Selline jama et kui tagurpidi väntan siis ketrab tagant keti suuremalt järjest väiksemale hammakale. Eriti ebamugav on siis kui oled seisma jäänud(ntx valgusfoori taga) ja sätid pedaali jala alla tagurpidi vändates. Kohalt minek on selline ragin keti paika jooksmisega et jube. Õudsalt tülikas.
pealegi kui tagavara tagumise jooksu küljes on mingi suht kulunud XT kassett siis sellega sellist probleemi pole.
Kett hg73 ja kassett hg70. Mõlemad üheaegselt pandud ning läbinud mingi 500km.
Kusjuures see jama ilmnes peale seda kui ette sai uus keskjooks ja selle külge LX kränk.
Ega ometi ole võimalik et mehhaanik keti lahti kakkus ja selle pahupidi peale pani kui seegi midagi mudaks?
PS. tehti nõmmel ning hiljem leidsin keskjooksu seest esihammakate kinnituspoldi mis oli sinna sisse suht hea jõuga muljutud ning asi oli mõnusalt hoope saanud.
jama tagurpidi ketramisega
Re: jama tagurpidi ketramisega
Distantsilt on suht raske abistada:Caarel kirjutas:Selline jama et
1. kui tagurpidi väntan siis ketrab tagant keti suuremalt järjest väiksemale hammakale.
2. pealegi kui tagavara tagumise jooksu küljes on mingi suht kulunud XT kassett siis sellega sellist probleemi pole.
3. Kusjuures see jama ilmnes peale seda kui ette sai uus keskjooks ja selle külge LX kränk.
4. Ega ometi ole võimalik et mehhaanik keti lahti kakkus ja selle pahupidi peale pani kui seegi midagi mudaks?
1. Ehk on kett liiga risti st ntx ees suurim, taga suurim
2. Tagaratta vahetusega võib tekkida ca 1-2 mm häälestuse vahe. Ehk pead uuemal tagarattal korrigeerima tagavaheti asendit
3. Keskjooksu/esihammakate tekitatav jama on suht vähe tõenäoline, kuna kett on piisavalt painduv ja elimineerib pisikese keskjooksu nihkumise.
4. Keti puhul võib põhjuseks olla jäik lüli
Püüa seisval rattal ketti aeglaselt tagasi kerida. Näed kohe, mis koht kutsub keti langemise esile. Ntx tagakahvel/kinnituskõrv(ad) võib kõver olla jms.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.