seni on küll püsinud.baddog kirjutas: kas mobla püsib ka seal särgi taskus?
Kus hoida sõidu ajal mobiiltelefoni
Mul ME45 kogu aeg selja peal olnud.
Mäletan juhtumit, kus jäime tarmoga sellise paduka ja rahe kätte, et käed olid pärast valusad. Tulemusena andis niiskuse kätte otsad leistal olnud VDO spidokas Siemens taskus jäi toimima.
Aga variant on ka sadulakotis usun. Ise aga ei viitsiks sinna seda sobitada, niigi vähe seal ruumi.
Mäletan juhtumit, kus jäime tarmoga sellise paduka ja rahe kätte, et käed olid pärast valusad. Tulemusena andis niiskuse kätte otsad leistal olnud VDO spidokas Siemens taskus jäi toimima.
Aga variant on ka sadulakotis usun. Ise aga ei viitsiks sinna seda sobitada, niigi vähe seal ruumi.
Porter Lifts Your Ranking
muideks peale seda soetasin omale ka ME45, sest Ericsson(vist oli mingi T28), andis lõpuks saba kui särgi tagataskus. Treeningust tulenevad kehamahlad halvasid ta tegevuse. ME45 rokib täiega MTB puhul. ei karda vett ega kukkumisi.N kirjutas:Mul ME45 kogu aeg selja peal olnud.
Mäletan juhtumit, kus jäime tarmoga sellise paduka ja rahe kätte, et käed olid pärast valusad. Tulemusena andis niiskuse kätte otsad leistal olnud VDO spidokas Siemens taskus jäi toimima.
Aga variant on ka sadulakotis usun. Ise aga ei viitsiks sinna seda sobitada, niigi vähe seal ruumi.
Jackil andis ükskord päris korralik digikaamera otsad, kuid telefonidega pole kuulnud, et mingi jama on. Endal ka pole olnud. Kui viitsin olla hoolikas, siis panen telefoni väiksessekilekotti pluss lisaks natuke pabertaskurätikuid - sest ainult kilekotis olles on telefon pärast ikka ligane. Salvrätimoodi asjad imavad vedeiku sisse ja pärast on telefon ilusti puhas. Sadulakotti millegipärast tõrgun soetamast.
Re: Mobla
S55 läheb nahksesse kotti, mis saadaval igas suuremas Prisma tüüpi poes vist 99 krooni eest ja ei karda vett ega soppa. Kunagi lasin isegi kogemata talle voolikust survega vett peale - telefon ei teinud väljagi.Martster kirjutas:...minu S55 igaljuhul paneb pärast tagataskus võetud türgi sauna kõrvad paariks päevaks pea alla ..
Kui sul midagi juhtub, siis ära mulle kahjunõuet esita Võib-olla on mul lihtsalt õnneks läinud. Aga tõesti, mina ei kurda sugugi - igasuguse ilmaga on seni toiminud.Martster kirjutas:Margo nõu kuldaväärt - kui see tõesti niiskuskindel on siis võtan ligi. Sadulakotti jura toppida jah..
P.S. Kui mina seda kotti ostsin, siis vähemalt spetsiaalset S55 kotti ei leidnud, vaid vaatasin enam-vähem samade mõõtudega koti. Vist oli A55 kott.
Telefonile keeran suvalise poodides jagatava läbipaistva kilekoti ümber ja taha särgitaskusse. Nokial probleeme sellega pole, mingit kondentsi ei teki sinna (õhuruum jääb ju ka suht väike).
Kunagi õnnestus üks "eerikupoeg" pildituks sõita aga kuivas natuke ja töötab tänagi. Peale seda intsidenti üldiselt olengi kilekotte kasutanud.
Kunagi õnnestus üks "eerikupoeg" pildituks sõita aga kuivas natuke ja töötab tänagi. Peale seda intsidenti üldiselt olengi kilekotte kasutanud.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Kui sõidan pikkade pükstega (briko suusapüksid traksidega), siis neil on umbes 10 cm puusast ülesse poole üks lukuga tasku, kus saab telefoni väga edukalt hoida. Kui on suvine vorm, siis tavaliselt oakley prillide koti sees ja kas särgi taskus või sadula kotis (siiani pole midagi juhtunud peale selle, kui ilma ümbriseta viskasin sadula kotti, mille põhi oli mingist tugevast materjalist ja natuke liivane, ning telefoni korpusel puudus pärast seda ,suuremat sorti raputamist metsa vahel, kaubanduslik välimus.)
Telefoni taskus hoidmise korral tasuks nupud hoida väljapoole (aku pool vastu selga), siis on telefoni äranõrkemise tõenäosus väiksem. Nokial pidi kunagi tulema uus pisemat sorti telefon välja, millel ka pulsoka ja spidomeetri omadused. Kinnitad lenksule nagu mõne suurema VDO kompu. Kaal ca 60-80 g.
- Väntan visaduse levialas -
nokia 5210 + kaelarihm
Jagan ka kogemust.
3310 läks seljataskus tihtilugu uduseks/niiskeks. Nüüd ripub 5210 kaelarihmaga kaelas, telefon kummivutlaris. Kannatab põrutamist ja niiskust. Olen selle telefoniga isegi tiiki kukkunud - võtsin telefoni kohe lahti, ei olnud piiskagi korpusest sisemusse pääsenud. Nii et võib öelda, peaaegu veekindel (lühiajaliselt). Uuem analoog on 5100.
Eksisin vist numbriga: 5110 peaks õige olema (nagu hilisemas kommentaaris mainitud).
3310 läks seljataskus tihtilugu uduseks/niiskeks. Nüüd ripub 5210 kaelarihmaga kaelas, telefon kummivutlaris. Kannatab põrutamist ja niiskust. Olen selle telefoniga isegi tiiki kukkunud - võtsin telefoni kohe lahti, ei olnud piiskagi korpusest sisemusse pääsenud. Nii et võib öelda, peaaegu veekindel (lühiajaliselt). Uuem analoog on 5100.
Eksisin vist numbriga: 5110 peaks õige olema (nagu hilisemas kommentaaris mainitud).
Viimati muutis MargusM, 27. 05. 2004. 09:24, muudetud 1 kord.
Nii taskus kui kaelas ja seni pole niiskus liiga teinud!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kui siin pole mõeldud ainult võistlussõite (seal on mul telefon sadulakotis), siis niisama kruiisimise jaoks ostsin rademarist takjakinnitusega telefonikoti, mis läheb juhtraua alla raami külge. Eelis on see, et ta on pehmendusega ja väga õhukese korpusega telefon (nokia 6510) jääb ka terveks.
Sadulakotiga võrreldes on parem ka see, et telefoni käed-vabad juhtme saab sättida natuke ruumirohkemasse kohta, see ei pea alati kusagile selja taha minema.
Ja hands-freed pean ka vajalikuks, sest igavuse peletamiseks leidsin just rattasõidul telefonisse sisseehitatud raadiole täiesti otstarbekohase kasutuse. Liiklust jälgin muidugi ikka ka teraselt, aga ühe kõrvaga on samal ajal täitsa hea muusikat või uudiseid kuulata.
Sadulakotiga võrreldes on parem ka see, et telefoni käed-vabad juhtme saab sättida natuke ruumirohkemasse kohta, see ei pea alati kusagile selja taha minema.
Ja hands-freed pean ka vajalikuks, sest igavuse peletamiseks leidsin just rattasõidul telefonisse sisseehitatud raadiole täiesti otstarbekohase kasutuse. Liiklust jälgin muidugi ikka ka teraselt, aga ühe kõrvaga on samal ajal täitsa hea muusikat või uudiseid kuulata.
Sõidu ajal hoian üldjuhul moblat kindlas kohas, kodus riiulil, ei lähe ligaseks ega mustaks ühti. Kui väga vaja, siis lihtsalt pluusi taskus, pole veel tundnud, et seal nagu väga märjaks läheb, ja usun, et N5100 elaks selle üle kah. Sadulakotti küll niisama ei julgeks panna, kuna olen näinud, mis muude asjadega seal juhtub, maastikul sõites töötaks nagu liivaprits seal sees, näiteks kilekott laguneb kiiresti algosadeks.
juba vanarahvas ütles, et kui ei jaga pea siis jagavad jalad. 1 pump, varukumm ja ketivõti lisaks moblale ei tee kunagi paha, aga see on juba äraleierdatud teema.Konflict kirjutas:Tavaliselt on nii et kui ma mopsi koju jätan saan ma kuskilt maalt jalgsi koju tulla sest ratas keeldub sõitmast. Läheb kett katki, kumm jne aga alati saan koju kõndida:)
-
- Rattur
- Postitusi: 9
- Liitunud: 21. 06. 2003. 20:11
mul on mobla sõidu ajal kaasas lihtsalt hädajuhtumiks, kui kaasasolevate tööriistadega enam ratast liikuma ei saa sõidu ajal toru põhimõtteliselt vastu ei võta. vahel lülitan välja isegi.maanus kirjutas:Jah, katsu sa klapiga tel. kasutada kui paned kondoomi.
siiani on kogu ratturikarjääri ajal ainult 1 kord mobsi vaja läinud - siis kui lenks pooleks läks
Õige ta ju ole ,et lobiseda trennis pola vaja, kuigi ma olen olnud tänu telefonile kindlasti nii paar korda hädast välja aitaja olnud ning seda just trenni ajal saatuse tahtel.tarmo kirjutas:mul on mobla sõidu ajal kaasas lihtsalt hädajuhtumiks, kui kaasasolevate tööriistadega enam ratast liikuma ei saa sõidu ajal toru põhimõtteliselt vastu ei võta. vahel lülitan välja isegi.maanus kirjutas:Jah, katsu sa klapiga tel. kasutada kui paned kondoomi.
siiani on kogu ratturikarjääri ajal ainult 1 kord mobsi vaja läinud - siis kui lenks pooleks läks