Paar sõna amordi kohta.
Kuidas oleks Mulgi maratonil amort normaalne olnud? Kas täiesti kõvaks keeratud, pool-pehme, või täitsa pehme?
Ise startisin kõvaks keeratud amordiga, kuid raja teises pooles - eriti just viimases kolmandikus tundsin, et asi oleks parem pehme amordiga.
Pehme, poolkõva või päris kõva
Suured tänud! Leidsin ennast ja veel mõne sõbra.villu kirjutas:Paar pilti veel Mulgist. http://www.zone.ee/wildakas/Mulgi/ Võibolla keegi tunneb ära ennast
to SEpp:mul on esiamort suhteliselt pehme (vedrud on mõeldud kergemale sellile ) ja seetõttu ei oska arvata muud, et minule sobis seekord just pehme amort. Ootan ka ise teiste arvamusi ...
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
See amordi teema, et kas jäik, pool pehme või pehma, on enam-vähem sama teema, et mis kummiga sõita. Kui oled sõitja, siis vahet pole mis sul all on (amort, kumm) Kui ikka sõita ei jaksa, siis ei aita sind maailma tipptoodangu UST kummid ega amordid.SEpp kirjutas:Paar sõna amordi kohta.
Kuidas oleks Mulgi maratonil amort normaalne olnud? Kas täiesti kõvaks keeratud, pool-pehme, või täitsa pehme?
Ise startisin kõvaks keeratud amordiga, kuid raja teises pooles - eriti just viimases kolmandikus tundsin, et asi oleks parem pehme amordiga.
Minu sõiduharjumus - sügisel vahetan amordi jäiga kahvli vastu ja kevadel, nii paar nädalat enne esimest võistlust panen amordi alla tagasi ja sõidan sellega kogu aeg normaalses asendis st. amort tööasendis, mitte pooles vinnas ega lukustatud.
Ja üldse, sõidu ajal kunagi ei kasuta seda Lock-Out võimalust. Võibolla ka sellepärast, et pole harjunud. Aga mingit paremat mäest üles minekut pole jäiga kahvliga täheldanud, seega, ei näe ma selles amordi lukustuses ka erilist pointi, va. Foxi nö. ise mõtlev amort.