Mulgi maraton 2004 [MTB]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Koht 283 ja rahul. Need, kes ilma üle kurtsid, võinuks ju rohkem riiet selga panna, endal küll probleeme ei olnud selles suhtes. Üldiselt tundus, et raffas on tugevaks hakanud, tempo oli maru ja kui siis esimene kohalugeja teeääres oli, siis kuuldes kohaks 320, olin kül lüllatunud ja pettunud, aga noh, tekitas vähemalt eesmärgi alla 300 sõita, õnnestus. Kuskil 30-45 km oli tuju mega ja nautisin sõitu täie rinnaga, ei segand ei mäed ega vastatuul. Ühtegi tehnilist viperust ka polnud, suutsin vaatamata ühe kaassõitja kurjadele kavatsustele ühel laskumisel siiski püsti jääda, teisel jooksukal näitasin klassi ja sibasin päris mitmest mööda :) ja viimased kilomeetrid kah suutsin vasta pidada ja isegi tempot teha.
Rada väga hea, mitmekesine ja märgistusega probleeme ei olnud, stardikoridor oli jah natuke kitsas, aga sööki sai probleemideta ja diplomgi tuli hästi ruttu. Korraldajatele ainuke soovitus, hoidke samat taset ja teete mõnele teisele etapile pika puuga.
OT: kuuldes siin jälle mõnda kurtmast, et kumm või kett läks ja varu või parandusvõimalust pold, siis arumaeisaa et teiste vigadest ei õpita ja riskitakse sõidumõnuga paari lisasajagrammi arvel. Samas, nagu kuulda oli, ei jõua ka EJL-i president (oli vist) omale pumpa osta..
Rada väga hea, mitmekesine ja märgistusega probleeme ei olnud, stardikoridor oli jah natuke kitsas, aga sööki sai probleemideta ja diplomgi tuli hästi ruttu. Korraldajatele ainuke soovitus, hoidke samat taset ja teete mõnele teisele etapile pika puuga.
OT: kuuldes siin jälle mõnda kurtmast, et kumm või kett läks ja varu või parandusvõimalust pold, siis arumaeisaa et teiste vigadest ei õpita ja riskitakse sõidumõnuga paari lisasajagrammi arvel. Samas, nagu kuulda oli, ei jõua ka EJL-i president (oli vist) omale pumpa osta..
Gunnar kirjutas: OT: kuuldes siin jälle mõnda kurtmast, et kumm või kett läks ja varu või parandusvõimalust pold, siis arumaeisaa et teiste vigadest ei õpita ja riskitakse sõidumõnuga paari lisasajagrammi arvel. Samas, nagu kuulda oli, ei jõua ka EJL-i president (oli vist) omale pumpa osta..
Üks kurtja olin mina - varukumm oli kaasas aga ka see läks katki . Ei tea, kas hakata paranduskomplekti ka kaasas vedama...siiski loodan, et 99% peaks ühe varukummiga hakkama saama
Endal ka cateye spido, mis peale veetakistust mõned kilomeetrid puhkas andmete näitamisest . Arvatavasti täie hooga vette sõites vesi lükkas andurit veidi tahapoole, aga hiljem juurikatel rappus õigesse kohta tagasi.Andres kirjutas:Tervitus kõigile. Mina olin oma esimesel sõidul ja väga rahul, kuigi isiklikud plaanid jäid täitmata (koht 614). Rada meeldis aga üks soovitus - ärge pidurdage nõnda palju laskumistel.
Minu cateye spido näitas ainult 48 km., selle pean vist küll metsa viskama, kui pikk see rada tegelikult oli, kas see eelpool mainitud 53 km. peab paika?
Järgmine kord uuesti!
tulin-nägin-sõitsin..
kah esimest korda ja seetõttu ei osanud eriti ette kujutada, mis rajal toimuma hakkab. aga väga tore oli. startisin kuskilt tagant (700-800) ja alguses tundus, et väga tegus punt on, tempo oli täitsa piisav, mõtlesin koguni, et ei tea, kas lõpuni vastu pean. Aga oh üllatust, umbes pärast 1TP hakkas jõudu kõvasti üle jääma. Tõusud kujunesid tõeliseks leivanumbriks, kus rahvas selg ees vastu kihutas. ja mida lõpu poole, seda rohkem. viimaks oli lausa tunne nagu eraldistardis, sõidad ikka grupist niimoodi mööda,et isegi sappa ei haagita... kuigi jah, viimased 5-10 km oli endalgi väike punt kohati ees ja isegi sabas, mis oli vastutuule lõikudel vägagi abiks.
kusjuures suutsin ennast 3 korda pikali visata (kes lööb üle?). Kaks korda metsavahel enda lollusest: korra laskumisel sõitsin eessõitja tagarattasse ja ei osanud midagi peale hakata, korra tõusul jäi jõudu üle ja põhimõtteliselt tõmbasin esiratta päris kõrgele ja ennast külili. Ilmselt tuleb hoolega metsavahele harjutama minna, enne kui uuesti inimeste sekka lähen. aga korra lihtsalt keerati ette kruusa peal - tulime väikese pundiga hooga laskumisse, pool teed oli täitsa vaba. 2 tükki said ilusti, aga vahetult enne mind otsustas üks sõitja rada vahetada. suutsin ainult korra hüüda ja külgepidi koos me olimegi. mina sain ainult paar kriimu, tema vist pisut rohkem, aga püsti ta tõusis. eriti lõbus oli nüüd muidugi uuesti tuttavatest nägudest mööda sõita...
suusaradadel teatati kohaks 600 millegagi, lõpus 463, aeg 2:27:10. ise olen rahul, väga vahva oli
kah esimest korda ja seetõttu ei osanud eriti ette kujutada, mis rajal toimuma hakkab. aga väga tore oli. startisin kuskilt tagant (700-800) ja alguses tundus, et väga tegus punt on, tempo oli täitsa piisav, mõtlesin koguni, et ei tea, kas lõpuni vastu pean. Aga oh üllatust, umbes pärast 1TP hakkas jõudu kõvasti üle jääma. Tõusud kujunesid tõeliseks leivanumbriks, kus rahvas selg ees vastu kihutas. ja mida lõpu poole, seda rohkem. viimaks oli lausa tunne nagu eraldistardis, sõidad ikka grupist niimoodi mööda,et isegi sappa ei haagita... kuigi jah, viimased 5-10 km oli endalgi väike punt kohati ees ja isegi sabas, mis oli vastutuule lõikudel vägagi abiks.
kusjuures suutsin ennast 3 korda pikali visata (kes lööb üle?). Kaks korda metsavahel enda lollusest: korra laskumisel sõitsin eessõitja tagarattasse ja ei osanud midagi peale hakata, korra tõusul jäi jõudu üle ja põhimõtteliselt tõmbasin esiratta päris kõrgele ja ennast külili. Ilmselt tuleb hoolega metsavahele harjutama minna, enne kui uuesti inimeste sekka lähen. aga korra lihtsalt keerati ette kruusa peal - tulime väikese pundiga hooga laskumisse, pool teed oli täitsa vaba. 2 tükki said ilusti, aga vahetult enne mind otsustas üks sõitja rada vahetada. suutsin ainult korra hüüda ja külgepidi koos me olimegi. mina sain ainult paar kriimu, tema vist pisut rohkem, aga püsti ta tõusis. eriti lõbus oli nüüd muidugi uuesti tuttavatest nägudest mööda sõita...
suusaradadel teatati kohaks 600 millegagi, lõpus 463, aeg 2:27:10. ise olen rahul, väga vahva oli
kui ma nii ütlen
jah, alvarol on õigus, stardikoridorid jäid tagapool väikeseks.
ka see on tõsi, et v-pidurdajatele oli numbri alumine nurgaauk valel pool.
numbri kinnitamiseks olev kaabliside võiks olla pikem, samas pole vaja nii laia, kokkuvõttes on hind sama. ise asendan tihti korraldajate poolt antu kaasasolevate 2,5x200 sidemega, et numbrile parem asend organiseerida. eile olid küll omad koju jäänud.
mis on teiste poolt juba mainitud ja ka ise pidevalt eessõitjate puhul kogesin oli pidev pidurdamine laskumistel ja kobistamine tõusudel.
protokollis võiks asendada väheinformatiivse linna/maakonna veeru klubinime veeruga, nii nagu mullu oli.
üks asi mida on väga kallis muuta on nn võistluslinnaku varustamine korraliku helivõimenduse ja valjuhäälditega, et Madise jutt kõikjale kosta oleks. paartuhat inimest suurel platsil, kuuljaid on ainult väike osa asja südames.
ka see on tõsi, et v-pidurdajatele oli numbri alumine nurgaauk valel pool.
numbri kinnitamiseks olev kaabliside võiks olla pikem, samas pole vaja nii laia, kokkuvõttes on hind sama. ise asendan tihti korraldajate poolt antu kaasasolevate 2,5x200 sidemega, et numbrile parem asend organiseerida. eile olid küll omad koju jäänud.
mis on teiste poolt juba mainitud ja ka ise pidevalt eessõitjate puhul kogesin oli pidev pidurdamine laskumistel ja kobistamine tõusudel.
protokollis võiks asendada väheinformatiivse linna/maakonna veeru klubinime veeruga, nii nagu mullu oli.
üks asi mida on väga kallis muuta on nn võistluslinnaku varustamine korraliku helivõimenduse ja valjuhäälditega, et Madise jutt kõikjale kosta oleks. paartuhat inimest suurel platsil, kuuljaid on ainult väike osa asja südames.
kes mäletab, kas eelmise aasta rada oli siis raskem. Et ei oskagi nagu võrrelda. Vaadates võitjate aegu, on seeaasta märgatavalt kiiremini rada läbitud ja minu kaotus võitjatele sarnane eelmise aastaga, aga muidu aeg ja koht eelmise aastaga võrreldes märgatavalt parem.
St, olen ma siis arenend või mitte :?
St, olen ma siis arenend või mitte :?
numbrid - igal endast lugu pidaval ratturil peaks autos olema käärid v nuga, millega see auguprobleem lahendada - minu suhteliselt standartsele rattale ei sobi ntx ühegi nr standardaugud, ikka tuleb teha uued augud ja vajadusel muuta nr kuju nii, et hästi ette istuks - korraldaja ei saa arvestada kõigi ratase iseärasustega.
starditõusu kruusalõik mind ei häirinud - ei mäletagi seda, ilmselt läks see nii kiiiresti ja rajalt ma ei eksinud.
panin tähele, et grupis u 80 - 100 kohtadel ei osanud mitmedki kutid sõita tõuse ja laskumisi(2 jooksukast ei püütudki üles sõita) ning olin hämmingus, kui pärast krossirada oli tekkinud ilma eriliselt pingutamata grupiga u 100 m vahet, mille grupp loomulikult kruusal kinni võttis.
soovitaks kuttidel vahelduseks trenni mõttes xc-d sõita, saab ka maratonidel kiiremini edasi.
kokkuvõteks - hea sõit.
starditõusu kruusalõik mind ei häirinud - ei mäletagi seda, ilmselt läks see nii kiiiresti ja rajalt ma ei eksinud.
panin tähele, et grupis u 80 - 100 kohtadel ei osanud mitmedki kutid sõita tõuse ja laskumisi(2 jooksukast ei püütudki üles sõita) ning olin hämmingus, kui pärast krossirada oli tekkinud ilma eriliselt pingutamata grupiga u 100 m vahet, mille grupp loomulikult kruusal kinni võttis.
soovitaks kuttidel vahelduseks trenni mõttes xc-d sõita, saab ka maratonidel kiiremini edasi.
kokkuvõteks - hea sõit.
Minu sõidu võib kokku võtta lausega "Soovisime parimat aga läks nagu alati" s.t. alguses ei saanud vedama ja pärast ei saanud pidama . Startisin numbri 493 alt ja võtsin alguse suht ettevaatlikult, sest ei tahtnud oma sõitu kohe alguses mingi kukkumise vmt jamaga ära rikkuda. See ka õnnestus, aga kui sõidetud oli nii 30 min vmt tekkis mul nagu alati selline tohutu suremise tunne - milleks mulle seda jama vaja on, mida kuradit ma siia otsisin, kui sõita ei jaksa jne . Moraal langes veelgi, kui kohti ette loeti ja kuulsin selliseid numbreid nagu 520, 521, 522 .... Suremise tundest ja uitmõtetest sain lahti kui u. pool distantsist vmt oli läbitud ja olin endale ühe extrani kisselli sisse kallanud. Siis tekkis ma ei tea kuskohast selline tohutu energia, et edasine sõit oli juba täielik nauding. Kaifisin täiega neid vastutuulega kruusalõike kus rahvas selg ees vastu tuli ja keegi ka eriti kaua tuules ei suutnud püsida. Läksin nii hoogu, et panin sellest kohast kus oleks pidanud enne lõppu kruusa pealt põllule ära keerama täiega otse . Sellega kaotasin vähemalt kümmekond kohta millest u. pooled suutsin siiski enne finišit tagasi võtta. Lõpuaeg siis 2:25 ja koht 428 ning Kõrves üritan jälle parimat .
Stardigruppe võiks/peaks rohkem olema. Ka natuke tagapool.seiko kirjutas:Olles senised kommentaarid ära lugenud, olen ühe korraldajana natuke kõrvust tõstetud :-) Teades siinse seltskonna asjalikkust, ootaks kommentaarides ka selliseid märkusi, mis järgmisel korral maratoni veel paremini aitaks korraldada.
Veiko
viljandi@rattaklubi.ee
Hoolimata sellest et eelmine aasta viimastel etappidel sõitsin 300 kandis, pidin oma 428 numbriga startima 600-ndalt kohalt. Sest stardigrupp oli 400-600, aga 10 min enne starti ei mahtunud ma enam väravastki sisse. Pidin poolpõiki startima.
Ma saan aru et sõitmine on sõitja enda asi - kiitused Andrus K-le kes tagant 300 sisse sõitis - aga ikkagi vähemalt aia sisse võiks ära mahtuda.
Sõitjaid on ju juurde tulnud ja 400-600 grupp ei ole enam luuserite ega esmakordselt sõitjate grupp.
esmakordne sõitja olen küll aga luuseriks ennast küll ei pea.......aga krt seda teabKirsa kirjutas:Sõitjaid on ju juurde tulnud ja 400-600 grupp ei ole enam luuserite ega esmakordselt sõitjate grupp.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Sa pold ainuke, keegi uljaspea lendas ka minust enne seda kohta mööda ja arumaeisaa, aga mööda ta pani sellest keeramise kohast pidurid põhjas :)Peeter kirjutas: Läksin nii hoogu, et panin sellest kohast kus oleks pidanud enne lõppu kruusa pealt põllule ära keerama täiega otse :) . Sellega kaotasin vähemalt kümmekond kohta millest u. pooled suutsin siiski enne fini?it tagasi võtta.
Eile sai siis selle aasta rattakilometraasi kahekordistatud:) Koht vastas harjutamisele ~750 aega kulus 2,48 kopikatega! Rada väga hea kui kõik oleks mets olnud oleksin ikka eespool ka aga trennita kruusa ei jõua sõita!
Järgmisest nädalast rohkem aega ja hakkan ka trenni tegema!
PS!Jalg täna täesti korras ei kange ega midagi!
Järgmisest nädalast rohkem aega ja hakkan ka trenni tegema!
PS!Jalg täna täesti korras ei kange ega midagi!
Hea sõit oli. Esimest korda õnnestus startida grupist, kus ei tekkinud tunnet, et teised jalgu jäevad. Enne võistlust hellitatud liigsetest lootustest sain lahti juba esimesel tõusul, selgus nimelt, et ka teised on trenni teinud ja loodetud möödatuhisemised olid küll rohkem sellised, kus minust taganttulijad möödusid. Kahjuks õnnetus korra alguses linna vahel ka tervele rattale ring peale teha. Keegi kukkus ees ja selgasõitu ei õnnestunud vältida. Haiget eriti ei saanud ja rüsinas palju kohti vist ei kaotanud ka. Jõudu jätkus harju keskmiselt. Suurema osa ajast sõitsin koos UrmasL-ga. Tema küll tegi kogu sõidu jooksul oluliselt rohkem tööd kui keegi teine. Minul aitas ta ennast igatahes mitu korda kokku võtta, tänks. Heaks (või vähemalt nendega võrreldes kellega enamuse ajast koos olin) läks alates 40-st kilomeetrist. Lõpp oli juba väga mõnus. Koht 170, aeg 2.10. Minu kohta väga hea. Korraldus oli igati tasemel, rada suurepärane. Ahjaa, veetakistuse ületasin purret-pidi. Ja tuleb tunnistada, et eriti ei kahetse ka. Ajas veest läbisõitjad muidugi võitsid, aga kuivad jalad sellise ilmaga olid päris kõvasti väärt.
TEAM ALEXELA
Enda vabanduseks pole midagi muud öelda kui et julgusest on puudu.Alguse tagasihoidlikule olekule andsin lõivu siis kui esimest korda kuulsin ka neid maagilisi numberid , mida nimetatakse kohanumbriteks(seitsmega algavaid numbreid kuuldes rõõmsaks just ei muutu).Kehvasti ei tundnud ning ilmselt alates metsadest suuremal hulgal egoismi oleks ka protokollis kajastunud paremate tulemuste seas.Enne veetakistust lükkasin end pundist ette vältimaks mis iganes juhtumeid aga võta näpust, kohale jõudes oli juba "rand" rahvast täis ja trajektoori valida polnd võimalik ning pidi leppima mõne piluga mis jäätud.Ilm selgelt oli see ka see koht kus põlvedeni märjaks sai aga pole hullu, see oli vaid lisa boonus.Üldiselt peale metsi ,kruusakad see aasta suremist ei põhjustanud ning sai üksinda ja ka pärast ühe numbrita Kona särgiga kutiga lõpus suht hea kiiruse ülesse, mis lõppes temale kukkumisega(no selline süütu mülkasse küljeli vajumine ) seal järve all jooksuraja mülkas, kus ka mina oma speedmaxiga üritasin mis üritasin aga kinni jäin ja jälle üksi(kirusin et miks enne laskumist pundi ette ei liikunud) lõpetama pidin.Tänud muidugi ka joogi punktide neidudele, kelle abivalmiduse tõttu sai siiski jooki võetud, andes need õblukesed topsid nii õigeaegselt kätte.Tõusude võtmised ja laskumised, njah, ei virise, sain ilusasti teiste vahelt nii ülesse kui alla järelkomplikatsioonideta.
Tähelepanek siiski- siis kui mina sööma läksin oli nagu kõike ja ma ka kasutasin seda,aga kui minust hilisemad sööma läksid , no nii pool tundi hiljem, siis oli saiakest hulk kahanenud ja need joogipakikesed ka otsa lõppenud, sestap tundsin tiba sisemist piinlikust teiste suhtes(ah see mu oma probleem vahest).
Aga noh, natuke oleks võind paar minni veel pingutada, et oleks nii mõnegi clubberlasega juttu saand puhuda .
Kui nüüd veel manida , et eelmise aastaga parandasin aega kuskil 50 minni ja kaotasin kohtades ligi kahe sajaga siis vist kevadised rattasõidud on asja eest olnd, loodan vähemalt.
Tähelepanek siiski- siis kui mina sööma läksin oli nagu kõike ja ma ka kasutasin seda,aga kui minust hilisemad sööma läksid , no nii pool tundi hiljem, siis oli saiakest hulk kahanenud ja need joogipakikesed ka otsa lõppenud, sestap tundsin tiba sisemist piinlikust teiste suhtes(ah see mu oma probleem vahest).
Aga noh, natuke oleks võind paar minni veel pingutada, et oleks nii mõnegi clubberlasega juttu saand puhuda .
Kui nüüd veel manida , et eelmise aastaga parandasin aega kuskil 50 minni ja kaotasin kohtades ligi kahe sajaga siis vist kevadised rattasõidud on asja eest olnd, loodan vähemalt.
ka minul on alati nii et võtab umbes 20 - 30 km enne kui ennast lahti sõidan ja õige enesetunde ja poweri sisse saan. Vahest jätkub seda kauemaks, vahest vähem. Kuid esimesed km mööduvad ikka raskemalt. Author Cupil oli ka nii, et esimene ring oli tunduvalt raskem kui teine. Eks ta ole võib olla tõesti oma jõuvarude õige jaotamine distantsile, kuid kui kohe pulss lakke lasta, siis tõenäoliselt ei jõua ma lõpuni sõita ja hing on siis nööriga kaelas...Peeter kirjutas:alguses ei saanud vedama ja pärast ei saanud pidama .
samas eile oli just paras distants minu jaoks ning ega eriti rohkem poleks auru jätkunudki.... eks järg.kord tuleb oma tulemust lihtsalt parandada.
Take Life to the Limits
Ma vaatan siin et osad kiruvad lagedat kruusa, mõned jälle tõuse ja raputavat heinamaad.
Mul on mõlema "kirumise" kogemused olemas. :)
Eelmise aasta suvel kui kaalusin 68kg ning ratas oli 13kg, siis ei meeldinud mulle lagedad kruusalõigud ja vastutuul kohe üldse mitte. Maratonilaadsetel tõusudel aga sain hästi hakkama.
Nüüd kaalun 75kg, aga ratas on 10.5kg. Kruusateed ja vastutuul ei tekita probleeme - ning juubeldama võttis sõitmine mööda mättalist heinamaad, mida mulgis oli omajagu - lausa istudes ja 35-ga võis selliseid lõike võtta. Aga mägedes hakkas jalg all tudisema ja olin oluliselt kehvem kui eelmine aasta - nii et.
Eks see annab ka tunda et terve kevad esimesed 1000km on mööda maanteed aeroobses tsoonis vuratud.
Kirsa@läheb kohe metsa trenni tegema :)
Mul on mõlema "kirumise" kogemused olemas. :)
Eelmise aasta suvel kui kaalusin 68kg ning ratas oli 13kg, siis ei meeldinud mulle lagedad kruusalõigud ja vastutuul kohe üldse mitte. Maratonilaadsetel tõusudel aga sain hästi hakkama.
Nüüd kaalun 75kg, aga ratas on 10.5kg. Kruusateed ja vastutuul ei tekita probleeme - ning juubeldama võttis sõitmine mööda mättalist heinamaad, mida mulgis oli omajagu - lausa istudes ja 35-ga võis selliseid lõike võtta. Aga mägedes hakkas jalg all tudisema ja olin oluliselt kehvem kui eelmine aasta - nii et.
Eks see annab ka tunda et terve kevad esimesed 1000km on mööda maanteed aeroobses tsoonis vuratud.
Kirsa@läheb kohe metsa trenni tegema :)
Mind hämmastas üldine tempo ja sellega kaasnev pulss (individuaalne muidugi). Kui ca 30 min sõidu järel raja kõrvale jäin oli mul keskmine sls 172, mis on minu kohta palju - suusas hoian keskmist 165-168 tavaliselt. Seejuures ei olnud ma kuigi ees - oletan et 500 kandis. Pulssi vaadates hakkasin tagasi hoidma, aga neid, kes must mööda kütsid oli ikka omajagu. Oleksin väga tahtnud näha, mis edasi sai - kui oletada, et keskmine rattur keskmisest suusamaratonisõitjast väga palju vastupidavam ei ole, siis ennustas minu anlüüs hulgaliselt haamreid... või käibki rattasõit vrld suusatamisega kõrgema sls juures , kuigi ala ei tohiks sooritusvõimet vast väga mõjutada
Ühisstardiga kaasnev massipsühhoos on ikka võimas - pulsimõõtja kõvasti abiks, et end varase kustumise eest kaitsta.
Ühisstardiga kaasnev massipsühhoos on ikka võimas - pulsimõõtja kõvasti abiks, et end varase kustumise eest kaitsta.
Minu arust on küll nii. Ühegi teise spordialaga ei suuda ma enda juures selliseid kõrgeid pulsse igatahes tekitada - suusatamist pulsikaga pole küll proovinud.Suusataja kirjutas:või käibki rattasõit vrld suusatamisega kõrgema sls juures :?: :!: , kuigi ala ei tohiks sooritusvõimet vast väga mõjutada
Eilse sõidu keskmine tuli mul küll 172(max 194), aga esimesed 20km oli pulss tihti 189, mis on minu maxist ainult paar pügalat madalam - enesetunne oli samuti hea. Peale poolt distantsi aga tulidki pisikesed haamrid selga ja kõhtu ja igale poole mujale ning pulss kukkus 160 peale. Selge märk minu puhul, et midagi pole õige.
Vanust 25.
Viimati muutis Kirsa, 17. 05. 2004. 11:35, muudetud 1 kord.
Lootsin enne sõitu, et jõuan ehk 200 hulka, kuid kevadisi treeninguid arvestades (ca 600 km) pidasin reaalseks kohti 220-230 (neid sai mullu kogutud). Üllatus oli suur kui poolel maal loeti mulle 140. koht.
Esialgu see ehmatas ja tõmbasin hoogu veidi maha, aga siis jätkasin endises tempos. Neli kilti enne lõppu moodustus ligi 20-meheline punt, kus oli ka sajas mees, siis tundsin, et on kõik ja rohkem ei jõua. Punt läks eest ja mina jäin üksi punnima. Fini?is selgus, et minu esikumm oli väga tühjaks läinud. Ventiil oli nii naljakalt kivi saanud, et iga ringiga, mille ratas tegi, jäi kummis õhku natuke vähemaks. (Siit moraal, et see väike must jublakas ventiili peal pole ainult iluasi ja järgmisel sõidul keeran ka oma ratta ventiilidele selle peale).
Lõpuks möödusid minust veel mõned, kohale jõudsin 127. kohaga ja aeg 2:05.43. Vaatamata kummijamale, jäin siiski väga rahule. Esiteks oli jama siiski selline, mis lubas sõidu lõpetada ja teiseks tegin oma parima sarjasõidu.
Kaasa aitas muidugi ka see, et Mulgi maraton on ikkagi minu kodurada, ehkki üllatusi oli ka minul. Näiteks veetase oli veel paar päeva enne maratoni palju väiksem. Tundus nagu oleks keegi seal tammi ette ehitanud, sest vihma vahepeal küll niipalju ei sadanud.
Esialgu see ehmatas ja tõmbasin hoogu veidi maha, aga siis jätkasin endises tempos. Neli kilti enne lõppu moodustus ligi 20-meheline punt, kus oli ka sajas mees, siis tundsin, et on kõik ja rohkem ei jõua. Punt läks eest ja mina jäin üksi punnima. Fini?is selgus, et minu esikumm oli väga tühjaks läinud. Ventiil oli nii naljakalt kivi saanud, et iga ringiga, mille ratas tegi, jäi kummis õhku natuke vähemaks. (Siit moraal, et see väike must jublakas ventiili peal pole ainult iluasi ja järgmisel sõidul keeran ka oma ratta ventiilidele selle peale).
Lõpuks möödusid minust veel mõned, kohale jõudsin 127. kohaga ja aeg 2:05.43. Vaatamata kummijamale, jäin siiski väga rahule. Esiteks oli jama siiski selline, mis lubas sõidu lõpetada ja teiseks tegin oma parima sarjasõidu.
Kaasa aitas muidugi ka see, et Mulgi maraton on ikkagi minu kodurada, ehkki üllatusi oli ka minul. Näiteks veetase oli veel paar päeva enne maratoni palju väiksem. Tundus nagu oleks keegi seal tammi ette ehitanud, sest vihma vahepeal küll niipalju ei sadanud.
Heh, keskmine ja 172Suusataja kirjutas:Mind hämmastas üldine tempo ja sellega kaasnev pulss (individuaalne muidugi). Kui ca 30 min sõidu järel raja kõrvale jäin oli mul keskmine sls 172, mis on minu kohta palju - suusas hoian keskmist 165-168 tavaliselt.
Minu keskmine oli 187 ja max 194. Lõpukilomeetrid tõmbasid keskmist alla veits Haamrit pold kuskilt otsast näha. Ainult krambid segasid viimastel kilomeetritel viimast välja panemast. Ilmselt tänu külmale ilmale ja lühikesele dressile.
Aga sõit oli tore. Rahvas on tohutult arenenud. Juba 250-300 koha peal käib selline andmine millega kaks aastat tagasi oleks vabalt 100 sisse sõitnud. Endaga jäin üldjoontes rahule, kui krambid välja arvata. Mets ja põld olid selged leivanumbrid. Laskumistel ei julge korralikult sõita ka alla 200 kohal olevad ratturid. Ei taibata, et see hoog mille, sa mäest alla sõites saavutad, aitab sind viia teisel mäel vähemalt poole peale üles. Ehk siis vajaka jääb tehnika valdamisest maastikusõidul. Ratas ja selle tehnika pidas hästi vastu. UST Python 2atm rõhul oli väga hea. Metsas oli sõit väga sujuv ja kruusal veeres samuti väga hästi. Lõpptulemuseks aeg 2:10 ja koht 180. Parem kui stardinumber
pulss sõltub suuresti konkreetse ajahetke treenitusest. olen jooksnud samal aastal sama distantsi sama ajaga, aga keskmisega u 20 lööki madalamal. teoreetiliselt peaks rattal pulss pisut madalam olema kui suusas, sest ülakeha saab suht vähe koormust. ja pealegi on esmamäärav enesetunneSuusataja kirjutas:Mind hämmastas üldine tempo ja sellega kaasnev pulss (individuaalne muidugi). Kui ca 30 min sõidu järel raja kõrvale jäin oli mul keskmine sls 172, mis on minu kohta palju - suusas hoian keskmist 165-168 tavaliselt.
kui ma nii ütlen
Startisin samast grupist( nr.936)grupi teisest reast ja ühtegi tuttavat silmapiirile ei jäänud.Kohe pärast pauku hakkasin kohta parandama.kogu aeg olid rauad paremal ja mõõdasõidud toimusid suurte riskide arvelt(vabandan,kui kedagi segasin).Andrus K kirjutas:Niisiis: stardinumber 960 tulenes sellest, et eelmine aasta TECi ei külastanud ja ka 2002 vaid Kõrves käidud sai. Laulupeo rongkäigust rassisin mööda ja 15. kilomeetriks sai see töö tehtud ja olukord stabiliseerus st. ei möödunud enam puntidest vaid edaspidi vaid üksikutest sõitjatest. Ainus ebameeldiv lõik oligi see, kus tellistega oli täidetud kruusatee augud. Väga ettevaatlikult pidi seal sõitma, et mitte kummi lõhkuda.
Ettepoole liikusin ka"tellise teel",kus andsin korralikult litakat.
Suuri punte jätkus mulle terveks sõiduks,keda puruks tirisin v.tuules vedasin. Turisti panin ainult kitsastel metsateedel,kus lihtsalt ei olnud võimalik mõõduda.
AndrusK. sain kätte alles viimasel 5 km-l
Kuigi minust keegi mööda ei läinud,eriti tuttavad jäävad hästi silma.
Ise olen sõiduga rahul S. 936--F. 279
põletame maanteid.
-
- Rattur
- Postitusi: 399
- Liitunud: 07. 11. 2003. 23:14
HAWAII tüdrukud tõstsid tuju heaks ja algus minu jaoks oli suht kerge. Kahjuks 13 km. lasi keegi vahe sisse ja peagrupi tagaajamisega väsitasin ennast ära. Jäin Tisleriga kahekesi kui tagant tuli päästja Rom. Oli näha, et tegu on kohalikuga, laskumisi võeti 100%, tõusudel mina ainult niuksusin taga. Sirgetel tegi tempot Erx, eks aitasin nats kaasa. Peale oja saime kätte 5 pundi. Viimased 5 km. tempo langes ja nähtavasti tegeleti taastamisega ja pasiti konkurente. Ületasin joone 15. Nats jõudu jäi üle seega pulss 163/177.
Võrdlesin viimast 3 Mulgi võidusõitu. Iga aastaga on minu koht paranenud aga keskmine kiirus ka langenud. Järeldus - raja profiil läheb raskemaks ja ise tugevamaks.
Minu polar näitas 545 m. tõusu.
Võrdlesin viimast 3 Mulgi võidusõitu. Iga aastaga on minu koht paranenud aga keskmine kiirus ka langenud. Järeldus - raja profiil läheb raskemaks ja ise tugevamaks.
Minu polar näitas 545 m. tõusu.
Grisha
Teamid
Võistkonnaarvestuse tabel kah saadaval:
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... mulgit.xls
Panin osalejate tungival palvel maakondadele klubid kah juurde, palun siis sinna klubi lahtrisse lausroppusi mitte kirjutada...
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... i_2004.XLS
Vahur
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... mulgit.xls
Panin osalejate tungival palvel maakondadele klubid kah juurde, palun siis sinna klubi lahtrisse lausroppusi mitte kirjutada...
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... i_2004.XLS
Vahur
Re: Teamid
VCE II pani VCE I -le ära Aastad pole vennad.gandalf kirjutas:Võistkonnaarvestuse tabel kah saadaval:
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... mulgit.xls
Vahur
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Grisha tujutõstmine nägi välja umbes nii. Keset platsi seisab suur Havai kirjadega buss, bussi korval sõidab Grisha pukki endal naeratus kõrvade taga. Ees viskavad lühikese riietusega kenad tüdrukud saltot, muusika mängib, kõigele sellele on veel kollane lint kah ümber tõmmatud. No ei ole tõesti ime, et selline asi rattavõistlusele hoopis uue ilme annab, irw.
TEAM ALEXELA
Re: Teamid
selle taga on tegelikult Ruve kurb kukkumine ja katkestamine. esimesel tiimil on ainult 3 mehe tulemused kirjas.Mati kirjutas: VCE II pani VCE I -le ära Aastad pole vennad.
Rom pani ülikõvasti kuid Rivol annab ikka tunda varakevadine haigus mistõttu lõpetas 50 kohaga.
teine tiim sõitis ühtlaselt hästi ja kõik lõpetasid.
Viimati muutis erikr, 17. 05. 2004. 14:00, kokku muudetud 3 korda .
Re: Teamid
minu meelest on läinud nii, et vähemalt võitskondade puhul on võetud osade meeste linn/maakond õhust või registreerija asukohast. VCEE viljandi mehed kõik tallinnast pärit kuigi espordi lehel sai igale mehele regamise ajal õige linn külge pandud. samas saan aru, et gandalf opereerib espordilt saadud andmetega.gandalf kirjutas:Panin osalejate tungival palvel maakondadele klubid kah juurde, palun siis sinna klubi lahtrisse lausroppusi mitte kirjutada...
Vahur
Re: Teamid
mina registreerisin rocca al mare extreme spordis ning märkisin selge sõnaliselt oma teami nime, kuid nii nimekirjas kui protokollis olen äkitselt extreme?i teamis....... mhmm... ei tea kuidas selline lugu kyll juhtus?????erikr kirjutas: minu meelest on läinud nii, et vähemalt võitskondade puhul on võetud osade meeste linn/maakond õhust või registreerija asukohast.
Take Life to the Limits
Re: Teamid
Õige küll Ruvele kiiret paranemisterikr kirjutas:selle taga on tegelikult Ruve kurb kukkumine ja katkestamine. esimesel tiimil on ainult 3 mehe tulemused kirjas.Mati kirjutas: VCE II pani VCE I -le ära Aastad pole vennad.
Rom pani ülikõvasti kuid Rivol annab ikka tunda varakevadine haigus mistõttu lõpetas 50 kohaga.
teine tiim sõitis ühtlaselt hästi ja kõik lõpetasid.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Teamid
See kahtlus on mul kah, et need maakonnad on nati sassis - ma ei ole neid sugugi ise välja mõelnuderikr kirjutas:minu meelest on läinud nii, et vähemalt võitskondade puhul on võetud osade meeste linn/maakond õhust või registreerija asukohast. VCEE viljandi mehed kõik tallinnast pärit kuigi espordi lehel sai igale mehele regamise ajal õige linn külge pandud. samas saan aru, et gandalf opereerib espordilt saadud andmetega.gandalf kirjutas:Panin osalejate tungival palvel maakondadele klubid kah juurde, palun siis sinna klubi lahtrisse lausroppusi mitte kirjutada...
Vahur
Samas ei pea iga üks miskit klubi esindama ja maakond on kõigil miski enam vähem olemas tunnus.
Re: Teamid
ei pea jah aga protokolli on halb lugeda (kui otsid klubi/teami järgi) kui on linn/klubi või maakond/klubi.gandalf kirjutas:Samas ei pea iga üks miskit klubi esindama ja maakond on kõigil miski enam vähem olemas tunnus.
Kui arvad, et see linn/maakond midagi annab, siis võiks see olla eraldi lahtrina tabelis
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Teamid
ühesõnaga - lahter samasuguseks nagu mullu ja asi ants nigu öeldakse if it ain't broke, don't fix itAndrus K kirjutas:ei pea jah aga protokolli on halb lugeda (kui otsid klubi/teami järgi) kui on linn/klubi või maakond/klubi.gandalf kirjutas:Samas ei pea iga üks miskit klubi esindama ja maakond on kõigil miski enam vähem olemas tunnus.
Kui arvad, et see linn/maakond midagi annab, siis võiks see olla eraldi lahtrina tabelis
Kõik oli normaalne. Ilm kah kardetust ilusam. Ühes kohas jätsin pidurdamise hilja peale ning siis sai pidureid nii kõvasti litsutud, et esitross läks puruks. Tulemuseks: põrutasin eessõitjale korralikult tagarattasse ning seejärel teelt välja. Kontrolli õnneks ei kaotanud, mõned sinikad jäid siiski jalgu ehtima. Peale poolt maalt otsustasid vasakud sõrmed "üles öelda". Jäid nii kangeks, et sõrmi enam sirgu ajada ei saanudki. Lõpus läks valu juba päris tugevaks. Eks see ole see jäiga kahvliga sõidu probleem.
Andmeid kah. Tagumiste jälitaja olin ikka rohkem. Esimest korda Mulgis kah muidu ja ise jäin rahule. Koht: 664. Aeg 2:40:34,9 Pulss: 177/196
Andmeid kah. Tagumiste jälitaja olin ikka rohkem. Esimest korda Mulgis kah muidu ja ise jäin rahule. Koht: 664. Aeg 2:40:34,9 Pulss: 177/196
Kah natuke muljeid minu poolt:
Ebaõnn algas peale juba hommikul kui Indrek, ühede toredate Raplamaa politseinike kaasabil, lubadest ilma jäi. Kui aga paar kilomeetrit pärast Türit meie transpordivahendi mootor töölepingu üles ütles, oli selge, et põhisõidu starti ei jõua enam mitte mingi nipiga.
Umbes kell 12:45 jõudsime Viljandi järve äärde. Registreerisin siis end ümber "matkaselliks" ja asusin sõiduks ettevalmistusi tegema. Ebaõnn jätkus, kui soojendust tehes, üht järsku munakiviteed pidi laskudes,kuulsin tagumisest kummist kurjakuulutavat susinat... Stardipaugu kõlades vahetasin mina alles usinalt kummi. Minema sain paar minutit hiljem. Matkasõidust erilisi muljeid ei jäänud, rada oli väga lihtne. Imestama pani vaid paljude inimeste kehv rattavalitsemine ja sõiduoskus, mille kaalus üles inimeste üldine positiivne meelestatus.
Õhkkond nii rajal kui raja ääres oli suurepärane.
Ebaõnn algas peale juba hommikul kui Indrek, ühede toredate Raplamaa politseinike kaasabil, lubadest ilma jäi. Kui aga paar kilomeetrit pärast Türit meie transpordivahendi mootor töölepingu üles ütles, oli selge, et põhisõidu starti ei jõua enam mitte mingi nipiga.
Umbes kell 12:45 jõudsime Viljandi järve äärde. Registreerisin siis end ümber "matkaselliks" ja asusin sõiduks ettevalmistusi tegema. Ebaõnn jätkus, kui soojendust tehes, üht järsku munakiviteed pidi laskudes,kuulsin tagumisest kummist kurjakuulutavat susinat... Stardipaugu kõlades vahetasin mina alles usinalt kummi. Minema sain paar minutit hiljem. Matkasõidust erilisi muljeid ei jäänud, rada oli väga lihtne. Imestama pani vaid paljude inimeste kehv rattavalitsemine ja sõiduoskus, mille kaalus üles inimeste üldine positiivne meelestatus.
Õhkkond nii rajal kui raja ääres oli suurepärane.
Viimati muutis smile, 17. 05. 2004. 18:04, muudetud 1 kord.
-
- Rattur
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17
hih, ma pakkun et keegi üldjuhul ei joo mättalisel laskumisel... need pudelid olid seal maas kuna nad põruvad lihtsalt välja vahel, eriti kui pudel on ainult pooleldi korvi pandud...Andrus K kirjutas:Müstika oli minu jaoks see, et kõige ebaloogilisemates kohtades (kurvid, kiired laskumised) oli maas pudeleid vedelemas st. mingid tüübid vist joovad neis rajalõikudes seades niiviisi ennast ja teisi ohtu. Ise joon vaid laugetel kruusatõusudel kus pole kukkumisohtu ja tee sirge.
Viljandis esiratast alla panema hakates selgus, et kiirkinnituse mutter on kadununud ja ei saagi ratast alla. Pool tundi enne starti oli seis veel selline, et sõit jääbki sõitmata. Tänud CFC -le ja Ly Paadile kes hädalist aitasid. Stardikoridori jõudsin 5 min. enne starti. Minu selja taha jäi ainult 21 ratturit (lugesin üle). Tuju oli s***, sõiduisu polnud, aga rada oli hea ja poole distantsi peal hakkasid jalad ka ilusti tööle Kokkuvõttes nagu kõige hullem polegi.
Stardi nr. 935, koht protokollis 398, aeg 2:23.
Stardi nr. 935, koht protokollis 398, aeg 2:23.
Rada oli viis pluss ja korraldus kõlbab täiesti teistele etappidele etaloniks võtta, milline üks üritus peaks olema. Kuid ratturitele tahaks südamele panna, et peale fini?ijoont ei ole ilus enam konkurendist ette trügida (eriti kui tiimi särk ka veel seljas). Fini?iprotokollist jäi selline mulje, et fini?ijoonel fikseeritud aeg pandi kokku tegelstega sellises järjekorras kuidas nad kaamerasilmast ja veepudeleid jagavast tädist mööda läksid. Ühesõnaga kahtluseid ei ole a kõhklused on, et peale fini?ijoont kõrvalt vahele trüginud isikud said parema aja kui vaja.
Kõik, kes sõidavad lühikest distantsi, mille juurde on ka pandud märge - matkadistants, ei tohiks imestada, et inimestel on kehv rattavalitsemine. Kuskilt peab alustama ja selleks see lühike sõit just ongi! Isegi kui keegi laskumisel pidurid blokki lükkab, vänderdab või kukkumise põhjustab - ei tasu seda kritiseerida, sest see oht on ette teada. OK, sa ei kritiseerinud....smile kirjutas: Matkasõidust erilisi muljeid ei jäänud, rada oli väga lihtne. Imestama pani vaid paljude inimeste kehv rattavalitsemine ja sõiduoskus, mille kaalus üles inimeste üldine positiivne meelestatus.
Tegelikult oli see naljakas seltskond seal lühikesel, mõned olidki välja läinud välja poodiumi peale (mõned kogenumad lühikesesõitjad valgustasid). Teine osavõtjaskond on klubide junsud, kellel treeningprogramm ei näe ette pikka pingutust.
Numbri järgi minnes selgus, et see oli kellelegi juba välja antud. Kuni ma uue numbri sain oli kell juba nii palju, et sooja jõudsin teha vaid 5 km. Sain peaaegu viimasena oma stardikoridori (-400) ja minuti pärast anti start. Esimese hooga tundus, et minekut ei ole. Parandasin küll oma kohta aga enesetunne oli sant. Kuskil esimese joogipunkti paiku sain sõidurütmi kätte ja hakkasin oma sõitu sõitma. Suusaradadel loeti kohaks ca 260. Edasi liikusin pundist punti. 10-15 km enne lõppu sõitsin paaris vennaga kelle särgil ilutses clubbersi embleem. Protokollist loen, et selleks võis olla Rainer Kuusik. Enne viimase grupi püüdmist teiselpool järve tallide juures oli minu jalg juba nii pehme, et kui Rainer oma vahetuse ajal korra hoogu tõstis ei saanud talle enam tuulde. Õnneks ees sõitev punt molutas ja sain nad ikka kätte. Liikusin pundi etteotsa. Niipea kui sinna sain anti korra litti, siis veel korra ja saime koos Raineri ja CFC värvides (protokollist siis Taavi Hunt) pundilt veidi eest ära. Raineril ja Taavil oli siiski veel midagi jalgades varuks mida minul ei olnud ja nad läksid oma teed. Need kes sellest pundist alles olid said mind viimasel saepurulõigul kätte, vedama enam keegi ei läinud ja nii ma sain veel finishisirgel kolme kolleegi käest kotti. Kokkuvõttes jäin oma sõiduga rahule. Võrreldes eelmise aastaga parandasin oma tulemust 20 minuti ja 100 koha võrra. Abiks olid kindlasti Grisha orgunnitud talvised treeningud ja kevadine laager Karksis.
Re: Teamid
Ei oskagi kohe kommenteerida, paberid viidi minema, ei saa vaadata kah. Poes regajaid oli suht vähe, Team Extreme all ainult mina(protokollis olen lihtsalt tallinnlane).Ehk tuli sealt eksitus.true kirjutas:mina registreerisin rocca al mare extreme spordis ning märkisin selge sõnaliselt oma teami nime, kuid nii nimekirjas kui protokollis olen äkitselt extreme?i teamis....... mhmm... ei tea kuidas selline lugu kyll juhtus?????erikr kirjutas: minu meelest on läinud nii, et vähemalt võitskondade puhul on võetud osade meeste linn/maakond õhust või registreerija asukohast.
sirvisin ka tähenepanelikumalt protokolli, poodides registreerunud on nüüd siis vastava poe "tiimis" Kui Jüri Voodlat näen, siis ütlen talle, et sama viga Kõrves ei korduks.true kirjutas:no vot jah, eks ta ole. aga pole midagi, eks järgmine kord siis läheb vast õieti. ega midagi ullu sellest ei juhtunud, lihtsalt naljakas oli. Tallinn/extreme osales 5 võistlejat mulgis, kui protokolli vaadata.....
Muideks, kes internetis regada ei viitsi, võivad poodi jalutada või sõita, Kõrvele saab ennast juba kirja panna.