Author Cup 2. etapp 23.05.
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Author Cup 2. etapp 23.05.
Etapp toimub niivõrd-kuivõrd uuel rajal, st sees on palju uusi lõike, lisaks on enamus ringist kuu aja pärast toimuva Kõrve rattasõidu kruusaralli lõigule järgneval osal.
info espordis
info espordis
käisime siis täna veiko, reniars, kkuu ja mina seda rada avastamas. kuna kõik olid unustanud espordi kaardi kaasa võtta siis käis uue osa avastamine kohaliku orienteeruja kkuu juhatusel ja kaarti näinute mälu abil. siit-sealt sai ilmselt valesti pandud kuid selle pika, töusva ja magusa singletracki leidsime küll üles. seal sees on ka 1 tõus mis valdaval enamusel läheb jooksukaks. üldiselt jah, kruusakatel ei maksa end tühjaks rabada, muidu jääd korisema sinna singlile ja suusaraja tõusud alles ootavadT!!T kirjutas:head eksimist, täna õhtul ei õnnestunud küll mingit mõistlikku rada välja lugeda, ja kahtlus puges hinge, et see uus rajaosa pole see, mis oodatud
Käisin ka seal ükspäev sõitmas. Geograafia on juba algkoolist saadik mul nõrk koht old ja vahtisin mina seda Espordi kaarti enne palju vahtisin, ikka ei jagand ma seal kohapeal ööd ega mütsi, mis on authori rada ja kus on kõrve sõidu ring
Tiirutasin siis niisama seal talvest tuttavatel suusaradadel ja silma hakanud küngastel. Kumm oli rockster 2.1 ja toimivus absoluutselt bueno!
Enda kohta muidugi sain nutuga kurgus teada, et ligi 1700 km. maanteel ei tähenda kahjuks seda, et jalg ka metsas kannaks ja lõõrid ilusti lahti oleks; et siukestel radadel peale tõuse mitte ära kooleda ja mingitki kiirust hoida, selleks tuleb mul veel kõvasti areneda Aga mis seal ikka..kes ütles, et elu peab kerge olema...
Tiirutasin siis niisama seal talvest tuttavatel suusaradadel ja silma hakanud küngastel. Kumm oli rockster 2.1 ja toimivus absoluutselt bueno!
Enda kohta muidugi sain nutuga kurgus teada, et ligi 1700 km. maanteel ei tähenda kahjuks seda, et jalg ka metsas kannaks ja lõõrid ilusti lahti oleks; et siukestel radadel peale tõuse mitte ära kooleda ja mingitki kiirust hoida, selleks tuleb mul veel kõvasti areneda Aga mis seal ikka..kes ütles, et elu peab kerge olema...
Suutsin Kõrve 16 km suusarada mööda sõites üsna efektselt üle nipli käia.
Enne Ännijärve pöörab see rada vasakule ja läheb mäest alla. Talvel on sellest määst hea suuskadega libistada. Ratas veeres ka hästi kuni selle hetkeni kuni mäe all ootav raba esiratta neelas Tagajärg - pikk õhulend ja nägu veidi katki, kuigi maandumine rabas on üldiselt pehme, kui keegi tahab korrata. Ära kihuta mäest alla tundmatus kohas...
Enne Ännijärve pöörab see rada vasakule ja läheb mäest alla. Talvel on sellest määst hea suuskadega libistada. Ratas veeres ka hästi kuni selle hetkeni kuni mäe all ootav raba esiratta neelas Tagajärg - pikk õhulend ja nägu veidi katki, kuigi maandumine rabas on üldiselt pehme, kui keegi tahab korrata. Ära kihuta mäest alla tundmatus kohas...
nuu kuidas läks, mul läks ülihästi. sain 17 km rattaga sõita(põhisõidust) seejärele vanduda ja taguda ratast, kuna käiguvahetaja otsustas et raami küljes olemine pole vajalik. seejärel mõnud 5km sörk.
jõudes fini?isse küsiti, et kas katkestan, siis mõtlesin küll, et krt teist ringi ratas käekõrval ei jookse. seega jah minu sõit lõppes peaaegu 1 ringiga
jõudes fini?isse küsiti, et kas katkestan, siis mõtlesin küll, et krt teist ringi ratas käekõrval ei jookse. seega jah minu sõit lõppes peaaegu 1 ringiga
Noniih, sõit siis selleks korraks tehtud. Rada oli minu meelest huvitavam kui esimesel etapil, kus ainult viimased 3 km pinget pakkusid. Seekord oli sees paarikilomeetrine raputav metsarada, kus kõvasti positsiooni parandada (või kaotada) sai. Ainuke tilk meepütti on numbritega, mis täna kuidagi eriti vastumeelselt ees püsisid. Minu nr. jäigi kadunuks kusagil esimese ringi lõpuosas. Sellest tingitult ilmselt ka probleemid fini?iprotokolliga, aga küll see ka ükskord paika saab. Ilm oli tõesti huvitav. Kiivri kandmisest oli täitsa kasu, kui rahehoog üle käis
Kas see jutuks olnud tõus oli välja jäetud? Ainuke koht kus jalg maha sai pandud, oli hoopis üks pikk lahtise liivaga tõus, kus kumm ära uppus.erikr kirjutas: ... siit-sealt sai ilmselt valesti pandud kuid selle pika, töusva ja magusa singletracki leidsime küll üles. seal sees on ka 1 tõus mis valdaval enamusel läheb jooksukaks...
jah, meie keerasime reedel peale singlit üle vagude paremale ja seal ta kuskil oli. siiski ei olnud me suutnud rajameistri mõttelõnga täielikult ära tabada.smile kirjutas:Kas see jutuks olnud tõus oli välja jäetud? Ainuke koht kus jalg maha sai pandud, oli hoopis üks pikk lahtise liivaga tõus, kus kumm ära uppus.
endal läks nagu alati, viimaseks ei jäänud. teine ring oli täielik eraldistart ja 11 min pikem kui esimene. kogutõus 415 m mis pole ka just päris vähe.
Mull läks sõit korda ses mõttes, et jõudsin lõpuni ja kummid ja muu tehnika olid ka kaasas Sportlik sooritus erilist põhjust rahuloluks ei anna - esimene ring ca 1h ja teine tervelt 10 min aeglasem...suusas ei mäletagi nii suurt ärakukkumist, vist tuleb süüdistada tasapisi närivat haiguseussi. Aga tuju ikka hea...ega ma võidusõitja pole ja rada oli hea ja ilm ka huvitav
Sinu ratast arvestrades, ei saanud sa tõenäoliselt ka selle singli "rõõmudest" pooltki aru. Tagantjärele teadmiseks: seal raputas päris korralikult. Rivo Saarna taga sõites oli singlil hästi näha, milleks tagumine amort mõeldud on.Jack kirjutas:Soovin tänada rajameistreid. Tõeliselt mitmekülgne ja huvitav rada. Uus single-track'i lõik saab olema ilmselt populaarne ka teistel sõitudel. Ilmast ei saanud sõites midagi aru. Vahepeal midagi krõbises vastu kiivrit -- rahe siis ilmselt.
Tegin alguses veidi pikemalt sooja ja see aitas - sellist tohutut suremise tunnet alguses kohe ei tekkinudki . Jaksasin mõlemad ringid pingutada, kuigi teine ring läks mul samuti eraldistardina ning ca 5-6 minutit kauem kui esimene. Kokkuvõttes oli väga mõnus sõit ja vinge rada. Ilm oli kah vaheldusrikas .
P.S. Katkestajaid oli vist päris palju
P.S. Katkestajaid oli vist päris palju
Viimati muutis Peeter, 23. 05. 2004. 20:01, muudetud 1 kord.
leidsin rattapesu juurest ühe lenksu küljest maha kukkunud kummist pulsokaaluse, viisin korraldajate soojakusse, seal olid ka üks leitud carbon välimusega pump ja kiivrinokk. kättesaamise kohta uurige Jüri Voodlalt korve.ring@mail.ee, telefon 50 89 285
Esimene ring oli ikka päris kole. Pulss oli laes ja tuju polnud ka kõige parem. Väike kartus oli ka amordipäras, mis eelmisel päeval mahlad välja viskas (tänud siinkohl NRP-le ja Hannole), kuid õnneks töötas see lõpuni täitsa Ok. Uuel rajalõigul jõudis ErikR järele ja siis sai tast natuke aega küünte ja hammastega kinni hoitud ning sabas vegeteeritud. Raputavale singlile jõudes oli enesetunne juba palju parem ja pulss ka alla kukkunud ning edasi läks päris ladusalt. Teisele ringile sai mindud juba uhkes üksinduses ning peale uue osa liivast tõusu said kaks taganttulijat mind kätte. Nendega siis lõpuni koos sõitsimegi. Viimase tõusu saepuru tundus teisel ringil ikka väga vastik
Rada oli mõnus ja mulle meeldis. Esimesel ringil sai oodatud seda tapvat tõusu, mida reedesel avastusretkel võtsime aga üllatuseks seda ei tulnudki. Väga palju oli ikka neid, kes esimel ringil maha astusid.
Rada oli mõnus ja mulle meeldis. Esimesel ringil sai oodatud seda tapvat tõusu, mida reedesel avastusretkel võtsime aga üllatuseks seda ei tulnudki. Väga palju oli ikka neid, kes esimel ringil maha astusid.
Suurem kole sai mööda, kui teise ringi alguse kruusajupil 5-pealine kamp lõpuks järele jõudis ja sõidutuju tagasi tuli. Esimesel ringil hinge vaakunud M40 Peeter Puhkega vaheldumisi pusides hakkas asi nagu sõidu moodi välja tulema, aga suusarajale jõudes oli tema teravam.veiko kirjutas:Esimene ring oli ikka päris kole.
Läks siis nii, et 48. koht.
Ahsoo, pump kadus kah ära, avastasin alles peale rattapesu, aga seal soojakus polnud minu oma. Ju siis mõni mägrapere praegu tiirutab umbusklikult selle ümber.
Oli minumeelest ka igati tubli sõit. Rada 5+. Võtsime Jacki?ga treeninguna, alustasime rivi lõpust ja proovisime hästi rahulikult sõita. Singlilõigul nautisime tagumist amorti (kuigi tegelikult on sellega võimalik nii ära harjuda, et kuramus raputab ikka samamoodi, nagu enne . Kohe alguses oli päris kõva laks umber 50m pärast starti, mingi vend pani juba üle nipli päris valusalt ... kiirus oli nii 15-20 km/h...
Teise ringi keskel ikka kuramus läks andmiseks, kui Alar Krull tagant peale tuiskas ja õhutama hakkas, et mis passite siin, teeme nüüd tööd kah natuke ja saame mingi pundi veel kätte... tegelikult on vähemalt minupuhul see alati millegipärast nii, et kui tahan mingit võistlust väga rahulikult võtta, siis ikkagi päris lõpuni ei pea vastu ja lõpus võtad ikka viimase välja...
Teise ringi keskel ikka kuramus läks andmiseks, kui Alar Krull tagant peale tuiskas ja õhutama hakkas, et mis passite siin, teeme nüüd tööd kah natuke ja saame mingi pundi veel kätte... tegelikult on vähemalt minupuhul see alati millegipärast nii, et kui tahan mingit võistlust väga rahulikult võtta, siis ikkagi päris lõpuni ei pea vastu ja lõpus võtad ikka viimase välja...
mõnus sõit
Kuigi ilm ei olnud tõesti kõige parem, oli rada see-eest super. Korraldaja ehmatas algul oma jutuga ära, et hoidke esimesel ringil tagasi. Võib-olla oli sellest isegi kasu, sest 2.ring tuli ainult 2 minutit aeglasem ja püüdsin ridamisi "surijaid" kinni. Liivalõik oli läbitav: õige käik-kumm-trajektoor ning õnnestus probleemideta.
Mulle meeldis ja lähen sinna veel rada nautima.
Mulle meeldis ja lähen sinna veel rada nautima.
SL-i "aeglane treeningtempo" viis meid rivi lõpust 32.-le positsoonile (SL), mina paar kohta tagapool (=ei pidanud viimastel kilomeetritel SL treeningtempole vastu).SL: Võtsime Jacki?ga treeninguna, alustasime rivi lõpust ja proovisime hästi rahulikult sõita.
Panin tähele, et SL-i Fast Fred libises ikka kõvasti märjal. Minu Conti Twister pidas ülihästi ja tehnilised kurvid sai kiiremini läbitud.
Re: mõnus sõit
Oleks ka huvitatud teada saama, kust see rada seal siis õieti jookseb. Seega teejuht oleks abiks. Kui minekuks läheb, äkki kopereeruks?MargusM kirjutas: Mulle meeldis ja lähen sinna veel rada nautima.
Peab ütlema tõesti, et Fast Fred on ülikõva kumm, kuniks on kuiv... nii kui märjaks läheb, siis igas vähegi kiiremas kurvis on selline tunne, et no nüüd läheb alt ära. Tõusudel polnud väga viga - need polnud ka veel libedaks sõidetud ja sadulas istudes sai hakkama. Twister on selles suhtes parem - veereb täiega, on kerge ja ei libise märjaga.Jack kirjutas:Fast Fred libises ikka kõvasti märjal. Minu Conti Twister pidas ülihästi ja tehnilised kurvid sai kiiremini läbitud.
Ühinen raja viimase 10 km kiitjatega. Au ja kuulsus rajameistritele. Just sellised lõigud toovad välja kes on kes.
Ise tulin kahjutundega esimese ringi lõpus rajalt maha. Sadul vajus sõites aegamisi alla. Esimese ringi jooksul pidasin 2 korda kinni ja tõstsin sadulat. Kolmandal korral keerasin kiirkinnituse eebli kõveraks ja sadul jäi ikka liikuma. Õhtul Rocca HEs selgus, et kiirkinnitus oli defektne.
Ise tulin kahjutundega esimese ringi lõpus rajalt maha. Sadul vajus sõites aegamisi alla. Esimese ringi jooksul pidasin 2 korda kinni ja tõstsin sadulat. Kolmandal korral keerasin kiirkinnituse eebli kõveraks ja sadul jäi ikka liikuma. Õhtul Rocca HEs selgus, et kiirkinnitus oli defektne.
Sõit oli tõesti tore ja ilm andis sõidule lisaväärtusi.Palju kiidetud uus singel saab ka minu käest 10 punkti!Kuigi esimesel ringil ma seda eriti ei funnind--rahvarohkus ei lastnud loodust nautida.
Numbri suutin juba enne starti ära lõhkuda Sõidul kärises veelgi ja polegi enam teist õieti.Korraldaja ütles küll,et peab terve sarja ühe numriga sõitma?! Õnneks ei ole ma ainus
Numbri suutin juba enne starti ära lõhkuda Sõidul kärises veelgi ja polegi enam teist õieti.Korraldaja ütles küll,et peab terve sarja ühe numriga sõitma?! Õnneks ei ole ma ainus
põletame maanteid.
kokku võibolla 10 - kui vaatad espordis exceli tabelisttulemusi siis seal on üks leht nimega 1.ring ja seal on 10 matsi kirjas, kes oleks nagu startinud pikale distantsile, aga lõpuprotokollis ei oletrue kirjutas:... tahaks teada, palju siis katkestejaid oli ning paljud otsustasid teisele ringile mitte minna? noh lihtsalt huvi pärast
Panin kah mingi noore sabas peale esimest ringi uisapäisa läbi fini?ikoridori, keegi küsis:"kas lõpetate ära?" ja sibasin sealt teisele ringile. Olingi katkestajaks pandud, nati seletamist oli, aganoh korda sai.T!!T kirjutas:tulemusi siis seal on üks leht nimega 1.ring ja seal on 10 matsi kirjas, kes oleks nagu startinud pikale distantsile, aga lõpuprotokollis ei ole
Tunne on küll, aga minul küll ei tule meelde, et oleks lõppuks ratas alt ära läinud. Alati on mingil hetkel nagu pidama saanud.SL kirjutas:Peab ütlema tõesti, et Fast Fred on ülikõva kumm, kuniks on kuiv... nii kui märjaks läheb, siis igas vähegi kiiremas kurvis on selline tunne, et no nüüd läheb alt ära. Tõusudel polnud väga viga - need polnud ka veel libedaks sõidetud ja sadulas istudes sai hakkama. Twister on selles suhtes parem - veereb täiega, on kerge ja ei libise märjaga.Jack kirjutas:Fast Fred libises ikka kõvasti märjal. Minu Conti Twister pidas ülihästi ja tehnilised kurvid sai kiiremini läbitud.
Esimesel ringil lykkasin kogu mäe yles sellest paksu liivaga mäest (tõenäoliselt rohkem andsin alla, kui et kindlalt poleks suutnud), teisel ringil sõtkusin ikka poolde mäkke ära, kuid siis jälle pyss nurka ehk clip lahti ja tipa-tapa yles. Pärast mõtlesin et oleks ju ikka ehk jõudnudki sõtkuda, kuid liiga kergelt andsin alla. Sest mind isiklikult koormab jalgsi minemine tunduvalt rohkem kui sõtkumine. pärast oligi jalg krampis sellest ronimisest (ja natu ikka eelmise päeva maijooksust ka). Kuid vähemalt ykski teine mägi ei kohutanud Eks siis kõrve sõidul saa uuesti proovile pandud oma nõrgad võimed
Take Life to the Limits