelikult küll pisiasi...
Ikka ja jälle on numbrile tehtud alumise serva augud keskele ja PAREMALE (eestpoolt vaadates). Samas oleks loogiline see äärmine auk teha VASAKULE. sest sinnapoole jääb esipiduri tross (mille külge on hea number kinni tõmmata).
Mind vedas siis esimest korda võistlustel tehnika alt. Nimelt tuli 3. kilomeetril pedaal vända küljest lahti. Ilmselt oli selle põhjuseks stardikoridoris tehtud soojendus, kus tagurpidi väntasin. Koos pedaaliga lahkus ka osa XT käpa keermest, seega remoditööd kestsid tublid 10 min. Selle ajaga oli minu rong juba ammu läinud. Teisest küljest oli see muidugi hea, kuna sai rahulikult omas tempos kulgetud. Viimasel ajal pulsiga mingid jamad olnud.
Hea enesetunne jõudis minuni kuskil 40 km-l, siis sai pakutud tuuleabi Marionile ja Erikr-le. Marion keeldus ja Erikul oli ka suht surma nägu peas.
Viimasel km-l sai veel veloman32-st ka mööda mindud. Need olid siis tuttavad näod.
Lõpptulemus - elu halvim koht protokollis ja seda päris ülekaalukalt.
Hea enesetunne jõudis minuni kuskil 40 km-l, siis sai pakutud tuuleabi Marionile ja Erikr-le. Marion keeldus ja Erikul oli ka suht surma nägu peas.
Viimasel km-l sai veel veloman32-st ka mööda mindud. Need olid siis tuttavad näod.
Lõpptulemus - elu halvim koht protokollis ja seda päris ülekaalukalt.
Pardon aeg on hiline, ma ei tea mis protokolli ma vaatasin aga nüüd sattus mulle mingi vähe täpsem list silme ette, kõik on korrasKui nr on vale, siis ei saagi ju aeg õige olla, usu, ma ei tunne kõiki 1000 startijat nägupidi!!! Anna siis vähe mõistlikum info, mis numbriga sõitsid ja kes oled
Aga rajal oli ka rullnokki, nimelt tahtis mingi specializega vend mulle üle tahi anda selle eest ma tal tema arust tuules sõidan, selle tõestuseks pani ta blokki ja tekitas ohtliku situatsiooni..
Viimati muutis Corrosion, 16. 05. 2004. 22:58, muudetud 1 kord.
No Pain No Gain
Ei läinud päris nii nagu lootsin, aga ikkagi. Peaksin vist rahul olema, arvestades, et olin pisut haiglane. Eesmärk oli pisut yeine, aga mis sa ikka vingud. Maha tulin vaid korra , ja seda enne krossirada oleval tõusul. Poole peal seal viskas ratta ringi ja oligi kaputt. Aga eks kõrves saa uuesti proovida
Jaa, seda küll. Ausalt öeldes jäi ketta võimalus kahe silma vahele...veiko kirjutas:Nii on V piduri puhul. Kettal on vähe teistmoodi.OHT kirjutas: Tegelikult küll pisiasi...
Ikka ja jälle on numbrile tehtud alumise serva augud keskele ja PAREMALE (eestpoolt vaadates). Samas oleks loogiline see äärmine auk teha VASAKULE. sest sinnapoole jääb esipiduri tross (mille külge on hea number kinni tõmmata).
Aga paljukest neid kettaga matkajaid ikka on... ning ega vist põhisõiduski ketas veel ülekaalus pole
Ja selle teema võiks lausa küsitlusse panna - pidur: ketas, V, A, rummusisene. Päris huvitav oleks teada.
tere hommikut siis.
tänaseks juba ilusti puhatud ja võib juba jälle ratta selga hypata eile õhtuks enam kyll ei tahtnud....
ka minu jaoks oli mulgi esimest korda ning kokkuvõtteks võin öelda, et olen rahul. eesmärk oli lõpetada, kuid nagu ikka kui kiivri pähe panen, siis läheb pea kiivri kuju ja tekib võistlusärevus ning soov ikka paremini esineda. oma klassis N30 oleks siiski tahtnud paremat kohta (29.) , kuid on mille poole siis pyyelda.
kuna startisin kah viimases grupis, siis oli probleeme möödasaamistega. laskumistel on paljudel pidurid põhjas ning tõusudel lykatakse (ning muidugi mitte mäe äärt mööda, vaid ikka keset rada). aga no tuleb arvestada, et see selline rahva ja massiyritus, kus ei saagi teistsugust loota. tihti just tõusudel sai möödasõite teha.
vahepeal mõtlesin kyll et miks ma siia tulin või et kle - see spordiala ei ole minu jaoks, kuid see on õnneks ajutine emotsioon ja finishis olen jälle õnnelik
tänaseks juba ilusti puhatud ja võib juba jälle ratta selga hypata eile õhtuks enam kyll ei tahtnud....
ka minu jaoks oli mulgi esimest korda ning kokkuvõtteks võin öelda, et olen rahul. eesmärk oli lõpetada, kuid nagu ikka kui kiivri pähe panen, siis läheb pea kiivri kuju ja tekib võistlusärevus ning soov ikka paremini esineda. oma klassis N30 oleks siiski tahtnud paremat kohta (29.) , kuid on mille poole siis pyyelda.
kuna startisin kah viimases grupis, siis oli probleeme möödasaamistega. laskumistel on paljudel pidurid põhjas ning tõusudel lykatakse (ning muidugi mitte mäe äärt mööda, vaid ikka keset rada). aga no tuleb arvestada, et see selline rahva ja massiyritus, kus ei saagi teistsugust loota. tihti just tõusudel sai möödasõite teha.
vahepeal mõtlesin kyll et miks ma siia tulin või et kle - see spordiala ei ole minu jaoks, kuid see on õnneks ajutine emotsioon ja finishis olen jälle õnnelik
Take Life to the Limits
Kuna keegi sellele veel õieti vastanud pole, siis ütleks kasvõi seda, et stardikoridoride pikkused oli vähe pees. Eliit laiutas nii, et sinna oleks samapalju veel mahtunud. Samas järgmised koridorid olid nii kokku pakitud, et viimased tulijad pidid teistele sõna otsese mõttes selga hüppama, ei mahtunud enam.seiko kirjutas:Olles senised kommentaarid ära lugenud, olen ühe korraldajana natuke kõrvust tõstetud Teades siinse seltskonna asjalikkust, ootaks kommentaarides ka selliseid märkusi, mis järgmisel korral maratoni veel paremini aitaks korraldada.
Veiko
viljandi@rattaklubi.ee
Ja rajamärgistuse koha pealt ütleks, et on parandamise võimalusi. Oli mitmeid lahtisi teeotsi, kust oleks võinud valesti panna. Vähemalt teoreetiliselt...
kuigi jah, esimesed vennad olid juba raja sisse sõitnud, oli siiski kohti kus oli kaheti mõtlemist.... yks oli see koht kus vasakul oli talu ja paremale pidi keerama. pöördusin kyll õnneks õigele poole kuid puhtalt sisetunde järgi. yks koht oli veel kus pidi ikka oma peaga otsustama kuhu minna.
ahjaa, yks väike korralduse nõuanne veel... kui yrituse osavõtjaid on tugevalt yle 1000... siis võiks tualettruume olla mõni rohkem kui 3 sest järtsid olid enne starti ikka ylemõistuse pikad...
ahjaa, yks väike korralduse nõuanne veel... kui yrituse osavõtjaid on tugevalt yle 1000... siis võiks tualettruume olla mõni rohkem kui 3 sest järtsid olid enne starti ikka ylemõistuse pikad...
Take Life to the Limits
Niisiis: stardinumber 960 tulenes sellest, et eelmine aasta TECi ei külastanud ja ka 2002 vaid Kõrves käidud sai. Laulupeo rongkäigust rassisin mööda ja 15. kilomeetriks sai see töö tehtud ja olukord stabiliseerus st. ei möödunud enam puntidest vaid edaspidi vaid üksikutest sõitjatest. Rada oskan võrrelda selles sarjas vaid Kõrve omaga ning siinkohal saab Viljandi selgelt paremad punktid. Korralikke tõuse, pisut ettevaatlikuks tegevaid kiireid laskumisi ja mitmed head kilomeetrid juurikalist metsarada/singletracki olid priimad. Ainus ebameeldiv lõik oligi see, kus tellistega oli täidetud kruusatee augud. Väga ettevaatlikult pidi seal sõitma, et mitte kummi lõhkuda. Müstika oli minu jaoks see, et kõige ebaloogilisemates kohtades (kurvid, kiired laskumised) oli maas pudeleid vedelemas st. mingid tüübid vist joovad neis rajalõikudes seades niiviisi ennast ja teisi ohtu. Ise joon vaid laugetel kruusatõusudel kus pole kukkumisohtu ja tee sirge. Selliseid kohti ikka jagus ka paraku. Väike kriitika finisikoridori kohta - viimane 30 m algas 40kraadise kurviga paremale ümber suure puu, mis ei lubanud viimase meetrini võidelda. UCI reeglitele selline asi ei vasta, nagu ka väga paljud muud asjad me maarjamaal tehtud suurvõistlustel. Samas -> kokkuvõttes oli rada ikka väga huvitav ja maratoni kohta heas mõttes raske. Tänud rajameistritele igatahes.
Sealt karu pe*sest sai siis ennast 290 kohale võideldud. Viimased 10-15 km oli pidevalt tunda krambioht ja ei saanud enam täiega vajutada. Kõrves peaks veel ettepoole rebima
Veel müstikat, mida vist esiotsamehed ei koge: kui finis on juba kuulde/nägemisulatuses, siis enam ei võidelda. Viimasel 500 m sain veel 15 meest kätte
Sealt karu pe*sest sai siis ennast 290 kohale võideldud. Viimased 10-15 km oli pidevalt tunda krambioht ja ei saanud enam täiega vajutada. Kõrves peaks veel ettepoole rebima
Veel müstikat, mida vist esiotsamehed ei koge: kui finis on juba kuulde/nägemisulatuses, siis enam ei võidelda. Viimasel 500 m sain veel 15 meest kätte
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Tagasihoidlikkus pidi voorus olema......ErikT kirjutas:Ei läinud päris nii nagu lootsin, aga ikkagi. Peaksin vist rahul olema, arvestades, et olin pisut haiglane. Eesmärk oli pisut yeine, aga mis sa ikka vingud. Maha tulin vaid korra , ja seda enne krossirada oleval tõusul. Poole peal seal viskas ratta ringi ja oligi kaputt. Aga eks kõrves saa uuesti proovida
Ootame siis esikuuiku kohta Kõrvest või vähemalt Rommi koha üle sõitmist
sõit oli mõnus, nagu viljandi rajal ikka. ainuke ebameeldiv koht loomulikult külm veetakistus mis varvaste vahele jäätükke tekitas ja munad olid ka kergel härmas.... mis pisut hämmastama pani oli see, et sõitsin 4 min kiiremini kui eelmine aasta, aga koht oli ca 40 kohta tagapool.... rahvas treenib mis hirmus
ja tänud UrmasL-ile kes viimastel kilomeetritel kõvasti tuult lõikas ja janusele lahkelt oma jooki jagas
ja tänud UrmasL-ile kes viimastel kilomeetritel kõvasti tuult lõikas ja janusele lahkelt oma jooki jagas
järgmisel võistlusel lasen looma lahti...
Ole inimene ja mõtle ajavõtjate tiimi peale. Tunneks kaasa neile avatud kruusasirge lõpus, kus 15 meheline punt 45-ga peale lendab.........Andrus K kirjutas:Väike kriitika finisikoridori kohta - viimane 30 m algas 40kraadise kurviga paremale ümber suure puu, mis ei lubanud viimase meetrini võidelda. UCI reeglitele selline asi ei vasta, nagu ka väga paljud muud asjad me maarjamaal tehtud suurvõistlustel.
Aleksei Gavriljuk väitis ka et sõitis selle tõusu ära ...Konflict kirjutas:viimasest tõisest tõusust (enne krossirada) suutis ainult üks inimene üles sõita ja selleks oli Maasikmets. Kahju et ise võistelda ei saand aga vaadata oli ka päris huvitav:)
Paraku mees ikaldus poolel maal kõhuvalu tõttu ja loovutas 22-35 grupi koha esisaja lõpu oma vastu.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
relax manAlvaro kirjutas:Ole inimene ja mõtle ajavõtjate tiimi peale. Tunneks kaasa neile avatud kruusasirge lõpus, kus 15 meheline punt 45-ga peale lendab.........Andrus K kirjutas:Väike kriitika finisikoridori kohta - viimane 30 m algas 40kraadise kurviga paremale ümber suure puu, mis ei lubanud viimase meetrini võidelda. UCI reeglitele selline asi ei vasta, nagu ka väga paljud muud asjad me maarjamaal tehtud suurvõistlustel.
TRMil on näiteks finisisirgega kõik OK, kui suudad meenutada ja UCI reeglistikku oled sirvinud.
Ja minu üldine hinnang rajameistrite tööle oli ikkagi selgelt positiivne ju.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Tervitus kõigile. Mina olin oma esimesel sõidul ja väga rahul, kuigi isiklikud plaanid jäid täitmata (koht 614). Rada meeldis aga üks soovitus - ärge pidurdage nõnda palju laskumistel.
Minu cateye spido näitas ainult 48 km., selle pean vist küll metsa viskama, kui pikk see rada tegelikult oli, kas see eelpool mainitud 53 km. peab paika?
Järgmine kord uuesti!
Minu cateye spido näitas ainult 48 km., selle pean vist küll metsa viskama, kui pikk see rada tegelikult oli, kas see eelpool mainitud 53 km. peab paika?
Järgmine kord uuesti!