Kiivriga või kiivrita 2004
Lisaks SL õhtulehes ütleb Aug:
"Õnn, et kiiver peas oli - treeningul polnuks. Kiiver purunes, ka pea on nats lömmis, aga mõte liigub. Kiiver päästis."
treeningul polnuks
Oh püha lihtsameelsus.
Kogu oma rattaspordi fännamise juures hakkan ma kahtlema mõnede MNTratturite mõtlemisvõimes.
"Õnn, et kiiver peas oli - treeningul polnuks. Kiiver purunes, ka pea on nats lömmis, aga mõte liigub. Kiiver päästis."
treeningul polnuks
Oh püha lihtsameelsus.
Kogu oma rattaspordi fännamise juures hakkan ma kahtlema mõnede MNTratturite mõtlemisvõimes.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Vana ja OT teema, aga olenemata sügavast respektist, kahtlen ka mina samas. Eriti arvestades viimase paari aasta sündmusiAndrus K kirjutas:Lisaks SL õhtulehes ütleb Aug:
"Õnn, et kiiver peas oli - treeningul polnuks. Kiiver purunes, ka pea on nats lömmis, aga mõte liigub. Kiiver päästis."
treeningul polnuks
Oh püha lihtsameelsus.
Kogu oma rattaspordi fännamise juures hakkan ma kahtlema mõnede MNTratturite mõtlemisvõimes.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Samas täiesti arusaadav, kui aastas läbid 4000 km asemel 40-50000 km, siis muutub see kiiver ja rattasadul ikka eriti vastumeelseks. Kuigi pean autoga sõitmist rohkem ohtlikuks ei kanna seal küll mingit kiivrit - isegi 110 km/h maanteel sõites.Andrus K kirjutas:Oh püha lihtsameelsus.
Kogu oma rattaspordi fännamise juures hakkan ma kahtlema mõnede MNTratturite mõtlemisvõimes.
Ega terve elu ei jõuagi karta ja närveerida kõiksugu võimalike jamade pärast.
- Väntan visaduse levialas -
Ma ei leia hetkel üles seda teksti aga mulle neetult meeldis see jutt arstide ja õppejõu jutu kohta, et "vale doosi kätte sureb ainult 1% patsiente aga te võite kindlad olla, et see 1% on 100% surnud".
Samamoodi saab öelda, et kiivrita sõitjatest sureb 1% aga see 1% on 100% surnud.
Augile kiiret paranemist.
Samamoodi saab öelda, et kiivrita sõitjatest sureb 1% aga see 1% on 100% surnud.
Augile kiiret paranemist.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
surm siin v siberis ..... jah surm tuleb meil kõigil kunagi kätte, selle vastu ei saa.surfar kirjutas:Samas täiesti arusaadav, kui aastas läbid 4000 km asemel 40-50000 km, siis muutub see kiiver ja rattasadul ikka eriti vastumeelseks. Kuigi pean autoga sõitmist rohkem ohtlikuks ei kanna seal küll mingit kiivrit - isegi 110 km/h maanteel sõites.Andrus K kirjutas:Oh püha lihtsameelsus.
Kogu oma rattaspordi fännamise juures hakkan ma kahtlema mõnede MNTratturite mõtlemisvõimes.
Ega terve elu ei jõuagi karta ja närveerida kõiksugu võimalike jamade pärast.
....ei ole aru saadav.... kas autos jätad turvavöö kah lahti, et vastumeelne selle pealevedamine ja üldsegi selles autos surrakse nagu mees ja ei kinnitata turvavöösid.
mõelge enda naiste ja laste peale, kes isast ja toitjast äkki ilma jäävad.
a tuleks mõelda ka noorte peale, kes vaatavad, et vanad autoriteedid ei pane k pähe ja leiavad, et kui ntx see ja teine sõidab trennis ilma kiivrita, siis see ju in. mõelge nende kottpükstes laste ja teismeliste peale, kes majadevahel oma sardade jne-ga kütavad ja kelle jaoks trennirattur suur eeskuju.
minu 6-7000 läbisõidu puhul on kiiver harjumuseks saanud, samuti nagu truvavöö keskmise 40000se aastase autosõidu puhul. seda kiivriharjumust ei muudaks ka oluliselt suurem läbisõit.
kuna Augi teema läheb väga kiivriteemaks siis poolitan ära.
olen Ereliukasega 100% nõus kuid nagu mullused samateemalised diskussioonid näitasid, proffidel ja muidu tuusadel on oma arusaam asjadest.
tuules lehvivad uljalt lokid või läigib pealagi, kui on ebasoodsad olud siis pannakse pähe jumalik Nokats või suusamütsi moodi asi. kindlasti on sel jälle mingi ajalooline taust ja traditsioon või kuuluvustunne ning oma saatus usaldatakse juhuse ning tõenäosusteooria kätte.
olen Ereliukasega 100% nõus kuid nagu mullused samateemalised diskussioonid näitasid, proffidel ja muidu tuusadel on oma arusaam asjadest.
tuules lehvivad uljalt lokid või läigib pealagi, kui on ebasoodsad olud siis pannakse pähe jumalik Nokats või suusamütsi moodi asi. kindlasti on sel jälle mingi ajalooline taust ja traditsioon või kuuluvustunne ning oma saatus usaldatakse juhuse ning tõenäosusteooria kätte.
Eks ole selge, et seda aega, mil kõik kiivriga hakkavad sõitma, ei tule kunagi. Küll aga võiks tulla see aeg, mil enamus kiivrit kannab. Praegu tundub Tallinas liikudes, et kiivreid on näha palju rohkem kui 5 a tagasi. % ei oska öelda, aga keegi enam vast ei imesta vähemalt kui kiivriga sõitjat näeb
kusagil eesti telekanalis jookseb üks tervisepsordi saatesari nagu ,,Hoogu Juurde'' või midagi sellist.Kui saatejuhid Pehka ja keegi naine (nime hetkel ei tea) ratastega ringi sõidavad siis sel naiskodanikul on see kiiver küll nii kuklasse lükatud kui veel vähegi annab.Sellisel kiivri kandmisel ei ole küll mõtet sest sest see ei kaice ju õieti midagi (kui siis aint kukalt).Kui aga kukkuda näoga vastu asfalti siis on tõsisemad kahjustused kindlustatud.Ei tea mis küll sellist asja telekanalist näidatakse.Antakse ju niimoodi televaatajatele halba eeskuju.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
surfar kirjutas:Samas täiesti arusaadav, kui aastas läbid 4000 km asemel 40-50000 km, siis muutub see kiiver ja rattasadul ikka eriti vastumeelseks. Kuigi pean autoga sõitmist rohkem ohtlikuks ei kanna seal küll mingit kiivrit - isegi 110 km/h maanteel sõites.Andrus K kirjutas:Oh püha lihtsameelsus.
Kogu oma rattaspordi fännamise juures hakkan ma kahtlema mõnede MNTratturite mõtlemisvõimes.
Ega terve elu ei jõuagi karta ja närveerida kõiksugu võimalike jamade pärast.
Aga kui sa peaks mingi tsikliga sõitma 110km/h maantel kas siis ka ei paneks? Autot ja ratast suht raske võrrelda.
Viimati muutis Konflict, 18. 05. 2004. 23:41, kokku muudetud 2 korda .
Kui Schumi kardiga lõbu pärast sõidab (piltide järgi), siis on IMHO tal ka see kolakas Schuberth (1195grammi, kui veebilehel olevast infost õieti aru sain)peas. Vaevalt, et Herminaator kiirlaskumist harjutades kiivri koju jätab. Lumelaudurite seas (vähemalt need, kes Alpides off-piste sõidavad)
on ka kiiver järjest rohkem levinud.
on ka kiiver järjest rohkem levinud.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Tean juba kaitseväes teenimisest alates , et kiivril on ka (eriti minu puhul) tore komme hoida ära ka selliseid vähemaid vigastusi, mis näiteks rattaga sõidu puhul esineb sageli kui mõne oksa või põõsa liialt lähedalt möödumisel(ka on abiks olnud clippide turvalisuse testimisel).
Too sama pärast rändab ka talvel kiiver koos lauaga mägedesse kaasa.
Too sama pärast rändab ka talvel kiiver koos lauaga mägedesse kaasa.
Ärge nüüd seda minu sõnavõttu nii karmilt ka võtke. Pooldan ka ise kiivri kandmist, aga tõsise Havi fännina valmistas mulle tuska, et tema mõtlemisvõimes kaheldi. Isiklikult pean teda Eesti tippratturitest üheks intelligentsemaks inimeseks. Minu seisikoht on see, et ratturid võiksid kanda küll kiivrit, aga ta ei peaks olema kohustuslik. Kui tahan ikka poes kiirelt rattaga ära käia, siis ei pea ma seda kiivrit pähe toppima.Konflict kirjutas: Aga kui sa peaks mingi tsikliga sõitma 110km/h maantel kas siis ka ei paneks? Autot ja ratast suht raske võrrelda.
- Väntan visaduse levialas -
Ja kui tahan ikka poes kiirelt autoga ära käia et pudel viina osta siis ei tee see sissejodud alkoholist promill mitte midagi,omaarust suudan sõita küllsurfar kirjutas:Kui tahan ikka poes kiirelt rattaga ära käia, siis ei pea ma seda kiivrit pähe toppima.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Ma arvan, et kiiver võiks olla ikka kohustuslik, iseasi kas sellest kohustusest igal hetkel viitsib ka kinni pidada. Lähedale poodi minnes ma igakord nüüd kah ei viitsi kiivrit pähe panna, aga metsas kuluvad kiiver ja prillid rajale ulatuvate okste murdjatena lausa marjaks ära.surfar kirjutas: Minu seisikoht on see, et ratturid võiksid kanda küll kiivrit, aga ta ei peaks olema kohustuslik. Kui tahan ikka poes kiirelt rattaga ära käia, siis ei pea ma seda kiivrit pähe toppima.
Maanteel mäletan hilisminevikust ühte löökaugust tingitud kukkumist, kus kiiver vastu asfalti vajudes paraja kolksu tegi ja vähemalt pea võimalikest marrastustest päästis.
Kiiver peaks olema kohustuslik. Nii nagu autos turvavöö. Kui inimene ise oma tervise peale ei mõtle, peab riik seda tegema.
Ja teine asi juhul kui kiiver ei ole kohustuslik. Enne ei hakata kiivrit pähe toppima, kui ei ole olnud mingi kukkumine või pauk . Seda võin ma väita enda näite kohaselt, kus mõned aastad tagasi, kui sai just maastikuratast rohkem kasutama hakatud. Siis polnud enda meelest kiivri vajadusest veel lõhnagi. Ühel võistlusel sai korralikult kukutud ja järgmine päev suundusin otsejoones poodi kiivri järele. Enam ei sõida kuskil ilma selleta
Ja teine asi juhul kui kiiver ei ole kohustuslik. Enne ei hakata kiivrit pähe toppima, kui ei ole olnud mingi kukkumine või pauk . Seda võin ma väita enda näite kohaselt, kus mõned aastad tagasi, kui sai just maastikuratast rohkem kasutama hakatud. Siis polnud enda meelest kiivri vajadusest veel lõhnagi. Ühel võistlusel sai korralikult kukutud ja järgmine päev suundusin otsejoones poodi kiivri järele. Enam ei sõida kuskil ilma selleta
Vot täpselt, palaval suvepäeval ma poodi minnes ei hakka küll liibukaid jalga panema ja võistlussärki selga, vaid lähen niisama lötendava T-särgiga ja suvalistes sortsides. Sõidukingad ja kiivri samuti välistan ning ei tunne end sugugi ebamugavalt.jjanno kirjutas: Kas Sul ebamugav ei ole ilma kiivrita sõita? Et nagu paljas oleks või midagi? Unusta mõnel palaval suvepäeval püksid ja särk siis ka ära. Need ju ka segavad.
- Väntan visaduse levialas -
Kuidas saab ilma köieta ebamugav benjit hüpata ollamestari kirjutas:Kuidas saab ilma kiivrita ebamugav sõita olla
Kuidas saab F1 piloodil ilma tulekindla kombekata võidusõidul ebamugav sõita olla
Sellega on ju niii palav!! Kui Ferrari juhid seda kohustuslikuks poleks teinud, sõidaks Schumi ja Barichello raudselt shortside ja T-särgiga! (Treening- ja testisõitudel, siis kui keegi ei vaata, sõidavadki nad shortside väel.. kiivri asemel on nokkmüts peas..
Kuidas saab ilma kaitsmeteta elektrisüsteem ebamugav olla
See teeb ju süsteemi paigaldamise palju keerulisemaks ja kallimaks!!
Kuidas saab olla ebamugav 6 miljonise Maybachiga ringisõitmine ilma kaskokindlustuseta
Kindlustuse eest peab ju raha maksma!!!!
Kuidas saab nii loll olla
Ebamugav ei ole vä?
Minul on ka rattaga väga ebamugav ilma kiivrita sõita. Samuti tunnen end autos väga ebamugavalt kui turvavöö kinni ei ole.. Isegi siis, kui tean kindlalt, et politseile vahele ei jää!!!!! Täitsa lollakas.. kuidas nii saab
Lauri.Tibbo
Tere
Kiiver kuulub ratta juurde täpselt sama palju nagu pidurid või kett.
jJanno
PS: ega keegi ei suuda netis leida kunagi V+'s olnud kiivri reklaami, kus oli vana munakivimüür ning mingi tekst ka juures. Rääkijaks oli vist keegi proffirattur.
Edit: Küsi kiivri mugavuse kohta nendelt, kellel on kiivrit tarvis läinud. Olen ise vastu võtnud telefonikõne, inimeselt kellel läks 2 minutit enne kõnet kiivrit tarvis. Ühest küljest mulle ei meeldi sellised kõned. Teisest küljest olen õnnelik, et ta sai selle kõne teha.
Kanna kiivrit ja saad aru, mida ma mõtlen. Harjumuse värk. Kui ühel hommikul ilma käekellata välja tuleks, siis oleks samasugune "paljas" tunne. Asi ei ole üldse moraalses ebamugavuses. Asi on FÜÜSILISES ebamugavuses. Olen harjunud, et rattaga sõites on kiiver peas ja rihmad lõua all.mestari kirjutas:Kuidas saab ilma kiivrita ebamugav sõita olla :D :?:
Kiiver kuulub ratta juurde täpselt sama palju nagu pidurid või kett.
jJanno
PS: ega keegi ei suuda netis leida kunagi V+'s olnud kiivri reklaami, kus oli vana munakivimüür ning mingi tekst ka juures. Rääkijaks oli vist keegi proffirattur.
Edit: Küsi kiivri mugavuse kohta nendelt, kellel on kiivrit tarvis läinud. Olen ise vastu võtnud telefonikõne, inimeselt kellel läks 2 minutit enne kõnet kiivrit tarvis. Ühest küljest mulle ei meeldi sellised kõned. Teisest küljest olen õnnelik, et ta sai selle kõne teha.
viimasel ajal olnud 2X juhus lennata laskumisel(eelneval hüpanuna) pea ees üle lenksude ja just nii et käed on veel alul taga olnud ja pea ees nagu rakett ning mõlemal korral on puu otse ees olnud. Mõlemal korral on murdosa sekundi jooksul käinud välkmõte et kus on mu kiiver nüüd kui mul seda vaja läheks.
Aga õnneks on mõlemal korral tulnud abiks judost kukkumise tehnika ning olen õnnelikult maandunud. Küll kord paar meetrit maapinnast kõrgemal kätega ennast puust eemale tõuganud kui akrobaatikaga. Olen vaid kiita saanud et ägedalt lendan
Ütlen ausalt et kui oleks kiiver peas olnud oleks ma sellele lootma jäänud ning pannud täiega vasta puud mis muudaks inimlooma mugavaks ja laisaks ning äärmiselt ohtlikuks olukorras kus korraga pole kiivrit aga kukud. Enne ei pane pähe kah kui juhtubki midagi või kui midagi tõsiselt ohtlikku tegema ei hakka. Ja ärge vaadake kallid kiivrikandjad mööda sõites põlastava pilguga et on ikka loll et kiivrit ei kanna. Tõsiselt ebamugav asi on ikka.
Aga see ei tähenda seda et teised ei peaks kandma. Loomulikult kiiver pähe. Võistlustel vist muudmoodi ei saakski sest lambakarjas on ikka musti lambaid kah kelle käitumine on ettearvamatu.
Aga õnneks on mõlemal korral tulnud abiks judost kukkumise tehnika ning olen õnnelikult maandunud. Küll kord paar meetrit maapinnast kõrgemal kätega ennast puust eemale tõuganud kui akrobaatikaga. Olen vaid kiita saanud et ägedalt lendan
Ütlen ausalt et kui oleks kiiver peas olnud oleks ma sellele lootma jäänud ning pannud täiega vasta puud mis muudaks inimlooma mugavaks ja laisaks ning äärmiselt ohtlikuks olukorras kus korraga pole kiivrit aga kukud. Enne ei pane pähe kah kui juhtubki midagi või kui midagi tõsiselt ohtlikku tegema ei hakka. Ja ärge vaadake kallid kiivrikandjad mööda sõites põlastava pilguga et on ikka loll et kiivrit ei kanna. Tõsiselt ebamugav asi on ikka.
Aga see ei tähenda seda et teised ei peaks kandma. Loomulikult kiiver pähe. Võistlustel vist muudmoodi ei saakski sest lambakarjas on ikka musti lambaid kah kelle käitumine on ettearvamatu.
...lase käia, targemad jäävadki ellu, see on looduslik valik ja inimsoo arenguks väga vajalik.Caarel kirjutas:viimasel ajal olnud 2X juhus lennata laskumisel(eelneval hüpanuna) pea ees üle lenksude ja just nii et käed on veel alul taga olnud ja pea ees nagu rakett ning mõlemal korral on puu otse ees olnud. Mõlemal korral on murdosa sekundi jooksul käinud välkmõte et kus on mu kiiver nüüd kui mul seda vaja läheks.
Aga õnneks on mõlemal korral tulnud abiks judost kukkumise tehnika ning olen õnnelikult maandunud. Küll kord paar meetrit maapinnast kõrgemal kätega ennast puust eemale tõuganud kui akrobaatikaga. Olen vaid kiita saanud et ägedalt lendan
Ütlen ausalt et kui oleks kiiver peas olnud oleks ma sellele lootma jäänud ning pannud täiega vasta puud mis muudaks inimlooma mugavaks ja laisaks ning äärmiselt ohtlikuks olukorras kus korraga pole kiivrit aga kukud. Enne ei pane pähe kah kui juhtubki midagi või kui midagi tõsiselt ohtlikku tegema ei hakka. Ja ärge vaadake kallid kiivrikandjad mööda sõites põlastava pilguga et on ikka loll et kiivrit ei kanna. Tõsiselt ebamugav asi on ikka.
Aga see ei tähenda seda et teised ei peaks kandma. Loomulikult kiiver pähe. Võistlustel vist muudmoodi ei saakski sest lambakarjas on ikka musti lambaid kah kelle käitumine on ettearvamatu.
võid küll olla imemees, kuid tean oma aktiivse sportlase perioodist, et ntx tsiklisadulast 98% lendamist toimub ikka nii, nagu kõikse kõrgem ja füüsikaseadused juhatavad. sama kehti ka jalgratta puhul.
sellisel juhul jääks sel kirjamehel endal ka 10 kiivrit väheks. meil on kiivrifännide hulgas päris kiireid musklis mehi.Lauri T kirjutas:offtopic:
selline kiri tuli mulle postkasti pärast minu eelmist postitust siin teemas:
mestari kirjutas:Ei hakanud teemat risustama, aga järgmisel võistlusel läheb seda kiivrit sul eriti vaja, kui lähestiku juhtume sõitma
Veel ühe lõputu vaidluse küsimus tegelt see kiivri teema. Aga ärge jumala pärast seetõttu füüsiliseks minge.
Kõigest eelnevast võiks teha sellised järeldused:
1. mõtlev inimene sõidab kiivriga ja ei muretse,
2. mittemõtlev inimene sõidab kiivrita ja ei muretse, aga see on ka loomulik.
Seega iga mees on oma saatuse sepp. Õpitakse vigadest kui just hilja pole
Kõigest eelnevast võiks teha sellised järeldused:
1. mõtlev inimene sõidab kiivriga ja ei muretse,
2. mittemõtlev inimene sõidab kiivrita ja ei muretse, aga see on ka loomulik.
Seega iga mees on oma saatuse sepp. Õpitakse vigadest kui just hilja pole
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Pean tunnistama, et ise trenni tehes vms pole tavaliselt pea kunagi kiivrit kasutanud , trennis meil vähemalt oli nii et nooremad pidid kandma a vanematel nagu oma asi oli, et kui tahtsid panid kui ei taht ei pand, öeldi nii vanad küll et igaüks ise teab.
Kiivrit näiteks võistlustel kasutasin alati, trekil muudmoodi ei julgekski sõita, aga maantee peal või metsas pole ise krodagi kukkunud nii, et peaga vastu maad ja pole ka näind, et keegi teine oleks, ei õigusta nüüd oma käitumist vms aga pean tunnistama, et suvel palava ilmaga mulle seda kanda ei meeldi.
Autos aga sõidan alati turvavöö peal:D, kuidagi harjumus juba. Tsikliga sõites kannan ka alati kiivrit, nu va juhtudel kui kuskil väga väikest maad sõit olen ja kiirus jooksva inimesega võrdne on:)!
Samas ei leia, et see turvavöö peaks kohustuslik olema kuna iga üks ise teab, riskib ju konkreetselt enda eluga jne, samas võiks siis ka hakata nõudma, et kõik talvel mütsiga käiks jne.
Nii, et sõimake mind või mitte a kui niisama trenni käin tegemas vms siis ma kiivrit ei kanna:), ise ma kedagi hukka ei mõista, et nagu kes kannab või kes mitte:)!
Kiivrit näiteks võistlustel kasutasin alati, trekil muudmoodi ei julgekski sõita, aga maantee peal või metsas pole ise krodagi kukkunud nii, et peaga vastu maad ja pole ka näind, et keegi teine oleks, ei õigusta nüüd oma käitumist vms aga pean tunnistama, et suvel palava ilmaga mulle seda kanda ei meeldi.
Autos aga sõidan alati turvavöö peal:D, kuidagi harjumus juba. Tsikliga sõites kannan ka alati kiivrit, nu va juhtudel kui kuskil väga väikest maad sõit olen ja kiirus jooksva inimesega võrdne on:)!
Samas ei leia, et see turvavöö peaks kohustuslik olema kuna iga üks ise teab, riskib ju konkreetselt enda eluga jne, samas võiks siis ka hakata nõudma, et kõik talvel mütsiga käiks jne.
Nii, et sõimake mind või mitte a kui niisama trenni käin tegemas vms siis ma kiivrit ei kanna:), ise ma kedagi hukka ei mõista, et nagu kes kannab või kes mitte:)!
Mul on küll ebamugav, kui kiivri olen enne trenni maha unustanud. Tuul puhub siis kuidagi teistmoodi ja siis tuleb meelde kohe, mis maha jäänud on. Juba selline harjumus, et peab kiivri pähe panema. Siis kui ilmad veel külmad olid, siis oli ka tahtmine ainult talvemürsiga sõitma minna, aga siis mõtlesin, et äkki juhtub midagi ja surusin ikka kiivri pähe. Lihtsalt ei julge ilma kiivrita trenni teha.
Niisama linnavahel "tsiviilriietes" sõites ei pane küll kiivrit pähe, sest siis nagunii tavaliselt kiirus üle 20 km/h ei tõuse.
Niisama linnavahel "tsiviilriietes" sõites ei pane küll kiivrit pähe, sest siis nagunii tavaliselt kiirus üle 20 km/h ei tõuse.
velo.clubbers.ee
mhm, olen ise ka kiivrikandja, kuid ärritab, et levib taoline arvamus: see kes kiivrit ei kanna, on debiil või idioot või dumbo või opakas või lihtsalt loll ning see, kes jälle kiivrit kannab on tore rattasemu.Mati kirjutas:
Kõigest eelnevast võiks teha sellised järeldused:
1. mõtlev inimene sõidab kiivriga ja ei muretse,
2. mittemõtlev inimene sõidab kiivrita ja ei muretse, aga see on ka loomulik.
Liiga must-valge arvamus, nii ei saa. Kiiver on vabatahlik ja selle kandmine on iga mehe enda asi.
Tunnistan, et mõnikord peab tõesti Mati arvamus paika, kuid siiski jään oma eelneva arvamuse juurde.
Olen corrosioniga nõus, ainult et kiivrita pea lõhub asfalti ilmselt vähem kui kiivriga .Corrosion kirjutas:Nojah ja kui siuke sepp matsu paneb ja juhuslikult veel ellu jääb, siis kelle raha eest teda elulõpuni hooldekodus peetakse? Eks ikka maksumaksja..Lisaks veel rikutud asfalt, moraalne kahju tänaval viibijaile.Kiiver on vabatahlik ja selle kandmine on iga mehe enda asi..
...
Kiiver on metsas pead säästnud küll, eelmine aasta nightride'i aeg, oli juurikane tõus, lamp surnud, ja siis poole kangutamise peal jäi ratas all seisma ning ise pea ees juurikate vahele. 100% surm poleks olnud, aga õige kurvad tagajärjed oleks kindlasti järgnenud.
Järeldus Kannan alati kiivrit. Fakt on see, et ise sõida kui korralikult tahes, aga tihti õnnetused enda süül juhtuvad?! Keegi sõidab ette, rattal tehnilised probleemid jne. Ratta tõttu olen kah korraliku nipli pannud, kuigi kiirus oli umbes 5-10km/h sain üle kuudi käidud ja seljale maandutud. Hing oli tükk aega paelaga kaelas, hingata oli raske.
Järeldus Kannan alati kiivrit. Fakt on see, et ise sõida kui korralikult tahes, aga tihti õnnetused enda süül juhtuvad?! Keegi sõidab ette, rattal tehnilised probleemid jne. Ratta tõttu olen kah korraliku nipli pannud, kuigi kiirus oli umbes 5-10km/h sain üle kuudi käidud ja seljale maandutud. Hing oli tükk aega paelaga kaelas, hingata oli raske.
Viimati muutis Marti, 19. 05. 2004. 20:04, muudetud 1 kord.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Paljudel, kes esimest korda kiivrit pähe panevad, löövad kohe rusikaga pähe ja siis: "Hehh, see põrutab ju palju rohkem, kui ilma kiivrita!!". A siis on neile hea soovitada, et jooksku alguses ilma kiivrita peaga vastu seina/puud ja siis proovigu kiivriga, siis ehk saavad vahest aru.
velo.clubbers.ee
Väga hea, Lauri !Lauri kirjutas:Paljudel, kes esimest korda kiivrit pähe panevad, löövad kohe rusikaga pähe ja siis: "Hehh, see põrutab ju palju rohkem, kui ilma kiivrita!!". A siis on neile hea soovitada, et jooksku alguses ilma kiivrita peaga vastu seina/puud ja siis proovigu kiivriga, siis ehk saavad vahest aru.
Lennukis õpetatakse ka päästevesti kasutamist kuigi ma ei ole üldse kindel et sellest riistast reaalses situatsioonis ka mingit abi on.
Pooldan isegi kiivri kasutamist.
There are seldom technological solutions to behavioral problems.
Kuidas saab nii ennastäis olla, ebamugav ei ole või Elus sellise pubesuhtumisega kaugele ei jõua! Igal inimesel on alati mingist asjast oma arvamus mis sinu omaga kokku ei pruugi minna! Kas sellepärast on nad lollidLauri T kirjutas:Kuidas saab ilma köieta ebamugav benjit hüpata ollamestari kirjutas:Kuidas saab ilma kiivrita ebamugav sõita olla
Kuidas saab F1 piloodil ilma tulekindla kombekata võidusõidul ebamugav sõita olla
Sellega on ju niii palav!! Kui Ferrari juhid seda kohustuslikuks poleks teinud, sõidaks Schumi ja Barichello raudselt shortside ja T-särgiga! (Treening- ja testisõitudel, siis kui keegi ei vaata, sõidavadki nad shortside väel.. kiivri asemel on nokkmüts peas..
Kuidas saab ilma kaitsmeteta elektrisüsteem ebamugav olla
See teeb ju süsteemi paigaldamise palju keerulisemaks ja kallimaks!!
Kuidas saab olla ebamugav 6 miljonise Maybachiga ringisõitmine ilma kaskokindlustuseta
Kindlustuse eest peab ju raha maksma!!!!
Kuidas saab nii loll olla
Ebamugav ei ole vä?
Minul on ka rattaga väga ebamugav ilma kiivrita sõita. Samuti tunnen end autos väga ebamugavalt kui turvavöö kinni ei ole.. Isegi siis, kui tean kindlalt, et politseile vahele ei jää!!!!! Täitsa lollakas.. kuidas nii saab
Ja inimene, kes juba Maybach oskab kirjutada peaks ka teadma, et turvavööd pole autos politseile vahele või mittevahelejäämise pärast. Ma kinnitan ka alati autos vöö, kuigi olen oma sõiduoskustes väga kindel aga selles ei saa küll mitte kindel olla, et mõni sinusuguse rullnokatsi suhtumisega filosoof mind vigaseks ei sõida, politseiga pole turvavööl küll midagi pistmist.
Kannan. Olen proovinud paljusid erinevaid kiivreid, aga mugavat pole siiani suutnud leida. Üks asi on kiivriga harjumine, teine asi on ennast kiivris mugavalt tunda. Mina ei tunne.jjanno kirjutas:TereKanna kiivrit ja saad aru, mida ma mõtlen. Harjumuse värk. Kui ühel hommikul ilma käekellata välja tuleks, siis oleks samasugune "paljas" tunne. Asi ei ole üldse moraalses ebamugavuses. Asi on FÜÜSILISES ebamugavuses. Olen harjunud, et rattaga sõites on kiiver peas ja rihmad lõua all.mestari kirjutas:Kuidas saab ilma kiivrita ebamugav sõita olla
Kiiver kuulub ratta juurde täpselt sama palju nagu pidurid või kett.
jJanno
PS: ega keegi ei suuda netis leida kunagi V+'s olnud kiivri reklaami, kus oli vana munakivimüür ning mingi tekst ka juures. Rääkijaks oli vist keegi proffirattur.
Edit: Küsi kiivri mugavuse kohta nendelt, kellel on kiivrit tarvis läinud. Olen ise vastu võtnud telefonikõne, inimeselt kellel läks 2 minutit enne kõnet kiivrit tarvis. Ühest küljest mulle ei meeldi sellised kõned. Teisest küljest olen õnnelik, et ta sai selle kõne teha.
poisid, poisid... lõpetage see kaklemine. Jääge ikka sõbralikuks.
nagu näen on eilse päeva põhiteema siis kiivri kandmine olnud. Ise kui hakkasin ratast sõitma, oli algul väga harjumatu koguaeg kiivrit kanda. Kuid esiteks harjus sellega ruttu ära ning teiseks on mu peakolu mulle kallim kui harjumus, mugavus või jumal teab mis.
Paar nädalalt tagasi juhtus selline kole lugu, et yhel sõbral õnnestus ilma kiivrita minu ees järvevana raudtee ylesõidul pauk panna.... lisaks käeluumurrule, on ka pea lõhki ning nägu sodi. juhin ka tähelepanu, et eile sealt autoga mööda sõites nägin, kuidas yks teine rattur seal paugu pani. .. ! nii et ku juhtute seal sõitma, siis olge ettevaatlikud ------- ning sõitke ikka kiivriga, sest kunagi ei oska ette näha millal õnnetus võib juhtuda.
nagu näen on eilse päeva põhiteema siis kiivri kandmine olnud. Ise kui hakkasin ratast sõitma, oli algul väga harjumatu koguaeg kiivrit kanda. Kuid esiteks harjus sellega ruttu ära ning teiseks on mu peakolu mulle kallim kui harjumus, mugavus või jumal teab mis.
Paar nädalalt tagasi juhtus selline kole lugu, et yhel sõbral õnnestus ilma kiivrita minu ees järvevana raudtee ylesõidul pauk panna.... lisaks käeluumurrule, on ka pea lõhki ning nägu sodi. juhin ka tähelepanu, et eile sealt autoga mööda sõites nägin, kuidas yks teine rattur seal paugu pani. .. ! nii et ku juhtute seal sõitma, siis olge ettevaatlikud ------- ning sõitke ikka kiivriga, sest kunagi ei oska ette näha millal õnnetus võib juhtuda.
Take Life to the Limits
Hr Andrus Ansip: "...Kiivrit oleks mõistlik kanda. Kahjuks mina ei ole mõistlik" Eeskuju missugune
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
koputus
Ju Ansipi laks oli liiga suur ja mõistus ei ole täielikult taastunud !?N kirjutas:lugesin ka seda ansipi juttu ja ei saanud aru. Mis krdi pärast miks üks muidu igati mõistlikuna tunduv mees ajab nii lolli juttu suust välja. Tal naisi ja last ei ole
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
kiivrivastased oleks võinud meiega seda pilti näha, kuidas pirita metsas üks jorss King Foxiga peapidi puusse sõitis. verd oli rohkem kui tapamajas.
tegime sõbraga trenni, seal on üks koht, kus on järsk allamägi ja siis põhjakausi järel 2 meetrikõrgust hüppekat järjest. sõitsime sealt ülesalla jupp aega, põõsast vaatas see mees pealt, lõpuks tuli ka kampa. allajõudes koitis talle ilmselt, et hoog on liiga suur ja ta ei ela trampliini üle, viskas ennast ratta sejast maha või pidurdas, see jäi mulle ebaselgeks, igatahes lendas ta üle esimese hüppeka ja peaga paremal asuvasse puutüvve. tahtsime kiirabi kutsuda, aga kutt läks selle peale väga ärevaks ja keeldus (tagaotsitav?). seal ta istus siis pool tundi, kuni oli võimeline püsti tõusma ja komberdas minema.
tegime sõbraga trenni, seal on üks koht, kus on järsk allamägi ja siis põhjakausi järel 2 meetrikõrgust hüppekat järjest. sõitsime sealt ülesalla jupp aega, põõsast vaatas see mees pealt, lõpuks tuli ka kampa. allajõudes koitis talle ilmselt, et hoog on liiga suur ja ta ei ela trampliini üle, viskas ennast ratta sejast maha või pidurdas, see jäi mulle ebaselgeks, igatahes lendas ta üle esimese hüppeka ja peaga paremal asuvasse puutüvve. tahtsime kiirabi kutsuda, aga kutt läks selle peale väga ärevaks ja keeldus (tagaotsitav?). seal ta istus siis pool tundi, kuni oli võimeline püsti tõusma ja komberdas minema.
kui ikka oli selgelt kõva mats ja veri taga oleksite pidanud igal juhul ja küsimata kiirabi kutsuma. peahaavad on sisemiste verejooksude kõrval ühed tõsisemad vigastused. seda on mulle selgeks tehtud esmaabikursustel. tüüp keeldus abist ilmselt shokist. loodame, et jõudis koju.mrtn kirjutas:kiivrivastased oleks võinud meiega seda pilti näha, kuidas pirita metsas üks jorss King Foxiga peapidi puusse sõitis. verd oli rohkem kui tapamajas. ..., igatahes lendas ta üle esimese hüppeka ja peaga paremal asuvasse puutüvve. tahtsime kiirabi kutsuda, aga kutt läks selle peale väga ärevaks ja keeldus (tagaotsitav?). seal ta istus siis pool tundi, kuni oli võimeline püsti tõusma ja komberdas minema.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Lapsed, lapselapsed ja naine on tal täitsa olemas ning mõistus ka. Sellise jutu põhjal on mõttetu targutada, kas kiiver aitas jne. Hea, et üldse pea otsa jäi, vastasel juhul vahet poleks olnud, selle kandmise vajalikkuses. Antud teemat lugedes jääb aga mulje, et nagu punased oleks tulnud meile kommunismi tooma. Kõik peavad olema võrdsed ja kõigile on kohustuslik. Teeme ikka nii, et on igaühe oma otsustada, kuidas ta oma elu kindlustab.N kirjutas:lugesin ka seda ansipi juttu ja ei saanud aru. Mis krdi pärast miks üks muidu igati mõistlikuna tunduv mees ajab nii lolli juttu suust välja. Tal naisi ja last ei ole
Mis aga Ansipi õnnetusse puutub, siis on sellised situatsioonid eriti sagedased. Pidevalt tehase möödasõite siis, kui rattur vastu tuleb. Keegi ei mõtle sellele, kui autoga peaks midagi juhtuma, siis ei jää mõlemale sekunditki aega reageerimiseks. Sellisest situatsioonist saaks veel aru siis, kui on tihe liiklus ja väga aeglane sõiduk teel, aga üldjuhul tehakse möödasõite ees 90-100 km/h liikuvast autost. Siinkohal peaks küll EJL pöörduma maanteeameti poole, et mõne tuntud ratturiga üks klipp teha, kus seda probleemi rõhutatakse. Jassiga kunagi oli, aga see polnud just kõige parem. Maanteeameti liiklusohutusel on raha küll igasuguste muude kampaaniate peale, aga rattureid peaks ka tähtsustama.
- Väntan visaduse levialas -
tal oli sõber kaasas ja see ei kutsunud ka kiirabi. ju neil oli siis piisav põhjus sellest hoidumiseks...Mati kirjutas: kui ikka oli selgelt kõva mats ja veri taga oleksite pidanud igal juhul ja küsimata kiirabi kutsuma. peahaavad on sisemiste verejooksude kõrval ühed tõsisemad vigastused. seda on mulle selgeks tehtud esmaabikursustel. tüüp keeldus abist ilmselt shokist. loodame, et jõudis koju.
Lõik tänasest EPL'ist:
Bush lendas jalgratta seljast
USA president George W. Bush kukkus laupäeval oma mägijalgratta seljast, kriimustades lõuga, ülahuult, nina, mõlemat põlve ning paremat kätt, teatas Valge Maja pressiesindaja.
Õnnetus juhtus Bushi Texase rant?os, edastas BBC. President oli läbinud 16 miili (26 kilomeetrit) kokku 17-miilisest distantsist, kui tema ratas jäi allamäge sõidul pinnasesse kinni. Kuna lisaks sõjalisele nõunikule ja turvamehele sõitis Bushiga koos ka arst, sai ta kohapeal esmaabi ning jätkas sõitu. Bushil oli sõidu ajal jalgratturikiiver peas
Bush lendas jalgratta seljast
USA president George W. Bush kukkus laupäeval oma mägijalgratta seljast, kriimustades lõuga, ülahuult, nina, mõlemat põlve ning paremat kätt, teatas Valge Maja pressiesindaja.
Õnnetus juhtus Bushi Texase rant?os, edastas BBC. President oli läbinud 16 miili (26 kilomeetrit) kokku 17-miilisest distantsist, kui tema ratas jäi allamäge sõidul pinnasesse kinni. Kuna lisaks sõjalisele nõunikule ja turvamehele sõitis Bushiga koos ka arst, sai ta kohapeal esmaabi ning jätkas sõitu. Bushil oli sõidu ajal jalgratturikiiver peas